Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Novosti iz moto industrije

Recommended Posts

KTM 1290 Super Duke R

 

ktm-1290-superduke-r 03.jpg

 

Dugo očekivani KTM 1290 Super Duke R super ''nejked'' je prošle jeseni najavljen na EICMA sajm u Milanu, a sada je konačno i lansiran. Ono što ova mašina obećava je više snage i manje težine, zahvaljujući novoj šasiji, a od strane austrijske kompanije dobila je nadimak - ''zver''.

 

ktm-1290-superduke-r 02.jpg

 

Novi 1290 R može da se pohvali novim dizajnom svog rama, što je doprinelo smanjenju težine od 2 kg. Ovo je bitna razlika u poređenju sa prvim velikim Super Duke modelom, koji je svoj trelis ram delio sa 1190 Adventure motociklom.

 

ktm-1290-superduke-r 01.jpg

 

Kao 790 Duke, novi dvotočkš ima aluminijmski podram i jednostranu zadnju viljušku, koja je sada duža i nudi bolju trakciju. Osim bolje trakcije, novi KTM model ima tri puta veći torzionu krutost nego verzija za 2019. godinu. Ogibljenje je WP Apex, uz snažne Brembo Stylema kočione čeljusti i najnovije Bridgestone S22 pneumatike. Određene promene je pretrpeo i V-tvin agregat zapremine 1.301 kubik, poput tanjeg kućišta motocikla, gde je ušteđeno 800 grama, kao i dva katalitička konvertora za Euro 5 emisioni standard. Snaga je povećana sa 176 na 179 KS, dok je obrtni moment smanjen sa 141 na 139.9 Nm. KTM navodi da je ''suva'' težina od 189 kilograma za 6 kg manja od prošlogodišnje verzije, ali treba imati na umu da je i zapremina rezervoara smanjena sa 18 na 16 litara. Očekujemo da ukupna težina bude između 205 i 210 kg. Motocikl na tržište stiže početkom februara uz očekivanu cenu od oko 18.500 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi detalji o Ducati Superleggera V4 superbajku

 

ducati-superleggera-v4 001.jpg

 

Najzad, još detalja o novom Ducati Superleggera V4 motociklu koja donosi 234 KS. Za nove informacije je zaslužan video snimak ''procureo'' sa Superleggera mikrosajta, a koji pokazuje različite mehaničke komponente koje ćemo videti na ovom ekskluzivnom superbajku. Pre svega, tu je vizuelna potvrda da će novi model imati karbonsku šasiju, kao i ''prednji ram'' kompletno od ovog kompozitnog materijala. Vidi se da će i zadnji podram takođe biti karbonski, kao i zadnja viljuška. Sve ove promene su zaslužne za smanjenje težine od 18 kg koje donosi Superleggera V4, a tome su doprineli i karbonski oklop i karbonske felne.

 

Video oktriva i titanijumski Akrapovič izduv, ključan u isporuci 234 KS od strane Desmosedici Stradale R agregata zapremine 998 kubika. Uz to, na mnogim mestima je primetno da je Ducati teže komponente zamenio titanijumskim i aluminijumskim. Težina je bila ključni faktor i u izboru ogibljenja. Ducati se odličio za Ohlins mehaničko ogibljenje, a ne za skuplju varijantu renomiranog proizvođača sa elektronski kontrolisanim viljuškama i amortizerom. Kada je reč o zaustavljanju, za taj segment se brinu Brembo Stylema kočione čeljusti na prednjem točku. Lako se zaboravi da uprkos ceni od oko 90.000 evra i maksimalnom fokusu na performanse, ovaj motocikl i dalje ispunjava Euro 5 emisoni standard, što ga dodatno čini još više posebnim. Zvanično predstavljanje očekujemo u narednim sedmicama, dok bi na tržištu trebalo da se nađe u maju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati Scrambler 1100 linija je od sada ''Pro''

 

ducati-scrambler-1100-pro 02.jpg

 

Iako smo ovo predstavljanje očekivali još jesenas na EICMA sajmu, Ducati je sačekao novu godinu da bi predstavio poboljšanja za svoju Scrambler 1100 liniju, koja sada dolazi za oznakon ''Pro''. Krajem prošle godine se dosta spekulisalo o tome šta ''Pro'' uopšte i znači. Sada znamo da oznaka obuhvate skromna poboljšanja za Scrambler 1100 liniju, uglavnom estetske prirode.

 

ducati-scrambler-1100-pro 01.jpg

 

Tako da Ducati Scrambler 1100 Pro donosi sređenu grafiku, novi izduv, nov dizajn sedišta, kraći zadnji blatobran i nisko postavljeni držač registarske tablice. Ducati Scrambler 1100 Sport Pro donosi Ohlins ogibljenje, uz uže i kraće ručice i retrovizore u ''kafe rejser'' stilu. Srce ove mašine je ostalo nepromenjeno: vazduhom hlađeni ''v-tvin'' zapremine 1.078 kubika, uz robusni elektronski paket - na oba Scrambler 1100 Pro modela, koji uključuje ABS, kontrolu proklizavanja i tri moda vožnje. Ako vam se dopada šta vidite, nove Scrambler 1100 Pro modele možete potražiti u Ducati prodajnim salonima od marta 2020.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako vam se dopada ovaj Ferrari na dva točka?

 

honda-cbr1000rr 02.jpg

 

Dubai je poznat po ekstravagantnim stvarima, od hotela pa sve do superautomobila i žestokih motocikala. Našu pažnju je privukla jedna Honda CBR1000RR Fireblade, a nije bilo teško ne primetiti je, pogotovo jer izgleda kao Ferrari na dva točka!

 

honda-cbr1000rr 01.jpg

 

Motocikl je na prodaju i nije nimalo jeftin. Brojka je vrtoglava čak i za uslove na koje smo navikli u Dubaiju i iznosi - 60.000 evra. ''Obučena'' u Rosso crvenu boju italijanske kompanije, ovaj japanski superbajk je dobio na izgledu, a kao tačka na ''i'' su Brembo kočione čeljusti u Giallo Fly žutoj boji i čuveni znak renomiranog proizvođača. Motocikl može da se pohvali i delovima od ugljeničnih vlakana, aftermarket izduvnim sistemom, kao i oznakom da je proizveden u Italiji, mada u to sumnjamo jer da se radi o zvaničnoj saradnji dve kuće o tome bi se svakako više znalo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

RadMini - električni motocikl koji možete nositi sa sobom

 

radmini 01.jpg

 

Elektronski motocikli su prilično skupi, a kao i sve mašine na dva točka u suštini nikada nisu sigurni od krađe. Tu na scenu stupa kompanija ''Rad Power Bikes'' iz Sijetla, poznata po kreacijama su lake za vožnju, pouzdane i udobne. I na struju. A pritom nisu previše skupe. Početna cena motocikala ovog proizvođača je 1.100 evra, a maksimalne ne prelaze 1.700 evra. Najnovija kreacija kompanije, po imenu RadMini, uskoro stiže na evropsko tržište. RadMini je električni model koji nakon vožnje možete sklopiti i odneti kući sa sobom. Može da stane u gepek automobila, što znači da se lako može preneti do bilo koje lokacije.

 

radmini 02.jpg

 

Ovaj motocikl ima uže ručice, ali robustan dizajn rama, koji je u poređenju sa drugim modelima kraći i manji. Motor je snage 250 W, koji nudi autonomiju između 40 i 88 km na jednom punjenju. Maksimalna brzina mu je 25 km/h. Za RadMini će biti potrebno izdvojiti 1.599 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harley-Davidson predstavio novi agregat od 2.147 kubika

 

harley-davidson 2.1.jpg

 

Harley-Davidson je predstavio svoj najnoviji, najveći i najsnažniji agregat namenjen za ulicu. Nazvan ''Screamin Eagle Milwaukee-Eight 131'', nova jedinica je zapremine 2.147 kubika i dizajnirana je za turing modele. Ova dvolitarska ''zver'' je bez ikakve sumnje najveći i najsnažniji agregat koji je Harley-Davidson ikada napravio za ulicu. Može se bez ikakvih problema postaviti na turing modele američkog giganta proizvedene 2017. i kasnije, a koji su prvobitno imali Milwaukee-Eight Oil-Cooled ili Twin-Cooled agregate.

''Naši vozači su tražili više uzbudljive snage i obrtnog momenta. Ovaj agregat upravo to donosi, osiguravajući najviši kvalitet, uz visoke performanse svojstvene za Harley-Davidson.'' Screamin Eagle 131 donosi 177 Nm maksimalnog obrtnog momenta i 121 KS. Na američkom tržištu košta 6.195 dolara u verziji sa uljanim hlađenjem, odnosno 6.395 dolara u Twin-Cooled varijanti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suzuki Katana Icon Motorsports izdanje

 

suzuki-katana-icon-motorsports 02.jpg

 

2019. ćemo zapamtiti po dolasku nove Suzuki Katane, a reakcije tržišta na njen povratak su bile izvanredne. Suzuki je sada najavio specijalnu verziju, urađenu u saradnji sa američkom kompanijom Icon Motorsport, koja će u ograničenom broju biti dostupna u Francuskoj. Svega 10 primeraka će biti napravljeno, uz elemente prepoznatljive kada je Icon Motosports u pitanju, kao što su lobanje i dosta fluorescentno žutih detalja.

 

suzuki-katana-icon-motorsports 01.jpg

 

Suzuki Katana Icon Motorsports izdanje dolazi sa Akrapovič izduvnim sistemom, koji povećava performanse za 2 KS i 2 Nm obrtnog momenta, istovremeno smanjujući težinu motocikla za 1 kg. Od ostalih dodataka, pomenućemo kraći držač registarske tablice, sa LED svetlima, kao i dodatne bočne štitnike. Dopada vam se i hteli biste jedan? Onda ćete morati da odete do Francuske da naručite svoj primerak.

Cena - 15.999 evra, a svaki kupac uz njega dobija i Airflite Stim Black ''ful fejs'' kacigu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aprilia RS 660 spremna za proizvodnju

 

200311-aprilia-rs-660 01.jpg

 

Aprilia RS 660, u izdanju za 2020. godinu je svoju premijeru imala na EICMA sajmu u novembru. Sada je mašina konačno spremna za debi proizvodne varijante, koja će biti održana na predstojećem Aprilia All Stars događaju. Novi sportski motocikl srednje kategorije će, u to nema sumnje, biti jedna od najvažnijih atrakcija događaja posvećenog ljubiteljima italijanskog brenda.

 

Aprilia All Stars događaj će se održati 9. maja, na stazi Muđelo, a posetioci će moći da uživaju u brojnim sadržajima u ponudi. Kada je reč o RS 660, jedini primerak koji je do sada prokažan uživo je onaj sa EICMA salona. Vlada veliko uzbuđenje kada je novi model u pitanju jer se radi o izuzetno interesantnom dvotočkašu. Posebnu pažnju privlači njegov paralelni ''tvin'' agregat zapremine 660 kubika koji bi trebalo da donese oko 100 KS. Motocikl će biti težak 168 kg (''suva'' težina), što čini njegov odnos snage i težine izuzetno impresivnim. Glasine navode da bi mogao da košta između 11.500 i 12.000 evra, što bi moglo da bude odličan prodajni adut. Očekuje se da će RS 660 dobiti i ''stritfajter'' varijantu, kao i verziju sa ogibljenjem dužeg hoda što bi moglo da znači i ADV model.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

KTM i Husqvarna ostvarili rast prodaje u 2019. godini

 

KTM-790-Adv 01.jpg

 

Pierer Mobility, kompanija vlasnica KTM i Husqvarna brendova, saopštila je godišnje prodajne rezultate. Prema dostupnim informacijama, u 2019. je prodato 280.099 jedinica što predstavlja povećanje od 7%. Austrijska kompanija je imala nekoliko značajnih promena u godini iza nas, pre svega da matičnu kompaniju, nekada poznatu kao KTM Industries, odvoji od samog brenda, a rezultat je novo ime - Pierer Mobility AG. Započeta je i ofanziva novih modela koja će se nastaviti i u 2020. sa predstavljanjem novog 1290 Super Duke R motocikla, uz lansiranje nove 490 platforme koja će se proizvoditi u Kini.

 

Prodajni rezultati raduju sve u kompaniji, koji posebno ističu da je ovo deveta godina zaredom da se beleži rast. Pierer Mobility će u 2020. obuhvatitit tri brenda, nakon što je kompanija obezbedila većinski udeo u španskom proizvođaču ''enduro'' motocikala, GasGas. Planovi za ovaj brend uključju i razvoj drumskih modela zasnovanih na KTM platformama, uključujući ''nejked'' i avanturističke motocikle. Tu su i veliki planovi za Husqvarn brend, koji će pod imenom Norden lansirati novu avanturističku „turer“ liniju. Prvo stiže 901, zasnovan na KTM 890 platformi, a potom slede 701 i 401. Švedska kompanija planira i ulazak u segment električnih modela zahvaljujući skuteru Chetak, koji isključivo za Indiju proizvodi Bajaj. Očekujemo i da KTM dobije električnu mašinu sa svojim imenom fokusiranu na performanse.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Specijalna serija MV Agusta Dragster 800 RR

 

mv-agusta-dragster-800 02.jpg

 

MV Agusta je predstavila ograničenu seriju svog Dragster 800 RR modela, posvećenu ''TheArsenale'' onlajn maloprodajnom brendu, koji kupcima nudi sve od mlaznih aviona do motocikala, raznih dodataka i luksuzne opreme. Dizajneri italijanske kompanije su se fokusirali na određene delove motocikla, trudeći se da grafiku vizuelno uklope sa identitetom popularnog brenda. Crni i narandžasti detalji ističu vatreni karakter Dragster 800 RR motocikla i savršeno su u vezi sa filozofijom izuzetnosti popularnog brenda.

 

mv-agusta-dragster-800-rr 01.jpg

 

Što se tehničkih specifikacija 800 RR tiče, one su ostale nepromenjene na TheArsenale izdanju: trocilindarski redni agregat, zapremine 798 kubika i sa 140 KS na raspolaganju, uz maksimalnu brzinu od blizu 250 km/h. Tu je i MVICS Ride by Wire sistem, kontrola proklizavanja (sa 8 nivoa), kao i elektronski menjač uparen sa hidrauličnim kvačilom. ''Dragster 800 RR TheArsenale je čista umetnost na dva točka i drago nam je što je nastao u saradnji sa jednim ovako priznatim brendom'', izjavio je Ratmir Sardarov, direktor MV Aguste.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkriven novi Ducati Superleggera V4

 

200470-ducati-superleggera-v4 02.jpg

 

Tu je. Konačno je tu. Ducati Superleggera V4 je konačno predstavljena, a bilo je vredno čekati je. Ispostavilo se da su spekulacije koje su kružile internetom tačne, pa tako novi Italijan donosi ''suvu'' težinu od 159 kg, a sa Akrapovič izduvnim sistemom ona je čak 7 kg manja. Ducati nije otkrio kolika će ona biti sa punim rezervoarom i mašinom spremnom za vožnju, ali ako uzmemo Panigale V4 R kao poređenje, očekujemo težinu od oko 172 kg.

 

ducati-superleggera-v4 01.jpg

 

Sa 230 KS na raspolaganju, Superleggera V4 može sa ponosom da kaže da ima najbolji odnos snage i težine ikada - bar kada su proizvodni drumski motocikli u pitanju. Superleggera V4 je takođe jedini drumski legalni dvotočkaš sa kompletnom karbonskom strukturom, što znači da su od karbona napravljene šasija, podram, zadnja viljuška i felne. Geometrija novog superbajka se razlikuje od Panigale V4 R, čija karbonska zadnja viljuška je duža i fokusiranija na primenu na stazi. Karbonska šasija je imala i znatan udeo u smanjenju težine jer je skinula 6.7 kg. I karoserija je od karbona, uz dosta titanijuma i aluminijuma kako bi se još više naglasio proces smanjenja težine.

 

Tu je Ohlins ogibljenje, Brembo kočnice sa MCS glavnim cilindrom na prednjem točku, Stylema R čeljusti - nnova verzija ovog modela italijanske kompanije. Vizuelno, primetan je aerodinamički paket zasnovan na Desmosedici GP16 MotoGP motociklu. Iz kompanije navode da je aerodinamički potisak gotovo duplo veći nego na drugim modelima sa zakrilcima. Pri brzini od 270 km/h stvara se aerodinamički potisak od 50 kg. Ukupno će biti napravljeno 500 primeraka ove mašine, a cena će biti oko 90.000 evra. Svi kupci će imati priliku da provozaju i Panigale V4 R WSBK specifikacija, dok će 30 najsrećnijih dobiti šansu da osete MotoGP iskustvo na novom Desmosedici GP20 motociklu. Isporuke kreću u junu, a planirana proizvodnja biće 5 motocikala dnevno, što znači da će svih 500 primeraka biti gotovo do kraja kalendarske godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harley-Davidson Fat Boy u rođendanskom izdanju

 

harley-davidson-fat-boy 02.jpg

 

Harley-Davidson Fat Boy ove godine slavi svoj trideseti rođendan, a u čast tog jubileja, gigant iz Milvokija je spremio specijalno izdanje. Harley-Davidson Fat Boy 30th Anniversary model će pokretati Milwaukee-Eight 114 agregat, zapremine 1.868 kubika, a planirano da je bude proizvedeno ukupno 2.500 primeraka. U tamnom izdanju i sa bronzanim ukrasnim detaljima, nova verzija izgleda izuzetno atraktivno, a celokupnu pojavu naglašavaju aluminijmske Lakester felne.

 

harley-davidson-fat-boy 01.jpg

 

''Fat Boy je preuzeo izgled, dimenzije i siluetu Hydra-Glide motocikla sa kraja četrdesetih godina, s tim što je kompletno modernizovan za nove generacije vozača koje je privukala jednostavnog savremenog industrijskog dizajna'', izjavio je Bred Ričards, jedan od potpredsednika američke kompanije. ''Sa ovim specijalnim izdanjem smo hteli da napravimo nešto posebno, a nešto mračniji izgled je odraz naše želje da motocikl uistinu bude jedinstven i ekskluzivan.'' Planirana cena za kupce u SAD biće 21.949 dolara (oko 20.000 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cagiva se vraća na tržište naredne godine

 

cagiva-logo.jpg

 

Kultna Cagiva se vraća na tržište naredne godine, a MV Agusta, u čijem je vlasništvu poznati brend ima interesantne planove za njenu budućnosti. Naime, MV Agusta želi da ponovo lansira Cagivu kao ''električni urbani'' brend.

 

Italijanska marka je tokom poslednjih nekoliko godina bila u svojevrsnom zimskom snu jer je MV Agusta bila fokusirana na svoju liniju. Poslednji model Cagive je sa proizvodnih traka sišao 2012. godine. Uprkos neaktivnosti, Cagiva je biti važan deo namere MV Aguste da u narednih 5 godina poveća proizvodnju sa oko 3.000 na 25.000 motocikala godišnje! Kako je objasnio izvršni direktor MV Aguste, Timur Sardarov, Cagiva bi trebalo da za kompaniju otvori tržište električnih motocikala. Sardarov je izjavio da će u pitanju biti motocikli, a ne skuteri. Cagiva sa proizvodnjom nastavlja naredne godine, a očekuju se modeli snage ispod 4 kW jer u ovom trenutku sve iznad te cifre teško da će doneti bilo kakvu zaradu. Za 6 do 7 godina, MV Agusta planira da u električnom segmentu ima istu zaradu kao sa modelima od 350 kubika. Cagiva je osnovana 1950. godine, a svoj prvi motocikl je proizvela 1978. U bogatom rezimeu ima i pobede u najjačoj klasi GP šampionata.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harley-Davidson CVO Road Glide skuplji od Audija A4

 

harley-davidson-cvo-road-glide 02.jpg

 

40.000 dolara, odnosno oko 37.000 evra je svakako dobar budžet za kupovinu novog auta. Kući možete da odete u novom Audiju A4, ili Jeep Wrangler modelu, ili čak kupiti i neki Lexus. Ali, ako više volite dva točka, za taj novac možete da priuštite i novi Harley Davidson po meri urađeni motocikl.

 

harley-davidson-cvo-road-glide 01.jpg

 

To je veliki novac kada su u pitanju motocikli, ali ''CVO Road Glide'' nije obična mašina. Dizajn potpisuje CVO (skr. Custom Vehicle Operations - proizvodnja vozila po narudžbini) divizija američkog giganta, koja je od 1999. zaslužna za nekoliko specijalnih kreacija. Osnovan je regularni Road Glide na koji je dodat veći agregat zapremine 1.9 litara, a koji isporučuje 170 Nm obrtnog momenta. Ovo je najveći ''v-tvin'' u arsenalu kompanije iz Milvokija i dolazi u paru sa šestostepenim Cruise Drive prenosom.

Ogibljenje je modifikovano i fokusirano na bolje upravljačke karakteristike, a jedina boja u kojoj je motocikl dostupan je Premium Sand Dune. Svaki CVO Road Glide dolazi za 6.5-inčnim ekranom osetljivim na dodir i Apple CarPlay infozabavnim sistemom, Bluetooth setom dizajniranim tako da se integriše u okviru kacige, a tu je snažni zvučni sistem od 600 vati. I dok regularni Road Glide košta oko 20.000 evra, za CVO model je potrebno izdvojiti 40.999 dolara (37.500 evra). U pitanju je izuzetno egzotičan model, a kako najavljuju iz kompanije biće dostupan samo u izabranim salonima, a i oni će dobiti po jedan primerak.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poznate specifikacije nove Bimote Tesi H2

 

bimota-tesi-h2 02.jpg

 

Bimota je tokom svog postojanja imala dosta uspona i padova, nekoliko puta bila blizu odlaska u istoriju, ali je svaki put iznova spasavana. Poslednji put spasilac je bio Kawasaki. Gigant iz ''zemlje izlazećeg sunca'' je kupio 51% akcija italijanskog proizvođača, a na jesenjem EICMA salonu predstavljen je novi Tesi H2 model.

 

Bimota-Tesi-H2 01.jpg

 

Kawasaki agregati su se i ranije nalazili na Bimota mašinama KB1, KB2 i KB3, ali to je bilo pre više od 30 godina. Ovoga puta, na Bimotinom modelu se našao ni manje ni više nego fantastični turbo agregat sa Ninja H2. H2 platforma se koristi u različitim varijantama, nudeći od 198 do 306 KS, koliko donosi trkački Ninja H2R. Prema dostupnim informacijama, Tesi H2 bi trebalo da donese 228 konja. Što se težine tiče, ona bi trebalo da bude 214 kg i to u stanju spremnom za vožnju. Smanjenje od 24 kg, u poređenju sa težinom Ninja H2, postignuto je kroz korišćenje ugljeničnih vlakana. Prednji deo zadnje viljuške možda vizuelno izdužuje motocikl, ali je ukupno međuosovinsko rastojanje 10 mm kraće nego na H2. Bimota Tesi H2 bi trebalo da bude duplo skuplja od Ninja H2 modela.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2020 Piaggio Medley

 

200589-piaggio-medley 2.jpg

 

Sređeni Piaggio Medley skuter je u planu za 2020. godinu, a prema dostupnim informacijama čeka nas novi, sportskiji izged, kao i više prtljažnog prostora. Novi motocikl ima vodom hlađeni četvorotaktni ''i-get'' agregat zapremine 125 kubika, najnovije generacije, sa start/stop tehnologijom, ABS-om, a uz to može i da se pohvali digitalnom instrument tablom i poboljšanim kapacitetom.

 

piaggio-medley-3.jpg

 

Italijanski dvotočkaš je zadržao svoju prepoznatljivu 16-inčnu prednju felnu, s tim što je zadnji deo nešto širi. Treba naglasiti da su felnena oba točka potpuno nove i od aluminijuma. Za povećanu udobnost se brinu novo sedišta, kao i odmorište za noge, koje se može izvlačiti. Treba dodati da sedište ima novi oblik, a ispod njega se nalazi USB port i dovoljno prostora za dve ''ful fejs'' kacige. Zapremina prtljažnog prostora od 36 litara je omogućena repozicioniranjem rezervoar za gorivo i novim oblikom repa. Ovo repozicioniranje rezervoara je dovelo do centralizacije mase, samim tim pozitivno uticajući na upravljačke karakteristike. Vozači na raspolaganju imaju 15 KS što je dovoljno za vožnju po gradu. Kako navodi Piaggio, ''suva'' težina skutera je 136 kilograma. Što se cene tiče novi Medley bi trebalo da bude jeftiniji od Yamahe XMAX i Honde SH125i, što bi trebalo da mu ide u prilog.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cake Ösa ' najsvestraniji električni motocikl na svetu

 

cake-osa 03.jpg

 

Segment električnih motocikala postaje sve popularniji, sa sve većim brojem modela u ponudi, dok mnogi proizvođači pokušavaju da se nametnu svojim dvotočkašima. Švedska kompanija Cake je ovom segmentu ponudila nešto potpuno novo i drugačije. Reč je o modelu Ösa, bez ikakve sumnje najsvestranijem električnom motociklu na tržištu.

 

cake 004.jpg

 

Dizajniran da vozačima omogući čist i efikasan prevoz u gradskim uslovima, Cake Ösa ima i druge karakteristike po kojima se izdvaja od konkurencije. Pre svega, baterija motocikla može da se koristi za napajanje drugih električnih i elektronskih uređaja.

 

cake 003.jpg

 

Budućim vlasnicima se nudi širok spektar prilagođavanja, sa opcionalnim nosačima za teret, stolovima i drugim modularnim dodacima. Svi oni efektivno pretvaraju Ösu u izuzetno funkcionalan radni prostor. Cake Ösa je nedavno dobila i iF dizajnersku nagradu, kao priznanje za svoju inovativnost. I to nije sve, uz odgovarajuće pneumatike, Ösa će se bez ikakvih problema snaći i na off-road terenu. Što se performansi tiče, motor od 4 kW i baterija snage 1.5 kWh omogućuju maksimalnu brzinu od 50 km/h. Uz snažniju bateriju od 2.5 kWh, autonomija motocikla iznosi oko 120 km.

Naručivanje je već počelo, a početna cena iznosi oko 4.200 evra. U ponudi je i varijanta sa snažnijim električnim agregatom, koja nudi veću maksimalnu brzinu. Možda nije najsnažniji, najbrži, a ni najlepši električni motocikl na tržištu, ali svestraniju mašinu od Cake Öse nećete naći.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lazaret LM 410 od 100.000 evra

 

lazareth-lm-410 03.jpg

 

Ovaj pomalo ludi kvad kojeg pokreće litarski agregat sa Yamahe R1, je LM 410 najnovija kreacija Francuza Lidovika Lazareta. LM 410 je poslednja u nizu ekstremnih mašina ovog francuskog dizajnera. Njegov prethodni model je privukao ogromnu pažnju na sajmu u Ženevi 2016. godine, pre svega jer je imao automobilski motor - V8 sa Maseratija, sa preko 470 KS na raspolaganju.

 

Lazareth-LM-410 02.jpg

 

Cena mu je prava sitnica i iznosi 100.000 evra! Kako su naveli iz kompanije, biće proizvedeno svega 10 primeraka.

 

Lazareth-LM-410 01.jpg

 

''LM 410 koristi vizelni potpis LM 847, s tim što je znatno konvencionalniji od njega. Dizajniran je da bude lakši, da se njime lakše upravlja i da je što pristupačniji'', objasnio je Lazaret. Međutim, Francuz, koji je poznat po svojoj tajnovitosti, nije želeo da otkriva detaljnije tehničke informacije o motociklu, ali je jasno da je LM 410 znatno lakši od modela s Maserati agregatom, teškog 400 kg. Pomenuta cena od 100.000 evra je jedina informacija o motociklu koja je za sada poznata.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoće li se MV Agusta i Ducati posvađati oko ''slona''?

 

cagiva-logo.jpg

 

MV Agusta je podnela zahtev za registraciju imena Elefant (''slon'' na italijanskom), što ukazuje da kompanija iz Varezea sprema svoj avanturistički model u skorijoj budućnosti. Za one koji se sećaju originalnog Elefant modela i njegove upečatljivije Lucky Strike grafike s Dakar relija, činjenica da MV Agusta traži registraciju ovog imena, a ne Cagiva (ili Ducati) može da unese zabunu. To što MV Agusta želi da uđe u ADV sektor nije nikakvo iznenađenje, pogotovo imajući u vidu popularnost modela kakvi su Tenere 700, Triumph Tiger i KTM 790 Adventure. Čak i mali deo tržišnog kolača u ovom segmentu bi bio odličan za italijanskog proizvođača.

 

Ali, zašto MV Agusta želi da prisvoji ime koje je povezano sa drugim proizvođačem? Pa, postoji veza između dve kompanije, iako prilično slaba. Naime, Cagiva je kreacija Đovanija Kastiljonija, velikog igrača italijanske moto industrije. Kastiljoni je u svom vlasništvu imao imena kakva su Ducati, MV Agusta, Moto Morini, a čak je posedovao prava za proizvodnju Mini Moke modela. Ideja da MV Agusta napravi ADV motocikl koji bi nosio ime Elefant nije nova i prvi put se pojavila još 2011. Sada mislimo da su namere kompanije ozbiljnije, pogotovo imajući u vidu ekonomsku isplativost ovakvog modela.

Da li će Ducati pokušati da ospori zahtev za registraciju ovog naziva? Verovatno ne, ali neće biti važno iako se odluči na to. MV Agusta je bila vlasnik naziva Elefant do 2017, a i dalje drži prava za naziv Elephant, za motocikl namenjen američkom i britanskom tržištu. Sama vest možda bude frustrirajuća za Ducati koji je na prošlogodišnjem EICMA sajmu predstavio gotovo završenu ADV mašinu inspirisanu Dakar relijem. Taj model je čak imao Lucky Strike grafiku, a mnogi su nagađali da bi mogla da ponese i Elefant naziv.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zero SR/S električni motocikl nudi odlične performanse

 

zero-sr-s-1 03.jpg

 

Nakon lansiranja SR/F električnog ''stritfajtera'' prošle godine, Zero Motorcycles se sprema da proširi svoju gamu novim SR/S modelom. SR/S će doneti drugačiji stil u Zero liniju, sa potpuno aerodinamičnim oklopom, nudeći udobnije i prefinjenije iskustvo u vožnji.

 

Zero-SR-S-2 02.jpg

 

SR/S će biti pozicioniran kao premium model, a kad vidimo specifikacije, jasno je i zašto. Kao i SR/F, SR/S nudi ZF 75-10 električni agregat i litijum-jonsku bateriju snage 14.4 kWh. U prevodu, to je 110 KS i 190 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Maksimalna snaga je dostupna već na 5.000 o/min, a kako navode u kompaniji, maksimalna brzina je ograničena na 200 km/h.

 

Zero-SR-S-3 01.jpg

 

Motocikl će biti dostupan u standardnom i premijum izdanju, a uz doplatu je u oba paketa dostupan i Power Tank, koji povećava autonomiju. Bez njega, i jedno i drugo izdanje može da pređe oko 260 km u gradu, oko 130 na autoputu, odnosno 175 km kombinovano. Uz Power Tank, ti brojevi rastu na nešto preko 320 km (grad), 165 km (autoput) i oko 220 km (kombinovano). Osim grejača ručica i dosta aluminijuma, premijum varijanta ima poboljšane mogućnosti punjenja. Premijum SR/S sa svojim standardnim 6-kW punjačem može da napuni 95% svoje baterije za oko 2 sata. Sa opcijom brzog punjenja, za to je potrebno upola manje vremena. Standardni model ima punjač od 3 kW, što znači da je za 95% potrebno 4 sata, a uz njegovu opciju brzog punjenja, to vreme se smanjuje na otprilike 1.3 sata.

Iako se radi o sportskom motociklu, Zero je posebno ponosan na njegovu udobnost. SR/S donosi uobičajene dodatke karakteristične za jedan Zero model, uključujući i Cypher III operativni sistem preko kog se mogu pratiti svi relevantni parametri. Motocikl sakuplja podatke koji se mogu deliti, a sam sistem se može ažurirati i nadograđivati. Sve opcije su besplatne tokom prve 2 godine. Isporuke su već počele. Standardni SR/s košta oko 18.500 evra, dok premijm izdanje staje oko 20.400 evra. Power Tank košta dodatnih 2.700 evra, ali će biti dostupan tek od 1. marta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

I Suzuki želi u segment električnih dvotočkaša

 

suzuki e.jpg

 

Suzuki će postati poslednje u nizu velikih imena moto industrije koje će ući u segment električnih skutera i motocikala. Prema dostupnim informacijama, nova linije dvotočkaša na struju biće razvijena u Indji, a na tržište će stići naredne godine. I mada tržište motocikala velike kubikaže trpi zbog brojnih ''zelenih'' regulativa, sve više interesovanja privlaći segment električnih skutera, kako u Aziji, tako i na evropskom kontinentu.

 

Suzukijeva filijala u Indiji je nedavno saopštila da radi na električnoj platformi, za sada namenjenoj tamošnjem tržištu, ali nismo dobili potvrdu da li će u pitanju biti skuter ili motocikl. I mada veliki broj lokalnih proizvođača u Indiji nudi električne modele, jer su tamošnje vlasti usvojile stroge emisione regulative, imamo i veliki broj stranih kompanija čije fabrike u smeštene u ovoj zemlje.U njihovom slučaju je, prosto, logično očekivati da će modeli biti dostupni i na drugim tržištima.

 

Nedavno je ''procurela'' vest da Husqvarna radi na električnom skuteru, koji bi trebalo da bude dostupan kupcima širom sveta. To otvara mogućnost da i KTM radi na istom modelu, koji bi bio zasnovan na već dostupnom Bajaj Chetak dvotočkašu. Uz KTM, koji planira i celu liniju električnih motocikala zavidnih performansi, i Honda i Yamaha ozbiljno razmišljaju o elektrifikaciji svojih modela. Očekuje se da će istim putem krenuti i Triumph, pogotovo jer tesno sarađuje sa indijskim gigantom kog smo malopre pomenuli, kompanijom Bajaj. Suzuki je nedavno potvrdio da će smanjiti prisustvo svoje Bergman liije skutera u Evropi, zbog lošijih prodajnih rezultata. Upravo bi taj potez mogao da napravi mesta za novi model na električnoj platformi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je najluđi Indian Scout Bobber na svetu

 

indian-scout 02.jpg

 

Kada se radi o modeli kompanije Indian Motorcycle, Scout Bobber je svakako jedan od najlepših po svom izgledu. A uz to nudi odlične mogućnosti sređivanja. Pogledajte samo ovu kreciju, napravljenu zajedno sa ''Workhorse Speed Shop'' radionicom. Zove se Appaloosa 2.0 i definitivno je najluđi Scout Bobber na svetu!

 

indian-scout 01.jpg

 

Motocikl će učestvovati na ''Bajkalskoj milji'' gde će vozači sa najvećom petljom pokušati da postave nove brzinske rekorde na milju dugačkoj drag stazi od leda. Ovaj događaj će biti održan predstojećeg vikenda na Bajkalskom jezeru, u srcu Sibira gde temperature noću znaju da se spuste i do -40 stepeni Celzijusa.

 

''Odlazimo u ledenju pustinju gde su temperature daleko ispod nule. Izuzetno sam uzbuđen, a u isto vreme pomalo i uplašen jer ne znam šta nas tamo očekuje. Sada smo fokusirani na praktične aspekte ovog putovanja, jednog od najluđih iskustava u mom životu'', izjavio je Brajs Henebert, tvorac Appaloosa motocikla. Neobični Scout Bobber donosi dosta premium komponenti, a lista imena je impresivna. Tu su Akrapovič, Beringer kočnice, Dunlop Europe, Evok3 Performanse, Motorex, Ohlins i Flybike. Za ovaj konkretni događaj, izabrani su Dunlop SportSmart Mk3 pneumatici, dodatno ojačani kramponima kako bi se osiguralo potrebno prijanjanje na ledom pokrivenoj stazi. Appaloosa 2.0 ima poboljšani nitro sistem. Na ''Bajkalskoj milji'' voziće ga Sebastijan Lorenc.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Newron otvorio prednarudžbine za drveni električni motocikl EV-1

 

newron 02.jpg

 

Prednarudžbine za električni, drveni motocikl pod nazivom EV-1 su otvorene, nakon što je francuski proizvođač Newron tokom prošle godine prezentovao javnosti svoje neobično dizajnirano vozilo. Ispod besprekornog drvenog dizajna krije se cilindrična baterija, a LED osvetljenje koje ima mogućnost promene boja postavljeno je oko baterije.

 

newron 01.jpg

 

Ovo električno vozilo može da razvije brzinu od 220 km/h, a pre nego što se baterija isprazni EV-1 može da pređe udaljenost do 300 km. Baterija podržava tehnologiju Level 3 brzog punjenja koje traje oko 40 minuta. Motor snage 75 kW može da ubrza do 100 km/h za svega 3 sekunde. Kroz partnerstvo sa francuskim kompanijama Dassault systems i Advans, Newron planira da proizvede 12 primeraka ovog motocikla tokom 2020. godine. Pomenute kompanije su već sarađivale na programima poboljšanja ubrzavanja, a Newron trenutno razvija inteligentni sistem koji bi omogućio vozačima da zadaju željenu destinaciju motociklu kako bi vozilo moglo da raspoloživu energiju iskoristi na najefikasniji način. Oni koji žele da rezervišu svoj primerak ovog jedinstvenog motora moraju da polože depozit u visini od 2.000 evra, od ukupne cene koja iznosi 60.000 evra. U slučaju odustajanja od kupovine depozit će se vratiti, a isporuka se očekuje u 2021. godini, navodi se na sajtu Newrona.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je Pobesnelom Maksu bio potreban motocikl, ovaj bi izabrao

 

apophis 03.jpg

 

Italijanski dizajner Luka Lamperti predstavlja zanimljivu kreaciju, koja će privući dosta pažnje. Nazvan ''Apophis 99942'', ovaj dvotočkaš kao da je došao iz filmova ''Pobesneli Maks'' ili ''Alien protiv Predatora''.

 

apophis 02.jpg

 

Lamperti, poznat pod nadimkom Greco, vlasnik je radionice ''Raw Bike Factory'', a kako sam kaže, voli da oblikuje neobične kreacije. Baš kakav je ovaj motocikl.

 

apophis 01.jpg

 

Sve na motociklu, osim agregata i glavnog dela rama, je napravljeno po meri. Čak i pneumatici imaju trake sa kramponima na sebi što ga čini potpuno nemogućim za vožnju po ulici, ali je takođe savršen izgovor da ovakvu lepotu ostavite kod kuće i da joj se divite svakog dana. Kako bi se dobio što agresivniji izgled Greco je zamenio veliki broj delova. Rezervoar, sedište i zadnji deo su napravljeni od jednog velikog komada aluminijuma, ručno oblikovanog. Simboli prisutni na različitim delovima motocikla su naneti preko posebnog mehaničkog procesa graviranja na aluminijumu. Još jedna stvar koja se ističe na ovom motociklu jesu njegove čelične ručice. Osim gume, Greco ne voli ni klasične ključeve, pa se tako motocikl startuje unošenjem posebne šifre preko ekrana osetljivog na dodir koji menja originalnu instrument tablu.

''Apophis 99942'' je napravljen za učešće na AMD svetskom prvenstvu u izradi custom motocikala u klasi ''slobodan stil''. Nažalost, nije dobio nijednu nagradu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harley-Davidson sa Porsche dizajnom

 

harley-v-rod 03.jpg

 

Ljubiteljima Harley-Davidson brenda, akronim CVO je i te kako poznat. Custom Vehicle Operation, fabrički sređeni modeli su u proizvodnji još od početka novog milenijuma. Sama kompanija veoma pažljivo bira motocikle koje će pretvoriti u CVO modele, a ponekad traži i pomoć sa strane kada je reč o dizajniranju tih dvotočkaša.

 

harley-v-rod 02.jpg

 

2001. godine gigant iz Milvokija je lansirao svoju V-Twin Racing Street Custom liniju, skraćeno VRSC ili V-Rod, reč je prvih modelima kompanije sa DOHC i vodenim hlađenjem za masivne ''v-tvin'' agregate. V-Rod linija je pravljena namenski, kao rival japanskim mašinama, a srce ove mašine bio je agregat nazvan Revolution, razvijen zajedno sa jednim poznatim imenom iz sveta automobilske industrije. U pitanju je kompanija Porsche. Nemci su dizajnirali agregat, napravili ga u Nemačkoj, a V-Rod je učinio najbržom Harley-Davidson mašinom koja je do 100 km/h ubrzavala za svega 3.6 sekundi.

 

harley-v-rod 01.jpg

 

Za razliku od tradicionalnih ''v-tvin'' jedinica američkog proizvođača, Revolution je imao drugačiju konfiguraciju (od 60 stepeni), uz zapreminu od 1.131 kubik, petostepeni manuelni prenos i sa oko 155 KS na raspolaganju. V-Rod se od početka smatrao vizuelno različitim od ostatka Harley-Davidson game, ali je njegova proizvodnja prestala pre 3 godine i to bez ikakvog objašnjenja. To ne znači da je potpuno nestao jer ih na tržištu ima dosta, a neki primerci su toliko primamljivi da se nađu i na aukcijama. Takav je slučaj sa ovim CVO modelom iz 2005. godine koji vidite na fotografijama. Sa pređenih 3.157 km ovaj motocikl će uskoro potražiti novog vlasnika, a očekuje se da će cena ići i do 10.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...