Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Novosti iz moto industrije

Recommended Posts

Novi Ducati Panigale V2

 

ducati-panigale-v2 003.jpg

 

I pre nego što je otkriveno novo izdanje za 2020. godinu, znali smo da će italijanski brend osvežiti Ducati Panigale 959, kako bi ga prilagodio Euro 5 regulativama. Ranije špijunske fotografije su otkrile izuzetno bitan detalj, a to je činjenica da će novi 959 više ličiti na Panigale V4.

 

Ducati-Panigale-V2 002.jpg

 

Te promene su tolike da je najnovije izdanje 959 dobilo i novo ime: Panigale V2!

Kao što se može primetiti motocikl izgleda dosta slično V4 modelu, sve do jednostrane viljuške, a ono što otkriva da se ipak ne radi o toj mašini je izduvna cev, kao i deo oklopa oko rama.

 

Ducati-Panigale-V2 001.jpg

 

Ducati navodi da je Panigale V2 dizajniran da bude prostupačniji običnim superbajk vozačima, jer motocikli poput Panigale V4 pomeraju granice mogućnosti trkački orijentisanih superbajk platformi. Superquadro agregat je prilagođen srednjoj klasi, iako tvin jedinica donosi zapreminu od 955 kubika. U prevodu, to je 155 KS i 103 Nm maksimalnog obrtnog momenta, uz ''suvu'' težinu od 153 kg. Paket elektronike je vrhunski, uz Ducati TFT ekran. U paketu se nalazi kontrola proklizavanja sa inercijalnom mernom jedinicom (DTC EVO 2), kontrolom obrtanja točka i ABS-om. Uz sve to, tu je i kvikšifter, kao i kontrola kočenja motorom. DTC EVO 2 je poboljšan i podešan za bolji odziv u situacijama kada dođe do gubitka trakcije zadnjeg točka. U kompaniji navode da je sistem za 25% bolji od prethodne generacije.

Početna cena na evropskom tržištu je 17.990 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati Streetfighter V4

 

ducati-streetfighter-v4 005.jpg

 

Godinama smo čekali na ovaj motocikl, još od premijere Ducati Streetfighter 1098 modela... a sada je konačno tu. Odgovor na naše želje stiže sa Desmosedici Stradale agregatom, zasnovan na Panigale V4 mašini, donoseći trkački DNK u ovom uličnom paketu.

 

Ducati-Streetfighter-V4 003.jpg

 

Poznata jedinica zapremine 1.104 kubika donosi 208 KS na 12.500 o/min, dok je novi model posebno sređen kako bi se iz njega izvuklo što više obrtnog momenta. Tako novi Streetfighter ima 30% više obrtnog mmenta od originalnog Streetfighter 1098.

 

Ducati-Streetfighter-V4 002.jpg

 

Ukoliko se doda trkački izduv, na raspolaganju je 220 KS, što Streetfighter V4 čini još luđim.

 

Ducati-Streetfighter-V4 001.jpg

 

Zakrilca su nova kategorija u kategoriji ''nejked'' motocikala, a Ducati čvrsto stoji uz svoj aerodinamički izbor. Ovakvo rešenje za posledic ima aerodinamički potisak od 28 kg pri brzini od 270 km/h. U ponudi je kompletan elektronski paket sa Panigale V4 platforme, koji uključuje kontrolu proklizavanja sa inercijalnom mernom jedinicom (IMU), ABS, kvikšifter i kontrolu kočenja motorom. Što se cene tiče, početna inosi 19.990 evra. "S" varijanta je 3.000 evra skuplja i donosi Ohlins ogibljenje i aluminijumske Marchesini felne.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin uskoro predstavlja svoj prvi motocikl

 

aston martin moto.jpg

 

Britanski proizvođač luksuznih sportskih i GT automobila oprobaće se i na polju dvotočkaša. Aston Martin je objavio najavnu skicu svog prvog motocikla koji će imati premijeru narednog meseca. Tako će, uz proširenje ponude na hipersportske automobile i krosovere, ovaj proizvođač zakoračiti i u segment dvotočkaša. Prvi motocikl biće proizveden u ograničenoj seriji, a kako tvrde u Aston Martinu predstavljaće ''savršenu ravnotežu između performansi i dizajna''. Više detalja biće poznato 5. novembra kada će se održati premijera ovog ekskluzivnog dvotočkaša.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je Kawasaki Ninja ZX-25R najsnažniji model od 250 kubika ikada?

 

kawasaki-zx-25r.jpg

 

Pravo sa salona u Tokiju, Kawasaki donosi svoju novu, izuzetnu mašinu - Ninja ZX-25R. U pitanju je četvorocilindarski sportski model, zapremine 250 kubika, koji je možda nasnažniji model ove kubikaže ikada napravljen! Kažemo ''možda'' jer Kawasaki još uvek nije objavio detalje, ali na video snimku u nastavku je jasno da njegova čelična šasija krije redni četvorocilindarski agregat:

 

 

Ono što je posebno interesantno u vezi ovog dvotočkaša je činjenica da donosi pregršt stvari  koje se inače nalaze samo na modelima velike kubikaže. Tu su Show SFF-BP prednje viljuške, radijalne kočnice, kao i paket elektronike koji uključuje kontrolu proklizavanja, različite modove, kao i kvikšifter. Biće proizvođen u Indoneziji, uz snažni Ninja H2 model. Prema nepotvrđenim informacijama koje stižu iz Japana, mogao bi da košta između 8.500 i 9.000 evra. Nema sumnje da bi takva cena bila izuzetno konkurentna, pogotovo imajući u vidu šta sve ovaj motocikl ima da ponudi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mahindra preuzela potpunu kontrolu nad proizvođačem skutera Peugeot Motocycles

 

peugeot-pulsion-125-4.jpg

 

Indijski gigant Mahindra u potpunosti je preuzeo kontrolu nad proizvođačem skutera Peugeot Motocycles.

Nakon što je 2011. kupila SsangYong, a 2015. Piningarinu, Mahindra je sada vlasnik najstarijeg proizvođača skutera na svetu, piše B92. Mahindra je već bila većinski vlasnik Peugeot Motocycles od januara 2015, ali sad ima potpunu kontrolu. Iz indijske kompanije najavljuju rast na ključnom tržištu Evrope, ali i proširenje na druge regione, kao što su zemlje Azije. Sedište kompanije će ostati na istorijskoj lokaciji u Mandeuru, a razvojni plan uključuje lansiranje sedam novih proizvoda između 2019. i 2021. Mahindra je sa PSA grupom postigla i dogovor o zadržavanju prava na korišćenje brenda Peugeot, čiji će dizajnersi tim nastaviti da pomaže u razvoju modela.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati Multistrada 1260 S Grand Tour

 

ducati-multistrada-1260-grand-tour 003.jpg

 

I dok je dolazak nove Multistrade V4 najavljen za narednu godinu, tu je najnovije izdanje ''v-tvin'' varijante. To je novi Ducati Multistrada 1260 S Grand Tour model, skuplji od 1260 S verzije za 1.500 evra, a neznatno jeftiniji od Pikes Peak varijante, čija cena na evropskom kontinentu iznosi oko 22.500 evra. Za taj novac, Ducati i te kako ima šta da ponudi.

 

ducati-Multistrada-1260-Grand-Tour 002.jpg

 

Pre svega, tu su bočni koferi, električni poklopac rezervoara, sistem za praćenje pritiska u gumama, grejači ručica, kao i svetla za maglu.

 

Ducati-Multistrada-1260-Grand-Tour 001.jpg

 

Osim toga, prisutan je i masivni elektrionski paket, u kojem se nalazi kontrola proklizavanja, ABS, kvikšifter, tempomat, kao i Skyhook elektronsko polu-aktivno ogibljenje. Srce novog modela je Ducati Testastretta DVT agregat zapremine 1.262 kubika i 158 KS na raspolaganju. 85% od 129 Nm maksimalnog obrtnog momenata je dostupno već na 3.500 zahvaljujući VVT sistemu. Ducati Multistrada 1260 S Grand Tour je težak 238 kg.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aprilia RSV4 1100 Factory donosi elektronsko ogibljenje za 2020. godinu

 

aprilia-rsv4 001.jpg

 

Špijunske fotografije su otkrile da će nova Aprilia RSV4 1100 Factory u izdanju za 2020. imati novo poboljšanje ogibljenja, koje ćemo videti na EICMA sajmu naredne sedmice. Kako navode izvori, to poboljšanje je polu-aktivno elektronsko Ohlines ogibljenje. Uz to, čeka nas i nova ''trikolore'' grafika. Osim toga, najskorije izdanje čuvenog superbajka ne donosi ništa novo, što ukazuje da nas novi RSV4 (ili kako god se bude zvao) čeka naredne godine, kao potpuno novi model u izdanju za 2021.

 

E sad, kako će taj motocikl izgledati možemo samo da nagađamo - mada je moguće da ćemo ''tizer'' imati priliku da vidimo u Milanu. Očekujemo da će Aprilia zadržati RSV4 ime i V4 agregat, mada je gotovo sigurno da nas čeka mašina značajno manje težine. Italijanska kompanija uveliko golica maštu svojim aerodinamičkim programmom, nazvanim A³, nema sumnje da će upravo to biti glavna karakteristika novog superbajka. I te kako nas zanima da vidimo šta će novi RSV4 doneti, pogotovo imajući u vidu da ključni čovek iza ovog modela, Điđi Dalanja, više nije deo kompanije. Da li Noale može uspešno da nastavi tamo gde je Dalanja stao? Na neke odgovore ćemo morati da sačekamo. Do tada, tu je - bar se tako čini - poslednje izdanje aktuelne generacije ovogo italijanskog superbajka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati Desert X koncept spreman za EICMA sajam

 

ducati-desert-x.jpg.7377e93f95ee8d6f5cbb5444a733f11c.jpg

 

Među nedavno otkrivenim Ducati premijerama se našao i jedna konceptni model. Radi se o avanturističkoj studiji nazvanoj Desert X. Italijanska kompanija je najzad shvatila da im u ponudi fali jedan dobar avanturistički/ “dual sport” motocikl. Tu je Multistrada Enduro, ali bilo potrebno nešto za vožnju po izuzetno grubim terenima. Cagiva je u periodu dok je bila vlasnik Ducati brenda učestvovala na Paris-Dakar reliju sa Elephant 750 i 900 modelima. Elefant 750 je pobedio na reliju 1990, dok je Elefant 900 ponovio taj uspeh 4 godine kasnije, a oba puta se za upravljačem nalazio Edi Orioli. Desert X je inspirisan upravo verzijom od 900 kubika, koju je pokretao vazduhom hlađeni “v-tvin” agregat sa modela 900SS, zapremine 904 kubika. Nova studija koristi drugu jedinicu, “v-tvin” sa Scrambler 1100 modela, zapremine 1.079 kubika i sa 86 KS i 88 Nm obrtnog momenta na raspolaganju. Izvršni direktor italijanske kompanije je naveo da iako je tokom događaja prikazana samo skica ovog koncepta, prototip je već spreman i svoj debi će imati naredne sedmice na EICMA sajmu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi pogled na Aprilia RS 660 model - u proizvodnoj formi

 

197589-aprilia-rs-660.jpg

 

Jedan od najiščekivanijih motocikala predstojećeg EICMA sajma u Milanu je svakako Aprilia RS 660. Ova sportska mašina brenda iz Noalea bi trebalo da potpuno okrene naopačke segment ''tvin'' modela srednje kategorije, a ako je verovati najavama čeka nas motocikl sa 100 KS i težinom manjom od 180 kilograma. Sada nam se nudi prvi pogled na ovaj snažni motocikl, u njegovoj proizvodnoj formi, zahvaljujući ''tizeru'' koji je Aprilia objavila na društvenim mrežama.

Ono što možemo videti je da je Aprilia RS 660 zadržala karoseriju za velikim krilom, kakvu smo videli na prošlogodišnjem izdanju milanskog salona. Ustvari, veći deo konceptne forme je prenet na proizvodnu varijantu...što je rešenje sa kojim se u potpunosti slažemo. Aprilia RS 660 je zasnovana na RSV4 arhitekturi, uz kompleksni paket elektronike u ponudi, a poznavaoci tržišnih prilika smatraju da će doneti novi nivo prefinjenosti u svoju kategoriju. Glasine navode da bi mogao da košta između 11.500 i 12.000 evra, što bi moglo da bude odličan prodajni adut. Očekuje se da će RS 660 dobiti i ''stritfajter'' varijantu, kao i verziju sa ogibljenjem dužeg hoda, što bi moglo da znači i ADV verziju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin AMB 001

 

Aston-Martin-AMB-001.jpg

 

AMB 001 je trkački motocikl nastao saradnjom kompanija Aston Martin i Brough Superior, a biće proizveden u ograničenoj seriji od samo 100 primeraka. Ističu se paneli od ugljeničnih vlakana (težina motocikla je inače 180 kg), pa ekskluzivni točkovi od aluminijuma, Oxford Tan koža, kao i turbo V-twin motor od 997 kubika i 180KS. Cena iznosi 108.000 evra, dok isporuke startuju krajem sledeće godine:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha otkrila novi Tracer 700

 

Yamaha-Tracer-700 003.jpg

 

Jedna od Yamaha premijera na ovogodišnjem EICMA sajmu je i Tracer 700, osvežen za 2020. godinu. Zasnovan na MT-07 platformi, ovaj sportski ''turer'' sa paralelnim ''tvin'' agregatom može da se pohvali novi dizajnom oklopa koji i te kako privlači poglede.

 

Yamaha-Tracer-700 002.jpg

 

Ispod oklopa se nalaze prave novine, od kojih je najveća činjenica da je agregat zapremine 689 kubika prilagođen Euro 5 emisionim standardima. Promene na agregatu uključuju optimizovano ubrizgavanje goriva, nova podešavanja paljenja, sređene usisnike za vazduh, kao i modifikovani izduvni sistem.

 

Yamaha-Tracer-700 001.jpg

 

Kada je reč o karoseriji, tu su farovi čiji izgled podseća na one sa R1, uz LED dnevna svetla. Yamaha se hvali da je poboljšala ogibljenje na Tracer 700 modelu, koristeći nova podešavanja opruga na 41-milimetarskim viljuškama.  Sređeno je i vetrobransko staklo, ručice su 34 milimetara šire, sedište ima novi dizajn, a svuda je prisutno LED osvetljenje. Kako navode u Yamahi, sa težinom od oko 196 kilograma, Tracer 700 je najlakši motocikl u svojoj klasi, a takođe je i lider po odnosu snage i težine. Japanska kompanija navodi da će novi Tracer 700 u salone širom Starog kontinenta stići u martu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kawasaki otkrio svoje novitete u Milanu

 

kawasaki-novitetiti 001.jpg

 

Kawasaki je na ovogodišnje izdanje EICMA sajma u Milanu stigao sa tri premijere, uz modele nedavno prikazana na salonu u Tokiju.

 

kawasaki-novitetiti 002.jpg

 

Svoju svetsku premijeru će imati Ninja 1000 ZX, koji donosi znatno sportskiji karakter, kao i dva ''nejked'' modela srednje kategorije iz ''Z'' porodice: model sa ''tvin'' agregatom od 650 kubika i model sa četvorocilindarskom jedinicom zapremine 900 kubika.

 

kawasaki-novitetiti 003.jpg

 

Uz pomenute mašine, na podijumu hale u Milanu će se naći i dvotočkaši koji su svoj debi imali krajem oktobra u japanskoj prestonici. To je pre svega novi turbo ZH2, ali i klasični W 800, kojim Kawasaki zaokružuje liniju stvorenu prošle godine. Tu je i Ninja 650, koji je došao van svakih zvaničnih najava, ali je definitivno dobrodošao.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konačno debitovala nova Honda CBR1000RR-R

 

Honda-CBR1000RR-R 003.jpg

 

Odavno nismo videli pravi novi superbajk sa Hondinim znakom, ali je taj dan konačno došao. Novi CBR1000RR-R je ugledao svetlost dana na EICMA sajmu u Milanu. Novi model je dobio dodatno ''R'', a njegov četvorocilindarski agregat donosi 215 KS (160 kW).

 

Honda-CBR1000RR-R 002.jpg

 

Za razliku od odlazećeg modela, ovo je zaista nova mašina. Aluminijunska šasija sa ''dijamantskim ramom'' je svežeg dizajna, uz ukupnu težinu od 201 kilogram. Ogibljenje je Showa, sa 43-milimetarskim BPF viljuškama napred i Pro-Link zadnjim ogibljenjem sa BFRC-Light amortizerom.

 

Honda-CBR1000RR-R 001.jpg

 

Za kočenje su tu Nissin četvorocilindarske kočione čeljusti, sada sa duplim 330-milimetarskim diskovima napred. Interesantno je da se Honda odlučila da veličina zadnje gume bude 200/55-17, dok je veličina prednje 120/70-17. I dok se Honda hvali da novi superbajk ima najbolji koeficijent čeonog otpora u klasi (0.270), najviše se priča o zakrilcima prikačenim za oklop Honde CBR1000RR-R, za koje japanska kompanija navodi da vuku poreklo iz MotoGP programa i proizvode podjednaku količinu aerodinamičkog potiska. Što se elektronike tiče, tu je šesto-osna inercijalna merna jedinica (IMU) koja pomaže u radu kontrole proklizavanja, uz obavezni ABS,modove snage, kontrolu kočenja motora i 5-inčni TFT ekran. Naravno, novi Fireblade će biti dostupan u dve verzije, osnovnoj i SP varijanti visokih specifikacija koji će doneti drugu generaciju Ohlins S-EC sistema, uz poboljšanje kočenja zahvaljujući Brembo Stylema čeljustima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW doneo tri noviteta u Milano

 

bmw-eicma 003.jpg

 

Svoje mesto na ovogodišnjem EICMA sajmu u Milanu imao je i BWM koji je predstavio tri nova modela.

 

bmw-eicma 002.jpg

 

To su F 900 R, F 900 XR i S 1000 RR.

 

bmw-eicma 001.jpg

 

Tako smo, nakon gotovo mesec dana nagađanja dobili uvid u nove članove game bavarskog giganta. Međutim, mnogi su se zbog jednog razočarali. Naime, pred sajam se moglo čuti da je gotovo sigurno da ćemo u Milanu videti osveženje F 850 linije, ali je BMW umesto toga predstavio novu jedinicu od 895 kubika, koja će pokretati dinamični ''roadster'' F 900 R i avanturistički sportski model F 900 XR.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vespa noviteti na sajmu u Milanu

 

vespa-eicma 001.jpg

 

Kakav bi to sajam u Italiji bio da na njemu nije prisutna Vespa, koja je i te kako imala šta da pokaže posetiocima EICMA salona.

 

- Prva na listi noviteta je specijalna verzija Primavera skutera, koja povezuje italijanski brend i američkog dizajnera Šona Voderpuna. Otuda i naziv Vespa Primavera Sean Wotherspoon. Model kombinuje ''vintidž'' i moderne elemente, a posebno se ističe grafika koja predstavlja pravu eksploziju boja. Korišćeni su i razni materijali uključujući metal, plastiku, somot i gumu. Uz skuter, tu je i posebna kaciga, kao i čitava kolekcija odeće.

- Vespa Primavera 125 (RED) je još jedna specijalna verzija, u celosti ofarbana u karakterističnu Rosso (crvenu) boju, uključujuči i felne. Sam skuter pokreće savremeni jednocilindarski četvorotaktni agregat od 125 kubika sa elektronskim ubrizgavanjem.

- Vespa Racing Sixties serija je inspirisana klasičnom trkačkom estetikom, a čine je odgovarajući Sprint i GTS Super modeli, koji se estetikom izdvajaju, nudeći klasičniji i dinamičniji izgled.

- Vespa Elettrica 70 km/h, kao što joj samo ime kaže, donosi veću maksimalnu brzinu u odnosu na postojeći električni model. Za razliku od njega, koji je homologovan kao moped, Vespa Elettrica 70 km/h ima homologaciju kao motocikl. Poboljšane performanse ne utiču na ubrzanje, dok je i autonomija gotovo nepromenjena. U ECO modu, sa maksimalnom brzinom od 45 km/h ona iznosi do 100 km, dok se u Power modu jednim punjenjem može preći 70 km.

 

vespa-eicma 002.jpgvespa-eicma 003.jpg

vespa-eicma 004.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moto Guzzi na EICMA sajmu

 

moto-guzzi 004.jpg

 

Među izlagačima ovogodišnjeg EICMA sajma, našao se i italijanski Moto Guzzi koji je spremio tri noviteta.

 

moto-guzzi 003.jpg

 

To su  V85 TT Travel, V7 III Stone S i V7 III Racer 10th Anniversary.

 

moto-guzzi 002.jpg

 

Prva premijera je Travel verzija modela V85. Tu su novo ''turing'' vetrobransko staklo, dve bočna kofera sa dosta skladišnog prostora, grejači ručica, par dodatnih LED svetala, kao i MIA multimedijalna platforma koja omogućava povezivanje dvotočkša i pametnog telefona. Sabbia Namib boja je urađena specijalno za ovaj model. V7 III Stone S je sportskija i prefinjenija interpretacija ''bestselera'' italijanske kompanije. Ovo je jedini član V7 III porodice koji će biti dostupan u ograničenom broju primeraka (750). Novi model krasi hromirani rezervoar za gorivo, LED svetla, kraći i tanji zadnji blatobran, uz Dunlop Arrowmax Streetsmart pneumatike visokih performansi.

 

moto-guzzi 001.jpg

 

Deo Moto Guzzi game od 2010, V7 Racer je uvek bio pravi ambasador V7 linije, a nova varijanta slavi desetu godišnjicu njegovog dolaska na tržište. Tu je novi LED far, uz LED zadnje svetlo i indikatore promene pravca, a kao i prethodni model i ovaj ima Dunlop Arrowmax Streetsmart gume.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Seat eScooter

 

seat scooter.jpg

 

Iz Seata stiže najava da će još tokom ovog meseca predstaviti svoj električni skuter koji će poneti naziv eScooter (sa snagom koje će biti ekvivalentna skuterima od 125 kubika). U kratkom saopštenju je pored jedne teaser slike i najava da će promocija biti održana 19. novembra u Braseloni, i to na sajmu Smart City Expo World. Treba naglasiti da će ovde biti prikazan koncept, ali je već potvrđeno da tokom 2020. na tržište stiže i njegova serijska verzija. eScooter će biti namenjen kako privatnim kupcima tako i sharing servisima, ali se cena za sada ne navodi. Na kraju, Seat je eScooter razvio u saradnju sa proizvođačem električnih motocikala Silence, pri čemu je eScooter i deo Seatove micromobility strategije koja između ostalog uključuje i već predstavljeni Minimo concept.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Segway Dirt eBike

 

segway 003.jpg

 

Kompanija Segway je predstavila svoj novi električni kros motocikl. Segway je poznat po vozilima namenjenim kretanju u gradu, a odnedavno po električnim skuterima koje je moguće unajmiti ili kupiti u gradovima širom sveta.

 

segway 002.jpg

 

Međutim, kompanija fokusirana na transport i robotiku je napravila korak dalje i predstavila je Dirt eBike, električni kros motocikl za off-road avanture.

 

segway 001.jpg

 

Dirt eBike je predstavljen ove nedelje u dve verzije sa oznakama X160 i X260. Razlikuju se u ceni, ali i u mogućnostima. Manji X160 košta 2.999 dolara i može da pređe 64 km s jednim punjenjem baterije, dok veći X260 bez problema prelazi 120 km i za njega je potrebno izdvojiti 4.499 dolara. U slučaju da se baterije isprazne, tu su pedale koje se mogu koristiti za kretanje. Segwayevi motocikli na tržište stižu početkom naredne godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW S 1000 XR - lakši, brži i spretniji

 

bmw-s1000xr 003.jpg

 

Jedna od BMW-ovih premijera na ovogodišnjem EICMA salonu bio je i novi S 1000 XR. Zasnovan na novoj S 1000 RR platformi, novi Bavarac donosi DNK ovog super-motocikla i stavlja je u avanturističko-sportski format.

 

bmw-s1000xr 002.jpg

 

To u prevod znači ogibljenje dužeg hoda, dosta zaštite od vetra, kao i dovoljno konjskih snaga da izmami osmeh na lice svakog vozača. Sve u svemu, BMW je poboljšao ovaj model u svakom od aspekata. Pre svega, novi BMW S1000XR ima 5 kilograma manje od odlazeće varijante, što znači da je težak 226 kilograma. Novi četvorocilindarski redni agregat na raspolaganju ima 162 KS (121 kW) na 11.000 rpm, uz 114 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 9.250 obrtaja.

 

bmw-s1000xr 001.jpg

 

BWM-ovo Dynamic ESA elektronsko ogibljenje dolazi u standardnom paketu opreme, dok Dynamic ESA Pro donosi još dva pretpodešavanja (Road, Dynamic). Tu je i inercijalna merna jedinica (IMU) koja pokreće ostatak paketa elektronike, u kojem se između ostalog nalaze kontrola proklizavanja i ABS. Na kraju, mada nikako manje važna, su četiri moda vožnje u osnovnom paketu: Rain, Road, Dynamic i Dynamic Pro. Za ''kvikšifter'' i tempomat se dodatno plaća. Kako Nemci navode, zadnja viljuška je 19% lakša. Osvetljenje je u potpunosti LED.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati Streetfighter V4 - najlepši motocikl EICMA sajma

 

ducati-streetfighter-v4 005.jpg

 

Novi Ducati Streetfighter V4 je prema glasovina posetilaca izabran za najlepši motocikl ovogodišnjeg izdanja EICMA sajma. Samo glasanje, koje je organizovao italijanski magazin Motociclismo, se održava po petnaesti put na milanskom salonu, a ovo je deseta pobeda za brend iz Borgo Panigalea. Preko 14.500 posetilaca je glasalo, dok je novi ''nejked'' kompanije iz Borgo Panigalea dobio 36.7% glasova, uz znatnu prednost na drugoplasiranim motociklom.

 

Ducati-Streetfighter-V4 002.jpg

 

Nagradu je u ime kompanije Ducati primio Andrea Ferarezi, direktor kompanijinog dizajnerskog centra. ''Drago nam je što su posetioci najvažnijeg moto salona na svetu, nagradili Streetfighter V4 ovim priznanjenjem, pogotovo što je motocikl imao žestoku konkurenciju'', poručio je Ferarezi.

 

Ducati-Streetfighter-V4 001.jpg

 

Još od prvog dana EICMA sajma, veliki broj posetilaca se našao na štandu kompanije. Streetfighter V4 je bio jedna od tri nova motocikla prikazanih u Milanu. Ovaj ''super nejked'' težak 178 kilograma pokreće Desmosedici Stradale agregat zapremine 1.103 kubika i sa 208 KS na raspolaganju. Uz to, tu su nova zakrilca i poslednja generacija elektronike. Finalni rezultat je savremeni ''nejked'', agresivnog i uzbudljivog dizajna, koji ne samo što donosi visoke performanse već garantuje uživanje i zabavu u vožnji čak i ako se koristi kao svakodnevno prevozno sredstvo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MV Agusta Rush 1000

 

mv-agusta-rush-1000 003.jpg

 

Jedno od iznenađenja EICMA sajma, bar kada je MV Agusta u pitanju, bio je novi Rush 1000 model. Zasnovan na nedavno lansiranoj Brutale 1000 RR, novi Rush predstavlja ''nejked'' motocikl doveden do krajnjih granica.

 

MV-Agusta-Rush-1000 002.jpg

 

Iz italijanske kompanije poručuju da je Rush 1000 omaž trkačkoj drag sceni, mada se čini da je dizajnerski tim dao sve od sebe da finalni proizvod bude zaista jedinstveni ''stritfajter''. Ono čime ovaj motocikl može da se pohvali je 209 KS, 117 Nm maksimalnog obrtnog momenta uz težinu od 185 kilograma.

 

MV-Agusta-Rush-1000 001.jpg

 

SC-Project potpisuje unikatni i za ovaj model posebno napravljeni izduvni sistem, tu je Ohlins elektronsko ogibljenje, kao i Brembo Stylema kočione čeljusti u kombinaciji sa 320-milimetarskim diskovima. I mada ima dosta vizuelnih promena na Rush 1000, MV Agusta naglašava okrugli LED far, inspirisan jedinicom sa RVS#1 motocikla. Tu je i dosta ugljeničnih vlakana, aluminijumske felne i jednostrana zadnja viljuška. Cena još uvek nije poznata.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kawasaki iznenadio svojim električnim sportskim motociklom

 

kawasaki na struju.jpg

 

Svi koji su posetili Kawasaki štand na EICMA sajmu u Milanu imali su priliku da vide šasiju električnog motocikla na kojem radi japanska kompanija. To je bilo jedno od iznenađenje sajma, ono što je bilo izloženo na zadnjem delu štanda jesu zeleni čelični ram, skromna baterija i lažno kućište motora. Međutim, Kawasaki nije želeo ništa više da otkriva o prototipu. Do sada. Kompanija već dve decenije radi na ovom električnom sportskom motociklu, što je gotovo neverovatna činjenica. Tokom tog perioda, razvijen je prenos za električni pogonski sklop (priča se da je u pitanju četvorostepena jedinica), kao i aktuator za KERS (sistem povraćaja kinetičke energije). Još uvek nije poznato da li Kawasaki planira komercijalizaciju ove mašine, ali je kompanije više nego jasno stavila do znanja da će tehnologije sa prototipa naći i na proizvodnim mašinama. Honda je možda tehnički najnapredniji proizvođač motocikala, ali Kawasaki je svakako najsmeliji. Zato se ne bismo iznenadili da u bliskoj budućnosti ovaj model ne stigne na tržište.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malaguti noviteti

 

malaguti-drakon-koncept 004.jpg

 

Na nedavno završenom EICMA sajmu, imali smo priliku da vidimo ponovno rađanje Malaguti brenda, kultne italijanske market koju je nakon bankrotstva 2011. godine ''oživela'' austrijska KSR grupa. Iako je KSR još prošle godine preuzeo ovaj brend čekali su ovogodišnje izdanje salona kako bi predstavili nove modele, a posetioci su i te kako bili zainteresovani da vide šta novo donosi jedno od veoma važnih imena u istoriji italijanske moto industrije.

 

Najvažnija novina je Drakon125, sportski ''nejked'' koncept, koji bi prema najavama u serijskoj proizvodnji mogao da se nađe u drugoj polovini 2020. godine. Ova studija je jedna od prvih kreacija novog KSR-ovog dizajnerskog centra, mada donosi vibracije nekadašnjih Malaguti modela. Svoje mesto na štandu su imali modeli predstavljeni prošlog proleća, XTM50 i XSM50, ali i Dune125X, offroad varijanta Dune125 modela, otkrivenog letos u Black Edition izdanju.

 

malaguti-Dune125X-Anniversary-Edition 003.jpg

 

KSR je najveći distributer električnih skutera u Evropi, pa stoga ne čudi da novi Malaguti naginje ka svetu elektrike. Otuda i RSTE koncept sa električnim agregatom maksimalne snage 8 kW, manuelnim prenosom i 2 litijumske baterije. Kako navode u kompaniji, cilj je da se na tržištu nađe do kraja naredne godine.

 

malaguti-MontePro125-Anniversary-Edition 001.jpg malaguti-Madison300-Anniversary-Edition  002.jpg

 

Iako u neku ruku potpuno različit, novi Malaguti se ne odaljava previše od svoje slavne prošlosti, Naredne godine kompanija će proslaviti 90. rođendan, a kao rani poklon za ovu važnu godišnjicu otkrivene su slavljeničke verzije Madison300 i Monte Pro125 modela.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati uz dva koncepta predstavio i novog člana Scrambler linije

 

ducati-scrambler-eicma 003.jpg

 

Među zvezdama štanda kompanije Ducati na milanskom sajmu bili su dva nova Ducati Scrambler koncepta, kreacije kompanijinog dizajnerskog centra.

 

198465-ducati-scrambler 002.jpg

 

Svetu premijerno predstavljeni upravo na EICMA salonu, predstavljaju dokaz izražajnosti i mogućnosti koju nudi ova popularna platforma.

 

ducati eicma 001.jpg

 

Motard koncept predstavlja stilsku evoluciju Ducati Scrambler 800 modela. Inspirisan ''supermotard'' motociklima iz osamdesetih, predstavlja trkačku verziju Ducati Scrambler Desert Sled. Tu je pločica sa brojem, uz novi rezervoar naglašenih linija. Druga studija, nazvana DesertX je inspirisana kultnim trkačkim modelima koji su tokom devedesetih osvajali čuvene reli trke, poput one vožene od Pariza do Dakara. Retro savremeni, funkcionalni stil ovog dvotočkaša, u kombinaciji sa ''čistom'' dizajnom, čini sam koncept vanvremenskim. Osim ova dva koncepta, na EICMA sajmu je predstavljena i nova verzija Ducati Scrambler modela, dizajnirana da na najbolji način predstavi prirodu ovog kultnog modela. Nazvana Icon Dark, deo je ''800'' linije. Donosi rezervoar za gorivo i blatobrane u prepoznatljvoj mat crnoj boji. U Scrambler liniji, Icon Dark će se pridružiti modelima Icon, Full Throttle, Desert Sled i Cafe Racer.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati Panigale 1299 S u hibridnom izdanju sa 300 KS

 

ducati-panigale-hybrid 001.jpg

 

Tražite snagu, a 200 ili 250 konja nije dovoljno? Šta kažete na 300 KS jer upravo toliko na raspolaganju ima Ducati Panigale 1299 S hibrid.

U fabričkoj varijanti 1299 S proizvodi 205 KS i 143.7 Nm obrtnog momenta, što je sasvim dovoljno za drum, a bogami ni na stazi nije loše. Francusko-italijanska kompanija Efesto, koja je aktivna u dizajniranju i razvoju električnih i hibridnih pogonskih sklopova, uzela je 1299 S i od njega napravila hibrid. Kompanija je na svojoj kreaciji radila duže vreme, a nakon što je prototip predstavljen prošle godine, ove je stigla i finalna verzija.

Direktor firme, Luka Morfino, je na predstavljanju objasniio da su električni motocikl i dalje teški i sputani autonomijom. U ovom slučaju, 200Novantove hibridni pogonski sklop i te kako ima smisla jer kombinuje agregat sa unutrašnjim sagorevanjem i električnu jedinicu. Vozač može koristiti jedan ili drugi agregat ili ih koristiti zajedno. Akumulator puni električni motor preko regenerativnog kočenja, a u novi pogonski sklop je težinu italijanskog motocikla povećao za 15 kilograma na 194. Ipak, to povećanje se lako zaboravi uz 300 KS i 299.6 Nm maksimalnog obrtnog momenta na raspolaganju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...