Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Novosti iz moto industrije

Recommended Posts

CFMOTO SR-C21 prototip

 

CFMoto-SR-C21 03.jpg

 

Kineski proizvođač motocikla, CFMOTO, predstavila je novi SR-C21 prototip - koji je na putu da postane novi sportski motocikl renomirane kompanije. Više detalja, nažalost, nemamo u ovom trenutku, ali ono što znamo je da će se u serijskoj proizvodnji naćin naredne godine. Motocikl će biti zasnovan na platformi od 400 kubika, iako najavni video sugeriše da bi jedinica mogla da bude većeg kapaciteta.

 

CFMoto-SR-C21 02.jpg

 

Ono čime se prototip može pohvaliti jesu komponente vrhunskih specifikacija, poput Brembo kočnica, Ohlins ogibljenja, jednostrane zadnje viljuške, SC-Project izduvnog sistema i zakrilaca inspirisanih MotoGP-om.

 

CFMoto-SR-C21 01.jpg

 

Što se dizajna tiče, on je i te kako upečatljiv, a razlog za to jesu veze koje CFMOTO ima sa austrijskim KTM-om i čuvenom dizajnerskom kućom Kiska. Ako je verovati nekim izvorima, postoji mogućnost da SR-C21 dobije paralelni tvin agregat, zapremine 790 ili 890 kubika, što bi predstavljalo izuzetno važan potez za kineskog proizvođača i omogućilo mu da se nametne na tržištu.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Royal Enfield spreman za osvajanje Južnog pola

 

royal-enfield-90-south 01.jpg

 

Slogan Royal Enfield Himalayan poručuje da se ovaj motocikl podjednako dobro snalazi na svim vrstama terena. Koliko je to zaista tačno moći ćemo da proverimo kroz ambiciozni projekat nazvan 90º South. Dva vozača će krenuti na put, vozeći (gotovo) fabričke Himayalan modele. Tokom 39 dana će morati da pređu oko 770 kilometara, a imaće i pratnju čiji zadatak će biti da im pomognu ako za to bude bilo potrebe.

 

Motocikli su pretrpeli određene promene, poput novih, snažnijih pneumatika, kao i poboljšanja elektronike kako bi bila u stanju da izdrži temperature do -40 stepeni Celzijusa. Put do Južnog pola počinje 26. novembra. Vozači će imati 3 dana da se naviknu na negostoljubivi antarktički kontinent, pre nego što se otisnu na ovu zaista uzbudljivu avanturu. Njihova avantura počinje u Novu, odakle će 12 dana voziti do indijske istraživačke stanice na Rosovoj ledenoj ploči. Odatle počinje 770 km dugačka vožnja do Južng pola, na koji bi vozači trebalo da stignu 21. decembra. Zatim sledi vožnja do glečera Junion, odakle će avionom napustiti kontinent.

 

Sve u svemu, tokom ovog putovanja, preći će više od 770 km, a vremenski uslovi im nimalo neće biti naklonjeni. Royal Enfield nudi svim ljubiteljima motocikla priliku da ohrabre dvojicu vozača tako što će im preko zvaničnog 90 South sajta poslati poruke podrške. Mi im želimo puno sreće, jer će im svakako biti potrebna.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda predstavila NT1100 - motocikl ''New Touring'' doba za 2022.

 

Honda NT1100 03.jpg

 

Mnogi vozači danas žele vrhunske performanse, dobru upravljivost, komfor na dužim putovanjima, kao i široki raspon moderne tehnologije, a novi Hondin NT1100 je upravo takav motocikl. Ova turing mašina, sa bogatim spiskom specifikacija i sportskom oštrinom u performansama, efikasno izlazi na kraj sa svakodnevnim relacijama, ali je podjednako spremna za duge ture sa dva putnika i punim tovarom.

 

Honda NT1100 02.jpg

 

Komforman, a agilan - NT1100 sa ''New touring'' modom za uživanje, projektovan je tako da privuče one koji pamte slične Hondine mašine iz prošlosti, ali predstavlja i pravu opciju za mlade vozače koji planiraju da idu dalje od srednje kategorije.

 

Honda NT1100 01.jpg

 

Koristeći kao osnovu ram i karakterni motor sa dva cilindra modela CRF1100L Africa Twin, ovaj motocikl pruža vrhunske performanse, uz niz dodatnih elemenata koji ga čine atraktivnim. NT1100 je dostupan u tri nijanse: Matte Iridium Grey Metallic, Pearl Glare White i Graphite Black - koje imaju elegantan efekat, a suptilna stilizacija pruža efikasne aerodinamične performanse sa položajem za vožnju skrojenim za komforni turing. Visina vetrobrana se može podešavati na 5 nivoa, a gornji i donji deflektori vetra takođe štite vozača. Praktičnost je garantovana zahvaljujući pozamašnim integrisanim bisagama, zagrejanim ručkama, centralnom stalku, tempomatu i USB i ACC utičnicama za punjenje sve standardne opreme. Svetla su u punoj LED izvedbi sa svetlima za dnevnu vožnju radi veće vidljivosti, uz samogaseće migavce i signale za hitno zaustavljanje, dok je visina sedišta 820mm.

 

Čelični ram poludvostrukog ležaja koristi relativno kratki osovinski razmak i oštru geometriju upravljanja, dok je vešanje preko 43mm Show-a prednjih invertiranih viljuški visokih specifikacija i kertridž tipa, te jednocevnog zadnjeg amortizera, sa 150mm puta napred i nazad. Prethodno opterećenje zadnje opruge hidraulički se podešava, a dvojni prednji diskovi od 310mm upareni su sa radijalno postavljenim 4-klipnim kočionim čeljustima; gume su veličine 120/70-17 napred i 180/55-17 pozadi. Novi NT1100 takođe sadrži ''full-fat'' performanse spremnog i karakternog motora, sa 75kW snage i 104Nm obrtnog momenta i usisa i izduvne grane podešenih za super-glatko ubrzavanje i prijatan zvuk pri niskom broju obrtaja.

 

Performanse ne ugrožavaju efikasnost potrošnje goriva, sa dometom od 400km mogućim sa rezervoarom za gorivo od 20 litara. Hondin jedinstveni menjač sa dvojnim kvačilom (DCT), prodat u 200.000 primeraka, opcija je za šestobrzinsku menjačku kutiju i pronalazi prirodni dom u modelu NT1100 sa izborom manuelnih okidača za promenu brzina ili za glatke, efikasne automatske promene. Obiman elektronski paket modela NT1100 obuhvata tri podrazumevana moda vožnje (URBAN, RAIN i TOUR) plus 2 podesiva USER (korisnička) moda, Hondinu kontrolu izbora obrtnog momenta (HSTC) sa 3 nivoa i kontrolu propinjanja sa 3 nivoa. TFT tačskrin od 6.5-inča daje punu boju, podesive prikaze i nudi Apple CarPlay, Android Auto i Bluetooth konektivnost. Sa bogatim spiskom specifikacija i iscrpnom svestranošću, praktičnošću i komforom NT1100 nudi još jednu novu dimenziju u Hondinom jedinstvenom i raznovrsnom asortimanu motocikala.

 

PR saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati ostvario rekordne prodajne rezultate u trećem tromesečju

 

211934-ducati-monster-3.jpg

 

Ducati je treće tromesečje ove godine završio sa prodatih 49.693 motocikla na globalnom nivou. Ovo su odlične brojke za italijansku kompaniju, koja uspela da za tri meseca ostvari bolje prodajne rezultate nego tokom čitave 2020. godine, u kojoj je nove vlasike našlo 48.042 mašine. Italija je i dalje najveće pojedinačno tržište za kompaniju iz Borgo Panigalea. Na Apeninima je prodato 7.954 motocikla, a slede SAD (7.475) i Nemačka (5.627). Ducati Multistrada V4 je najpopularniji model italijanske kompanije, zatim sledi Scrambler 800 linija, Streetfighter V4 i novi Monster.

 

''Ducati beleži rast na svim glavnim tržištima i segmentima. Izuzetno smo zadovoljni svime postignutim. Prodaja raste, broj ljubitelja našeg brenda je takođe u porastu, a neki od najuticajnijih magazina u moto sektoru je svoje prestižne nagrade dodelilo upravo našim modelima. Brend je trenutno odlično pozicioniran i svi u kompaniji se polako okrećemo narednoj godini. U toku je i predstavljanje naše nove linije proizvoda za 2022. kroz online serijal'', poručio je Frančesko Milićija, potpredsednik kompanije zadužen za globalnu prodaju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda ADV 350 spremna za evropsko tržište

 

honda-adv-150 001.jpg

 

Honda je 2015. otvorila novo poglavlje u segmentu krosover avanturističkih skutera, lansiranjem svog X-ADV. Sada se čini da će japanski gigant pokušati da ostavi isti utisak u segmentu skutera srednje veličine i to modelom koji bi trebalo da nosi naziv ADV 350. Takvo ime stoji u zvaničnim dokumentima koje je magazin Motorrad našao u Nemačkoj. Oni potvrđuju postojanje motocikla po imenu ADV 350. Međutim, pomenuti dokumenti ne otkrivaju puno toga.

 

Sam naziv ADV 350 je Honda zaštitila još sredinom leta ove godine, a mada nema indicija kada nas očekuje dolazak novog modela, čini se da nećemo dugo na to čekati. Naime, EICMA salon je tu iza ugla, a skuteri ovakve veličine su izuzetno popularni na Starom kontinentu. Upravo zbog toga ne treba da nas začudi ako premijera ovog modela bude krajem novembra u Milanu. Što se stila tiče, novi model bi mogao da liči na ADV 150, dvotočkaš prisutan na azijskom tržištu.

 

Kada je reč o specifikacijama, one ne bi trebalo mnogo da se razlikuju od onoga što trenutno nudi Forza 350. To znači oko 180-200 kg težine, oko 28 KS i 30 Nm obrtnog momenta. Kako agregat Forze već ispunjava Euro5 emisione standarde, nema razloga da Honda troši dodatni novac na razvoj neke nove jedinice. Što se cene tiče, možemo samo da nagađamo koliko bi ADV 350 mogao da košta. Za sve odgovore treba sačekati EICMA salon u novembru kada ćemo i znati hoće li među premijerama biti i ADV 350.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kawasaki ZX-10R bez većih novina za 2022. godinu

 

kawasaki ninja-zx10r 02.jpg

 

Ovo je novi Kawasaki ZX-10R za 2022, a glavna novina su nove boje. To su Ninja Metallic Diablo crna i Metallic Matte Graphenesteel siva, uz karakteristične Kawasaki zelene ukrasne elemente. U ponudi su ostale Lime zelena, Ebony & Pearl Blizzard bela.

 

kawasaki ninja-zx10r 01.jpg

 

Kada je reč o ostalim novitetima... ništa nije vredno pomena. Pretpostavljamo da tu i tamo imamo poboljšanja, ali nema nikakvih revolucionarnih novina. Interfejs Rideology App aplikacije je ažuriran, radi povezivanja pametnog telefona sa TFT ekranom. Model za 2022. će se okoristiti novim aerodinamičkim paketom, koji nudi 17% više aerodinamičkog potiska na maksimalnim brzinama. Redni četvorocilindarski agregat i dalje donosi 202 KS na 13.200 obrtaja, što je dovoljno za sve ljubitelje brzine. Na novoj mašini će se naći i nedavno usvojeni logotip japanske kompanije. Njegovo pojavljivanje na ZX-10R biće premijera, jer ćemo ga po prvi put videti na jednoj masovno proizvedenom motociklu bez turbo opcije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kawasaki ZX-10R bez većih novina za 2022. godinu

 

kawasaki ninja-zx10r 02.jpg

 

Ovo je novi Kawasaki ZX-10R za 2022, a glavna novina su nove boje. To su Ninja Metallic Diablo crna i Metallic Matte Graphenesteel siva, uz karakteristične Kawasaki zelene ukrasne elemente. U ponudi su ostale Lime zelena, Ebony & Pearl Blizzard bela.

 

kawasaki ninja-zx10r 01.jpg

 

Kada je reč o ostalim novitetima... ništa nije vredno pomena. Pretpostavljamo da tu i tamo imamo poboljšanja, ali nema nikakvih revolucionarnih novina. Interfejs Rideology App aplikacije je ažuriran, radi povezivanja pametnog telefona sa TFT ekranom. Model za 2022. će se okoristiti novim aerodinamičkim paketom, koji nudi 17% više aerodinamičkog potiska na maksimalnim brzinama. Redni četvorocilindarski agregat i dalje donosi 202 KS na 13.200 obrtaja, što je dovoljno za sve ljubitelje brzine. Na novoj mašini će se naći i nedavno usvojeni logotip japanske kompanije. Njegovo pojavljivanje na ZX-10R biće premijera, jer ćemo ga po prvi put videti na jednoj masovno proizvedenom motociklu bez turbo opcije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Kawasaki H2 SX spreman za EICMA sajam

 

kawasaki-h2-sx.jpg

 

Naslednik Kawasaki H2 SX turing modela visokih performansi bi svoju premijeru trebalo da ima narednog meseca, na EICMA sajmu u Milanu. Zasnovan na H2, jednom od najbržih proizvodnih motocikala na tržišti, SX je praktičnija opcija, mada podjednako snažna. Dokumenti koji to potvrđuju otkrivaju da se spremaju određene promene. Takođe, otkrivaju ključne informacije o karakteristikama i brojkama. Jedna od ključnih novina je radarski uređaj, razvijen u saradnji sa kompanijom Bosch, koji donosi povećanu bezbednost. On služi kao svojevrsno treće oko u opasnim situacijama, jer detektuje mrtve uglove i nagle pokrete.

 

Ostale promene su prilično minimalne. Turbo agregat zapremine 998 kubika i dalje donosi 197 KS. Radi se o istoj jedinici koja na Ninja H2R donosi i do 306 KS. Prema dostupnim informacijama, postoji mogućnost da nas čekaju novi izduv i prigušivač, što bi opet moglo da znači da je Kawasaki spremio i neka stilska osveženja na ovoj mašini. Kawasaki H2 SX je trenutno dostupan u dva paketa opreme: standardnom i H2 SX SE+ paketu. Kao njegovi glavni tržišni rivali, izdvajaju se nova Ducati Multistrada V4 S i Suzuki Hayabusa. Iako je potvrđeno kada će novi H2 SX biti predstavljen, ostaje nam da vidimo koje novitete je još Kawasaki pripremio za EICMA salon u Milanu narednog meseca. Očekuju nas tri premijere, a osim H2 SX, mogli bi da vidimo i novu generaciju ZX-6R.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Motorrad na putu ka rekordnoj godini

 

bmw-r-1250-rt 01.jpg

 

Pre pandemije, BMW Motorrad je godinu za godinu beležio rekordne prodajne rezultate. Onda je došla 2020, koja se i te kako odrazila na poslovanje nemačkog giganta. Čini se da se Bavarci vraćaju u pravu formu, jer podaci za treće tromesečje 2021. pokazuju da je BMW Motorrad na putu ka još jednoj rekordnoj godini.

 

Najbolje treće tromesečje u istoriji nemačke kompanije, zajedno sa odličnim startom u 2021. za posledicu ima 156.609 prodatih motocikala i skutera isporučenih mušterijama širom sveta. To predstavlja povećanje od 20.8% u poređenju sa prošlom godinom. Ipak, protekla godina i nije za poređenje, imajući u vidu sve što se dešavalo tokom nje. Iz BMW-navode da je ključ odlične prodaje u svežoj ponudi kompanije, ali i u njenoj raznovrsnosti. Pravi primer toga jeste čak deset novih modela lansiranih od početka godine. Za sada nema informacija o rezultatima na pojedinačnim tržištima, ali imajući u vidu da BMW Motorrad sprema nove modele za predstojeći EICMA sajam, možemo očekivati nastavak uspeha i u 2022. godini.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MV Agusta Superveloce Ago u čast velikom Đakomu Agostiniju

 

mv-agusta-superveloce-ago 02.jpg

 

Statistički gledano, Đakomo Agostini je najuspešniji motociklista svih vremena sa osvojenih 15 gran pri titula. Od tog broja, čak 13 je osvojio vozeći MV Agusta mašinu, zato ne čudi što je italijanska kompanija želela da održi njegovo nasleđe živim.

 

MV-Agusta-Superveloce-Ago 01.jpg

 

Zbog toga je napravljena specijalna verzija Superveloce motocikla. Nazvan Superveloce Ago, ovaj motocikl je omaž velikoj legend.

Spoljašnjim izgledom podseća na ''kafe-rejser'', a kao inpiracija za Ago poslužio je trkački motocikl na kojem je Agostini nastupao tokom šezdesetih i sedamdesetih godina prošlog veka. Ovo specijalno izdanje je tokom nedavne MotoGP runde na Mizanu predstavio sam Agostini. Superveloce Ago donosi i istu boju Agostinijevih trkačkih motocikala, uključujući i žutu tablicu sa brojem 1. U cast Agostinijevih 15 titula, specijalna serija Superveloce motocikla će biti ograničena na 15 jedinica. “Srce” ovih mašina je trocilindarski agregat zapremine 798 kubika, a tu je i trkački paket kog čine Arrow izduv, trkačka kontrolna jedinica, crvene ručice, kao i mnogi drugi detalji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda Rebel 250 spremna za tržišta širom sveta

 

Honda-Rebel-250 02.jpg

 

Honda je otkrila novi Rebel 250 model u varijanti za 2022. godinu. Motocikl će u kruzer liniji japanske kompanije naći svoje mesto zajedno sa snažnijim varijantama od 500 i 1.000 kubika. Kako navodi Honda, Rebel 250 pokreće jednocilndarski agregat zapremine 249 kubika i sa šestostepenim prenosom, dok će vozači na raspolaganju imati 25,6 KS i 22 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

 

honda-rebel-250 01.jpg

 

Novi Rebel 250 dolazi sa nisko postavljenim sedištem (690 mm), dok su odmorišta za noge tako postavljena da nude udobnu i opuštenu ergonomiju u vožnji. To čini novi model pogodnim za vozače početnike. Prema dostupnim informacijama, ''beba'' Rebel će se u prodaji naći od januara naredne godine. U međuvremenu, navodi iz ''zemlje izlazećeg sunca'' sugerišu da će motocikl biti dostupan na tržištima širom sveta. Dosad su samo kupci u Japanu mogli da uživaju u njemu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha MT-03 u ulozi Iron Man-a

 

Yamaha-MT-03-Iron-Man02.jpg

 

Yamaha Brazil se sprema za predstojeću Noć veštica, pa je zato odlučila da MT-03 obuče u kostim ''Ajron Mena'', popularnog superheroja. Tako je nastalo MT-03 Iron Man specijalno izdanje. Treba napomenuti da ovo nije prva ovakva kreacija koja nam dolazi iz Yamahe Brazil, jer je ranije ove godine lansirano izdanje NMax skutera posvećeno franšizi ''Ratovi zvezda''.

 

yamaha-mt-03-iron-man01.jpg

 

Prilikom rada na novoj verziji, u Yamahi Brazil su iskoristili činjenicu da LED far MT-03 podseća na ark reaktor Tonija Starka, što je dodatno doprinelo finalnom izgledu ove kreacije. Međutim, LED far neće imati nikakva oružja niti dodatke kakvi se mogu naći na ''Ajron Menu''. Promene su isključivo kozmetičke prirode, što znači da nema nikakvih promena što se agregata tiče. Motocikl i dalje pokreće paralelna tvin jedinica, zapremine 321 kubik.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW K 1600 linija spremna za 2022.

 

bmw-k1600 03.jpg

 

BMW Motorrad je sa ponosom predstavio novu K 1600 liniju za 2022. godinu, koju čine modeli GT, GTL, B i Grand America. Što se tiče novina vrednih pomena, tu je pre svega ažuriranje rednog šestocilindarskog agregata, koji sada ispunjava Euro 5 emisione standarde. Međutim, i dalje donosi 160 konja, doduše na manjem broju obrtaja. Ono što se povećalo je maksimalni obrtni moment, koji je sada 180 Nm i dostupan na 5.250 obrtaja.

 

bmw-k1600 02.jpg

 

Modeli za 2022. godinu sada donose više različitih modova vožnje. Tu su Road, Dynamic i Rain, dok dinamička kontrola proklizavanja (DTC) osigurava nesmetano uživanje u vožnji bez obzira na uslove na drumu.

 

bmw-k1600 01.jpg

 

Bavarski gigant sada donosi i novu generaciju Dynamic ESA elektronskog ogibljenje, koja donosi opciju automatskog prilagođavanja uslovima vožnje. Osim što je dobila novo BMW-ovo adaptivno LED osvetljenje, K 1600 linija ima i novi 10.25-inčnu TFT instrument tablu, s kojom se može u potpunosti pristupiti preko BMW Motorrad Connected aplikacije. Zapremina rezervoara je 26.5 litara. Treba pomenuti da su GTL i Grand America dobili BMW-ov audio sistem 2.0, koji se nalazi u osnovnom paketu opreme.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha predstavila svoje urbane skutere za 2022.

 

yamaha-2022 04.jpg

 

Segment motocikala namenjenih prevozu u urbanim sredima je tokom poslednjih godinu, godinu i po dana zabeležio veliki rast.

 

yamaha-2022 03.jpg

 

Upravo je to segment za koji je Yamaha predstavila novu liniju modela. Vozače čeka široka ponuda, od retro stila sportskog i agresivnog XMAX 300 Tech MAX to zabavnog trotočkaša Tricity 300. Svaki od modela dolazi sa velikom ponudom boja.

 

yamaha-2022 02.jpg

 

Inspirisan uspehom TMAX, stižu novi XMAX 300 i 125, a oba modela će biti dostupna u novoj Icon Blue kombinaciji boja, kakva se nalazi u ponudi motocikala visokih specifikacija.

 

yamaha-2022 01.jpg

 

Za one koji traže više od XMAX modela, tu su Tech MAX verzije, koje donose novo sedište, kožne panele, aluminijumska odmorišta za noge i specijalni završni rad u kokpitu. I jedan i drugi model u Tech MAX varijanti imaju novu Dark Petrol boju. NMAX 125 je pretrpeo dosta promena na početku ove godine, što mu je pomoglo da postane jedan od najpopularnijih skutera od 125 kubika. U novom izdanju imamo redizajnirani oklop, dok poboljšani BlueCore agregat od 125 kubika dolazi sa start-stop tehnologijom i kontrolom proklizavanja.

 

U izdanju za 2022, novi NMAX 125 će biti dostupan u Milky White kombinaciji boja, uz  već postojeće Phantom Blue i Power Grey opcije. Inspirisan radikalnim Niken sportskim turing motociklom, Tricity 300 prilagođava ovaj koncept gradskoj vožnji. Karakterišu ga agilno upravljanje, izvanredno prijanjanje i sistem pomoći u vožnji. Dve nove boje su u ponudi: Petrol Blue i Sand Grey, uz postojeću Gunmetal Grey opciju. Yamaha D'elight 125, skuter male težine i retro stila postiže odlične prodajne rezultate, čime je zaslužio mesto u liniji za 2022. XMAX 300 i 125, kao i njihove Tech MAX verzije u prodajne salone stižu narednog meseca. Tricity 300 će biti dostupan od januara, a NMAX 125 od aprila naredne godine. D’elight 125 je već dostupan.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati Multistrada V4 Pikes Pike spremna da zavlada planinom

 

ducati-multistrada-v4-pikes-peak 03.jpg

 

Ducati je predstavio novu Pikes Peak verziju svog Multistrada V4 motocikla, nastavljajući tako tradiciju stvaranje sportskijeg avanturističkog turera. Ovoga puta, stvari su podignute na mnogo viši nivo, pre svega zbog toga što je italijanska kompanija pozicionirala osnovnu Multistradu V4 kao ADV motocikl za sve prilike. Tako su se na njemu našli 19-inčna prednja felna i dvostrana zadnja viljuška.

 

Ducati-Multistrada-V4-Pikes-Peak 02.jpg

 

Nova Ducati Multistrada V4 Pikes Pike ima 17-inčnu prednju felnu, jednostranu zadnju viljušku i mnoštvo drugih sportski-fokusiranih elemenata. U skladu s time, Pikes Peak verzija je pretrpela određene ergonomske promene.

 

Ducati-Multistrada-V4-Pikes-Peak 01.jpg

 

Oko 3.6 kg je nova verzija smršala, što u kombinaciji sa Granturismo V4 agregatom i njegovih 167 KS donosi jedan snažan sportski turer. Ducati posebno ističe činjenicu da je Multistrada V4 Pikes Peak najsportskiji ADV motocikl na tržištu. Italijani imaju toliko visoko mišljenje o novom modelu da su dodali i trkački mod njegovom arsenalu elektronike. Sam mod je povezan sa Ohlins Smart EC 2.0 komponentama.

 

Na Pikes Peak modelu se nalazi i sistem poluaktivnog ogibljenja, što vredno pomena jer se na prethodnim varijantama nalazilo samo Ohlins mehaničko vešanje. Ducati Multistrada V4 Pikes Peak dolazi sa uobičajeni elektronskim sistemima pomoći, poput ABS-a, kontrole proklizavanja i kvikšifterom. Tu je i 6.5-inčna TFT instrument tabla i Bosh adaptivni tempomat. Pomenućemo i Brembo Stylea kočione čeljusti sa prednjim 330-milimetarskim prednjim kočnicama. Kao tačka na ''i'' stiže i Pikes Peak grafika, za koju Ducati navodi da je inspirisana MotoGP trkačkim motociklom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprema se nova Yamaha MT-10

 

yamaha-mt-10-sp-1.jpg

 

Nakon što su MT-07, MT-09 pretrpeli promene, očekuje se da isto čeka MT-10 i MT10 SP. Brojni moto portali prate dokumenta evropskih regulatornih agencija, koja otkrivaju da će novo izdanje ovog ''hipernejkeda'' stići na Stari kontinent u toku naredne godine. Promena koda modela, sa RN45 na RN78 sugeriše značajne novine. Još uvek nema nikakvih fotografija pomenute mašine, ali čini se da se njene varijante više razlikuju po komponentama nego po performansama.

 

Tu je isti agregat kao i na prethodnoj generaciji, s povećanjem snage sa 160.4 KS na 165.9 KS, uz maksimalni obrtni moment od 112 Nm i to bez primetnih promena specifikacija agregata. To sugeriše da nas čeka novi izduvni sistem, uz nešto veću maksimalnu brzinu od 250 km/h. Geometrija motocikla i njegove dimenzije su promenjene. Međuosovinsko rastojanje je povećano sa 1.400 na 1.405 mm, visina je 1.165 mm, a japanska mašina se ''ugojila'' nekoliko kilograma. Spekuliše se da bi mogli da vidimo i novo ogibljenje, dok će SP varijanta zadržati poluaktivno elektronsko ogibljenje, što je slučaj i sa drugim Yamahinim modelima visokih performansi.

 

Vizuelno, očekuje nas promena izgleda fara, pa ćemo umesto dualnog rešenja imati kompaktni dizajn. E sad, da li će MT-10 dobiti još jedan far kako bi zadržao prepoznatljiv stilski izgled, ostaje da se vidi. Neki ljubitelji ove mašine se nadaju većem rezervoaru, radi bolje potrošnje, dok drugi žele poboljšanu dinamiku. Sve što možemo da kažemo i jednima i drugima je da se strpe do premijere. EICMA sajam se približava, pa će to biti najbolja prilika da nam Yamaha prikaže novi model.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Harli'' se hvali rastom prodaje, ali da li je stvarno tako?

 

harley-davidson-cvo-road-glide 02.jpg

 

Harley-Davidson je objavio prodajne rezultate za treće tromesečje ove godine, a poseban akcenat je stavljen na rast u odnosu na isti period 2020. Iz te perspektive, u američkom gigantu mogu da budu zadovoljni. Od početka 2021, prodaja u Americi je porasla za 25% u poređenju sa 2020, dok je poslednje tromesečje za 2% bolje od istog perioda prošle godine. Što se ostatka sveta tiče, kompaniji ne cvetaju ruže, jer je u poslednjem tromesečju zabeležen pad od 6%. Ipak, za prvih devet meseci ove godine, ukupan rast prodaje je 9%.

 

Priča je mnogo složenija nego što to Harley-Davidson otkriva u svom saopštenju. Naime, poznato je da su prodajni rezultati u 2020. bili očajni usled pandemije virusa korona, pogotovo u prvoj polovini te godine. Zbog toga je nezahvalno porediti rezultate sa 2020. Postavlja se pitanje kako se Harley-Davidson drži u poređenju s periodom pre pandemije? Odgovor se baš neće dopasti fanovima američkog brenda. U Severnoj Americi, treće tromesečje 2021. je za 9.5% slabije od istog perioda 2019, mada je tekuća godina (zaključno sa septembrom) za 9% bolja od prvih devet meseci pretprošle gdine. Van Amerike imamo potpuno drugačiju priču. U Evropi, prodaja u 2021. je za čak 33% slabija od prvih devet meseci 2019, dok je taj pad nešto manji na globalnom nivou. I azijska tržišta se takođe muče.

 

Kakvi trendovi čekaju Harley-Davidson, teško je reći. Na matičnom tržištu situacija je nešto bolja, iako su generalno, performanse kompanije loše. Ipak, brojke pokazuju određene znake nade i to je najpozitivinija stvar u ovom trenutku. Hoće li novi ''alfa i omega'' posrnulog giganta iz Milvokija, Johen Cajc, uspeti da vrati kompaniju na staze uspeha ili je dalje posrtanje neminovno? Odgovore će dati vreme.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha XSR900

 

yamaha-xsr900.jpg

 

Yamaha je predstavila najnoviju generaciju XSR900, koja donosi svežu interpretaciju omiljenog neo-retro stila, dajući moderan dodir kompanijinom nasleđu. Jedan od najuspešnijih modela u sve popularnijem sports heritage segmentu, Yamaha XSR900 je stekla dosta ljubitelja svojim klasičnim dizajnom, živahnim agregatom, čvrstim komponentama, a pogotovo ga vole poklonici prerađenih mašina.

 

Svoje filozofije se držao japanski proizvođač tokom stvaranje novog modela, ali se istovremeno trudio da modernizuje XSR900 novim izgledom, razvijenim okonovog aluminijumskog rama. Rezultat je ''čistiji'' završni rad, ravnih ivica, inspirisan Yamahinim trkačkim motociklima iz osamdesetih. Tako nova Yamaha XSR900 ima minimalistički izgled, uz rezervoar za gorivo snažnog izgleda, dok su paneli tako dizajnirani da prosto ohrabruju kupce da razviju sopstvenu verziju ove mašine. Yamaha je inspiraciju za svoju smelu novu estetiku našla u sopstvenog bogatom nasleđu, napravivši modernu verziju Deltabox dizajna šasije. Deltabox ram je lakši, a čvršći od prethodne varijante, a dizajniran je da poboljša stabilnost na pravcu bez uticaja na agilnost.

 

Zato sada XSR900 donosi sportskiju dinamku i pritom zadržava neke druge osobine svog prethodnika. XSR900 koristi platformu Yamahe MT-09, dok je srce novog modela snažni CP3 trocilindarski agregat zapremine 889 kubika. Prilagođen Euro5 emisionim regulativama, XSR900 je ne samo snažniji, već i manje zagađuje u poređenju s prethodnom varijantom. Nudi 118,6 KS na 10.000 o/min i 93 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 7.000 obrtaja. Od dostupnih funkcija, tu su kontrola proklizavanja, SCS i tempomat. Pomenućemo i ''skriveno'' LED zadnje svetlo, aluminijumske kovane felne, atraktivno oblikovani rezervoar za gorivo, LED far i 3.5-inčna TFT instrument tabla.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

CFMOTO 650GT čeka milansku premijeru

 

cfmoto-650gt 03.jpg

 

Na predstojećem EICMA sajmu, kineski CFMOTO će predstviti svoji novi sportski turer 650GT. Nova mašina je dizajnirana da ispuni sva očekivanja vozača u ovom segmentu, ali i da bude ekonomski pristupačna. Motocikl je stiže i Nebula Black kombinaciji boja, a takođe je dostupan i u varijanti pogodnoj za početnike - A2 kategoriji.

 

cfmoto-650gt 02.jpg

 

U standardnom paketu opreme se nalaze aluminijumski bočni koferi, LED svetla, ručno podesivo vetrobransko staklo i dva USB ulaza.

 

cfmoto-650gt 01.jpg

 

CF Moto 650GT pokreće četvorotaktni dvocilindarski agregat zapremine 649 kubika. Ova jedinica, koja ispunjava Euro5 emisione standarde, na raspolaganju ima 56,5 KS na 8.250 obrtaja i 54.4 Nm maksimalnog obrtnog momemnta na 7.000 obrtaja. CFMOTO će na ovogodišnjem EICMA salonu nastupiti u hali 13, na štandu N52.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Motorrad i Šinja Kimura predstavili unikatno sređeni R 18

 

bmw-r-18-the-wal 03.jpg

 

BMW Motorrad i Šinja Kimura su predstavili rezultat njihove zajedničke saradnje, a to je novi R 18 u prepoznatljivom stilu japanskog dizajnera. Pre nego što je počeo da radi na njemu, Kimura je fabrički R 18 provozao kako bi shvatio karakter ovog kruzera.

 

BMW-R-18-The-Wal 02.jpg

 

Sređena varijanta R 18, nazvana Wal (kit na nemačkom), sada ima veći rezervoar za gorivo, kao i novi podram koji podiže visinu sedišta. Sedište je japanske radionice Backdrop Leathers, a tu je i redizajnirani zadnji deo mašine. Kimura je instalirao novi oklop sa dva asimetrična fara napred, uključujući i dizajn koji podseća na kita, pa otud ovoj kreaciji njeno ime.

 

BMW-R-18-The-Wal 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kawasaki spreman za impresivan povratak na EICMA sajam

 

kawasaki-eicma 01.jpg

 

Kawasaki je potvrdio učešće na ovogodišnjem EICMA sajmu, obećavajući impresivnu liniju novih modela, ali i ekskluzivne najave budućih planova. Ti planovi uključuju ambiciozna predviđanja rasta za nedavno osnovanu kompaniju Kawasaki Motors, čiji fokus će biti isključivo na dvotočkašima. Među glavnim ciljevima jeste težna ka karbonskoj neutralnosti, pa će napori usmereni ka tom cilju predstavljati najveći izazov u budućem periodu.

 

Kawasaki će na EICMA-i pojasniti svoje izuzetno optimistične planove za budućnost. Nakon što je usvojen novi logotip kompanije, naredni cil je da se do 2025. predstavi deset električnih ili hibridnih motocikala. Što se modela za 2022. godinu tiče, na štandu japanske kompanije će se naći sve mašine. Među već najavljenim motociklima za 2022. će se naći i najnoviji retro sportski model, Z650RS, dostupan u tri kombinacije boja. Tu će se naći novi Z900SE i Z900RS SE „Yellow Ball“, kao i uvek popularni Z900, koji će prikazati novu boju.

''Kawasaki je strpljivo čekao da predstavi nove modele na EICMA salonu. Čekanju je sada došao kraj i želimo da nagradimo njihovo strpljenje inovativnim modelima, vodećim u svojim kategorijama'', naglasili su u kompanji Kawasaki Motors. ''Naši srednjoročni planovi su detaljno izloženi. EICMA predstavlja idealnu sredinu za otkrivanje novih modela i igra važnu ulogu u povratku u neka normalnija vremena.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Ducati Streetfighter V2

 

ducati-streetfighter-v2-2022 03.jpg

 

Najnovija epizoda u seriji svetskih premijera kompanije Ducati donele je predstavljanje novog Streetfighter V2 modela. Ideja iza ovog motocikla je jednostavna: uzmite Panigale V2, skinite mu oklop i to je to! Streetfighter V2 je rođen.

 

Ducati-Streetfighter-V2-2022 02.jpg

 

Pokreće ga isti desmodromic Superquadro agregat, zapremine 955 kubika, koji donosi 150 KS i 102 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

 

Ducati-Streetfighter-V2-2022 01.jpg

 

U poređenju sa Panigale V2, Streetfighter V2 je pogodnija forma za uličnu vožnju. Ima dužu jednostranu viljušku, potpuno podesive Showa Big Piston prednje viljuške i podesive Sachs zadnje amortizere. Za kočenje su zadužene Brembo M4-32 monoblok zrakaste kočione čeljusti sa 320-milimetarskim diskovima, istim kao i na Panigale V2. Iako na tržište stiže kao manja verzija Streetfighter V4, V2 donosi celokupan Ducati elektronski paket. On uključuje: ABS Evo, DTC Evo 2 kontrola proklizavanja, DWC EVP, DQS Evo 2 ''kvikšifter'', EBC Evo kontrola kočenja motorom. Tri režima vožnje (sport, road, wet). Od ostalih karakteristika izdvajamo LED osvetljenje sa dnevnim svetlima. Iako Streetfighter V2 nema kultna zakrilca u standardnom paketu, budući vlasnici imaju dodatak koji garantuje dodatni aerodinamički potisak od 28 kg na 265 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni skuter inspirisan Horheom Lorencom debituje u Milanu

 

lorenco vmoto.jpg

 

Proizvođač električnih motocikala, kompanija Vmoto Soco će na EICMA sajmu predstaviti novi model u ograničenom broju primeraka. Ime ovog električnog skutera je JL99, a sam dvotočkaš je inspirisan nekadašnjim MotoGP šampionom, Horhe Lorencom. Najavna fotografija otkriva siluetu skutera, a na njemu se nalazi i broj 99 koji je Španac nosio tokom svoje karijere u premijernoj klasi. Lorenco je nedavno podelio fotograiju sa još jednim modelom kompanije Vmoto. U pitanju je Super Soco CPx.

 

Međutim, prema dostupnim informacijama JL99 izdanje neće biti zasnovano na CPx modelu. Kako stvari stoje, njegovu osnovu će činiti manji CU Mini električni skuter. Zanimljivo je da je saradnja Lorenca i kompanije Vmoto počela kao šala. Nekadašnji vozač Yamahe, Ducatija i Honde je u šali poručio rukovodstvu kompanije da bi želeo da ima posebnu verziju nazvanu po sebi. Oni su prosudili da je to dobar potez i odlučili da tu njegovu želju realiziju. Konačni rezultat je ograničena serija posvećena trostrukom osvajaču naslova prvaka premijerne klase. Lorenco će se pojaviti na premijeri ''svog'' skutera, zakazanoj za predstojeći EICMA sajam.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi KTM 1290 Super Duke R EVO

 

KTM-1290-Super-Duke-R-EVO 03.jpg

 

KTM je i zvanično predstavio novi 1290 Super Duke R EVO u izdanju za 2022. godinu. Najvažnija vest je što će motocikl imati drugu generaciju WP Suspension poluaktivnog APEX ogibljenja.

 

KTM-1290-Super-Duke-R-EVO 02.jpg

 

Da bi se maksimalno iskoristilo pomenuto ogibljenje, potrebno je kupiti model u Suspension Pro paketu, koji dolazi sa tri podešavanja: Track, Advanced i Auto.

 

KTM-1290-Super-Duke-R-EVO 01.jpg

 

Kao što mu ime kaže, Track podešavanje je za stazu, Advanced omogućuje vozačima da sami podešavanju ogibljenje svojim potrebama. S druge strane, Auto opcija koristi KTM-ove algoritme da samo ogibljenje prilagodi uslovima na putu i šalje dinamičan odgovor na viljuške i zadnji amortizer. Tu je opcija automatskog prilagođavanja geometrije motocikla težini vozača i njegovim preferencama. Cena još uvek nije poznata, ali očekujemo da će biti neznatno skuplji od još uvek aktuelnog modela. Takođe, nemamo informacije koliko bi KTM Suspension Pro paket mogao da košta. Novo poluaktivno ogibljenje bi trebalo da omogući austrijskom stritfajteru da se na tržištu bolje nosi sa modelima brendova Aprilia i Ducati, koji već imaju Ohlins poluaktivno ogibljenje na sebi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda Navi, idealan dvotočkaš za nove vozače

 

honda-navi 03.jpg

 

Honda Navi je najnoviji model koji se pridružio mini moto liniji japanske kompanije za 2022. godinu. Uprkos tome što je po izgledu sličan Hondi MSX 125 (Grom), Navi pokreće isti četvorotaktni jednocilindarski Enhanced Smart Power agregat zapremine 109 kubika, kakav se nalazi na Activi i donosi 7.83 KS na 7.000 obrtaja i 8.9 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 5.500 obrtaja.

 

honda-navi 02.jpg

 

Enhanced Smart Power tehnologija je takođe dostupna na modelima ADV 150 i Vario 150 i omogućava smanjenje trenja i lepši osećaj u vožnji. Honda Navi u novom izdanju dolazi sa automatskim CVT prenosom, poput skutera, što ga čini izuzetno pogodnim za vozače početnike.

 

Honda-Navi 01.jpg

 

Štaviše, Honda je na Navi smestila pregrade na mestu gde se nalazi pod, gde vozači mogu staviti jaknu ili neke druge manje predmete. Honda Navi je pogodan za svakodnevni prevoz po gradu. Što se dimenzija tiče, visina sedišta je 785 mm, težina svega 109 kg, uz zapreminu rezervoara od 3.4 litra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...