Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Novosti iz moto industrije

Recommended Posts

motorweeknoviyoutube.jpg MotorWeek: 2021. Honda Rebel 1100

 

Na nekim tržištima u poslednjih 30 ili 40 godina ovaj model je postao sinonim za bilo kakav trening motociklista. Honda sada ima mnogo veće planove za Rebel 1100:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Husqvarna Vekktor električni koncept u prodaji naredne godine

 

husqvarna-vektorr 02.jpg

 

Nakon što je prošlog meseca objavila tizer svog prvog električnog motocikla, koji nosi naziv E-Pilen, Husqvarna je otkrila i konceptnu verziju drugog modela koji će se naći u liniji modela na struju. Ime budućeg skutera je Vektorr. O njemu se dugo pričalo, a čak su pre izvesnog vremena objavljene skice ovog modela, ''uhvaćene'' u internoj komunikacije kompanije KTM. Međutim, od tada nije bilo stiglo mnogo informacija o njemu, a pažnja švedskog proizvođača je bila usmerena na E-Pilen, čiji dolazak na tržište se očekuje krajem godine.

 

Husqvarna-VEKTORR 01.jpg

 

Sada je na red došao na Vektorr, a ovoga puta jasno možemo da vidimo šta nas čeka. U zvaničnom saopštenju, Vektorr se naziva konceptom, ali imajući u vidu koliko je sličan pomenutim skicama, pretpostavljamo da na proizvodnoj verziji nećemo videti naročite promene.

 

Vektorr je upravo onakav kakav smo zamišljali da će Husqvarnin skuter izgledati, jer kombinuje mnoge dizajnerske elemente sa većih modela. Silueta pomalo podseća na Vespu, ali je dizajn mnogo više angularan. Pokreće ga električni motor snage 4 kW, koji na raspolaganju ima maksimalnu brzinu od 45 km/h i autonomiju od 95 kilometara. Kako stvari stoje, dosta komponenti će deliti sa Bajaj Chetak skuterom, koji je već dostupan kupcima u Indiji. Takođe će imati mogućnost zamene baterija, shodno dogovoru KTM-a, Honde, Piaggio grupe i Yamahe o standardizacije ove tehnologije. I mada se očekuje da Vektorr bude model za globalno tržište, imaće veliku ulogu u ekspanziji švedske kompanije u Aziji, a još uvek postoji mogućnost da vidimo i KTM varijantu ovog skutera. Sa druge strane, E-Pilen je namenjen evropskim kupcima. Ako je verovati dostupnim informacijama, Husqvarna Vektorr će se u prodaji naći 2022. godine, zajedno sa E-Pilen modelom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

CFMOTO od naredne godine proizvodi KTM 750 modele

 

ktm-790-adventure.jpg

 

KTM trenutno radi na razvoju nove platforme od 750 kubika, a celokupan poduhvat je deo zajedničkog poslovnog projekta koji austrijski gigant ima sa kineskim proizvođačem motocikala, kompanijom CFMOTO. Prema dostupnim informacijama, kao rezultate ovog razvojnog procesa videćemo tri nova modela: 750 Duke, 750 Adventure i 750 Supermoto. Oni će zameniti odlazeći 790 Duke. Istovremeno, KTM je nedavno predstavio i novu liniju modela od 890 kubika. U naporima da kupcima pruži ekonomski pristupačniju mašinu srednje kategorije, CFMOTO će 750 modele proizvoditi u svojoj fabrici u gradu Hangžou, dok nas globalna premijera nove linije čeka tokom naredne godine.

 

KTM i CFMOTO su ugovoro o partnerstvu potpisali pre deceniju, a kineska kompanija je u prvo vreme bila zadužena za uvou i prodaju austrijskih dvotočkaša u najmnogoljudnijoj zemlji sveta. Od prošle godine, CFMOTO je zvanično počeo i da proizvodi KTM motocikle. Sve je to deo dobro isplanirane strategije razvoja, dok je sam aranžman sličan onome koji KTM ima sa kompanijoj Bajaj Auto u Indiji. U međuvremenu, CFMOTO privodi kraju radove na svom prvom avanturističkom motociklu. Nazvan 800MT, novu mašinu će pokretati jedinica zapremine 799 kubika, ista ona koja se nalazi na 790 Adventure modelu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harley-Davidson lansirao novi LiveWire brend

 

livewire-brend.jpg

 

U nameri da se pozicionira na tržištu električnih motocikala, Harley-Davidson je lansirao novi brend. Zanimljivo je će on nositi naziv LiveWire, prema prvom Harley-Davidson modelu na struju, lansiranom 2019. godine. Uprkos tome što je američka kompanija još u februaru ove godine najavila lansiranje zasebnog brenda električnih modela, odluka da ponese baš ovo ime je iznenađujuća.

 

harley lw 1.jpg

 

Kako navodi izvršni direktor giganta iz Milvokija, Johen Cajc, LiveWire predstavlja odraz želja kompanije da u budućnosti bude jedan od lidera u ovom, sve popularnijem, segmentu. ''Želimo da iskoristimo priliku da ne samo postanemo vodeće ime na tržištu električnih motocikala, već i da ga oblikujemo. Ciljevi su ambiciozni. Kompanija vredno radi da LiveWire postane najpoželjniji električni brend na svetu, a našim budućim kupcima ćemo ponuditi urbane i uzbudljive modele, ali i mnogo više od toga. LiveWire će posebno biti fokusiran na razvoj inovativnih tehnologija, koje će svoju primenu naći na Harley-Davidson električnim motociklima budućnosti'', naglasio je Cajc.

Prema dostupnim informacijama, LiveWire brend će svoj prvi model predstaviti početkom jula na međunarodnom sajmu motocikala u Kaliforniji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW radi na adaptivnoj kontroli proklizavanja

 

bmw-kontrola.jpg

 

Moto industrija je prilično otvorena za uvođenje novih tehnologija koje smanjuju pojedine obaveze vozača, koje preuizimaju pouzdani kompjuterski sistemi. Uzmimo za primer Ducati Multistrada V4 model, lansiran prošle godine, koji je bio prvi tržišni motocikl sa adaptivnim tempomatom. Razvoj ovog sistema je trajao više od dve godine, a po mnogima predstavlja najveću bezbednosnu novinu ove generacije. Sada stiže vest o još jednoj novini u razvoju radarske tehnologije. BMW je sa ponosom saopštio da vredno radi na kontroli proklizavanja koja će biti u mogućnosti da unapred predvidi uslove na putu i shodno tome prilagodi prijanjanje.

 

U tu svrhu, razvijen je čitav set kamera koje pružaju pun pregled puta, čime se lakše predviđaju uslovi na njemu. Informacije se potom šalje ''mozgu'' sistema, koji je po potrebi spreman da reaguje kako preko kontrole proklizavanja, tako i preko kočnica i samog agregata. I mada sistemi kontrole proklizavanja nisu neka novina, treba istaći da u ovom slučaju ne predstavlja reaktivni komad tehnologije, tj. nije mu cilj da reaguje tek kada stvari krenu po zlu, već mu je cilj da spreči da se tako nešto uopšte i dogodi.

 

To je, kako navode iz BMW-a, upravo bio i cilj. Namera je bila stvaranje sistema koji će preventivno delovati, čak i pre nego što sam vozač bude svestan da može doći do nesreće na mokrom kolovozu ili u oštroj krivini. Ipak, BMW će morati da napravi izuzetno funkcionalan sistem, koji neće biti odbojan ljubiteljima dva točka. Za mnoge, ovakva tehnologija je istovremeno i blagoslov i kletva, jer smatraju da prisustvo sistema poput ovog predstavlja smetnju u vožnju. Svakako je pozitivno što veliki proizvođači poklanju dosta pažnje bezbednosti svojih vozača, pritom omogućujući primenu novih tehnologija na svojim modelima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: Triumph Street Triple RS

 

Najnoviji Triumph Street Triple RS-a, sa novim ''oklopom'' i sa nikada više snage:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha R7 stiže...

 

yamaha-r7.jpg

 

Lansiranje novog Yamaha modela sa R oznakom uvek privlači dosta pažnje, ali najavljeno predstavljanje novog R7 je za nijansu uzbudljivije. Novi model menja R6, mašinu srednje kategorije, a prema svim informacijama, koristiće nešto izmenjenu verziju CP2 agregata sa MT-07. R7 dolazi u trenutku kada većina proizvođača napušta supersport klasu u njenom tradicionalnom izdanju od 600 kubika. Međutim, Yamahina promena filozofije sa R7 bi mogla da donese preko potrebnu svežinu u kategoriju, ali i da omogući bolje rezultate na stazi u svetlu predstojeće promene pravila.

 

Zato je sasvim prikladno da je mesto radnje najnovijeg najavnog videa za R7 - trkačka staza, mada i dalje nemamo predstavu kako će izgledati kada konačno bude otkriven. Ipak, japanska kompanija je otkrila delić profila prednjeg dela, koji sugeriše da će motocikl doneti elemente sa R1 i MT-09. Na svu sreću, premijera za zakazana za 18. maj, što znači da nećemo morati dugo da čekamo na jedan od najvećih noviteta ove godine.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha predstavila novi R7

 

yamaha-yzf-r7 04.jpg

 

Gotovo je sa spekulacijama i glasinama u segmentu tvin modela srednje kategorije, jer je nova Yamaha YZF-R7 konačno ugledala svetlost dana. Ime je uzela od svog kultnog prethodnika, a cilj ovog motocikla sa paralelnim tvin motorom zapremine 689 kubika da je premosti jaz između R3 i R1 modela, nastao odlaskom R6 sa tržišta.

 

Yamaha-YZF-R7 03.jpg

 

Zasnovan na MT-07 platformi, motocikl donosi pametna poboljšanja nejked dizajna, kako bi R7 učinio ekonomski pristupačnim i snažni, paketom podjednako primamljivim za stazu i ulicu. Promena ima prilično, mada je promena dizajna oklopa ona koja će vam prvo upasti u oči.

 

Yamaha-YZF-R7 02.jpg

 

Kako navodi Yamaha, karoserija ima najtanji oklop u R liniji. Ispod oklopa se nalazi poznati čelični ram, uz tvrđe aluminijumske pločice na mestima gde se spajaju zadnja viljuška i zadnji deo kućišta motora, a rezultat toga je veća čvrstina.

 

Yamaha-YZF-R7 01.jpg

 

Mere motocikla su prilagođene sportskijem fokusu japanske mašine, a agregat je takođe modifikovan, mada ne toliko koliko su se mnogi nadali. Sada znatno pouzdaniji, agregat i dalje donosi 72 KS i 66.6 Nm maksimalnog obrtnog momenta, a u paketu dodatne opreme se nalazi i ''kvikšifter''. Među poboljšanjima su podesive KYB obrnute viljuške, uz zadnji amortizer sa pretpodešavanjima i mogućnošću podešavanja. Tu su i zrakasto postavljene prednje kočnice, zajedno sa Brembo glavnim cilindrom i 298-millimetarskim prednjim diskovima. Što se težine tiče, motocikl je 3.6 kg teži od MT-07, odnosno 188 kg u stanju potpuno spremnom za vožnju.

Sa pametno izabranim poboljšavanjima u odnosu na MT-07 i brojnim dodacima, Yamaha R7 će, u to nema sumnje, biti izuzetno konkurentan u svom segmentu.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kawasaki sprema novu mašinu od 400 kubika

 

kawasaki-ZX-4R.jpg

 

Kawasaki želi da iskoristi uspeh svoje ZX-25R mašine i tu svrhu planira razvoj nove verzije koja će imati agregat zapremine 400 kubika. Prema dostupnim informacijama, pomenuti motocikl će nositi naziv ZX-4R. Ove informacije je preneo renomirani japanski magazin Young Machine, a stoji da proizvođač planira da odradi određene modifikacije na ZX-25R, uključujući i ažuriranje jedinice za kontrolu rada motora (ECU). Međutim, u ovom trenutku sve je čisto nagađanje, mada Young Machine retko pogreši. Zato je realna mogućnost da vidimo novu verziju, čiji redni četvorocilindarski agregat bi trebalo da donese više snage i obrtnog momenta od aktuelnog Ninja 400 modela. U ovom trenutku, ZX-25R se odlično snašao na brojnim tržištima. Sve u svemu, nova verzija ZX-25R je nešto zbog čega smo zaista uzbuđeni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Premijera Honde Transalp na EICMA sajmu?

 

214419-honda-transalp.jpg

 

Ova mašina zvanično ne postoji, ali čini se da bi to moglo da se promeni ove godine. U pitanju je manja verzija i dalje popularnog Africa Twin modela, manje težine i kompaktnija, o kojoj se priča još od 2019. godine. Imajući u vidu uspehe modele poput Yamahe Tenere 700, ali i činjenicu da na tržištu raste broj ADV mašina srednje veličine i zapremine ispod 1.000 kubika, sve oči su uprte u Hondu. Još uvek čekamo na njenu reakciju. Bar zvaničnu.

 

Međutim, svi znaci su tu, od toga da je samu vest o tome preneo japanski magazin Young Machine (koji retko greši). Prema navodima tada objavljenog teksta, novi model je trebalo da ponese naziv Transalp. Maštu je raspalila činjenica da je Honda nedavno ponovo registrovala ovo ime. Honda je na sve glasine odreagovala tako što ih je prećutala, a sitnijih detalja gotovo i da nema. Može se, doduše čuti, da će motocikl pokretati četvorotaktni agregat zapremine 850 kubika, koji bi trebalo da omogući Transalpu da održi korak s Africa Twin modelom, bar van asfalta. Kako Honda u svojoj ponudi već ima NC750X, kao krosover više orijentisan drumu, velika je verovatnoća da će sa Transalpom pokušati da zadovolji drugi deo ADV tržišta. Očekuje se da će Transalp biti jedna od najvažnijih premijerna na EICMA sajmu u Milanu, koji se nakon godinu dana odsustva vraća u novembru. Motocikl će oživeti ime koje se ne koristi već više od jedne decenije, ali koje je od sredine osamdesetih i te kako imalo zapaženo mesto u gami japanske kompanije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MV Agusta Rush 1000 za 2021. godinu

 

mv-agusta-rush 03.jpg

 

MV Agusta je najavila novo izdanje Rush 1000 modela, koji u varijanti za 2021. godinu donosi nekoliko novina, od kojih je najznačajnija da sada ispunjava Euro5 emisioni standard. Obučen je u novu, vojnički inspirisanu grafiku, čiji cilj je da podseti na borbeni lovac. Kako navode iz italijanske kompanije, biće proizvedeno svega 300 primeraka ove zveri sa 205 KS na raspolaganju.

 

MV-Agusta-Rush 02.jpg

 

Ukoliko budete među srećnicima koji će moći da se pohvale da u garaži imaju novi Rush 1000, treba da znate da su se u MV Agusti i te kako potrudili da je učine boljom od prethodne varijante. Motocikl sada ima 116.9 Nm maksimalnog obrtnog moenta, sa znatno više na nižim i srednjim brzinama motora. Radi smanjenja trenja, kašike ventila sada imaju dijamantski premaz (DLC), što dodatno utiče na trajnost i pouzdanost. Pored toga, imamo novi primarni pogonski zupčanik, za koji MV Agusta kaže da pomaže u smanjenju trenja između zupčanika.

 

MV-Agusta-Rush 01.jpg

 

Kvačilo je ojačano radi poboljšanja pouzdanosti, a MV Agusta je donela i treću generaciju svog kvikšiftera, koji koristi novi senzor za preciznije prebacivanje stepena prenosa. Što se elektronike tiče, tu je nova inercijalna platforma, a MV Agusta se odlučila za Continental MK100 ABS paket. Kočnice su i dalje Brembo, sa Stylema čeljustima na prednjem točku, dok ogibljenje čine Ohlins poluaktivni elementi. Izduvni sistem ima četiri izduvne cevi, a kompanija donosi i novi set glavnih kolektorskih cevi kako bi pomogla u ispunjavanju Euro5 standarda. Kao dodatna oprema ide i trkački komplet, koji se može pohvaliti SC-Project izduvom, prednjim kočnim diskovima i mnoštvom ugljeničnih vlaka i drugih komponenti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super Soco CPx - najprodavaniji električni skuter u Evropi

 

super-soco-cpx-1 02.jpg

 

Super Soco CPx je postao najprodavaniji električni model, a ukupno osmi najprodavaniji dvotočkaš ove godine. To je 100% električni skuter koji će, kako navodi proizvođač, promeniti vaš život čineći ga pametnijim i održivijim. Nije mala stvar biti najprodavaniji električni skuter u Evropi, a u Velikoj Britaniji predstavlja čak 50% svih električnih skutera registrovanih u aprilu. Radi se o neusporedivom uspehu koji omogućava kompaniji još veći rast.

 

super-soco-cpx-2 01.jpg

 

CPx je u Velikoj Britaniji takođe nagrađen kao najprodavaniji maksi-skuter, a osim odličnih prodajnih rezultata ima još toga po čemu se izdvaja. To su njegove karakteristike, integrisana tehnologija i sjajne performanse. Skuter pokreće električni motor snage 4.000 W, koji mu omogućuje autonomiju od 140 km. CPx ima maksimalnu brzinu od 90 km/h, a njegova baterija se može potpuno napuniti za svega 3.5 sata.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Piaggio ONE električni skuter

 

piaggio-one 03.jpg

 

Piaggio je prikazao prve slike i detalje svog najnovijeg električnog skutera, nazvanog ONE, čiji debi je zakazan za sajam u Pekingu. Usmeren direktno na mlađu generaciju, električni skuter Piaggio ONE ima za cilj da se fokusira na jednostavnost vožnje, lakoću i maksimalno zadovoljstvo i uživanje u vožnji.

 

piaggio-one 02.jpg

 

Kultni italijanski brend nada se da će mladi ljudi u modelu ONE videti ''kul'' način putovanja, iskorišćavajući električnu energiju za ekološki prihvatljiv način prevoza.

 

piaggio-one 01.jpg

 

Navedene karakteristike ONE modela uključuju uklonjive litijum-jonske baterije, dva režima rada motora, paljenje bez ključa sa sistemom daljinskog pokretanja, pa čak i prostrani prostor za skladištenje ispod sedišta, nešto što se ne viđa često na električnim skuterima. Još uvek očekujemo informacije o ceni, ali nadamo se da će doći po znatno nižoj od one koju ima model Elettrica. Ako Piaggio želi da maksimalno iskoristi potencijal ciljne grupe novog skutera, moraće da shvati da njihovi džepovi nisu toliko duboki. Više informacija očekujemo nakon pekinške premijere...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati predstavio nove pakete opreme za Monster

 

ducati-monster-oprema 03.jpg

 

Potpuno novi Ducati Monster sada dolazi sa širokim izborom dodatne opreme dizajnirane da poboljša tehničke karakteristike i celokupan izgled motocikla. Kao i prethodni Monster, najnoviji paket dodatne opreme dostupna u Ducati Performance katalogu omogućava vlasnicima da prilagode novi sportski ''nejked'' svom ukusu.

 

Ducati-Monster-oprema 02.jpg

 

Za početak tu su dva seta opreme, Pixel paket i GP paket, od koji ovaj drugi nudi vašem ''čudovištu'' trkačku DNK Ducati Corse.

 

Ducati-Monster-oprema 01.jpg

 

Oba paketa opreme dolaze u tri dostupne boje Monster i Monster Plus verzije. Vaš Monster možete nadograditi Euro 5 standardnim Termignoni homologovanim prigušivačem i Termingnoni trkačkim izduvnim sistemom, s tim što je ovaj dostupan samo za upotrebu na stazi. Da biste upotpunili izgled, možete dobiti i pregršt dodatne opreme kompanije Rizoma, čiji paket se sastoji od utega za uravnoteženje upravljača, odmorišta za noge, kočione tečnosti i rezervoara za tečnost kvačila. Pa ko voli, nek' izvoli...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi MV Agusta F4 stiže ove sedmice

 

mv-agusta-f4-rc.jpg

 

MV Agusta je nedavno lansirala F3 Rosso, a trosecilindarski sportskim motocikl srednje kategorije, s agregatom od 789 kubika, sada ispunjava Euro5 emisioni standard. Sada je na redu naredna generacija F4, čije skorije predstavljanje je italijanska marka nagovestila putem društvenih mreža. Premijera novog modela je planirana za 3. jun, a očekuje se da F4 ostane sa istom dizajnerskom šemom, šasijom i izlaznom snagom, ali sa izvesnim sređivanjima motora koja su u skladu sa Euro 5 propisima.

 

Takođe smo mogli da vidimo neke nove funkcije koje se nalaze na F3, a koje će pojaviti na F4, kao što su inercijalna merna jedinica, TFT instrument tabla sa Bluetooth povezivanje i sistemi pomoći u vožnji, uključujući ABS, kontrolu osetljivu na nagib i još mnogo toga. Kao i njegov prethodnik, novi F4 bi trebao biti dostupan u tri varijante, standardnoj, R i RR, a verzije vrhunskih specifikacija trebalo bi da dobiju Ohlins ogibljenje i Brembo Stylema čeljusti. Više detalja o predstojećem F4 biće objavljeno 3. juna.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kymco RKS 150 predstavljen na salonu u Pekingu

 

kymco-rks-150 02.jpg

 

Kymco je na sajmu u Pekingu predstavio svoj novi skuter u maksi stilu, koji nosi naziv RKS 150.

RKS 150 modelu je vetar u leđa dala popularnost S350, koji je na tržište stigao ranije ove godine.

 

kymco-rks-150 01.jpg

 

Uprkos tome što se radi o skuteru od 150 kubika, ukupan izgled RSK 150 uporediv je sa izgledom maksi skutera. Tu je široka prednja maska, visoko vetrobransko staklo i udobno sedište. Nov skuter takođe dolazi sa kompletnim LED osvetljenjem, uključujući i dnevno svetlo, a tu su i potpuno digitalna LCD instrument tabla, paljenje bez ključa i USB port. Kymco RKS 150 pokreće Euro 5 sertifikovani jednocilindarski agregat sa vodenim hlađenjem, zapremine 149 kubika. Pomenuta jedinica je sposobna da proizvede 15 KS na 8.000 obrtaja i 13.2 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 6.500 obrtaja. Kočenje se vrši dvokanalnim ABS-om uparenim sa disk kočnicama i napred i pozadi. Prema izveštajima, RKS 150 će uskoro biti dostupan na brojnim tržištima širom sveta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi električni Zaiser kruzer sa autonomijom od 480 km

 

zaiser-motors 03.jpg

 

Kompanija Zaiser Motors upravo je predstavila model Electrocycle, veliki električni kruzer sa pogonom na oba točka, koji donosi fantastične performanse. Od nule do stotke ova mašina ubrzava za svega 3.7 sekundi i ima maksimalnu brzinu od 193 km/h.

 

zaiser-motors 02.jpg

 

Proizvođač sa sedištem u Koloradu proveo je dve godine u dizajniranju svog modela, želeći da maksimalno iskoristi sve što svet električnih dvotočkaša ima da ponudi.

 

zaiser-motors 01.jpg

 

Baterija će bti kapaciteta 17.3 kWh, što će omogućiti autonomiju od oko 483 km. Baterija je takođe kompatibilna za brzo punjenje i zamenjiva je. Ciljna grupa američke kompanije su ''mladi stanovnici urbanih sredina'' koji traže čisti beg iz grada, ali sa dovoljno autonomije da ih motocikl odvede u avanturu i bezbedno vrati kući. Imajući u vidu pomenute performanse, nema sumnje da će baterije biti najteži deo nove mašine. Kompanija na svom sajtu nudi mogućnost pojedincima i firmama da ulože sredstva u nju, Minimalni iznos koji možete uložiti je 100 dolara, a u Zaiser Motorsu se nadaju da će uspeti da dostignu planiranih 500.000 dolara. Lansiranje je predviđeno za kraj 2021. ili početak 2022. godine, a dugačka električna krstarica trebalo bi da ima ''pristupačnu cenu'', za koju u proizvođaču navode da će ''dominirati tržištem''. Ambiciozno, nema šta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moto Morini X-Cape 650 predstavljen na sajmu u Pekingu

 

moto-morini-x-cape-650 02.jpg

 

Italijanski proizvođač motocikala, Moto Morini, predstavio je novi X-Cape 650 na ovogodišnjem sajmu u Pekingu.

Dizajniran u Italiji i proizveden u Kini, nakon što je vlasnik italijanskog brenda 2018. postao Zhongneng, očekuje se da će X-Cape 650 biti dostupan već početkom naredne godine. Ovo nije prvi put da se X-Cape 650 pojavljuje na jednom sajmu, jer je prvi put predstavljen na EICMA salonu 2019. godine. Međutim, kompanija je odlučila da sačeka još neko vreme pre serijske proizvodnje.

 

Moto-Morini-X-Cape-650 01.jpg

 

Bez obzira na to, X-Cape 650 zadržava većinu dizajnerskih karakteristika prikazanih 2019. godine, uključujući LED prednje svetlo sa dvostrukim sočivima i 7-inčnu TFT instrument tablu sa mogućnošću Bluetooth povezivanja. Uprkos tome što se proizvodi u Kini, X-Cape 650 nudi neke od najboljih karakteristika, uključujući Marzocchi prednje viljuške, podesive KYB zadnje amortizere i Brembo čeljusti uparene sa Bosch ABS-om. Motocikl dolazi sa 19-inčnim and prednjim i 17-inčnim zadnjim felnama. Što se tiče agregata, X-Cape 650 pokreće dvocilindarska vodeno hlađena jedinica, zapremine 649 kubika, koja može da proizvede 60 KS pri 8.500 obrtaja i 56 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 7.000 obrtaja. Prema dostupnim informacijama, Moto Morini planira da predstavi još nekoliko modela u narednim mesecima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harley-Davidson Pan America odlično startovala na tržištu

 

Harley-Davidson-Pan-America 02.jpg

 

Harley-Davidson može biti zadovoljan kako ide prodaja modela Pan America na matičnom tržištu ker čim stignu u prodajni salon nađu novog vlasnika. Prema informacijama koje stižu iz Amerike, potražnja za novim modelom je takva da se u prodajnim salonima prave liste čekanja, a depoziti su postali sasvim uobičajena stvar.

 

Pan America je izuzetno sposoban motocikl, a novi vlasnicima se posebno dopada funkcija adaptivne podešavanje visine. Met Šon, potpredsednik kompanije iz Milvokija, rekao je da je prodaja odlično počela, uz velike pohvale kako prodavaca, tako i kupaca. Postojala je bojazan da se cenovno neće dobro pozicionirati na tržištu, ali čini se da je posao odlično obavljen. Novi motocikl pokreće Revolution Max v-tvin agregat, zapremine 1.252 kubika, kojo donosi 150 KS na 8.750 obrtaja. Uz različite režime vožnje, njime se vrlo lako može upravljati. Čini se da je Pan America dobro startovala, a uz cenu od nešto preko 16.000 evra, mogla bi da bude popularna i sa ove strane Atlantika.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kawasaki Ninja 650 osvežen za 2021. godinu

 

215015-kawasaki-ninja-650 02.jpg

 

Kawasaki je upravo lansirao novi Ninja 650 model za američko tržište, sa japanski proizvođač je za sportski turer srednje kategorije spremio novu ponudu boja. Sada (ne tako novi) Ninja 650 dolazi sa Pearl Robotic belom sa Metallica Carbon sivom bojom, uz nijanse prepoznatljive Kawasaki zelene.

 

Kawasaki-Ninja-650 01.jpg

 

Međutim, model za ovu godinu zadržava paralelni tvin motor zapremine 649 kubika, koji proizvodi 67 KS i 65 Nm, uz šestostepeni prenos sa potapajućim kvačilom. U međuvremenu, Ninja 650 sada dolazi sa LED farovima sa dnevnim svetlima, TFT ekranom sa mogućnošću Bluetooth povezivanja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Team Classic Suzuki Katana projekat od 200 konja

 

team-classic-suzuki-katana 03.jpg

 

Team Classic Suzuki je poznat po stvaranju mašina retro duha, a današnja kreacija je nesumnjivo kruna njihove karijere. Kako trka gotovo i da nije bilo u prvim nedeljama pandemije virusa korana, tim je je imao dosta slobodnog vremena. Uzeli su Suzuki GSX-R1000 WSBK specifikacija i napravili ovo izuzetno atraktivnu i snažnu Katanu.

 

Team-Classic-Suzuki-Katana 02.jpg

 

Osnova je WSBK mašina iz 2008, a konačan rezultat je ulično čudovište. Motocikl ima Alstare WSBK ram, dok je na agregatu radio Nejtan Kolombi. Jedinica ima preko 200KS, uz Racefit izduvni sistem i Yoshimura EM Pro paket elektronike.

 

Team-Classic-Suzuki-Katana 01.jpg

 

Da bi zadnji deo motocikl imao izgled Katane, stavljena je nešto veća zadnja viljuška i Alpha Performance Fabrications podram. Hladnjak je Suzukijev fabrički, a ogibljenje Ohlins sa superbajk viljuškama napred. Tu su i Michelin ulični pneumatici, Brembo kočione čeljusti i disk kočnice. Pozadi su LED zadnje svetlo, modifikovano sedište, a napred veće kućište fara sa LED osvetljenjem.

Ako uživate u retro kreacijama, nema sumnje da će vam se ova Katana dopasti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suzuki GSX-R1000 uskoro u novom izdanju

 

suzuki-gsx-r1000.jpg

 

Ako je verovati dostupnim informacijama, Suzuki GSX-R1000 može da očekuje ažuriranje u narednoj proizvodnoj godini. Aktuelna generacija je već pet godina na tržištu, uz dva osveženja, pa je sasvim logično što japanska kompanija smatra da je vreme da popuni novu varijantu popularnog superbajka. Ostaje nam da vidimo koliko velike će biti promene, ali može se čuti da je novi motocikl deo planova Suzukija za povratak u WSBK šampionat.

 

Uprkos uspesima u MotoGP-u, primetno je odsustvo Suzukija iz klase čiju osnovu čine proizvodni modeli. Suzuki GSX-R1000 možda nije rangiran tako visoko kao njegovi tržišni rivali iz Evrope i Japana, ali litarski motocikl donosi izuzetno agresivnu cenu, pogotovo kada su u pitanju njegove performanse. Ono što mi očekujemo je primena ove formule, s tim što bi GSX-R1000 mogao da ima osnovni model i verziju visokih specifikacija. Još očekujte Euro5 homologaciju u verziji za 2022, više snage, a konačno bi mogli da vidimo da motocikl donese preko 200 KS. U planu je robusniji paket elektronike, što je još jedan aspekt u kojem GSX-R1000 trenutno zaostaje za svojim rivalima. Novu varijantu popularne japanske mašine bi premijerno mogli da vidimo na nekom od jesenjih sajmova.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda RS150R koji je postao RC213V

 

honda-rcv-replika-1.jpg

 

Motocikl koji vidite na slikama nije najnovija mašina koju je Mark Markes testirao na Katalunji. U pitanju je Honda RS150R skuter! Iza ove zaista neobične kreacije stoji radionica GTB iz Malezije, koja često koristi motocikle male kubikaže ili skutere za svoje projekte.

 

Inspiracija za ovu o kojoj ćemo danas govoriti je bio RC213V, a tokom modifikacije je iskorišćeno dosta komponenti. Zadnja viljuška je sa VFR800, kočnice su Brembo, pneumatici su po superbajk specifikacijama, tu je Ohlins potpuno podesivo ogibljenje i zakrilca. Finalni rezultat je transformacija RS150R u pravi HRC trkač. Agregat zapremine 149 kubika donosi nešto preko 15 KS, što je velika razlika od performansi koje ima RC213V, ali cilj je bila vizuelna transformacija i u tome su u GTB-u svakako uspeli. RS150R će bez sumnje privući dosta pogleda. Cena nije poznata, dok iz radionice navode da njihove kreacije koštaju od 2.000 do 10.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati Diavel 1260 S Black And Steel

 

ducati-diavel-1260-s-black-and-steel 03.jpg

 

Ducati je proširio ponudu motocikala u Diavel 1260 liniji lansiranjem novog Diavel 1260 S Black and Steel modela. Radi se o mašini inspirisanoj Diavel Materico konceptom predstavljenim 2019. na nedelji dizajna u Milanu. Spoljašnji izgled novog dvotočkaša karakteriše asimetrična grafika sa sivom i mat crnom bojom. Ducati je dodao i sportsku žutu, koja se može naći na ramu i repu. Kako navodi Andrea Ferarezi, direktor Ducati dizajnerskog tima, novi 1260 S Black and Steel bi trebalo da doprinese još većoj popularnosti Diavel 1260 linije.

 

Ducati-Diavel-1260-S-Black-and-Steel 02.jpg

 

Ducati Diavel 1260 linija je sinonim za stil, inovacije i performanse. Dobitnik je prestižnih dizajnerskih priznanja poput Red Dot i Good Design nagrada. ''Velika nam je čast što novu verziju predstavljamo u Milanu, gradu koji je uvek predstavljao vodeće ime u svetu dizajna.''

 

Ducati-Diavel-1260-S-Black-and-Steel 01.jpg

 

''Diavel 1260 S Black and Steel je motocikl koji neće proći nezapaženo. Njegova asimetrična grafika, kontrast između mat crne, sive i žute boje dizajnirani su da naglase snagu, dizajn i sportski izgled ovog dvotočkaša.'' Diavel 1260 S Black and Steel će pokretati masivni Testastretta DVT agregat zapremine 1.262 kubika, sposoban da proizvede 162 KS i 129 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MV Agusta sprema model od 550 kubika

 

mv-agusta-dragster.jpg

 

MV Agusta je pod vođstvom svog izvršnog direktora Timura Sardarova uspešno i temeljno izvršila reorganizaciju strukture svoje kompanije. Pod Sardarovim vođstvom, MV Agusta je stavila akcenat na poboljšanje stabilnosti, uz značajne investicije u proširenje ponude motocikala.

 

''Jedan od prvih ciljeva je bilo rešenje finansijskih problema u kojima se kompanija nalazila. Tako smo postavili temelje za dalji industrijski i komercijalni rast. Danas su ti ciljevi ostvareni i možemo da gledamo u budućnost sa sigurnošću i stabilnošću. U 2021.  očekujemo prihode od preko 100 miliona evra - po prvi put u istoriji. Planovi su ambiciozniji za budućnost i nadamo se da ćemo tu cifru utrostručiti u naredne tri godine'', izjavio je Sardarov.

Brend iz Varezea vredno radi da svoju gamu prilagodi Euro 5 standardima. Uz to, planiran je i ulazak u nove segmente. Tu se posebno misli na tržište modela srednje kategorije. ''U planovima su definitivno model od 550 i 950 kubika. Oba projekta bi trebalo da budu završena za 24 do 28 meseci. Velika je verovatnoća da će model od 550 kubika biti prvi koji će stići na tržište'', poručio je Sardarov.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...