Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

drivencar.jpg 2021. Polestar 2

 

Švedski (jer je tamo dizajniran i tehnički osmišljen) potpuno električni auto, na Volvo platformi, koji je odavno u vlasništvu Kineza (Geely), i pravi se u Kini:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

alexonautos.jpg AlexOnAutos: Test Polestar 2

 

Polestar je zajednička firma kompanije Volvo i Geely...a, Volvo je u vlasništvu Geely-a. Otprilike kao da u partnerstvo uđu vaša leva i desna ruka, a ionako su već deo istog tela. :)

Svejedno, Polestar ima za cilj da pravi tehnološki napredne električne automobile, sa dozom sportskih performansi, luksuza, ukupno dobrog kvaliteta...i da liči na tipično evropski auto. Ovo je drugi takav auto koji su napravili:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro: Polestar 2

 

Prva potpuno električna limuzina od Polestara (namenski napravljene divizije Volvoa za proizvodnju električnih automobila). Glavni rival mu je Tesla Model3.

Ima malo preko 400 konja i skoro 700 Nm obrtnog momenta, pogon mu je na svim točkovima, a dok se baterija skroz ne isprazni može da pređe do 380 kilometara:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar želi prvi zaista klimatski neutralni automobil do 2030. godine

 

polestar precept 005.jpg

 

Polestar, marka električnih automobila u vlasništvu Volvoa, najavila je da ima cilj da do kraja decenije na tržištu ponudi prvo potpuno klimatsko neutralno putničko vozilo, a za to će morati da potpuno promeni tradicionalni pristup proizvodnji. Marka električnih automobila Polestar prema tržišnom učešću nije značajan igrač na svetskoj sceni, ali budući da su u vlasništvu Volvoa mogu si dozvoliti postavljanje ambicioznih ciljeva koji ne moraju odmah da budu i komercijalno isplativi.

U sklopu predstavljanja godišnjeg finansijskog izveštaja kompanije, njihov generalni direktor Thomas Ingenlath je najavio veliki cilj koji bi trebalo da bude ispunjen do 2030. godine. Taj cilj uključuje proizvodnju i predstavljanje automobila iz projekta Polestar 0, prvog istinski klimatski neutralnog električnog automobila koji bi imao nulti ugljenični trag-od prvog do poslednjeg trenutka.

 

Ukupno nulte emisije

Do sada se klimatska neutralnost na nivou pojedinih pogona ili kompanija postizala smanjenjem emisija te otkupom ugljeničnih kredita (offseta), ali mnogi stručnjaci kažu da takav pristup nije održiv na duži rok, pogotovo u tradicionalno ''prljavoj'' automobilskoj industriji, te da nije garancija da će klimatske promene moći da se zaustave. Ingenlath zato najavljuje da će Polestar biti prvi proizvođač koji će potpuno promeniti paradigmu i krenuti u smeru koji je danas neostvariv.

 

Na putu ka klimatski neutralnom automobilu moraće da preispitaju sve dosadašnje procese i potraže inovacije na svim poljima tehnologije. Oko pogona i njegovog zagađenja ne moraju da brinu, kažu, jer je on već sada na struju. Ono što je sledeće područje koje je potrebno ''ozeleniti'' je proizvodnja i emisije gasova staklene bašte koje nastaju u tom procesu, a sve kako bi nova vozila iz linije Polestar 0 bila ekološki potpuno neutralna tokom celog svog životnog ciklusa. ''Kupci nas guraju prema održivoj ekonomiji. Potrebno im je dati prave alate kako bi mogli doneti informisane i etične odluke. Danas Polestar 2 kada izlazi iz fabrike ostavlja ugljenični trag. 2030. godine želimo da predstavimo automobil koji to ne čini'', naglasio je Ingenlath.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar 2 u baznoj verziji

 

polestar 2 3b.jpg

 

Polestar je proširio gamu svog električnog modela 2 i sa novom, baznom verzijom koja ima samo jedan elektromotor. Polestar 2 sa jednim elektromotorom je na evropskom tržištu dostupan u standardnom izdanju i u verziji sa produženim dometom.

 

polestar 2 2b.jpg

 

Standardna verzija ima baterije od 64 kWh i elektromortor sa 224KS i 330 Nm, a ona sa dužim dometom raspolaže sa baterijama od 78 kWh i elektromotorom sa 231KS i 330 Nm. Podsećanja radi, Polestar 2 u varijanti sa dva elektromotora raspolaže sa ukupno 408KS i 660 Nm.

 

polestar 2 1.jpg

 

Novi Polestar 2 sa jednim elektromotorom ima autonomiju od 420-440 km, odnosno 515-540 km, dok model sa dva elektromotora može da pređe 450-480 km. Cene za Polestar 2 se u zavisnosti od verzije na evropskom tržištu kreću od oko 40.000 do 60.000 evra. Polestar 2 sa jednim elektromotorom u opremi između ostalog ima i LED svetla, alu točkove od 19 inča, prednje i zadnje parking senzore, 11-inčni ekran osetljiv na dodir, audio sistem sa 8 zvučnika, zadnju kameru...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar 1 Gold Edition

 

213462-Polestar 1 y04.jpg

 

Polestar je u februaru saopštio da se njihov plug-in hybrid coupe model 1 više neće proizvoditi nakon završetka modelske godine 2021. Time će se završiti i vremenski ograničeni proizvodni ciklus za Polestarov prvi samostalni model, koji je prvobitno bio planiran na tri godine i do 500 primeraka godišnje u Chengdu fabrici u Kini.

 

213463-Polestar 1 y03.jpg

 

U vesti se ne navodi koliko primeraka je do sada proizvedeno, ali je poznato da je tokom 2020. godine u Evropi registrovano samo 65 komada ovog 160.000 evra vrednog automobila.

 

Polestar 1 y02.jpg

 

Kako bi obeležio skori kraj proizvodnje, Polestar na sajmu u Šangaju predstavlja specijalno izdanje ovog modela, nazvano Polestar 1 Gold Edition.

 

Polestar 1 y01.jpg

 

Polestar 1 Gold Edition je ograničen na samo 25 primeraka, a svaki ima mat zlatnu boju, mat zlatna kočiona klešta, crne točkove, kao i kontrastne šavove u boji zlata. Polestar 1 inače kombinuje 2.0 benzinac i dva elektromotora sa ukupno 609KS i 1000 Nm, a nudi do 123 km vožnje u elektro modu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carmagazine.jpg CarMagazine: Polestar 1

 

Volvo može za Polestar 1 tvrditi da je najbolji plug-in hibrid na svetu. Kombinujući domet od 125 kilometara samo na struju sa performansama super-automobila jer ima 601 KS, čini se da je najbolje iz oba sveta. Ipak, da li je ovaj auto objektivno cenjen onoliko koliko bi trebalo? James Dennison to saznaje.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: Polestar 1

 

Polestar 1 je sličan bilo kom drugom autu koji se danas može videti na putu. Iako u mnogome liči na Volvo, što ne predstavlja veliko iznenađenje jer je Polestar nova marka švedskog proizvođača automobila,  ustvari je plug-in hibrid sa turbinom i kompresorom, upakovan u luksuzni GT koji mnogo više naglašava električnu snagu nego bilo koji od njegovih rivala. Ali...ima problem - košta više od 150.000 evra. To je previše za automobil koji ipak izgleda kao Volvo, naročito što za te iste pare može da se kupi npr. Porsche 911 Turbo S, Bentley Continental GT ili BMW M8. Pa, da li onda Polestar 1 i dalje vredi toliko novca?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: Polestar 2

 

Gas do patosa u potpuno električnom automobilu na Nirburgringu...a nije Tesla ili Taycan? Može. :)

Ova verzija Polestara 2 ima dva motora i povećani domet (450-480 kilometara), ubrzava do stotke za 4.7 sekundi, ali može samo do 205 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Polestar 3 SUV će se proizvoditi u Americi

 

215341-polestar 3.jpg

 

Polestar za 2022. godinu priprema i svoj treći model, a kako se najavljuje to će biti sportski SUV sa elektropogonom. Prvi njihov model je inače Polestar 1 coupe sa plug-in hybrid pogonom dok je drugi potpuno električni Polestar 2 liftback napravljen na CMA platformi.

 

Za razliku od pomenuta dva modela koji se proizvode u Kini, budući Polestar 3 SUV će se praviti u Volvo fabrici u Južnoj Karolini. Tamo se od 2018. proizvodi Volvo S60, a od sledeće godine će mu se prodružiti i nova generacija SUV-a XC90. Proizvodnjom u Americi, Polestar će moći da skrati vreme isporuke i da kupcima ponudi nižu cenu vozila. Za sada je poznato da će Polestar 3 SUV dobiti novu platformu za električna Polestar i Volvo vozila, napredni sistem autonomne vožnje, kao i infotainment sa Google Android Automotive operativnim sistemom. Izgled novog modela bi trebalo da bude inspirisan Polestar Precept conceptom iz 2020. godine, uz najavu da će unutrašnjost odlikovati minimalistički dizajn. Proizvodnja Polestara 3 će početi sledeće godine, a slike i tehničke specifikacije će tek biti objavljene.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolped.jpg PetrolPed: Polestar 2

 

7 dana i skoro 800 kilometara su dovoljni da se stekne opšti utisak o ovom potpuno električnom automobilu, naročito kad je provozan čak i na trkačkoj stazi. Sa 408 konjskih snaga iz svoja dva elektromotora Polestar2 može baš jako da povuče. Testni automobil je bio opremljen opcionim Performance Pack-om koji dolazi sa ogromnim Brembo kočnicama i el. podesivim amortizerima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Experimental Polestar 2

 

216069-polestar 2 g03.jpg

 

Polestar na Festivalu brzine u Goodwoodu predstavlja modifikovanu verziju električnog Polestara 2.

 

polestar 2 g02.jpg

 

U pitanju je Experimental Polestar 2 sa dva elektromotora i ukupno 476KS (što je 68KS više od standardnog modela), pogonom na sva četiri točka, širim tragom točkova, proširenim blatobranima, 21-inčnim točkovima, kočnicama iz modela Polestar 1, modifikovanim oslanjanjem (auto je niži za 25 mm), podešavajućim amortizerima, doteranim prednjim delom i izmenjenim branicima.

 

polestar 2 g01.jpg

 

Ostaje da se vidi da li će Experimental Polestar 2 ostati samo prototip ili će možda dobiti i serijsku verziju. To će najverovatnije zavisiti i od reakcije javnosti u Goodwoodu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

lovecars.jpg Lovecars: Polestar 1

 

Ono kada vidite slike koncept automobila i on nikada na kraju takav ne dođe na puteve - e, to se nije dogodilo Polestaru1, tj. kakav je bio na konceptu, takav i na drumu :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar?: Polestar Precept

 

Za razliku od klasičnih koncept automobila koji nam pokazuju pravac u kojem ide neki proizvođač automobila, i ugrubo nam daje uvid kako će jednog dana (ne tako blizu) možda izgledati njegovi automobili...ovaj koncept nam pokazuje auto baš onako kako će uskoro izgledati novi model sa Polestar značkom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: Polestar Precept

 

Polestar je već potvrdio da će ovaj auto ići u serijsku proizvodnju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales: 2022. Polestar 2

 

Polestarov prvi potpuno električni model - Polestar 2 - fastback srednje veličine, ima mnogo toga da dokaže. Ne samo da predstavlja prvi ukus Volvo-ovog čisto električnog sestrinskog brenda Polestara, već je i prvi direktni izazov najvećem rivalu u vidu Teslinog Modela 3. Sa cenama koje su u istom rasponu kao Model3, ali sa znatno boljim dizajnom, otmenom kabinom i nivoima kvaliteta materijala koji su Tesli nepoznati, izgleda kao da će mu biti lako da se izbori. Ali, pre definitivnog zaključka treba reći da Model3 ipak i dalje ima bolje performanse i domet:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Polestar 2

 

Osnovna verzija ovog auta koja ima jedan električni motor (postoji i skuplja varijanta sa 2 elektromotora):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

alexonautos.jpg AlexOnAutos: 2022. Polestar 2

 

Koliko god je prvi Polestar bio dobar auto, bio je preskup.

Polestar2 je potpuno električni auto, jeftiniji od prvog, a sada postoji i još jeftinija njegova varijanta sa jednim električnim motorom kao što je ovaj na testu:

 

 

 

motorweeknoviyoutube.jpg MotorWeek:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar najavljuje tri električna modela do 2024.

 

polestar ev.jpg

 

Šef Polestara Thomas Ingenlath je potvrdio da će ovaj brend predstaviti tri nova električna automobila u naredne tri godine.

Prvi će biti SUV model  Polestar 3, što će od sledeće godine biti odgovor švedskog brenda na Teslin Model X i Audi E-Tron. Prema navodima Ingelatha, Polestar 3 će se po ceni takmičiti sa Porscheom Cayenne, što daje početnu cenu od oko 70.000 evra. U 2023. godini ćemo videti novi Polestar 4. To je automobil u sredini gornje najavne slike, a Ingenlath je istakao da će ovaj novi EV biti ''sportski Coupe-SUV'', rival Porsche Macana EV. Polestar 5 će biti predstavljen 2024. godine, a prvi primerci se na putu očekuju 2025. Ovo će biti sedan, kao konkurent Tesli Model S i Porsche Taycanu.

 

Šef Polestara je istakao da ćemo ''videti po jedan novi Polestar automobil godišnje u naredne tri godine, kao i da su ovi automobili već dizajnirani i spremni za dolazak. Ingenlath je takođe naglasio da Polestar 1 definiše gornju cenu za brend, dok Polestar 2 predstavlja ulaznu tačku. Ova vozila se kreću od 163.000 evra za Polestar 1, na 46.900 evra za najpovoljniju Polestor 2 varijantu. Očekuje se da će Polestar 4 biti baziran na istoj SPA2 platformi kao i Polestar 3. Poput Polestara 3, ovaj novi električni SUV će verovatno imati dva elektromotora, kao i baterije dovoljno velike za domet od 300 milja (483 km).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviewyoutubelogonew.jpg RedlineReviews: 2022. Polestar 2

 

Prošle godine Polestar2 postao je prvi EV auto u istoriji koji je Volvo napravio, za razliku od Polestar1 koji je bio limitirana serija PHEV (plug-in hibrida). Polestar obećava i potpuno električni SUV sledeće godine pod nazivom Polestar3. Sve to pruža primamljivu mogućnost za kupce električnih vozila koji traže verodostojnu Teslinu alternativu.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer: Polestar 2

 

Polestar 2 je vrhunski električni automobil Volvoovog ogranka, i direktan je rival Teslinom Modelu 3. Ima nekoliko dizajnerskih naznaka svoje matične kompanije Volvo, dajući mu tako prepoznatljiv stil koji spaja elemente hečbeka i krosovera. Ispod karoserije se može pohvaliti izborom više pogonskih agregata, nudeći domet sve do 540 kilometara. Polestar je primenio iste tehnike dizajna i unutra sa luksuznim enterijerom i nizom novih tehnologija uključujući najnoviji Android operativni sistem. Ali, da li je sve ovo dovoljno da Polestar2 bude pravi rival Modelu 3?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Polestar 2

 

Početna verzija ovog modela koja ima jedan električni motor i pogon napred:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...