Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Novosti iz moto industrije

Recommended Posts

Nova Honda Africa Twin CRF1100L

 

honda-africa-twin 003.jpg

 

Honda je konačno predstavila novi Africa Twin model, sada prilagođen Euro5 emisionim standardima. Rezultat toga je ''CRF1100L'' motocikl, što otkriva da japanski adventure-tourer sada ima 86 kubika veću zapreminu, što je očekivano povećanje. Usled toga, imamo povećanje od 7% kada je maksimalna snaga u pitanju (101 KS / 75 kW), uz 6% više maksimalnog obrtnog momenta (105 Nm).

 

honda-africa-twin 002.jpg

 

Honda Africa Twin u varijanti za 2020. ima neznatno povećanje težine od 6.8 kg. Međutim, to povećanje je i te kako opravdano onim što sada motocikl ima u ponudi. Da bi motocikl prilagodila novim emisionim propisima, Honda je poboljšala usisnike i izduvni sistem svog paralelnog twin agregata. Japanci su obratili pažnju na povratne reakcije dobijene od svojih kupaca, kada je prethodno izdanje ''Afrike'' u pitanju, pa je poradila na šasiji kako bi omogućila bolje upravljačke karakterstike. Uz to, dodat je i aluminijumski zadnji podram, koji može da se skine po potrebi.

 

honda-africa-twin 004.jpg

 

Tu je i novi dizajn aluminijmske zadnje viljuške, koja je sada lakša, ali čvršća. Novi motocikl može da se pohvali impresivnim paketom elektronike. To znači šestoosnu inercijalnu mernu jedinicu (IMU), kontrolu proklizavanja, ABS i DCT. Instrument tabla je 6.5-inčni TFT ekran osetljiv na dodir, koji radi sa Apple CarPlay softverom. Dodat je i tempomant, izuzetno tražena opcija koju nismo imali na starijim modelima. Honda će ponuditi dva paketa opreme za Africa Twin. Oba su fokusirana na ''off-road'', s tim što će Honda Africa Twin Adventure Sports ES imati više dodataka u ponudi, rezervoar veće zapremine, Showa elektronski podesivo ogibljenje, grejače ručica, kao i aluminijumski zadnji nosač.

 

honda-africa-twin 001.jpg

 

Cenovno gledano, imaće sledeće varijante: Africa Twin, Africa Twin DCT, Africa Twin Adventure Sports SE, kao i Africa Twin Adventure Sports SE DCT. Čini se da je Honda još jednom spremna da postavi nove standarde u ADV segmentu ponudivši sposobnu, ali cenovno pristupačnu mašinu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Triumph Street Triple RS uskoro debituje

 

 

Čini se da Triumph ima novi sportski motocikl, a pritom ne mislimo na nedavno lansirani model Daytona Moto2 765. Doduše, svakako se radi o modelu sa trocilindarskim agregatom zapremine 765 kubika, samo što je u pitanju Street Triple RS.

Nekoliko detalja o predstojećoj mašini znamo, kao što je nova estetika kultnog prednjeg fara, koji u sebi donosi DRL dizajn. Ako je verovati glasinama koje stižu do nas, Triumph Street Triple RS će imati agregat istih specifikacija kao i Daytona Moto2 765, što u prevodi znači 128 KS na raspolaganju. Biće interesatno videti da li su glasine u pravu, kao i to na koji će način Street Triple RS zadržati status moćne ulične mašine, status na koji su mnogi navikli i koji mnogi izuzetno cene.

Na svu sreću nećemo morati dugo da čekamo kako bi saznali šta su Britanci spremili za nas, jer je premijera zakazana za 12. oktobar. Tako će Street Triple RS biti među mašinama čiji proizvođači su odlučili da ih prikažu pre gužve koju donosi novembarski EICMA salon u Milanu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW zaštitio nazive za M verzije svojih modela

 

BMW-S1000RR.jpg

 

BMW je saopštio da je podneo zahtev za zaštitu naziva M verzija svojih modela S 1000 RR, S 1000 XR i R 1250 GS. Prema dostupnim informacijama, novi modeli neće zadržati prvo slovo svog imena, već će svako od njih biti zamenjeno slovom ''M''. Tako će tri nova modela imati nazive M 1000 RR, M 1000 XR i M 1300 GS. Ovo će biti prvi put da BMW odstupa od svog sistema nomenklature, gde prvo slovo uvek označava tip agregata koji motocikl koristi. Izuzetan je linija skutera nemačke kompanije. Naprimer, ''F'' označave paralelnu twin jedinicu, ''G'' jednocilindarsku, ''K'' rednu šestocilindarsku, ''R'' je za bokser, dok ''S'' označava redni četvorocilindarski. Skuteri su svojevrsni odstupanje od norme sa oznakom ''C''.

''M'' je, sa druge strane, rezervisano za motocikle koji dobijaju ''M paket''. Kod motocikala, S 1000 RR sa M paketom ima komponente visokih performansi poput karbonskih felni, lakšeg akumulatora, sportskog sedišta, podesive zadnje viljuške, Pro moda vožnje i posebne M grafike.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda CT125 koncept debituje u Tokiju

 

honda-ct125.jpg

 

Honda je najavila konceptni model inspirisan jednom kultnom mašinom japanskog giganta. Ime studije je CT125 koncept, a debitovaće za mesec dana na salonu motocikala u Tokiju.

 

Za poznavaoce moto istorije, ''CT'' je poznato ime, koje je predstavljalo ''off-road'' pandan popularnom Super Cup motociklu. A kako je Honda ponudila novu, savremenu verziju Super Cub motocikla, logično je da uradi isto i za CT, pa otuda i ovaj koncept. Poput novog Super Cub dvotočkaša, CT125 koncept koristi agregat Honde Grom kao svoj osnovu, ali oko njega donosi potpuno novu kreaciju. U ovom trenutku, CT125 koncept je upravo to - koncept. Međutim, motocikli koji u toj formi debituju u Tokiju imaju i te kako znaju da završe na proizvodnoj traci. Takav je bio slučaj sa modelima Monkey, CB1000R i CBR250RR. Shodno tome, očekujemo da CT125 stigne u serijsku proizvodnju u naredne dve (proizvodne) godine. Nema sumnje da će ovaj koncept privući dosta pažnje. Za još informacija ćemo morati da sačekamo sajam u Tokiju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je prvi Ducati Panigale V4 R u Endurance izdanju

 

ducati-panigale-v4-r-hertrampf-ewc-endurance-1.jpg.d5444eca2aab6280d1ce7651eed24fd2.jpg

 

Pre nekoliko sedmica, pomenuli smo izglede da Ducati Corse vidimo u svetskom Endurance šampionatu, kao i to da li bi Panigale V4 R mogao da se pojavi na Suzuki. Ko zna koliko je do toga ostalo, ali već sad možemo imati uvid u to šta očekivati od italijanskog proizvođača. To je zato što će nemački Hertrampf Racing Endurance Team voziti Ducati Panigale V4 R u ovogodišnjem endurance šampionatu.

 

Ducati-Panigale-V4-R-Hertrampf-EWC-endurance-2.jpg.84dbe466f01e7032fce3a35d807436ad.jpg

 

Ducati V4 R sa endurance specifikacijama je svoj debi imao prošlog vikenda na “Bold d’Or” trci, ali ga Nemci neće pamtiti po dobru jer su na pola trke morali da odustanu zbog mehaničkih problema. Čini se da je hladno vreme na Manji-Kuru, u kombinaciji sa velikim hladnjacima korišćenim na agregatu WSBK specifikacija, doveo do pada temperature tečnosti za hlađenje. To je, pak, za posledicu imalo pad pritiska ulja, a kako nisu želeli da rizikuju kvar motora – odustali su. I mada ovo nije bio debi kakvim su se u timu nadali, ovo pokazuje izazove kojih ima kada se nova platforma nađe na stazi. Kao što se vidi na video snimku u nastavku, motocikl je pretrpeo određene promene, kako bi mogao da se koristi u EWC šampionatu. Ostalo je LED osvetljenje, kao i paket elektronike i agregat. Ne iznenađuju ni Pirelli pneumatici, imajući u vidu veze dva italijanska brenda. Naredni nastup za Hertrampf endurance Ducati Panigale V4 R superbajk biće na Sepangu u decembru, a biće interesantno videti kako će se tada ovaj motocikl pokazati.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

5d93a1808f496_unnamed(3).jpg.d7d61f17700f834390ff0320d8e02dcb.jpg FIM EWC video: Ducati Panigale V4R 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piaggio izgubio spor sa kineskim proizvođačem oko dizajna

 

5d950d26900c7_115218-vespa1.jpg.7cc84d3b578af50dd97543eab1801436.jpg

 

Poznato je da mnogi kineski proizvođači motocikala bez ikakvog problema zloupotrebljavaju intelektalnu svojinu drugih kompanija. Upravo se to dogodilo i dovelo do spora italijanske kompanije Piaggio i Zhejiang Zhongneng grupe. Piaggio je optužio Zhejiang Zhongneng za kopiranje Vespe LX (na slici) i čitav slučaj dovela do Evropske kancelarije za intelektualnu svojinu (EUIPO). Italijanski proizvođač je naveo da postoji od 1945, a da je kineska kompanija svoje skutere počela da proizvodi 2005, pa je zbog toga optužila druga stranu da kopira liniju LX. Međutim, EUIPO to nije video tako, navodeći da se linije Vespe LX i Znen F9 modela razlikuju. Optužbe su odbačene, ali je kineski proizvođač sporni model uklonio iz prodaje Eksperi smatraju da je Vespa imala uticaj na gotovo sve savremene skutere i da se linije kultnog italijanskog modela mogu primetiti u velikom broju dvotočkaša drugih proizvođača, ali bez ikakve namere da se ukrade nečija intelektualna svojina. S durge strane, brojni brendovi iz najmnogoljudnije zemlje svetla drugačije tumače zakone o autorskim pravima i intelektualnoj svojini. Zhejiang Zhongneng, bar tako kaže EUIPO, nije među njima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigao još jedan ''teaser'' za novi turbo Kawasaki Z model

 

kawasaki-teaser.jpg

 

Ovoga puta smo dobili priliku da, makar na malo, vidimo kako će izgledati novi motocikl. Snimak, između ostalog, prikazuje prednji deo nove mašine, turbinu i usisnik za vazduh. Tu je i novi TFT ekran. Možemo videti i da će novi motocikl imati tempomat, uz obaveznu kontrolu proklizavanja i ABS. U ovom trenutku, možemo samo da nagađamo kako će novi Kawasaki izgledati, ali bar na to nećemo dugo čekati.

 

Premijera nove mašine je zakazana za 23. oktobar i salon motocikala u Tokiju. Kawasaki ''Z'' oznaku koristi za svoje ''nejked'' modele u svojoj gami. Tako i novi turbo ''Z'' predstavlja nejked verziju Ninja H2 motocikla. Kako aktuelna varijanta Ninja H2 proizvodi 231 KS, samo možemo da sa nestrpljenjem čekamo brojke vezane za novu mašinu. Upravo je to prilika za Kawasaki da uzme krunu u ovog segmentu. Nju trenutno drži KTM-ov 1290 Super Duke R, čiji agregat proizvodi 177 KS i 141 Nm obrtnog momenta. Istog dana će i Ducati otkriti svoj novi Streetfighter V4. Zasnovan na Panigale V4 modelu koji ima 214 KS na raspolaganju, ovaj model je adut italijanske kompanije kada je borba za najsnažniji ''nejked'' u pitanju.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

MV Agusta obezbedila novac za narednih 5 godina

 

mv-agusta-logo.jpg.2502c7bb766610ec1a51b7363f6d6b4e.jpg

 

Važne vesti stižu iz Varezea, jer je MV Agusta saopštila da je obezbedila finansijska sredstva za novi petogodišnji poslovni plan. Italijanski brend je takođe saopštio određene promene u vrhu kompanije, od kojih je možda najvažnija da je Đovani Kastiljoni dobio savetodavnu funkciju. Cilj novog petogodišnjeg plana je godišnja prodaja od 25.000 jedinica, s fokusom na nove premium motocikle i mašine srednje veličine. Od ove godine, pa sve tokom 2021, poslovni plan uključuje snažne investicije u globalnu distributivnu mrežu renomiranog proizvođača, a poseban fokus biće na SAD, Evropu i Aziju. “U narednih 5 godina, naša pažnja će biti posvećena razvoju prodajnih kapaciteta i servisnoj mreži, uz investiranje u razvoj novih proizvoda i tehnoloških inovacija”, izjavio je izvršni direktor i predsednik MV Aguste, Timur Sardarov.

 

“Zajedno sa rukovodstvom kompanije, vredno radimo na sprovođenju ovog poslovnog plana i dostizanju postavljenih ciljeva. U tu svrhu ćemo morati da povećamo broj zaposlenih. Novi poslovni plan će imati veliki, pozitivni uticaj i na lokalnu zajednicu.” Sredstva je obezbedila porodica Sardarov, a Timuru će se u vođenju kompanije prodružiti Masimo Bordi i Paolo Betin. Bordi je “otac” desmodromic vodom hlađenog agregata na Ducati motociklima, a toko ere Klaudija Kastiljonija, radio je kao generalni menadžer MV Aguste i kompanije Cagiva. Paolo Betin je imenovan za finansijskog direktora, a na novoj poziciji će imati priliku da primeni svoje veliko iskstvo u ovoj oblasti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suzuki predstavio superbajk liniju za 2020. godinu

 

Suzuki-GSX-R1000R-2.jpg

 

Bez previše pompe Suzuki je otkrio liniju superbajk modela za narednu godinu. Tu su nove boje i grafike, uz neka poboljšanja, ali su motocikli uglavnom ostali nepromenjeni u poređenju još uvek aktuelnim modelima. Više promena možemo očekivati kada modeli prilagođeni Euro 5 standardu budu spremni za 2021.

 

2020 Suzuki GSX-R1000R

GSX-R1000R je Suzukijevo oružje za WSBK šampionat i zbog toga donosi najviše tehnoloških dodataka. Jedina promena su nove grafike za narednu godinu. Opcije boja su Glass Sparkle crna/ Pearl Mira crvena ili metalik Triton plava, fabrička trkačka grafika.

 

Suzuki-GSX-R1000R-1.jpg

 

2020 Suzuki GSX-R1000

Ovo je ''normalno'' izdanje malopre pomentog superbajka, a za razliku od ''R'' varijante, GSX-R1000 je namenjen masama. Ima minimalističku grafiku i izgleda dosta ''čisto''. Sa ''R'' varijante tu je kvikšifter, a dostupan je u dve kombinacije boja: metalik mat crna broj 2 / Glass Sparkle crna ili Pearl Glacier bela / Glass Sparkle crna.

 

196810-Suzuki-GSX-R1000-2.jpg

 

2020 Suzuki GSX-R750

Suzuki je jedini proizvođač koji nastavlja da nudi superbajk od 750 kubika. Segment je poprilično zamro kada je WSBK prešao na litarske redne četvorocilindarske agregate, a MotoGP na četvorotaktne jedinice od 990 kubika.

 

Suzuki-GSX-R750.jpg

 

Ali ima nešto primamljivo u vezi ovih modela, jer oni popunjavaju prazninu između mašina od 600 i 1.000 kubika. Ovaj model ima istu šasiju kao i varijanta od 600 kubika, s tim što je motor veći. Dostupan je u sledećim kombinacijama boja: metalik mat crna broj 2 / Glass Sparkle crna ili Pearl Glacier bela / Glass Sparkle crna.

 

2020 Suzuki GSX-R600

Evo i varijante od 600 kubika. Lak je i agilan i pruža dosta zadovoljstva u vožnji. Dostupan je u Pearl Glacier beloj i Glass Sparkle crnoj.

 

Suzuki-GSX-R6000.jpg

 

2020 Suzuki GSX-1300R Hayabusa

Evo i Hayabuse, tog čuvenog motocikla koji je 1999. godine postao najbrži drumski motocikl kada je dostigao brzinu od 312 km/h.

 

196814-suzuki-Hayabusa.jpg

 

Danas je i dalje brz i podjednako tražen kao i nekada. Prošao je dosta važnih promena tokom svog životnog ciklusa, uključujući i Brembo kočnice, potapajuće kvačilo, veći hladnjak i sl. Ovo će biti Hayabusino poslednje pojavljivanje u aktuelnom dizajnu. Ponudu boja čine Candy Darin crvena i metalik Thunder siva.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha otkrila novi MT-03

 

yamaha-mt-03 004.jpg

 

Yamaha je predstavila osveženu verziju svog A2 modela srednje kategorije. Reč je o MT-03, koji dolazi sa odrađenim poboljšanjima kada je reč o ogibljenju i stilskom izgledu. Najveća novina je novi dualni far, koji je čitavom prednjem delu dao agresivni izgled koji dodatno naglašavaju manje promene u stilskom izgledu. Sve u svemu, motocikl sada ima muževniji profil, uključujući i širi poklopac rezervoara.

 

Yamaha-MT-03 003.jpg

 

Promene nisu samo kozmetičke, jer su sada tu i nove 37-milimetarske USD viljuške, koje su zamenile teleskopsku jedinicu na starom modelu, uz produženu asimetričnu zadnju viljušku, bližu središnjoj tački motocikla. Treba pomenuti i određene promene na sistemu ogibljenje, uz znatno čvršće opruge.

 

Yamaha-MT-03 002.jpg

 

Japanska kompanija se odlučila za novu LCD instrumet tablu, za koju navode da je mnogo lakša za korišćenje u poređenju sa prethodnom jedinicom.

 

Yamaha-MT-03 001.jpg

 

Novi MT-03 će biti dostupan u sledećim kombinacijama boja: Ice Fluo, Icon Blue plavoj i Midnight Black crnoj. U prodajnim salonima ga očekujte od decembra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

CF Moto spremio novi SR 250

 

cf-moto-sr250.jpg

 

Nakon nekoliko ''teaser'' video snimaka i špijunskih fotografija, CF Moto je predstavio novi SR 250. Ovaj sportski motocikl je zasnovan na NK 250 modelu, a njegovo lansiranj se čeka još od maja, kada je kineska kompanija otkrila prototip. I mada nije bilo detaljnih informacija o njemu, na osnovu tada objavljenog ''teaser'' video snimka bilo je jasno da je proizvodna varijanta na putu, kao i da je pitanje meseci kada će novi model stići na tržište.

 

Ova fotografija otkriva novi model u izdanju spremnom za prodajne salone. U poređenju sa pomenutim najavnim video snimkom, na kojem je motocikl bio ''obučen'' u trkačku grafiku, nema većih razlika. Jasno vidimo oštre, elegantne linije, spremne da se uhvate u koštac sa japanskim i evropskim modelima u ponudi. Dizajn SR 250 potpisuje Kiska, čuvena dizajerska kuća zaslužna za dizajn brojnih KTM modela tokom proteklih godina. Novi motocikl pokreće agregat zapremine 249 kubika, koji nudi 25.4 KS, dok smo na snimku videli i Brembo kočione čeljusti, USD viljuške, TFT instrument tablu i Akrapovič izduv. Što se cene tiče, trebalo bi da bude znatno jeftiniji od svojih rivala poput Kawasaki Ninja 400 i Yamaha R3 dvotočkaša.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Triumph Street Triple 765 RS

 

triumph-speed-triple-rs 003.jpg

 

Tu je, novi Triumph Street Triple RS 765 u osveženom izdanju koje predstavlja kombinaciju ažuriranog izgleda i mehaničkih poboljšanja. Kao što je najavljeno, motocikl ima isti agregat kao i nedavno predstavljeni model Daytona Moto2 765, što znači da nas čeka jedinica zapremine 765 kubika sa 121 KS i oko 79 Nm obrtnog momenta, prilagođena novim Euro 5 standardima.

 

triumph-speed-triple-rs 002.jpg

 

Kako bi se ta snaga ukrotila za primenu na ulici, Triumph je podesio prenos uslovima takve vožnje, dok celokupan paket kompletira potapajuće kvačilo. Tu u još i ''kvikšifter'', pet modova vožnje, Brembo M50 kočnice, Showa Big Piston viljuške (BPF), kao, Ohlins amortizer i kontrola proklizavanja.

 

triumph-speed-triple-rs-3 001.jpg

 

Na osnovu fotografija koje imamo, možemo videti da je novi Street Triple RS pretrpeo određene vizuelne promene, pogotovo kada je reč o faru i dnevnim svetlima. Sa težinom od 166 kg, gotovo 2 kg je lakši od još uvek aktuelnog modela, što je impresivno imajući u vidu zahtevnost Euro 5 regulativa. Triumph još uvek ne nudi više detalje, niti informacije o tačnom datumu lansiranja i ceni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2020. Kawasaki Ninja 650

 

kawasaki-ninja-650-1.jpg

 

Kawasaki je svoj popularni Ninja 650 model sredio za 2020. godinu, a sposobni motocikl sada uz pristojne performanse nudi i savremene dodatke poput instrument table poslednje generacije, mogućnost povezivanje preko Bluetooth-a i novi stilski izgled. Ninja 650 je 2017. stigao kao zamena za stari ER-6F i odmah se nametnuo na tržištu. Sada, japanska mašina donosi 10.9-centimetarsku TFT instrument tablu, uz mogućnost povezivanja s njom preko posebne aplikacije za pametne telefone koja uključuje i GPS opciju.

 

kawasaki-ninja-650-5.jpg

 

Tu su i nova LED svetla napred i pozadi, kao i Dunlop Sportmax Roadsport 2 pneumatici u standardnom izdanju. Motocikl sada ima ''oštriji'' stilski izgled koji je više u skladu sa firminim sportskijm ZX-6R i Ninja 400 modelima. Sedište za suvozača je takođe redizajnirano i nudi veću udobnost. Paralelni twin motor nudi 67 KS i 66.6 Nm maksimalnog obrta i nepromenjen je u odnosu na prethodnu verziju. Kao i čelična trelis šasija. U opciji su i nove kombinacije boja: zeleno-crna, crna i belo-crna.

Cena za sada nije poznata, ali je jasno da će Kawasaki želeti da ona bude što konkurentnija. Očekuje se i Performance i Tourer verzije. Performance bi trebalo da dođe sa Akrapovič izduvom i zatamnjenim vetrobranskim staklom, a Tourer će ponuditi bočne kofere i vetrobransko staklo veće visine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže Kawasaki Z H2

 

kawasaki-z-h2.jpg

 

Novi turbo ''nejked'' koji za 2020. sprema Kawasaki, nosiće naziv H2 i biće predstavljen 23. oktobra na sajmu motocikala u Tokiju. Najnoviji ''teaser'' video ovog modela, treći po redu, otkriva proporcije predstojeće mašine, datum lansiranja, ime, ali ne i više od toga. Nakon inicijalnog snimka drugi nam je dao priliku da, makar na malo, vidimo kako će izgledati novi motocikl. Snimak, između ostalog, je prikazao prednji deo nove mašine, turbinu i usisnik za vazduh. Videli smo da nas čeka i novi TFT ekran, tempomat i obaveznu kontrolu proklizavanja i ABS. Novi Z H2 predstavlja ''nejked'' verziju Ninja H2 motocikla, a ako aktuelna varijanta ove mašine proizvodi 231 KS, samo možemo da sa nestrpljenjem čekamo brojke koje će premijerno otkriti u japanskoj prestonici.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

KTM golica maštu novim 1290 Super Duke R

 

ktm-super-duke-r-teaser.jpg

 

Znamo da novi KTM 1290 Super Duke R dolazi u varijanti za 2020. godinu, ali za svaki slučaj, kako bi otklonili svaku sumnju u to, Austrijanci su krenuli da golicaju maštu svojim modelom čija premijera na očekuje na EICMA sajmu u Milanu. Novi ''teaser'' video prikazuje tehničare KTM-a kako rade na motociklu. Uz video snimak ide i hešteg #GETDUKED.

 

Pažljivim posmatranjem uočavamo brojne naznake onoga što novi motocikl visokih performansi sa jednostranom viljuškom donosi. Čelični trelis ram izgleda identično onom na špijunskim fotografijama ove mašine. Šta još znamo o ovom motociklu? Pa... prilično, a sva je prilika da ćemo imati gotovo potpuno novi dvotočkaš. Šasija je bliža onoj kakvu ima RC8 superbajk, u kompletu sa niže postavljenim agregatom. To bi trebalo da ima bolje upravljačke karakeristike i osećaj u vožnji, istovremeno dajući sportskije osobine novom Super Duke R. Agregat će doneti više snage i ispunjava Euro 5 emisione standarne, dok će određeno poboljšanje pretrpeti i paket elektronike. Biće interesantno videti da li će Super Duke R doneti povećanje zapremine motora, ali svakako očekujemo da će njegov duh ostati isti, doduše uz nekoliko modifikacija. Tu su nova TFT instrument tabla i prenos, WP ogibljenje visokih performansi, Brembo Stylema kočnice. Kao što smo već rekli, njegova premijera je zakazana za predstojeći EICMA salonu u Milanu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Britanski Hesketh radi na trocilindarskom turbo sportskom modelu

 

Hesketh

 

Evo jednog zanimljivog modela koji bi u toku naredne godine trebalo da stigne na tržište, a kojeg će biti vredno čekati. U pitanju je sportski motocikl britanskog brenda Hesketh, koji će moći da se pohvali litarskim trocilindarskim turbo agregatom. Nažalost, osim toga i konceptne skice koju ovde vidite, detalja o ovoj kreaciji gotovo i da nema, ali kako poručuju Britanci plan je da bude lansiran u toku 2020. i kako sada stvari stoje - tako će i biti.

Ambiciozno za mašinu koja nije odmakla od obične skice, mada ko zna, možda već postoji prototip koji se već testira po drumovima na Ostrvu. Ipak, sama ideja iza ovog, za sada još uvek neimenovanog dvotočkaša, je intrigantna, a posebno privlačno zvuči turbo agregat zapremine 1.000 litara, kojem definitivno neće faliti snage. Bar nije kod Kawasaki H2 linije. Kao što je to slučaj sa većinom Hesketh mašina, cena neće biti nimalo naivna, ali će budući kupci sigurno dobiti motocikl kakvog nema na tržištu. Biće zanimljivo videti da li će ovaj model postati stvarnost, odnosno da li će kompanija uspeti da ispuni obećanje i spremi ga za 2020. godinu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodaje se Harley-Davidson sa papinim potpisom

 

papin-harli 003.jpg

 

Tokom šest godina provednih na čelu Svete stolice, papa Franjo je postao poznat po postupcima ne toliko uobičajenim za poglavara Katoličke crkve. Tako da ne treba da čudi što se njegov potpis našao i na jednoj po meri urađenoj mašini.

 

papin-harli 002.jpg

 

Originalni motocikl je napravljen 2016. godine, a u pitanju je bio Harley-Davidson model, zapremine 1.570 kubika, vlasništvo jednog salona američke kompanije u Nemačkoj. Na zahtev grupe ''bajkera Isusovaca'' iz Austrije (da, dobro ste pročitali), motocikl je sređen sa namerom da završi kao donacija jednoj od misionarskih organizacija iz Vatikana.

 

papin-harli 001.jpg

 

Nazvan je White Unique, zbog svoje bele boje, a kao ''tačka na i'' dolaze raspeće i potpis pape Franje. Ali, kako se papa potpisao na motocikl? Dvotočkaš je premijerno prikazan 29. juna u nemačkom Vircburgu, a zatim je krenuo put Vatikana gde je 7. jula predstavljen na trgu Svetog Petra, gde ga je papa blagoslovio i stavio svoj potpis na njega. 20. oktobra će se naći na aukciji u organizaciji kuće ''Bonam'', a prema dostupnim informacijama, mogao da bi da dostigne cenu između 57.000 i 115.000 evra. Sav prihod od prodaje će otići u dobrotvorne svrhe.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električna glavobolja za Harley-Davidson

 

194880-harley lw 004.jpg

 

Čelnici čuvenog proizvođača motora Harley-Davidson se verovatno gorko kaju što su napravili električni Harley. Njihov prvi električni model LiveWire doživljava debakl na tržištu, a sada je obustavljena proizvodnja. Na osnovu saopštenja iz kompanije uzrok nije slaba potražnja, već greška u kontroli kvaliteta koju u Harleyu opisuju kao ''nestandardno stanje''. Iz Harleya nisu otkrili detalje ''greške'', ali vrlo cenjeni ''Wall Street Journal'' javlja da je navodno u vezi sa mehanizmom za punjenje. Isporuka motora koja je trebalo da počne u avgustu je sada odložena do daljnjeg.

Kompanija istražuje problem, a analitičar Džejms Hardiman je za ''Bloomberg'' rekao da će pauza trajati dok se ne uvere da je ''savršen''. Harley je očekivao da sa LiveWire električnim motorom proširi svoju interesnu grupi i privuče mlađe kupce. Međutim, plan im nije uspeo, jer se za njega uglavnom interesuju već tradicionalni i stariji vlasnici Harley-Davidson motora. Harley je u septembru isporučio manji broj LiveWire motora, ali nije saopštio tačan broj prodatih jedinica.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati Streetfighter V4 će imati preko 200 KS

 

ducati-streetfighter-v4-prototip-1.jpg

 

Manje od nedelju dana je ostalo do premijere novog Streetfighter V4 modela, a Ducati je otkrio najzanimljivije stavke kada su specifikacije nove mašine. Iz Borgo Panigalea ne moraju preterano da se trude da nas zainteresuju za novi motocikl. Dovoljno je bilo videti brojke. A one kažu: Desmosedici Stradale agregat zapremine 1.103 kubika sa 208 KS na 12.750 o/min, kao i nepunih 178 kg težine, uz zakrilca i elektronski paket pravo sa Panigale V4 modela. Ovo novi Streetfighter V4 čini odlično uličnom mašinom!

 

Ducati će, nema sumnje, jedva čekati da naglasi činjenicu da će ovim specifikacijama ''oduvati'' konkurenciju. Gledajući cifre, primećuje se da Streetfighter maksimalnu sngau dobija na 250 obrtaja manje od svog superbajk pandana, uz razliku od 6 KS. To može da znači da će ulični vozači imati više obrtnog momenta na raspolaganju. Što se stila tiče, očekujemo da se od ne razlikuje preterano od prototipa predstavljenog na Pajks Piku, dok će Streetfighter V4 i Panigale V4 podeliti mnoge atribute. Delić slagalice koji fali je cena novog modela, koja bi mogla da bude ključni faktor kada je njegov budući uspeh u pitanju. Mnogi očekuju cenu od oko 18.000 evra što je poprilično visok iznos, ali ne i preterano ''lud'' ako se uporedi sa konkurencijom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kawasaki spremio 5 premijera za Tokio i Milano

 

kawasaki-premijere.jpg

 

Ljubitelji Kawasakija imaju čemu da se raduju u predstojećem periodu, jer japanski proizvođač sprema čak 5 novih modela za salone u Tokiju i Milanu. Prema informacijama na sajtu kompanije, 2 premijere nas očekuju na salonu u prestonici Japana, dok su ostale 3 sačuvane za EICMA salon. Ne fali nam ''tizera'' za novi turbo ZH2 koji će biti predstavljen 23. oktobra. To je prva premijera tokijskog sajma, dok su naredni modeli predstavljaju logičnu evoluciju Kawasaki game. Kako je Ninja 650 nedavno osvežen, slično ažuriranje možemo da očekujemo kada su u pitanju najnovija izdanja modela Z650 i Versys 650. Uz to, očekujemo da sličan tretman dobije i Kawasaki Z900, kako bi se bolje pozicionirao u odnosu na svoje tržišne rivale.

Što se EICMA sajma tiče, tu očekujemo da vidimo Ninja ZX-10RR, koji bi bio fokusiran na WSBK. Hoće li Kawasaki krenuti putem svog italijanskog rivala iz šampionata, ostaje da se vidi. Oba događaja se približavaju, tako da nećemo dugo čekati na odgovore koji nam nedostaju. Kia sa novim modelima i elektrifikovanim pogonima do rekordnog tržišnog udela i veće prodaje u Evropi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ultraviolette F77 stiže 13. novembra

 

ultraviolette-f77.jpg

 

Ultraviolette F77 je indijska mašina čiji razvoj traje već nekoliko poslednjih godina. Prema dostupnim informacijama, motocikl donosi 34 KS i neverovatnih 450 Nm obrtnog momenta - što je gotovo duplo više od onoga što donosi novi Triumph Rocket 3. F77 je poslednja u nizu električnih mašina koja se bori za svoje mesto na tržištu. Iako na slikama izgleda kao mršavija varijanta Arc Vector projekta (koji je, nažalost, propao), F77 cilja tržište modela kubikaže ispod 500 kubika. Najavne fotografije nam daju malo detalja. Ono što vidimo jeste ''nejked'' elegantnog izgleda sa prednjim delom u KTM Duke stilu, a izgleda da su i rezervoar i sedište vuku inspirisane stilom austrijskog proizvođača. Nisu poznati ni detalji o specifikacijama. Znamo da će od nule do 60 km/h moći da ubrza za 3 sekunde, uz malopre pomenutih monstruoznih 450 Nm obrtnog momenta. Za sada nema informacija o dostupnosti na evropskom tržištu, a odgovore o tome bi trebalo da dobijemo uskoro.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Italjet Dragster debituje u Milanu

 

italjet-dragster 003.jpg

 

Novi Italjet Dragster u izdanju za 2020. godinu, će biti među premijerama ovogodišnjeg EICMA sajma u Milanu. Novi Dragster će doneti DNK originalnog modela iz 1998, a to uključuje ogoljeni čelični trelis ram i nešto drugačija podešavanja od konvencionalnih viljuški.

 

Italjet-Dragster 002.jpg

 

Ono što je primetno je novi, agresivniji izgled ovog motocikla. Sve u svemu, definitivno izgleda spreman za ulicu.

 

Italjet-Dragster 001.jpg

 

Na sajtu proizvođača stoji da će motocikl pokretati četvorotaktni Euro 4 agregati u varijantama od 125, 150 i 200 kubika. Italjet je mali italijanski proizvođač motocikala i skutera, a originalni Dragster ima posebno mesto u istoriji ovog brenda. Model je stekao kultni status na Starom kontinentu, a njegova proizvodnja je prestala 2004. godine. Nažalost, nikakvih detaljnijih informacija o novom Dragsteru nema u ovom trenutku. EICMA salon počinje 5.novembra, pa ćemo tada, ako ne i pre dobiti sve potrebne odgovore.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW S 1000 XR ipak stiže u Milano

 

bmw-s-1000-xr 001.jpg

 

Konačno imamo dokaz da BMW sprema novi S 1000 XR.

Naime, kada je bavarski proizvođač podneo listu novih modela kalifornijskoj agenciji za zaštitu prirode (CARB), najreferentnijoj instituciji kada je emisija CO2 u pitanju, ovog modela nije bilo na njoj. Sada je CARB objavio novu listu i na njoj se, na olakšanje brojnih ljubitelja dva točka, nalazi i S 1000 XR. Međutim, osim informacija i emisionim nivoima (koji su u skladu sa Euro 5 standardim) nema drugih detalja o ovom motociklu. Lista je otkrila da će kapacitet agregata ostati nepromenjen, 999 kubika. Takođe je navedeno da će imati dva senzora kiseonika u izduvnom sistemu, koji mere nivo kiseonika u izduvnim gasovima i tu informaciju potom šalju jedinici za kontrolu rada motora (ECU). ECU potom određuje najbolju mešavinu i optimizuje, otvara ventile, a finalni rezultat je optimalna snaga sa najmanjom emisijom. Sa 1000 XR za 2020. bi trebalo da bude jedna od četiri BMW premijere planirane za predstojeći EICMA salon u Milanu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osveženi Kawasaki Ninja 1000 spreman za tržište

 

kawasaki-ninja 1000.jpg

 

Usled uzbuđenja zbog dolaska novog turbo Z H2 modela, gotovo da smo zaboravili na jedan drugi motocikl iz Kawasaki game. Radi se o mašini popularnoj tokom godina, koja će dobiti osveženu verziju za 2020. godinu. U pitanju je Ninja 1000. Aktuelni litarski ''sport-turer'' modeli u ponudi japanske kompanije su Ninja H2 SX, Versys 1000 i Ninja 1000 (ranije poznat kao Z1000SX). H2 SX je predstavljen prošle godine, dok je Versys 1000 osvežen za ovu godinu. Ninja 1000 je poslednji put ažuriran 2017. godine kada je prilagođen Euro 4 regulativama. Novi model će biti sređen za Euro 5.

Planovi kompanije da lansira novi model su otkriveni preko patenata podnešenih kalifornijskoj agenciji za zaštitu prirode (CARB), koja predstavlja referentnu instituciju kada su nivoi emisije CO2 u pitanju. Jedino pitanje je kada ćemo videti novi motocik. Kawasaki će dva noviteta predstaviti na sajmu u Tokiju, uključujući i Z H2, dok nas tri nova modela čekaju na EICMA salonu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kawasaki Z H2

 

Kawasaki-Z-H2 003.jpg

 

Tu je - najnoviji član Kawasaki turbo porodice, Z H2 ''nejked'' motocikl sa četvorocilindarskim agregatom od 998 kubika, 200 KS i 137 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Za razlikU od Ninja H2 modela, Z H2 je uistinu pravi ''nejked'' motocikl, ali kao i ostale mašine iz H2 linije, donosi zeleni čelični trelis ram.

 

kawasaki-z-h2 002.jpg

 

Možemo videti i ostale poznate elemente, poput TFT instrument table kakva se može naći i na Versys 1000 SE, uz inercijalnu mernu jedinicu (IMU), kontrolu proklizavanja, modove vožnje, tempomat, proklizavajuće kvačilo i kvikšifter, a sve to je dostupno u standardnom paketu opreme.

 

Kawasaki-Z-H2 001.jpg

 

Za ogibljenje se brinu Showa komponente, sa SFF-BP viljuškama napred, dok je poznadi amortizer povezan sa novom Uni-Trak zadnjom viljuškom. Kočnice su Brembo, M4.32 sa duplim 290-milimetarskim prednjim diskovima. Interesantno je da kočioni sistem nije neki visokih performansi, obzirom da treba da ukroti 200 konja. Prateći aktuelne trendove, motocikl donosi LED osvetljenje. Novi Kawasaki Z H2 će biti dostupan u tri boje, međutim nema nekih detalja, poput težine. Prema dostupnim informacijama, Japanac bi trebalo da bude težak 239 kilograma, ali ostaje nam da dobijemo potvrdu za to.

Cena za evropsko tržište je 17.590 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...