Jump to content
FAS Goran
Sreten91

Nemacka Autobahn raketa - BMW e39 M5

Recommended Posts

Velike simpatije za auto generalno

Dobra masina je to, ali simpatije i za tvoje predstavljanje, a postovanje za odrzavanje Bembare

 

Jeste skup sport, ali neprocenljiv je osecaj kad zaigra u grudima :)

 

Lajk lajk od mene ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, druze. :) 

 

Prethodna 3 dana sam imao pravi road trip sa M5. Od Berlina do Siegen gde mi devojka zivi da joj pomognem sa selidbom, pa u ponedeljak do Frankfurta na neki razgovor i ponovo nazad za Siegen. 

Natrpali pun gepek i zadnje sediste sa stvarima i nazad za Berlin. Predjeno oko 1.500 km gore/dole i napravljen masakar od insekata. 

 

20170808_155554.thumb.jpg.cfadab4ca6836b10918f8e737513b86a.jpg 20170808_155609.thumb.jpg.8bc961bd87352faaee7b113b198fbacc.jpg

 

Voziti M5 na Autobahnu je najzabavnije iskustvo koje sam imao za volanom. Najbrze sto sam uspeo da ga vozim je 280 km/h.

Bas sam hteo pogodim magicnih 300, ali uslovi nisu bili idealni, dosta saobracaja, mokar put od kise i takva brzina nije za igru. 

Svaki M5 je elektronski ogranicen na 250 km/h, ali fora da se to zaobidje je da se pogodi limiter u 5oj brzini, presalta u 6tu i nastavlja dalje da ubrzava. 

 

U povratku po mraku smo bili jedini s autom na putu, ostalo uglavnom sve kamioni. Krstarili lagano 200-250 gde cak i devojka koja ne voli brzu voznju rekla da se oseca udobno. 

 

Evo i par video ubrzavanja kad se najbolji saobracajni znak na svetu pojavi. 

Ovo je voznja juzno ka Frankfurtu koji nije bas najbolji deo Autobahna. 

 

 

Edited by Sreten91

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neću ništa da komentarišem :respect:, samo ću da pitam - koliko si goriva potrošio na tom putu? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf svaka cast za masinu. Cesto imam priliku da vozim burazerov m5 e60 LCI, strasan auto ako zanemarimo onaj uzasan menjac koji pri divljanju radi super ali jednostavno nije zamisljen za svaler gas. Ja sam skoro uzeo slabasni e60 520d imacu par pitanja za tebe, samo malo da upoznam auto :) Cestitke za masinu jos jednom, i nek trosi goriva koliko god joj treba :)

Sent from my SM-A310F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako ovo cudo ide, a i stvarno je milina kad vidis znak /// :)

Nisam vozio tim delom Autobana, ali npr na deonici Minhen-Regensburg je 250+km/h prilicno neprijatno s obzirom da nema nijedan duzi pravac, a uvek ima vozila.

 

Inace, meni je rekord 260km/h sa Focusom RS (zanimljivo da nije stao na 250). Preko toga je i auto sporo ubrzavao, a i, sto zbog saobracaja, sto zbog puta i automobila koji je suvise "mrsav" za te brzine, je bilo krajnje neprijatno.

 

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Martin, natankao sam pun rezervoar 3 puta. Nisam nesto preterano obracao na potrosnju jer nema poente. Plus kompanija sa kojom sam imao razgovor treba da mi pokrije jedan deo puta. :D  

Nisam sam ga stedeo i svakom prilikom sam spustao u nize brizne i pun gas, zvuk jednostavno ne moze da dosadni. 

 

Po boardu prosecna je 13.7 L sto mislim da je prilicno dobro za ovo cudo i moj nacin voznje. 

 

20170808_055458.thumb.jpg.ecd10517886e07aa3c069ba271525e86.jpg

 

Cane, V10 u E60 M5 je tek druga prica i kako se tek ta zver cuje je bolest.

SMG je uzas za po gradu i sporu voznju. Zanimljivo je da je Amerika dobila i manuelnu verziju menjaca u E60 M5 dok za Evropu ima samo SMG. 

 

Nemam puno iskustva sa E60 platformom, ali sto god treba pitaj. :) 

 

Igore, od i ka Berlinu sam vozio A2 deonicom i taj deo Autobana je jako dobar i moze fino da se razvije brzina kad nema saobracaja. Leva traka se jako postuje i skoro uvek bude prazna.

Ovaj ka Frankfurtu je jedan od losijih delova. I, nebitno kojim delom ides, cesto su radovi na putu. 

 

Velike su to brzine i uprkos manjku ogranicenja, uslovi moraju da budu dobri za takvu brzinu. Focus RS je zanimljiva masina i bas fino sto si imao priliku da ga poteras. :) M5 se oseca prilicno stabilno pri vecim brzinama. 

 

Edited by Sreten91

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugi, drugi. Ovog puta facelift 2001 u Titanium Silver boji sa neverovatnih 72.900 km. Uzeh ga u Italiji pre neki dan. 

Bio je u vlasnistvu iste porodice od prvog dana, prva boja osim prednjeg branika i desnog praga za sta imam pre/posle slike. 

 

Ja se vratih danas, a M5 stize u Dojcland tek za 2-3 nedelje pa cu tad zapoceti novu temu sa vise detalja.

Super mini odmor u predivnom Italijanskom gradicu Sirolo i kupovina retke zverke. :) 

 

20171019_125106.thumb.jpg.ee6454703c92256ba1b3a421663f7a88.jpg m5.thumb.jpg.d6c039d17c8980426d407362d1160120.jpg 20171018_172245.thumb.jpg.82b9998f5505b27e244c255d5517a4b7.jpg 20171019_124912.thumb.jpg.91d12727301b6ecbabd10aa51848b0d0.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čovek ode u Italiju, kupi BMW onda o tome piše na forumu o it autima :D

Ispratio sam sve tvoje teme, samo nastavi, uživanje je pratiti

Edited by andreja.micovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, drugari. Bila je ovo zanimljiva kupovina. :) 

 

10 hours ago, DraganUS said:

Jesu u Italiji toliko isplativiji nego u Nemackoj?

Sent from my SM-J710F using Tapatalk
 

 

Neko moje dosadasnje iskustvo pokazalo je da su Nemacka auta najbolja, ali i najskuplja u Evropi. Ovakav primerka u DE bi me kostao oko 30k dok sam ga u IT uzeo za jako dobar deal. 

Nemaci imaju izuzetnu kulturu sa kolima, od nacina na koji ih voze do odrzavanja. Ali, zato to sve i dodje sa cenom. Jedina mana je so i rdja koja se cesto moze videti na autima, ili kad ga se Turcin dovati. 

 

Italijane s druge strane ne interesuje apsolutno nista. Voze dok auto ne stane. Kad sam dosao da vidim ovaj M5 vidim da ima check engine lampicu koju mi nije spomenuo, pitam zbog cega, odmahuje rukuma i vice nemam pojma. :D Posle sam skenirao auto, i doznao sta je, ali poenta je sto bi Nemac odma otrcao u servis. 

U Italiji ako kupujete s kesom car ste i uvek imate prednost u pregovaranju. Meni je rekao jednu cenu preko telefona, i uzivo je otisla jos dole.

S Nemacima u 90% slucajeva ne mozes spustiti cenu ili mozes minimalno. 

 

Da nisam uzeo M5, rezerva mi je bio E46 M3 koji se isto mogao uzeti za jako dobru cenu. Tako da obozavam Italiju za kupovinu, uvek se moze naleteti na dobar dil. 

 

9 hours ago, andreja.micovic said:

Čovek ode u Italiju, kupi BMW onda o tome piše na forumu o it autima :D

Ispratio sam sve tvoje teme, samo nastavi, uživanje je pratiti

 

Visim dosta i po stranim forumima, ali za mene ovo ostaje jedan od najboljih i najuredjenijih foruma sa odlicnom ekipom. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacno sam znao da ces opet da sednes u najjeftiniji super auto :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, Markobgd said:

Čekamo slike i izveštaj o radovima:)

Vec nas je jednom zestoko ispalio sa 850i V12, toliko smo ocekivali i na kraju corak...

Meni vise ne pada na pamet da ubuduce i otvaram, a kamoli citam njegove teme :lol: .

Srecno sa novom masinom ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...