Sreten91 12 Posted June 29, 2017 Posle raznoraznih BMW modela, moja guzica je napokon sela u M model. Nakon dugih pregovora sa Svabom, dogovor je pao i masinu sam pazario prosli vikend. Kupljen od farmera u malom selu u neposrednoj blizni Nürburgringa. U pitanju je pre-facelift model iz 2000 godine u Le Mans Blue boji. Pod haubom e39 M5 zivi S62 V8 motor od 4.941 cm3 koji izbacuje 400 KS u paru sa sestostepenim manuelnim menjacem. Razvija 500 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 3800 rpm i u sprint do stotke stize za 5.3 sekunde. Dobio sam servisnu knjizicu i 4 kljuca uz auto. Bio je na sezonskim tablicama i vozen je samo leti, tako da problema sa rdjom nema sto mi je bilo jako bitno. Trenutno na satu malo vise od 171k km, vozio sam ga nekih 700 km od okoline Kelna do Berlina, gde trenutno zivim i radim, bez ikakvih problema. Mada, bice posla na njemu da dodje u stanje koje mene zadovoljava. Moje prvo iskustvo na Autobahnu sa ovakvom masinom, malo je reci da sam uzivao, osmeh od uveta do uveta. Vozio sam i brza i spora kola, ali nista kao M5. Motor toliko snage ima, da ubrzava i puni u svakom stepenu prenosa i bilo kojim obrtajima. Zvuk koji V8 ispusta je fantastican i prosto zelim da ga drzim u 5k obrtaja non stop. Do 250 stigne bez ikakve muke i oseca se kao kod kuce, a moze i do 300. Nisam hteo puno da ga pritiskam jer su zadnje gume bile slikovi, ali bice prilika. Od opreme mislim da ima sve sto se pakovalo tad, osim kozne table i alkantare neba. Sedistima su u dva tona, crna i silverstone siva. Od igracka ima grejace sedista, navigaciju, DSP ozvucenje, zadnje parking senzore, spoljni i unutrasnji retrovizor sa auto funkcijom zatamnjivanja, el. sklopivi retrovizori, duplo staklo na svim na svim vratim, climate comfort soferku, zavesice na zadnjim vratima i zadnjem staklu, oboriva sedista, senzore za pritisak u gumama, i jos gomila zica i elektrike. Za sad je dobio nove letnje Dunlop Sport Maxx RT2 gume u dimenzijama 245/40ZR18 napred, i 275/35ZR18 nazad. Ovako trenutno izgleda. Enterijer je izuzetno prljav i prasnjav, tako da ce slika biti kasnije kad ga dovedem u red. Prva stavka je da se resim ruznih pre-facelift farova i zadnjih svetla koje ne mogu da gledam na autu. Original Hella LED facelift stop svetla su nabavljena i cekaju montazu. U procesu sam remontovanja farova sa novim bi-xenon projektorima i novim staklima. Na putu je jos gomilu delova i kozmetike. Alat sam morao uzeti jer nemam ni najobicniji srafciger. Uz matorog BMW-a, koristice se dosta. Masina je trenutno parkirana sa isteklim privremenim tablicama, koje se tehnicki zovu "tablice od 5 dana", ali zapravo traju samo 4. Susret sa "efikasnom" Nemackom administracijom, za registraciju i nove tablice, imam tek za nekih 20ak dana jer je to najraniji termin koji imaju. Sta god krenem da uradim, izludim svaki put cekajuci, kao puzevi su. Mozda eventualno probam neku agenciju ako mogu da zavrse brze. Do tad, ne mogu da ga pomerim. Nadam se da cu u medjuvremenu uspeti da nadjem garazu da mogu bezbedno da ga parkiram i vrtim gedoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted June 29, 2017 Pošto gedore gore? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted June 29, 2017 Kako ce biti uzivanje sa ovim na Autobanu Da te u zdravlju sluzi, a verujem da ces lepo da se navozas sa ovakvom masinom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted June 29, 2017 1 hour ago, Markobgd said: Pošto gedore gore? Nije Gedore nego BGS Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted June 29, 2017 Odomaćilo se sve kao gedora Kad je torks nama toreks, kad su nam silent blokovi silen ili još gore selen, kad nam je alnaser, kad su nam ratkapne umesto radkape, onda je ovo najmanje zlo Sent from my SM-A500FU using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted June 29, 2017 Haos od automobila...haos! Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted June 29, 2017 (edited) Šaraf (oni preko drine), šraf, šracifer.. Auto je vrh, san snova. Inače nisa znao da ima M5 e39 sa V8, mislio sam da su sve redni šestaci. Edited June 29, 2017 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted June 29, 2017 Hvala momci. Alat je bio skoro 90 ojra, ali je prilicno kvalitetan. Prethodnik e34 M5 ima rednog sestaka. Ovaj V8 je baziran na M62tu motoru koje sam imao u e38icama i sto se pakuje u e39 540i. Tjuniran je maksimalno i na kraju su ga napravili pouzdanijim od M62tu motora koji ima problema sa vodicima lanca. S62 motori u M5 mogu dobru distancu da idu uz dobro odrzavanje.Sent from my SM-G935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted June 29, 2017 Svaka cast na izboru, odlican i hrabar izbor. Uzivaj u svakom kilometru koji napravis sa njim... Verujem da ce mu novi look sa fl farovima i stopovima leci kao budali samar na ovu boju. A do tad, klipovi zvukovi, sve izbacuj Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 173 Posted June 29, 2017 Mene zanima koliko troši jedna takva mašina od 400 ks Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6590 Posted June 29, 2017 https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/6-BMW/38-5er.html?fueltype=2&constyear_s=1995&constyear_e=2004&power_s=350&powerunit=2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted June 29, 2017 Za GP 1.9 sajt kaze 5.2 do 7.6L, dok je po meni ta druga cifra minimum za grad. Za BMW M5 vrednosti krecu od 12 do 17.6, pa bih rekao da je ta druga otprilike minimalna potrosnja u gradu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted June 29, 2017 Sto je skroz OK Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted June 29, 2017 6.5l je ok Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 159 Posted June 29, 2017 Mogo sam ko covek m5 da kupim Sent from my SM-G935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted June 29, 2017 (edited) Odličan auto, e39 jeste star auto ali i dalje izgleda dobro, pogotovo m5 Edited June 29, 2017 by skydive11 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted June 29, 2017 Upravo jedan identican parkiran u komsiluku u Zemunu. Vuk u jagnjecoj kozi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted June 29, 2017 Ljudi, manite se potrošnje ovde, molim vas. @neshaoct molim te pročisti malo temu. Sretene, stvarno svaka čast. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted June 29, 2017 (edited) Trosi koliko trosi, nije auto u kome se pridaje veliki znacaj potrosnji. Kad se nagazi lako prelazi 20. Od Kelna do Berlina sam ga lagano vozio, ali i sa nekoliko pritiskanja, prosek po bordu je bio 11.8 L sto je ok za autoput. U gradu ce biti znatno vise sto je normalno za ovakav auto, ali ne planiram puno po gradu da ga vozim jer je Berlin biiip za voziti, ne mozes da mrdnes od guzve. Dellas, hrabar je kljucna rec. Nisam planirao M5, ali i cena i auto su bili dobri. Plus, odavno zelim M model. Sa FL svetlosnom grupom ce mnogo dobiti na izgledu. Uzeo sam polovne Hella origigi farove sa planom da ih sam sredim. Prodavac me je zesce izveslao. Kuciste desnog fara je puklo na nekoliko mesta. Lepo sam pitao da li ima ostecena i da mi je ostalo nebitno, jer cu ionako sve novo ubaciti, i rekao je ne. Da ih uzme nazad nije hteo. Prvo sam razmisljao da ih krpim, ali batalio tu ideju i narucio drugi desni far. Levi far, mentol ga je ili otvarao i izlepio ni sam ne znam sa cim ili je od modela iz 2003 godine gde su farovi zalepljeni i ne mogu se otvarati (verovatno ovo drugo, ali je tip svakako supcina). Uglavnom, morao sam da iskasapim pola fara bi ga otvorio. Ubaceni novi plasticni drzaci i novi Hella G4 bi-xenon projektori. Levo stari, desno novi. Na 530i sam ima EvoX-R projektore sto je u principu isto sto i ovo, samo G4 bolje pasu. Sve sklopljeno sa novim staklima tj. plastikom i ceka montazu. Edited June 29, 2017 by Sreten91 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19711 Posted June 29, 2017 14 hours ago, Sreten91 said: Prethodnik e34 M5 ima rednog sestaka. Ovaj V8 je baziran na M62tu motoru koje sam imao u e38icama i sto se pakuje u e39 540i. Tjuniran je maksimalno i na kraju su ga napravili pouzdanijim od M62tu motora koji ima problema sa vodicima lanca. S62 motori u M5 mogu dobru distancu da idu uz dobro odrzavanje. Prostudirao si BMW do tančina. Svaka čast za auto, prelepa mašina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted June 30, 2017 Mene zanima koliko troši jedna takva mašina od 400 ks 15l -20l normalne voznje. Bar meni Kadilak V8 tako trosi. Sent from my SM-J710F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 925 Posted June 30, 2017 Kod takvih auta potrošnja goriva i guma je najsporednija stvar! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted July 6, 2017 Levi far montiran, sutra bi trebalo i desni. Ne prestajem da se nerviram sa Nemcima. Juce su mi zalepili zutu nalepnicu na soferku da ne smem da imam neregistrovan auto parkiran na ulici, sto ima smisla. Ono sto nema smisla je da cekam citav mesec da zavrsim prostu radnju kao sto je registracija auta i da u medjuvremenu dolaze i smaraju. Posle mesec dana potrage, danas mi se posrecilo i spakovao sam ga u garazu. Po Berlinu nije neobicno da zateknes auto bez retrovizora, volana, navigacije pa cak i farova, i naravno polomnjenih prozora. Iako bi voleo da vidim pokusaj da slome duplo staklo na M5, ovako cu svakako mirnije spavati nocu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted July 7, 2017 Ispadosmo mi bolji od svaba Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bumblebee 18 Posted July 7, 2017 A Srbende zive u zabludi kako je kod nas sve sporo. Bembula je odlicna, pogotovu motor i boja. Quote Share this post Link to post Share on other sites