Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Novosti iz moto industrije

Recommended Posts

BMW lansirao četiri nova R nineT modela

 

bmw-r-ninet 04.jpg

 

Uz nedavno lansirani R18 Classic, BMW je otkrio još četiri osvežena modela R nineT serije za 2021. godinu.

 

bmw-r-ninet 03.jpg

 

To su standardni R nineT, R nineT Pure, R nineT Scrambler i R nineT Urban G/S.

 

bmw-r-ninet 02.jpg

 

Zajedno sa određenim tehničkim modifikacijama, Bavarci su doneli i veći izbor standardne i dodatne opreme, čime je osigurano da vlasnici za svoj novac dobiju najbolju moguću kombinaciju.

 

bmw-r-ninet 01.jpg

 

Naravno, sve mašine ispunjavaju Euro5 emisione standarde. Sva četiri modela pokreće vazduhom hlađeni tvin bokser zapremine 1.170 kubika. Jedina promena u odnosu na prethodnu generaciju jesu nove glave cilindra i Euro5 standard. Samo je 1 KS slabiji od prethodnika i donosi 109 KS na 7.250 obrtaja, uz nepromenjenih 116 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 6.000 obrtaja. Rezultat je ''heritidž'' model koji isporučuje više obrtnog momenta na srednjem broju obrtaja, što je dosad bio snažan adut celokupne linije. Od ostalih karakteristika nove R nineT linije, izdvajamo:

  • ABS Pro sa dinamičnom kontrolom kočnica (DBC)
  • novo ogibljenje
  • dva moda vožnje - Rain i Road
  • cirkularni instrumenti klasičnog dizajna
  • beli LED indikatori promene pravca
  • LED farovi (dnevna svetla i parking svetla u standardnoj opremi)
  • USB ulaz

Najnoviji članovi BMW Motorrad Heritage linije nude pregršt dodatne opreme, kako bi budućim vlasnicima pružili široke opcije sređivanja po meri. Uz Pro modove vožnje, tu je tzv. paket udobnosti, kao i Opcija 719 (koja donosi nove felne i još mnogo šta).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha otkrila novi MT-09 za 2021. godinu

 

208303-yamaha-mt-09 04.jpg

 

Yamaha je za 2021. godinu spremila novo izdanje svoje snažne trocilindarske mašine MT-09, koja dolazi u izuzetno izmenjenom izdanju. Gotovo svaki deo japanske mašine je promenjen, a kao posledica toga imamo više snage, manje težine i više karakteristika.

 

208304-yamaha-mt-09 03.jpg

 

''Srce'' novog MT-09 je agregat zapremine 890 kubika. Uprkos povećanju zapremine motora za 43 kubika, četvorotaktna jedinica teži manje od prethodne, uz nove klipove, bregastu osovinu, karter, a tu je i potapajuće kvačilo.

 

208305-yamaha-mt-09 02.jpg

 

Na raspolaganju je 117 KS, uz 93 Nm maksimalnog obrtnog momenta, dostupnog na 7.000 obrtaja. Uz pomenuto povećanje snage, najvažnija karakteristika je činjenica da model za 2021. ispunjava Euro5 emisione standarde.

 

yamaha-mt-09 01.jpg

 

Pomenućemo Deltabox aluminijumski ram, kao i podram i radikalno drugačija zadnja viljuška, takođe od istog materijala, što je za posledicu imalo smanjenje težine. Kad se sve sabere, MT-09 za 2021. godinu je težak 189 kg. Ogibljenje je KYB, sa potpuno podesivim viljuškama napred, dok je pozadi amortizer. Za kočenje je zadužen Nissin, sa zrakastim glavnim cilindrom i duplim 298-milimetarskim diskovima na prednjem točku. Ono što će možda šrivući najviše pažnje kod nove MT-09 je savremeniji paket elektronike za 2021. godinu. U njemu su inercijalna merna jedinica (IMU), kontrola proklizavanja i ABS. Takođe, instrument tabla je 3.5-inčna TFT jedinica, a paketu standardne opreme je i kvikšifter. Novom MT-09 se predviđaju odlični prodajni rezultati, a imajući u vidu šta sve donosi nije ni čudo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati Streetfighter V4 od sada sa Euro5 standardom i u novoj boji

 

208298-ducati-streetfighter-v4 02.jpg

 

Ducati je saopštio da je Streetfighter V4 linija dobila Euro5 emisioni standard, kao i novu kombinaciju boja. Kako je ovaj motocikl lansiran prošle godine, dobijanje Euro5 sertifikata je bio očekivan potez, tako da će fanovi ovog nejkeda moći da se raduju, jer će model ostati u ponudi italijanske kompanije. U poređenju sa prethodnom varijantom, snaga i obrtni moment su ostali nepromenjeni, mada se jeste promenio broj obrtaja na kojima su dostupni.

 

208297-ducati-streetfighter-v4 01.jpg

 

Maksimalna snaga od 208 KS je dostupna na 13.000 obrtaja (250 obrtaja više nego pre), dok je 123 Nm maksimalnog obrtnog momenta dostupno na 9.500 obrtaja (2.000 niže nego na Euro4 modelu). Da bi ispunio nova emisiona pravila, Ducati je iskoristio veće katalizatore u izduvu, a promenjeni su i materijali, kako bi se omogućilo da jedinica bolje obradi zagađivače svog agregata. Porađeno je i na cevima, koje su kraće i uže nego na Euro4 modelu. Na oko najprimetnija promena je nova kombinacija boja, nazvana Dark Stealth, a koja će isključivo biti dostupna za ''S'' varijantu italijanskog motocikla. Celokupna Streetfighter V4 linija za 2021. godinu, uključujući i novu kombinaciju boja, je već dostupna za naručivanje, a prve isporuke kreću tokom narednog meseca.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harley-Davidson objavio najnovije prodajne rezultate

 

harlley 2017.jpg

 

Harley-Davidson je objavio najnovije prodajne rezultate, nadmašivši inicijalna očekivanja. Isporuke se oporavila od loših brojki ostvarenih tokom prvog talasa pandemije. Kao posledica toga, došlo je do smanjenja troškova, a sve prema planu restrukturiranja novog izvršnog direktora Johena Cajca. Istovremeno, akcije giganta iz Milvokija su skočile za 9%.

 

Pad u isporukama je 6% odnosno 43.000 motocikala u poređenju sa 2019, što je i te kakvo poboljšanje u odnosu na minus od čak 59% iz prethodnog tromesečja. To pokazuje da na tržištu vlada sve veća zainteresovanost za velike kruzere. Prodaja na malo na najvećem tržištu američke kompanije, matičnom beleži pad od 10% u odnosu na prethodnu godinu. U drugom tromesečju je taj pad iznosio čak 27%. Uz to, treba naglasiti da Harley nije zabeležio rast prodaje u Sjedinjenim Državama u poslednjih šest godina. Ovaj oštri oporavak od loših brojki prouzrokovanih virusom korona dolazi usred velikih napora direktora Cajca da zatvori nerentabilna tržišta poput Indije i usredsredi se na rastuća tržišta Sjedinjenih Država, Evrope i delova azijsko-pacifičkog regiona, čime bi se značajno smanjili troškove. Ukupni troškovi su manji za 26% i u ovom tromesečju iznose 196.9 miliona dolara.

 

Harley je sa indijskom kompanijom Hero nedavno sklopio planove za razvoj i prodaju niza vrhunskih motocikala pod svojim imenom, mesec dana nakon što je obustavio prodaju i proizvodnju na najvećem svetskom tržištu dvotočkaša. Neto prihod je porastao na 120 miliona dolara, ili 78 centi po akciji u trećem tromesečju ove godine završenom 30. septembra. To je primetan skok sa 87 miliona dolara, tj. 55 centi po akciji iz istog perioda prošle goine. Prihod od motocikala i srodnih proizvoda pao je na 964 miliona dolara sa 1.07 milijardi dolara ostvarenih godinu ranije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi CFMOTO MT800 na prvim špijunskim fotografijama

 

cfmoto-mt800 02.jpg

 

CFMOTO naporno radi na razvoju svojih motocikala velikog kubikaže, što pokazuju i najnoviji špijunski snimci modela MT800 za 2021, koji ukazuju da će portfolio kineskog proizvođača biti proširen krajem ove godine. Što se linije za narednu godinu tiče, CFMOTO je dosad otkrio samo novi 1250TR-G. Što se tiče MT800, reč je o prvom modelu iz zajedničke CFMOTO-KTM fabrike, koji će doneti prerađeni dvocilindarski motor LC8c od 799 kubika sa KTM 790 Adventure linije. U tom slučaju, čeka nas negde oko 95 konjskih snaga i 88 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

 

cfmoto-mt800 01.jpg

 

Sudeći po izgledu, MT800 pripada segmentu avanturističkih turer model, pre svega zahvaljujući onome što izgleda kao 21-inčna prednja i 18-inčna zadnja felna. Veliki klirens i štitnik agregata takođe ukazuju na to da je ova mašina namenjena uživanju van asfalta. Još jedna dobra stvar koju možemo da očekujemo od kompanije CFMOTO je sposobnost da ponudi odlične motocikle po izuzetno pristupačnim cenama. Smatrajte to znatno jeftinijom verzijom KTM-a, sa skoro najnovijom tehnologijom. Upravo će to i biti najveći prodajni adut renomiranog proizvođača.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Honda SH350 stiže 10. novembra

 

honda-sh350.jpg

 

Oktobar, bar kada je Honda u pitanju, je počeo lansiranjem novog Forza 750 skutera, a sada stiže najava još jednog noviteta u gami japanskog proizvođača. Naime, Honda je objavila kratak tizer video snimak još jednog skutera. U pitanju je novo izdanje SH350:

 

 

Dvotočkaš od 350 kubika izgleda izuzetno atraktivno u novom video snimku, koji takođe otkriva i datum njegovog lansiranja - biće to 10. novembra. Da li će i koliko biti sličan nedavno lansiranoj Forza 350 varijanti, ostaje nam da vidimo. Ono što možemo da vidimo iz snimka jeste novi, znatno elegantniji dizajn prednjeg dela, sa oštrim linijama, pogotovo kada je prednji LED far u pitanju. Druge vidljive karakteristike uključuju dualnu LED instrument tablu, izuzetno veliko vetrobransko staklo, nove ručice i, bar se tako čini, Honda Smart Key daljinski sistem. Video ne otkriva nikakve druge detalje. Što se vatrene moći tiče, ne treba očekivati neke spektakularno veće brojke od onih koje proizvodi jednocilindarski DOHC agregat na Forza 350 skuteru. To je oko 29 KS i 31 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Više od toga vam ne treba za svakodnevnu vožnju. O ostalim informacijama vezanim za ovaj skuter možemo samo da nagađamo. 10. novembar nije daleko, pa ćemo brzo dobiti odgovore na sva pitanja koja nas zanimaju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Husqvarna lansirala Rockstar izdanje svoja dva enduro modela

 

husqvarnas-enduro-rockstar-editions 02.jpg

 

Tokom proteklih nekoliko sedmica Husqvarna nam je predstavila nekoliko novih modela, koji su otkrili da je kompanija izuzetno vredno radi, uprkos pandemiji. Lista noviteta je uključivala novi FS 450 i myHusqvarna aplikaciju. Sada stiže još novina, a to su Rockstar Edition varijante dva enduro modela renomiranog proizvođača.

 

husqvarnas-enduro-rockstar-editions 01.jpg

 

To su TE 300i i FE 350. Osim očigledne Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing grafike, motocikli donose i takmičarski orijentisane dodatke, koje donose performanse stvorene za jednu zvezdu. Za početak, tu su štitnici kočionih diskova, Superspox zadnji lančanik, Michelin Enduro pneumatici, novi ram, kao i set ODI ručica. Svaka od ovakih komponenti je dostupna u standardnom paketu opreme na oba modela. TE 300i pokreće dvotaktni jednocilindarski agregat zapremine 293 kubika, čija snaga se raspoređuje uz pomoć šestostepenog prenosa. Tu je WP XPLOR ogibljenje, koje čine obrnute viljuške napred, uz WP XACT amortizer pozadi. FE3 350 donosi četvorotaktni jednocilindarski motor, zapremine 350 kubika. Oba modela imaju identično ogibljenje, dok FE 350 ima 260-milimetarsku prednju disk kočnicu i 220-milimetarski rotor pozadi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro stiže poboljšani KTM 1290 Super Duke?

 

ktm-super-duke.jpg

 

Kako navodi italijanski portal Motociclismo, KTM 1290 Super Duke RR bi uskoro mogao da ugleda svetlost dana. Ideja iza ovog modela je jednostavna: radiće se o varijaciji postojećeg stritfajtera, uz pregršt komponent koje bi za posledicu trebalo da imaju povećanje performansi i da od austrijske mašine naprave huligana, kako na drumu, tako i na stazi. Očekuje se smanjenje težine od 9 kilograma, koje je postignuto velikodušnom količinom ugljeničnih vlakana, pogotovo kada je reč o kompozitnom repnom delu motocikla. Ostale karakteristike vredne pomena su nove aluminijumske felne, Akrapovič izduvni sistem i WP Apex Pro ogibljenje. Tu su i brojne komponente, kojima je smanjena težina, kako bi se što bolje uklopile u celokupni paket.

 

Pretpostavka je da su Austrijanci novi RR dizajnirali da bude direktni tržišni konkurent Ducati Streetfighter V4 S motociklu, kako u određenim aspektima performansi (tu pre svega mislimo na ogibljenje i felne), tako i po ceni. Italijanski nejked je ozbiljno zagazio na austrijsku teritoriju ove godine, a ova zver je odgovor na to. Prema dostupnim informacijama, cena bi mogla da bude iznad 17.000 evra, mada nikakvih zvaničnih informacija o njoj nema. Još uvek nije poznato kada bi motocikl mogao da debituje, ali je logično očekivati da to bude u narednih nekoliko sedmica, jer je ovaj period godine rezervisan za novitete na EICMA sajmu, koji ove godine neće biti održan zbog poznate situacije oko virusa korona.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2021. Yamaha MT-07

 

yamaha-mt-07 03.jpg

 

Ako su ljubitelji motocikala želeli potpuno novu Yamahu MT-07 za 2021. godinu, onda japanski brend nije slušao. Nakon silnih najava i medijskih natpisa oko ''novog'' modela, za narednu godinu smo dobili mašinu koja je pre svega dobila Euro5 homologaciju i neka osnovna ažuriranja, ali ništa više od onoga što smo očekivali.

 

yamaha-mt-07 02.jpg

 

A nakon što je novi MT-09 potpuno sređen, očekivanja su bila ista i kada je MT-07 u pitanju, ali se to, na našu veliku žalost, nije dogodilo. A i te kako je bilo logično da se tako nešto desi, jer segment tvin modela srednje kategorije postaje izuzetno konkurentan, uz novitete kakvi su Aprilia RS 660 i Triump Trident 660.

 

yamaha-mt-07 01.jpg

 

Yamaha se odlučila za praktični pristup, odabravši brižljivo izabrana poboljšanja za 2021. Glavni akcenat kod modela za 2021. je Euro5 homologacija, što je uglavnom slučaj i sa ostalim ''osveženim'' mašinama za narednu godinu. Shodno tome, Yamaha je spremila redizajniranik, izduv, jedinicu za kontrolu rada motora (ECU) i sistem ubrizgavanja gorica. Tokom procesa prilagođavanja Euro5 standardima, došlo je gubitka snage, pa sada MT-07 može da se pohvali sa 72 KS.

 

Za razliku od nekih drugih proizvođača, koji su povećanjem zapremine agregata zadržali performase, srce MT-07 i dalje ima 689 kubika, što je interesantan izbor, mada čini se, na duge staze, pametan. Da se razumemo, malo ko bi drugačiji potez zamerio, a mnogi koji koriste ovu platformu bi pozdravili takvu promenu. Yamaha je saopštila da su poboljšane kočnice, a dosadašnji 282-milimetarski diskovi su zamenjeni novim 298-milimetarskim. Karoserija je restilizovanja, dok tačku na ''i'' stavlja novi LED far, koji japanskoj mašini daje znatno agresivnije lice. LCD instrument table je takođe pretrpela određene promene, dok šire ručice omogućavaju udobniji položaj u vožnji. Tu su i novi rezervoar za gorivo i sedišta, dok je motocikl težak 184 kilograma.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigla je nova Ducati Multistrada V4

 

ducati-multistrada-v4 3.jpg

 

Nakon dugog čekanja, Ducati je konačno predstavio novu generaciju svog Multistrada modela, koji donosi V4 agregat. Nova Multistrada V4, kao što je to običaj kod italijanskog proizvođača, dolazi u dva izdanja, standardnom i ''S'', s tim što ovaj drugi donosi komponente visokih performansi.

 

ducati-multistrada-v4 2.jpg

 

Obe varijante imaju monokok šasiju, dvostruku viljušku i 19-inčnu prednju felnu (uz 17-inčnu zadnju), kao i robusni paket elektronike.

 

ducati-multistrada-v4 1.jpg

 

Kako je Ducati novi V4 Granturismo agregat predstavio ranije, neke stvari smo o Multistradi V4 znali i pre njenog debija. U pitanju je prvi savremeni Ducati koji neće imati kultni desmodromik sistem italijanske kompanije. Arhitektura novog V4 agregata omogućuje prelazak 60.000 km bez podešavanja ventila, istovremeno smanjujući troškove održavanja za sve vlasnike. Verzija V4 jedinice koja će se naći na novoj Multistradi će imati zapreminu 1.158 kubika, a doneće 168 KS i 125 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 8.750 obrtaja. V4 Granturismo agregat će imati manji maksimalni broj obrtaja od Desmosedici Stradale jedinice sa crvenom linijom na negde oko 12.000 obrtaja.

 

Na osnovnom modelu, za zaustavljanje se brine set 320-milimetarskih disk kočica, u paru sa Brembo kočionim čeljustima. Na ''S'' varijanti tu su 330-milimetarski diskovi i Brembo Stylema čeljusti. Isto važi i za ogibljenje: na standardnom modelu je konvencionalna potpuno podesiva jedinica, dok ''S'' model ima Skyhook elektronsko ogibljenje. Osnovni model je težak 240 kg sa rezervoarom napunjenim do 90% (što je standardni EU kriterijum), dok je ''S'' model 3 kg teži. Obe varijante imaju TFT instrument tablu u boji, dijagonale 5 inča kod osnovnog modela, tj. 6,5 inčna u ''S'' verziji. Veličina ekrana ima važnu ulogu, jer je Ducati razvio aplikaciju za povezivanje, koja ne samo što integriše određene aplikacije s telefona u sistem na motociklu, već omogućuje da se navigacija prikazuje direktno na instrument tabli.

 

Što se ostalih elektronskih karakteristika tiče, imamo ABS sa inercijalnom mernom jedinicom (IMU), kontrolu proklizavanja, a među opcijama je i sistem monitoringa pritiska u pneumaticima. Najvažnija novina kada je elektronikau pitanju jestu prednji i zadnji radarski emiteri, koji pokreću adaptivni tempomat i opciju koja upozorava na mrtve uglove. Sistem potpisuje Bosch i predstavlja opcionalni dodatak na ''S'' varijanti. Ducati sa ponosom ističe da je prvi moto brend koji je oba ova sistema ponudio na jednom dvotočkašu, mada treba naglasiti da će i drugi premium proizvođači Bosch radar ponuditi na svojim mašinama za 2021.

Italijani su ergonomiju shvatili izuzetno ozbiljno, uz brojne odvode koji toplotu šalju što dalje od vozača. Posebna pažnja je posvećena smanjenju buke i vibracija u vožnji, a kako navode u kompaniji, nova Multistrada ima najniže nivoe u klasi!

 

Sedište vozača se može podestiti po visini od 840 do 860 mm, dok kod opcionalnih posebnih sedišta, taj broj ide između 810 i 875 mm. Klirens je na Multistradi V4 46 mm veći nego na Multistradi 1260, za ukupnih 220 mm. Tu je i više različitih paketa opreme. Travel paket dolazi s koferima, dok Travel+Radar donosi pomenuti Bosch radarski sistem. Sport paket ima Akrapovič slip-on izduv i karbonske blatobrane, a Full paket u jednom donosi sve što smo pomenuli. Kako navodi Ducati, Multistrada V4 i Multistrada V4 S u evropske prodajne salone stiže u novembru. Početna cena osnovnog modela je 18.990 evra, dok je za ''S'' varijantu potrebno izdvojiti 21.990 evra, a za ''S'' Sport 23.790 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha otkrila patente za hibridni maksi skuter

 

yamaha-hibrid 02.jpg

 

Yamaha je jedan od proizvođača koji hibridne pogonske sisteme ne vidi samo kao metod premošćavanja jaza između bezinske snage i elektronskog pogona. Nakon ''flerta'' sa hibridima tokom dvehiljaditih, a zatim i ranije ove godine, Yamaha ponovo radi na dizajnu koji uključuje ovakav pogon. Ideja o hibridnom motociklu postoji od kada i predlozi od hibridnim automobila, mada je tehnološka primena na dvotočkašima bila mnogo sporija. Jedan od problema hibridnog pogonskog sklopa na motociklima je što je pogonski sklop najteži i najskuplji deo mašine.

 

yamaha-hibrid 01.jpg

 

U izradi takvog modela bi trebalo da se vodi računa ne samo o dizajnu, već i ceni koju bi takvo rešenje donelo. Novi patenti iz Japana pokazuju serijski hibridni sistem, koji agregat s unutrašnjim sagorevanjem koristima samo da bi povećao autonomiju električnom motoru. Na ovaj način, benzinski deo motocikla ima zadatak samo da proizvede električnu struju, koja bi se potom iskoristila da puni baterije. Prednost ovakvog sistema je što benzinski agregat radi samo u određenom opsegu broja obrtaja, pod ranije zadatim opterećenjem. Usled toga, emisija se može fino podesiti, a efikasnost same jedinice znatno uvećati. Naravno, nikakvih zvaničnih specifikacija u ovom trenutku nema. Jednostavno, realizacija ovakve ideje je još uvek daleko. Međutim, nivo detalja vidljiv u patentu, pogotovo u vezi toga kako su benzinski i električni agregat postavljani u ramu, govori da se o samom konceptu dosta ozbiljno razmišlja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Bimota KB4 u ograničenoj seriji od marta naredne godine

 

bimota-kb4 01.jpg

 

I dok se moto svet divi nedavno predstavljenom Bimota Tesi H2 modelu, mali italijanski proizvođač ne sedi skrštenih ruku. Kompanija je najavila da će se Bimota KB4 retro sportski dvotočkaš uskoro naći u proizvodnji, ali u izuzetno ograničenom broju.

 

bimota kb4.jpg

 

Početak proizvodnje je planiran za mart naredne godine, a za sada nema indicija koliko primeraka Bimota planira da proizvede. Ono što znamo je da će 20 primeraka biti rezervisano za tržište Velike Britanije, ali nikakvih naznaka za ostala tržišta nema, bar ne u ovom trenutku.

 

Ono što takođe znamo je da će Bimota KB4 biti trkač klasičnog izgleda, a da će ga pokretati izuzetno moderan agregat. U pitanju je redna, četvorocilindarska jedinica zapremine 1.043 kubika, uzeta direktno sa Kawasaki Ninja 1000SX modela. To znači da će KB4 pdoneti oko 140 KS i 110 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Iz Bimote navode da će po dimenzijama, motocikl više ličiti na supersport nego na superbajk mašinu. Drugim rečima, KB4 će biti kompaktan i dovoljno snažan da na stazi i van nje omogući uzbudljivu vožnju. Ipak, primarna funkcija mu je drumska upotreba.

 

Što se ostalih specifikacija tiče, tu su TFT instrument tabla, složeni ABS sistem, kvikšifter, Ohlins ogibljenje, ride-by-wire sistem, kao i još mnogo toa. Na raspolaganju će biti i modovi vožnje, kontrola proklizavanja, Brembo kočnice, OZ felne i mogućnosti povezivanja preko Bluetooth konekcije. Kada je cena u pitanju, glasine sugerišu da bi ona mogla da iznosi oko 64.000 evra, što je slično ceni Tesi H2 modela. Cenu opravdava dosta ugljeničnih vlakana na oklopu, aluminijumska zadnja viljuška, ali i drugi detalji specifikacije, koje bi uskoro trebalo da saznamo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Motorrad Definition CE 04

 

BMW Definition.jpg

 

Novi oblik urbane mobilnosti na dva točka. Sa električnim pogonom, sjajnim dizajnom i inovativnim rešenjima za povezivanje, BMW Motorrad Definition CE 04 kreće u promenu lica segmenta skutera kakvog poznajemo. Dizajn koji oblikuje segmente oličava novu urbanu estetiku i stilističku evoluciju. Mnogi inovativni elementi i detalji BMW Motorrad Concepta - koji su 2017. bili smatrani za radikalnu viziju daleke budućnosti - sada se približavaju proizvodnji.

 

Jasne linije, velike površine u mineralno belom metaliku i precizne forme stvaraju moderne proporcije. Dvobojna podela ide u prilog ovom utisku. Tehničko srce je ofarbano u mat crnu boju. Uz to, tanke baterije u podnom delu i kompaktna pogonska jedinica na zadnjem točku nude mogućnost istraživanja novih puteva. Dizajn sedišta je jedan od mnogih primera izvrsne ergonomije BMW Motorrad Definition CE 04. Omogućava vozačima da se lako penju pozadi i poboljšava ergonomiju za vozača, bez obzira na dužinu nogu ili veličinu tela. Kada je reč o digitalnim aspektima, fokus je ponovo na praktičnim rešenjima. Na primer, vozač se može povezati sa okolinom kombinacijom BMW Motorrad Definition CE 04 i svog pametnog telefona. Ekran od 10.25 inča je do sada najveći te vrste u segmentu skutera i služi kao interfejs između analognog i digitalnog sveta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati lansirao novu XDiavel liniju

 

208753-ducati-xdiavel 03.jpg

 

Ducati je odlučio da svoju liniju za 2021. godinu otkrije kroz petodelnu mini-seriju, koju će prikazivati online. Ove sedmice je prikazana druga epizoda, fokusirana na XDiavel i Scrambler liniju italijanske kompanije. Ako ste očekivali velike promene i nove modele, onda ćete biti razočarani jer ih nema.

 

ducati-xdiavel 02.jpg

 

Međutim, ako ste ljubitelj ova dva unikatna segmenta u ponudi renomiranog proizvođača, onda ćete znati da cenite neka skrivena iznenađenja.

 

208752-ducati-xdiavel 01.jpg

 

Kada se reč o Ducati XDiavel liniji, najveća vest je činjenica da kruzer visokih performansi sada ispunjava Euro5 emisione standarde. To u prevodu znači i premetno povećanje snage na 158 KS (118 kW). Povećanje snage je postignuto redizajniranjem izduvnog sistema i novim podešavanjima agregata. S druge strane, kupci na tržištima van Evrope, npr. u Americi će i dalje imati Euro4 mašinu na raspolaganju, koja ima 150 KS. Osnovni model sada menja Dark verzija, tj. Ducati XDiavel Dark model. Kao što to njegovo ime sugeriše, čitava mašina je u tamnim bojama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati otkrio Scrambler liniju za 2021. godinu

 

ducati-scrambler 10.jpg

 

Ducati je predstavio dva nova modela za 2021, u okviru nove epizode emitovane online. Uz novi XDiavel, italijanski proizvođač je otkrio nove modele iz Scrambler linije, tj. jedan novi i tri osvežena motocikla. Tako nas za narednu godinu očekuju sledeći modeli: Scrambler Nightshift, Desert Sled ''Sparkling Blue'', Icon ''Ducati Red'' i 1100 Dark PRO.

 

ducati-scrambler 4.jpg

 

Nightshift izgleda kao kombinacija Icon, Full Throttle i Cafe Racer modela, a konačni rezultat je mašina izuzetnog izgleda. Tu je sedište u Cafe Racer stilu, izuzetne udobnosti, ručice sa 1100 Sport Pro, premium LED osvetljenje i nove felne sa Pirelli MT60 pneumaticima.

 

ducati-scrambler 3.jpg

 

Donosi isto snage kao i ostatak Scrambler 800 linije, zahvaljujući L-twin agregatu zapremine 803 kubika, koji sada ispunjava Euro5 standard. Na raspolaganju je 73 KS i 66,2 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Njegova cena iznosi 10.990 evra. Drugi osveženi model je Icon, koji dolazi u kultnoj ''Ducati Red'' kombinaciji boja. Obučen kao i njegov sportskiji rođak, Icon takođe ima nepromenjene specifikacije i Euro5-kompatibilni L-twin motor od 803 kubika.

 

ducati-scrambler 2.jpg

 

Ducati Scrambler Desert Sled stiže u ''Sparkling Blue'' grafici. Ono što će kupcima doneti ovaj osamdesetim godinama inspirisana enduro mašine jesu crveno-belo-plavi detalji, sa zlatnim felnama (ova kombinacija bi naročito trebalo da se dopadne američkom tržištu). Ono čime može da se pohvali je nova viljuška sa hodom od 200 mm, standardni štitnik fara, kao i novo sedište. Od svih Scrambler modela, ovaj je najviše ofroud orijentisan. Na kraju, tu je 1100 Dark PRO. U osnovi, njegove specifikacije su ostale identične 1100 Pro, osim što je svaki deo sada ima taman izgled. Ono što donosi je mat crna boja, aluminijumski delovi i retrovizori klasičnog izgleda.

 

ducati-scrambler 1.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader video: Test 2020. BMW R18

 

Došlo ''čudno'' vreme da motocikli imaju motore veće kubikaže nego pola automobila na tržištu :D - ovo je novi R18 sa 1.8 motorom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

MV Agusta predstavila specijalnu rođendansku verziju

 

mv-agusta-superveloce 3.jpg

 

MV Agusta ove godine slavi svoj 75. rođendan i za tu priliku je spremila novi, slavljenički model, zajedno sa potpuno novim internet sajtom kompanije. MV Agusta Superveloce 75 Anniversario izgleda kao pravo remek-delo, a uz će biti dostupan u izuzetno ograničenom broju.

 

mv-agusta-superveloce 2.jpg

 

Naime, italijanski proizvođač planira da napravi svega 75 primeraka, koji će biti dostupni za kupovinu 75 sati nakon, počevši od nedelje u ponoć. Za rezervaciju je potreban depozit od 100 evra, a osim toga, nema nikakvih drugih ograničenja. Obučen u boje italijanske zastave, ova specijalna verzija dolazi sa zlatno-crnim Inmotion felnama i crvenim sedištem od alkantare. Budući vlasnici će takođe dobiti i potvrdu autentičnosti, koja će motocikl učiniti pravim kolekcionarskim primerkom.

 

mv-agusta-superveloce 1.jpg

 

U paketu je i Arrow izduvni sistem, kontrolna jedinica, kao i mnogo drugih detalja koji specijalnu seriju zaista treba da učine specijalnom.

''Srce'' MV Agusta Superveloce 75 Anniversario modela je redni trocilindarski agregat sa F3 800, koji proizvodi 147 KS i ima maksimalnu brzinu veću od 240 km/h. ''Izabrali smo Superveloce kao osnovu za ovaj posebni slavljenički model, jer ona savršeno oslikava spoj savremenih formi i trkačkog nasleđe MV Aguste\\, izjavio je Timur Sardardov, direktor kompanije. ''Drago mi je što se dolazak rođendanskog izdanja podudara sa lansiranje našeg novog internet sajta, dizajniranog da svim ljubiteljima MV Aguste pruži jedno nezaboravno iskustvo i priliku da izbliza upoznaju naš svet.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nmoto kreirao retro BMW skuter

 

nmoto 02.jpg

 

Kompanija Nmoto sa Floride otkrila je upečatljiv dizajn koji BMW C400X skuter pretvara u funkcionalno umetničko delo. Kao i većina ostalih skutera na tržištu, C400X nije preterano psoeban, pa je zato kreirana ova verzija. Nmoto-ova kreacija, nazvana ''Golden Age'', zamenjuje standardnu karoseriju skutera i donosi retro inspirisano telo. Ovakav izlged čini da Golden Age motor liči na prototip R7 iz 1930-ih i zasita sa lakoćom privlaći pažnju svih posmatrača.

 

nmoto 01.jpg

 

Nmoto nije objavio toliko detalja o kompletu za ovaj retro skuter, ali je potvrdio da će zadržati C400X agregat snage 35 ks  i da će imati nisko težište, čineći ga ''spretnim na gradskim ulicama''. Prvi prototip je završen, a finalni model treba da bude predstavljen na proleće 2021. godine. Dok obični C400X ima oštru i ugaonu karoseriju, komplet Golden Age ima zaobljeni art-deco dizajn sa ispupčenim blatobranima koji pokrivaju i prednje i zadnje točkove. Tu su i veliki kružni farovi, prilagođeni vetrobran i plišano kožno sedište. Kupci će moći da naruče ovaj model u mnogoborjnim kombinacijama boja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

CFMOTO lansirao 300GT-E, svoj prvi električni motocikl

 

cf-moto-300gt-e 01.jpg

 

CFMOTO je predstavio svoj prvi električni motocikl, čime je postavio temelje za lansiranje svog podbrenda na struju.

Novi model, 300GT-E policijski motocikl predstavlja prvi korak koji renomirani proizvođač pravi kada je reč o održivim tehnologijama i segmentu vozila na obnovljive izvore energije. mSpecijalno napravljen da zadovolji potrebe policijskih službi širom Kine, 300GT-E donosi pregršt tehnologija poslednje generacije, uključujući i efikasni električni pogonski sklop, mogućnost ''pametnog'' povezivanja i visok stepen bezbednosti vozača.

 

CF-Moto-300GT-e 02.jpg

 

''Srce'' 300GT-E je efikasni vodom hlađeni pogonski sklop, koji je zajedno sa litijumskom baterijom postavljen na središnjem delu, radi niskog centra mase i što boljih upravljačkih karakteristika. 300GT-E se može pohvaliti maksimalnom snagom od 18 kW i maksimalnom brzinom od 120 km/h, dok pomenuta baterija ima autonomiju od 150 km/h i ima mogućnost brzog punjenja. Mogućnost ''pametnog'' povezivanja dozvoljava instalaciju policijskog komunikacionog sistema i međupovezivanja sa policijskom bazom podataka. Tu je i ugrađena satelitska navigacija, preko 7-inčne TFT instrument table, kao i paljenje bez ključa.

 

Od opreme, 300GT-R donosi tri moda vožnje, Bosch ABS, obrnutu viljušku, monošok amortizer, vetrobransko staklo podesivo po visini, 17-inčne aluminijumske felne i LED osvetljenje. CFMOTO je nedavno lansirao još jedan policijski motockl, 1250J, koji je doneo V-tvin agregat zapremine 1.279 kubika, rezultat zajedničkog rada sa KTM-om, 140 KS i 120 Nm maksimalnog obrtnog momenta. To je ujedno najsnažniji kineski agregat ikada napravljen!

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MV Agusta rasprodala specijalnu seriju za svega nekoliko sekundi

 

mv-agusta-superveloce 3.jpg

 

MV Agusta je pre nekoliko dana najavila novu specijalnu verziju modela Superveloce, posvećenu 75. rođendanu italijanske kompanije. Naručivanje ove specijalne setije je počelo u ponedeljak, a svim zainteresovanima je ostavljeno 75 sati da naruče jedan od 75 primeraka koji će biti napravljeni. Kako navode iz MV Aguste, čitava serija je rasprodata za svega nekoliko sekundi. Ljubitelji i entuzijasti MV Aguste su požurili na sajt renomiranog proizvođača i pokupovali sve dostupne primerke ove zaista izvanredne mašine. Zašto je nova serija tako popularna? Odgovor je lak. Superveloce je odlična mašina u svojoj osnovnoj formi i predstavlja savršeni balans između jednistvenog modernog stilskog izgleda i trkačkog nasleđa čuvenog brenda. Spojeno u jedno. Uzmite tu osnovnu formu, ''obucite'' je u boje italijanske zastave i stavite nove grafičke detalje, Inmotion felne, crveno sedište od alkantare, SC-Project izduvni sistem i dobijate dvotočkaš kojem bi malo ko s dovoljno novca u džepu, odoleo.

 

''Bio sam ubeđen da će #superveloce75anniversario biti uspeh, ali ni ja nisam očekivao da će celokupna serija biti rasprodata u svega nekoliko sekundi. Svima koji nisu uspeli da rezervišu primerak za sebe, želim da poručim da zaista cenimo njihov entuzijazam i vernost, dok nastavljamo da stvaramo izvanredne mašine, prava mala umetnička dela", poručio je Timur Sardarov, direktor MV Aguste.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Sym Jet X

 

sym-jet-x 03.jpg

 

Jet je jedna od najprestižnijih serija u liniji kompanije SYM. Prošlo je više od decenije od dolaska Jet serije na tržište, a dosad, najprodavaniji model ove linije na evropskom tržištu je Jet 14. Evolucijom DNK sa Jet 14 modela, SYM je napravio Jet X model, izuzetno agresivnog i atraktivnog izgleda. Vodeći model Jet serije, ovaj dvotočkaš ima pregršt dodataka koji ga čine jedinstvenom ponudom na tržištu.

 

sym-jet-x 02.jpg

 

Njegove specifikacije nude vozačima bezbednost, udobnost u vožnji, luksuz, dok napredne inžjenerske karakteristike obećavaju savrešene upravljačke karakteristike i ergonomiju. Sve što je potrebno za uživanje u vožnji, Jet X donosi. Dizajn Jet X skutera je posebno fokusiran na manevarske sposobnosti i ergonomiju. Jet X se može pohvaliti kompletnim LED osvetljenjem (farovima, zadnjim svetlom i indikatorima promene pravca). Ta činjenica ne samo što Jet X čini izuzetno futurističkim, već u mnogome poboljšava bezbednost u vožnji.

 

sym-jet-x 01.jpg

 

Jet X ima sistem paljenja bez ključa, šti čitavo iskustvo čini ''pametnim'' i ugodnijim. Futuristički osećaj dodatno naglašava LCD instrument tabla, koja se samo što ima izvanredan stilski izgled, već na jednom mestu donosi sve potrebne informacije. Tu je i automatsko prilagođavanje pozadinskog osvetljenja, koje će omogućiti optimalnu vidljivost u svim uslovima. Tu je i svetlo za opasnost, koje služi da upozori vozače iza. ''Srce'' novog skutera je jednocilindarski OHC agregat, zapremine 124.6 kubika, koji donosi 9.5 kW na 8.000 obrtaja i 11 Nm obrtnog momenta na 6.000 obrtaja. Pomenućemo i podesivo zadnje ogibljenje koje pruža vrhunsku podršku i stabilnost.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha predstavila novi Tracer 9 i Tracer 9 GT

 

yamaha-tracer-9 04.jpg

 

Red je da Yamaha lansira svoje najnovije modele, a stvari počinjemo sa novim Tracer 9 i Tracer 9 GT modelima za 2021.

 

yamaha-tracer-9 03.jpg

 

Poput novog MT-09 i ovi Tracer 9 motocikli donose novi agregat, elektroniku i spoljašnji izgled. Drugim rečima, to je potpuno novi sportski turer model.

 

yamaha-tracer-9 02.jpg

 

Kada je reč o agregatu, Tracer 9 i 9 GT dolaze sa istim CP3 rednim trocilindarskim agregatom, zapremine 890 kubika, koji se našao i na MT-09. U poređenju sa prethodnim Tracer 900, ova nova jedinica donosi određene promene koje za rezultat imaju povećanje izlazne snage sa 114 KS na 117 KS.

 

yamaha-tracer-9 01.jpg

 

Novi motor, iako veće zapremine, je zapravo i lakši od svog prethodnika. S novom CF Deltabox šasijom od livenog aluminijuma, novi Tracer 9 je lakši i okretniji od svog prethodnika, a dodatno je oplemenjen novim potapajućim kvačilom i dužom zadnjom viljuškom. Kao i kod novog MT-09, tu je šestoosna inercijalna merna jedinica (IMU), plus pomagala za vožnju zasnovana na onima koje u ponudi ima R1M superbajk. Govorimo o sistemu za kontrolu proklizavanja u tri režima, sistemu za upravljanje klizanjem, kontroli kočenja i mnogim drugim.

 

Što se stilskog izgleda tiče, Yamaha Tracer 9 je sada aerodinamičniji, što nudi izuzetno atraktivan izgled i vrhunske performanse, kao i veću autonomiju zahvaljujući rezervoaru za gorivo zapremine 19 litara. Potpuno napunjena gorivom, ova mašina može preći preko 350 km bez zaustavljanja. Kao sportski turer, očekuje se da će motocikl moći da preveze dosta tereta. Ostale karakteristike uključuju LED svetla, dvostruki 3.5 inčna TFT ekran, SpinForged felne male težine, potpuno podesive 41-milimetarske USD viljuške i podesivo sedište.

 

Ako se odlučite za Yamaha Tracer 9 GT, dobićete sve gore navedeno, ali i nešto više:

  • KYB poluaktivno ogibljenje
  • bočni koferi
  • ''kvikšifter''
  • dodatna LED svetla
  • posebne boje i grafika
  • grejači ručica

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW S1000R

 

bmw-s1000r 03.jpg

 

Jedan od modela čiji debi za 2021. se očekivao, BMW S1000R, je upravo predstavljen od strane nemačke marke. Radi se o stritfajter rođaku aktuelne generacije S1000RR, što znači da se može pohvaliti novim motorom i šasijom. Oba ta elementa potiču od superbajka, s tim što je redni četvorocilindarski agregat BMW S1000R podešen za bolje performanse na ulici, a ne da bude brz na stazi.

 

bmw-s1000r 02.jpg

 

Na raspolaganju ima 162KS i 114 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 3.000 obrtaja. Ako vam ti brojevi zvuče poznato, nije čudo. To su iste brojke koje ima i odlazeći model.

 

bmw-s1000r 01.jpg

 

BMW Motorrad je poradio na prenosu S1000R, a promene za posledicu imaju manju buku i vibracije motora, kao i bolju potrošnju u vožnji na otvorenom. Nemci kažu da je S1000R smršao više od 4.5 kilograma, pa sad teži 199 kilograma. Ta težina može se još više smanjiti uz pomoć ''M'' paketa za S1000R, koji donosi kovane ili karbonske felne. Što se elektronike tiče, tu je šestoosna inercijalna merna jedinca (IMU), a u paketu dodatne opreme je i pregršt dodataka za vozače. U standardnom paketu su ABS Pro, dinamička kontrola proklizavanja, LED svetla i 6.5-inčna TFT instrument tabla. Kao dodatne opecije tu su i Pro modovi vožnje, dinamička kontrola kočenja, MSR i podešavanja vezana za upravljanje kočenjem motorom.

Za sada nema reči o tome koliko će novi BMW S1000R koštati.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kultni britanski brend sprema povratak naredne godine

 

bsa-povratak.jpg

 

Nakon nekoliko godina neaktivnosti otkako ga je Mahindra kupila 2017. godine, britanski brend BSA bi konačno mogao da se vrati na scenu tokom 2021. godine. Iako su u vlasništvu gigantskog indijskog automobilskog konglomerata, BSA će se ponovo pokrenuti u Velikoj Britaniji, a u pripremi je mnoštvo različitih modela. BSA neće jednostavno samo nastaviti tamo gde se stalo. Umesto toga, kompanija planira proizvodnju serije električnih motocikala koji bi inicijalno bili namenjeni tržištu Velike Britanije. Postoje glasine o izgradnji proizvodnog pogona u Birmingemu, koji bi sa radom mogao da počne negde sredinom 2021. godine.

 

Oživljavanje BSA pokrenuto je zahvaljujući zajmu od malo preko 5 miliona evra koji je dala vlada Velike Britanije. Uz haos prouzrokovan pandemijom virusa korona, ovaj plan bi trebalo da pomogne razvoju i izradi novih motocikala, a uz to bi trebalo da dovede do otvaranja na stotine novih radnih mesta. Nova električna serija britanskog proizvođača bi trebalo da bude nosilac razvoja, a ukoliko poslovni rezultati budu kako treba BSA planira da u budućnosti oživi i svoju ponudu benzinskih dvotočkaša. Nismo sasvim sigurni kako će se sve ovo odigrati, ali je svakako lepo videti spremnost da se ulaže u nešto tako kultno kao BSA.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati Panigale V4SP, SuperSport 950 i električni bicikl TK-01RR e-enduro

 

ducati 005.jpg

 

Kompanija Ducati je zvanično predstavila tri nova proizvoda, a to su dva motocikla i jedan električni bicikl. Iz Ducatija je stigao crni motocikl Panigale V4SP koji razvija 214 KS i koji će biti rival prvom motociklu iz BMW-ovog M odeljenja.

 

ducati 004.jpg

 

Pozicioniran je iznad modela V4S u hijerariji i cenovnom rangu, ima karbonske točkove koji su lakši 1,4 kg, bolju kontrolu prijanjanja, Ohlins NIX 30 viljušku, TTX 36 zadnji amortizer, Brembo diskove 330 mm, potpuno podesive naslone za noge od eloksiranog aluminijuma, kao i komplet za uklanjanje retrovizora i registarske oznake te GPS sistem.

 

ducati 003.jpg

 

SuperSport 950 bele boje je teži za 11 kg od modela V4SP sa svojih 184 kg. Dolazi s novom elektronikom, a moguće je dobiti i Ohlins vešanje.

 

ducati 002.jpg

 

Električni bicikl TK-01RR e-enduro nema baš lepo ime, a dolazi sa Ohlins viljuškom i amortizerom. Dobio je električni motor težak 2.6 kg i proizvodi 84.4 Nm obrtnog momenta, a koji se može podešavati putem aplikacije.

 

ducati 001.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...