profa_chb 18 Posted November 22, 2017 Ne još. Kad dođem s posla nisam ni za šta, a i ve je mrak. Videću za vikend da ka iščupam. Ili da napravim oglas u fazonu mača u kamenu, ko mi izvuče motorić postaje novi kralj Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8249 Posted November 22, 2017 Artur od motorića Sent from my 3310 Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted November 25, 2017 Proverio sam konektor unimerom, imam 12V za oba polariteta. Motorić se još drži. Operacija Ekskalibur se nastavlja. Sve mi se više čini da će da radi konopac (ne za bešenje). Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted December 2, 2017 Operacija Ekskalibur imala juče još jednu epizodu. Motorić i dalje na svom mestu. Opet sam pipao i napipao da ta čuvena treća tupa nije otvorena, već da je pun krug. U EPER-u sam našao sličicu tog motorića (46723415), i čini mi se da je i treća rupa pun krug. Guglovao sam i po BOSCH-ovom broju (0 132 801 144), i video dosta slika gde je treća rupa pun krug sa sve metalnim rubom... Tako da... Ima li neko ideju kako da bezbedno odlomim ušicu na kućištu aktuatora? Nakon toga bih mogao da pristupim trećem šrafu da skinem istatke, a pri kupovini novog aktutora da po potrebi prosečem rupu da bude otvoren krug... Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 544 Posted November 29, 2018 Cuo sam da je moguce doci do klapne za recirkulaciju tako sto se skine plastika kod brisaca, gde je mehanizam istih. Da li je neko probao ? Od letos mi je zatvorena klapna pa bih samo rucno da je otvorim I ne diram Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted November 29, 2018 Skidao sam tu plastiku, kao i ceo mehanizam brisača, ali nisam primeti da se odatle može prići klapni. Imaš lim sa gornje strane, a potom nekakv plastični uvodnik... Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 544 Posted December 7, 2018 Mislim da je sa leve strane Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted July 20, 2019 Danas, nakon dve godine agonije, mogu ponosno da kažem da sam zamenio motorić. Ukupan trošak 1000 dinara za motorić, i par godina života za skidanje starog i zamenu Stari je bio DENSO, i nije imao prosečenu gornju desnu ušicu, te nisam mogao da ga smaknem: Rešenje se nametnulo samo - ravan šrafciger. Prvo sam gurao između ove metalne biksne i plastične ušice, a potom sam nekim većim krstatim počeo da tučem gde stignem, pazeći da ne polomim nešto drugo, dok nije pukla ušica: Nije loše nakon cele akcije demontaže zameniti gumenu čauru i metalnu biksnu, pošto se verovatno oštete prilikom lomljenja ušice. Kupio sam novi motor na otpadu, takođe DENSO, i preradio ga da bi mogao da se ugradi na pomenut način: Prilikom obrade sam naravno vodio računa da prosečem taman tako da može da se namakne a da nema lufta: Za samu montažu/demontažu sam koristio neki ključ koji sam morao da modifikujem - turpijao razmak sa 5 na 5,5 i pravio da bude pod uglom: Na kraju, želeo bih da se zahvalim @@bane@, @Ivan, i @djomla na pomoći, bez koje ne bih mogao da izvedem ovo do kraja 3 MickeyS, djomla and jure reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilosimke 0 Posted August 30, 2019 (edited) Pozdrav, meni je otisao onaj najmanji zupcanik. Gde ga kupiti. ILI Edited August 30, 2019 by Ivan Skinut nepotreban citat prvog posta Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 15 Posted December 1, 2020 Izgleda je i mene snaslo ovo.) I to bas sada kad je hladno da se zavlacim ispod. Uglavnom, kad dam kontakt nesto zuji i kad kliknem dugme za recirkulaciju prestane da zuji. Da li je crko motoric ili nije ne znam, videcemo , nego da li postoji privremeno resenje da otvorim klapnu dok ne otopli malo pa da resavam to ili mora iskljucivo motoric napolje?I da li se iskljucuje mogucnost popravke odgore kod kadice brisaca?Stilo mjet 2006 god je auto, ako ima neke razlikeSent from my SM-N935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 510 Posted December 1, 2020 Ja sam tako na Delti otvorio klapnu, tako da pretpostavljam da moze da se pridje i na Stilu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 15 Posted December 1, 2020 Cime si otvorio? Na duze vreme? Da li moze tako? Sent from my SM-N935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 15 Posted December 1, 2020 Nije crkao motoric, bila je zaglavljena klapna izgleda. Dotakao je , klikno dugme za recirkulaciju i podigla se i zatvorila ALI kad kliknem ponovo ona se otvori do prve one poprecne plastike a ne skroz do dole. Da li da iskopcam skroz taj motoric za sada ili ne ?Sent from my SM-N935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 15 Posted December 1, 2020 I zadnja stvar, kako treba da stoji ta klapna? Nije mi jasno po ostalim postovima. Da li skroz na gore( zatvoreno) ili skroz na dole( otvoreno) ?! Da ne bi dosao situacije maglenja stakla. Kod mene kad se iskljuci dugme onda zatvara na gore klapnu.Sent from my SM-N935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 2885 Posted December 1, 2020 Dobro je. Na "isključeno" stoji zatvorena klapna "na gore" i uvlači vazduh s polja. Tako neće magliti ali će sporije, zagrevati zimi a hladiti leti, unutrašnjost auta. 1 kvazarija reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cowboy 9 Posted January 28 Evo i ja sam uspio zameniti motorić za recirkulaciju, nakon nekoliko sati posla. Od alata sam koristio okasti i viljuškasti ključ 5,5 mm, kupljeni na Aliexpress-u, torx odvijače i još neka kliješta, list pile za metal i brener. Prvo sam skinuo ovu ploču sa motorićima za distribuciju i defroster, da bih mogao prići vijcima na motoriću za recirkulaciju.... Zatim sam okastim ključem odvrnuo ova dva vijka. Trećem vijku ( crvena strelica) nisam mogao prići od ove plastike iznad motorića (plava strelica) pa sam je isjekao po ovim belim tačkama. Za sečenje sam koristio list pile za metal ugrijan brenerom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cowboy 9 Posted January 28 Nakon sečenja to izgleda ovako. Posle toga sam viljuškastim ključem nekako uspio odvrnuti ovaj treći vijak. Trebalo mi je skoro dva sata za to, nema mjesta a ključ ide jedva za četvrtinu kruga, možda i manje. Nakon toga sam izvadio motorić, bila je slomljena osovinica Novi motorić sam prvo zakačio za mehanizam poluga a onda ga prvo malo pričvrstio donjim vijkom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cowboy 9 Posted January 28 Zatim sam zavrnuo i drugi, gornji vijak... Namjestio sam ga tako što sam na šrafciger stavio malo masti i zalijepio vijak. A onda mic po mic nekako ga zavrnuo. Evo nešto od alata koji sam koristio A evo kako inače taj motorić stoji na tunelu za usis zraka. 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites