Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Hyper automobili

Recommended Posts

Naran Automotive Naran stiže sledeće godine

 

209819-naran 04.jpg

 

Naran Automotive je objavio nove slike i detalje o svom superautomobilu koji nosi ime kao i sama kompanija - Naran. U saopštenju se Naran opisuje kao 2+2 hyper coupe inspirisan GT3 serijom, pri čemu su šasija i motor pozajmljeni od BMW-a. Automobil će raspolagati sa 1034KS dok će njegova težina zahvaljujući ugljeničnim vlaknima iznositi manje od 1.500 kg.

 

209820-naran 03.jpg

 

Po ranijim najavama, ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) traje manje od 2.3 sekundi, a najveća brzina iznosi više od 370 km/h.

 

209821-naran 02.jpg

 

Za dizajn se pobrinuo Jowyn Wong koji je bio odgovoran i za izgled modela kao što su Apollo IE i De Tomaso P72.

 

naran 01.jpg

 

U paketu su i pogon na sva četiri točka, Ohlins amortizeri, karbon-keramičke kočnice, točkovi od 22 inča, kao i enterijer za koji se pobrinula Kate Montgomery, bivša dizajnerka Aston Martina. Zvanična promocija se najavljuje za maj sledeće godine, a pored već najavljene prve serije od 49 primeraka kasnije će biti napravljeno još 59 ovakvih superautomobila. Što se cene tiče, ona će se u zavisnosti od želja klijenata kretati od 1 milion do 1.77 miliona evra. 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

SSC Tuatara ponovo pokušao da postane najbrži automobil na planeti

 

209961-SSC Tuatara.jpg

 

Gotovo vizuelno identičan konceptu koji je predstavljen pre oko sedam godina, proizvodni model Tuatara poseduje karbonsku karoseriju koja mu omogućuje vučni koeficijent od 0.27. Kompanija tvrdi da je ovo značajno manje od njegovih prvih konkurenata Bugatti Chiron (0.36), Koenigsegg Agera (0.33) i Hennessey Venom F5 (0.33). Sveukupno, automobil meri 4.429 mm dužine, 1.991 širine i 1.092 mm visine, sa međuosovinskim rastojanjem od 2,672 mm. Ekstenzivna upotreba karbonskih vlakana takođe omogućuje modelu da poseduje maksimalnu težinu od 1.247 kilograma.

Snaga ovog automobila dolazi iz moćnog V8 motora koji proizvodi 1.750 konja. Ubrzanje je neverovatno i brzinu od 0 do 100 km/h ovaj auto može postići za 2.5 sekundi, što ga čini jednim od najbržih automobila na planeti. Kompanija Tuatara je nedavno proglasila da je njihov automobil postao najbrži produkcioni auto na planeti i da je dostigao brzinu od 532 km/h, ali nažalost taj rekord nije prihvaćen i od kompanije je zatraženo da ponovi obaranje rekorda.

 

Oni su drugi pokušaj zakazali za 12. decembar, ali usled vremena trka nije mogla da se održi. Ipak, 13 decembra SSC Tuatara se uputio na praznu pravolinijsku stazu i pokušao ponovo da obori rekord. Na razočarenje mnogih Tuatara ni ovoga puta nije uspela da obori rekord. Auto je došao do brzine od 404 km/h i imao je još pola staze za postizanje maksimalne brzine, ali tada je utvrđeno da motor radi samo na 6 cilindara i da su mu potrebna mehanička štelovanja. Obaranje rekorda je ponovo odloženo i nemamo vesti kada će se ponovo zakazati...

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zyrus LP1200 Strada

 

210016-zyrus 3.jpg

 

U poslednjih par godina nekako se smanjio broj modela koji stižu iz tjunerskih kuća koje ''dorađuju'' supersportske i hipersportske automobile, na uštrb većeg broja autentičnih modela potpuno novih kompanija. Ovaj put, malo poznata norveška tjunerska kuća Zyrus Engineering, krenula je ''oprobanim'' putem i predstavila svoju, značajno modifikovanu verziju Lamborghini Huracan LP 640-4, koja zapravo stiže u dve verzije - jedna namenjena trkačkoj stazi sa oznakom ''R'', i druga ''Strada'' namenjena redovnom saobraćaju.

 

210017-zyrus 2.jpg

 

Kako se navodi, u odnosu na Huracan, izmenjeno je preko 600 delova i pri tome skinuto oko 85 kilograma mase, a zahvaljujući potpuno novom aerodinamičkom paketu prianjanje pri brzini od 200 km/h iznosi čak 2.010 kilograma.

 

zyrus 1.jpg

 

Automobil raspolaže sa 1.200 konjskih snaga, što se moglo naslutiti i iz naziva, s tim da je za upotrebu u redovnom saobraćaju ta brojka spuštena na 900 konja. Ali, pritiskom na taster oslobađa se puna snaga ovog monstruma na trkačkoj stazi. Za sada nema precizijih informacija o tome šta je zapravo rađeno na V10 motoru, osim podatka da su na originalni Lamborghinijev atmosferski agregat dodata dva turba. Najavljeno je da će biti proizvedeno 24 primerka LP1200 od kojih će polovina biti u Strada specifikaciji, pri čemu svaki košta 595.000 evra (''R'' iznosi 525.000 evra), u šta je uključeno i upoznavanje sa automobilom na stazi uz pomoć celokupnog tima, test-vozača i inženjera.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Picasso PS-01

 

picasso ps 02.jpg

 

Iz Švajcarske stiže najava o novom sportskom automobilu pod nazivom Picasso PS-01. Tačnije, Stefano Picasso, osnivač kompanije Picasso Automotive, najavljuje sportski automobil PS-01 sa V6 biturbo motorom (italijanskog porekla) koji će raspolagati sa više od 600 konja.

 

picasso ps 01.jpg

 

Takođe, PS-01 će zahvaljujući upotrebi ugljeničnih vlakana imati težinu od oko 900 kg. U paketu su i Sadev menjač, Sabelt sportska sedišta, Carbo Brake kočnice, Öhlins oslanjanje...

Promocija se očekuje na proleće, a u planu je proizvodnja manje, ograničene serije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Američki superautomobil Hyperion XP-1 na testovima

 

210494-hyperion 4.jpg

 

Kompanija Hyperion Motors iz Kalifornije je posle više najava i odlaganja u avgustu prošle godine konačno prikazala svoj supersportski automobil XP-1. U međuvremenu se na putevima pojavio i maskirani test primerak kao dokaz da se stvari odvijaju po planovima, a što znači da proizvodnja Hyperiona XP-1 treba da startuje početkom 2022.

 

210495-hyperion 3.jpg

 

U vesti se navodi da je Hyperion XP-1 supersportski automobil sa vodonično-električnim pogonom, pri čemu je ovaj dvosed zahvaljujući laganoj konstrukciji težak samo 1.031 kg.

 

hyperion 2.jpg

 

Autonomija sa jednim punjenjem vodonika po najavama američke kompanije iznosi 1.016 milja (1.635 km).

 

hyperion 1.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) traje 2.2 sekunde, dok je najveća brzina 356 km/h. U planu je serija od 300 primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/26/2020 at 1:07 AM, neshaoct said:

Oni su drugi pokušaj zakazali za 12. decembar, ali usled vremena trka nije mogla da se održi. Ipak, 13 decembra SSC Tuatara se uputio na praznu pravolinijsku stazu i pokušao ponovo da obori rekord. Na razočarenje mnogih Tuatara ni ovoga puta nije uspela da obori rekord. Auto je došao do brzine od 404 km/h i imao je još pola staze za postizanje maksimalne brzine, ali tada je utvrđeno da motor radi samo na 6 cilindara i da su mu potrebna mehanička štelovanja. Obaranje rekorda je ponovo odloženo i nemamo vesti kada će se ponovo zakazati...

Bio je pre neki dan novi pokušaj i auto je uhvatio 455 km/h proseka u dva prolaza. To je novi zvanični svetski rekord za serijski automobil.

Auto je ''punio'' brzinomer i preko tih 455, ali je nestalo piste:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Estrema Fulminea

 

estrema 02.jpg

 

Automobili Estrema najavljuje da će u drugoj polovini 2023. godine tržištu ponuditi električni hiperautomobil Fulminea, i to prvo u ograničenoj seriji od 61 primerka. Prvi prototip se inače na putevima očekuje tokom sledeće godine, sa četiri elektromotora i ukupno 2.040KS. To će biti dovoljno da ubrzanje od 0 do 320 km/h iznosi manje od 10 sekundi.

 

estrema 01.jpg

 

Kako se navodi u kratkoj vesti, sa jednim punjenjem baterija od 100 kWh ovaj oko 1.500 kg teški hiperautomobil će moći da pređe do 520 km. Automobil će se proizvoditi u Modeni u Italiji, a iza projekta stoji biznismen Gianfranco Pizzuto koji je svojevremeno investirao i u kompaniju Fisker Automotive.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

FV Frangivento Sorpasso

 

212825-frangivento 03.jpg

 

Italijanski FV Frangivento predstavlja novi supersportski automobil Sorpasso, i to u dve verzije. Radi se o Stradale i GTXX verzijama, pri čemu kupci ovog drugog imaju mogućnost personalizacije naziva odnosno ona dva slova X mogu da zamene sa brojkama po svom izboru.

 

212826-frangivento 02.jpg

 

Na slikama je inače verzija Sorpasso Stradale (u ekskluzivnoj Hermes Gray boji), dok će varijanta Sorpasso GTXX dolaziti sa dvobojnim eksterijerom i agresivnijim izgledom inspirisanim GT3 Group vozilima.

 

212827-frangivento 01.jpg

 

Slike unutrašnjosti nisu objavljene, ali se navodi da se tu nalaze alkantara i Mario Levi koža, kao i opcioni Avatar Driving Assistant, opisan kao inteligentni suvozač (radi se o tehnologiji veštačke inteligencije koju je razvio Sistemevo). Za pogon obe verzije se brine V10 motor, s tim da Sorpasso Stradale ima 610KS, a Sorpasso GTXX zahvaljujući kompresoru raspolaže sa 850 konja. Jača verzija do 100 km/h stiže za 2.9 sekundi i može do maksimalnih 345 km/h. Prvi kupci su već rezervisali svoje primerke (u vesti se ne navodi po kojoj ceni), dok se isporuke najavljuju za kraj jula.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MG Cyberster concept na zvaničnim slikama

 

213005-mg c 04.jpg

 

MG Motor je još ranije potvrdio da će njihov dugo najavljivani Cyberster concept premijeru imati 21. aprila u Šangaju, a kao najava služe i ove nove zvanične slike. U pitanju je vizija potpuno električnog sportskog dvoseda o kome i nema mnogo informacija.

 

mg c 03.jpg

 

U vesti se samo navodi da bi ubrzanje od 0 do 100 km/h trebalo da iznosi okruglo 3 sekunde, dok je domet sa jednim punjenjem baterija oko 800 km.

 

213006-mg c 032.jpg

 

U svakom slučaju, MG Cyberster je studija sa dugačkom haubom, kratkim zadnjim delom, Magic Eye svetlima, zadnjim svetlima sa motivom britanske zastave, digitalnom instrument tablom, ekranom koji se proteže po celoj centralnoj konzoli, kamerama umesto klasičnih retrovizora i tehnologijom prepoznavanja otiska prsta.

 

mg c 02.jpg

 

Neki izvori pominju da će MG Cyberster concept raspolagati i sa 5G konekcijom i sistemom autonomne vožnje Nivoa 3.

 

mg c 01.jpg

 

Za sada nije potpuno sigurno da li će se kasnije možda pojaviti serijska verzija, ali u kompaniji navode da razmatraju mogućnost da kupcima ponude novi sportski automobil.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen električni superautomobil Baltasar

 

baltasar.jpg

 

Španska firma Baltasar (osnovana 2011. godine) će 21. aprila predstaviti električni superautomobil za koji se kaže da će se i na drumu i na stazi osećati kao kod kuće. Ime automobila još nije saopšteno, ali se navodi da je razvoj u potpunosti završen, a automobil spreman za tržište. Baltasar takođe ističe da su pogon i sva druga tehnologija razvijeni samostalno u toj kompaniji osim baterija koje su plod partnerstva sa španskim proizvođačem Millor Battery.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen nemački hiperautomobil Elektron Quasar

 

elektron 04.jpg

 

Kompanija Elektron Innovativ, poznata kao Elektron Motors, najavila je novi koncept potpuno električnog hiperautomobila. Nekadašnji Elektron Innovativ je pre gotovo godinu dana predstavio električni superatuomobil Elektron One sa 1.341 KS koji je trebalo da debituje ove godine, ali se to nije dogodilo. Sada je kompanija pod novim imenom Elektron Motors najavila novi električni hiperautomobil nazvan Elektron Quasar koji je napredniji od prethodnog modela.

 

elektron 03.jpg

 

Quasar ide u proizvodnju, pokretaće ga četiri električna motora, koji će isporučivati ukupno 2.300 KS. Motori će biti postavljeni u svakom točku, što omogućava takozvani Elektron Smart Torque Vectoring System (ESTV) koji će dobro doći na stazi.

 

elektron 02.jpg

 

Automobil će biti težak 1.500 kg pa zato i nije čudo što će od 0 do 100 km/h ubrzavati za samo 1.65 sekundi. Maksimalna elektronski ograničena brzina iznosiće 450 km/h.

 

elektron 01.jpg

 

Elektron Motors će automobil u punom sjaju predstaviti 2023. godine kada namerava da započne i njegovu proizvodnju. Samo 99 primeraka će biti proizvedeno, a kupcima će biti isporučeni u periodu od tri godine. Svaki automobil će koštati 2.2 miliona evra. Direktor pomenute kompanije Armagan Arabul je rekao da ni Elektron One nije zaboravljen, nego da je njegov dolazak odložen, a pojaviće se nakon Quasara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha razvila elektromotor

 

213185-yamaha 1.jpg

 

Yamaha je objavila da je razvila električni motor. Ova jedinica je namenjena upotrebi u hiper-EV modelima i ostalim proizvodima u segmentu mobilnosti visoke efikasnosti, a Yamaha je naglasila da će početi da prima narudžbine za naručeni razvoj prototipa od aprila ove godine.

 

Od 2020. Yamaha prihvata narudžbine za razvoj prototipa električnih motora snage od 48KS do 272 KS za automobile i druge aplikacije za mobilnost. Međutim, kompanija je takođe razvila jedinicu sa maksimalnom izlaznom snagom u klasi od 476 KS uz radni napon od 800V namenjenu ugradnji i upotrebi u hiper-EV-ima i drugim aplikacijama visoke izlazne snage.

 

Glavna karakteristika ovog novorazvijenog elektromotora je njegova kompaktna konstrukcija koja mehaničke i električne delove tretira kao jednu celinu, integrišuući menjač i pretvarač u jednu celinu. Takođe je razvijen u očekivanju ugradnje i upotrebe više jedinica na jednom vozilu. To bi značilo da bi praktično mogla da se ugradi po jedna pogonska jedinica na svaki od točkova. Što se tiče naručenog razvoja prototipa, Yamaha će iskoristiti svoju proizvodnu tehnologiju i znanje na poljima livenja, obrade i montaže koja kompaniji daju fleksibilnost da se prilagodi potrebama motocikala i brojnih drugih proizvoda, opremi i objektima za prototipiranje i još mnogo toga kako bi se u kratkom periodu razvili prototipovi motora prilagođeni specifičnim zahtevima klijenata. Yamaha planira da izloži jedinicu klase od 350 kW (476KS) i ostale prototipove elektromotora na Sajmu automobilske tehnike 2021. Yokohama od 26. do 28. maja 2021. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Baltasar Revolt iz Španije

 

baltasar 05.jpg

 

Španska firma Baltasar (osnovana 2011. godine) predstavlja električni sportski automobil Revolt za koji se kaže da će se i na drumu i na stazi osećati kao kod kuće.

 

baltasar 04.jpg

 

Baltasar takođe ističe da su pogon i sva druga tehnologija razvijeni samostalno u toj kompaniji sem baterija koje su plod partnerstva sa španskim proizvođačem Millor Battery.

 

baltasar 03.jpg

 

Sa jednim punjenjem baterija autonomija na putu iznosi oko 483 km, a na stazi je potrebno da se baterije ponovo napune nakon 40 minuta.

 

baltasar 02.jpg

 

U vesti se ističe i da je za 60 milja (96 km) dometa na brzom punjaču dovoljno samo 5 minuta punjenja.

 

baltasar 01.jpg

 

Ovaj dvosed je težak samo 770 kg (karoserija je od ugljeničnih vlakana) i raspolaže sa 600KS i 998 Nm. Baltasar navodi da ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi manje od 2.5 sekundi, dok podatak o maksimalnoj brzini nije saopšten. Revolt košta 230.000 evra, narudžbine se već primaju, a prve ispruke su najavljene za sledeću godinu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Britanski hiperautomobil Viritech Apricale sa gorivim ćelijama

 

apricale 02.jpg

 

Britanski startap Viritech je saopštio svoje planove za budućnost koji između ostalog predviđaju i hiperautomobil Apricale sa vodoničnim gorivim ćelijama. U kratkoj najavi se navodi da je u pitanju hiperautomobil sa 1.100KS i najvećom brzinom većom od 200 milja na sat (322 km/h).

 

apricale 01.jpg

 

Prvi prototip će se pojaviti 2022. godine, dok serijski model možemo očekivati tokom 2023. Serija će biti ograničena na samo 25 primeraka, a svaki će koštati 1.72 miliona evra (plus lokalni porezi).

Osim toga, Viritech najavljuje još dva vozila sa gorivim ćelijama, i to kamion Jovian i porodični SUV Tellaro.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Touring Superleggera najavljuje novi sportski automobil

 

touring 95 03.jpg

 

Italijanski Touring Superleggera najavljuje novi sportski model kojim će proslaviti svoju 95-godišnjicu.

 

touring 95 02.jpg

 

Uz nekoliko najavnih ilustracija, u vesti se još samo navodi da je u pitanju automobil sa centralno smeštenim motorom i pogonskim sistemom superautomobila.

 

touring 95 01.jpg

 

Kako bilo, automobil je u finalnim fazama razvoja, a njegova zvanična premijera se najavljuje za jun ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen švajcarski superautomobil Morand

 

morand 03.jpg

 

Švajcarska kompanija Morand Cars za 2023. godinu najavljuje novi superautomobil koji će biti dostupan u hibridnoj i potpuno električnoj verziji (oba sa najvećom brzinom od ok 400 km/h). Osim toga, u konstrukciji će biti korišćeni kompozitni materijali i ugljenična vlakna. Potpuno električna verzija će imati četiri elektromotora sa ukupno 1.950 konja, baterije od 70 kWh i autonomiju od najmanje 300 km.

 

morand 02.jpg

 

Hibridna varijanta će kombinovati 5.2 litarski atmosferski V10 motor i dva elektromotora sa ukupno 1.100KS, a tu je i Xtrac 7-stepeni menjač. Biće moguća i vožnja samo u elektro modu, i to oko 50 km.

Kako se kaže u vesti, cilj je da težina automobila bude oko 1.250 kg.

 

morand 01.jpg

 

Prototip hibridne verzije se na putevima očekuje krajem ove godine, a električni model stiže 2022. Cena za hibridni model iznosi 2,3 miliona švajcarskih franaka (i električni bi trebalo da ima sličnu cenu), pri čemu se najavljuje da će biti napravljena ukupno 73 primerka (za sada nije poznato koliko od toga će biti hibridi, a koliko električni).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni hiperautomobil Estrema Fulminea

 

estrema 03.jpg

 

Automobili Estrema najavljuje da će uskoro prikazati električni hiperautomobil Fulminea, čije isporuke će međutim startovati u drugoj polovini 2023. (prvo u ograničenoj seriji od 61 primerka). Fulminea dolazi sa četiri elektromotora i ukupno 2.040KS, što će biti dovoljno da ubrzanje od 0 do 320 km/h iznosi manje od 10 sekundi.

 

estrema 002.jpg

 

Kako se navodi u vesti, sa jednim punjenjem baterija od 100 kWh ovaj oko 1.500 kg teški hiperautomobil će moći da pređe do 520 km.

 

214055-estrema 01.jpg

 

Automobil će se proizvoditi u Modeni u Italiji, a iza projekta stoji biznismen Gianfranco Pizzuto koji je svojevremeno investirao i u kompaniju Fisker Automotive.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MG Cyberster će dobiti i serijsku verziju

 

213005-mg c 04.jpg

 

MG Motor je prošlog meseca na sajmu u Šangaju izložio Cyberster concept, potpuno električni sportski dvosed, uz najavu da u kompaniji razmatraju mogućnost da kupcima ponude i serijski model. U međuvremenu je saopšteno da će MG Cyberster i dobiti serijsku verziju (budući da je bilo dovoljno zainteresovanih), ali nije poznato kada će se to desiti.

 

213006-mg c 032.jpg

 

U svakom slučaju, MG Cyberster je sportski automobil sa dugačkom haubom, kratkim zadnjim delom, Magic Eye svetlima, zadnjim svetlima sa motivom britanske zastave, digitalnom instrument tablom, 5G konekcijom i sistemom autonomne vožnje.

 

mg c 02.jpg

 

U vesti se još navodi da kod koncepta ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi oko 3 sekunde, a  domet sa jednim punjenjem baterija oko 800 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota GR Super Sport hiperautomobil

 

214123-toyota gr super sport.jpg

 

Toyota je ozbiljna u nastojanju da dodatno unapredi svoj sportski imidž, nakon lansiranja GR Yarisa i GR Supre. Novi GR 86 je predstavljen pre oko mesec dana, a sve su brojniji izveštaji u vezi sa GR Corollom, pa čak i performantnom verzijom Hilux kamioneta. Ipak, predator na vrhu Toyotinog ''lanca ishrane'' će biti rasni hiperautomobil.

 

Konceptna verzija je predstavljena januara 2018. u vidu GR Super Sporta, dok će serijski model pristići sledeće godine, verovatno pod nazivom GR 010. Reč je o automobilu koji će se staviti naspram Aston Martina Valkyrie i Mercedes-AMG-a One. Kako piše Vrele Gume, hiperautomobil sa središnje pozicioniranim motorom će usvojiti hibridni pogon i kupe karoserijsku formu, verovatno s otvaranjem kompletne kupole, kao kod lovačkih aviona, što se moglo videti u patent prikazima.

 

Čak i ako proizvodnja serijskog ekvivalenta Le Man hiperautomobila ne bude potrebna, budući da su se LMH pravila promenila, Toyota se drži prvobitnog plana da na GR Super Sport stavi registarsku tablicu. Očekuje se pogonski sklop u vidu twin-turbo V6 2,4 hibridnog sistema, adaptirane varijante koja je pogonila prethodni trkački model, TS050 Hybrid. Trebalo bi da raspolaže sa najmanje 1.000 konja, po originalnoj LMH regulativi i najavi koja je išla zajedno sa konceptom. Postoji mogućnost da finalna verzija bude još snažnija zahvaljujući tromotornoj hibridnoj postavci. Bilo kako bilo, serijski model će biti snažniji od trkačkog ekvivalenta, budući da je ta trkačka varijanta ograničena na 680 konja iz 3.0 V6 zasnovanog na pravilima LMH klase.

 

Što se cene tiče, ona je još uvek nepoznanica, kao i koliko će primeraka brojati serija. S obzirom na promenu pravila, Toyota ne mora da proizvede najmanje 20 jedinica, a uzimajući u obzir novac, vreme i napore uložene u projekat, logika govori da će proizvodna serija brojati više automobila da bi se došlo do validnog poslovnog slučaja za GR Super Sport /GR 010. Dok je Toyota odlučna da lansira serijsku verziju Le Man hiperautomobila, drugi proizvođači koji su najavili učešće u LMH klasi tek treba da se posvete homologovanom modelu. Tu konkretno mislimo na Peugeot, Porsche, Audi i Ferrari.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin najavljuje električni sportski automobil za 2025. godinu

 

Aston_Martin_Valkyrie 2020 02.jpg

 

Aston Martin ima ambiciozne ciljeve za proširenje ponude, uključujući električni sportski automobil. Tokom intervjua za Autocar, novi izvršni direktor Aston Martina i bivši šef Mercedes AMG-a Tobias Moers je potvrdio je da će marka povećati svoju ponudu super automobila i sportskih automobila.

 

Na primer, Valkyrie je na putu da dođe do kupaca u drugoj polovini ove godine, a zatim će Aston Martin nastaviti sa razvojem novih modela Vanquish i Valhalla. Oba modela je po prvobitnim planovima trebalo da koriste interno razvijeni V6, ali da bi uštedeli troškove, umesto toga će imati elektrifikovane pogonske sklopove iz AMG-a. Pored toga, Aston Martin će lansirati novu varijantu DBX-a za koju se očekuje da ima AMG šestocilindrični mild hybrid. Uslediće sportska verzija koja će konkurisati Lamborghini Urusu 2022. godine. Aston Martin takođe planira da modifikuje Vantage, DB11 i DBS Superleggera.

 

Onda dolazimo i do planova elektrifikacije. Moers je nagovestio da će Aston Martin nastojati da koristi arhitekturu u stilu skejtborda koja može da se koristi za više različitih vozila. Među električnim vozilima koja je planirao britanski proizvođač je i električni sportski automobil, iako detalja o njemu nema mnogo; Moers je rekao da bi trebalo da stigne 2025. godine. Na kraju, očekuje se i električna verzija DBX-a.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predstavljen električni hiperautomobil Estrema Fulminea

 

estrema 4.jpg

 

Automobili Estrema je promovisao električni hiperautomobil Fulminea, čije prve isporuke će startovati krajem 2023. godine. Fulminea dolazi sa četiri elektromotora i ukupno 2.040KS, što će biti dovoljno da ubrzanje od 0 do 320 km/h iznosi manje od 10 sekundi.

 

estrema 3.jpg

 

Kako se navodi u saopštenju, sa jednim punjenjem baterija od 100 kWh ovaj 1.500 kg teški hiperautomobil će moći da pređe do 520 km. Fulminera je dugačak 4.683 mm, širok 2.052 mm i visok 1.148 mm.

 

estrema 2.jpg

 

Automobil će se proizvoditi u Modeni u Italiji, a iza projekta stoji biznismen Gianfranco Pizzuto koji je svojevremeno investirao i u kompaniju Fisker Automotive.

 

estrema 1.jpg

 

Najavljena je ograničena serija od samo 61 primerka, po ceni od 1.961.000 evra po primerku, plus lokalni porezi. Glavna tržišta će biti Amerika, Kina, Bliski Istok i Severna Evropa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Superleggera Arese RH95

 

touring 95 03.jpg

 

Italijanski Touring Superleggera je pre 15 dana najavio novi sportski model kojim će proslaviti svoju 95-godišnjicu (osnovali su ga inače Felice Bianchi Anderloni i Gaetano Ponzoni), a u međuvremenu je objavio i neke nove detalje. Pre svega, saopšteno je njegovo ime - Superleggera Arese RH95. Poznato je i da je u pitanju automobil sa centralno smeštenim motorom, a neki mediji špekulišu da je kao baza poslužio model Alfa Romea. Kako bilo, automobil je u finalnim fazama razvoja, a njegova zvanična premijera se najavljuje za jun ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Touring Superleggera Arese RH95 na prvoj slici

 

touring sl.jpg

 

Italijanski Touring Superleggera već neko vreme najavljuje novi sportski model kojim će proslaviti svoju 95-godišnjicu (osnovali su ga 1926. godine Felice Bianchi Anderloni i Gaetano Ponzoni). Njegovo ime je Superleggera Arese RH95, a ovde je i njegova prva prava slika. Poznato je i da je u pitanju automobil sa centralno smeštenim motorom, a neki mediji špekulišu da je kao baza poslužio model Alfa Romea. Kako bilo, njegova zvanična premijera se najavljuje za sledeći mesec, pa više detalja tek sledi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: McLaren F1, Porsche 911 GT1 & Mercedes CLK GTR

 

McLaren F1, Porsche 911 GT1 i Mercedes CLK GTR su među najvažnijim superautomobilima svih vremena. Okupili smo sva tri u jednom od najuzbudljivijih grupnih testova koje smo ikada uradili. Henri Catchpole vozi svaki od ovih epskih automobila i istražuje njihovo auto-moto nasleđe, i pokazuje sve detalje koji ove automobile čine tako posebnim.
Gde drugde možete videti recenziju McLaren F1, recenziju Porsche 911 GT1 i recenziju Mercedes CLK GTR - sve na jednom mestu?

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

SSC Tuatara Striker & Aggressor

 

214687-ssc 2022 04.jpg

 

Kompanija SSC North America je proširila gamu svog superautomobila Tuatara (njegova verifikovana najveća brzina iznosi 455 km//h), i to verzijama Tuatara Striker i Tuatara Aggressor koji su dobili doterani eksterijer i više opcija za personalizaciju. Ovaj superautomobil je ime inače dobio po gušteru sa Novog Zelanda, dok se za njegov izgled pobrinuo dizajner Jason Castriota. 1.247 kg teški automobil (zahvaljujući karoseriji i točkovima od ugljeničnih vlakana) ima CIMA sedmostepeni automatizovani manuelni menjač, a koeficijent otpora vazduha iznosi 0.279. Što se dimenzija tiče, Tuatara je dugačak 442 cm, širok 200 cm, visok 110 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 267 cm, dok su točkovi od 20 inča (gume Michelin Pilot Sport Cup 245/35 napred i 345/25 pozadi).

 

214688-ssc 2022 03.jpg

 

Novi Tuatara Striker ima agresivniji aero body kit (uz novi prednji spojler, fiksni zadnji spojler, drugačiji zadnji difuzor), kao i povećani downforce u odnosu na standardnu verziju.

 

214689-ssc 2022 02.jpg

 

Tuataru pokreće 5.9 twin-turbo V8 motor sa 1.350KS, odnosno 1.750KS na E85 gorivo.

 

ssc 2022 01.jpg

 

Tuatara Aggressor ima isti aero body kit kao i Tuatara Striker, više elemenata od ugljeničnih vlakana u unutrašnjosti, ''neograničene'' mogućnosti za personalizaciju (trkačka sedišta, zaštitni kavez od ugljeničnih vlakana...), Lexan stakla, novi izduvni sistem, kao i motor sa 1.350KS, odnosno 2.200KS na E85 gorivo. SSC planira da napravi 100 primeraka modela Tuatara i Tuatara Striker, kao i 10 primeraka trkačke Tuatare Aggressor. Standardna Tuatara košta 1.95 miliona dolara, dok su Striker i Aggressor modeli skuplji za najmanje 199.000 dolara (u zavisnosti od opcija).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...