Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Novosti iz moto industrije

Recommended Posts

Ducati SuperSport 950 dobio osveženo izdanje za 2021. godinu

 

Ducati-SuperSport-950 04.jpg

 

Četiri godine nakon svog debija, Ducati SuperSport je konačno pretrpeo ažuriranje u izdanju za 2021. godinu. Na prvi pogled nova karoserija je očigledna promena koja dolazi sa Ducati SuperSport 950 modelom, a dizajnerski centar italijanske kompanije je inspiraciju našao u Panigale V4, iskoristivši elemente na ovom sportskom tureru.

 

Ducati-SuperSport-950 03.jpg

 

Shodno tome, tu su dodatne rešetke na bočnom oklopu, koje se sada pružaju sve do izduvnog izlaza.

 

ducati-SuperSport-950 02.jpg

 

Ispod oklopa se nalazi Ducati Testastretta V-tvin agregat, zapremine 937 kubika, koji osim što ispunjava Euro5 emisioni standard, donosi 108KS  i 93 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Čelična šasija i dalje ima trelis dizajn, sa jednostranom zadnjom viljuškom. ''Mozak'' novog Ducati SuperSport 950 je šestoosna inercijalna merna jedinica (IMU) koja kontroliše ABS, kontrolu proklizavanja i kontrolu okretanja točkova.

 

Ducati-SuperSport-950 01.jpg

 

Kao opcija je kvikšifter, i u osnovnom i ''S'' modelu, a sve se može kontrolisati preko 4.3-inčne TFT instrument table. Osim ponude boja, velika razlika između Ducati SuperSport 950 i Ducati SuperSport 950 S može se naći na ogibljenju motocikala, jer ''S'' model Ohlins jedinicu, dok osnovni model koristi Marzocchi viljuške i Sachs amortizer. SuperSport 950 S takođe ima uklonjivi poklopac sedišta i crvenu pločicu na livenim aluminijumskim felnama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kawasaki ZX-10R donosi još jedno osveženje za 2021.

 

209135-kawasaki-ninja-zx-10r.jpg

 

Kako prenosi Moto-berza, Kawasaki Ninja ZX-10R je dobio osveženje za 2021. godinu, a Japanci su se potrudili da svoju pobedničku mašinu iz WSBK šampionata održe konkurentnom. Najočiglednije promene su na karoseriji, na kojoj sada imamo integrisani dizajn zakrilca i novo ''lice''. Kako se navodi na evropskom sajtu kompanije, snaga sada iznosi okruglo 200 KS uz 114.9 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Najznačajnija novina ovde je činjenica da agregat sada ispunjava Euro5 emisione standarde.

 

Što se promena na rednom četvorocilindarskom agregatu tiče, tu je novi hladnjak ulja, novi ventili, izduvni sistem i novi odnos stepena prenosa. Prva, druga i treća brzina su sada kraće, radi boljeg ubrzanja, dok su odnosi na četvrtoj, petoj i šestoj ostali isti. Možda ne atraktivnija, ali svakako novina vredna pomena je na hladnjaku ulja. Naime, on sada koristi dizajn direktno inspirisan rešenjem primenjenim na takmičarskoj mašini. Rezultat je bolje hlađenje, što primetno utiče na performanse bez obzira na broj obrtaja.

 

Što se elektronike tiče, tu su tri integrisana režima rada (Sport, Road i Rain), uz četiri manuelna. Elektronski tempomat je novina na izdanju za 2021, dok kontrola proklizavanja koju pokreće inercijalna merna jedinica (IMU) ima pet stepena. Nova TFT instrument tabla je zamenila dosadađnju, koja je pomalo kvarila celokupnu pojavu na prethodnim izdanjima. Među opcijama je mogućnost povezivanja preko pametnog telefona. Tu su još i kontrola paljenja, ABS, kontrola kočenja motorom, dok je ram prilično nepromenjen. Zadnja viljuška je duža, što znači i duže međuosovinsko rastojanje i promene u ravnoteži između prednjeg i zadnje dela. Showa prednje BFF viljuške su zadužene za ogibljenje napred, dok je pozadi Showa BFRC jedinica.

 

Uz to, tu je pregršt suptilnih ergonomskih promena, uključujući veću visinu vetrobranskog stakla, redizajnirane ručice i poziciju sedišta. Ipak, najočiglednije su promene na karoseriji, koje kako navode iz kompanije, imaju poboljšanu aerodinamičku efikasnost. Novi integrisani dizajn zakrilca proizvodni priličan aeordinamički potisak na prednjem točku, mada nikakve konkrente brojke nisu navedene. Što se osvetljenja tiče, ono je kompetno LED.

 

 

Stigao je i osveženi Ninja ZX-10R, u svega 500 primeraka

 

Kawasaki je otkrio osveženi ZX-10R za 2021, a gde je on tu je i ZX-10RR model.

 

kawasaki-ninja-zx-10rr.jpg

 

Ninja ZX-10RR u izdanju za narednu godinu dolazi sa suptilnim promenama i ekskluzivnošću, jer će biti napravljeno svega 500 primeraka.Poput ZX-10R i novi ''RR'' model ima nepromenjene brojke kada su snaga  (201 KS i obrtni moment (115.7 Nm) u pitanju. Možda nedostatak povećanja snage od rednog četvorocilindarskog agregata zapremine 998 kubika izgleda obeshrabrujuće, treba imati na umu da on sada ispunjava Euro5 standard.

 

Kao što se to moglo očekivati, ZX-10RR donosi iste suptilne aerodinamičke novine i promene na šasiji poput ''R'' mašine, a najprimetniji su redizajnirani oklop integrisano zakrilce i agresivno ''lice''. Japanska kompanija se u radu fokusirala na nekoliko ključnih aspekata, kako bi trkački superbajk diferencirala od ''R'' modela, ali i kako bi ispunila potrebe Kawasaki trima u WSBK šampionatu. Pre svega, Kawasaki je eliminisao upotrebu usisnih levka u vazdušnoj kutiji. Tu je i novo bregasto vratilo, zajedno sa novim oprugama usisnog i izduvnog ventila, Pankl titanijumskim klipnjačama i novim klipovima (koji koriste jedan prsten manje od osnovnog modela). Sve to za posledicu ima povećanje maksimalnog broja obrtaja za dodatnih 500 obrtaja i 1 KS više u uličnoj verziji. Paket kompletiraju set kovanih aluminijumskih Marchesini felni i Pirelli Diablo Supercorsa SP pneumatici. ZX-10RR je dostupan jedini u ''limeta zelenoj'' boji. Ako ste zainteresovani, požurite, jer će se svih 500 primeraka brzo rasprodati.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Honda CMX1100 Rebel

 

HONDA_CMX1100_REBEL 04.jpg

 

Honda sa zadovoljstvom predstavlja novog člana svoje game za predstojeću sezonu 2021- model CMX1100 Rebel koji se u Srbiji očekuje u drugoj polovini sledeće godine. Dvocilindrični CMX Rebel od 500cc, predstavljen 2017, svim vozačima sa A2 dozvolom pružio je jedinstvenu priliku da uživaju u fuziji prilagođenog ''bobbera'' - modela koji je na kul način spojio tradiciju i savremene inovacije. Dopadljiv, zabavan za vožnju i jednostavan za održavanje, našao je mesto u životima vozača širom Evrope, te je 2019. dogurao do trećeg mesta najprodavanijih ''custom'' mašina.

 

honda CMX1100_REBEL 03.jpg

 

Za predstojeću 2021, CMX500 Rebel dobija većeg, smelijeg brata: CMX1100 Rebel. Kada se definiše suština onoga što manje motocikle čini posebnim, i kada na to dodate bolje performanse, dominantniji karakter i obilje najnaprednijih tehnologija koje potpisuje Honda, onda je ponuda znatno viša.

 

honda CMX1100_rebel 023.jpg

 

Svi oni koji su dosad vozili male motocikle uživaće u Rebelovim dimenzijama podesnim za upravljanje - 700mm visokim sedištem i neto težinom od 221 kg. Iskusniji vozači momentalno će se zaljubiti u izuzetno upravljivu šasiju - krutog cevastog rama, prednjom viljuškom nalik na ketridž punjenje visine od 43mm, buckastim zadnjim amortizerima i radijalno postavljenom četvoroklipnom prednjom kočnicom. Bez obzira na iskustvo, vozači će uživati istražujući performanse paralelnog dvocilindričnog agregata zapremine od 1.084cc (izvedenog iz modela CRF1100L Africa Twin) koji sa maksimalnih 70kW snage i 99Nm momenta, karakteristično snažno reaguje na donjoj i srednjoj skali obrtomera stvarajući poseban osećaj koji dopunjuju tonovi za koje se stara izduvni sistem.

 

honda CMX1100_REBEL 01.jpg

 

Minimalistički stil je ono što odlikuje velikog Rebela, čelični blatobrani napred i pozadi postavljeni su tik iznad ''mesnatih'' guma; kružno prednje svetlo je ''stara škola'' koja je prihvatila moderne LED sijalice uz okrugli kontrastni LCD instrument displej. Obloga zadnjeg sedišta, pričvršćena zavrtnjima, brzo se i lako skida. A ispod površine se kriju najsavremenije tehnologije: TBW sistem kontrole gasa (Throttle By Wire) sa tri dodatna HSTC režima vožnje i četvrtim koji se može individualno podešavati prema želji korisnika, kontroli prenosa snage na zadnji točak (Wheelie Control), tempomat i Hondin jedinstveni sistem prenosa Dual Clutch Transmission za šestostepene menjače. Ova posebna kombinacija klasičnog izgleda i najmodernijih tehnologija konačni je dokaz da se na tržištu konačno pojavilo nešto potpuno sveže i novo, sa genijalnim inovacijama kojih nema tako često, pod imenom CMX1100 Rebel.    

 

PR saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

SYM predstavio novi EF3 električni skuter

 

sym-ef3 02.jpg

 

Već više od šest decenija SYM je posvećen proizvodnji bezbednih, udobnih i ekološki orijentisanih skutera i motocikala, u kojima mogu da uživaju kupci širom sveta. Električna vozila su zvezde u usponu, kada je reč o segmentu prevoza u urbanim uslovima. Kao odgovor eri razvoja ''zelenih'' dvotočkaša, renomirani proizvođač predstavlja novi EF3, koji predstavlja bezbedno i ekološki prihvatljivo prevozno sredstvo. Integrisano vetrobransko staklo ne samo što skuteru daje kompaktnan izgled, već omogućava vožnju i u nepovoljnim vremenskim uslovima.

 

sym-ef3 01.jpg

 

Arhitektura na tri točka takođe za posledicu ima veći prtljažni prostor i bolju stabilnost u vožnji. Ovakvo rešenje predstavlja izuzetno korisnu opciju, pogotovo kada je komercijalni aspekt ovog skutera u pitanju. Tu je i električni retrovizor, koji vozaču omogućava veću preglednost u vožnji. ''Mrtvi uglovi'' se posmatraju u realnom vremenu i za posledicu imaju veću bezbednosti. EF3 koristi aluminijumske baterije, koje imaju opciju brzog punjenja i bezbedno skladištenje energije. Upotrebom tehnologije brzog punjenje, značajno se štedi vreme potrebno da se baterija napuni do vrha.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati Diavel 1260 Lamborghini

 

diavel-1260 05.jpg

 

Najavljen kao prvi motocikl rođen u saradnji između Ducatija i Lamborghinija, model crpi inspiraciju iz Lamborghini Sian FKP 37 modela koji je predstavljen 2019. godine.

 

diavel-1260 04.jpg

 

Izgledajući daleko agresivniji od standardnog Diavel 1260 motora, dvotočkaš je opremljen usisnicima za vazduh od karbonskih vlakana i poklopcima hladnjaka, kao i blatobranima od karbonskih vlakana i centralnim poklopcem rezervoara. Ugljenična vlakna su takođe korišćena na spojleru, poklopcu auspuha i okviru farova. Pored široke upotrebe karbonskih vlakana, motor koristi istu šemu boja kao i Sian FKP 37.

 

diavel-1260 03.jpg

 

Kao što se i očekivalo, motor je zasnovan na Diavel 1260 S modelu i odlikuje se poznatim 1.3 motorom koji proizvodi do 160 ks i obrtni momenat od 129 Nm - zavisno od tržišta. Model takođe ima potpuno podesivo Ohlins ogibljenje i Brembo sistem kočenja. Ostali naglasci uključuju 3,5-inčni digitalni sistem, sistem Quick Shift i multimedijalni sistem koji povezuje vaš telefon sa motorom.

 

diavel-1260 02.jpg

 

Diavel 1260 Lamborghini biće dostupan u decembru, a proizvodnja će biti ograničena na 630 jedinica. Cena još uvek nije poznata.

 

diavel-1260 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kawasaki objavio video svog hibridnog motocikla na dinamometru

 

kawasaki-hibrid.jpg

 

Kawasaki je objavio interesantan video snimak, na kojem vidimo testiranje hibridnog pogonskog sklopa na dinamometru. Na ovaj način samo dobili uvid u mogućnosti koje bi ovakav sistem mogao da donese u budućnosti. Ovakva tehnologija bi mogla da se upari sa Kawasaki Rideology sistemom povezivanja, čime bi motocikl mogoa da ''zna'' gde je, da li u gradu, na autoputu ili seoskom drumu.

 

 

Sistem bi tako, na osnovu brzine motora i lokacije, mogao da menja režim rada, između potpuno električnog, hibridnog ili na benzin. Ovaj ''tizer'' ne otkriva kako bi finalna kreacija mogla da izgleda, mada nije da nema nagoveštaja. Pre svega, jasno je da se ne radi o nekom od postojećih mašina u gami japanskog proizvođača, već o kombinaciji komponenti sa različitih dvotočkaša. Zadnja viljuška i još neki delovi izgledaju kao da su sa Z900, dok se ram čini sličnim onom na Ninja 400 i Z400 modelima.

 

Ram je ključni deo jer će njegova veličina i dizajn diktirati tip agregata. S tim u vezi, velika je verovatnoća da su delovi sa unutrašnjim sagorevanjem sa Z400 ili možda čak sa Z250, manjeg modela za azijsko tržište. To navodimo jer agregati sa Z400 i Ninja 400 donose tek nešto više od 10 KS od jedinice na znatno lakšem i ekonomičnijem Z250. A kada je manji agregat povezan sa hibridnim pogonskim skolopom, gotovo da je postaje sekundarna komponenta, sa epizodnom ulogom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Kymco F9

 

kymco-f9 02.jpg

 

Kymco je predstavio potpuno električni skuter F9 koji donosi 12.5 KS, maksimalnu brzinu od 70 km/h, autonomiju od 120 km i dvostepenim prenoson. Novi električni sportski skuter atraktivnog izgleda, osim što ima odlične dimenzje, ima i nekoliko trikova u rukavu.

 

kymco-f9 01.jpg

 

Dizajniran je da bude nešto više od još jednog električnog skutera. F9 poseduje inovativni dvostepeni prenos, koji će se po prvi put naći na jednom električnom modelu, a trebalo bi da bude uzbudljivija opcija od konvencionalnog CVT. Nije potpuno jasno kako sistem funkcioniše, a više informacija bi trebalo da dobijemo u narednom periodu. ''Srce'' mašine je motor od 9.4 kW koji je uparen sa baterijom od 96 V i 40 Ah. Navodi se da ova kombinacija donosi 12.5 KS i 30 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Mašina je teška 107 kg, autonomija je 120 km, a vreme punjenja zahvaljujući ugrađenom brzom punjaču je samo dva sata. Šasija motocikla je podjednako inovativna, dok kućište baterije čini deo rama, dok paket zaokružuje monošok amortizer. Još uvek čekamo informacije o ceni i dostupnosti novog modela, koje će Kymco uskoro obelodaniti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Ducati Monster stiže u sredu...uz još ponešto

 

ducati-monster 2.jpg

 

U okviru pete i poslednje epizode serijala Ducati svetskih premijera za 2021, videćemo dolazak novog Monster modela. Zahvaljujući ranije objavljenim fotografijama fanovi su su takođe brzo primetili nogu vozača koji sedi na novom Monsteru, u kombinezonu Aruba.it Racing WSBK tima. Priča da će novi Ducati Monster dobiti istu nadogradnju motora kao i aktuelni Hypermotard 950. Tako će ga pokretati Testastretta L-tvin jedinica, zapremine 937 kubika, sa 114 KS na 9.000 obrtaja i 96 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 7.250 obrtaja. Takođe se pominje i novi ram, koji pruža veću čvrstinu, istovremeno smanjujući težinu. Mogli bismo videti i novu aluminijumsku zadnju viljušku koja će takođe pomoći ovom motciklu da smrša. Kada se sve sabere, novi Ducati Monster za 2021. godinu biti za 10 kg lakši od aktuelnog modela.

 

Što se tiče novog vozača fabričkog WSBK tima, svi znamo da marku zanimaju samo vozači koji su već dokazali da mogu da donesu rezultate. Kako je okončana saradnja sa Čezom Dejvison, traži se novi klupski kolega Skotu Redingu. Na drugoj tizer fotografiji za Ducati Monster, jasno je otkriveno ko će to biti. Ducati je objavio sliku trkačkog odela vozača, snimljenu otpozadi, gde se jasno vidi ime ''Rinaldi''. To može značiti samo jedno - naredni vozač fabričkog Ducati WSBK tima biće 24-godišnji Italijan koji je prošle sezone osvojio sedmo mestu u generalnom plasmanu vozeći Ducati Panigale V4 R za satelitski GoEleven tim.

 

ducati rinaldi 01.jpg

 

Kao i do sada, nova premijera se očekuje u sredu uveče, a šuška se da bi italijanska marka mogla da spremi još jedno iznenađenje za pomenuti događaj.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2021. Ducati Monster

 

Novi Monster pokreće dvocilindrični Desmodromic Testastretta motor od 937 kubika, sa 111KS pri 9.250 obrtaja, i 93 Nm pri 6.500 obrtaja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aprilia pravi flet-treker od 150 kubika za kinesko tržište

 

aprilia-flet-treker 03.jpg

 

Kinesko tržište će uskoro dobiti prvi Aprilijin flet-treker model od 150 kubika, nakon što je Zongshen-Piaggio zaštitio svoje patente u tamošnjoj Agenciji za zaštitu intelektualne svoje. Nazvan samo ''flet'', model na patentima izgleda kao mašina koja dosta obećava.

 

aprilia-flet-treker 02.jpg

 

Ovaj zajednički poslovni projekat kompanija Piaggio i Zongshen je već lansirao druge modele male kubikaže na kinesko tržište. To su Terra 150 i GPR150, koji ima isti dizajnerski DNK kao RSV4. Takođe se navodi da će novi model imati isti motor i šasiju kao i Zongshen-Aprilia Cafe 150, a to je jednocilindarski DOHC zapremine 150 kubike, koji proizvodi oko 18 KS i 14Nm obrtnog momenta.

 

aprilia-flet-treker 01.jpg

 

Poređenja radi, Honda RS150R proizvodi oko 15.4 KS i 13.6 Nm obrtnog momenta. Novaova Zongshen-Aprilia će najverovatnije biti hit u nekoliko azijskih zemalja. Još uvek nismo previše sigurni da li je ovo samo koncept ili je motocikl već u kasnijim fazama dizajna i pred serijskom proizvodnjom. Sudeći prema detaljima viđenim u patentima, možemo sa sigurnošću reći da je uloženo dosta truda u sam projekat. Znamo je da je ova godina bila haotična za većinu tržišta širom sveta, a proizvođači motocikala već sada razmišljaju kako da poboljšaju svoje rezultate u narednoj godini. Zabavan i pristupačan dvotočkaš bi mogao da bude dobar prodajni adut Zongshena i Aprilije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati otkrio novi, redizajnirani Monster

 

ducati-monster 2021 3.jpg

 

Ducati Monster će zauvek ostati jedan od najznačajnijih motocikala ikada napravljenih u Italiji, a da zadrži svoj kultni status pobrinula se i nova verzija, juče lansirana. Novi dvotočkaš u gami menja Monster 821 i Monster 797 modele i nosi jednostavno ime, Ducati Monster. Radi se o evoluciji originalnog dizajna nejked bicikla, a u prodajne salone stiže u aprilu naredne godine.

 

ducati-monster 2021 2.jpg

 

Čekali smo da Ducati na Monster liniji upotrebi svoj Testastretta agregat od 937 kubika, tako da to nije neočekivan potez. Ipak, Ducati Monster za 2021. godinu je definitivno različit je od svega što biste očekivali od italijanskog brenda.

 

ducati-monster 2021 1.jpg

 

Stilski izgled je dobio izuzetno moderno osveženje za ovu novu generaciju Monstera, a uz novi agregat motorom imamo i značajno smanjenje težine. Estetika uzima mnoge elemente originalnog Monster modela, iako nas ovalni farovi, izgled izduvnog sistema i dizajn nejked oklopa podsećaju na jedan drugi italijanski brend. Novi izgled ''čudovišta'' predstavlja korak napred za kultni model, a Ducati nudi pregršt opcija sređivanja po meri za ovu mašinu. Imamo samo reči hvale za ovakav pristup i definitivno bi voleli da ga vidimo i na drugim motociklima.

 

Motor je usklađen sa Euro5 standardima i donosi 110 KS. To je  skromno povećanje u odnosu na Monster 821, ali novi Monster to nadoknađuje sa mnogo više obrtnog momenta - tačnije 93 Nm. Možda najupečatljivija stavka za novi Ducati Monster je ušteda kilograma koju donosi na tržište. Sa vlagom od 188 kg, Ducati Monster je za 18 kg lakši od svog prethodnika. To je delimično postignuto zahvaljujući novom dizajnu prednjeg rama, koji je kopiran sa Ducati Panigale V4 superbajka. Italijani kažu da je samo ova promena pomogla da se skine 10 kilograma. Još 2 kilograma skinuto korišćenjem podrama ojačanog staklenim vlaknima (GFRP), dok su felne i zadnja viljuška zajedno ''smršali'' 4 kg. Pored toga, nova verzija agregata je 2.5 kg lakša nego jedinica na prethodnoj verziji italijanskog dvotočkaša.

 

 

Standardna visina sedišta je 820 mm, ali Ducati nudi i niže sedište i niže opruge za ogibljenje za Monster, što za posledicu ima visinu od 775 mm. To čini Ducati Monster 2021 izuzetno dostupnim svim vozačima, što je važna karakteristika u ovom segmentu. Monster je dizajniran da bude jedan od najpovoljnijih motocikala u Ducati liniji, što ne znači da su Italijali štedeli na dodacima, pa tako vozači mogu da uživaju u velikom paketu elektronike. To znači ABS, kontrolu proklizavanja sa inercijalnom mernom jedinicom (IMU) i kontrolu paljenja. Tu je i TFT instrument tabla u boji, kao i kvikšifter. Ducati takođe nudi i tri režima rada. Kvačilo je hidraulično i zajedno sa prednjim glavnim cilindrom, koristi radijalnu pumpu. Kočnice su Brembo, mada se ne radi o komponentama visokih performansi. Vešanje je još osnovnije. Kao što pomenusmo, u prodaji će se naći od aprila naredne godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aprilija sprema električni skuter, ime već poznato

 

aprilia esr1-logo.jpg

 

Nedavno zaštićeni logotip ''eSR1'' sugeriše da Aprilia sprema električni skuter, koji će deliti dosta tehnologije sa još jednim električnim članom Piaggio porodice, Vespa Elettrica skuterom. Da je jasno da se radi o logotipu koji će koristiti Piaggio grupa, vidljivo je iz ''SR'' dela zaštićene oznake, koja je ista kao ''SR'' lgoto koji je koristi na istoimenoj liniji Aprilia skutera. Još jedan trag je činjenica da je zahtev za zaštitu logotipa podnela advokatska kancelarija koja je, inače, zadužena za aktivnosti vezane za intelektualnu svojinu kompanije Piaggio. Aprilia proizvodi SR modele u varijantama od 50, 125, 150 i 160 kubika, za različita tržišta, ali dosad ova linija nije imala električni model. Matična kompanija, tj. Piaggo, se u segmentu dokazala Vespa Elettrica skuterom.

 

Piaggio ima naviku da tehnologiju deli među svojm brendovima, tako da je lako zamisliti da se električni motor i baterije sa Elettrica modela prepakuju za Aprilia eSR1. Ovakvi zahtevi za zaštitu intelektualne svojine ne pružaju informacije o tome kada (i da li će, uopšte) gotov proizvod stići na tržište. Ukoliko eSR1 bude delio tehnologiju sa Elettrica modelom, biće potrebno dosta rada pre nego što projekat bude spreman za ulicu. Ipak, činjenica da je logotip zaštićen sugeriše da je eSR1 znatno bliži proizvodnji, nego da je samo zaštićen naziv u tekstualnom obliku. Nadamo se da ćemo uskoro imati više informacija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda CRF300L i CRF300 Rally osveženi za 2021. godinu

 

honda-crf300l-rally 03.jpg

 

Honda je lansirala CRF300L i CRF300L Rally modele za 2021. godinu, koji u novom izdanju donose manje težine i više snage u poređenju sa odlazećom varijantom. Najavne fotografije su otkrile da oba modela imaju privlačnost trkačke mašine za Dakar reli, kako po dizajnu, tako i po kombinaciji boja. Iako je izgled relativno nov, sve na ova dva dvotoškaša je rezultat naprednog evolutivnog procesa.

 

honda-crf300l-rally 02.jpg

 

''Srce'' oba motocikla je novi jednocilindarski DOHC agregat zapremine 286 kubika, koji donosi 27 KS na 8.500 obrtaja i 26.6 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 6.500 obrtaja. Drugim rečima, oba nova modela imaju 10% više snage i 18% više obrtnog momenta nego njihova prethodna generacija.

 

honda-crf300l-rally 01.jpg

 

Ukupna težina je kod oba motocikla značajno smanjenja, pre svega zahvaljujući novom čeličnom ramu i aluminijumskoj viljušci. Rezultat toga je 4 kilograma maje, što je poboljšanje od 13% kada se radi od odnosu snage i težine. mPrenos je takođe poboljšan, sa poboljašnim odnosom brzina za bolju isporuku snage i obrtnog momenta na nižem i srednjem broju obrtaja, a tu je i dodatak potapajućeg kvačila. Među ostalim novinama je ogibljenje dužeg hoda, veći klirens, redizajnirana upravljačka geometrija, koja zajedno sa položajem u vožnji poboljašava upravljačke karakterisike i agilnost u svim uslovima tj. terenima gde vas put nanese. Oba modela imaju novu LCD instrument tablu i veći rezervoar za gorivo - 7.8 litara kod CRG300L i 12.8 litara za Rally varijantu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi MV Agusta Alpine stiže ove nedelje

 

mv-agusta-alpine.jpg

 

MV Agusta golica maštu novim modelom, koji bi trebalo da debituje do kraja ove sedmice. Motocikl nosi naziv Alpine i dolaziu atraktivnoj plavo-sivoj kombinaciji boja. O samoj mašini ne znamo mnogo, osim što su ime i logo poznati, jer pripadaju poznatom automobilskom brendu. To znači da je po sredi još jedna ekskluzivna kreacija, slična F4Z, urađenoj u saradnji sa kompanijom Zagato. O kakvom se tačno motociklu radi, u ovom momentu možemo samo da nagađamo.

 

Automobiles Alpine je francuski brend čuven po sportskim i trkačkim automobilima. Nastao nakon Drugog svetskog rata, 1973. ga je kupio Renault, a ''oživljen'' je tek 2017. i naredne godine bi trebalo da nastupi u Formuli 1. Teško je predvideti kakva nas mašina čeka, pogotovo jer MV Agusta stalno menja poslovnu strategiju i planove, a pandemija virusa korona je i postojeće rasporede prilično izmenila. U jednom od nedavnih intervjua, direktor italijanske kompanije, Timur Sardarov, je nagovestio da MV Agusta sprema ADV model. Ime Alpine bi se i te kako slagalo sa takvim modelom. Međutim, imajući u vidu trkačku istoriju francuske kompanije i to što MV Agusti fali pravi superbajk u gami, prilika je izvanredna da se ta situacija promeni. Znamo da MV Agusta priprema trocilindarsku platformu od 900 kubika, koja će u budućnosti pokretati velike mašine italijanskog proizvođača. Bilo bi interesantno videti da novu liniju otkrije ekskluzivni model. Na svu sreću, nećemo morati mnogo da nagađamo, jer ćemo sve odgovore dobiti u toku nedelje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigle patentne skice BMW R18 turera

 

bmw-turer 03.jpg

 

Još kada je BMW prvi put najavio svoj R18 kruzer, bilo je jasno da će njegov agregat poslužiti kao platforma za više novih motocikala. Nakon R18 Classic, nedavno predstavljenog u izdanju za 2021, stižu vesti da Bavarci spremaju i treći model - turing mašinu.

 

bmw-turer 02.jpg

 

Špijunske fotografije su vrlo brzo našle put do interneta, a sada vam donosimo patentne skice predstojećeg modela. Na njima se nalazi novi direktni rival Harley-Davidsonu. Za razliku od svojih američkih rivala, ne možemo reći da nemačka mašina ima tog retro šarma, mada se izgledom ne razlikuje puno od njih. Najveća razlika su vidljive glave cilindra njegovog bokser agregata.

 

bmw-turer 01.jpg

 

Da li će ovo biti dovoljno da se novi model nametne na tržištu? To je dobro pitanje.

Naime, vozači Harley-Davidson dvotočkaša su izuzetno lojalni svom brendu i potrebno je zaista nešto zadivljujući da ih privuče. I mada američko tržište v-tvin modela nastavlja da se smanjuje, broj prodatih motocikala je i dalje respektabilan, uz priličnu zaradu. Zato je i te kako primamljivo uzeti deo tog ukusnog kolača. Biće teško BMW-u da se nametne na tom tržištu, ali ne sumnjamo da će Nemci odraditi dobar posao. Da nemaju ozbiljne namere, ne bi radili na ovakvom modelu. Posrtanje ''Harlija'' mnogi žele da iskoriste, tako da nas očekuje dosta zanimljivog u tom segmentu tokom naredne godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kymco električni sportski motocikl stiže iz Italije

 

kymco-revonex.jpg

 

Kymco je jedan od najvećih svetskih proizvođača motocikala i među vodećim kompanijama u segmentu skutera sa malom kubikažom, ali se teško može nositi s velikom većinom svojih rivala na evropskom tlu. To nije krivica mašina koje proizvodi tajvanski brend jer je njeni dvotočkaši i te kako mogu pohvaliti atraktivnošću, kvalitetom i pristupačnim cenama. Kymco sada ima izuzetno ambiciozne planove za budućnost, pre svega prelazak na motocikle sa agregatima veće zapremine. Centralno mesto u tim planovima ima intrigantni električni sportski motocikl po imenu RevoNEX.

 

Za razliku od drugih proizvođača, koji generalno prave male korake kada je debi u električnom segmentu u pitanju, prvi električni model kompanije Kymco biće ni manje ni više nego sportski model. E to je debi! Ipak, više od toga, RevoNEX dolazi sa prenosom i šarmantan izbor veštačkih zvukova motora, jer pravi ih nažalost ne proizvodi. Moraćemo još malo da sačekamo na njega, a ono što je pomalo neočekivao je što će biti proizveden u Italiji. Naime, predsednik kompanije Gwangyang, vlasnika brenda Kymco, za RevoNEX je spremljena evropska proizvodna linijai to sa ciljem da se proizvođač pozicionira ''u srcu'' tržišta.

 

''Drago mi je što mogu da najavim da će se RevoNEX proizvoditi u Evropi, što je prvi električni proizvod koji će Kymco za globalnu publiku proizvesti u okviru svog brenda Made in Itay''. Kymco je nedavno predstavio i svoj sportski skuter na struju nazvan F9.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW električni koncept sa bočnom prikolicom? Zašto da ne!

 

bmw-Iago 04.jpg

 

BMW Motorrad ozbiljno razvija svoje planove i ideje vezane za električnu budućnost brenda, golicajući nam maštu električnim skuterima i atraktivnim futurističkim konceptima. Ali šta ako budućnost kompanije leži u prošlosti? Uzmite, na primer, ovaj električni koncept sa bočnom prikolicom, delo španskog dizajnera Jaga Valinja. Sama studija je omaž ovakvim BMW modelima iz doba Drugog svetskog rata, ali sa očiglednim dodatkom - savremenim žarom.

 

bmw-Iago 03.jpg

 

Valinjo je osmislio dve varijacije, drumsku i ofroad, a srž koncepta je električni motocikl s bočnom prikolicom koja po potrebi može da se skine. Njena upotreba ne samo što povećava prtljažni prostor vozila, već omogućuje i korišćenje veće baterije.

 

bmw-Iago 02.jpg

 

Dizajn je ''čist'' i pun izuzetnih detalja, od kojih su mnogi inspirisani prošlošću bavarskog brenda.

 

bmw-Iago 01.jpg

 

Prva snaga dizajna je praktičnost koju bi imao električni model sa bočnom prikolicom, pre svega jer takva arhitektura dozvoljava upotrebu snažnije baterije. Težina baterije, u ovom slučaju, nije tolika briga dizajnera, jer prostora definitivno ima dovoljno, pa imamo mogućnost za njen veći kapacitet uz smanjenje težine na centru mase. Lako je zamisliti da takav model može da uskladišti 30 ili 40 kWh energije, što bi moglo da se nosi sa mašinama (i autonomijom) sa benzinskim agregatima. Ubacite u kombinaciju i mogućnost za pogon na dva ili tri točka i dobićete velike mogućnosti, pogotovo kada je reč o obrtnom momentu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda patentirala najneobičniju kreaciju ove godine

 

honda-patent 02.jpg

 

Honda je patentirala možda najneverovatniji model ove godine, a radi se o ideji za motocikl koji bi delimično bio kontrolisan snagom misli. Da se razumemo, svi motocikli i sva vozila su kontrolisana snagom misli, jer je mozak taj koji šalje signale našim rukama (i nogama), što nam omogućava da upravljamo njima.

 

honda-patent 01.jpg

 

Ono što pokazuju novi patenti je da Honda smatra da postoji efikasniji način da se to uradi tako što bi signali iz mozga direktno uticali na ponašanje dvotočkaša.Sama ideja ne podrazumeva da će se mislima  upravljati motocikom, ali će omogućiti promenu podešavanja i pristup sistemima za pomoć u vožnji. Naime, unutar kacige će se naći set nervnih senzora, koji će moći da ''pokupe'' tok misli iz mozga vozača. Prikupljene poruke se zatim šalju u računar motocikla, koji će, pretpostavljamo, te poruke dešifrovati i potom njima prilagoditi željena podešavanja.

 

Pomalo čudo je što Honda pominje neke izuzetno ekstramene manevre u vožnji, poput vožnje i zaustavljanja na jednom točku, ''paljenje gume'' i drift. Naravno, kako bi sistem mogao da radi bez problema biće potrebna instalacija nekih izuzetno naprednih sistema za prikupljanje podataka, ne pritom ne mislimo na inercijalnu mernu jedinicu (IMU). Pre nego što vozač podigne prednji ili zadnji točak u vazduh, kompleksan set proračunavanja se odigrava u njegovom mozgu. Sistem analizira brzinu točka, udaljenost od vozila u blizini i druge važne podatke i u deliću sekunde prilagođava motocikl tom manevru. Da li stvarno elektronika sve to može da odradi i to na takav način? Honda veruje da može.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harley-Davidson 1250 Custom debituje 2021. godine

 

hd-custom 02.jpg

 

Harley-Davidson će lansirati svoj novi model 1250 Custom naredne godine, a pomenuti dvotočkaš će deliti zajedničku platformu sa predstojećim avanturističkim motociklom Pan America. Dolazak Pan America modela je poznat već neko vreme, ali to nije bio slučaj sa1250 Custom. Taj potez je ostao donekle skriven, pretpostavljamo zbog situacije u samoj kompaniji.

 

hd-custom 01.jpg

 

Kada je početkom ove godine postavljen novi izvršni direktor, Johen Cajts, a baš kada je pandemija počela zaista da se zahuhtava, Harley-Davidson je tiho uklonio Bronx stritfajter iz planova za budućnost. 1250 Custom je uvek bio planiran da bude poslednji od u seriji od tri modela, a nakon što je Bronx ''otkačen'', pretpostavljalo se da je i on pretrpeo istu sudbinu.

 

1250 Custom nije mogao da dođe u bolje vreme za Harley. Kompanija se već neko vreme bori da privuče nove vozače, dok konkurenti nude modernije i moćnije opcije. Uz to, Hondin 1100 Rebel je pred vratima. Takođe je pretila opasnost od pooštravanja emisionih standard, što je izgleda došlo glave Sportster modelu. Dostupno je vrlo malo informacija o novom modelu, ali znamo da će ga pokretati novi V-tvin Revolution agregat američke kompanije, zapremine 1.250 kubika. Harley je već naveo da nova jedinica proizvodi najmanje 145 KS i oko 123 Nm obrtnog momenta. Doduše, pretpostavljamo da će na ovom modelu imati nešto manje snage od toga, ali više obrtnog momenta.

 

Harley je takođe naveo da će novi motor biti modularan, jer je Bronx prvobitno trebalo da bide zapremine 975 kubika, što bi moglo biti savršeno rešenje za A2 kategoriju. Kada ćemo ga videti u prodajnim salonima? Šuška se da Harley-Davidson prelazi na tradicionalni ciklus otkrivanja ''evropskog stila'', tj. očekujte da će premijerno biti prikazan u novembru 2021. godine, a da će u prodajne salone stići na proleće 2022. U međuvremenu se očekuje da će Pan America uskoro biti otkrivena, sasvim verovatno na samom početku nove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MV Agusta Superveloce Alpine predstavljen u ograničenoj seriji

 

mv agusta alpine 05.jpg

 

Čekanju je kraj, jer je tu novi motocikl, zajednička kreacija MV Aguste i francuskog automobilskog brenda Alpine. Druga saradnja italijanskog proizvođača sa jednim automobilskim imenom je donela Alpine sređivanje Superveloce 800 modela, a kao što je obično slučaj u ovakvim partnerstvima, promene su uglavnom dizajnerske prirode.

 

mv-agusta-superveloce-alpine 04.jpg

 

Prvo što upada u oči je belo-plava kombinacija boja, standardna za francuskog proizvođača. Ukupno nas čeka 110 primeraka u ograničenoj seriji (broj se referenca na Alpine A110 sportski automobil).

 

MV-Agusta-Superveloce-Alpine 03.jpg

 

Tu je pregršt ugljeničnih vlakana, upotrebljenog na štitnicima lanca, prednjim i zadnjim blatobranima i na donjem delu oklopa. Ostali detalji uključuju sedište od alkantare i crne felne mašinski obrađene na CNC mašini.

 

MV-Agusta-Superveloce-Alpine 02.jpg

 

Superveloce Alpine dolazi sa pregršt trkačkih dodataka, uključujući asimetričnu cev izduvnog sistema, po kojoj je Superveloce linija prepoznatljiva. Tu su i posebna podešavanja jedinica za kontrolu rada motora (ECU), poklopac rezervoara za gorivo (takođe obrađen na CNC mašini), kao i potvrda autentičnosti. MV Agusta Superveloce Alpine je prvi od trocilindarskih modela iz Varezea koji je dobio Euro5 homologaciju, a koji donosi nekoliko poboljšanja svoje platforme.

 

MV-Agusta-Superveloce-Alpine 01.jpg

 

Što se snage tiče, ona je ostala na 145 konja u novom izdanju, s tim što je paket inercijalne merne jedinice (IMU) dobio novi ABS i kontrolu proklizavanja. Tu su i nove funkcije u MVICS paketu elektronike (koji sad nosi oznaku 2.1). Ako vam se dopada ono što vidite, za MV Agusta Superveloce Alpine je potrebno izdvojiti 36.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader video: Test BMW F900 XR

 

''Bajk'' koji možete da vozite svaki dan i da uživate u njemu...nešto kao ''hatchback'' u automobilskom svetu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZEEHO - novi brend u okviru CFMOTO porodice

 

ZEEHO-3 01.jpg

 

Avgusta 2018. godine CFMOTO je najavio lansiranje svoje električne divizije, a kako bi svoje prisustvo u tom segmentu učinio što efikasnijim, odlučeno je da se napravi novi brend. Tako je stvoren ZEEHO, čiji cilj je da mladim generacijama kroz tehnološki napredne proizvode i udobnost pruži trenutke pune uživanja. Prva kreacija sa ZEEHO oznakom je Cyber Concept, dizajnerski koncept koji služi da naglasi lepotu tehnologije, ali i da je primeni u svoje funkcionalne proizvode.

 

ZEEHO 02.jpg

 

Masovno lansiranje novog brenda se očekuje u prvoj polovini naredne godine, a gledajući specifikacije novog proizvoda, vidimo da nas čeka litijum-jonska baterije poslednje generacije, koja donosi 4 kWh energije. To za posledicu ima efektivnu autonomiju od preko 130 km. Baterija je prošla najrigoroznije bezbednosne testova i uz BMS sistem upravljanja, koji je razvio CFMOTO, ima vek trajanja od osam godine, odnosno do 300.000 u kombinaciji sa radnim temperaturama od -20 do 55 stepeni. To znači da je pogodna za korišćenje u gotovo svim klimatskim uslovima.

 

Uz to, tu je i opcija brzog punjenja, koja omogućava da se 80% kapaciteta baterije napuni za svega pola sata. Pomenućemo i Cobra pogonski sklop, koji snagu pretvara u kinetičku energiju i to uz efikasnost pretvaranja od čak 92%. Cobra pogonski skop pokreće agregata snage 10 kW, centralno postavljen, koji donosi 213 Nm obrtnog momenta. Od 0 do 50 km/h se stiže za svega 2.9 sekundi, uz maksimalnu brzinu od 110 km/h.

 

 

Pneumatici su Pirelli, koje krase visoke performanse, a poseban akcenat je na šasiji male težine, napravljenoj na isti način kao i one koje koristi KTM. Imamo i podesivo ogibljenje visokih performansi koje vozaćima pruža izuzetno samopouzdanje u vožnji i kontrolu i svim uslovima na drumu. Bezbednost je od izuzetne važnosti i zbog toga Cyber Concept ima Bosch sistem kontrole stabilnosti, koi donosi tri režima vožnje: Eco, Street i Sport. Za kočenje se brinu Brembo 215-milimetarski kočioni diskovi, ABS je tu za dodatnu bezbednost, dok šest kamera visoke rezolucije čine sistem uzbunjivanja u slučaju prepreka na putu.

Dizajn je prilagođen korisnicima, tehnološki orijentisan, sa fluidnim linijama, prepoznatljivim neonskim svetlima na zakrilcima i LED farovima. Instrument tablu je moguće prilagoditi potrebama vozača, a preko nje se može pistupiti sistemu „pametne“ komunikacije, paljenju bez ključa, glasovnim komandama, dok ZEEHO aplikacija omogućava daljinsku dijagnostiku. ZEEHO aplikacija omogućava pristup društvenim mrežama, a u paketu će biti dostupni ZEEHO AR kaciga i drugi dodaci, namenjeni vozačima iz generacije Z.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha lansirala osveženi TMAX Tech Max

 

yamaha-tmax-tech-max 04.jpg

 

Ako ste fan maksi skutera, onda vam ime Yamaha TMAX i te kako zvuči poznato. Imajući u vidu da se radi o jednom od najatraktivnijih skutera u segmentu, ovaj model srednje kategorije je dobio osveženje za 2021.

 

yamaha-tmax-tech-max 03.jpg

 

Uz činjenicu da sada ispunjava Euro5 emisione standarde, tu je još novina za buduće vlasnike.

 

yamaha-tmax-tech-max 02.jpg

 

Za početak, nova Yamaha TMAX Tech Max će biti dostupna u dve nove boje, a obe su nijanse sive (Power Grey i Tech Camo). Pokreće ga paralelni tvin agregat, zapremine 562 kubika, koji u novom, Euro5 izdanju donosi 47 KS i 55.7 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

 

yamaha-tmax-tech-max 01.jpg

 

Što se njegovog dizajna tiče, bočni paneli imaju novi, redizajnirani ''bumerang'' deo, koji nudi bolju dinamiku i utiče na celikupan izgled. Zadnji deo ima svetlo u obliku slova ''T'', koje dodatno naglašava sportski izgled novog maksi skutera. Prema dostupnim informacijama, XMAX linija, koju čine modeli 300 i 125, će imati slične novine kao i TMAX, uz takođe slične opcije boja, LED svetla, kontrolu proklizavanja, podesivo vetrobransko staklo, ''pametno'' paljenje i još mnogo toga.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta je Meguro i zašto je značajan za Kawasaki?

 

meguro 02.jpg

 

Kawasaki ima izvanrednu liniju motocikala, u kojoj su podjednako poznati i oni velike i oni male kubikaže, pa je razumljivo zašto Japanci ne žele da razvodne svoju ponudu. Međutim, šefovi imaju planove koji uključuju ulazak u druge segmente u nekom drugačijem obliku od onog na koji smo navikli. Realizacija tih planova je počela 2019. sa preuzimanjem 49% akcija italijanskog brenda Bimota, a sada idu i korak napred, oživljavanjem imena Meguro. Sam naziv se u drugoj polovini novembra prvi put pojavio na japanskom sajtu renomiranog proizvođača, izazvavši burne reakcije javnosti. Sada najzad imamo i motocikl na koji možemo usmeriti pažnju. To je Meguro K3.

 

meguro 01.jpg

 

I mada samo ime malo toga otkriva, Meguro K3 je vizuelno poznat, pošto je zasnovan na Kawasaki W800 modelu. Prema specifikacijama, identičan je s W800 i ispod ''kože'', jer njegov agregat od 773 kubika donosi 51 KS, a sve to je upakovano u jedan interesantan nostalgični paket retro stila.

 

Po čemu je Meguro toliko poseban?

Potrebno je da se vratimo u šezdesete godine prošlog veka. Naime, Kawasaki je tad bio specijalizovan za avione, dok je Meguro poslovao kao etablirani moto brend. Međutim, kako se poslovanje kompanije širilo, ime se izgubilo, a ostalo je - bar za Kawasaki - istorija. Čini se da oživljavanje imena ima samo nostalgični značaj, a u ovom trenutku se nalazi negde između pravog podbrenda i obične premium linije. Ima smisla reći da je Meguro K3 premijum verzija Kawasaki retro linije, podjednako kao što Bimotu možemo posmatrati kao način da se Kawasaki nametne evropskom segment hipersport mašina.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snažniji Moto Guzzi V7

 

Moto-Guzzi-V7 03.jpg

 

Kada je Moto Guzzi predstavio V85 TT model, spekulisalo se da bi novi agregat od 850 kubika mogao da se pojavi i na drugim modelima. Čini se da je taj dan najzad došao, jer stižu vesti od tome da je V7 i te kako sređen za narednu godinu. Sa varijacijom poprečnog v-tvin agregata koji se nalazi na V85 TT, V7 u izdanju za 2021. donosi 65 KS (14 KS više) i 73 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

 

Moto-Guzzi-V7 02.jpg

 

Osim agregata, motocikl dolazi u dve varijante (Stone i Special), uz pregršt poboljšanja i novina. Cevi izduvnog sistema su drugačije postavljene, imamo širu zadnju felnu, a tu su i novi Kayaba amortizeri. Pomenućemo i nove bočne panele, a paket zaokružuje kraći zadnji blatobran. V7 Stone i V7 Special se najviše razlikuju po svojim instrument tablama.

 

Moto-Guzzi-V7 01.jpg

 

Stone varijanta ima potpuno digitalnu instrument tablu, kružnog oblika (i dnevna svetla uz far), dok Special ima dualnu, analognu instrument tablu (i felne klasičnog izgleda). Što se boja tiče, Stone verzija ima tri u ponudi: ''Nero Ruvido'', ''Azzurro Ghiaccio'' i ''Arancione Rame''. Istovremeno, Special donosi dve: ''Blu Formale'' i ''Grigio Casual''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...