Sreten91 12 Posted July 18, 2017 (edited) Mico, ne svidja ti ljubicanstvena ambalaza? LM je odlicno ulje i dosta je na glasu u BMW zajednici, i ja sam samo njega koristio u Americi. Prijatelj iz Amerike ga koristi vec 10 godina u svojim e39kama. U 530i mi je potrosnja ulja bila manja, a i ovde ce biti nadam se. S62 guta oko 0,5 L na 1.000 km. Inace, na M5 se ulje ne meri kao kod normalnih automobila kad je motor hladan. Vec se motor prvo zagreje i ostavi da radi na radnoj temperaturi minimum 15 sekundi, zatim se ugasi motor, saceka 1 minut i tad izvalci sipka. Nivo treba da bude na sredini. Puno sam korisnih informacija sto mi moja devojka rekla. Edited July 18, 2017 by Sreten91 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted July 18, 2017 Sunce ti 10 litara ulja jos malo pa kao mojih 5 zamena Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted July 18, 2017 6.5 litara tacno staje u motor. Uzeo sam 10 jer ovi motori svakako trose ulje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted July 18, 2017 Da da zbog ambalaze Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted July 19, 2017 6.5 i nije neka velika kolicina, meni u 2.0d ide 5.5, a u 3.0d je islo 6.75l. Koliko ti je trosio 3.0i i na kojoj km? Cuo sam da oni bas trose ulje posle 200k km, a drugar gleda neki 330i pa je u dilemi kakav je motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted July 19, 2017 Da, mnogi misle da staje vise jer je 5.0L V8 u pitanju. M54 3.0i trosi ulje cim izadje iz fabrike, neki vise neki manje. Ja sam na svakih 1.000 km proveravao nivo i dosipao koliko treba, otprilike oko pola litre na 530i, ali mi je relacija do posla bila dosta kratka, motor ni ne stigne da se zagreje. Samo da nije nesto preterano kao 1 L na 300-500 km i ok je. BMW kaze da je 1 L na 1.000 km normalna potrosnja i dosta zavisi od toga kako se vozi. Ako su relacije kratke i ako se vozi ostro, potrosnja ce normalno biti veca. Los CCV sistem moze isto biti uzrok visoke potrosnje ulja. Oil catch can ili 02 pilot mod su neki od nacina sa kojima su ljudi znatno smanjili potrosnju. Sta mislis zasto BMW prodaje torbice za ulje da drzis u gepeku? Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted July 19, 2017 Čekajte bre, meni je to jako poražavajuće. ZAŠTO mora da troši ulje? Ajd' OK za neki nabrijani motor koji stalno teraš 'u crveno', ali zašto bi trošio stalno i pri normalnoj vožnji? Jbt, auto ikona, nemački kvalitet, sve ispravno i moraš da dosipaš pola litre na 1000km?!? Pa to ti je cela količina ulja u motoru od zamene do zamene ako menjaš na 10-12hkm... Ja menjam na 15 Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted July 19, 2017 Neki motori se namerno konstrukcijski tako naprave, da troškare ulje... A sve iz razloga smanjenog trenja i duže trajnosti.Sent from my SM-A500FU using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted July 19, 2017 (edited) Slazem se Totti. Kazem, neki manje neki vise, dok ima i nekih koje ne trose ulje. Ako vozis normalno na otvorenom putu i ako je sa autom sve u redu, potrosnja ulja ce biti minimalna. Meni je trosio toliko jer sam bukvalno imao 5 minuta autom do posla sto nije dovoljno da se motor zagreje. M54 motor ima drugaciji dizajn karika gde se prerano trose sto doprinosi sagorevanju ulja. Uprkos tome, nije velik problem i vidjao sam dosta motora sa po 300k milja u Americi. I ovde sam skoro video 530i sa 540.000 km. Imao sam 10ak M54 motora i ni sa jednim nisam imao preterano veliku potrosnju. Jednstavno tako je napravljen. Vlasnicima drugih brendova je ovo neshvatljivo, dok je meni ovo postalo normalno. M54 mi je omiljeni motor i verovatno cu se vratiti njemu kad tad. Edited July 19, 2017 by Sreten91 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted July 19, 2017 Kad budem jednog dana hteo da kupim BMW znam kome da se obratim, usao si u materiju svaka ti cast... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted July 19, 2017 2 hours ago, PremieRacing said: Pa to ti je cela količina ulja u motoru od zamene do zamene ako menjaš na 10-12hkm... Konstantno si u fazi malog servisa, samo na intervalu zamenis filtere . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted July 19, 2017 (edited) Tako nekako. Gorane, slobodno ako je benzinac u pitanju. Za kratko vreme sam dosta naucio. Americka BMW zajednica je jako dobra i prepuna korisnih informacija, gotovo svaki problem je prezvakan. Kakvih samo manijaka ima na bimmerforums. Prave sprdnju od transplatacije motora. Jedan od omiljenih projekata koji sam pratio je pakovanje ovog motora S62 iz M5 u Alpine White e38 740i Sport sa ESS superpunjacem i manuelnim menjacem. Da je M7 ikad postojao, ovako bi izgleda. Bolje nego fabrika su ga odradili. Edited July 19, 2017 by Sreten91 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted July 19, 2017 Najlepša serija sedmice Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted July 21, 2017 (edited) Konacno zavrsena registracija! Pre nego sto je ponovo ugledao ulicu, castio sam ga Meguiar's kozmetikom. Nije 100% kao sto bi bilo sa polir masinom, ali nije mi se kupovala da bi je samo jednom upotrebio. Le Mans Blue mi je definitivno jedna od omiljenih BMW boja! Edited July 21, 2017 by Sreten91 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Semi 94 Posted July 21, 2017 Auuu Sretene, šta napravi?! M5-ica izgleda samo za poželeti. Još samo da vratiš malo sjaj ovim izduvima i to je to! Mada, znam da to neće biti kraj. Skidam kapu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buvac030 15 Posted July 21, 2017 Sto bi neki rekli skidam ti kapu i zavidim , i zelim ti da predjes sto vise bezbednih kilometara. Zlo od auta... Sve najbolje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted July 21, 2017 Hvala, hvala. Efekat za kojim sam isao. Probao sam da im vratim sjaj, ali ne ide bas. Evo i kako zvuci. Bas bi mu legao jedan Eisenmann izduv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
baron21 7 Posted July 22, 2017 to se i u leru krece kad das gas Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted July 23, 2017 Hoce motor da pobegne. Malo sam se druzio sa Svabama i posetio lokalni e39 skup. Iako mi je Nemacki ocajan, fino su me prihvaliti. Na moje iznenadjenje, jedini sam bio sa M5. Bila jedna automatik B10 Alpina umotana u odvratnu zelenu foliju, poneki 540i i ostalo 528i/530i i jedna dizelka. Malo se druzili, razgledali auta i nakon toga otisli da jurisamo Autobanom. Nema boljeg osecaja nego kad obidjes kolonu e39ki sa 250 km/h. Posle smo upali na skup japanskih kola gde sam se nagledao auta zakucanih za pod sa sve neonkama i nalepnicama. Pojeli me komarci i zapalio kuci. M5 je privikao finu paznju. Evo i nekih slika ne bas najboljeg kvaliteta (hvala fb) koje je neka zenska hvatala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted July 24, 2017 Znam da obična rucica menjača može da se namesti da svetli, ne znam da li moze ta koju si kupio? Davno sam čitao na bmw forumu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted July 29, 2017 Mislim da ne moze osim ako se ne rastavi cela i modifukuje nekako, mada nemam pojma kako bi je otvorio, a da je ne unistim. Ova rucica je obicna i nema nikakvu instalaciju. Masina je prosla famozni TÜV u ponedeljak bez ikakvih problema. Nekih 45 minuta su zagledali sve zivo i rekli da je sve u redu. Sad sam miran naredne 2 godine. Danas sam iskoristio slobodan dan i servisirao Vanos solenoide. Nisam imao problema sa njima, ali na ovoj kilometrazi znaju da prave probleme tako da sam ovo preventivno uradio. Simptomi obicno budu check engine lampica i razni kodovi za Vanos, neravnomeran rad motora i gubitak performansi. M5 ima 2 dupla Vanosa i na svakom po 4 solenoide, odnosno 8 ukupno. Servisiranje ukljucuje temeljno ciscenje svake solenoide, svi kontakti se preleme jer je ladan lem vrlo cest uzrok problema, zamena O-prstenova sa unapredjenim Viton prstenovima i na kraju testiranje svake solenoide pojedinacno pomocu obicne baterije od 9V. Sve sklopljeno i posto mi se opasno vozio auto, otisao sam na dugu test voznju. Morao sam da odem nekih 50 minuta od kuce i Berlina kako bi nasao neke lepe i puste puteve. U sport modu je ovo stvarno neverovatna masinerija. Toliku radost mi donese kad sednem za volan i krenem da ga vozim kao huligan. U sred nicega sam nasao malo parce puta koje je bilo bez ogranicenje i gde sam konacno mogao da iskoristim svu snagu sa kojom raspolaze. Po prvi put sam mu i guzicu malo izbacio. Tesko mi je da opisem i prenesem sve utiske, ali mislim da bi ovaj auto mogao bez problema da vozim do kraja zivota. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted July 30, 2017 Hahaha, definicija!Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted July 30, 2017 Nego, kaži ti meni realno - koliki su troškovi posedovanja ovakvog automobila u Nemačkoj - gorivo, TuV koliko je koštao, registracija i ostalo....? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted July 30, 2017 Paaa, prilicno skupi kad uporedim sa Amerikom. Pije samo fino gorivo, 95 ili 98 oktana, juce sam sipao i 98 je bio 1.33 eur. TUV je 100e i to radis svake 2. godine. Registracija ni sam jos ne znam, platio sam 66 evra za tablice i neke takse. Nemci imaju porez koji se placa na godisnjem nivou za odrzavanje puteva, itd... i to se racuna kao registracija i zavisi od jacine i kubikaze auta. Moj je 5.0L i trebalo bi biti oko 340e, znacu tacno kad mi skinu pare s racuna. Na sve to imas i osiguranje koje se placa na mesecnom nivou ili godisnje, oko 1.200 eur i u mom slucaju rentanje garaze 90 mesecno. Skupa egzotika kako god okrenes i videcu dokle cu moci da sve to ispratim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted July 30, 2017 bogami nije malo,al ipak je M5 vrhunski auto,a plate u nemackoj su dobre pre svega ,verovatno imas dobar posao kao IT strucnjak Quote Share this post Link to post Share on other sites