Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Novosti iz moto industrije

Recommended Posts

Peugeot Pulsion 125

 

peugeot-pulsion-125-1.jpg

 

Peugeot je otkrio novi Pulsion 125 za 2019, koji donosi više tehnologije nego ikada do sad i to sa ciljem da gurne model u premium sektor segmenta skutera. Premijerno donosi i-Connect instrument tablu francuskog proizvođača, za koju Peugeout navodi da predstavlja moto varijantu i-Cockpit table kakva se nalazi na 308 hečbeku i 5008 SUV-u.

 

peugeot-pulsion-125-2.jpg

 

Ovaj sistem se sastoji od tri elementa - TFT ekrana, ergonomskog sedišta i aplikacije koja prima SMS poruke i glasovne pozive. Sam vozač ne može da poziva, čita ili šalje poruke kada je skuter u pokretu. Tu je i GPS sistem, koji će vozačima pomoći da što bolje isplaniraju svoje putovanje. Novi dizajn donosi LED svetla, napred i pozadi, dok je Pulsion 125 po prvi put dobio i dnevna svetla, a tu je i paljenje bez ključa. Ispod sedišta ima dovoljno mesta za full-face i half-jet kacigu sa vizirom. Pokreće ga vodom hlađeni agregat francuske kompanije, koji donosi 14.8 KS i 12 Nm obrtnog momenta na 7.000 o/min. Rezervoar je zapremine 12 litara, a Peugeot navodi potrošnju od 2.9 l/100 km, što nudi fantastičnu autonomiju od od 400-ak kilometara.

 

peugeot-pulsion-125-4.jpg

 

Dve varijante su u planu: Allure i RS. Allure ima podesivo vetrobransko staklo, podršku za instaliranje gornjeg kofera kao i-Connect sistem povezivanja, uz crvenu i titanijum boju. RS ima ogoljenje ručice, nešto niže vetrobransko staklo i odmorište za noge od inoksa. Oba modela će koštati oko 5.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati Hypermotard 950 u izuzetnom koncept izdanju

 

wqwqs962.jpg

 

Nije nam jasno zašto Ducati ovu kreaciju naziva konceptom, kad je Hypermotard 950 proizvodni model, a primerak koji vidite na slikama se razlikuje samo po boji i određenim delovima. Međutim, to ne umanjuje privlačnost ove mašine, koju potpisuje Centro Stile Ducati.

 

wqwqs961.jpg

 

Sa ovom našom konstatacijom se izgleda složio žiri na čuvenom ''Concorso d’Eleganza Villa d'Este'' događaju, koji je ovom Hypermotardu dodelio prvu nagradu u kategoriji konceptnih motocikala.

 

wqwqs960.jpg

 

Možda i važnije od same nagrade jesu mogućnosti koje ovaj motocikl donosi, jer se većina novih komponenti na njemu nalazi u Ducati katalogu. Od zanimljivijih novina, tu je suvo kvačilo, kao i prave trkačke ručice. Sve u svemu, ovaj koncept je zabavna kreacija koju je i te kako vredelo podeliti. Možda inspiriše ljude u italijanskom gigantu na neka nova rešenja. ''Izuzetno smo zadovoljni pažnjom koju je ovaj koncept privukao na društvenim mrežama, a imajući u vidu važnost i pažnju koju posvećujemo stilu, nagrada koju smo dobili nas čini posebno ponosnim'', izjavio je Andrea Ferarezi, direktor dizajnerskog centra italijanske kompanije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harley-Davidson sprema nove modele male kubikaže

 

193017-harley-davidson.jpg

 

Harley-Davidson je naširoko poznat po svojim mašinama sa V-twin agregatima velike kubikaže, ali stižu glasine da Amerikanci spremaju modele čija zapremina će biti 400 kubika i manja. I mada su ovakve glasine gotovo neverovatne, pogotovo za one tvrdokorne ljubitelje brenda iz Milvokija, istina jeste da su manji, pristupačniji i jeftiniji modeli sve privlačniji kupcima. To je i Harley shvatio pre nekoliko godina, što je za posledicu imalo uvođenje ''Street'' linije, koju čine tri modela: Street 500, Street 750 i Street Rod. Svaka eventualna mašina zapremine od 400 kubika ili manje bi koštala manje od najjeftinijeg modela ''Street'' linije.

 

Kao partnera za takav model, Harley-Davidson bi mogao da izabere nekog proizvođača iz Indije, gde se ''Street'' linija već proizvodi. Ovakav potez ne bi bio neobičan, jer su se na sličan odlučili i BMW i KTM. Jeftiniji motocikl bi definitivno mogao da poveća ciljnu grupu američke kompanije, a ako je verovati glasinama, novi dvotočkaš bi mogli da vidimo već ove godine i to na EICMA sajmu u Milanu. Svakako ne bi videli neki revolucionarni primerak, ali bi Harley na taj način osvojio srca onih koji sa tugom gledaju kada neki žestoki primerak prođe drumom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moto Guzzi V7 III Stone ''Night Pack''

 

moto-guzzi-v7-iii-stone-night-pack-3.jpg

 

Moto Guzzi je uvek unapređivao modele V7 III porodice, zadržavajući njihov originalni karakter i autentičnost, kao i jedinstvene vrednosti koje traju i nakon toliko godina. To možemo reći i za najnovijeg člana ove porodice, Moto Guzzi V7 III Stone u Night Pack varijanti, sa novim LED svetlima i značajnim stilskim novinama.

 

moto-guzzi-v7-iii-stone-night-pack-2.jpg

 

Night Pack varijanta donosi dodir visoke tehnologije - u formi LED svetala - tipičnom izgledu V7 III Stone modela.

 

moto-guzzi-v7-iii-stone-night-pack.jpg

 

Niža pozicija fara i instrument table, kao i novi, kraći i elegantniji zadnji blatobran, koji integriše stop svetlo i držač tablice, samom motociklu daju znatno elegantniji profil. Tu je i novo sedište, čiji glavni detalj je sivo izvezeni logo italijanskog proizvođača. Osim u klasičnoj ''totalno crnoj'' Nero Ruvido varijanti, V7 III Stone Night Pack je dostupan u varijantama Hond Bronze i Pungent Blue.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juan Mekgregor novi ambasador Moto Guzzi V85TT

 

juan-mekgregor-2.jpg

 

Poznati glumac Juan Mekgrekor, postao je novi ambasador Moto Guzzi V85TT motocikla italijanske kompanije. V85TT je mnoge iznenadio svojim karakteristikama i šarmom, a njegovi prodajni rezultati u Italiji, Francuskoj, Nemačkoj i Velikoj Britaniji su nadmašili sva očekivanja. Podjednako su iznenađeni i Moto Guzzi i Piaggio, toliko da proizvodnja nije mogla da održi korak sa potražnjom. Juan Mekgregor je postao ambasador italijanske mašine iz jednog jednostavnog razloga: motocikl mu se dopao. Naime,čuveni glumac je imao samo jedan zahtev kada je promocija V85TT bila u pitanju: hteo je provoza motocikl i da nakon toga odluči da li će prihvatiti ponudu. Isprobao je italijanski dvotočkaš i rekao ''da''. Mekgregor je učestvovao na ceremoniji lansiranja motocikla, održanoj na Siciliji, a do sada je imao priliku da ga provoza u različitim uslovima. Ovo nije prvi put da glumac sarađuje s kompanijom Moto Guzzi. U nekoliko navrata je posetio sedište kompanije, u učestvovao je i u lansiranju California 1400 modela u Australiji, 2013. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati 750 Sport - na srpski način

 

ducati-750-sport-1.jpg

 

Od Švajcarske, preko Alpa do Milana, zatim istočno do Venecije i onda još malo istočno do Balkana i prestonice Srbije, Beograda. To je put koji je jedan čovek prešao da bi pronašao Nemanju, iz radionice ''Clutch & Brake Motorcycles''. Šest meseci kasnije se našao da pokupi svoju porudžbinu, Ducati 750 iz 1990. godine.

 

Ducati-750-sport-5.jpg

 

Nemanja ima diplomu ekonomskog fakulteta, ali je u jednom trenutku odlučio da život mnogo više može da pruži. A kako je čitav svoj život bio pasionirani ljubitelj motocikala, odlučio je da spoji posao i zadovoljstvo, ostavi ekonomiju iza sebe.

 

Ducati-750-sport-3.jpg

 

U njegovoj radionici imate osećaj kao da ste otišli u jednu davno prošlu eru, sa sve visokim plafonima, prigušenim svetlima i mnoštvom alata razbacanog okolo. Kada je Ducati 750, glavni junak naše priče u pitanju, i te kako je imalo dosta posla oko njega. Ulubljena karoserija, korozije za izvoz i gotovo tri decenije koje su ostavile traga na njemu. Nemanju je čekalo dosta posla.

 

Ducati-750-sport-7.jpg

 

Počeo je s ramom, ''skinuo'' je zadnji deo i napravio novi podram, sa niže postavljenim sedištem. Mogao je da potraži novi rezervoar, kako bi dobio željeni stilski izgled, ali je odlučio da ručno napravi sve elemente karoserije. Inspiraciju za rezervoar je našao u linijama SuperSport modela iz osamdesetih. Blatobrani su bili deo narudžbine. Nemanje nije hteo nikakvu plastiku na svojoj kreaciju, pa je sam odlučio da ih napravi. Kada je motocikl rasturen, delovi su podeljeni na dve gomile, a u radionici ''Imperial Painting'' su dobili kombinaciju boja inspirisanu američkim ''muscle'' automobilima. Delovi koji nisu prošlo taj tretman, dobili su Ducati crvenu i tamno sivu.Ogibljenje je potpuno sređeno, a opruge prednje viljuške su spuštene za 70 mm.  Treba napomenuti da su odrađene promene na zadnjem amortizeru i te kako uticale na upravljačke karakteristike, koje su sada izvanredne. Agregat od 750 kubika je potpuno sređen, a promene su zaokružene izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika sa Termignoni izduvnim cevima.

Nema sumnje da beogradski ''Clutch & Brake'' pokazuju šta sve može strast jednog čoveka da uradi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati Streetfighter V4 debitovao u ''prototip'' formi

 

ducati-streetfighter-v4-prototip-1.jpg

 

Glasinama i nagađanjima je došao kraj, jer je on konačno tu - Ducati Streetfighter V4 prototip koji će krajem meseca nastupiti na ''Pajks Pik'' trci. Njime će u pokušaju da na Planini postavi novi rekord, upravljati prekaljeni Karlin Dan. Ducati je takođe saopštio da će prava premijera ovog modela biti na jesenjem EICMA sajmu, dok bi u prodajne salone trebalo da stigne marta naredne godine.

 

Ducati-Streetfighter-V4-prototip-2.jpg

 

Sada smo dobili i potvrdu da će ''srce'' motocikal biti Desmosedici Stradale V4 agregat, isti onaj koji se nalazi i na Panigale V4. Radi se o jedinici zapremine 1.103 kubika, uz određene izmene u aspektu isporuke snage. Sa Akrapovič izduvnim sistemom, pretpostavljamo da će doneti oko 200 KS, mada još nije poznato kakve brojke možemo očekivati na proizvodnoj varijanti. Ono što nas sigurno čeka na prototipu su zakrilca, čime Ducati nastavlja sa trendom aerodinamičkih dodataka. Na fotografijama vidimo i veliku TFT instrument tablu sa Panigale V4, što znači da je tu i robusni paket elektronike. Što se stila tiče, vidimo unikatnu kombinaciju boja, delo ljudi iz Centro Stile Ducati centra, dok je ''lice'' motocikla veoma slično starom Streetfighter 1098, uz neke manje izmene i novi LED far.

 

Ducati-Streetfighter-V4-prototip-4.jpg

 

Zadnji deo je bukvalno skinut sa Panigale V4, a mnogi smatraju da je to bilo dobro rešenje. Brembo Stylma kočione čeljusti su povezane sa 330-milimetarskim duplim diskovima napred, uz Ohilns ogibljenje, aluminijumske Marchesini felne. Postavlja se pitanje koliko paketa opreme će imati Streetfighter V4, kao i da li će biti dostupna i neka varijanta inspirisana ovim prototipom. Za sada, nema odgovora na ta pitanja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harley-Davidson sklopio partnerstvo za proizvodnju manjih motora

 

193017-harley-davidson.jpg

 

''Harli Dejvidson'' je sklopio partnerstvo sa kineskom kompanijom ''Čenđang motorsajkl'' (Qianjiang Motorcycle) u cilju proizvodnje novog asortimana manjih motora. To je najnoviji potez ''Harli Dejvidsona'' u nastojanjima kompanije da proizvodi više motocikala izvan SAD, što je razljutilo američkog predsednika Donalda Trampa. Iz ''Harlija'' je saopšteno da će novi model imati zapreminu motora od 338 kubnih centimetara, što je daleko najmanji motor koji je ''Harli'' ikada proizveo i koji će se prodavati u Kini od kraja 2020. godine. Većina motocikala koji se prodaju u SAD su daleko veći, sa kapacitetima motora od preko 601 kubnih centimetara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

KTM otkrio žestoki 790 Adventure R Rally model

 

KTM-790 005.jpg

 

Ako ste mislili da je KTM novi adventure motocikl srednje kategorije odličan, ali nedovoljno ozbiljan, onda će vam se dopasti novo Rally izdanje. Novi model će biti ograničen na svega 500 primeraka. Kako austrijska kompanija navodi, novi motocikl je namenjen vozačima koji traže najzahtevnije performanse i najbolje ogibljenje. Novi Rally je definitivno poseban, ali to ne treba da rastuži vlasnike postojećih R motocikala, jer je većina delova već dostupna u KTM-ovom Power Parts katalogu.

 

Ograničena serija ima isti čelični trelis ram i LC8c paralelni twin agregat sa blizu 100 KS, dok standardno WP ogibljenje menja XPLOR PRO jedinica trkačkih specifikacija. To znači dodatnih 30 mm hoda, uz povećanu visinu sedišta na 910 mm. Napred je XPLOR PRO 7548 viljuška, uz XPLOR PRO 6746 amortizer sa PDS sistemom, dizajniranim da pruži podjednake performanse kao i viljuška. Rally je dobio i Akrapovič izduv manje težine, štitnike za rezervoar od karbonskih vlakana, kao i kvikšifter+. Tu su i novi grafički paket, novo vetrobransko staklo i zakrilca, kao o nove felne, trkačko sedište. KTM još uvek nije objavio detalje vezane za cenu, ali bi to trebalo da saznamo pre nego što stigne na tržište u proleće 2020. godine. Komentarišući novi model, Hubert Trunkenpolc, jedan od čelnika KTM-a je izjavio da je kompanija htela da napravi zaista posebnu mašinu za svoje kupce, koja će doneti ogibljenje gotovo na istom nivou kao pobednička mašina sa ovogodišnjeg Dakar relija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najsnažniji Kawasaki KX250 stiže 2020. godine

 

kawasaki-kx250-2.jpg

 

Kawasaki je objavio detalje svoje off-road linije za 2020. godinu, u kojoj će se naći i novi KX250. U pitanju je najsnažnije izdanje ovog motocikla do sada! Novi agregat 250 koristi ventile kakvi se nalaze na poslednjoj generaciji ZX-10R, uz dosta drugih promena. Što se snage tiče, predstojeći model bi trebalo da ima 3.5 KS više u odnosu na odlazeći model.

 

kawasaki-kx250-3.jpg

 

Novi usisnici bi trebalo da utiču da povećanje performansi na većem broju obrtaja. Osim KX250, u novoj liniji japanskoj proizvođača će se naći još četiri KX mašine - KX450, KX65 i dve varijante KX85.

KLX450R će biti zadužen za enduro, dok će KLX110 biti odličan izbor za nove vozače jer predstavlja lakšu opciju od dvotaktnih KX modela.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najsnažniji Triumph ikada već rasprodat u Severnoj Americi

 

wqwqsr378.jpg

 

Početkom godine, najveći proizvođač motocikala u Velikoj Britaniji najavio je lansiranje Rocket 3 TFC motocikla, opremljenog najvećim agregatom trenutno dostupnim na tržištu. Prošlo je samo nekoliko meseci od najave ove mašine, a Triumph je već saopštio da je čitav kontigent namenjen severnoameričkom tržištu već rasprodat.

 

wqwqsr377.jpg

 

Doduše, broj motocikala rezervisanih za kontinent uopšte nije toliko veliki, jer je samo 750 jedinica spremno za transport preko okeana. Ali s obzirom na to da performanse u to vreme nisu bile poznate u celosti, činjenica da je model rasprodat je impresivna.

 

wqwqsr376.jpg

 

''Odziv kupaca na ovaj ultra-ekskluzivni, ultra-premijum motocikl je bio neverovatan, a narudžbine su počele da pristižu sa svih strana sveta odmah nakon predstavljanja u januaru'', navodi Triumph u saopštenju.

 

wqwqsr375.jpg

 

''Na severnoameričkom tržištu videli smo izuzetno veliko interesovanje, a potražnja je veoma brzo prevazišla broj dostupnih primeraka.'' Triumph je takođe saopštio da je odrađena finalna homologacija i da su podaci o performansama mašine sada definitivno poznata: agregat od 2.500 kubika razvija 180 KS na 7.000 o / min, uz obrtni moment od 226 Nm na 4.000 o / min. Ovi brojevi čine Rocket 3 najnažnijim proizvodnim modeloma koji je Triumph ikada napravio. Rocket 3 je 44 kg lakši u odnosu na prethodnu generaciju, sa ukupnom težinom od 290 kg, što znači da će i te kako biti uzbudljiv za vožnju. Što se vizuelnog aspekta tiče, Rocket 3 je poboljšan dodatkom LED fara i karoserijom od ugljeničnih vlakana. Tu je i novi set TFT instrumenata, ABS i kontrola proklizavanja, četiri moda vožnje i Shift Assist sistem.

Početna cena verzije za američko tržište je 29.000 dolara (oko 25.700 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vision DC Roadster: BMW i budućnost električnih motocikala

 

bmw dc 1.jpg

 

BMW Motorrad već ima električni skuter - C Evolution - ali kada je proizvodnja električnih motocikala u punoj veličini u pitanju tržištem još uvek vlada Zero Motorcycles. To bi uskoro moglo da se promeni, a ako novi BMW koncept Vision DC Roadster postane stvarnost. Koncept je predstavljen na BMW NextGen događaju u Minhenu, te je tom prilikom mogao da se vidi prepoznatljivi dizajn koji asocira na dvo-cilindarske bokser motore (motor sa unutrašnjim sagorevanjem sa horizontalno postavljenim klipovima) i baterijom koja se nalazi u unutrašnjosti motocikla. Delovi koji podsećaju na bokser motor, pored toga što predstavljaju BMW pečat, zapravo služe za hlađenje baterija. Kao materijali su u opisu koncepta navedeni aluminijum i ugljenična vlakna, a kako bi se smanjila težina motocikla, a tu su i LED svetla koja su identična onima koja je BMW i ranije koristio u okviru svojih modela.

 

bmw dc 11.jpg

 

Pored novog koncepta za motocikl BMW je na događaju predstavio i novu zaštitnu opremu sa ugrađenim svetlima i opcijama za povezivanje sa motociklom i drugim uređajima, što upotpunjuje čitav paket, pa se ljubitelji motora nadaju da će ovaj koncept uskoro dobiti svoji fizički oblik.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha u Japanu predstavila rođendansko izdanje YZF-R6

 

yamaha-yzf-r6-jubilarni 002.jpg

 

Specijalno izdanje Yamahe YZF-R6 posvećeno 20. rođendanu ovog modela otkriveno je u Japanu tokom okupljanja vlasnika ''R'' modela na stazu Sugo. Nažalost, nema nikakvih drugih informacija o samom modelu, osim toga da je varijanta posvećena lansiranju prvog YZF-R6, 1999. godine.

 

Yamaha-YZF-R6-jubilarni.jpg

 

R6 je bio revolucionarni motor kada je lansiran. To je bio prvi proizvodni model sa ''ride-by-wire'' sistemom, ili kako ga Yamaha nazuva YCC-T. Kasnije je tu tehnologiju usvojio veliki broj proizvođača širom sveta. Yamaha je predstavila R6 kao izazivača za Hondu CBR600F i kasnije CBR600RR, sa kojma se borio za nadmoć u srednjoj klasi. Za razliku od Hondinih modela, R6 je imao aluminijumski ram. Agregat je isporučiva 120 KS na 13.000 o/min, a pored toga, imao je najkraće međuosovinsko rastojanje i najmanju težinu u svom segmentu - 169 kg. Sadašnji YIZF-R6 proizvodi 117 KS na 14.500 o/min, verovatno zato što je Yamaha sredila motor kako bi obezbedila više snage na srednjem broju obrtaja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW R nineT /5 u čast poluvekovnog jubileja

 

bmw-r-ninet-5 003.jpg

 

Pre pola veka, BMW Motorrad je počeo sa proizvodnjom /5 serije u svojoj fabrici u Špandauu. Ove godine, u čast tog jubileja, Bavarci su predstavili specijalni model koji nosi naziv R nineT /5, piše portal Moto-berza.

/5 je jedna od najuspešnijih linija motocikala ikada napravljenih, a još uvek čeka pravog naslednika u tom smislu. R nineT /5 je ekskluzivni model, napravljen da podseti na bogatu istoriju nemačkog giganta.

 

bmw-r-ninet-5 002.jpg

 

Jedan broj elemenata je hromiran, poput retrovizora i prigušivača, dok su drugi ofarbani u srebrnu boju. Cilj je bio doneti nostalgični šarm, ali u savremenom obliku, pa je tako čuveno sedište R nineT /5 dobilo izgled kakav imaju noviji modeli bavarske kompanije.

 

bmw-r-ninet-5 001.jpg

 

Motocikl dolazi u Lupine Blue metalik plavoj boji, a kao što je to slučaj sa jubilarnim izdanjima, tu je i specijalni amblem. Pokreće ga vazduhom hlađeni agregat zapremine 1.170 kubika sa 110 KS, dok motocikl dolazi s dodacima kakvi su ABS i ASC, uz 2-u-1 izduvni sistem napravljen od nerđajućeg čelika. ''Novi R nineT /5 je još jedan uspešan dodatak BMW Motorrad Heritage liniji, posvećen 50. rođendanu legendarne /5 serije'', stoji u saopštenju minehnskog giganta. Iz kompanije nisu naveli kada bi motocikl mogao da bude dostupan za prodaju, niti su pominjali cenu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kawasaki patentirao hibridni benzinsko-električni motocikl

 

kawasaki-patent.jpg

 

Kawasaki je podneo zahtev za registraciju patenta za benzinsko-električni hibridni motocikl, prenosi portal Moto-berza.com. Sami patenti ne otkrivaju mnogo detalja, ali prikazuju motocikl sa, čini se, agregatom male zapremine i električnim motorom, kao i baterijom. Ako ovaj motocikl stigne do serijske proizvodnje, mogao bi da postane prvi hibridni motocikl na ''mejnstrim'' tržištu, što bi mogao da označi početak nove ere kada je razvoj agregata u pitanju. Kawasaki se nikada nije stideo kada je razvoj novih tehnologija u pitanju, setimo se samo GPZ750 Turbo, a kasnije i neverovatnih H2 i H2R. A sa vremena na vreme, japanski proizvođač bi registrovao patente za električne motocikle i dvotočkaše sa zamenjivim baterijama.

 

Istina je da Kawasaki nije jedini proizvođač zainteresovan za hibridni pogonski sklop jer je o tome razmišljao i BMW, a rezultat toga je R1200 X Hybrid. Ali za razliku od bavarske kreacije, Kawasaki stavlja električni motor iza jednocilindarskog agregata, dok se baterija nalaze na mestu gde standardno stoji rezervoar za gorivo, koji je premešten ispod sedišta. Takav dizajn sugeriše da će električni motor pružati dodatnu snagu benzinskom agregatu male zapremine, što je uobičajeno rešenje kod hibridnih automobila, super-automobila visokih performansi, pa čak i kod bolida Formule 1. A kako se ova tehnologija pokazala efikasnom, možemo da pretpostavimo da će ovakvo rešenje dozvoliti potpuno električni pogon, ili kombinaciju pomenuta dva, u zavisnosti od situacije. Međutim, ostaje da se vidi kako će ovu tehnologiju Kawasaki prilagoditi motociklima. Za sada ćemo morati strpljivo da čekamo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konačno poznate specifikacije električnog motocikla Harley-Davidson Livewire

 

harley lw 1.jpg

 

Još od prvobitne najave električnog Livewire motocikla, Harley-Davidson nije želeo da otkriva detalje svoje mašine. Čak i kada je dolazak proizvodne varijante potvrđen, brend iz Milvokija je ostao nem po tom pitanju. Mnogi pripadnici ''sedme sile'' koji su imali priliku da na zvaničnom lansiranju provozaju ovaj dvotočkaš su se takođe žalili na nedostatak podataka o specifikacijama nove mašine, piše portal Moto-berza. Sada smo konačno dobili uvid u specifikacije prvog proizvdnog motocikla na struju američke kompanije.

 

- Dužina: 2.135 mm

- Širina: 830 mm

- Visina: 1.080 mm

- Visina sedišta: 761-780 mm

- Klirens: 130 mm

- Međuosovinsko rastojanje: 1.490 mm

- Pneumatici: Michelin Scorcher Sport

- Prednja guma: 120/70 ZR17 58W

- Zadnja guma: 180/55 ZR17 73W

- Težina: 249 kg

- Ram: aluminijumski

- Zadnja viljuška: aluminijumska

- Prednja viljuška: SHOWA 43-mm SFF-BP, potpuno podesiva

- Zadnji amortizer: SHOWA BFRC-lite, potpuno podesiv

- Felne: crne, aluminijumske

- Prednja kočnica: 300-mm

- Zadnja kočnica: 260-mm

- ABS: standardan

- Hod ogibljenja: 115 mm

- Baterija: litijum-jonska 12.8V, 24 Wh, 120 A

- Obrtni moment: 117 Nm na 15.000 o/min

- Snaga: 105 KS (78 kW)

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Curtiss Zeus

 

Curtiss 003.jpg

 

Navikli smo da pišemo o unikatnim i retkim motorima, ali taman kada smo pomislili da smo sve videli, pojavi se model koji nas prosto oduva. Takva situacija se upravo desila sa ovim Curtiss Zeus motorom koji je prosto neopisiv i koji vas ostavlja u šoku. Kako piše Autoexclusive, kompanija Curtiss Motorcycles je odlučila da kreira motor koji će svima zaustaviti dah i koji će istovremeno sadržati i retro i futuristične elemente. Tako je rođen Zeus, koji uzima ime starogrčkog Boga i koji svojom pojavom uliva strah i poštovanje.

 

Curtiss 002.jpg

 

Ono što će vas najviše iznenaditi jeste činjenica da je ovo potpuno električni motor i da nema električni agregat, što ga čini još unikatnijim. Ovo je odlična ideja, jer je Zeus bezbedan za okolinu i emituje 0% štetnih gasova, što znači da je pravi predstavnik vozila budućnosti.

 

Curtiss 001.jpg

 

Vizuelno, motor je savršen. Dizajniran je tako da deluje kao vozilo iz 30. veka koje je spremno da vas preveze preko bojnog polja. Hromirana boja i ''steampunk'' detalji čine da on bude neverovanto privlačan i sigurni smo da će se svideti svim moto zaluđenicima. Naravno, kao vozilo budućnosti, Zeus je opremljen sa najmodernijim sigurnosnim sistemima koji uključuju navigaciju, kontrolu kočenja i proklizavanja i najnovije LED osvetljenje koje pruža maksimalnu vidljivost. Zeusov električni motor kreiran je tako da podseća na V8 motor, pa su baterije unutar rama postavljene tako da imitiraju klasične benzinske motore. Ovaj motor proizvodi snagu od 217 KS, tako da će vozači voziti ne samo ''čist'' motor, već i prave brzalice koje će moći da postignu ekstremne brzine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha lansirala novi R1 i R1M

 

yamaha-r1m 004.jpg

 

Znali smo da će novi YZF-R1 i YZF-R1M biti predstavljeni ove godine, ali smo očekivali da ih nećemo videti pre Intermot ili EICMA sajma. Međutim, Yamaha nas je iznenadila i predstavila oba modela tokom WSBK runde na stazi Laguna Seka, piše portal Moto-berza. Prethodna izdanja ova dva modela su uglavnom ostala nepromenjena od 2015. godine, dok su rivali osvežili postojeće ili predstavili potpuno nove varijante. U svakom slučaju, sa čekanjem je gotovo. Novi R1 i R1M izgledaju još više ''inspirisani GP šampionatom'', uz pregršt novih tehnoloških dodataka.

 

yamaha-r1 003.jpg

 

Nova aerodinamičnija karoserija. Vetrobransko staklo i oklom su ukombinovani sa rezervoarom za gorivo.

- Aluminijumski otvor za vadzuh iza velikog centralnog usisnika.

- Titanijumski donji panel ojačava donji deo oklopa.

- Novi LED farovi.

- Agregat sa Euro5 standardom.

- Redna četvorocilindarska jedinica zapremine 998 kubika proizvodi 197 KS.

- 43-mm potpuno podesive Kayaba viljuške.

- ABS sa inercijalnom mernom jedinicom (IMU).

- Poboljšanja kontrola paljenja koja se aktivira na 9.000 o/min.

 

yamaha-r1 002.jpg

 

YZF-R1M je dobio još više noviteta, jer se radi o vodećem motociklu u ponudi japanske kompanije. Napravljen je u ograničenom broju primeraka. Glavne karakteristike R1M:

- Znatno manja težina zbog oklopa, blatobrana i zadnjeg dela od ugljeničnih vlakana, magnezijumske felne i podram.

- Ohlins NPX viljuške.

- Poboljšani Ohlins elektronski zadnji amortizer.

- YRC Settings aplikacija.

- Nova Y-TRAC aplikacija im pristup komunikacionoj kontrolnoj jedinici (CCU) odakle skida podatke o vožnji.

- Podaci se mogu videti u Google mapama, prikazujući informacije poput ubrzanja i sl.

- Ugravirani bedž sa serijskim brojem proizvedenog modela.

 

yamaha-r1m 001.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harley-Davidson smanjio procenu isporuka motora zbog pada prodaje

 

harley-davidson-2018.jpg

 

Kako prenosi Tanjug, ''Harli-Dejvidson'' (Harley-Davidson) smanjio je prognozu isporuka svojih dvotočkaša u 2019. godini, pošto je globalna prodaja kompanije u drugom kvartalu pala zbog većih troškova izazvanih američkim tarifama i slabe tražnje u SAD. Kompanija sa sedištem u Milvokiju, američkoj saveznoj državi Viskonsin, sada očekuje da će u 2019. godini isporučiti od 212 do 217 hiljada motora, što je niža cifra u odnosu na prvobitnu procenu od 217 do 222 hiljada jedinica. Operativna marža će, prema projekcijama kompanije, iznositi u rasponu od 6 do 7 odsto ove godine, što je ispod ranije projektovanih 8 do 9 procenata. Najnovija revizija prouzrokovala je pad akcija kompanije za 4 odsto u elektronskom trgovanju. Globalna prodaja ''Harlija'' u drugom kvartalu smanjena je za 8.4 odsto na godišnjem nivou. Ipak, prodaja na tržištima u razvoju je porasla za 7.6 odsto na godišnjem nivou.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curtiss Motorcycles predstavio novi Hades

 

curtiss-motorcycles-hades-1.jpg

 

Nastala iz pepela Confederate Motorcycles, kompanija Curtiss Motorcycles donosi svoju novu kreaciju na dva točka. U pitanju je model na struju koji nosi naziv Hades, tj. Had - po grčkom bogu podzemnog sveta. Ovaj motocikl je delo Dž. T. Nezbita, čoveka koji je linijama koje vidite proslavio Confederate, a novi Hades je provokativan, nekonvencionalan i svakako, primamljiv.

 

Curtiss-Motorcycles-Hades-2.jpg

 

I sa tehničke strane je model interesantan. Mada detalji nisu finalizovani, Curtiss navodi 2017 KS i 200 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Valja napomenuti da baterija skladišti 16,8 kWh energije iz sistema od gotovo 400 volti.

 

Curtiss-Motorcycles-Hades-5.jpg

 

Iz kompanije navode da bi Hades od naredne godine mogao u serijsku proizvodnju, sa cenom od oko 68.000 evra. Za taj novac, budući kupci će dobiti karbonske BST felne, viljušku od mašinski obrađenog aluminijuma i RaceTech amortizer. I zadnje ogibljenje koristi RaceTech amortizer, dok su kočnice Beringer. Za sad, Hades postoji samo kao koncept, jer se iz kompanije trude da obezbede sredstva za nesmetano poslovanje. Svakako bismo voleli da u tome uspeju, jer bi ovakvu mašinu rado videli na ulicama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Triumph Moto2 mašina stiže u ograničenom izdanju

 

triumph-daytona-moto2.jpg

 

Triumph je potvrdio da će Daytona 765 Moto2 motocikl stići na tržište i to kao model u ograničenom broju primeraka. Zvanično nazvan ''Triumph Daytona Moto2 765 Limited Edition'', ova mašinaje upravo ono što se od nje očekuje: ulični legalni Moto2 trkački motocikl sa svetlima. Ovo će biti prvi zvanično licencirani Moto2 motocikl, a svega 1.530 jedinica će biti napravljeno. 765 će otići na tržište Evrope i Azije, a ostalih 765 u SAD i Kanadu. Svaki od njih će biti individualno numerisan. Triumph Daytona Moto2 765 motocikl će debitovati na MotoGP rundi u Silverstounu, 23. avgusta. Do tada bi trebalo da imamo kompletne tehničke detalje, kao i cenu. Ovu vest su odlično primili ljubitelji sportskih motocikala, koji su bili razočarani kada je Daytona izgubila mesto i ponudi britanskog proizvođača.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader video: Test 2019. BMW S 1000 RR

 

Superbike poredak je bio uzdrman pre 10 godina kada je BMW predstavio prvu generaciju svog S 1000RR sa 190 konja i gomilom tada najmodernije elektronske opreme koja je pomogala vozaču, a slično se dogodilo i sada kada je stgla druga generacija sa 207 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Harley-Davidson LiveWire košta manje od 30.000 dolara

 

194880-harley lw 004.jpg

 

Harley-Davidson predstavio je svoj prvi električni motor LiveWire koji se istične impresivnim dinamičkim performansama, naprednom tehnologijom i ekskluzivnim izgledom koji ima karakter nerazdvojiv od ostatka brenda. LiveWire se pali jednostavnim okretanjem ručice gasa, a zahvaljujući optimizovanom centru gravitacije, krutom aluminijumskom ramu i prilagodljivom vešanju ima vrhunsku upravljivost.

 

194881-harley lw 003.jpg

 

Kako piše B92, zahvaljujući izuzetnim voznim karakteristikama i rezervom energije za 235 kilometara između dva punjanja, ovaj motor je idealan za gradsku sredinu. Ovaj Harley-Davidson je opremljen DC tehnologijom brzog punjenja pa se baterija 0-80 odsto kapaciteta napuni za 40 minuta, a za 60 minuta do 100%. Pogonska jedinica HD Revelation sposobna je da momentalno razvije potrebni obrtni momenat. Motor ubrzava 0-100 km/h za 3 sekunde, a od 100 do 129 km/h stiže za 1.9 sekundi. LiveWire ima funkciju regenerativnog kočenja koje puni bateriju visokog napona. To je posebno korisno u saobraćajnim gužavama i čestim kretanjima i zaustavljanjima.

 

194883-harley lw 002.jpg

 

Vlasnik LiveWire neće morati da servisira ovaj motor kao standardni Harley-Davidson. Potrebni su samo povremena provera pogonskog remena, promena ulja u menjaču, kočione tečnosti, kočionih pločica i guma, koji su standardni potrošni materijal. Baterija visokog napona ima garanciju od pet godina bez obzira na pređenu kilometražu.

 

194882-harley lw 001.jpg

 

LiveWire je opremljen brojnim elektronskim sistemima pomoći u vožnji za vozača, poput Defensive Rider Systems koji poboljšava skretanje motora. Iznad upravljača je 4.3-inčni TFT ekran u boji osetljiv na dodir koji pokazuje sve informacije potrebne vozaču. LiveWire je prvi električni motocikl prestižne kompanije dizajniran da učvrsti poziciju Harley-Davidsona na tržištu. Električni Harley će se u prodaji naći već ove godine u SAD, Kanadi i nekoliko zemalja Evrope, a u naredne dve i u ostatku sveta. Početna cena Harley-Davidson LiveWire biće 29.799 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...