neshaoct 9664 Posted June 26, 2017 Ovom prilikom želim da Vas pozovem da postanete deo naše AutoMika porodice tako što ćemo vam obezbediti širok asortiman proizvoda i usluga kao i Ferrari artikala. Prodavnica AutoMika posluje 20 godina i jedna je od vodećih maloprodaja sa preko 15.000 različitih artikala za sve vrste motornih vozila. Naša pouzdanost i lojalnost ogleda se u tome što radimo i danju i noću, 24 sata, 365 dana u godini. Naš slogan je ''Formula za dobru vožnju'' i verujemo da je ključ našeg uspeha u tome što automobile shvatamo mnogo više od običnog prevoznog sredstva, a svoje klijente cenimo ne samo kao kupce već i kao zaljubljenike u našu zajedničku strast - dobru vožnju. Trudimo se da svojim kupcima obezbedimo samo najkvalitetnije proizvode po pristupačnim cenama i tako smo zaslužili poverenje preko 120.000 kupaca godišnje. Snadbevamo tržište Srbije homologovanim rezervnim delovima za sve tipove vozila. Osim auto delova, nudimo i širok asortiman potrošnog materijala za sva vozila, auto elektriku, auto kozmetiku i motorna ulja poznatih svetskih proizvođača. Kvalitet i pouzdanost proizvoda iz našeg asortimana obezbeđuju poznate svetske firme. Takođe, imamo ugovore o distribuciji originalnih rezervnih delova sa ovlašćenim dilerima vodećih svetskih proizvođača automobila: Fiat grupaciju, Audi, VW, Seat, Škoda, Porsche, Ford, BMW, Mini, Peugeot, Citroen, Renault, Nissan, Hyundai itd. Dvadeset godina poslovanja smo obeležili otvaranjem PRVOG CO-BRANDED SHELL FERRARI SHOP-a u Srbiji, i u svom asortimanu pored originalnih Shell ulja, nudimo i originalne Ferrari artikle kao što su šolje, jakne, kačketi, majice, itd. Članovi Fiat-Lancia Club Serbia sa važećom članskom karticom i ličnim identifikacionim dokumentom koji izdaje Republika Srbija (ili druga država koju Srbija priznaje), ostvaruju 10% popusta prilikom kupovina u objektu maloprodaje na sve artikle u ponudi osim guma i akumulatora. Prvomajska 2h, Zemun 011/316-37-56; 011/316-38-38 Email: prodavnica@automika.co.rs -------------------------------------------------- Tema ostaje otvorena za Vaša pitanja na koja će odgovarati zaposleni iz kompanije AutoMika preko korisničkog naloga AutoMika Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted June 26, 2017 Samo bi ispravio, nije moguce sa vazecom karticom ostvariti popust, vec se mora izvaditi njihova kartica, dva puta su mi otkucali preko svoje kartice ali su rekli da vise tako nece moci vec moram izvaditi njihovu, to je veliko smaranje, sta da tako svi traze, treba da imam posebno torbicu za kartice? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9664 Posted June 26, 2017 @Kuvalja Ovo sa popustom zvanično kreće tek od danas, sve do danas je bilo nezvanično. Dogovor je da za ostvarivanje popusta ne treba druga kartica osim kartice FLCS. Dogovor je da zaposleni iz AutoMike mogu svakome ponuditi njihovu karticu, tj. da vam zatraže podatke, Email adresu ili sl., jednako kao što to mogu i sa svim drugim svojim kupcima. Naravno, svako slobodno odlučuje hoće li ili neće uzeti tu karticu, ali njeno posedovanje nije uslov za ostvarivanje popusta za članove FLCS. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 6170 Posted June 26, 2017 1 hour ago, neshaoct said: ostvaruju 10% popusta prilikom kupovina u objektu maloprodaje Popust ne važi za naručivanje preko neta? Šta ako neko ne može do auto mike ili je daleko Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9664 Posted June 26, 2017 @andreja.micovic Nismo ništa precizirali (za sada) kada je u pitanju naručivanje preko interneta. Iz iskustva sa drugim firmama, moguće je da su cene prilikom kupovina preko interneta već snižene (u odnosu na cenu u maloprodaji). Treba to proveriti. Tehnički, a opet iz iskustava sa drugim firmama, ako se odobrava poseban popust za kupovine putem interneta, neophodno je uneti određeni kod (za članove FLCS), koji onda na ukupan saldo obračunava dogovoreni popust. Drugim rečima, omogućavanje posebnog popusta preko interneta traži prethodnu optimizaciju samog sajta prodavca, tj. omogućavanje tog polja za unošenje posebnog ''popust koda'', plus povezivanje svega toga sa bazom kako bi se ukupan saldo smanjio za dogovoreni procenat. Pomenuću tu opciju u toku nedelje, pa ćemo videti postoje li uslovi za omogućavanje popusta za članove FLCS i za kupovine preko interneta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 6170 Posted July 4, 2017 Naručio, dogovorili se jako brzo i lako, ostvaren popust preko kartice FLCS (poslao sliku LK i kartice mejlom) i sve stiglo lepo zapakovano. U petak naručeno, danas u NS. So far so good Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted September 28, 2017 Sinoc opet nije priznat popust, covek pogledao karticu i vratio i kaze nemate popust. Pri tom iz starih banovaca smo zvali da proverimo da li imaju lepak za soferke, preko telefona jedna cena, kad smo dosli cena duplo veca i plus nema popust, pa smo se raspravljali 30min.@neshaoct @automika Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 6051 Posted September 28, 2017 Vrhunski... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted September 28, 2017 To sto nema popusta ili sto kupujemo lepak za soferke nocu, ili sto je radnik napravio gresku a onda bio bezobrazan? A umesto u znak izvinjenja da je otvorio prvu fioku i otkucao karticu za popust pravio se lud, sve dok mu se nije objasnilo da ce ujutru da se dodje u radnju da se poprica sa gazdom pa da vidimo kako preko dana svi znaju za tu karticu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 6051 Posted September 28, 2017 (edited) 21 minutes ago, Kuvalja said: To sto nema popusta, ... , ili sto je radnik napravio gresku a onda bio bezobrazan? Nije bitno sta kupujete i kad...vasa stvar, kao i kada cete doci u radnju, ako vec radi 00-24 Sve ostalo jeste bitno...a odnos prema musteriji najvise Edited September 28, 2017 by Milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
AutoMika 8 Posted September 28, 2017 Poštovani, Izvinjavamo se na neprijatnosti koju ste doživjeli. Svakako smo tražili pojašnjenje od radnika zašto je tako postupio i pogotovo zašto je bio neljubazan. Obavjestićemo i vas čim dobijemo odgovor(sad trenutno spava...). Još jednom se izvinjavamo uz obećanje da se tako nešto neće ponoviti. Pozdrav. 1 Kuvalja reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
siki 220 Posted November 7, 2017 Jel i imate kablove za Alfu Romeo 166 V6 turbo-2000 ccm,151 kw,god proizvodnje od 1998-2002. Prednje(3 kom) dužine 500 mm,680 mm,720 mm -oni mi prave problem-odnosno na spoju lulu i kabla(90 stepeni-pravi ugao)preskače varnica na masu. Isto tako komplet kablova za Lanciju kapu 2,0 turbo 4 cilindra,16 ventila 151 kw-sa tačnim dužinama kablova a ne komplet gde su sva 4 kabla duža za 2-3 cm i kad se postave ne stoje dobro i kače metalni poklopac pa opet varnica preskače,naročito kad se vozi na plin. Pozdrav, Quote Share this post Link to post Share on other sites
AutoMika 8 Posted November 7, 2017 Od Marelli kablova držimo samo za Punta 1.2. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Doctor NO 67 Posted August 5, 2022 (edited) Vrlo negativno iskustvo sa Auto Mika prodavnicom. Delovi su kao prvo i sa popustom jedva malo jeftiniji nego npr meni u Pančevu u bilo kojoj radnji. Em što meni treba 1000din za gorivo do njih. Poručeno za Doblo delovi za veliki servis, zadnji amortizeri, prednji diskovi i pločice, svašta nešto, ceh 44k. U pančevu bi me sve to koštalo 41k + sam za gorivo dao 1000din i izgubljeno vreme ne računam. Iako je predat broj šasije i napomenuto da treba 305mm diskovi, zbog gužve i puno kutija i delova nismo proverili šta smo sve uzeli i da li je dobro dato računajući da smo dali broj šasije i da su delovi po tome i predati. Danas montiramo diskove i umesto diskova 305mm dali su diskove 284mm, auto na klocnama. Zovemo radnju prvo kažu nema trenutno ništa na stanju, da zovemo sutra pa će da reše. Zovu posle 10min i kažu ima ferodo 305mm dodjite u 19:15 čekaće vas diskovi. Stižemo u dato vreme, radnica kaže opet su stigli greškom 284mm diskovi, sada će naš radnik da ode u treću radnju i doneće Remsa diskove i da malo sačekamo. Radnik stiže posle 45min i donosi swag diskove koje em što nebih stavio na auto em što su ti diskovi u Pančevu 1500din jeftiniji. Vraćaju nam pare za diskove i pločice i još nas ubedjuju da nemamo razumevanja i da su oni trošili svoje gorivo da bi nas ispoštovali. Gde je moje gorivo 2x, izgubljeno vreme i što tek u ponedeljak mogu da sklopim auto zbog njihove greške? Kao drugo nemaju pojma za našu klupsku karticu i kažu ma ajde daćemo vam popust 10% kao da imate našu karticu, ne sekirajte se!!! Kažu da je program kriv, da je izbacio pogrešne diskove. Zvao sam posle više radnji i svuda po broju šasije vodi 305mm, ni u najavi kao kod njih 284mm, i kažu sada ćemo da ispravimo program. Zar preko moje grbače haha. Pouka je, kupujte u vašem gradu makar bilo i prilično skuplje jer ako ništa drugo blizu vam je i možete brže da odreagujete u slučaju ili vaše ili tuđe greške PS. Tek ćemo da vidimo kada majstor bude radio veliki servis, ko zna šta su i tu dali? Edited August 5, 2022 by Doctor NO 3 darkman14, MS PK and borkostar reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites