Milan Z 0 Posted July 16, 2017 Upalio sam auto i radio je u leru 1 minut i odjednom je poceo da lupa i ugasio sam ga odmah, nisam bio siguran sta se desilo pa sam zaverglao opet da pokusam da upalim i culo se samo lupanje pa sam prestao. Majstor je pogledao auto i kaze da je pukla remenica na alternatoru (koju sam zamenio prosle godine novom) i pokidala PK kais koji je uleteo u zupcasti koji je prezubio. Da li mogu klipovi da se ostete ili je samo glava nastradala? Koliko moze da me kosta popravka i obrada te glave i ventila? Svuda trazim bilo kakve podatke ali izgleda da niko ne radi generalnu na JTD-u Brinem se da me ne odere neki majstor jer ne znam sta se sve menja i koliko to kosta. Kada sam se raspitao po gradu traze mi po 600e bez gledanja u motor. Pozdrav!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted July 16, 2017 Drugaru se slično desilo prošle godine. Cela operacija je koštala 400€. Jedino što je moralo da se menja su dve štepsle koje su ventili probili. Tu se podrazumeva mašinska obrada, dihtunzi i novi set za zupčenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milan Z 0 Posted July 16, 2017 Gde se kupuju ti ventili i ostali delovi na glavi? Koliko to kosta? Koliko majstori naplate ruke za tako nesto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted July 16, 2017 Računaš minimum 100€ za ruke. To zavisi najviše od majstora. Kupuješ u redovnim prodavnicama gde uzimaš i ostale potrošne delove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 282 Posted July 16, 2017 75€ ti je ravnanje i sve ostalo što se radi na glavi kod cubija u NS.Dihtunzi usisa, izduva, ventil dekle i glave oko 40€. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted July 16, 2017 600e!? pa ceo motor bez papira ide 100-150e Kao sto ti je ChobbyNs napisao, tako dodje otprilike. Za ruke je 100e mnogo ali ajde ja sam daleko pa da racunamo da nisam merodavan Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted July 16, 2017 Obzirom na danasnje cene motora kod nas bolje uzmi samo motor bez agregata i zameni. Izace duplo jeftinije nego da otvaras svoj motor i sredjujes. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17447 Posted December 7, 2022 (edited) Da, moguce je - ima ljudi koji uspevaju da sahrane cak i legendarni 1.9 . Zarad smesne ustede na nepromenjenoj pumpi za vodu - ista je blokirala, motor prezupcio, prokuvao, naravno uz sve probleme koje to dalje vuce. Detalje mozete pogledati u Mirkovom videu: Edited December 7, 2022 by Ivan 2 horvat and Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted December 8, 2022 Odgledaću ali, kontam da je to neka fora za gledanost... 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2150 Posted December 8, 2022 Ja odgledao, nije fora, stvarno crk'o JTD ... 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2085 Posted December 8, 2022 pa dobro to nije do motora nego do neodrzavanja 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted December 8, 2022 Šta je "danas" skršiti jedan motor radi ... Ipak, neka, treba ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 439 Posted December 8, 2022 I na kraju ziv JTD... Ne umire taj motor lako. Odradice se glava, servis i teraj kao da se nista nije dogodilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted December 8, 2022 Duka je imao dvostruku sreću. Nije totalka ali je i sreća što majstor voli da se slikuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites