kaskabgd 65 Posted June 11, 2017 Pusta mi plin na dihtungu isparivaca, a ujedno sam primetio da mi trosi nekih 2l vise na 100. Ja sam i ranije imao problema sa tim ali nesto nisam obracao paznju na tu, kad se stavi sapunica malo peni inace ovako se ne oseca jedino bas kad se nabije nos tu gde pusta. Necu voziti par dana pa hocu da zavrnem da vidim dal ce biti neke promene oko potrosnje. Svakako cu menjati dihtung i sve sta treba ali tek one tamo nedelje. E sad me zanima gde se zavrce boca, jer i dok je ugasen auto primetio sam da idu baloncici kad se stavi sapunica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto1.2 26 Posted June 11, 2017 Ako ti curi na dihtungu, nista neces postici zavrtanjem ventila Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted June 11, 2017 Ako zavrnem bocu gotovo je sigurno da cu zaustaviti dotok plina do samog "isparivaca" na kome je riknuo "dihtung" ili sta je vec riknulo pa pusta i kad je ugasen auto Inace zavrnuo sam, srednji ventil desno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto1.2 26 Posted June 11, 2017 Nisi napisao da curi na isparivacu, pa je doslo do nesporazuma. Zavrtanjem ventila ces resiti problem, ali gledaj da zavrnes pravi (najsigurnije oba). Jedan zatvara izlaz iz boce, drugi ulaz u bocu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted June 11, 2017 2 hours ago, kaskabgd said: Pusta mi plin na dihtungu isparivaca, Isao sam logikom i zavrnuo onaj sto je najvise odvrnut, upalio sam auto posle i prebacio je na benzin sto znaci da je to to. Ne bih da zavrcem dovod u bocu, nema potrebe. Quote Share this post Link to post Share on other sites