Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
neshaoct

WRC: Italija/Sardinija 2017.

Recommended Posts

Padon i Nujvil na čelu

 

wrc%20ita.jpg

 

Posle devet brzinskih ispita, tj. posle prvog makadamskog dana i nakon svega i svačega najviše su profitirali vozači ''Hjundaia'', Novozelandjanin Hajden Padon i Belgijanac Tijeri Nujvil. Iznenadio je Sebastien Ožie, jer su mnogi očekivali da će biti bolje plasiran od trenutne sedme pozicije i priličnog zaostatka od 41. sekunde. Ipak valja imati u vidu da je Ožie danas startovao prvi na očigledno teškom makadamu i da mu je to prilično odmoglo u postizanju boljeg rezultata. Izvesno je da će svetski prvk već sutra imati uspešniji dan. Pravo iznenadjenje su Finci Haineni Lapi. Hanine zaostaje za liderom Padonom 38 sekundi a imao je jedan kiks i dosta je deformisao svoju Toyotu. Najmladji medju elitom je Esapeka Lapi, a uspeo je da pobedi na ispitima 5, 6 i 7 to je zaista impresivno. Nažalost opet je razočarao Irac Kris Mik i svog Citroena skoro potpuno uništio posle prevrtanja. Pitanje je da li će nastaviti a možda bi posle još jedne velike greške bilo bolje da odustane i da razmisli o svemu. Baš šteta a pokazao je da ume biti veoma brz. Tijeri Nujvil je vrlo dobar i očekuje se njegov proboj i borba za prvo mesto a sve pohvale pripadaju i vodećem Padonu. Takođe se dobro pokazao i Mads Ostberg.

 

Plasman posle 9 ispita:

1. Padon

2. Nujvil + 8.2

3. Tanak + 9.5

4. Latvala + 9.8

5. Ostberg + 14.7

6. Haninen + 38.0

7. Ožie + 41.0

8. Lapi + 1.05.3

9. Mikelsen + 1.53.9

10. Kamili + 4.08.0

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prašina i probušene gume

 

wrc%20ita%20lija.jpg

 

Prva tri brzinska ispita drugog dana doneli su baš dosta muke mnogim vozačima. Svi od reda su se žalili na tako gustu prašinu da su na momente ispred sebe videli samo oblake zemlje i morali značajno da uspore. Gumi defekte su imali Ožie, Ostberg i Mikelsen, a Nujvil je pred ciljem ostao bez kočnica pa je zbog toga sa preko minut kašnjenja ušao u cilj. Najsrećniji je bio Hajden Padon sa ''hjundaiem''. Na sva tri brzinska ispita je bio u vrhu i tako sačuvao lidersku poziciju u generalnom poretku. Dobro je prošao i Ot Tanak sa Fordom pa je sada na drugom mestu. Njegov klupski drug i svetski prvak Sebastien Ožie je zbog probušenog pneumatika na ispitu 12, stigao do cilja sa čak dva minuta kašnjenja u odnosu na lidera ispita. Ali, kao i u životu tako i na reliju Sardinija  ima onih koji su zadovoljni postignutim. Ovaj reli će sasvim sigurno pamtiti ''klinac'' iz Finske, 26. godišnji Esapeka Lapi (na slici sa ekipom, Latvala, Haninen, Lapi, Tomi Makinen), koji je u generalnom plasmanu pretekao svetskog prvaka Ožiea. Lapi je trenutno sa Toyotom na šestoj poziciji, a prvog dana je podsetimo pobedio na tri brzinska ispita. Mladi dolaze i to je perfektna stvar za svetski sport. Dok se svi žale na prašinu, kamenje i tešku stazu, Lapi na cilju deluje potpuno opušteno i sav sija! Samo da podsetimo, iako mlad Esapeka Lapi ima već tri velike šampionske titule, 2012. šampion Finske, 2014. reli šampion Evrope i 2016. šampion klase WRC2.

 

Plasman posle 12 ispita od ukupno 19:

1. Padon

2. Tanak + 9.4

3. Latvala + 23.2

4. Nujvil + 1.10.7

5. Haninen + 1.30.7

6. Lapi + 1.55.5

7. Ožie + 3.09.1

8. Ostberg + 3.21.4

9. Mikelsen + 5.50.2

10. Kamili WRC 2 + 7.01.1

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Padon odustao, pobedjuje Tanak?

 

wrc%20ita%20p.jpg

 

Kada se tim Hyundaija već spremao za radovanje i pobedu svog člana Novozelandjanina Hajdena Padona, malerozni as nije izdržao pritisak i malu prednost nad Ot Tanakom od 9.4 sekunde. Načinio je grešku, pri punoj brzini je udario zadnji deo svog vozila svom silinom napravio veliki lom vešanja, otkinuo točak i to je bio znak za odustajanje (na slici). Desilo se to na 13. brzinskom ispitu a baš tu je pobedio njegov pratilac Estonac Ot Tanak, sa Fordom koji na kraju drugog dana čvrsto drži prvo mesto u generalnom poretku sa 24.3 sekunde prednosti u odnosu na Latvalu. Hoće li Tanak imati koncentraciju i sačuvati vođstvo, hoće li ga zaustaviti neki gumu defeket ili izletanje….znaćemo posle poslednjeg 19 ispita. Smrknulo se Padonu, ali, Hyundai sada ima novu nadu i to u Tijeri Nujvilu koji je posle peha sa kočnicama ostvario dobra vremena na tri ispita i zauzima treću poziciju u generalnom.

Reli Sardinija ulazi u završnicu. 

 

Plasman posle 15 ispita:

1. Tanak

2. Latvala + 24.3

3. Nujvil + 1.02.2

4. Lapi + 2.10.8

5. Haninen + 2.42.1

6. Ožie +3.26.1

7. Ostberg + 3.56.0

8. Mikelsen + 7.24.6

9. Kopecki WRC 2 + 9.52.9

10. Kamili WRC 2 + 9.53.8

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tanak pobedio, a Lapi oduševio

 

tanak%201.jpg

 

Estonac Ot Tanak novi je pobednik u ovogodišnjem izuzetno uzbudljivom reli šampionatu sveta, na reliju Sardinija. Pobedio je ispred Lazvale i Nujvila.

 

tanak%2011.jpg

 

Ipak, ovaj sjajni reli na velikom ostrvu u Italiji ostaće upamćen po neverovatnom rezultatu najmljadjeg iz elitne grupe, Fincu Esapeka Lapiju, do nedavno vozaču Škode, a sada novom vozaču Toyote, koji je tek pre par meseci napunio 26 godina ….a na ovom teškom makadamskom reliju je pobedio čak na šest brzinskih ispita i na poslednjem (powerstage) ispitu nadvisio kompletnu garnituru najboljih vozača sveta - i za baš velike poznavaoce relija to je bilo veliko iznenađenje, bez obzira što je reč o vozaču koji se već više puta dokazao. Lapi je sa svojim suvozačem na kraju zauzeo odlično četvrto mesto u generalnom poretku, ispred Ožiea, Haninena, Ostberga, Sorda, Mikelsena, Mika, Evansa…

Poslednji dan relija na Sardiniji je počeo pobedom Hajdena Padona, za kojeg je u prvi mah javljeno da odustaje posle teške havarije, ali, mehaničari Hyundaija su izveli novo čudo pa je auto zakrpljen, ispeglan i tehnički sređen, zaista izvanredno ako se samo prisetimo slike sa odvaljnim zadnjim točkom i poremećenim vešanjem.

U klasi WRC 2 posle velike borbe pobedio je Francuz Erik Kamili ispred Čeha Kopeckog.

 

Konačan poredak relija Sardinija 2017.:

1. Tanak

2. Latvala + 12.3 sek.

3. Nujvil + 1.07.7 min.

4. Lapi + 2.12.9

5. Ožie + 3.25.3

6. Haninen + 3.38.5

7. Ostberg + 6.31.8

8. Mikelsen + 8.07.8

9. Kamili WRC 2 + 11.15.8

10. Kopecki WRC 2 + 11.21.4

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...