Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

whatcar.jpg WhatCar? video: Test Polestar 2

 

Polestar je bila oznaka za ''nabudžene'' Volvo modele. Nešto kao Abarth kod Fiata, ili AMG kod Mercedesa.

Ali, onda su odlučili da Polestar postane potpuno samostalni brend (iako još kako koristi Volvo tehnologiju) koji će praviti ultra moderne plug-in hibride i potpuno električne automobile. Polestar1 je bio veoma skup auto (preko 150.000 evra) i u vrlo ograničenoj seriji...čisto da nam pokažu šta mogu da naprave. Polestar2 je mnogo više ''narodni'' auto u smislu cene.

Pogledajte koliko je brz:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress video: Test 2020. Polestar 2

 

Prvi kontakt sa Polestarom 2 je dosta jadan...jer mu je ključ verovatno najlošijeg kvaliteta od svih koji danas postoje. Ali, to ne znači da odmah treba da mislimo da je i ceo auto takav.

Pogledajte:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar video: Test Polestar 2

 

Košta malo preko 50.000 evra, njegova dva elektromotora daju ukupno 402 KS. Do stotke stiže za 4.7 sekundi, a treba da se pređe 470 kilometara kako bi se baterije ispraznile:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test Polestar 2

 

Pogledajte detaljno najnovijeg rivala Teslinom Modelu 3:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi Polestar 2 isporučen u Evropi

 

polestar 2 prvi isporucen.jpg

 

U sedištu kompanije u Geteborgu uručeni su ključevi prvog Polestara 2, električnog vozila švedskom kupcu koji je platio barem 63.875 evra. Fantastična cena za jedan kineski automobil sa švedskim genima. :D Podsetimo, Polestar je joint-venture kompanija u kojoj jednak udeo imaju Volvo i Geely (kineski vlasnik Volvoa).

Polestar 2 je pokretan električnim motorom snage 408 konja i 660 Nm. Ima pogon na sva četiri točka, razvija maksimalnih 205 km/h, ubrzava do 100 km/h za 4.7 sekundi. Jedan od najjačih aduta je baterija kapaciteta 78 kWh koja automobilu dužine 4.6 metara obezbeđuje voznu autonomiju od 470 kilometara. Polestar 2 je prvi automobil na svetu sa integrisanim infotainment sistemom koji se bazira na Google Androidu i uključuje Google Assistant, Google Maps i Google Playstore. Tokom leta će prvi primerci biti isporučeni i kupcima u ostatku Evrope i Severnoj Americi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar? video: Polestar 2 vs Tesla Model 3

 

Volvo je i napravio Polestar da bude konkurencija Tesli, pa pogledajte koliko je u tome uspeo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfection.jpg Carfection video: Test Polestar 2

 

Auto koji se pali dupetom....jeste :D a, pogledajte i sve ostalo zanimljivo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test Polestar 1

 

Nije skroz električni kao Polestar 2, već je plug-in hibrid - pogledajte da li je zaista nešto jedinstveno ili samo veoma skup Volvo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

alexonautos.jpg AlexOnAutos video: 2021. Polestar 2

 

Jedan od najnovijih električnih automobila na tržištu....al' kad Volvo više nije Volvo?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thefastlanecar.jpg TheFastLaneCar video: Test Polestar 2

 

Polestar je bio zamišljen da bude Volvou isto kao što je Abarth Fiatu, ili AMG Mercedesu....ali se brzo videlo da to ne ide na tržištu zajedno sa jakim imidžom bezbednog i porodičnog auta kakav Volvo ima.

Zato su brzo pomerili Polestar ka posebnom brendu koji će praviti automobile na struju, i biti kao svojevrsni tehnološki demonstrator šta sve Volvo zna da napravi.

Njegov prvi model je bio plug-in hibrid, a ovaj drugi je potpuno električni auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

kelleybluebook.jpg KelleyBlueBook video: Test 2021. Polestar 2

 

Nije samo Volvo na struju, pogledajte:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar Precept ide u proizvodnju

 

Polestar-Precept 2021.jpg

 

Precept je postao stvaran, a najave Polestara sve više mogu da raduju ljubitelje zelene mobilnosti...

Polestar je i zvanično potvrdio da će Precept krenuti sa proizvodnjom. Model o kome se pričalo još početkom godine, na najbolji mogući način prezentuje u kom smeru će ići ova mlada marka i podbrend Volvoa. Šveđani se hvale da je ovaj automobil prava inovacija u mobilnosti. Što zbog svog izgleda, što zbog korišćenih materijala. Digitalna tehnologija u Preceptu takođe donosi novosti i još naprednije opcije. ''Fantastičan, spektakularan, još jedna prekretnica, koju želimo da što pre vidimo na putu!'', tako su zvučale prve izjave Thomas Ingenlath, glavnog čoveka za Polestar.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

edmunds.jpg Edmunds video: 2021. Polestar 2

 

Za sve one koji žele potpuno električni auto, cenovno prihvatljiv za običnog kupca, dovoljno veliki za celu porodicu, ali žele i malo luksuza, a ne samo osnovnog kvaliteta plastike i materijala kao u Tesli....e, to je teren za Polestar:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

fifthgearyoutube.jpg Fifth Gear video: Polestar 2

 

O autu ne treba suditi na osnovu njegovog ključa, a naročito kad je Polestar 2 u pitanju jer mu je ključ kao obična skroz crna plastična kutija šibica. Bukvalno.

Ipak, reč je o potpuno električnoj limuzini kojoj se gepek otvara sa sve staklom kao kod hatchback-ova, malo je širi i kraći od najvećeg rivala Teslinog Modela 3:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

fifthgearyoutube.jpg Fifth Gear video: Test Polestar 2

 

Potpuno na struju, ali Volvo (Geely) ističe i reč ''premium'' jer to je onaj kvalitet koji Tesla nema, pa je tako lakše probiti se na tržištu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sud u Francuskoj privremeno zabranio upotrebu Polestar logotipa

 

208620-polestar 1.jpg

 

Ova trenutna zabrana se odnosi samo na Francusku i ni na jednu drugu zemlju.

Polestar, marka u zajedničkom vlasništvu Volvo Car Group-a i matične kompanije Geely, je švedska marka koja se specijalizovala za elektrifikovane modele automobila. Iako još postoje neke veze sa matičnom firmom Volvo u obliku plug-in hibridnog Volva S60 Polestar Engineered, kao i modela Volvo XC40 Recharge sa kojim deli tehničku osnovu, marka Polestar je od pre tri godine zasebna marka. Trenutno imaju svoja dva modela; Polestar 1 plug-in hibrid i Polestar 2 potpuno električni model. U pripremi je i treći model, za sada samo kao koncept pod nazivom Polestar Precept.

 

Specifičan je tako i njihov trenutni logo predstavljen još 2017. godine. Međutim, čini se da Polestar u poslednje vreme ima probleme. P

rvi od njih su tehnički problemi sa modelom Polestar 2 koji je trebalo da stigne krajem 2020. Drugi problem se tiče njihovog trenutnog izgleda logotipa, zaštitnog znaka marke Polestar, koji se baš i ne sviđa francuskom proizvođaču automobila Citroenu, u sklopu PSA Grupe.

 

Francuski sud je privremeno zabranio Polestaru upotrebu njegovog logotipa u Francuskoj, nakon što su trogodišnje pravne rasprave oko navodne sličnosti logotipa sa Citroenom završile u korist francuske marke. Zvanični sudski dokumenti iz 2017. pokazuju da je Citroenova matična kompanija, PSA Group, zatražila od Volvoa da prestane sa korišćenjem Polestarovog logotipa, koji sadrži par ''ševrona'' (oznaka vojnog čina na rukavu) poređanih u motiv krsta. Tvrdilo se da logotip liči Citroenovom 121-godišnjem amblemu dvostrukog ševrona i, u skladu s tim slično oblikovanom logotipu Citroenove premium marke DS Automobiles. Tim logotipom Polestara su se, prema rešenju francuskog suda, zbunjivali kupci na tržištu.

 

208619-citroen ds.jpg

 

Volvo je odbio da udovolji, tvrdeći da logotipi nisu slični, pre nego što je Citroen podneo zahtev Evropskoj kancelariji za intelektualno vlasništvo, ali nije uspeo u pokušaju da dokaže sličnost dva logotipa. Sada je francuski sud stao na stranu Citroena, naloživši Polestaru da francuskoj marki plati 150.000 evra, što odgovara 0,05 posto od onoga što kompanija godišnje potroši na oglašavanje u Francuskoj, uz još 70.000 evra pravne nadoknade. Polestar je takođe bio sprečen da koristi svoj logotip u Francuskoj šest meseci od izdavanja sudskog naloga u julu 2020. godine

 

Nejasno je šta to znači za potencijalno uvođenje marke električnih performansi u Francuskoj, ali predstavnik Polestara je rekao britanskom Autocaru: ''Polestar ne posluje u Francuskoj i trenutno ne planiramo da radimo u Francuskoj. U toku je zakonska regulativa slučaja u Francuskoj u vezi sa upotrebom logotipa Polestar, koji je pokrenuo Citroen.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus video: Test Polestar 2

 

''Medeni mesec'' na tržištu za Teslu je prošao, sve je više konkurencije, a među njima se izdvaja Polestar:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

fifthgearyoutube.jpg Fifth Gear video: Test Polestar 2

 

Ružan ključ, ali sve ostalo lepo dizajnirano. :) 

Faktički, ovako bi izgledala Tesla kad bi više pažnje obratili naročito na kvalitet unutrašnjosti:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar 2 je automobil godine u Norveškoj

 

polestar 2 prvi isporucen.jpg

 

Polestar 2 je proglašen norveškim automobilom godine (COTY). Godišnja nagrada, koju dodeljuje Dagbladet.

''Osvojiti nagradu za automobil godine u Norveškoj, najnaprednijem svetskom EV tržištu, ogromno je dostignuće za našu mladu marku Polestar. Norveška je ključno tržište od početka našeg putovanja, a ovo priznanje, povrh naše nedavne nagrade People's Choice od norveške javnosti, podstiče nas i motivše da nastavimo da se probijamo i krojimo svoj put'', kaže izvršni direktor Polestara, Thomas Ingenlath. Ova vredna nagrada je stigla samo nedelju dana nakon što je norveška javnost Polestar izglasala kao ovogodišnji People's Choice. Iza obe nagrade stoje norveške novine Dagbladet. Norveški žiri čine stručnjaci, novinari i članovi norveških EV udruženja. U svojoj izjavi žirija Polestar 2 su definisali kao ''automobil koji pruža veliko zadovoljstvo u vožnji, po vrlo razumnoj ceni.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweeknoviyoutube.jpg MotorWeek: Proba 2021. Polestar 2

 

Polestar1 je limuzina-coupe, a Polestar2 je takođe potpuno električni auto, ali je ''fastback'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2021. Polestar 1

 

619 konja ukupno (kombinovano) i čak 1.000 Nm. Sve to iz 2.0 motora koji je i turbo i ima kompresor, i plus još dva elektromotora na zadnjim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carscom.jpg Cars.com: 2021. Polestar 2

 

Danas čim čujemo ime neke marke automobila za koju nikada pre nismo čuli, automatski znamo da je u pitanju auto na struju. Da, ima mnogo novih igrača i svi prave automobile na struju.

I, ne samo da ima novih, nego i neke velike, tradicionalne fabrike kao da više vole da krenu sa imidžom ''od nule''. Zato potpuno električni Hyundai nije Hyundai nego Ioniq, Volkswagen neće da koristi imena Golf, Passat nego ID.3, ID.4 (i širiće taj niz brojeva)...pa tako i potpuno električni Volvo nije Volvo, nego Polestar:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar 1 će biti povučen iz ponude na kraju 2021.

 

polestar 6 (1).jpg

 

Polestar je saopštio da se njihov plug-in hybrid coupe model ''1'' više neće proizvoditi nakon završetka modelske godine 2021. Time će se završiti i vremenski ograničeni proizvodni ciklus za Polestarov prvi samostalni model, koji je prvobitno bio planiran na tri godine i do 500 primeraka godišnje u Chengdu fabrici u Kini. U vesti se ne navodi koliko primeraka je do sada proizvedeno, ali je poznato da je tokom 2020. godine u Evropi registrovano samo 65 komada ovog 159.000 evra vrednog automobila. Polestar 1 kombinuje 2.0 benzinac i dva elektromotora sa ukupno 609KS i 1.000 Nm, a nudi i 123 km vožnje u elektro modu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Polestar 1

 

Prvi auto koji je napravilo nekadašnje odeljenje Volvoa nakon što je izdvojeno kao samostalna firma.

Nema sumnje da odlično izgleda, kao i da je ovaj auto i dalje plug-in hibrid sa najvećim dometom samo na struju od 123 kilometara. Takođe, to što je hibrid nikako ne znači da je slab jer Polestar 1 ima 609KS i 1.000 Nm. Jedini problem koji je ovaj auto imao je njegova cena - 160.000 evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweeknoviyoutube.jpg MotorWeek: 2021. Polestar 2

 

Polestar1 je bio plug-in hibrid, dok je Polestar 2 potpuno električni auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...