Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Evo posle one kompletne sage i dileme oko izbora auta, dodje na red i predstavljanje mog novog ljubimca. 

Kako to obicno bude kupih ga cim se pojavio, po mojoj proceni odgovarajuci primerak i realno nisam ni dugo cekao. Ovde cu se osvrnuti na one dileme iz prethodne teme pa ko je pratio lako ce skapirati o cemu se radi. Mislim da da nje neophodno da posebno predstavljam svoj novi auto jer svi manje-vise znaju kakve su Delte, radije bih poentu bacio na motor i neke karakteristike u voznji jer vlada uobicajeno misljenje da 1600ccm nije dovoljno za ovu, slobodno mogu reci grdosiju od auta. 1400+kg i nesto vise od 4.5m duzine u hatchback varijanti stvarno je pomalo neobicno.

 

Sve u svemu pazarih je u Nisu na autoplacu, bez mehanicara, bez limara onako bukvalno na prvu loptu. Cuo se sa covekom ujutru, pozvao Geu da vidim ima li kakav prevoz od vrata do vrata, zapalio u Nis u 11h , seo, probao, skapirali se odmah, pruzio ruku i isplatio i na kraju u Beogradu bio u 17h Koliko je to ispalo racionalno videcemo u eksploataciji ali to je bas ono sto sam zeleo od auta.  Veliki servis sam zakazao za sledeci cetvrtak i tek tu cu saznati neko realno stanje auta tako da sve ovo sto citate uzmite sa jednom rezervom. Naravno nadam se najboljem jer dosta parametara ukazuje na to.

Nisam neko ko previse obraca paznju na auto spolja, ne vozim se na haubi ili krovu pa da je zagledam, ima tu i tamo po neka ogrebotinica po braniku, verovatno je nesto bilo i cuknuto meni je vazno da auto nije razvlacen a nadam se da ovaj nije. Bela boja (nikako da se skinem sa belog decenijamadefault_biggrin.png) na Delti izgleda fantasticno bas po mom ukusu sa fabricki zatamnjenim staklima. Unutra jako korektno ocuvana, stanje odgovara kilometrazi na satu (167k), volan tek pocinje da pokazuje naznake ruku, papucice takodje. Sedista besprekorna, ona srebrna plastika na CD-u jednu tackicu progledala, sve u svemu jako sam zadovoljan tim stanjem za auto star 5 godina i tu kilometrazu. Gume Kumho full zimske odlicne nafdam se da nisu toliko vozene po ovom paklu da su sjebane. Uz auto sam dobio dokumentacije kao nikada do sada, dva kljuca, staru saobracajnu, carinsku deklaraciju, kodove za muziku, kodove za kljuc, servisnu, kasko osiguranje iz Italije ma gomila stvari. I sve u svemu mislim da je to to sto trazih sto se tice stanja i estetike.

 

Prva voznja pa pravo na auto put. Malo privikavanje na tvrdocu kvacila i menjaca, na el. upravljac, napolju pakao(taj dan 39C), klima pici na maksimumu ja na autoputu, svaracam na pumpu, tocim do cepa i krecem put BG. Naravno znajuci sebe stiskam pedalu da vidimo sta ovo cudo od "svega" 1.6l moze. 140-150-160-170-180 uh jbt samo kroz glavu sinu pucanje zupcastog, klipovi stizu ventile, a biiip i zimske gume nije red. Vratim se na pocetnih 140km/h, tempomat ne pali lampicu i definitivno ne radi. Dobro sad je gotovo, nema nazad vise. Stizem u BG i pravo na pumpu, board prikazivao potrosnju 6.0 nigde ispod 140 nisam vozio pod full klimom. Dosuh ponovo do cepa jedva stade 14l. Dobro nije lose za prvi put.

E sad posto svakodnevno vozim auto i smatram da sam jos uvek u probi nekih finesa ali sasvim dovoljno da bih sebi dao za pravo da procenim funkcionalnost ovog motora od 120ks.  Motor je apsolutno najbolja stvar na ovom autu. Nema nekih trkackih pretenzija ali itekako moze da povuce kada zatreba. Iz mesta, u preticanju, u krivini ma ponasa se fantasticno i stvarno je poprilicno unikatan. On svojih maksimalnih 300nm postize na svega 1500rpm. Istina trazi malo privikavanja na voznju ali je fenomenalan bez ikakve dileme. 160km/h jedva 2000rpm u sestoj. Problem postoji kad se nadjete na uzbrdici pri 1000-1200rpm tu tezina dolazi do punog izrazaja i nema sanse da povuce bez da se saltuje u nizu. Marea recimo i to pegla upusteno, ali to je samo privikavanje na noviji stil voznje. Od 1500rpm moze krugove da pravi oko Maree poteze stvarno odlicno i za mene daleko vise od ocekivanog. Mislim jasno je kao dan da 2.0 ide bolje pa veci mu je kapacitet pluca ali iskreno ne vidim ni jedan jedini razlog ni potrebu za jacim. Ovaj auto je sve samo ne sportski. Tuzno ogroman hod menjaca i ovaj elektro servo mu jednostavno ne dozvoljavaju da to bude. Istina odlicno lezi u krivini ali sem toga daleko je od sportskog auta. Zato ko je imao slicnu dilemu oko izbora motora neka se ne plasi ovog 1.6 ni slucajno.

Jos neke stvari oko sedista jer je bilo i previse komentara po raznim testovima oko nedostatka bocne podrske, kao veliki minus i slicno. Sedista su apsolutn vhunska, prostrana prave fotelje. Izbor materijala je takav da nema mrdanja ni u najzescim krivinama i vrlo lako se nadje pravi polozaj za volanom. Toliko su se nalupetali razni kvazi novinari da prosto imam utiak da pola od njih nije nikad ni selo u Deltu vec da su samo prepisivali. Taj papagajizam je odavno temelj srpskog novinarstva, profesije u izumiranju jos od vremena Mile Stule i Slobinih piskarala. Jadno da jadnije ne moze biti.

Ono na sta ja kod auta imam ozbiljnu zamerku je izbor i trim vesanja i nikako da se naviknem na to. Auto je jako tvrd pogotovo posle Maree koja je pitoma kao kucence po tom pitanju. Tvrdoca je na nivou Golfa ako ne i tvrdje. Verovatno to i nije tako lose za trajnost vesanja po ovim nasim skrnavim putevima ali auto definitivno voli da broji rupe.

 

Slike auta postavljam u sledecem postu i jako bi mi drago bilo da se nastave diskusije pogotovo oko izbora motora.

 

Za kraj prava poslastica, merim gradsku potrosnju no ispalo je da za 122km ima jedan odlazak sa Banovog Brda preko novog mosta na NBGD i jedan odlazak Obrenovackim kod drugara na splav  u Makis. Ukupno 30-ak km gde nije ono cista gradska potrosnja. Za 122km sipao sam ravno 6.8l. Metoda da vidim gorivo u luli oba sipanja. Znaci potrosnja je 5.5l na 100km sto je meni fantasticno za ovoliki auto. Napominjem da je bilo svih 122km bez klime i lagana voznja bez teranja u neke obrtaje ali isto tako jako puno kratkih relacija i dosta uzbrdica. E sad stvari se drasticno menjaju ovih par dana pod full klimom, imam utisak da ce biti  dobrih 8l potrosnja. Sve u svemu za sada sam jako zadovoljan sem sto sam u samom startu prekoracio maksimalni budzet. Auto je placen 7200e, prva registracija 250e, gume 130e a jos nije uradjen ni veliki servis. Jedina olaksavajuca okolnost koja me je i opredelila za njega je sto je 2012 godiste a to je dooobar radni vek mladje od prvozamisljenog 2008.

Evo i slika406f58b259641fc8ca89939c33c191ec.jpg726a084f5557505824cca187cf304674.jpg345fc6eb42958e568415a847ddfcd5fb.jpgae9cdf4498319e4622e4be4e52be2102.jpg142f481e2516c9642c6263d902a1651a.jpg9f35b2359ca1e419966def48a3dedfe8.jpg94771e0ccf7cc12725a7360061bdc950.jpg7a0ce45adb29f0178d4fd2541862eb76.jpgef7f173199f2a2ed82873dab71857417.jpg

211de3f3fbe6a5ee2138dd53b9b48e8e.jpg

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konacno se zavrsila i ta forumska "saga" oko izbora, u zdravlju da je vozis i da te dobro sluzi!

Obicno se tako i grabi dobar polovnjak.

Za tempomat pogledaj prekidace iznad papucica. Planiras li gasenje EGR i DPF ili "teras" fabrikanu? Je li i na toj 2012. M32 menjac ili su ubacivali nesto drugo?

Ako je auto bio na donjem ulazu u Aleksandar klub (Ski staza) prosle subote ;) - zapazio sam ga, lepo i sveze izgleda i za moj ukus dobro mu cuci bela boja.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čestitam na kupovini i želim ti puno pre svega bezbednih kilometara a zatim i pun ugođaj u Delti!:thumbup:

 

Moram samo da nabacim onako neobavezno...

ako na tih 7200 dodaš registraciju 250, nove dodatne točkove 700 (premium gume 400 i alu 17' 300), komplet kočnice 300, veliki servis 300 i još što šta urađenog...(bolji motor, bolju opremu i bolje održavanje) onda vrlo lako dođemo do one a možda i preko nerealne cifre od 8xxx eura pominjanje oko mog auta. 

 

Uživaj u prelepom autu koji si kupio. Želim ti da te služi kao mene moj:)

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

[mention=205]Ivan[/mention]

 

Nemam pojma koji je donji ulaz ako mislis na moje naselje onda je to ta. Tu zivim

[mention=1556]Markobgd[/mention]

Razlog sto sam i dao ovih 7200 je godiste i auto sa 1.6 motorom. Registraciju svakako moram da platim sad ili za par meseci svejedno. Nisam ti ja rekao da ti auto ne vredi te pare vec me nije interesovao 2.0 iz vise razloga. motor nije bolji vec su identicni sraf na sraf, razlika je samo u precniku klipa.

Gume su potrosni materijal svakako se kupuju periodicno a i ja sam prilicno probirljiv za iste. 17" mi ne bi znacilo kad je auto tvrd i sa 16. Jedino sto lepse izgleda.

 

@ostali

 

Hvala na cestitkama i lepim zeljama.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nek je sa srecom i da se navozas. Pretpostavio sam da ce tebi biti 1.6 taman.

 

Nego da se nisi zabunio prilikom pisanja 160km/h u 6. brzini na 2000?

 

Ako je tako onda, onda to izuva. Meni Bravo sa 1.6 motorom ide 120 u toj situaciji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Ivan said:

Konacno se zavrsila i ta forumska "saga" oko izbora, u zdravlju da je vozis i da te dobro sluzi!

Obicno se tako i grabi dobar polovnjak.

Za tempomat pogledaj prekidace iznad papucica. Planiras li gasenje EGR i DPF ili "teras" fabrikanu? Je li i na toj 2012. M32 menjac ili su ubacivali nesto drugo?

Ako je auto bio na donjem ulazu u Aleksandar klub (Ski staza) prosle subote ;) - zapazio sam ga, lepo i sveze izgleda i za moj ukus dobro mu cuci bela boja.

 

 

 

Ivane menjac je C530 , samo prve serije 1.6 su imale M32 koliko ja znam. EGR i DPF resavam kad pocnu da prave probleme. 

Evo sta fabrika kaze za C530:

 

"

C530 6-speed gearbox for the 120 bhp 1.6 Multijet unit

The 1.6 Multijet engineers combined with a C530 gearbox (6-speed manual gearbox) that, ensures lower RPM particularly at highway on motorway speeds, with the twofold advantage of less noise in the passenger compartment and a reduction in true fuel consumption.. In detail, the C530 gear box is remarkable for its configuration with two shafts in a cascade formation with a differential and for its slick silent shifting. Baulk-ring Borg-Warner type synchronisers are also fitted to all forward speeds and reverse is also synchronised. On the first and second speed, the synchroniser is also triple cone. On the third, fourth, fifth and sixth speed, the synchroniser is single cone. The gear linkage also features a syringe to has on D passenger compartment lever knob two inhibits involuntary engagement of reverse and the dealing kitsch is operated by a metallic double Bowden cable system with anti-noise devices. The clutch control is also hydraulic to reduce operating efforts, while lubrication is carried out dynamically, to ensure less wear and improved torque transmission performance and manoeuvrability even at low temperatures."

Edited by simpson_H

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, simpson_H said:

Registraciju svakako moram da platim sad ili za par meseci svejedno.  

 

Gume su potrosni materijal svakako se kupuju periodicno a i ja sam prilicno probirljiv za iste. 17" mi ne bi znacilo kad je auto tvrd i sa 16. Jedino sto lepse izgleda.

 

 

 

 

 

Nisi me shvatio...uopšte ja tebi ne nabacujem/niti prebacujem nekupovinu mog auta već pričam uopšteno a na konstataciju da je nešto mnogo ili malo za neki auto.

 

Ovo za registraciju sad ili za par meseci ne kapiram baš jer opet u slučaju mog auta je reg bila u tom trenu 11meseci što nije par meseci  .

Takođe, gume naravno jesu potrošni materijal i baš zato se i kupuju i neosporan je trošak a teško da si probirljiv ako kažeš da će te koštati 130e 4kom;)

 

No da ne ode ovo u pogrešnom smeru. Još jednom čestitke:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, Markobgd said:

Nisi me shvatio...uopšte ja tebi ne nabacujem/niti prebacujem nekupovinu mog auta već pričam uopšteno a na konstataciju da je nešto mnogo ili malo za neki auto.

 

Ovo za registraciju sad ili za par meseci ne kapiram baš jer opet u slučaju mog auta je reg bila u tom trenu 11meseci što nije par meseci  .

Takođe, gume naravno jesu potrošni materijal i baš zato se i kupuju i neosporan je trošak a teško da si probirljiv ako kažeš da će te koštati 130e 4kom;)

 

No da ne ode ovo u pogrešnom smeru. Još jednom čestitke:thumbup:

Znam Marko, nisam te pogresno shvatio niti ti prebacujem cenu. Sto se registracije tice, za tvoj auto placao bih i prenos pa je i to neki trosak. Nisam ja od onih koji ce da voze na ovlascenje. No, nije ni bitno, auto ti je sjajan i stvarno za pozeleti.

Pa evo da ti objasnim kako sam probirljiv za gume. Ja hocu samo Dunlop blueresponse ili Goodyear Efficient grip performance i onda lepo iskopam dve Dunlop DOT 2016 sa sarom od 7mm za 80e i dve Goodyear doduse iz 2014 sa sarom od 6mm. Posto je jako tesko naci sve 4 iste gume polovne u istom stanju za male pare. Ove dve gume su potpuno kompatibilne i po energetskoj efikasnosti i po performansama na suvom i mokrom pa i po buci. Ne smeta mi 2+2. I svako normalan bolje gume (sa boljom sarom) stavi napred ali ja ne:D. E sad neko mozda i zakljuci zasto to tako uradim, a ako ne objasnicu nekom prilikom.

 

Mada ima jos dve interesantne jeftinije gume vrhunskih karakteristika, Nexen Nblue HD i Vredenstein ne secam se koji model. Ali to su odlicne gume da se ne postide pored najvecih proizvodjaca za pristojne pare.

Edited by simpson_H

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negde se na forumu i provlačila diskusija da bolje gume idu nazad ali ne znam u kojoj temi. 

Kod mene su uvek bolje išle na pogonsku osovinu..:)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super deltica. Crne felne i zatamnis prozore. Prenos u 6 slicno ko kod moje crome. 180-190 na nekih 2600-2700. Ja gledam sad da uzmem 20" da stavim samo moram da vidim da li ce cesati negde. Odakle si Homere?

Sent from my SM-J710F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odličan auto sa odličnim motorom!

Bela boja joj savršeno stoji a ima i ono jednom crni auto i nikada više!

Što se izbora motora tiče po meni pun pogodak! Snage i više nego što realno treba a registracija jeftinija. 

Puno godina i bezbrižnih kilometara ti želim u ovom divnom autu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema sanse 160 na 2.000 obrtaja :)
Ni 180-190 na 2700-2800!
Iz kog vi ugla gledate tu tablu?
Na 3000 obrtaja 165km/h, tabla malo slaze, bice 172 km/h otprilike po tabli.7f693cccc5d20bd633695c7352277cbd.jpg

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja greska u pisanju tek sad videh sta sam napisao. 130km/h na 2000rpm. 160km/h 2600rpm

 

Izvinjavam se ako sam uneo zabunu.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

 

 

 

Za koji je ovo auto tabela?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

E da. Iako sam poprilicno zadovoljan fabrickom muzikom voleo bih da nabavim bose zvucnike i sub naravno fabricke. Pa ako neko zna nesto polovno neka javi.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepa delta, deluje ocuvano i fino opremljeno obzirom na motorizaciju..


Samo mi nije jasno kakav ti to menjac imas da ti je na 160km/h 2000rpm meni je 2000rpm na malo ispod 120km/h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlican izbor!

Super mu stoji bela boja, mada bih ja probao neku bicolore varijantu krova posle nekog vremena, ako dosadi:)...

Kapiram da ti sada sigurno nije do toga ali mi nekako sve delte koje sa vidjao sa drugom bojom krova deluju gospodskije, stvar ukusa, znam..znam...

Npr. trula visnja metalik, mislim da bi isla extra na krov i stubove...

Inace sam imao prilike da se vozim u delti sa koznim sedistima i meni je auto  sa tim sedistima pretvrd, mozda je i do ogibljenja...znam da sam to prvo primetio a vozio sam se i u mnogo sportskijim automobilima...

Enterijer je perverzija, potpuno drugaciji utisak nego kod alfe, odise otmenoscu...

Malo mi je cudno da tempomat ne radi?

Sve u svemu, da se navozas u zdravlju!!!

Edited by lufti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čestitam ti na kupovini i da te besprekorno služi!!!! ;)

 

Uvek može da legne i neki čip, ako tih 120 ks postane malo. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...