Jump to content
FAS Goran
Sreten91

Nemacka Autobahn raketa - BMW e39 M5

Recommended Posts

Posle raznoraznih BMW modela, moja guzica je napokon sela u M model. 

 

Nakon dugih pregovora sa Svabom, dogovor je pao i masinu sam pazario prosli vikend. 

Kupljen od farmera u malom selu u neposrednoj blizni Nürburgringa. :D 

 

U pitanju je pre-facelift model iz 2000 godine u Le Mans Blue boji. Pod haubom e39 M5 zivi S62 V8 motor od 4.941 cm3 koji izbacuje 400 KS u paru sa sestostepenim manuelnim menjacem.

Razvija 500 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 3800 rpm i u sprint do stotke stize za 5.3 sekunde.

 

Dobio sam servisnu knjizicu i 4 kljuca uz auto. Bio je na sezonskim tablicama i vozen je samo leti, tako da problema sa rdjom nema sto mi je bilo jako bitno.

Trenutno na satu malo vise od 171k km, vozio sam ga nekih 700 km od okoline Kelna do Berlina, gde trenutno zivim i radim, bez ikakvih problema. 

Mada, bice posla na njemu da dodje u stanje koje mene zadovoljava. 

 

Moje prvo iskustvo na Autobahnu sa ovakvom masinom, malo je reci da sam uzivao, osmeh od uveta do uveta. Vozio sam i brza i spora kola, ali nista kao M5.

Motor toliko snage ima, da ubrzava i puni u svakom stepenu prenosa i bilo kojim obrtajima. Zvuk koji V8 ispusta je fantastican i prosto zelim da ga drzim u 5k obrtaja non stop. :lol:

Do 250 stigne bez ikakve muke i oseca se kao kod kuce, a moze i do 300. Nisam hteo puno da ga pritiskam jer su zadnje gume bile slikovi, ali bice prilika.

 

Od opreme mislim da ima sve sto se pakovalo tad, osim kozne table i alkantare neba. Sedistima su u dva tona, crna i silverstone siva.

Od igracka ima grejace sedista, navigaciju, DSP ozvucenje, zadnje parking senzore, spoljni i unutrasnji retrovizor sa auto funkcijom zatamnjivanja, el. sklopivi retrovizori, duplo staklo na svim na svim vratim, climate comfort soferku, zavesice na zadnjim vratima i zadnjem staklu, oboriva sedista, senzore za pritisak u gumama, i jos gomila zica i elektrike. :D 

 

Za sad je dobio nove letnje Dunlop Sport Maxx RT2 gume u dimenzijama 245/40ZR18 napred, i 275/35ZR18 nazad. 

 

20170626_191913.thumb.jpg.f7e615a9fb04559722c01a62bf07bb36.jpg 20170626_191907.thumb.jpg.e3a14a28dd2f6865e153d7f792f8f86b.jpg

 

Ovako trenutno izgleda. 

 

20170624_143536.thumb.jpg.c03414dda9838a6817551ee9158fbcb2.jpg 20170624_143517.thumb.jpg.944a419abadf61834ce7e2aba8978553.jpg 20170624_143549.thumb.jpg.ce41100353e37f07e685fd485eeb5a34.jpg 20170624_143558.thumb.jpg.396341f3c50dc682727d38f940dc1734.jpg

 

Enterijer je izuzetno prljav i prasnjav, tako da ce slika biti kasnije kad ga dovedem u red.

 

Prva stavka je da se resim ruznih pre-facelift farova i zadnjih svetla koje ne mogu da gledam na autu.

 

Original Hella LED facelift stop svetla su nabavljena i cekaju montazu.

U procesu sam remontovanja farova sa novim bi-xenon projektorima i novim staklima. 

 

20170626_195106.thumb.jpg.5d32acf03cfeb2582b1a240e21c473dc.jpg 20170626_195239.thumb.jpg.116e899fd0455d2a5c26ae1f4843db4d.jpg

 

Na putu je jos gomilu delova i kozmetike.

Alat sam morao uzeti jer nemam ni najobicniji srafciger. Uz matorog BMW-a, koristice se dosta.

 

20170620_192530.thumb.jpg.a22be58a3ca43028fdda75c19ebc902b.jpg20170620_192542.thumb.jpg.651a0fcbf1374474c0d8c6a96aba06f4.jpg

 

Masina je trenutno parkirana sa isteklim privremenim tablicama, koje se tehnicki zovu "tablice od 5 dana", ali zapravo traju samo 4. 

Susret sa "efikasnom" Nemackom administracijom, za registraciju i nove tablice, imam tek za nekih 20ak dana jer je to najraniji termin koji imaju.

Sta god krenem da uradim, izludim svaki put cekajuci, kao puzevi su. Mozda eventualno probam neku agenciju ako mogu da zavrse brze.

Do tad, ne mogu da ga pomerim. Nadam se da cu u medjuvremenu uspeti da nadjem garazu da mogu bezbedno da ga parkiram i vrtim gedoru. 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako ce biti uzivanje sa ovim na Autobanu :)

Da te u zdravlju sluzi, a verujem da ces lepo da se navozas sa ovakvom masinom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odomaćilo se sve kao gedora
Kad je torks nama toreks, kad su nam silent blokovi silen ili još gore selen, kad nam je alnaser, kad su nam ratkapne umesto radkape, onda je ovo najmanje zlo

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šaraf (oni preko drine), šraf, šracifer.. 

Auto je vrh, san snova. Inače nisa  znao da ima M5 e39 sa V8, mislio sam da su sve redni šestaci. 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala momci.

Alat je bio skoro 90 ojra, ali je prilicno kvalitetan.

Prethodnik e34 M5 ima rednog sestaka. Ovaj V8 je baziran na M62tu motoru koje sam imao u e38icama i sto se pakuje u e39 540i. Tjuniran je maksimalno i na kraju su ga napravili pouzdanijim od M62tu motora koji ima problema sa vodicima lanca. S62 motori u M5 mogu dobru distancu da idu uz dobro odrzavanje.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast na izboru, odlican i hrabar izbor. Uzivaj u svakom kilometru koji napravis sa njim... Verujem da ce mu novi look sa fl farovima i stopovima leci kao budali samar na ovu boju. A do tad, klipovi zvukovi, sve izbacuj :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za GP 1.9 sajt kaze 5.2 do 7.6L, dok je po meni ta druga cifra minimum za grad.

Za BMW M5 vrednosti krecu od 12 do 17.6, pa bih rekao da je ta druga otprilike minimalna potrosnja u gradu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odličan auto, e39 jeste star auto ali i dalje izgleda dobro,  pogotovo m5 :lol:

Edited by skydive11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trosi koliko trosi, nije auto u kome se pridaje veliki znacaj potrosnji. :D 

Kad se nagazi lako prelazi 20. Od Kelna do Berlina sam ga lagano vozio, ali i sa nekoliko pritiskanja, prosek po bordu je bio 11.8 L sto je ok za autoput. 

U gradu ce biti znatno vise sto je normalno za ovakav auto, ali ne planiram puno po gradu da ga vozim jer je Berlin biiip za voziti, ne mozes da mrdnes od guzve. 

 

Dellas, hrabar je kljucna rec. :D Nisam planirao M5, ali i cena i auto su bili dobri. Plus, odavno zelim M model. 

 

Sa FL svetlosnom grupom ce mnogo dobiti na izgledu.

 

Uzeo sam polovne Hella origigi farove sa planom da ih sam sredim. Prodavac me je zesce izveslao.

Kuciste desnog fara je puklo na nekoliko mesta. Lepo sam pitao da li ima ostecena i da mi je ostalo nebitno, jer cu ionako sve novo ubaciti, i rekao je ne. Da ih uzme nazad nije hteo.

 

 20170625_223221.thumb.jpg.8de2cc0d114cdca24f16c37ffb10fa24.jpg 20170625_223247.thumb.jpg.ca347d30b1af12616710d6bc7ef6f93e.jpg

 

Prvo sam razmisljao da ih krpim, ali batalio tu ideju i narucio drugi desni far. 

 

Levi far, mentol ga je ili otvarao i izlepio ni sam ne znam sa cim ili je od modela iz 2003 godine gde su farovi zalepljeni i ne mogu se otvarati (verovatno ovo drugo, ali je tip svakako supcina).

Uglavnom, morao sam da iskasapim pola fara bi ga otvorio. 

 

20170628_210426.thumb.jpg.af58fa45bfa211a2b5c2b203456e426a.jpg 20170628_213126.thumb.jpg.6041551021816e0fd877045c6a10a620.jpg 20170628_213516.thumb.jpg.7e14ab596c42a5b556e5b43711546832.jpg

 

Ubaceni novi plasticni drzaci i novi Hella G4 bi-xenon projektori. Levo stari, desno novi. Na 530i sam ima EvoX-R projektore sto je u principu isto sto i ovo, samo G4 bolje pasu. 

 

20170628_231648.thumb.jpg.430229796520161ef67600762aad6e58.jpg 20170628_234608.thumb.jpg.aa275f88a38850781bd12d7f1fb56685.jpg 20170628_234612.thumb.jpg.c55828b59831c4c201ebe95a5e9858a5.jpg 

 

Sve sklopljeno sa novim staklima tj. plastikom i ceka montazu.

 

20170629_194724.thumb.jpg.9f12a5827fccad9a9fafb0cc8fe3ce89.jpg 20170629_212527.thumb.jpg.60896a521102de0aa2dba8b3d7b68bf2.jpg 20170629_214450.thumb.jpg.64e9c5ade3f716cc0988ad5006e1f4c8.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Edited by Sreten91

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Sreten91 said:

Prethodnik e34 M5 ima rednog sestaka. Ovaj V8 je baziran na M62tu motoru koje sam imao u e38icama i sto se pakuje u e39 540i. Tjuniran je maksimalno i na kraju su ga napravili pouzdanijim od M62tu motora koji ima problema sa vodicima lanca. S62 motori u M5 mogu dobru distancu da idu uz dobro odrzavanje.
 

:clap:

Prostudirao si BMW do tančina.

 

Svaka čast za auto, prelepa mašina.:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mene zanima koliko troši jedna takva mašina od 400 ks  


15l -20l normalne voznje. Bar meni Kadilak V8 tako trosi.

Sent from my SM-J710F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod takvih auta potrošnja goriva i guma je najsporednija stvar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Levi far montiran, sutra bi trebalo i desni. 

 

20170705_222324.thumb.jpg.e58e0576f2e019eaa11a70fabce5431f.jpg 20170705_222336.thumb.jpg.1a8e593293a04cb4f9e70ce929fcd8d3.jpg 20170706_205037.thumb.jpg.b91a47d9d2b885fb36c2215754e6ed37.jpg

 

Ne prestajem da se nerviram sa Nemcima. Juce su mi zalepili zutu nalepnicu na soferku da ne smem da imam neregistrovan auto parkiran na ulici, sto ima smisla. Ono sto nema smisla je da cekam citav mesec da zavrsim prostu radnju kao sto je registracija auta i da u medjuvremenu dolaze i smaraju. 

 

Posle mesec dana potrage, danas mi se posrecilo i spakovao sam ga u garazu. Po Berlinu nije neobicno da zateknes auto bez retrovizora, volana, navigacije pa cak i farova, i naravno polomnjenih prozora. Iako bi voleo da vidim pokusaj da slome duplo staklo na M5, ovako cu svakako mirnije spavati nocu.

 

20170706_211725.thumb.jpg.fad8dd21bb71e169ed0bde49f93be199.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...