neshaoct 9590 Posted November 20, 2021 Yamaha lansirala novo izdanje TMAX i TMAX Tech MAX skutera Najpopularniji maksi skuter u Evropi, Yamaha TMAX, stiže u osveženom izdanju za 2022. godinu. TMAX i TMAX Tech Max sada imaju sportskiji stil, kompaktnu karoseriju, nove felne i poboljšano ogibljenje. Osnova ovog ažuriranja je novi sportski inspirisani dizajn, koji je zahvaljujući novom aluminijumskom ramu i poboljšanoj ergonomiji vožnje doprineo nešto agresivnijem izgledu japanskog dvotočkaša. Yamaha se odlučila da na novi TMAX stavi sređeno podesivo vetrobransko staklo sa centralinim usisnikom za vazduh, što za posledicu ima smanjenje pritiska vetra. Maksi skuter je dobio preoblikovani prednji deo, uži centralni deo i nove dualne LED farove, koji TMAX-u daju sportskiji izgled ''lica''. Novo izdanje TMAX-a se može pohvaliti manjom težinom i to zbog novih felni. Osim težine, one doprinose smanjenju inercije napred i pozadi za 10%, odnosno 6%. Izbor standardnog pneumatika je pao na Bridgestone Battlax SC2. Tu su i 41-milimetarske USD prednje viljuške viših specifikacija, kao i novi amortizer. Agregat zapremine 560 kubika i dalje donosi 47 KS i 55,7 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Od ostalih karakteristika vrednih pomena, tu su novi 7-inčni TFT ekran sa mogućnošću povezivanja sa ''pametnim'' uređajima i Garmin mapama, koji zamenjuje analogne instrumente i LCD ekran koji su se nalazili na još uvek aktuelnoj varijanti. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 24, 2021 Prva ikada Honda ADV350 premijerno u Milanu Dugoočekivani Honda ADV350 skuter zvanično je predstavljen na EICMA salonu motocikala u Milanu, dok se na našem tržištu očekuje u aprilu 2022. godine. Već na prvi pogled novi Hondin ADV350 izdvaja se u odnosu na druge, jer svojom atraktivnošću privlači pažnju, pre svega onih sa mladalačkim duhom, koji su uvek spremni da istražuju nova područja. Nezavisno od podloge i dužine relacije na kojoj se vozi, novi Honda ADV350 opravdava očekivanja na svim stazama, što dodatno ističe njegovu praktičnu i optimizujuću notu. Da je reč o avaturističkom skuteru, može se primetiti i po prednjem delu modela - položaj za vožnju nudi prirodnu kontrolu, a šasija (koja obuhvata 37mm USD viljuške, ram od čelične cevi i zadnje amortizere sa udaljenim rezervoarom) podešena je za agilno upravljanje. Laki 15-inčni prednji i 14-inčni zadnji točak nose 120/70-15 prednju i 140/70-14 zadnju Tubles gumu sa blok-šarom, što modelu ADV350 daje odlično prijanjanje u svim uslovima, a jednostruki disk od 256mm uparen je sa zadnjim diskom od 240mm. Motor od 330cc, pojačan sistemom Smart Power+ (eSP+) SOHC sa četiri ventila, daje 29KS i obrtni moment od 31.9Nm. Honda kontrola izbora obrtnog momenta (HSTC) i signalizacija naglog zaustavljanja su standardna oprema. Dvojni LED farovi (sva svetla su LED) nalaze se visoko iznad prednjeg točka, sa maskom krojenom sa strane tako da se vide USD viljuške. Vetrobran se podešava lako pomoću kliznog mehanizma sa zaključavanjem kroz dve faze i hod of 133mm. U visokom položaju, protok vazduha se kontrolište tako da obavija ramena i umanjuje zamor tokom dužih putovanja velikom brzinom. LCD kontrolna tabla ovog modela održava punu konekciju za svog vozača i integriše Honda sistem kontrole smartfona glasom, koji povezuje vozača sa njegovim smartfonom u pokretu i dopušta glasovnu kontrolu telefonskih poziva i muzike. Slušalice u kacigi i aplikacija Honda’s RoadSync sve su što je potrebno da se sistem aktivira. Smartfon se povezuje preko Bluetooth-a, a upravljanje Honda sistemom kontrole smartfona glasom obavlja se preko levog menjača brzina. Još jedna pogodnost jeste pametni ključ, koji kontroliše glavni prekidač paljenja i zaključavanje sedišta iz džepa vozača, tako da se model automatski zaključava dok se vozač udaljava. Dodatno, upravlja i opcionalnim smart centralnim koferom od 50L, dok prekidač za odziv trepće migavcima radi lakšeg lociranja. Model 22YM ADV350 dostupan je u bojama: Spangle Silver Metallic, Mat Carbonium Gray Metallic, Mat Carnelian Red Metallic. PR saopštenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 24, 2021 MV Agusta Lucky Explorer MV Agusta ima dve nove mašine za nas na EICMA sajmu, koje stižu kao deo Lucky Explorer projekta. Nove ADV mašine donose i dve nove platforme intalijanskog proizvođača: trocilindarsku od 930 kubika i paralelnu tvin, zapremine 550 kubika. MV Agusta Lucky Explorer 9.5 je veći dvotočkaš, koji cilja premijum kupce na zapadnim tržištima. Pokreće ga agregat zapremine 930 kubika, koji donosi 123 KS na 10.000 obrtaja i 102 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 7.000 obrtaja. Zasnovan na pouzdanom trocilindarskom agregatu od 800 kubika, nova jedinica je gotovo potpuno nova kada su u pitanju unutrašnje komponente. Novi agregat je gotovo iste veličine kao i njegov prethodnik, s tim što je težak oko 57 kg. Mnoge komponente su potpuno redizajnirane, poput kvačila i prenosa. Među opcijama koje nudi Lucky Explorer se varijanta sa ili bez Rekluse kvačila, kao i ''kvikšifter''. Prednja felna je 21-inčna, dok je zadnja prečnika 18, što ukazuje na nameru MV Aguste da od Lucky Explorera napravi pravi ofroud motocikl. Međuosovinsko rastojanje je na 1.580 mm. Šasija je izrađena od čelične cevi sa dvostrukim postoljem (zadnji podram je takođe napravljen od čelika), dok je zadnja viljuška aluminijumska. Tu je i 7-inčna TFT instrument tabla, sa koje se može kontrolisati MV Agustin robusni MVICS elektronski sistem. Još uvek nije poznato kada će biti dostupan na evropskom tržištu, ali za sada dosta obećava. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 25, 2021 Redizajnirana Yamaha XSR900 donosi brojna poboljšanja Yamaha XSR 900 je spremna za novu proizvodnu godinu, a novina i te kako ima. Tu su nova šasija, više snage i naprednija elektronika. Nema šta, japanska kompanija se dobrano potrudila da XSR900 učini još privlačnijim. Osvetljenje je u potpunosti LED, a tu je i 3,5-inčna TFT instrument tabla. Zapremina agregata je povećana sa 847 na 890 kubika, što je ne samo doprinelo ispunjavanju Euro5 standarda, već i povećanju snage na 117 konja. Yamaha je poradila na gotovo svakoj komponenti agregata, od klipova, klipnjača, radilice, bregastih vratila i kućišta radilice. One su redizajnirane i dale su svoj doprinos smanjenju težine. Kvačilo je takođe ažurirano, dok je kvikšifter sada deo standardnog paketa opreme. Tu je nova konfiguracija ride-by-wire sistema, koju Yamaha sada zove YZF-R1-type Accelerator Position Sensor Grip (APSG). Nova inercijalna merna jedinica ima dodatna podešavanja, a u novom paketu je i tempomat. Brembo radijalni glavni kočioni cilindar je povezan sa 298-milimetarskim dupli disk kočnicama, a tu su potpuno podesive 41-milimetarske KYB viljuške, kao i KYB zadnji amortizer. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 25, 2021 Yamaha prikazala osveženi MT-10 Yamaha je na EICMA sajmu predstavila novi MT-10 u izdanju za 2022. godinu. Dugo smo čekali na ažuriranje ovog modela, ali bilo je vredno toga, jer je japanska kompanija spremila skroman redizajn i dosta poboljšanja na ključnim poljima. Vizuelno, motocikl se ne razlikuje mnogo od svog prethodnika, mada je novo lice MT-10 privlačnije nego ranije. Ostali paneli karoserije su promenjeni, pa je Deltabox ram je više otvoren na mestu gde se nalazi redni četvorocilindarski agregat zapremine 998 kubika. Sada ta jedinica ispunjava Euro5 standard i donosi 5 KS više za ukupnih 162 KS. Tu je i šesto-osna inercijalna merna jedinica, koja donosi određene novine u paketu elektronike, poput naprednije kontrole proklizavanja. U standardnoj opremi su ''kvikšifter'' i 4.2-inčna instrument tabla. Radijalni Brembo glavni kočioni cilindar je u paketu, povezan sa 320-milimetarskim prednjim dupli disk kočnicama. Napred je i potpuno podesivo KYB ogibljenje, a ukupna težina novog MT-10 je 212 kg. Uz standardni MT-10, u Milanu smo videli i novi MT-10 SP, verziju viših specifikacija. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 25, 2021 Kawasaki Versys 650 dobio novo izdanje Očekivalo se da će Kawasaki Versys 650 biti sređen za 2022, a potvrdu toga dobili smo na EICMA sajmu. Iz kompanje navode da nisu promenili suštinu ovog popularnog motocikla, pa su tako agregat i šasija ostali nepromenjeni u odnosu na prethodno izdanje. To znači da Versys 650 pokreće isti paralelni tvin motor od 649 kubika, a tu su i dalje 17-inčne felne, format ogibljenja s dužim hodom. Novine su karoserija i dodatna oprema. Dostupni su i bočni koferi u boji motocikla, kao i veliki gornji kofer. Gornji poklopac je promenjen da odgovara Versys 1000 modelu, a vetrobransko staklo sada ima četvorosmernu podesivu visinu. Osvetljenje je potpuno LED, a kontrola proklizavanja ima dva režima rada. Ostala elektronika dolazi u obliku 4.3-inčne TFT instrument table sa mogućnošću Bluetooth povezivanja, a među opcijama je i USB ulaz Rezervoar za gorivo ima zapreminu od 21 litra, koji bi trebalo da vozačima pruži više nego dovoljno autonomije u vožnji. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 26, 2021 Moto Guzzi V100 Mandello predstavljen na EICMA sajmu Moto Guzzi V100 Mandello je predstavljen u Milanu, a po mnogo čemu se može izdvojiti od ostalih modela italijanske kompanije. U pitanju je prvi Moto Guzzi motocikl sa poluaktivnim ogibljenjem, inercijalnom mernom jedinicom (IMU), kvikšiterom, vodenim hlađenjem. Moto Guzzi V100 Mandello je pravi način da se proslavi stogodišnjica poznatog brenda, ali i da najavi ulazak Moto Guzzija u XXI vek. Nazvan po čuvenoj fabrici u Mandelo del Lariju, Moto Guzzi V100 Mandello je prava sportska turing mašina. Ovaj segment danas ponovo postaje popularan, a novi model je prava mašina za njega. Pokreće ga v-tvin agregat zapremine 1.042 kubika, koji donosi 115 KS. Maksimalni obrtni moment je 105 Nm, dok je 90% te brojke dostupno pri 3.500 obrtaja. Pogon na zadnji točak dolazi preko osovinskog pogona, koji ide duž aluminijumske zadnje viljuške. Za pravi turing ugođaj, tu je veliko i široko sedlo za vozača i suvozača, a zapremina rezervoara za gorivo je 17.5 litara. Ali za maksimalnu udobnost vozača, Moto Guzzi koristi prilagodljive deflektore vazduha na prednjem delu oklopa (blizu rezervoara za gorivo), koji se protežu u različitim stepenima u zavisnosti od režima vožnje i brzine motocikla. Potpuno izvučeni, mogu smanjiti vetar vozaču za 22%. Ohlins poluaktivno ogibljanje zaokružuje paket, iako oba nivoa opreme nude IMU i ABS. Četiri nivoa kontrole proklizavanja su takođe dostupna u standardnom paketu, kao i tri podešavanja agregat i tri nivoa kočenja motorom, a sve se to kontroliše preko 5-inčne TFT instrument table. U paketu dodatne opreme se nalaze kvikšifter, grejači ručica, multimedijalni paket i konektor za pametni telefon. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 26, 2021 Honda predstavila osveženi CBR1000RR-R Fireblade Honda CBR1000RR-R Fireblade SP je pretrpela određene promene u izdanju za 2022. godinu. Iako su glavni delovi CBR1000RR-R SP ostali isti, vodeći Hondin superbajk je donosi bolje ubrzanje na srednjem broju obrtaja, što bi takođe moglo da bude od pomoći u WSBK šampionatu. Maksimalna snaga ostaje na 214 KS pri 14.500 obrtaja, uz sređivanja usisnih otvora, vazdušne kutije i izduvnog sitema. Što se elektronike tiče, Honda je poboljšala kontrolu proklizavanja sa novim algoritmom za bolju vuču na zadnjim točkovima, uz revidireane Nissin kočione čeljusti. U međuvremenu, standardni Honda CBR1000RR-R Fireblade sada ima elektronski amortizer upravljača zajedno sa Showa ogibljenjem. Od ostalih ključnih karakteristika izdvajamo LED svetla i TFT instrument tablu. Ipak, ono što nam je privuklo pažnju je naravno grafika posvećena 30. godišnjici modela Fireblade iz 1992. Ona je delo Hiroakija Cukuija, čoveka koji je radio na originalnoj grafici Fireblade motocikla pre gotovo tri decenije. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 26, 2021 Kawasaki Ninja H2 SX dobio varijantu za 2022. godinu Vodeći sportski turer motocikl japanske kompanije, Ninja H2 SX, dobio je nadogradnju Bosch radara za proizvodnu 2022. Među novinama su i adaptivni tempomat, praćenje mrtvog ugla i upozorenje na čeoni sudar. Tu je i ''SPIN'' infotainment, koji omogućava vozačima da pametni telefon povežu s motociklom i da ga na 6.5-inčnoj TFT instrument tabli gledaju kao sliku u slici. I regularna i SE varijanta imaju ABS, kontrolu proklizavanja sa inercijalnom mernom jedinicom (IMU) i kvikšifter, dok SE dolazi sa Showa poluaktivnim ogibljenjem. Kawasaki se nada da će osveženi H2 SX ostati u vrhu premium ponude sportskih turer dvotočkaša. Nema sumnje da će mu redni četvorocilindarski turbo agregat zapremine 999 kubika, koji na raspolaganju ima 200 KS, pomoći u tome. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 27, 2021 Debitovao novi Ducati Panigale V4 Ducati je održao još jednu premijeru, prikazavši svetu novi Panigale V4 superbajk za 2022. godinu. Motocikl donosi brojna poboljšanja, a sva su usmerena na usavršavanje ovog moćnog superbajka, čineći ga lakšim za vožnju i, naravno, bržim na trkačkoj stazi. U vizuelnom smislu, novo izdanje možemo razlikovati od prethodnika po novom obliku zakrilca. Ono je manje, ali proizvodi isti aerodinamički potiska kao i dosad (30 kg pri 270 km/h). Sistem hlađenja ima poboljšanu efikasnost i pomaže da se poveća maksimalna snaga Desmosedici Strala agregata na 213 KS, uz 124 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Menjač je isti kao na Panigale V4R, a sada se ovaj model s agregatom do 1.103 kubika može pohvaliti višim stepenom prenosa kada je reč od prvoj, drugoj i šestoj brzini. Time je olakšano menjanje pomenutih brzina, a maksimalna brzina je povećana za oko 5 km/h. Tu je i nova kalibracija agregata, a treba pomenuti i da je veličina izduvnih otvora povećana za 18%. Izduvni sistem je moguće zameniti Akrapović trkačkom jedinicom koja snagu povećava na 225 KS, istovremeno smanjujući težinu za 5 kg. U osnovnoj formi, novo izdanje Panigale V4 već ima manju težinu u poređenju sa svojim prethodnikom i ona iznosi 195.5 kg. Promene na šasiji uključuju 5 mm duži hod vešanja na prednjim viljuškama, za ukupno 125 mm. Ducati kaže da ovo pomaže da se poboljša osećaj prednjeg dela Panigale V4 u vožnji. Ducati je takođe napravio brojne izmene na karoseriji i sedištu Panigale V4 kako bi motocikl učinio prijatnijim i manje zamornim za vožnju. Velike promene ovde su novi oblik i materijal rezervoara za gorivo, koji su izmenjeni kako bi se olakšalo prijanjanje tokom kočenja i skretanja. 5-inčna TFT instrument tabla je restilizovana, a najočiglednija promena su dva LED svetla menjača na vrhu jedinice. Digitalni izgled je takođe promenjen, kako bi informacije mogle lakše da se čitaju. Ducati Panigale V4 nastavlja da koristi šestoosovinsku inercijalnu mernu jedinicu koji uključuje ABS, kontrolu proklizvanja, kontrolu točkova, kontrolu motornih kočnica i kvikšifter. Tu je i nova funkcija na ABS sistemu. Dovoljno snažan i pre ovih promena, Ducati Panigale V4 se nada da će još više oduševiti u novom izdanju. preuzeto sa - Auto Blog 1 dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 28, 2021 Suzuki Katana predstavljena u novom izdanju Suzuki je EICMA sajmu predstavio novo izdanje svoje Katane i drago nam je zbog toga. Shodno tome, Suzuki Katana u varijanti za 2022. donosi skromno povećanje snage na 150 KS (u odnosu na prethodnih 147 KS) i sređeni paket elektronike. Dodatna snaga dolazi od podešavanja za Euro5 homologaciju, pri čemu je agregat dobio više obrtnog momenta u širem opsegu. Promene na jedinici uključuju novu usisnu i izduvnu bregastu osovinu, nove opruge ventila, novi izduv i novu vazdušnu kutiju. Agregat takođe ima koristi od novog kvačila i ride by wire sistema. U ponudi se nalazi i ''kvikšifter''. Japanska kompanija je je takođe napravila određene izmene u svom sistemu za biranje režima vožnje, koji kontroliše podešavanja koje bira korisnik. Sve tri opcije proizvode isto snage, ali menjaju koliko se ta snaga progresivno uključuje okretanjem gasa. Suzuki Katana ima isti aluminijumski ram i zadnju viljušku napravljenu po uzoru na onu koju donosi GSX-R. Prednje KYB viljuške su potpuno podesive, dok se zadnji amortizer može pohvaliti mogućnošću podešavanja prednaprezanja i odskoka. Brembo kočione čeljusti rade na prednjim diskovima od 310 mm. Promene nisu velike, ali pomažu Katani da ostane aktuelna na tržištu. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 28, 2021 Bimota najzad predstavila KB4 O Bimoti KB4 se priča još od predstavljanja koncepta na EICMA sajmu 2019. U međuvremenu je svet zahvatila pandemija, ali sada je vreme da se sportski motocikl retro stila predstavi svetu. Neke stvari smo već znali o ovoj mašini i pre njenog debija. Znali smo da će imati isti agregat kao Kawasaki Ninja 1000 SX. Razlog tome je činjenica da japanska kompanija poseduje deo Bimote. Jedinica zapremine 1.043 kubika donosi maksimalnih 142 KS, a tu je Ohlins ogibljenje, FG R&T 43-milimetarske NIX30 viljuške i TTX36 zadnji amortizer. OZ felne dolaze u kombinaciji sa Pirelli pneumaticima. Napred su 320-milimetarske dupli disk kočnice sa Brembo Stylema kočionim čeljustima. Bimota navodi da je težina motocikla 187 kg, ali nije jasno kolika će ona biti za punim rezervoarom, spreman za vožnju. Uz KB4, tu je i KB4 RC varijanta. Ona ima naglašeniji retro izgled, manje oklopa, kao i sve pomenute komponente. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 30, 2021 Yamaha predstavila specijalni GYTR u čast Valentina Rosija Jedan od Yamahinih premijera na ovogodišnjem EICMA sajmu bio je motocikl posvećen devetostrukom svetskom šampionu i legendi MotoGP-a, Valentinu Rosiju. Motocikl nosi naziv Yamaha R1 GYTR VR46 Tribute. Italijan je pre 26 godina krenuo da ispisuje stranice istorije moto sporta, a međuvremenu je postao jedna od najznačajnijih ličnosti u istoriji premijerne klase. Osim brojnih pobeda i neverovatnih trenutaka, inspirisao je čitavu jednu generaciju zvezda ovog sporta. U čast svih Rosijevih uspeha - koji uključuju devet titula u svim gran pri klasama, 115 pobeda, 235 podijuma i 435 odveženih trka - Yamaha je napravila ovaj unikatni R1, koji dolazi sa specijalnom grafikom Alda Druidija, dizajnera poznatog po grafikama Rosijevih kaciga. R1 GYTR VR46 donosi specifikacije GYTR mašine za 2022, kao i unikatne karakteristike koje su rezultat Yamahinog rada u WSBK šampionatu, koji je japanskom proizvođaču doneo trostruku krunu u tek završenoj sezoni. Radi se o specijalnom poklonu, u kojem će Doktor moći uskoro da uživa na stazi Mizano. Tu je novi oklop od ugljeničnih vlakana, kao i podram napravljen od istog materijala. Zapremina rezervoara je povećana na 22 l, a svi pomenuti delovi su pomogli na uštedi ukupne težine. Brembo kočnice nude izvanredne performanse, kao i REX 140 Marelli jedinica za kontrolu rada motora. Među ostalim komponentama vrednih pomena su Ohlins ogibljenje, kao i GYTR prednji i zadnji lančanici. GYTR VR46 Tribute je Rosiju predat na specijalnom One More Lap događaju na EICMA sajmu. Ovo je bilo njegovo prvo pojavljivanje u Milanu. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 30, 2021 SYM noviteti na EICMA sajmu u Milanu Renomirani tajvanski proizvođač dvotočkaša, SYM, imao je zapaženo pojavljivanje na ovogodišnjem EICMA sajmu. Kompanija je na svom štandu otkrila svoju gamu za 2022, u kojoj posebnu pažnju privlače tri modela. Prvi od noviteta koje ćemo pomenuti je Joyride 300, skuter od kog se očekuju odlični prodajni rezultati. Pokreće ga jednocilindarski agregat zapremine 300 kubika, koji donosi 25.8 KS na 8.000 obrtaja i 26 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 6.000 obrtaja. Ističe se svojom nosivošću, udobnošću, prelepom digitalnom LCD instrument tablom, USB ulazom i pametnim ključem. Husky ADV je još jedna novina. Kao što mu ime kaže, ovo je skuter avanturističkog duha. Agresivnog dizajna, njegovo srce je vodom hlađena jednica zapremine 150 kubika, koja donosi 14.6 KS na 7.500 obrtaja i 14.5 maksimalnog obrtnog momenta na 6.000 obrtaja. Od njegovih karakteristika, izdvajamo teleskopske viljuške, bočni amortizer i ALEH sistem koji povećava stabilnosti skutera. Tu su TFT instrument tabla, kao i USB Quick Charge 2.0 ulaz. Maxsym TL 508 je pretrpeo velike stilske promene. Njegov tvin DOHC agregat zapremine 508 kubika sada ispunjava Euro5 standard i proizvodi 45.5 KS na 6.750 obrtaja i 49.9 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 5.250 obrtaja. Ostalo vredno pažnje jesu LED far, kontrola proklizavanja, paljenje bez ključa, TFT instrument tabla u boji, 15-inčne felne, ABS i USB 3.0 ulaz. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 1, 2021 Ovo je najlepši motocikl EICMA sajma Najnoviji dvotočkaš MV Aguste, Superveloce Ago, izabran je za najlepši motocikl ovogodišnjeg EICMA salona. Superveloce Ago je osvojio ovo laskavo priznanje nakon što je dobio 47.2% glasova 12.567 posetilaca. Na drugom mestu se našao najnoviji Aprilijin ADV model Tuareg 660, sa 19% glasova. Moto Morini X-Cape je bio treći, osvojivši 7.9% glasova. Nagrada je dodeljena MV Agusti poslednjeg dana sajma, u prisustvu izvšrnog direktora kompanije, Timura Sardarova, kao i predstavnika EICMA sajma, Pjetra Mede i Paola Magrija. ''Ovo je još jedno važno priznanje za nas, priznanje energije koju MV Agusta konstantno ulaže u razvoj novih proizvoda. Osvojiti ovu nagradu po šesti put je izuzetno dostignuće. Posvećujem je svim zaposlenima u MV Agusti koji svakodnevno rade s velikom strašću i požrtvovanošću'', naglasio je Sardarov. MV Agusta Superveloce Ago je ograničena serija u čast trkačke legende Đakoma Agostinija. Biće proizveden u svega 311 primeraka, a svaki će biti numerisan i potpisan od strane Agostinija lično. preuzeto sa - Auto Blog 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 2, 2021 Vmoto otkrio novi Stash Vmoto Soco je na EICMA sajmu predstavio svoj novi model Stash, koji je u Evropi osmislio i dizajnirao C-Creative dizajnerski studio Adrijana Mortona. Stash označava ulazak kompanije u premijum segment i na zahtevna tržišta Evrope i SAD. Napravljen je na platformi snage 6 kW, Stash dolazi sa maksimalnom brzinom od 105 km/h, ima autonomiju od 240-260 km (ako vozite brzinom od 45 km/h) i potpuno se puni za oko 6 sati. Baterija je smeštena niže na šasiji, što mu daje izdašan pregradni prostor u koji može stati ful-fejs kaciga. Nije slučajno što se zove Stash (što na engleskom znači ostaviti, odložiti), a ovaj detalj dodatno naglašava efikasnost ovog električnog motocikla. Težina od svega 105 kilograma garantuje jednostavnu upotrebu, prijatnu i pogodnu kako za početnika tako i za iskusnog vozača. Visina sedišta od 785 mm doprinosi udobnosti onih koji se svakodnevno kreću u urbanom okruženju, dok 17-inčne felne i snažne linije naglašavaju sportski duh novog modela. Dostupan u crnoj, sivoj i srebrnoj boji, a cena još uvek nije poznata. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 4, 2021 Norton V4SV superbajk dobio Cafe Racer verziju Britanski Norton je predstavio svoju prvu potpuno novu mašinu otkako je TVS preuzeo kompaniju. U pitanju je V4 Cafe Racer, zasnovan na V4SV platformi, koji donosi 187 KS. Motocikl je u potpunosti dizajniran i napravljen u Nortonovom novog pogonu, koji je dosad bio fokusiran na sređivanje postojećih mašina. Kao što njegovo ime sugeriše, motocikl pokreće V4 agregat zapremine 1.200 kubika, dok je maksimalnih 187 KS dostupno na 12.500 obrtaja. Obrtni moment je takođe impresivan, a 128.5 Nm je dostupno na 9.000 obrtaja. Sa V4SV deli ne samo agregat, već i ram, zadnju viljušku, karoseriju i rezervoar za gorivo od ugljeničnih vlakana. Nema mnogo detalja, ali pretpostavljamo da će se u paketu naći Brembo kočnice, Ohlins ogibljenje, paljenje bez ključa, BST felne i 6-inčnu TFT instrument tablu. Cafe Racer se razlikuje po položaju u vožnji, sa kraćim podramom za agresivnije držanje. Ručice su niže postavljene, a ostatak karoserije je restilizovan uz otvore za vazduh na obe strane novog hladnjaka. Kako navodi Robert Hentšel, izvršni direktor Nortona, V4 Cafe Racer predstavlja naredni korak u strateški planovima kompanija, koja želi da postane globalni lider kada je reč o luksuznim ručno napravljenim motociklima. Očekuje se da će V4 Cafe Racer biti proizveden u ograničenom broju primeraka. Što se cene tiče, ona je još uvek nepoznata, ali imajući u vidu koliko su koštali V4RR i V4SS, ona bi mogla da bude tu negde oko 35.000 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 7, 2021 Triumph proslavio proizvodnju milionitog motocikla Kompanija Triumph Motorcycles je proslavila važan jubilej, a to je proizvodnja milionitog motocikla, bar kada se o periodu od 1990. do danas tiče. U čast toga, predstavljen je posebna varijanta modela Tiger 900 Rally Pro. Iskreno, očekivali smo da Boneville bude idealan izbor za ovakvu priliku, imajući u vidu da se radi o pravoj britanskoj ikoni. Međutim, kako je Tiger linija, lansirana 2019, postala izuzetno uspešna, nema sumnje da je Tiger 900 Rally Pro pravi kandidat. ''Svi smo izuzetno ponosni na ovo dostignuće. Tokom 31 godine, nakon što smo 1990. u Kelnu predstavili novu liniju britanskih motocikala, imali smo dosta uspeha i trenutaka radosti koje smo delili sa ljubiteljima naših mašina'', izjavio je izvršni direktor renomiranog proizvođača, Nik Blur. ''Od povratka u TT šampionat, pa sve do debija u Moto2 klasi, lista onoga što smo postigli tokom protekle tri decenije nas dodatno motiviše da nastavimo kao dosad. Strast i posvećenost koju delimo sa našim vozačima je razlog uspeha kompanije Triumph.'' preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 7, 2021 Honda radi na novom motociklu od 1100 kubika Honda je u Japanu registrovala novi patent koji neodoljivo podseća na model 1100 Rebel. Prema informacijama koje donosi japanski magazin Young Machine, predstojeći motocikl od 1.100 kubika će najverovatnije zameniti odlazeći CB1100. Gledajući ukupan izgled novog motocikla, predstojeća mašina od 1.100 kubika će kako stvari stoje, imati cevasti čelični ram. Trenutni CB1100 je na tržištu od 2011. godine, a Honda je nedavno predstavila poslednje izdanje kojim je obeležen kraj njegove proizvodnje. Pošto prethodni CB1100 nije dobio ažurirani motor koji zadovoljava Euro5 emisione standarde, prosto je logično da Honda osveži svoju CB1100 liniju potpuno novim paralelnim tvin motorom od 1.100 kubika. Ako je verovati dostupnim informacijama, novi motocikl će dobiti isti paralelni tvin motor od 1.084 kubika kakav ima Africa Twin, a u paketu će se naći i menjač sa duplim kvačilom (DCT). Young Machine je čak pokazao kako bi mogao da izgleda CB1100 naredne generacije, dajući mu ime GB1100, u skladu sa nazivom nedavno lansiranog GB350. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 8, 2021 Suzuki Hayabusa u novoj beloj boji za 2022. godinu Proizvođač iz Hamamacua je predstavio novu boju za svoj Hyabusa model, koja će se naći u ponudi za 2022. Kultni sportski motocikl je sada dostupan u biserno briljantnoj beloj boji sa metalik mat zvezdano plavim akcentima i hromiranim ukrasnim elemetima. Kako navode u Suzukiju, nova farba se sada pridružuje postojećoj ponudi u kojoj se nalaze crna, kao i mat srebrna za crvenim detaljima. Ipak, treća generacija Hayabusa modela i dalje nudi isti elektronski paket i u izdanju za novu godinu, koji uključuje 10 režima kontrole proklizavanja osetljivih na ugao nagiba, ABS osetljiv na ugao nagiba, tri režima rada, kvikšifter, tempomat i opciju ograničavanje maksimalne brzine. Njegovoj elektronici se može pristupiti preko TFT ekrana u punoj boji. Dosta delova je pretrpelo promene, uključujući klipove, poluge, radilicu i bregasto vratilo koje imaju za cilj da poboljšaju performanse na nižem i srednjem broju obrtaja. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 11, 2021 Stiže HyperFighter Colossus - 200 konja uz cenu od preko 30.000 evra Novi HyperFighter Colossus kompanije Damon Motorcycles je konačno dostupan za naručivanje. Ukoliko ste zainteresovani, imajte na umu da je reč o ograničenom izdanju i da je samo 100 jedinica predviđeno za proizvodnju. Zbog interesovanja koje je vladalo za ovim motociklom, očekuje se da čitava serija bude vrlo brzo rasprodata. Zanimljivo je da niko od budućih vlasnika neće moći da vidi gotov dizajn HyperFighter Colossus motocikla tokom procesa rezervacije. Nova mašina će biti prikazana na Sajmu potrošačke elektronike u Las Vegasu koji bi trebalo da se održi 5. januara naredne godine. Kako navodi kompanija Damon, HyperFighter Colossus donosi 200 KS i preko 200 Nm obrtnog momenta, kao i maksimalnu brzinu od 273 km/h, a od 0 do 100 km/h ubrzva za manje od 3 sekunde. Ovo je moguće postići uz pomoć Damonovog novog HyperDrive pogonskog sklopa. Bateriji od 20 kWh potrebno je samo 45 minuta da se napuni do 80% uz brzo punjenje jednosmernom strujom, 2.5 sata do 90% na utičnici od 220V i 15 sati do 90% na utičnici od 110V. Pored impresivnog pogonskog sklopa, HyperFighter Colossus je opremljen Damon CoPilot sistemom, koji sadrži radarsku kameru od 360 stepeni i senzor koji prati do 64 objekta. Motocikl će takođe imati Damon Shift sistem, koji elektronski menja ergonomiju vožnje u pokretu. Kompanija navodi da će HyperFighter Colossus imati više vrhunske elektronike kada bude zvanično predstavljen u Vegasu. Od ostalih komponenti pomenućemo Ohlins ogibljenje i Brembo kočnice. Damon HyperFighter Colossus je po ceni od 35.000 dolara (oko 30.900 evra), a možete ga rezervisati uz depozit od 250 dolara (220 evra) na zvaničnom sajtu kompanije Damon. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 12, 2021 Novi Ducati DesertX Ducati je zvanično predstavio DesertX, najnoviji model fabrike iz Borgo Panigalea, tokom poslednje epizode svoje serije svetskih premijera. DesertX je konačno otkriven u svom proizvodnom obliku, dve godine otkako je koncept prikazan na milanskom salonu. Ducati DesertX je najnoviji takmičar u izuzetno konkurentnom ADV segmentu, a rivali će mu biti Triumph Tiger 900 Rally, Honda CRF1100L Africa Twin i predstojeći MV Agusta Lucky Explorer 9.5. Kako navode u italijanskoj kompaniji, DesertX je u velikoj meri inspirisan reli modelima koji su se takmičili na reliju Pariz-Dakar tokom osamdesetih i devedesetih godina prošlog veka. ''Obučen'' u belu grafiku sa crvenim ukrasnim detaljima, DesertX kombinuje ofroud elemente sa sa prepoznatljivim dvostrukim kružnim LED farovima sa dnevnim svetlima. Ducati DesertX je izgrađen oko potpuno novog čeličnog trelis rama, koji ima za cilj da poboljša čvrstinu motocikla, posebno na terenima teškim za vožnju. Takođe je opremljen namenskim ogibljenjem s dugim hodom u paru sa 21-inčnim prednjim i 18-inčnim zadnjim točkom. Sistemom vešanja upravljaju potpuno podesive 46-milimetarske Kayaba prednje viljuške i potpuno podesivi Kaiaba monošok amortizer sa podešavanjem prednaprezanja. Kočenje se vrši pomoću 320-milimetarskog diska uparenog sa Brembo M50 kočionim čeljustima i uz pomoć Bosch ABS-a. ''Srce'' nove mašine je Testastretta Desmodromic agregat zapremine 937 kubika, koji donosi 110 KS na 9.250 obrtaja i 92 Nm na 6.500 obrtaja. Međutim, u odnosu na isti motor koji se koristi na Monsteru i Hipermotardu, Ducati je poboljšao pogonsku jedinicu lakšim komponentama. Zauzvrat, nova Testastretta na DesertX motociklu je sada lakša za 1.7 kg, čemu doprinose novi poklopci koji apsorbuju zvuk, novo kvačilo, novi poklopac kvačila i sređen menjač. Ducati navodi da je motor takođe sređen kako bi se omogućile neprimetnije promene stepena prenosa pri malim brzinama. Ducati je takođe optimizovao sedište vozača, s ciljem što veće udobnosti na putu i van njega. Suvozačevo sedište se može skinuti. Veća visina instrument table omogućava vozačima da vide 5-inčni TFT ekran i dok stoje. DesertX nudi šest režima vožnje: Sport, Touring, Urban, Wet, Enduro i Rally. Vozači takođe mogu da podese režime snage u skladu sa tim. Očekuje se da će Ducati DesertX na tržište stići u maju naredne godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 19, 2021 BMW i TVS proširili saradnju, u planu novi modeli BMW Motorrad i TVS Motors su zvanično proširili svoje postojeće partnerstvo u cilju razvoja i proizvodnje novih modela, uključujući i električni motocikl. Ovo je potvrdio dr Markus Schramm, šef bavarske kompanije. ''Imajaći u vidu dosadašnju plodnu saradnju sa TVS-om, sa zadovoljstvom smo proširili i proširili naš sporazum o partnerstvu kako bismo uključili zajednički razvoj novih platformi i tehnologija, uključujući električna vozila.'' Nemačka i indijska firma sklopile su ugovor još 2013. godine, a partnerstvo se pokazalo plodonosnim zahvaljujući lansiraju G 310 serije 2018. godine. Serija G 310 je odmah postala hit, uz TVS Apache 310 RR, pošto je više od 100.000 jedinica prodato širom sveta. U međuvremenu, novi sporazum ne samo da će proširiti saradnju, već će BMW i TVS predstaviti tehnologiju u naredna 24 meseca, uključujući novu paletu motocikala na električni pogon. ''U devet godina našeg dugoročnog strateškog partnerstva, uvek smo negovali zajedničke osnovne vrednosti koje delimo sa BMW-ov: fokus na kvalitet, inženjersku snagu, inovacije i zadovoljstvo kupaca. Ovi faktori i naša posvećenost isporuci proizvoda vrhunskog kvaliteta bili su ključni za uspeh sva tri proizvoda zasnovana na zajedničkoj platformi. Budućnost prevoza uključuje alternativna rešenja, među kojima je i električna energija. Proširenje ovog uspešnog partnerstva na električna vozila i druge novije platforme stvoriće prilike za isporuku napredne tehnologije i novih proizvoda na globalna tržišta. Istovremeno će doneti vredne sinergije obe kompanije'', rekao je Sudaršan Venu, generalni direktor TVS Motors. Sam TVS se brzo širi, nezavisno od svoje saradnje sa BMW-om. Indijska kompanija je tako u februaru prošle godine postala novi vlasnik Nortona. Pod novom upravom, Norton je nedavno predstavio V4 SCR prototip, koji bi uskoro trebalo da uđe u proizvodnju, čime je označeno oživljavanje kultnog britanskog brenda. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 22, 2021 Evo rešenja ako vam Ducati ne slaže sa Lamborghini Aventadorom Neke stvari u životu su 99,9% sigurne. Jedna od njih je da nećete nikada uplatiti depozit za Ducati Superleggera V4 motocikl. Fantastični, ultra brzi sportski motocikl italijanske marke je nešto najbliže drumskoj MotoGP mašini, spoj Panigale V4 R i GP20. Krasi ga izuzetno atraktivan izgled, zastrašujuća brzina i još strašnija cena. Do 500 srećnika uživa u ovoj mašini od 234 KS, teškoj 152.2 kg i cenom od 90.000 evra. Ali šta raditi ako strašno želite Superleggeru V4, ali niste neki ljubitelj crvene boje? Najjednostavniji odgovor bi bio da promenite boju. Upravo je to uradio jedan Amerikanac, videvši da mu se Ducati baš i ne slaže sa Lamborghini Aventadorom SVJ. Razumemo da Lamborghini u crvenom bi više podsećao na Ferrari, ali mnogima će ovakvo rešenje izgledati kao svetogrđe. Teško da bi tvrdokorni ljubitelj italijanskog brenda prihvatio bilo šta drugo osim prepoznatljive Ducati crvene boje, ali šta da se radi. Moramo da priznamo da Superleggera V4 izgleda veoma lepo i u novom ruhu, a suptilni žuti ukrasni elementi se odlično slažu sa detaljima na Pirelli pneumaticima. Na kraju krajeva, sve je stvar ukusa. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 24, 2021 Honda CBR1000RR-R Spa 100 Jedna od najpoznatijih evropskih staza, Spa-Frankoršamp, je ove nedelje napunila 100 godina. U čast tog jubileja, specijalno napravljena Honda CBR1000RR-R je izabrana da oda počast trkačkoj stazi. Predstavljamo Hondu CBR1000RR-R Spa 100, mašinu samo za stazu koju je napravio DG Sport kao omaž belgijskoj stazi. Iako izgleda identično kao i standardni CBR1000RR-R, DG Sport je odradio dosta promena kako bi mašinu pretvorio u pravo oružje na stazi. Kao i obično, prvo su otišli bočni retrovizori, svetla i držač registarskih tablica. Zatim, ShoWa Big Piston Fork (BPF) ogibljenje je dobilo Ohlins kertridžima na prednjoj 43-milimetarskoj viljušci, zajedno sa Ohlins TTX zadnjim amortizerom. DG Sport je u potpunosti uklonio ABS sistem, a dodat je i Corsacorta glavni cilindar. U međuvremenu, agreagt je takođe pretrpeo određeno sređivanje, zahvaljujući novom HRC sistemu upravljanja motorom i Arrow izduvnom sistemu. Iako su svi detalji o ovom modelu još uvek nepoznati, možemo biti sigurni da je specijalno izdanje Honda CBR1000RR-R Spa 100 znatno lakši i snažniji od standardne mašine. Kako serija ima svega 10 primeraka, prilično smo sigurni da je motocikl dosad već rasprodat. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites