Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Angell

F1: Azerbejdžan 2017.

Recommended Posts

Ne znam da li ste gledali trku, ali ono je bila pljacka. Prosto se vidi da je Mercedes glavni, i da im svi gledaju kroz prste i pustaju ih. Prvo Botas koji posle incidenta sa Kimijem ne dobija kaznu, a zatim i Hamilton koji namerno nebezbedno koci (vise od 10 vozila udaljenosti od safety car-a) iza vozila bezbednostii ugrozava vozila iza sebe, videli smo da je Fetelu nastradao "Nos" na autu, i da bude jos gore, Fetel dobija kaznu (opravdano) bas u trenutku kada Hamilton ide u box da zameni zastitu na bolidu. Pritom zbog takvog poteza Hamiltona koji je doveo do incidenta, i delova Fetelovog branika, kasnije Kimi i jos par vozaca buse gume i imaju kontakt sa ogradom itd. Naravno ni Hamilton ne prolazi kaznjeno kao ni Botas za incidente koje su izazvali, koje su imale za posledicu odustajanje nekoliko vozaca krug ili 2 kasnije. Vidi se iz Aviona da Mercedes ima odredjene povlastice u F1, a tome ide u prilog i duzi ostanak safety car-a na stazi, dok Botas nije stigao sve ostale za ceo krug (Jer je zaostajao zbog odlaska u pit stop), pa mi je i neobicno drago sto je ipak Fetel zavrsio ispred svog direktnog rivala za titulu, a takodje mi je drago i zbog pobede Ricarda i Strolla na podijumu.

Sve u svemu, jako zanimljiva i veoma diskutabilna trka u Azerbejdzanu...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

haoticna i zanimljiva trka za gledaoce,u pravu si,Hamilton za usporavanje nije dobio kaznu i sto se Vetel zakucao u njega,a zato je Vvetel dobio 10 sekundi stajanja,jer je bio popizdeo i malo Hamiltona ocesao gumu o gumu.I to sto kazes dugo je vremena safety car bio na stazi,dva puta je bio,to je zato da bi svi vozaci bili u istom krugu,a Botas je odlicnom voznjom stigao do drugog mesta,al junak dana je Fernano Alonso koji je sa videlo se slabasnim MClarenom stigao do 9te pozicije i prvih poena ove godine,cak je bio i 6ti,a Rikardo odlicnom voznjom i igrom slucaja,jer je Hamiltonu izleteo iz lezista stitnik za glavu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskren da budem Vettela nisam mnogo gotivio do prelaska u Ferrari. Onda sam shvatio kroz određene vožnje u Ferariju da nije slučajnost što je u Red Bullu osvajao titule, i da nije sve do superiornog bolida. Smatram da je Vettel jedan jako pristojan i dobar momak, ali u kome gore emocije koje nekada ne može da sakrije. 

Ono što je danas uradio nije bilo korektno jer je dozvolio sebi da ga jedan perfidni, podmukli polu čovek-polu kajla/minđuša u nosu isprovocira na onakav način. 

Mercedes ni u jednoj trci nije bio dominantan, i da nemaju taj superiorni kvalifikacioni mod, ne bi imali šta da traže u borbi za titulu.

Ferrari sa druge strane prečesto ove sezone plaća greške drugih, i tako Kimi već po ko zna koji put ni kriv ni dužan završava uništenog vozila. 

 

Danas, na ovoj nakaznoj stazi, smo videli na delu šta radi Mercedes lobi u formuli 1. Da ne navodimo sve detalje potpune neravnopravnosti direkcije trke, ali nedoslednost kažnjavanja, niski i podmukli udarci su alati kojima se služe.

Videli smo isto tako da jedan Ferrari sa starim motorom, na stazi u kojoj je krucijalno imati snažan agregat, u direktnom duelu dobija Mercedes.

Žao mi je i što je i ove sezone Mercedesu predodređena titula, i tu zaista ne verujem da će se Ferrariju dozvoliti da pobedi. Nadam se samo da će Vettel na kraju uspeti da se izbori za vozačku titulu, i moram priznati da mi je na neki način drago što je danas onoj kajli pokazao zube. 

 

Napomenuo bih samo još da je organizacija u Azerbejdžanu bila katastrofa, a meni lično i mimo toga ova ''staza'' izgleda kao totalni promašaj. Umesto da u kalendaru imamo više pravih staza poput Spa, Monze, A1, Suzuke...oni ubacuju u kalendar ove budalaštine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim znaci da nisam jedini koji je protumacio trku na ovaj nacin. I ja se iskreno nadam da ce Fetel osvojiti titulu ove sezone, jer i ako Ferari ima slabiji bolid, sto se videlo na ravnici u 8.brzini, gde je Mercedes brzi za 50ak km/h, i po jos nekim stvarima, Fetel je pokazao da ima srce da se bori za svaku poziciju, cak i sa starim motorom, i ako je vec odredjeno da ce Mercedes dobiti titulu konstruktora, bar da im pokvari planove za konacan rezultat i plasman u sampionatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvarno svaka cas Svabi konacno neko da spusti englesku ofarbanu drolju.
Ono namerno kocenje na izlazu iz krivine je za samare. Opet je na kraju bio 5ti.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko me iritira Hamilton, pa to nije normalno. ( Skoro kao Barselona u fudbalu. :D )

Jeste da navijam za Ferari, ali vise nego ikad bih voleo da uzmu titulu ove god.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Formalni izveštaj:

 

Rikardo najbolji u haosu u Bakuu!

 

167359-rikardo.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, vozač Red Bula Danijel Rikardo ostvario je iznenađujuću pobedu na Velikoj nagradi Azerbejdžana, koju je obeležio duel Sebastijana Fetela i Luisa Hamiltona, koji nisu stigli do podijuma. Rikardo je na ulicama Bakua upisao prvi trijumf ove sezone, a peti u karijeri, posle sjajne vožnje. Drugo mesto zauzeo je vozač Mercedesa Valteri Botas, dok se na podijumu našao i Lens Strol u Vilijamsu. Fetel i Hamilton su posle njihovog okršaja, kontakta, kazni i problema morali da se zadovolje četvrtim i petim mestom.

 

Zbog konfiguracije staze, mnogi su očekivali dosadnu prvu Veliku nagradu Azerbejdžana (do sada se u Bakuu vozila Velika nagrada Evrope), ali je umesto toga viđena izuzetno zanimljiva, ali i haotična trka. Na stazu je dva puta izlazilo bezbednosno vozilo, a iako se Rikardo, Strol i Botas nisu videli tokom većeg dela trke, može se reći da su iskoristili svađu Hamiltona i Fetela. Britanac je bio taj koji je vodio sigurno posle starta, ispred Fetela, da bi trka bila usporena posle udesa Danila Kvjata u bolidu ekipe Toro Roso. Još pre nego što je akcija nastavljena došlo je do incidenta, pošto je Hamilton testirao kočnice pre izlaska bezbednosnog vozila sa staze i došlo je do kontakta sa Fetelom. Tu nije bio kraj, pošto je Nemac ljut zbog takvog poteza Hamiltona prošao pored njega i udario ga sa bočne strane. Odmah pošto je trka nastavljena, kontakt između vozača Fors Indije Serhija Peresa i Estebana Okona doveo je do novog usporavanja, a potom i crvene zastavice. Kada je staza očišćena, vozači su dobili zeleno svetlo da se vrate na stazu i tada je Hamilton vodio ispred Fetela, ali se vrlo brzo sve promenilo. Trostrukom svetskom šampionu se otkačio štitnik za glavu, zbog čega je neplanirano morao u boks, pa je Fetel nasledio vođstvo.

 

Međutim, Nemac je ubrzo dobio kaznu ''stani-kreni'' od deset sekundi zbog opasne vožnje, ali se vratio na stazu ispred Hamiltona. Njih dvojica su tada ispali iz konkurencije za podijum, a u centru pažnje našli su se Rikardo, Botas i Strol. Australijanac je prvi morao u boks, dva puta je išao na zamenu pneumatika i u jednom trenutku bio oko 15. pozicije, što njegovu pobedu čini još većom. Vozač Mercedesa je bio u sličnoj situaciji, pošto je posle kontakta sa Kimijem Raikonenom na startu pao na samo začelje, a drugu poziciju je obezbedio u samom cilju. Mladi Kanađanin je bio jednako sjajan, pošto je odvozao trku karijere i došao do najboljeg rezultata na svojoj osmoj trci u Formuli 1, pošto su ga mnogi odavno otpisali. Fetel je na kraju zauzeo četvrto mesto, ispred Hamiltona, a do novog duela do kraja trke između njih dvojice nije došlo. Okon je spasao trku posle kontakta sa timskim kolegom zahvaljujući petom mestu, ispred Kevina Magnusena u bolidu Hasa i vozača ekipe Toro Roso Karlos Sainsa. Među najboljom desetoricom našli su se i Fernando Alonso, koji je doneo Meklarenu prve bodove ove sezone, i Paskal Verlajn u Zauberu.

Ovogodišnji šampionat Formule 1 nastavlja se Velikom nagradom Austrije na stazi ''Red Bul Ring'' 9. jula.

 

Tok trke:

Poveo je Hamilton, ispred Botasa, Raikonena, Fetela, Peresa i Ferstapena, ali je odmah došlo do kontakta između dvojice Finaca, koji su morali u boks. Kriv za taj udes bio je vozač Mercedesa, koji se na stazu vratio na samo začelje, dok je Raikonen vrlo brzo stigao do pete pozicije. U međuvremenu, trka je bila gotova za Palmera i Kvjata, a Hamiltonova prednost u odnosu na Fetela tada je bila preko tri i po sekunde. U 11. krugu Ferstapen je zbog problema sa agregatom bio primoran da se povuče iz borbe za podijum. Krug kasnije, na stazu je izašlo bezbednosno vozilo jer se Kvjat zaustavio na nezgodnom mestu, pa su vodeći produžili u boks. Trka je nastavljena u 20. krugu, Hamilton je pre restarta suzbio rivale iza sebe i došlo je do dva kontakta između njega i Fetela, bez posledica i promene poretka. Međutim, nedugo zatim, viđen je kontakt između dvojice vozača Fors Indije, posle kojeg su obojica završili na začelju, a Peres se posle nekog vremena povukao iz trke. Problemi su zadesili i Raikonena, kojem je zbog krhotina na stazi oštećen bolid, da bi u 22. krugu bila istaknuta crvena zastavica posle zahteva vozača, da bi se pista očistila.

 

Posle pauze, trka je nastavljena, Hamilton je zadržao vođstvo, ispred Fetela i Rikarda, koji je u jednoj krivini pretekao obojicu vozača Vilijamsa. Sjajan je bio i Magnusen, koji je isto kao Rikardo uspeo da se nađe prvo ispred Hilkenberga, a potom i Masu, kojeg je potom pretekao i Alonso. Trka je nedugo zatim bila gotova i za drugog vozača Renoa koji je imao kontakt sa zidom. Hamilton je brzo uspeo da se odvoji na više od dve sekunde od Fetela, ali je imao određene probleme sa štitnikom glave, za koje mu je tim poručivao kako da sredi. Međutim, Britancu su poručili da mora da uđe u boks zbog tog problema već u narednom krugu, a u tom trenutku došla je vest da je Fetel dobio kaznu ‚stani-kreni‘ od deset sekundi zbog incidenta sa Hamiltonom. Britanac je pao na deveto mesto posle odlaska u boks, a Fetel je otišao u boks u 34. krugu da odradi kaznu i vratio se ispred Hamiltona, na sedmo mesto. Rikardo je tada vodio, ispred Strola i Botasa, a Fetel i Hamilton su se polako probijali, ali su bili daleko od podijuma. Do kraja trke, najveću borbu vodili su mladi Kanađanin i vozač Mercedesa za drugo mesto, iz koje je kao pobednik izašao Botas. Rikardo je na kraju bio četiri sekunde ispred Botasa, koji je za desetinku pobedio Strola. Fetel je morao da se zadovolji četvrtim mestom, ispred Hamiltona, Okona, Magnusena i Sainsa, a najbolju desetoricu kompletirali su Alonso i Verlajn.

 

Rezultati trke za Veliku nagradu Azerbejdžana:

1. Danijel Rikardo (Australija) Red Bul 2:03:55.570
2. Valteri Botas (Finska) Mercedes + 3.904
3. Lens Strol (Kanada) Vilijams + 4.009
4. Sebastijan Fetel (Nemačka) Ferari + 5.976
5. Luis Hamilton (Velika Britanija) Mercedes + 6.188
6. Esteban Okon (Francuska) Fors Indija + 30.298
7. Kevin Magnusen (Danska) Has + 41.753
8. Karlos Sains junior (Španija) Toro Roso + 49.400
9. Fernando Alonso (Španija) Meklaren + 59.551
10. Paskal Verlajn (Nemačka) Zauber + 1:29.093
11. Markus Erikson (Švedska) Zauber + 1:31.794
12. Stofel Vandorne (Belgija) Meklaren + 1:32.160
13. Roman Grožan (Francuska) Has + jedan krug
14. Kimi Raikonen (Finska) Ferari + pet krugova

 

odustali:

Serhio Peres (Meksiko) Fors Indija
Felipe Masa (Brazil) Vilijams
Niko Hilkenberg (Nemačka) Reno
Maks Ferstapen (Holandija) Red Bul
Danil Kvjat (Rusija) Toro Roso
Džolion Palmer (Velika Britanija) Reno

 

Generalni plasman vozača:

1. Sebastijan Fetel 153
2. Luis Hamilton 139
3. Valteri Botas 111
4. Danijel Rikardo 92
5. Kimi Raikonen 743
6. Maks Ferstapen 45

 

Generalni plasman konstruktora:

1. Mercedes 250
2. Ferari 226
3. Red Bul 137
4. Fors Indija 79
5. Vilijams 37
6. Toro Roso 33

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

-------------------------------------------

 

Izjava posle trke oko međusobnog incidenta:

 

 

Sve, sveeeee...ali čim neko (bilo ko), krene u svojoj izjavi da se poziva na decu...odmah mi se smuči, odmah znam da je gnjida od čoveka.

Kako oni kod nas oko toga ''ulaže se ovde a decu lečimo SMS-om'', ili ''radimo ovo ili ono zbog naše dece''...tako i ovo Hamiltonovo ''daje se loš primer deci sa ovim što je Fetel uradio'' bla-bla.

Lepo mu je odgovorio Fetel: ''Formula 1 je za odrasle''. :thumbsup: 

 

Najvažniji detalji trke:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prestao sam fudbal da pratim zbog namestanja utakmica, vidim da ce uskoro ako se ovako nastavi, biti i sa F1. Sramota

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj samo kako je ukocio namerno da bi mu polomio prednje krilo. Fetel je bio blizu kao i svi iza sto su, a ovaj namerno na izlazu koci i tacno se vidi. 

A ta prica o deci, pa sta ce deca reci sto botas eliminise kimija mozda namerno mozda i ne, ali ovo vec postaje suludo. Botas dodje kao bagerista da bi hamilton mogao da vozi svoje trke.

Negde procitah danas da je hamilton trazio od tima da botas uspori da bi mogao da se priblizi. Lik se istripovao da se sve oko njega vrti.

Iskreno navijam za Ferrari ceo zivot a sada vise nego ikad bi voleo da Nemac osvoji, iako sam veci fan Alonsa u Ferrariju nego Fetela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg, ja se ne slažem sa ovim mišljenjem. Dokle god je Safety car na stazi, dokle god sijaju žuti SC semafori duž staze, prvi u koloni diktira istu, a tako je bivalo i kada je Fetel predvodio karavan. DUŽAN je da drži poredak, a ispada da je dva puta udario vodećeg. Nema žestokog ubrzavanja dok se ne ugase semafori. Hamilton jeste usporio ali to mu nijedan propis ne brani (nije stao). Kako god, idemo dalje, i ja mislim da ima mutnih radnji ali gde ih nema. Gde god su velike pare, ima i muljačine.

Poslato sa HUAWEI P7-L10 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, neshaoct said:

Generalni plasman vozača:

1. Sebastijan Fetel 153
2. Luis Hamilton 139
3. Valteri Botas 111
4. Danijel Rikardo 92
5. Kimi Raikonen 743
6. Maks Ferstapen 45

 

Kimi osvojio titulu ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zna on da ima pravo da ukoci i da mu niko nista nece reci jer nije protiv pravila. Ali on je to namerno uradio, to ispada dzukacki. Nema veze, idemo dalje, cekamo titulu Fetela i Ferrarija :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar nije bilo pravilo da kad jednom krenes da ubrzavas, nema vise usporavanja nakon sto se objavi da SC izlazi sa staze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po pravilu ne sme da radi brake test u koliko je 10 duzina auta iza Safety car-a, a Hamilton je prekrsio to pravilo, za sta nije bio kaznjen. Da jeste, najverovatnije bi u ovoj trci ostao bez bodova, a to Mercedes nije zeleo da dozvoli i vozaci Mercedesa nisu kaznjeni ni za jednu gresku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Botas stalno izbacuje Kimija bez kazne, Hamiltonovo ponašanje se ni ne uzima u bilo kakavu diskusiju o kazni, ni sada, a ni prethodnih sezona.  U prošlom periodu Mercedes razvija turbo hibride 10 godina znajući da će se preći na ta pravila. Rade nelegalne testove sa gumama bez ikakvih sankcija, a praktično su oni formirali pravila za 2014.

E sad kada je situacija malo drugačija, onda hajde da koristimo uticaj na svakom mogućem ćošku da bi došli do pobede.

Nadam se da u Ferrariju neće posustati i da će u Austriji očitati lekciju nadobudnim Britancima, jer smatraju da su previše značajni i superiorni u svemu.

Neka vide i Švabe i Britanci da se šampionski bolidi prave u Maranelu, a ne u Britaniji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arivabene: Oštećeni smo

 

123760-ferrari%20f1.jpg

 

Šef Ferarija za Formulu 1 Mauricio Arivabene imao je dosta toga da kaže nakon kontroverzne trke u Bakuu, koja nam je pružila bukvalno sve što ovaj sport može da pruži. Na kraju, nijedan od crvenih bolida nije završio na podijumu i Arivabene nije krio nezadovoljstvo odlukama čelnika. ''Mislim da su svi videli šta se desilo, ne moram ništa posebno da objašnjavam, počevši od prvog kruga i Kimijevog incidenta. Onda, šta se desilo sa Sebom pre samog restarta trke. Neke odluke su bile neobjašnjive, oštećeni smo, ali ne želim da ulazim u rasprave''. Arivabene je bio zadovoljan performansom bolida i borbenošću svojih vozača. ''Naš bolid je funkcionisao dobro i to su svi mogli da vide. Mi smo Ferari i mi govorimo kroz dela, ne kroz reči. Ima još 12 trka do kraja i nakon ovoga što se dešavalo u Bakuu, idemo u Austriju motivisaniji nego ikada'', jasan je Mauricio.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

-----------------------------------

 

Hamilton: Fetel? I deca su gledala, to sve govori

Vozač Mercedesa Luis Hamilton osudio je potez Sebastijana Fetela tokom trke za Veliku nagradu Azerbejdžana, osme runde ovogodišnjeg šampionata Formule 1. Do incidenta između njih dvojice došlo je u trenutku kada je bezbednosno vozilo napustilo stazu tokom trke. Pre nastavka trke, Hamilton je vodio i diktirao je tempo, a u 15. krivini je izgledalo da je prikočio. Fetel ga je potom udario, da bi odmah krenuo ulevo i udario ga i sa bočne strane. Četvorostruki svetski šampion je istakao da je njegov rival namerno usporio ili testirao kočnice na njemu. Svetska automobilska federacija je posle trke u Bakuu objavila da podaci o telemetriji iz Hamiltonovog bolida to ne potvrđuju. Tačnije, navodi se da je utvrđeno da je Britanac vozio konstantno istom brzinom i da se isto ponašao tokom preostala dva restarta trke. Britanac je takođe to negirao, a za Fetelovu vožnju je rekao da je ''odvratna'' i da se vozač Ferarija nije sportski poneo.

Fetel je zbog opasne vožnje dobio kaznu ''stani-kreni'' od deset sekundi, ali je opak završio trku ispred Hamiltona, na četvrtom mestu. 

Nemački automobilista je takođe dobio tri kaznena poena i sada ih ima devet. Ako jedan vozač sakupi 12 poena tokom 12 meseci, automatski biva suspendovan sa jedne trke. U Fetelovom slučaju to bi moglo da se desi samo ukoliko na narednoj trci, Velikoj nagradi Austrije, dobije takođe tri kaznena poena, pošto će mu dva biti otpisana posle trke u Velikoj Britaniji.

 

Upitan da li je namerno udario Hamiltona, Fetel je rekao: ''Bilo je jasno. Trkamo se sa muškarcima. Nemam radio vezu sa njim. Ako sam ja već kažnjen, trebalo je obojica da dobijemo kaznu. Nisam bio oduševljen tim testiranjem kočnica, krenuo sam pored njega i podigao sam ruku da bih mu stavio do znanja da tako nešto ne treba da radi i došlo je do malog kontakta''. Fetel je dodao da je bilo jasno da ga je Hamilton testirao. ''Nisam ga udario otpozadi namerno. Oštetio sam prednje krilo, i mi smo imali malo oštećenje. Bio je veoma dobar prilikom restarta, mislim da mu to nije bilo potrebno. Problem je što sam ja bio odmah iza njega i spremao sam se, kao i ostali vozači. Uradio je nešto slično u Kini pre nekoliko godina, to nije pravi način. Vodeći diktira tempo, ali smo izlazili iz krivine, on je ubrzavao i onda je toliko zakočio da sam ja prikočio čim sam ga video i nisam se zaustavio na vreme, pa sam udario u njega. To je bilo nepotrebno'', naglasio je Fetel.

 

Vozač Ferarija odmah posle trke nije znao da je kaznu dobio zbog toga što je sa bočne strane, već je mislio da je razlog potez koji je tome prethodilo. Hamilton je, inače, vodio u Bakuu dok nije dobio poziv u boks zbog problema sa štitnikom za glavu, a posle trke je oštro reagovao zbog Fetelovog poteza. ''Nisam ga testirao, kontrolisao sam ritam. Prilikom svakog restarta, usporio sam na istom mestu. Očigledno je da je spavao, potom je došao sa strane i namerno udario u vozača i sramota je da se izvukao. Osramotio je sebe. Ako već želi da pokaže da je muško, trebalo bi to da uradimo van bolida licem u lice. Opasna vožnja na bilo koji način može da dovede u opasnost drugog vozača. Srećom, išli smo sporo. Da smo išli brže, bilo bi gore. Zamislite svu decu koja su danas gledala Formulu 1 i videla takvo ponašanje četvorostrukog svetskog šampiona. To sve govori'', istakao je Hamilton.

 

Upitan da li smatra da je borba za titulu postala ''prljava'' Hamilton je rekao: ''Ne za mene. Nastaviću dalje. Imali smo prednost ovog vikenda. Možemo da nastavimo ovako. U teškim vremenima se vide prave boje, tako da je ovo dobar dan za mene''. Fetel je, s druge strane, istakao da je njegova borba sa britanskim automobilistom i dalje poštena. ''Nemam problem sa njim. Samo jedan njegov potez je bio pogrešan. Voljan sam da razrešimo situaciju. Ali, mislim da nemamo mnogo toga da razrešimo. Razgovaraću sa njim kada novinari ne budu tu i nastavićemo dalje''. Hamilton je, međutim, istakao da tako nešto niko ne treba da očekuje. ''Ne želim da ga vidim. Pošto bi to moglo da se pretvori u nešto drugo'', rekao je Hamilton. Fetel posle osam trka ima 14 bodova prednosti u odnosu na Hamiltona u generalnom plasmanu, a naredna trka Formule 1 vozi se za Veliku nagradu Austrije 9. jula.

 

Rikardo: Fetel ne razmišlja pre nego što dela

Vozač Red Bula Danijel Rikardo rekao je da Sebastijan Fetel mora da se smiri pošto je kažnjen zbog opasne vožnje na Velikoj nagradi Azerbejdžana. ''Seb verovatno ponekad ne razmišlja pre nego što dela. Verovatno se vodi strašću i gladom. Ipak, trebalo bi malo da uspori'', istakao je Rikardo. Australijanac, koji je bio Fetelov timski kolega u Red Bulu 2014. godine, trijumfovao je na ulicama Bakua pošto je pao na 17. mestu u šestom krugu. Tokom osme trke sezone, na stazu je tri puta izlazilo bezbednosno vozilo, viđen je veliki broj udesa i čudnih događaja, pošto je Hamilton morao da prepusti vođstvo zbog problema sa zaštitom za glavu. ''Mnogo poštujem Seba zbog njegovog stava i ljubavi prema sportu, koja se pretvara u strast, a ponekad i agresiju. Poštujem i volim to kod njega. Ali, sada su svi videli. Ponekad preko radija poludi. Verovatno je to u žaru trenutka, ali siguran sam da postoji bolja reč za to'', naglasio je Rikardo.

Podaci Hamiltonove telemetrije pokazuju da trostruki svetski šampion nije usporio, niti ubrzao u 15. krivini, što je njegovo pravo kao vodećeg, pa samim tim nije uradio ništa protiv pravila. ''Bilo da je Luis usporio ili ubrzao, ima svako pravo da diktira tempo. On vodi, a bilo je i prerano za njega da ubrza. Nećete krenuti u restart na izlasku iz 15. krivini. Seb je verovatno bio malo više uzbuđen'', rekao je Australijanac.

 

Perez: Okon me koštao pobede

Vozač Fors Indije Serhio Peres veruje da bi se danas radovao prvoj pobedi u F1 da nije bilo kolege Estebana Okona. ''Mislim da sam bio blizu pobede, kada se uzme u obzir sve što se događalo, siguran sam da smo mogli da se borimo za pobedu. Ali, i ovo je dobar korak, videli smo da smo blizu''. Meksikanac je okrivio francuskog kolegu Estebana Okona. ''Žao mi je zbog tima, jer su svi naporno radili i dali sve od sebe. On je uradio nešto veoma agresivno, razumem da se svi bore za poziciju i za svoje mesto, ali nikada do sada nisam doživeo tako nešto od klupskog druga'', rekao je Peres.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je sramota, za sramotom, sve je ociglednije namestanje i sve ociglednije da se forsira Mercedes za osvajanje titule, pogotovo Hamilton. Nakon svega, kazni u toku trke, Fetel je kaznjen sada sa jos 3 boda, a o kazni za Hamiltona i Botasa se ni ne diskultuje. Pa ovo je strasno!

 

qwe01.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odmah nakon trke je dobio 3 kaznena. Ako bi kojim slučajem u Austriji dobio još 3, bio bi diskvalifikovan jednu trku. Moram priznati da jedva čekam A1 , i voleo bih da konačno Kimi proradi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamilton: Znamo kakav je Fetel, ja ću govoriti na stazi

 

f1-australian-gp-2017-podium-winner-seba

 

Luis Hamilton rekao je da Sebastijan Fetel pokazuje znake mentalne slabosti i istakao da će osvojiti titulu ove sezone ''na pravi način''. Vozači Mercedesa i Ferarija sudarili su se tokom Velike nagrade Azerbejdžana i FIA, vladajuće telo motosporta, sada je pod pritiskom da kazni Fetela koji je namerno udario Hamiltona na stazi. Nemac je dobio 10 sekundi ''stop-go'' kazne, a posle trke je rekao da je Hamilton namerno testirao kočenje tokom ''sejfti kara''. Telemetrija je međutim pokazala da se Hamilton nije ponašao neuobičajeno pre sudara. Hamilton kaže da njegov rival mentalno popušta zbog dominacije Mercedesa. ''To je već neko vreme očigledno. Samo pogledajte šta je govorio prošle sezone na radiju. Svi znamo kakav je Fetel nekada. Ja iskreno nisam mogao ni da zamislim da će se to dogoditi, ali mi na to možemo da gledamo samo sa pozitivne strane. Stavili smo Ferari pod veliki pritisak. On je pod pritiskom i to nije loše. To samo pokazuje da pritisak utiče i na najbolje'', rekao je Britanac.

Fetel posle Bakua ima 14 bodova prednosti u odnosu na Hamiltona na prvom mestu generalnog plasmana, a vozač Mercedesa ističe da neće odgovarati na isti način. ''Ovo je očigledno bio drugačiji Sebastijan u odnosu na prethodnih sedam trka. Ja mislim da sam se ja poneo ispravno. Nastaviću tako i govoriću na stazi. Želim da osvojim ovu titulu na pravi način.''

 

Fetel: Da se trkamo kao muškarci

Nakon sukoba u Bakuu, Sebastijan Fetel je pozvao glavnog konkurenta za titulu Luisa Hamiltona da se ''trkaju kao odrasli muškarci''.

''Formula 1 je sport za odrasle muškarce. Manevar koji je Luis napravio nije bio neophodan, oštetio sam prednje krilo bolida i mislim da sam ja oštetio njegov zadnji deo bolida, mislim da to nije bio pravi način da se prođe ta krivina''. Fetel nije hteo da komentariše potez koji je on napravio posle navodnog Hamiltonovog ''brejk čeka'', ali kaže da je, pored svega, uživao u trci u Bakuu. ''Bila je sjajna trka, siguran sam da su svi pored malih ekrana uživali, bilo je dosta preticanja i uzbuđenja. Možda je on trebalo da bude kažnjen, ali nije. Idemo dalje, pozvaću ga i videćemo da li će se javiti'', zaključio je Nemac.

 

Ferstapen: Prevrće mi se utroba

Zaboravljen u svoj gužvi trke u Bakuu ostao je Maks Ferstapen. Dok je njegov kolega iz Red Bula  Danijel Rikardo slavio pobedu, Ferstapen je četvrti put u poslednjih šest trka završio pre vremena. ''Na početku sam imao veoma obećavajuću poziciju i veoma obećavajuć tempo. Prevrće mi se utroba zato što me je ponovo sprečio tehnički problem da napravim nešto više. Veoma sam razočaran jer sam siguran da bih stigao do podijuma'', rekao je Holanđanin. Nakon pomenute loše serije, Ferstapen je ostao na šestom mestu u generalnom plasmanu sa 45 osvojenih bodova.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Udarna vest je postala da će direkcija trke ponovo uzeti na razmatranje slučaj Hamilton-Vettel.

Taman kada sam očekivao da ću pročitati kako će se uzeti u razmatranje Hamiltonovo ponašanje, ipak uzimaju u razmatranje da Vettel bude dodatno kažnjen i to već u Austriji. 

Da rezimiramo. Vettel je dobio kaznu ''kreni-stani 10 sekundi'', i to je kazna koja se mora odraditi u naredna dva kruga od naređenja iste.

Zašto je baš izabran taj vid kazne, a ne recimo da mu se doda vreme na kraju trke, lako je pretpostaviti? 

Dobio je kaznu u kojoj se sprečava da ostane na stazi prvi i da napravi određenu zalihu vremena u odnosu na Hamiltona, a interesantno je to da je sama kazna izdata odmah po Hamiltonovom ulasku u boks, što je presmešno i previše providno. 

Zbog neuspelog poteza da Vettel završi iza Hamiltona, direkcija odlučuje da na neki način mora dodatno kazniti Vettela, pa mu dodaje još tri kaznena boda  na njegovu superlicencu. 

Pošto sve to nije dovoljno, u razmatranju je da se Vettel dodatno kazni u Austriji, i nemojte se iznenaditi ako Vettel dobije pomeranje mesta ili nešto slično. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čekaj bre Banjo. Gledaš iz navijačkog ugla. Fetel je 2 (dva ) puta udario Hamiltona. Prvi put zbog loše koncentracije a drugi put NAMERNO.
Šta god rekla telemetrija, šta god mi polemisali, drugi, namerni, udarac jeste za veću kaznu !
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je Fetel postao simpatican samo zbog toga sto je uradio. Meni je to car trkanja. Sto se mene tice, trkanje bi trebalo da bude da je sve dozvoljeno, sem da nekoga izbacis iz trke... Sa svim ovim kaznjama, svodi se na to da ko moze da postigne u proseku najvise brzih krugova i realno za tako nesto ni ne moraju da se svi voze u isto vreme na stazi... Onda nek ih puste da se vozaju ceo dan pa nek objave na kraju ko je bio najbrzi... Ja trke nekako zamisljam onako kako je bilo 80ih i 90ih... Vozace sa 00, ne manekene sa tatinim sponzorstvom...

 

Ne kazem da treba da se lupaju i ginu ko muve, ali i to je deo sporta, nesto sto treba da se prihvati kao sto u drugim poslovima ima faktora stetnih po zdravlje ili smrt. Ako se bojis toga, onda to nije posao za tebe.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se sa Vicentom. Ja jesam Fetelov navijač (nevezano za koji god tim vozi), ali kazna 10 sekundi je mala. Da li bih na njegovom mestu ja isto uradio? Bih.
Ne ulazim u to da li je Hamilton kriv i šta bi u tom slučaju bila adekvatna kazna za njega.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...