dejanmilic 13 Posted June 21, 2017 Pozdrav, preporučite bolju radnju (savet) u bg-u za kupovinu nove vespe. Dobih zadatak od naših gastarbajtera da se raspitam. Cenu nisu pominjali ali kinezi nedolaze u obzir, sve ostalo slušam savete. Zahvaljujem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 990 Posted June 21, 2017 Vespa, Kinezi!?!? Šta ti uopšte tražiš? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejanmilic 13 Posted June 21, 2017 Meni je skuter i vespa isto. Angažovali su očigledno pogrešnu osobu. A ako imaš neki savet gde da pogledam i da preporučim reci. Radije slušam i kritike na forumu, nego hvalisanje prodavaca u oblasti o kojoj nemam pojma. Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6612 Posted June 21, 2017 Vespa je model fabrike Piaggio, kao što je Kaladont marka paste za zube, kao što je Digitron marka kalkulatora. Kineze i da hoćeš više ne možeš da kupiš, većina uvoznika se povukla. Ovo ti je uvoznik za Srbiju: http://www.pgsmotori.rs/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted June 21, 2017 Kažu da su od kineščina Kymco dobri, imao je moj brat od tetke Grand Dink 250, i znam još par zadovoljnih ljudi. To je opet rekla kazala, ima ovde par ljudi na forumu što voze skutere i motore, recimo francuz69, mislim da bi oni bili više od pomoći. Panišeru, Koji su se povukli? Ne vozim motor i ne pratim to, ali mi je zanimljivo kada pročitam nešto. Da li su to oni skuteri od 500eur iz Tempa i Rodića, ili su se povukli Kymco i još neki jači igrači? Pretpostavljam da nemaju više nikakvu podršku, mislim na garanciju i servis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 29, 2018 Dva nova specijalna izdanja u čast 50 godina Vespe Piaggio slavi vrlo bitnu godišnjicu ove godine, u čiju čast je predstavio ne jednu, već dve specijalne verzije svog neodoljivog Primavera skutera. Specijalna izdanja Vespe Primavera nose nazive ''Yacht Club'' i ''Notte'', i obeležavaju 50. rođendan malenog skutera iz Piaggio porodice. Yacht Club, kako ime sugeriše, nosi temu inspirisanu nautikom. Bazni modeli se mogu dobiti sa motorima od 50 ili 125 cc, a GTS verzije sa motorima zapremine 125 cc i 300 cc. Yacht Club karakteriše boja ljuske jajeta sa plavim akcentima i nov dizajn sedišta, što ga čime savršenim za vožnju do marine. Notte je mračna verzija Yacht Cluba, i karakterišu ga mat crna boja, crno sedište i točkovi, kao i sivi akcenti. Notte je dostupan kako u baznoj, tako i u GTS vreziji, a agregati su isti kao i kod Yacht Cluba. Obe verzije koriste točkove od 12 inča, a GTS verzije imaju 4.3 inčnu digitalnu instrument tablu. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 25, 2021 Jedina i neponovljiva Vespa slavi 75 godina Popularna italijanska Vespa puni 75 godina. Enriko Pjađo, koji je patentirao ovaj skuter 23. aprila 1946. kada je i proizveo 2.000 primeraka, verovatno nikada nije ni pretpostavljao da će dostići ovakav uspeh. Korado D'Askanio, aeronautički inženjer, potpuno je promenio MP5 ''paperino'' napravivši na taj način ono što danas zovu ikonom globalnog kretanja sa 19 miliona primeraka prodatih širom sveta. U Italiji, Vespa je jedno od najomiljenijih prevoznih sredstava: moderna, mladalačka, zabavna, u raznim bojama; nema grada u ovoj zemlji u kome pored vas neće proći bar desetak onoga što zovu ''više od skutera'', a koga rado koriste i osobe srednjih godina kao i onih u poznijem dobu. Nije joj odolela ni filmska industrija, kao ni književnost, muzika, a ni moda. Vespa je prvo prevozno sredstvo koje zaista ima univerzalni karakter kada se radi o motornoj industriji. Prva Vespa od 98 kubika doživela je svoju premijeru u Ćirkolo del Golf u Rimu gde je, pored Enrika Pjađa bio prisutan i američki general Stoun koji je predstavljao savezničku stranu. Naime, Vespa je rođena neposredno posle rata, Italijani su je prvi put videli u časopisima Motor i La Moro, kao i u američkom časopisu Muviton da bi je uživo videli na Sajmu u Milanu 1946. gde ju je i blagoslovio kardinal Šuster. Tada je za Italijane, tek izašle iz rata, bila skupa, skoro luksuz. Naime, koštala je 55.000 lira, a ukoliko bi odabrali verziju sa belim točkovima i pokazivača kilometraže-61.000. Enriko Pjađo se dosetio da uvede plaćanje na rate i to je dovelo do uspeha skutera koji se tada proizvodio u Pontederi, a danas i u Indiji i u Vijetnamu. 75. godišnjicu Vespa slavi u odličnoj atmosferi. Od 2004. godine kada je realizovano 58.000 primeraka, rast brenda je bio kontinuiran prešavši 100.000 u 2006. godini, te 180.000 u 2017 i 200.000 u 2018. godini. U poslednjih deset godina bilo je proizvedeno 1.8 miliona novih skutera koji se voze u svim delovima sveta. Najveći uspeh do sada imao je model ''vespa Pe-Eks'' rođen 1977. godine i koji je prodao više od 3 miliona primeraka. Srećan rođendan Vespi, koja nas ne tako retko obraduje specijalnim i ograničenim izdanjima, dok će specijalna serija za 75. rođendan biti lajt motiv 2021. godine. Vespa je sve više u modi u raznim bojama i uz razne gedžete i mada su razni pokušaji kopiranja ovog skutera završili na sudu, samo jedna je prava Vespa. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites