Jump to content

Recommended Posts

Polestar planira sportski coupe sa 600KS

 

polestar%20sc.jpg

 

Jedan od prva dva modela koje će Polestar kao zaseban brend predstaviti biće sportski coupe. Kako stvari sada stoje, Polestar bi ovaj model mogao da prikaže već u septembru na sajmu automobila u Frankfurtu. Iako će kao baza biti iskorišćena Volvo platforma (najverovatnije modela S60), dizajn će biti potpuno drugačiji od Volvoa. Očekuje se da će u konstrukciji biti upotrebljeno dosta ugljeničnih vlakana, kao i da će za ovaj sada neimenovani automobil dobiti pojačani plug-in hibridni pogon iz modela XC90 T8. U svakom slučaju, očekuje se nekih 600KS, dok više detalja tek sledi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi Polestar model najavljen za 17. oktobar

 

polestar%20coupe.jpg

 

Jedan od prva dva modela koje će Polestar kao zaseban brend predstaviti biće najverovatnije sportski coupe. Mada se tokom leta špekulisalo da bi Polestar ovaj model mogao da prikaže već u septembru, to se nije desilo. Sada međutim stiže i zvanična najava da će promocija biti održana 17. oktobra. Iako će kao baza biti iskorišćena Volvo platforma (najverovatnije modela S60), dizajn bi trebalo da bude značajno drugačiji od aktuelnih Volvoa. Očekuje se da će u konstrukciji biti upotrebljeno dosta ugljeničnih vlakana, kao i da će za ovaj sada neimenovani automobil dobiti pojačani plug-in hibridni pogon iz Volvoa XC90 T8. U svakom slučaju, očekuje se nekih 600KS, dok više detalja tek sledi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar 1

 

polestar%206.jpg

 

Prvi model koji je Polestar kao zaseban brend predstavio je ovaj 2+2 sportski coupe nazvan jednostavno Polestar 1. Mada se tokom leta špekulisalo da bi Polestar ovaj model mogao da prikaže već u septembru, to se tada nije desilo, već je zvanična premijera održana pre neki dan.

 

polestar%206666.jpg

 

Kako bilo, kao baza je naravno iskorišćena Volvo SPA platforma, pri čemu se u vesti navodi da Polestar 1 deli oko 50 % svojih delova sa Volvoom.

 

polestar%20666.jpg

 

Treba napomenuti i da Polestar 1 ima karoseriju od ugljeničnih vlakana, što između ostalog podrazumeva i za 45% veću torzionu krutost i niže težište, uz 230 kg manju težinu.

 

polestar%2066.jpg

 

Slike odmah pokazuju da je izgled ovog 4.5 metra dugačkog vozila preuzet od Volvo Concept Coupea iz 2013. godine, dok se za pogon brine hibridni pogonski sistem sa ukupno 600KS i 1000 Nm obrtnog momenta (kombinacija elektromotora i Volvo Drive-E četvorocilindričnog benzinca).

 

polestar%2066666.jpg

 

Automobil može da se kreće i samo na elektropogon, kada može da pređe do 150 km.

 

polestar%206666666.jpg

 

Za zaustavljanje se brine kočioni sistem sa Akebono kočionim kleštima i diskovima od 400 mm. Takođe, Polestar 1 je dobio i Ohlins CCES oslanjanje (Continuously Controlled Electronic Suspension) koje omoguićava automobilu da se konstantno prilagođava uslovima na putu.

 

polestar%2066666666.jpg

 

Proizvodnja Polestara 1 će se odvijati u potpuno novoj fabrici Chengdu u Kini (ovde ne treba zaboraviti da je vlasnik Volvoa kineska kompanija Geely), a po sadašnjim najavama njegova proizvodnja će tamo početi sredinom 2019. godine (i to najviše 500 primeraka godišnje). Na kraju treba reći da Polestar planira i proširenje ponude, pa će tako nakon ovog coupea uslediti i sedan srednje klase nazvan Polestar 2, kao i SUV model pod nazivom Polestar 3.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar počinje sa izgradnjom svoje fabrike u Kini

 

polestar%20kina.jpg

 

Novoosnovana kompanija Polestar počinje sa izgradnjom svoje fabrike u kojoj će se proizvoditi hibridni kupe koji će imati 600 konjskih snaga. Izrada prvog automobila kompanije Polestar koji će nositi jednostavno ime Polestar 1, će se odvijati u gradu Čengdu u Kini. Izgradnja fabrike koja će imati moderan dizajn i najsavremeniju tehnologiju, biće završena do sredine sledeće godine, a proizvodnja modela Polestar 1 će početi sredinom 2019. godine. Novo postrojenje ove kompanije će biti jedno od ekološki odgovornih fabrika za proizvodnju automobila u Kini, a u isto vreme jedno od najefikasnijih na svetu. Postrojenje je dizajnirano uz pomoć norveških arhitekata, a posedovaće i centar za pomoć klijentima kao i sopstvenu test stazu. Jednom kada bude spremno za proizvodnju, imaće kapacitet od maksimum 500 proizvedenih automobila godišnje, ali će taj broj vremenom rasti, jer kompanija već sada planira proizvodnju novih modela.

Naime, sada je zvanično da će se proizvoditi i model Polestar 2, koji će biti predstavljen tokom 2019. godine, a zamišljen je da bude direktan konkurent Teslinom Modelu 3. Postoje glasine da kompanija uveliko planira i Polestar 3 koji će biti SUV model. Što se samog modela Polestar 1 tiče, on će imati hibridni pogonski sklop koji će proizvoditi 600 konjskih snaga i 1.000 Nm obrtnog momenta, zahvaljujući zajedničkom radu četvorocilindričnog benzinskog agregata i elektičnih motora koji će prenositi snagu na zadnje točkove. Navedeno je da će ovaj model imati bateriju koja će mu omogućiti da samo uz pomoć električne energije pređe i do 150 kilometara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar planira četiri noviteta u sledeće tri godine

 

polestar 1

 

Odnedavno samostalna marka Polestar, u osnovi bivši kućni tjuner švedskog Volvoa, planira da u naredne tri godine tržištu ponudi čak četiri nova modela. Svoju premijeru kao samostalni proizvođač Polestar je obeležio predstavljanjem modela Polestar 1, a reč je o plug-in hibridnom performance coupeu koji je u osnovi produkcijska verzija ranije studije Concept Coupe kojeg je Volvo predstavio još 2013. Taj model će biti prvi u nizu Polestarovih noviteta, a njegov dolazak na svetska tržišta se očekuje do kraja sledeće godine. Nakon toga, do kraja 2019. na tržište će stići Polestar 2, električno pokretana limuzina srednje veličine koja će biti direktni konkurent Teslinom Modelu 3. Polestar 3 će stići početkom 2020. i radiće se o električnom crossoveru, a Polestar 4 bi trebalo da bude lansiran do kraja iste godine. Za sada nije poznato o kom će se tačno karoserijskom obliku raditi, ali očekuje se da bi, u skladu s trendovima, moglo da se radi o još jednom crossoveru. Sa druge strane pojedini izvori pominju mogućnost cabrio varijante modela Polestar 1.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hibridni Polestar 1 Coupe će se proizvoditi u samo 500 primeraka godišnje

 

polestar 1

 

Polestar će proizvoditi hibridni Polestar 1 od sredine 2019. godine, a zbog kompleksnosti proizvodnog procesa godišnja produkcija biće samo 500 primeraka. Originalno zamišljen da bude član Volvo serije 90, hibridni Coupe ipak će biti prvi produkcijski model iz proizvodnog programa Polestara koji će na tržištu nastupati kao zaseban brand. Po svemu sudeći, atraktivni Polestar 1 neće biti među češće viđenim automobilima, jer je iz kompanije stigla informacija da će zbog izuzetno kompleksnog procesa proizvodnje godišnja produkcija iznositi 500 primeraka.

 

Baziran na skraćenoj platformi Volvo modela S90, Polestar 1 će se proizvoditi u najmodernijoj fabrici u kineskom gradu Chengdu čija izgradnja je u toku, a jedna od značajnijih karakteristika hibridnog automobila (koji će bez asistencije konvencionalnog motora moći da pređe čak 150 kilometara) biće karbonska karoserija. Polestar 1 sa 600 konjskih snaga biće uvertira za električni sedan Polestar 2 koji bi trebalo da bude spreman do kraja decenije, a s kojim će Tesla Model 3 dobiti direktnog konkurenta. Početkom naredne decenije trebalo bi da se pojavi i električni crossover Polestar 3, a na kraju niza je Polestar 4, kabriolet bez emisije štetnih gasova. Polestar već prima rezervacije za prvi u nizu svojih automobila čija cena će, u zavisnosti od količine opreme, iznositi od 127.000 do 150.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proizvodnja modela Polestar 1 će biti povećana ako potražnja bude prevelika

 

polestar 6.jpg

 

Niko osim ljudi iz kompanije Polestar do sad nije seo u njihov automobil prvenac, ali s obzirom da potražnja za njim sve više raste, novoformirani brend već razmtra da poveća broj primerika koje će proizvesti. Kada je prvi put najavljen Polestar 1, rečeno je da će on biti proizveden u 1.500 primeraka, odnosno da će svake godine u fabrici koja se još gradi, u Kini,biti proizvedeno po 500 automobila. Međutim, u jednom intervjuu, izvršni direktor kompanije, Tomas Inglat, je otrkio da je već preko 5.000 ljudi izrazilo želju da poseduje ovaj model. On je dodao da upravo iz tog razloga u kompaniji razmatraju da li bi na neki način mogli da povećaju broj proizvedenih automobila godišnje na više od 500, i da za to postoji mogućnost, ako se uvede još jedna smena. Iako potencijalni kupci već s nestrpljenjem iščekuju Polestar 1, kompanija ne žuri sa nikakvim odlukama. Naime, izgradnja fabrike u kojoj će se ovaj model proizvoditi nije još završena, a neće ni biti do polovine ove godine, dok će proizvodnja krenuti tek 12 meseci nakon toga. Jedan od izazova sa kojim se susreću ljudi iz kompanije jeste činjenica da je reč o prvom modelu, ne samo Polestar brenda, već i kompanije Volvo, koji će imati karoseriju izrađenu od ugljenikovih vlakana. Još jedna interesantna činjenica jeste da se Polestar neće prodavati kao drugi automobili, već će ljudi za njega plaćati preplatu na jednu, dve ili tri godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar 1 stiže u Ženevu i na svoj evropski debi

 

polestar 6 (1).jpg

 

Ukoliko se zadesite u Ženevi između 8. i 18. marta ove godine, onda možda poželite da posetite štand Polestar brenda. Ovaj događaj signalizira evropski debi nezavisnog podbrenda električnih automobila kompanije Volvo. Sajam će biti otvoren šestog marta, konferencijom za novinare, a onda će Polestar biti domaćin medijskog događaja i predstaviti svoj prvi samostalni projekat nazvan Polestar 1.

 

polestar 66.jpg

 

''Mi se radujemo našem prvom zvaničnom pojavljivanju na Geneva Motor Show sajmu automobila i veoma smo uzbuđeni zbog reakcija javnosti na naš prvi automobil, kreiran u okrilju naše fabrike'', izjavio je generalni direktor kompanije Polestar, Tomas Ingenlath.

 

polestar 66666.jpg

 

Zvanično predstavljen u Šangaju prošle jeseni, 2+2 GT automobil postavljen je na SPA platformu kompanije Volvo. Ovaj model predstavlja više od uglađenog stila i koristi priključni hibridni pogonski sklop koji kombinuje dvolitarski četvorocilindrični moor sa dve električne jedinice. Kombinovana izlazna snaga ovog sklopa iznosi 600KS i 1.000 Nm obrtnog momenta.

 

polestar 6666666.jpg

 

Brend kompanije Volvo nije objavio bilo kakve informacije o performansama novog Polestar 1 automobila, ali tvrdi da poseduje najveći mogući električni prelazni opseg od svih hibridnih automobila na svetu, a on iznosi 150 kilometara u ''Pure'' modu.

 

polestar 66666666.jpg

 

Proizvodnja hibridnog GT modela startovaće sredinom sledeće godine i biće ograničena na 500 jedinica godišnje, tokom sledeće tri sezone. Međutim, proizvođač automobila bi mogao da poveća ovu cifru, a za sada poseduje 5.000 potencijalnih kupaca, uprkos glasinama da će cena modela biti 130.000 ili 150.000 evra. Negde u isto vreme kada se uspostavi prva proizvodna linija Polestar 1 automobila, ovaj podbrend će biti lansiran na ostalim kontinentima takođe, a pored Amerike i Evrope, jedno od najznačajnijih jeste Kina, koja je ujedno i trenutno matično tržište brenda.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar počeo da prima rezervacije za svoj prvi automobil

 

polestar 66666.jpg

 

Polestar je zainteresovanim kupcima u 18 zemalja ponudio mogućnost rezervacije svog prvog hibridnog automobila za koju treba izdvojiti 2.500 evra. Atraktivan hibridni coupe PoIestar 1 bi do prvih kupaca trebalo da stigne naredne godine. U novoosnovanoj kompaniji pod okriljem švedske kompanije Volvo počeli su da primaju novčanu rezervaciju s kojom kupci u 18 zemalja (Austrija, Belgija, Kanada, Kina, Danska, Finska, Francuska, Nemačka, Italija, Holandija, Norveška, Poljska, Portugal, Španija, Švedska, Švajcarska, Velika Britanija i SAD) obezbeđuju svoj primerak automobila koji u Polestaru smatraju uvodom u potpunu elektrifikaciju.

 

polestar 6666666.jpg

 

Prvi čovek Polestara Thomas Ingenlath je izjavio da je za Polestar 1 do sada zainteresovano više od 7.000 kupaca, a oni koji se odluče za hibridni Coupe mogu da računaju na 600 konjskih snaga i 1.000 Nm najvećeg obrtnog momenta koje isporučuje dvolitarski četvorocilindarski turbo benzinski motor potpomognut sa dva elektromotora. Pored vrhunskih performansi Polestar 1 će, pokretan isključivo na struju, do potpunog pražnjenja baterija moći da pređe 150 kilometara, što je najbolja autonomija koja se trenutno može dobiti u hibridnoj kombinaciji. Iako još uvek nije potvrđeno, cena automobila bi trebalo da iznosi blizu 150.000 evra, a Polestar bi uskoro mogao da predstavi i modele Polestar 2 (sedan) i Polestar 3 (SUV) koje će pokretati samo struja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar 1 - test u ekstremnim zimskim uslovima

 

178979-polestar 1.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar 1 debituje na ovogodišnjem Goodwood festivalu brzine

 

polestar 1 11.jpg

 

Polestar 1 će debitovati na ovogodišnjem Goodwood festivalu brzine sledećeg meseca. Volvova marka koja predstavlja automobile visokih performansi će “poslati” kamuflirani elektro hibridni prototip, pod brojem 004, da se bori sa legendarnim usponima u Zapadnom Saseksu u Engleskoj.

 

180881-polestar 1.jpg

 

Prednje točkove ovog plug in hibridnog grand tourera pokreće četvorocilindarski benzinski motor, dok su za zadnje točkove zadužena dva elektro motora. Ukupno, ovaj sistem je u stanju da isporuči 600 KS i 1000 Nm obrtnog momenta, dok je autonomija na struju oko 150 km. Joakim Rydholm, Polestarov test vozač, će se naći upravljačem hibridnog grand tourera. ''Vrlo sam uzbuđen što ću voziti Polestar 1 prototip na Goodwoodu'', izjavio je Rydholm u saopštenju. Pored kamufliranog prototipa, Polestar navodi da će izložiti i dva serijska primerka. ''Reakcije na Polestar 1 iz Velike Britanije i severne Evrope su bile fantastične i mi vidimo ovaj festival kao vitalan deo nastavka našeg ''globalnog rukovanja'' sa entuzijastima i kupcima širom sveta'', izjavio je CEO Polestara Thomas Ingenlath. Dodao je: ''Predivna je prilika da upoznamo toliko ljudi koji dele našu strast prema Polestaru i budućnosti brenda.'' 2018. Goodwood Festival of Speed održaće se od 12. do 15 jula.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Polestaru kao glavne konkurente vide Teslu i Porsche

 

180881-polestar 1.jpg

 

Direktor Polestara Tomas Ingenlat vidi Teslu i Porsche kao glavne konkurente svoje kompanije. Premium proizvođač koji je kao svoj podbrend osnovao švedski Volvo je na svom početku planirao da bude konkurent Mercedes AMG i BMW M modelima, ali se u međuvremenu preorijentisao na električne automobile. ''Mi smo 100 odsto uvereni da je budućnost automobilske industrije elektrifikacije'', kaže Ingenlat. Prvi model ove kompanije Polestar 1 deli dizajnerski jezik i tehnologiju sa Volvom S90. Cena ovog kupea je 155.000 dolara, a svaki kupac je morao da uplati depozit od 2.500 dolara.

 

polestar 66666666.jpg

 

Polestar 1 pod haubom ima 2.0-litarski kompresorski i turbopunjač sa 336 KS uz dva elektromotora sa 163 kW i jedan od 35 kW kao starter/generator, što vozilu daje ukupno 600 KS i 1.000 Nm obrtnog momenta. Iako je plan bio da godišnje se proizvede oko 500 modela od početka prodaje sledeće godine, kompanija već ima 550 narudžbina. Zbog toga kompanija planira da proširi svoje proizvodne kapacitete u novom pogonu u Čengduu u Kini, koji će biti otvoren ovog leta. Sledeći model u planu je Polestar 2 (stiže u martu 2019. na sajmu u Ženevi), potpuno električni kupe srednje veličine sa četvoro vrata, a nakon njega će stići i prvi krosover, Polestar 3. I dok je Tesla oduševio svet kojim ravnomernim ubrzanjem, Porsche i pre svih Polestar imaju nešto drugačiju ideju brzine i uzbuđenja.

''Čim pređete granicu ubrzanja 0-100 km/h ispod četiri sekunde, svo to uzbuđenje brzo proleti i više niste sposobni da primetite razliku. Kako vozilo upravlja, kako se vozi ulicama i skreće i kakav je osećaj?'', kaže Ingenlat.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar 2 će imati domet kao Tesla Model 3

 

volvo_concept_40.2 111.jpg

 

Švedski proizvođač električnih automobila visokih performansi Polestar najavio je svoj drugi model za Sajam automobila u Ženevi naredne godine. Nakon kupea Polestar 1 koji košta 155.000 dolara i čija prodaja počinje sledeće godine, stići će i Polestar 2, sedan sa četvoro vrata. Ovaj model iz brenda koji je osnovao Volvo biće konkurencija Tesli Modelu 3, a najavljeno je da će imati identičan domet od 500 kilometara između dva punjenja baterija. Nema informacija o snazi ovog vozila, ali je jasno da Polestar želi u svakom smislu da parira Modelu 3, koji ubrzava 0-100 km/h za 5.1 sekundi uz maksimalnu brzinu 225 km/h. Sa dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka Model 3 je još brži, ubrzava 4.5s i ima maksimalnu brzinu 233 km/h. Tesla nudi i Model 3 visokih performansi ubrzanja 3.5 s i brzinom od 250 km/h. Videćemo da li će Polestar 2 imati pod haubom pogon sličan Polestaru 1, a to je hibrid koji čine 2.0-litarski četvorocilindraš sa superpunjačem i turbopunjačem sa 336 KS, dva elektrimotora sa 218 KS i jednim starter/generator elektromotorom od 46 KS, što skupa daje 600 KS i 1.000 Nm obrtnog momenta. Polestar planira i treći model, biće to električni kupe krosover čiji će fokus biti na upravljivost, a on je najavljen za kraj 2021. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar 3 SUV stiže 2022. godine

 

volvo xc90 9999999.jpg

 

Švedski Polestar krenuo je u agresivnu promotivnu kampanju, a već najavljuje i model koji će stići tek 2022. godine. Nakon kupea Polestar 1, čija prodaja počinje sledeće godine, te sedana sa četvoro vrata Polestar 2, koji stiže za koju godinu, najavljen je i prvi SUV inovativnog imena Polestar 3. Kao što će P1 i P2 biti konkurencija Teslinim limuzinama, tako će Polestar 3 ''izazvati'' Model X, a stiže 2022. Za sada se samo spekuliše o performansama, ali se očekuje da to bude u rangu Polestar 1 i Polestar 2, a to je domet od oko 500 kilometara i najmanje 500 KS snage. Što se tiče izgleda, najavljeno je da će to biti neka kupe verzija SUV-a iz bratskog Volva XC90, uz fokus na vozačke karakteristike. Polestar 1 košta oko 155.000 dolara, a nema najava koliko će koštati Polestar 2, a tek je nepoznato za Polestar 3. Nema sumnje da će biti još skuplji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Karbonski Polestar 1 na kreš testovima

 

185790-polestar 1.jpg

 

Volvo na prvo mesto oduvek stavlja bezbednost, a isto će važiti i za Polestar, luksuznu marku švedske kompanije. Bliži se početak prodaje Polestar 1, prvog sportskog električnog kupea pod ovom markom, a silni milioni evra ulažu se u fabrike, proizvodne linije i testiranja. Šta više, Polestar je već počeo da sklapa vozila, koji su za sada ''serijski prototipovi'', a prva sklopljena vozila idu na kreš testove. Specifičnost konstrukcije Polestara je u činjenici da Volvo po prvi put koristi karoseriju izrađenu od polimera ojačanih karbonskim vlaknima, koji se u slučaju sudara ponašaju potpuno drugačije od tradicionalne čelične konstrukcije.

 

Najveća razlika između čeličnog lima i karbonskih kompozita je da se lim, prilikom sudara gužva, čime se apsorbuje kinetička energija i čuvaju putnici. Karbonski kompoziti se u istoj situaciju lome i pucaju, pa ovakve karoserije traže potpuno drugačiju arhitekturu i testove, kakvi do sada nisu rađeni. U Polestaru priznaju da su prvi testovi bili dramatični i put u nepoznato, bez obzira što su proračuni i simulacije novih materijala uradile svoj posao. Stvaran test čeonog udarca pri brzini od 56 km/h pokazao je da veći deo energije na sebe preuzima struktura karoserije, a manji deo paneli karoserije. Intenzivni testovi koji je obavljaju u Geteborgu u ''Volvo Cars Safety'' centru će trajati narednih nekoliko nedelja, a kako izgledaju može se videti u zanimljivom video prilogu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar 1 će biti brutalniji od BMW M8

 

polestar 1 1.jpg

 

Prototip verzija Polestar 1 i dalje prolazi kroz detaljna testiranja i svojevrsnu evoluciju. Detaljno se ocenjuje svaka komponenta na vozilu, a sve to kako bi spremno dočekao sredinu 2019., kada je i zvanično najavljen za izlazak na puteve širom sveta. Način na koji se Polestar 1 vozi je bio jedan od glavnih elemenata u testiranju, prema Polestarovom izvršnom direktoru, Thomasu Ingenlathu. Upravljanje je izuzetno, čemu doprinosi prilagođavanje šasije i oslanjanja.

 

186909-polestar 1 11.jpg

 

Polestarov glavni test vozač, Joakim Rydholm, komentariše: "Kada vozite Polestar 1, odmah osećate da imate kontrolu i da je automobil spreman da odgovori na svaku vašu zamisao, bez obzira šta želite da učinite. To je GT koji mora da bude jednostavan za vožnju i udoban u svakodnevnom korišćenju sa svojim glatkim i tihim hibridnim pogonskim sistemom.

 

polestar 1 10.jpg

 

Dobar osećaj je kada znate da na vašu reakciju uvek spremno čeka čak - 600KS i 1.000 Nm! Finalna runda testiranja je predviđena za početak 2019. godine, a ona će se odraditi u novom Polestar proizvodnom centru Chengdu u Kini.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×