Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

carsguide.jpg CarsGuide: 2022. Polestar 2

 

Polestar 2 je drugi automobil iz zajedničkog preduzeća Volvoa i matične kompanije Geely, i prvi potpuno elektrini model. Dizajniran u Švedskoj, projektovan u Engleskoj i napravljen u kineskoj fabrici gde se trenutno pravi i Volvo XC40. Cema mu je tako odmerena da privuče kupce Teslinih modela, ali i da odvuče deo kupaca od evropske konkurencije:

 

 

 

wheelsaustraliayoutube.jpg Wheels:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales: Polestar 2

 

Kao potpuno električni, sestrinski brend, švedskog proizvođača automobila Volvo, Polestarovi jaki aduti su pogonski sklopovi sa nultom emisijom, skandinavski dizajn i kvalitet izrade, sportsko upravljanje i vrhunska bezbednost i tehnologija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: 2022. Polestar 2

 

Polestar 2 je potpuno električna limuzina srednje veličine koja direktno cilja na Teslin Model 3, ali i na električne krosovere srednje veličine kao što su Hyundai Ioniq 5, Kia Niro, Kia EV6, Audi Q4 e-tron... Budući Polestar modeli će dolaziti u različitim oblicima i veličinama. ''Pod kožom'' Polestar 2 deli veliki deo svoje tehnologije (i platforme) sa Volvo XC40 Recharge.

Na testu je Polestar 2 sa jednim motorm ''Long Range'' i pogonom na prednje točkove, ali postoje i varijante sa dva motora i pogonom na sve točkove:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snažniji Polestar 2

 

220166-polestar 2 02.jpg

 

Polestar sada kupcima nudi i snažniju verziju svog električnog sedana Polestar 2. Dok standardni model dolazi sa 408KS i 660 Nm, uz doplatu se dobija 476KS i 680 Nm obrtnog momenta. Tih dodatnih 68KS i 20 Nm će klijente inače koštati 1.000 evra.

 

220167-polestar 2 01.jpg

 

Takođe, ubrzanje je sa standardnih 4.7 smanjeno na 4.4 sekunde. Na kraju, dostupne su i trkačke trake, na haubi i vratima prtljažnika.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Polestar 5

 

polestar 5 04.jpg

 

Iz Polestara su u septembru potvrdili da će ovaj brend predstaviti tri nova električna automobila u naredne tri godine. Prvi će biti SUV model Polestar 3, što će od sledeće godine biti odgovor švedskog brenda na Teslin Model X i Audi E-Tron. U 2023. godini ćemo videti novi Polestar 4. Kako se navodi, taj novi EV će biti ''sportski Coupe-SUV'', rival Porsche Macana EV. Na kraju, Polestar 5 će biti predstavljen 2024. godine, kao konkurent Teslinom Modelu S i Porsche Taycanu.

 

polestar 5 03.jpg

 

Šef Polestara je još ranije istakao da ćemo ''videti po jedan novi Polestar automobil godišnje u naredne tri godine, kao i da su ovi automobili već dizajnirani i spremni za dolazak.'' Budući Polestar 5 je u stvari serijska verzija prošlogodišnjeg Polestar Precept concepta koji je prikazan kao električni grand tourer sa četvora vrata i međuosovinskim rastojanjem od 3.100 mm.

 

polestar 5 02.jpg

 

Serijski model se i ne razlikuje mnogo, a najvažnije izmene su u tome što će Polestar 5 imati B stubove i klasična vrata umesto onih ''samoubilačkih'' na konceptu.

 

polestar 5 01.jpg

 

Takođe, Polestar 5 će biti opremljen staklenim krovom, klasičnim retrovizorima (umesto kamera kod koncept vozila), kao i sa dva individualna zadnja sedišta (ostaje da se vidi da li će biti i verzije za tri zadnja putnika). Ističe se i novi infotainment sistem, uz 15-inčni centralni ekran i 12.5-inčnu digitalnu instrument tablu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Polestar 3 za 2022. godinu

 

polestar 3 suv.jpg

 

Polestar za 2022. godinu priprema i svoj treći model, a kako se najavljuje to će biti sportski SUV sa elektropogonom. Prvi njihov model je inače Polestar 1 coupe sa plug-in hybrid pogonom dok je drugi potpuno električni Polestar 2 liftback napravljen na CMA platformi. Za razliku od pomenuta dva modela koji se proizvode u Kini, budući Polestar 3 SUV će se praviti u Volvo fabrici u Južnoj Karolini. Tamo se od 2018. proizvodi Volvo S60, a od sledeće godine će mu se prodružiti i nova generacija SUV-a XC90.

 

Za sada je poznato da će Polestar 3 SUV dobiti novu platformu za električna Polestar i Volvo vozila, napredni sistem autonomne vožnje i infotainment sa Google Android Automotive operativnim sistemom, uz najavu da će unutrašnjost odlikovati minimalistički dizajn. Tehničke specifikacije će tek biti objavljene. Iz Polestara su inače u septembru potvrdili da će ovaj brend predstaviti tri nova električna automobila u naredne tri godine.

 

Prvi će od 2022. dakle biti SUV model Polestar 3, zatim ćemo u 2023. godini videti Polestar 4 (najavljen kao ''sportski Coupe-SUV'', rival Porsche Macana EV), a na kraju i Polestar 5 koji će biti predstavljen 2024. godine, kao konkurent Teslinom Modelu S i Porsche Taycanu. Šef Polestara je još ranije istakao da ćemo ''videti po jedan novi Polestar automobil godišnje u naredne tri godine, kao i da su ovi automobili već dizajnirani i spremni za dolazak.'' Na kraju, u planu je da se prodaja sa 29.000 Polestar vozila godišnje (koliko će biti ove godine) do 2025. poveća na 290.000 jedinica.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: Polestar 2

 

Svaka premium marka danas proizvodi potpuno električni automobil, ali malo njih pravi takav auto od nule, već pre svega uzmu svoj klasični model (sa benzincem i/ili dizelom) i onda ga preprave da ide samo na struju. E, pa Polestar (nekadašnja značka na Volvo modelima, a danas poseban brend) ima za cilj da isporuči električne automobile napravljene da od starta budu takvi. Njegov prvi proizvod bio je Polestar 1, snažan luksuzni GT kupe koji je bio plug-in hibrid i dolazio je sa ogromnom cenom od oko 150.000 evra. Međutim, model koji ovde posmatramo, Polestar 2, je komplet samo na struju i po ceni od oko 45.000 evra je dosta pristupačniji:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pripremi i Polestar 4 kao konkurent Porscheu Macan

 

polestar ev.jpg

 

Polestar je potvrdio da će se njihov novi električni crossover zvati Polestar 4, a u ponudi njihovih modela će se nalaziti ispod modela Polestar 3. Potvrda je stigla od izvršnog direktora Thomasa Ingenlatha u razgovoru za britanski CAR Magazine, a tom prilikom je čak otkrio i dodatne informacije o cenama i drugim detaljima.

 

Polestar je još u junu potvrdio da će Polestar 3 električni SUV biti proizveden u Americi, dok je Polestar 5 prošlog meseca takođe bio najavljen kao elegantni električni grand tourer. Ingenlath je rekao da će Polestar 4 biti ispod Polestara 3 u smislu cene i veličine, s tim da prostor u unutrašnjosti neće biti kompromitovan. Takođe, naglasio je da će budući crossover imati coupe liniju krova te da će se isticati sportskim voznim karakteristikama. Što se tiče cena, za Polestar 3 je poznato da će biti u rangu od 75.000 evra na više, dok će Polestar 4 tražiti kupce koji imaju budžet u rangu od oko 55.000 evra, ujedno time ciljajući i na kupce budućeg električnog Porschea Macan, ali i na druge luksuzne kompaktne SUV-ove.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unikatni Polestar 2 Arctic Circle

 

polestar 2 2022 02.jpg

 

Nakon unikatnog automobila Experimental Polestar 2 koji je prošle godine prikazan na Goodwood Festivalu Brzine, Polestar sada predstavlja još jedan unikatni model.

Ovakav Polestar 2 Arctic Circle je 30 mm viši od standardnog modela, a dobio je i 19-inčne OZ Racing točkove sa zimskim gumama 245/35 R19, Ohlins amortizere, Brembo kočnice iz opcionog Performance Pack-a, modifikovani launch control sistem, dodatna svetla, zaštitne elemente od ugljeničnih vlakana, mat sivu boju i bele trkačke trake, Recaro sedišta, lopatu za sneg u gepeku...

 

polestar 2 2022 01.jpg polestar 2022 03.jpg

 

Za pogon se brinu dva elektromotora sa ukupno 476KS i 680 Nm obrtnog momenta.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar O2 Concept

 

Polestar o2 100.jpg

 

Polestar, brend automobila sa električnim performansama, otkrio je novi koncept automobil koji redefiniše sportske roudstere za električno doba. Nazvan Polestar O2, koncept je Polestarova vizija performansi otvorenog krova i uzbudljivog iskustva vožnje - sa svim prednostima električne mobilnosti.

 

Polestar o2 101.jpg

 

''Polestar O2 je automobil heroj za naš brend'', komentariše Thomas Ingenlath, Polestarov izvršni direktor. ''Otvara vrata naše tajne odaje budućeg potencijala. Ovo je delić onoga što možemo da dizajniramo i konstruišemo sa talentom i tehnologijom koju imamo u kući. Izgleda neverovatno, a to što možemo da spustimo krov i ne čujemo motor obećava vrhunsku senzaciju.''

 

Polestar o0 102.jpg

 

Iskustvo vožnje u Polestaru O2 je predviđeno da bude živahno, lagano i puno samopouzdanja. Predvidljivost i razigranost su srž uzbudljive, živahne vožnje. Čvrsta kontrola karoserije, visoka krutost i intuitivna dinamika su inherentne prednosti platforme od aluminijuma koja je prilagođena sa Polestara 5, a koju je interno razvio Polestarov tim za istraživanje i razvoj u Velikoj Britaniji. Visok kvalitet i krutost aluminijumske platforme su usmereni ka povećanom dinamičkom odzivu. Jasno povezan sa konceptnim automobilom Polestar Precept, ali sa svojim posebnim karakterom, izgled Polestara O2 pokazuje kako se Polestarov dizajnerski rečnik može prilagoditi različitim stilovima karoserije sa snažnom porodičnom sličnošću. Niska i široka karoserija čvrstog stava, kompaktan dizajn kabine 2+2, minimalni prepusti i dugačko međuosovinsko rastojanje, pokazuju klasične proporcije sportskog automobila, ali sa jasno modernim, električnim osećajem.

 

Polestar o2 103.jpg

 

''Ovaj automobil je tačka susreta između tehnologije i umetnosti, između preciznosti i skulpture, sa odlučnim, ali ne i agresivnim stavom'', navodi dizajner Maximilian Missoni. Aerodinamikom se manipuliše da bi se maksimizirao domet zahvaljujući prikrivenim dizajnerskim karakteristikama kao što su integrisani kanali koji poboljšavaju laminarni protok vazduha preko točkova i bočnih strana karoserije, i zadnja svetla koja funkcionišu kao vazdušne lopatice za smanjenje turbulencije iza automobila.

 

Polestar o2 104.jpg

 

Polestar O2 takođe pokazuje napredak u održivosti i tehnologiji. Novi termoplastični mono-materijal se u velikoj meri nalazi u unutrašnjosti. Termin ''mono-materijal'' opisuje upotrebu jednog osnovnog materijala za proizvodnju različitih komponenti.

 

Polestar o2 105.jpg

 

U Polestaru O2 reciklirani poliester je jedini materijal koji se koristi za sve meke komponente unutrašnjosti: pena, lepak, 3D pletena vlakna i netkani laminat. Ovo pojednostavljuje reciklažu i predstavlja značajan korak ka većoj kružnosti, uz istovremeno smanjenje težine i otpada. U svetu koji sve više pokreću društveni mediji, Polestar O2 ima autonomni bioskopski dron integrisan iza zadnjih sedišta. Razvijen u saradnji sa Aerofugia brendom potrošačke elektronike Hoco Flow, konceptni dron se može primeniti dok se automobil kreće, kako bi snimio savršenu sekvencu vožnje. Dron radi autonomno, automatski prati automobil pri brzinama do 90 km/h, a vozač može da bira između atmosferske sekvence - odličnog za krstarenje obalom - ili sekvence ispunjenije akcijom sa sportskijim izrazom. Nakon snimanja, dron može autonomno da se vrati u automobil. Video snimci se mogu uređivati i deliti direktno sa centralnog ekrana od 15 inča kada je automobil parkiran.

 

''Želeli smo da istaknemo iskustvo koje možete imati sa automobilom kao što je Polestar O2 na nove i neobične načine'', nastavlja Missoni. ''Integrisanje autonomne kinematografske bespilotne letelice je bila nešto što nam je omogućilo da pomerimo granice na frontu inovacija. Ključna prednost ovog inovativnog dizajna je da nema potrebe da zaustavljate i otpustite dron pre snimanja, već da ga koristite velikom brzinom.'' Polestar O2 nastavlja na jakim temeljima koje je postavio Polestar Precept kao viziju budućeg dizajna, tehnologije i ambicija kompanije za održivost. Polestar planira da lansira tri nova automobila u naredne tri godine, počevši od 2022. godine, od kojih svaki ima potencijal da postepeno realizuje neke od ideja predstavljenih ovim konceptnim automobilima.

 

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales: 2022. Polestar 2

 

Početna varijanta sa jednim el. motorom novog Polestar 2 je prilično impresivna za oko 40k evra. Verzija sa dva motora i pogonom na svim točkovima je od skoro 50k evra. Cena prelazi 60.000 evra ako se dodaju razni tehnološki i performantni paketi, ali je tada elegantna švedska električna limuzina/fastback prikazana u najboljem svetlu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hertz kupuje 65.000 električnih Polestar automobila

 

polestar hertz.jpg

 

Hertz i Polestar su zvanično objavili svoje globalno partnerstvo koje će trajati do pet godina. Ugovor uključuje kupovinu 65.000 električnih Polestar automobila u pomenutom periodu, a koristiće se između ostalog za poslovne korisnike.

 

Hertz će na početku za svoju flotu naručiti Polestar 2. Očekuje se da će ovi električni automobili biti dostupni za iznajmljivanje na proleće 2022. u Evropi, a krajem 2022. u Severnoj Americi i Australiji. Treba napomenuti da je ovaj potez nastavak prethodne najave iz oktobra prošle godine, sa ciljem da postane najveća flota za iznajmljivanje električnih vozila u Severnoj Americi i jedna od najvećih u svetu. U nastojanju da postane jedan od lidera na tržištu, Hertz je najavio da će ponuditi najveću flotu za iznajmljivanje električnih vozila u Severnoj Americi. Tesla je bio među prvim imenima koja su se pojavila u skladu sa tom najavom, ali to očigledno nije realizovano.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar 2 sa više snage i dužim dometom

 

224405-polestar 2 04.jpg

 

Decentno unapređeni Polestar 2 pokreće i nešto snažniji elektromotor, a sa jednim punjenjem baterija sada može da pređe 473 kilometra. Pored nekoliko novih boja karoserije uz koje stiže i nekoliko novodizajniranih modela 19-inčnih aluminijumskih felni, potencijalne kupce elektropokretanog Polestara 2 bi najviše trebalo da obraduje vest da su u švedskoj automobilskoj kompaniji (pod okriljem kineske kompanije Geely) sa najnovijim paketom osveženja unapredili i elemente koji se tiču pogonske grupe.

 

polestar 2 003.jpg

 

Standardni Polestar 2 koji pokreće samo jedan elektromotor je dobio baterije čiji kapacitet sada iznosi 78 kWh, pa će (prema WLTP normama) ''Dvojka'' sa jednim punjenjem umesto dosadašnjih 439 moći da pređe 473 kilometara.

 

224406-polestar 2 02.jpg

 

Sa nešto većim kapacitetom baterija koje se mogu puniti na brzim punjačima (do 130 kW) stiglo je i povećanje snage elektromotora koji sada raspolaže sa 231KS i 330 Nm obrtnog momenta za čiju distribuciju na prednju osovinu je zadužen automatski menjač.

 

224407-polestar 2 01.jpg

 

Optimizovan je i rad toplotne pumpe koja smanjuje potrošnju baterija prilikom zagrejavanja kabine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Polestar 3 premijerno u oktobru

 

polestar 3 suv.jpg

 

Polestar za oktobar ove godine priprema i svoj treći model, a kako se najavljuje to će biti sportski SUV sa elektropogonom. Kompanija navodi da će narudžbine za ovaj model početi da prima na dan premijere. Prvi njihov model je inače Polestar 1 coupe sa plug-in hybrid pogonom dok je drugi potpuno električni Polestar 2 liftback napravljen na CMA platformi. Polestar 3 SUV će se praviti u Kini, ali i u Volvo fabrici u Južnoj Karolini. Tamo se od 2018. proizvodi Volvo S60, a od ove godine će mu se prodružiti i nova generacija SUV-a XC90.

 

Za sada je poznato da će Polestar 3 SUV dobiti novu platformu za električna Polestar i Volvo vozila, napredni sistem autonomne vožnje i infotainment sa Google Android Automotive operativnim sistemom, uz najavu da će unutrašnjost (sa dva reda sedišta) odlikovati minimalistički dizajn. Tehničke specifikacije će tek biti objavljene, ali je poznato da će se nuditi verzije sa jednim i dva elektromotora. Iz Polestara su inače u septembru potvrdili da će ovaj brend predstaviti tri nova električna automobila u naredne tri godine.

 

Prvi će od 2022. dakle biti SUV model Polestar 3, zatim ćemo u 2023. godini videti Polestar 4 (najavljen kao ''sportski Coupe-SUV'', rival Porsche Macana EV), a na kraju i Polestar 5 koji će biti predstavljen 2024. godine, kao konkurent Teslinom Modelu S i Porsche Taycanu. Šef Polestara je još ranije istakao da ćemo ''videti po jedan novi Polestar automobil godišnje u naredne tri godine, kao i da su ovi automobili već dizajnirani i spremni za dolazak.'' Na kraju, u planu je da se prodaja do 2025. poveća na 290.000 jedinica godišnje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar 2 BST Edition 270

 

225364-polestar 04.jpg

 

Polestar 2 concept visokih performansi, koji je prošle godine prikazan na Goodwood festivalu brzine, sada dobija i serijsko izdanje. To je Polestar 2 BST Edition 270, specijalna verzija koja će biti proizvedena u samo 270 primeraka i biće dostupna kupcima u Evropi, Severnoj Americi i Kini.

 

225365-polestar 03.jpg

 

Serijska verzija izgleda slično konceptu, mada ima manje agresivan dizajn prednjeg branika. U svakom slučaju, dobija aerodinamičko proširenje za branike i bočne pragove, redizajniranu masku i opcionu mat-crnu traku koja prolazi karoserijom.

 

225366-polestar 02.jpg

 

Tu je i set crnih 21-inčnih aluminijumskih točkova (inspirisani Polestar 1 modelom), sa gumama 245/35R21 Pirelli P Zero razvijenim posebno za ovaj model. Automobil je na raspolaganju u Thunder ili Snow eskterijeru, ali se kao opcija nudi i Battleship Gray satin folija.

 

225367-polestar 01.jpg

 

Izmene zaokružuju sjajni crni akcenti i zlatni detalji (čeljusti kočnica, elementi amortizera...), koji odgovaraju zlatnim sigurnosnim pojasevima u standardnoj Charcoal WeaveTech unutrašnjosti. Dva električna motora imaju kombinovanih 476KS i i 680 Nm obrtnog momenta, dok je baterija od 78 kWh. Ovo je povećanje u odnosu na 408KS kod verzije Polestar 2 Long Range Dual Motor. Automobil je niži za 25 mm, a tu su i Ohlins podesivi amortizeri. Za sada nije saopštena cena za Polestar 2 BST Edition 270, ali je navedeno da njegova proizvodnja kreće sredinom 2022. godine, dok se prve isporuke očekuju u četvrtom kvartalu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Polestar 3 na novoj slici

 

polestar 3 2023 01.jpg

 

Polestar za oktobar ove godine priprema i svoj treći model, a kako se najavljuje to će biti sportski SUV sa elektropogonom. Kompanija navodi da će narudžbine za ovaj model početi da prima odmah nakon premijere. Prvi njihov model je Polestar 1 coupe sa plug-in hybrid pogonom dok je drugi potpuno električni Polestar 2 liftback napravljen na CMA platformi.

 

polestar 3 2023 02.jpg

 

Polestar 3 SUV će se praviti u Kini, ali i u Volvo fabrici u Južnoj Karolini. Tamo se od 2018. proizvodi Volvo S60, a od ove godine će mu se prodružiti i nova generacija SUV-a XC90. Proizvodnja Polestara 3 kreće početkom sledeće godine. Za sada je poznato da će Polestar 3 dobiti novu platformu za električna Polestar i Volvo vozila, napredni sistem autonomne vožnje i infotainment sa Google Android Automotive operativnim sistemom, uz najavu da će unutrašnjost (sa dva reda sedišta) odlikovati minimalistički dizajn. Tehničke specifikacije će tek biti objavljene, ali je poznato da će se nuditi verzije sa jednim i dva elektromotora. Varijanta sa dva elektromotora će po najavama imati domet koji će prelaziti 600 km (po WLTP-u).

 

Iz Polestara su inače još u septembru prošle godine potvrdili da će ovaj brend predstaviti tri nova električna automobila u naredne tri godine. Prvi će od 2022. dakle biti SUV model Polestar 3, zatim ćemo u 2023. godini videti Polestar 4 (najavljen kao ''sportski Coupe-SUV'', rival Porsche Macana EV), a na kraju i Polestar 5 koji će biti predstavljen 2024. godine, kao konkurent Teslinom Modelu S i Porsche Taycanu. Šef Polestara je još ranije istakao da ćemo ''videti po jedan novi Polestar automobil godišnje u naredne tri godine, kao i da su ovi automobili već dizajnirani i spremni za dolazak.'' Na kraju, u planu je da se prodaja do 2025. poveća na 290.000 jedinica godišnje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar 5 Prototype na Goodwood festivalu brzine

 

225715-Polestar 5 03.jpg

 

Iz Polestara su još u septembru prošle godine potvrdili da će ovaj brend predstaviti tri nova električna automobila u naredne tri godine. Prvi će biti SUV model Polestar 3, čija premijera će se održati u oktobru ove godine. U 2023. godini će se pojaviti Polestar 4. Kako se navodi, taj novi EV će biti ''sportski Coupe-SUV'', rival Porschea Macan EV. Na kraju, serijski Polestar 5 će biti predstavljen 2024. godine, kao konkurent Teslinom Modelu S i Porsche Taycanu. Pre definitivnog, serijskog Polestara 5, na predstojećem Goodwood festivalu brzine (od 23. do 26. juna) videćemo Polestar 5 Prototype koja će tamo imati dinamičku prezentaciju (i dalje pod maskom kako pokazuju ove fotografije).

 

225716-Polestar 5 02.jpg

 

Budući Polestar 5 je u stvari serijska verzija Polestar Precept concepta iz 2020. godine koji je prikazan kao električni grand tourer sa četvora vrata i međuosovinskim rastojanjem od 3.100 mm. Serijski model se neće mnogo razlikovati, a najvažnije izmene su u tome što će Polestar 5 imati B stubove i klasična vrata umesto onih ''samoubilačkih'' na konceptu. Takođe, Polestar 5 će biti opremljen staklenim krovom, klasičnim retrovizorima (umesto kamera kod koncept vozila), kao i sa dva individualna zadnja sedišta (ostaje da se vidi da li će biti i verzije za tri zadnja putnika). Ističe se i novi infotainment sistem, uz 15-inčni centralni ekran i 12.5-inčnu digitalnu instrument tablu.

 

polestar 5 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar 3 i Polestar 5 na novim slikama

 

polestar 3 1.jpg

 

Polestar je objavio još nekoliko najavnih slika za svoje buduće električne modele Polestar 3 i Polestar 5.

Polestar 3 će u serijskoj formi biti prikazan u oktobru ove godine, dok će Polestar 5 Protoype moći da se vidi već krajem ovog meseca na Goodwood festivalu brzine (serijski model međutim stiže 2024. godine).

 

polestar 5 2.jpg

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar 5 na Goodwood festivalu brzine

 

polestar 5 02.jpg

 

Polestar 5 je jedan od tri najavljena električna modela koje će Polestar predstaviti u narednim godinama. Serijski Polestar 5 će se u prodaji naći 2024. godine, kao konkurent Teslinom Modelu S i Porsche Taycanu. Pre definitivnog, serijskog Polestara 5, na ovogodišnjem Goodwood festivalu brzine (od 23. do 26. juna) Polestar prikazuje 5 Prototype koja tamo ima dinamičku prezentaciju (ali i dalje pod maskom). Budući Polestar 5 je u stvari serijska verzija Polestar Precept concepta iz 2020. godine koji je prikazan kao električni grand tourer sa četvora vrata i međuosovinskim rastojanjem od 3.100 mm.

 

polestar 5 022.jpg

 

Serijski model se neće mnogo razlikovati, a najvažnije izmene su u tome što će Polestar 5 imati B stubove i klasična vrata umesto onih ''samoubilačkih'' na konceptu.

 

polestar 5 1.jpg

 

Takođe, Polestar 5 će biti opremljen staklenim krovom, klasičnim retrovizorima (umesto kamera kod koncept vozila), kao i sa dva individualna zadnja sedišta (ostaje da se vidi da li će biti i verzije za tri zadnja putnika). Najjača verzija kod serijskog modela će imati dva elektromotora sa ukupno 884KS i 900 Nm, kao i baterije od 103 kWh.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar O2 u serijskoj verziji sredinom decenije

 

Polestar 02 03.jpg

 

Polestar O2 je za sada koncept automobil, ali britanski mediji pišu da će oko 2025. godine stići i njegova serijska verzija. ''Naš portfolio u budućnosti će biti mešavina električnih SUV-ova, brzih vozila i automobila kao što je O2 roadster'', rekao je izvršni direktor Tomas Ingenlat za CAR magazin na Goodwood festivalu brzine 2022. ''To nije leteći tanjir - to je naša težnja da ovu vrstu proizvoda ubacimo u naš portfolio.''

 

Polestar 02 02.jpg

 

''Polestar O2 otvara vrata naše tajne odaje budućeg potencijala. Ovo je ukus onoga što možemo da dizajniramo i konstruišemo sa talentom i tehnologijom koju imamo u kući. Izgleda neverovatno, a mogućnost da spustite krov i ne čujete motor obećava vrhunsku senzaciju'', dodaje Ingenlat. O2 mnogo liči na koncept Polestar Precept, koji će postati serijski Polestar 5 - što ne bi trebalo da bude iznenađenje, pošto dele istu platformu (iako imaju različita međuosovinska rastojanja). Otprilike je iste širine i visine kao Precept, ali je 400 mm kraći.

 

Polestar 02 01.jpg

 

Polestar kaže da bi O2 trebalo da ima dinamičan sportski odziv i linearan osećaj, zahvaljujući čvrstoj aluminijumskoj šasiji. ''Zaista možemo da prilagodimo ovu arhitekturu da ispuni različite ciljeve'', rekao je Pit Alen, šef razvoja i istraživanja u Polestaru UK. Planirano je da O2 uključuje dva elektromotora, pogon na sve točkove i da nudi ogroman potencijal performansi: moguće je dobiti kombinovanih 872 KS, što ga čini potencijalno super brzim kabrioletom. Polestar se u unutrašnjosti fokusirao na održivost. O2 koristi novi termoplastični mono-materijal (u suštini materijal napravljen od samo jedne stvari za lakšu reciklažu), a metalne komponente su takođe označene za lakšu ponovnu upotrebu.

 

Iskustvo vožnje u Polestaru O2 je predviđeno da bude živahno, lagano i puno samopouzdanja. Predvidljivost i razigranost su srž uzbudljive, živahne vožnje. Čvrsta kontrola karoserije, visoka krutost i intuitivna dinamika su inherentne prednosti platforme od aluminijuma koja je prilagođena sa Polestara 5, a koju je interno razvio Polestarov tim za istraživanje i razvoj u Velikoj Britaniji. Visok kvalitet i krutost aluminijumske platforme su usmereni ka povećanom dinamičkom odzivu. Jasno povezan sa konceptnim automobilom Polestar Precept, ali sa svojim posebnim karakterom, izgled Polestara O2 pokazuje kako se Polestarov dizajnerski rečnik može prilagoditi različitim stilovima karoserije sa snažnom porodičnom sličnošću. Niska i široka karoserija čvrstog stava, kompaktan dizajn kabine 2+2, minimalni prepusti i dugačko međuosovinsko rastojanje, pokazuju klasične proporcije sportskog automobila, ali sa jasno modernim, električnim osećajem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: Polestar O2

 

Konceptualni električni sportski automobil sa metalnim sklopivim tvrdim krovom, ozbiljno dobrim izgledom, i tajnim dronom za snimanje ''selfija'' dok vozite! :D

 

 

 

autotrader.jpg AutoTrader:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...