Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Novosti iz moto industrije

Recommended Posts

Yamaha XJR1300 Flat Tracker za Valentina Rosija

 

yamaha-xjr1300-vr46-1.jpg

 

Dobro je biti Valentino Rosi. Ne samo zbog toga što imate devet titula šampiona, legije vernih navijača, već i što od prijatelja dobijate prilično lepe poklone. Uzmite na primer motocikl koji vidite na slikama. Radi se o specijalnom, po meri urađenom Yamaha XJR1300 flat tracker modelu, koji su ljudi iz VR46 tima poklonili Doktoru.

 

Yamaha-XJR1300-VR46-2.jpg

 

Yamaha XJR1300 se ne može nazvati najboljom osnovom za custom projekat, a ne pomaže mu to što ne ispunjava Euro4 standard i što će krajem godine otići u istoriju. Takođe je i redak izbr za flat track motocikl, pogotovo što je težak 240 kg.

 

Yamaha-XJR1300-VR46-3.jpg

 

Imajući sve to u vidu, VR46 tim je odradio odličan posao. Dizajn ove unikatne kreacije potpisuje Rodolfo Fraskoli, isti čovek koji stoji iza atraktivnog Suzuki Katana 3.0 koncepta. Ako pažljivo pogledate, videćete da motocikl ima nekoliko delova s drugih modela Yamahine linije na sebi. Tu su farovi sa R1, Ohlins ogibljenje, Akrapovič 4-2-1-2 izduvni sistem, 19-inčne felne, ušuškane u flat tracking pneumatike. Konačni rezultat je izuzetno atraktivan i gotovo da možete da smetnete s uma da je osnova Yamaha XJR1300. Svaka čast na spoju starog i novog i na novom licu nezaboravne mašine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poznate cene za novi Ducati Panigale V4

 

ducati-panigale-v4-1.jpg

 

Ducati je objavio cene novog Panigale V4 motocikla za Evropu i SAD, koje otkrivaju da superbajk do 215 KS neće biti nimalo jeftin. Cena Ducati Panigale V4 za 2018. biće 22.590 evra u Evropi, odnosno 21.195 dolara u SAD - za osnovni model.

 

ducati-Panigale-V4-3.jpg

 

Što se ''S'' varijante tiče, njena cena je veća i iznosi 27.890 evra na Starom kontinentu, dok će kupci na drugoj strani Atlantika morati da izdvije 27.495 dolara. Najskuplji u ponudi je V4 Speciale, koji na raspolaganju ima 226 KS će koštati 39.900 evra, tj. 39.995 dolama, što je poprilično visoka cena imajući u vidu da se ne radi o ''R'' varijanti, čiji dolazak je zakazan za 2019. godinu. Više cene ovog modela sugerišu da je Ducati od svoj glavnog aduta u liniji rešio da napravi i ekskluzivniji model, mada sumnjamo da će i ovako visoka cena previše uticati na prodaju. Cene u SAD su tradicionalno niže nego u Evropi, uprkos tome što je dolar slabiji od evra, a razlika leži u PDV-u, koji na Starom kontinentu iznosi oko 20% na osnovnu cenu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati potvrdio: stižu skuter i model na struju

 

ducati%20t.jpg

 

Veliko stopalo. Čudovište iz Loh Nesa. Rozvel... sve su ovo velike misterije našeg vremena. U moto industiji, možemo dodati još jednu na listu, a to je Ducati skuter. O skuteru italijanske kompanije često govore entuzijasti i pripadnici sedme sile, dok predstavnici proizvođača iz Borgo Panigalea na takve priče samo odmahuju glavom. Tako je bar bilo do sada. Naime, Eduar Lote, direktor Ducati filijale za zapadnu Evropu je u intervjuu jednom francuskom magazinu ne samo potvrdio skuter projekat sa znakom Ducatija na sebi, već je otkrio i električnu budućnost kompanije. Odbacujući navode da će Ducati ući u supersport kategoriju od 300 kubika, Lote je nagovestio da će kompanije ponuditi odgovarajuće opcije za prevoz u urbanim uslovima i to u formi skutera. Lote je takođe potvrdio planove o lansiranju električnog modela, ali nije govorio ni o kakvom konkretnom datumu, kategoriji pomenutog modela na struju niti jačini agregata. Već smo ranije pomenuli da Volkswagenov plan za elektrifikaciju modela članica Grupe, nazvan Roadmap E, uključuje i Ducati. Ono što je Lote poručio je da skuter i električni motocikl ne treba očekivati u skorije vreme, a u najboljem slučaju to neće biti pre 2021. 2021. je važna godina za moto industiju, jer će do tada linije proizvođača motocikala morati da ispunjavaju Euro5 standarde, što neće biti nimalo lak zadatak. Govoreći o tome, Lote je izjavio da se Ducati sprema da svoje vazduhom hlađene agregate prilagodi Euro5, što će obezbediti budućnost Scrambler Ducati podbrenda.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Husqvarna od 2020. - Made in India

 

173287-husqvarna.jpg

 

Austrijski KTM ima velike planove za 2020. godinu, koji uključuju potpunu globalnu dominaciju i to uz pomoć indijske kompanije ''Bajaj Auto''. Prema ovom planu, do kraja 2019. u fabrici u Čakanu, na zapadu Indije, bi trebalo da počne proizvodnja Husqvarna motocikala. Plan je saopšten početkom jula, a u međuvremenu je dobio zeleno svetlo. U Čakanu se godišnje proizvede preko 100.000 jedinica KTM-a, uglavnom 125 Duke, 390 Duke, RC125 i RC200 modela, a Bajaj planira da ove brojke udvostruči. Izvršni direktor KTM-a, Stefan Pirer je potvrdio da je sve ugovoreno i da će do kraja 2019. u Indiji krenuti proizvodnja dvotočkaša sa oznakom švedske kompanije. Prema KTM-u, indijska fabrika će biti fokusirana na proizvodnju drumskih modela, od 125 kubika pa na više. U ovu ''na više'' kategoriju spadaju u dugo očekivani Husqvarna 401 Vitpilen i Husqvarna 401 Svartpilen. Indija je izuzetno važno tržište za KTM. Preko 40.000 jedinica je već prodato, a brend je na putu da godinu završi s cifrom od preko 50.000. Tako je ova zemlja postala vodeće tržište za austrijskog giganta. Bajaj bi trebalo da im pomogne da uđu u neka afrička tržišta (poput Gane, Ugande i Etiopije, gde je Bajaj odavno prisutan). Definitivno je na pomolu osvajanje sveta...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedostaju vam dvotaktne mašine od 250 kubika? Evo rešenja!

 

vins

 

Mnogi vozači će reći da je moto industrija malo napredovala od laganih dvotaktnih modela s kraja osamdesetih i početka devedesetih godine prošlog veka. Nije mali broj onih koji voleli da vide dvotaktne modele od 250 kubika sa 60 KS i maksimalnom brzinom od oko 200 km/h ponovo na tržitu, mada je teško da bi ispunili moderne emisione regulative. A možda bi i mogli, evo dokaza za to.

 

Upoznajte Vins Duecinquanta, najnoviji projekat zasnovan na ideja da se korišćenjem direktnog ubrizgavanja dvotaktni motor prilago aktuelnim emisionim zakonima na Starom kontinentu. Kompanija Vins je 2015. otkrila svoj Powerlight motocikl, dvotaktni sportski model, s V-twin agregatom zapremine 100 kubika, napravljen od karbonskih vlakana. Duecinquanta, čije ime znači 250, se u neku ruku može nazvati snažnijom varijantom ovog modela, sa sve V-twin jedinicom i istom karbonskom monokok šasijom, karbonskim felnama i karbonskih viljuškama. Ipak, Duecinquanta će biti samostalan model, dostupan u dve varijante - trkačkoj, sa agregatom od 288 kubika, i malopre pomenutoj drumskoj varijanta, čiji agregat ima zapreminu od 249 kubika. Trkački model, Duecinquanta Competizione, je navodno težak manje od 85 kg i ima više od 80 KS. Ove brojke obećavaju performanse dovoljne da se pobedi stara dvotaktna MotoGP mašina od 250 kubika. Iz Vinsa, kompanije koju je osnovalo nekoliko bivših inžinjera Ferrari F1 tima, poručuju da je maksimalna brzina oko 240 km/h. Shodno tome i cena, pa je za Competizione potrebno izdvojiti oko 50.000 evra. Osnovni model je nešto jeftiniji i koštaće 40.000 evra. Njegove performanse nisu poznate za sada, jer se pretpostavlja da kompanija polako kompletira emisionu homologaciju i da ne želi da još uvek objavljuje nikakve cifre. U smislu težine je oko 10 kg teži od Competizione modela, deli s njim njegove karbonske delove, uključujući ram, viljuške i felne, dok je maksimalna brzina oko 200 km/h. Mada ne očekujemo da ovakve mašine vidimo na svakom uglu, nadamo se da će Vins uspeti s Euro4 homologacijom. Jer, ako jedna mala kompanija uspe u tome, možda to ohrabri i druge da ponovo procene potencijal dvotaktnih jedinica za direktnim ubrzigavanjem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW R80RT – terapija na dva točka

 

bmw rt

 

Za mnoge, motocikl je način da se razbistri glava i zaborave problemi, ali za Marka Ceilingera je to bio poseban izazov, jer je na svom BMM cafe racer dvotočkašu radio uprkos i u inat ozbiljnoj bolesti svoje devojke.

Mark nije poznat po izradi motocikala - bar ne još. On je gitarista iz Slovenije, koji je pomno počeo da prati custom scenu nakon što je mu je za oko zapala kreacija po imenu Voltron, njegovih zemljaka iz radionice ER Motorcycles.

 

bmw rt80

 

Kada je njegov život dobio dramatičan zaokret, Mark je bio motivisan da počne s radom. "Kada se moja devojka razbolela, bio je to težak period za oboje. Ja sam odlučio da se protiv straha borim na ovaj način, pritom ostvarujući jedan od svojih snova." Mark je kupio "penzionsani" policijski BMW R80RT iz 1993. i počeo s njegovim transformisanje u elegantni custom model. Radove su obavljali u industrijskoj radionici u vlasništvu njegovog kolege iz benda, a uskoro se javila ideja o stvaraju sopstvebe radionice, koja je dobila naziv Vintage Room Motorcycles. "Rad na ovakvkom projektu vas oslobađa negativnih misli", izjavio je Mark. "Ovaj motocikl je spasio i promenio moj život, mada sam dobio nekoliko sedih tokom rada na njemu."

 

Motocikl je kompletno sređen, od najsitnijih detalja do onih najkrupnijih i najprimetnijih. Tu je i nova elektronika, koja kreće od Odyssey akumulatora smeštenog ispod prenosa, a uključuje veći deo Motogadget kataloga - m.unit 2 kontrolnu kutiju, brzinomer i niz novih prekidača. Tu je i RFID paljenje bez ključa. Mark je pomoć u radu dobio i od Blažaa Šuštarčiča iz ER Motorcycle radionice, za kog kaže da mu je bio velika inspiracija. Kada je karoserija u potanju, R80RT je zadržao svoj rezervoar za gorivo, ali na zadnjem delu podignut za 2,5 cm. Podrama nema više, a zamenila ga je nova podrška za sedište da bi se postigao što veći minimalistički efekt. Crno kožno sedište će takođe privući dosta pogleda, a na njemu je radio Aleš Urbanc. Tu je još suptilnih "rezova", poput spuštenih viljuški, novih Wilburs amortizera i Heidenau K60 Scout pneumatika koji motociklu daju scrambler izgled uz dovoljno prijanja za sigurnost u vožnji, a tačka na "i" je LED far.

 

bmw rt80

 

Marku je trebalo godinu dana da završi R80RT. Dobio je naziv Amajlija, a on koristi svaku priliku da ga provoza.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dominator 650 - mali budžet, mnogo zabave

 

Dominator 650

 

Za pojedine ''custom'' kreacije su potrebni duboki džepovi, a često se mnogi pitaju da li je moguće napraviti nešto zaista izvanredno, a da se pritom ne potroše ogromna sredstva? Honda Dominator iz 1994. u izdanju italijanske radionice Norh East Custom kaže da može. Braća Dijego i Rikardo Kopijelo su rešili da pokažu šta umeju s ovom japanskom mašinom i ograničen budžet ih nije sputao ni u jednom pogledu.

 

Dominator 650

 

Doduše, njihova mašina nije revolucionarna, ali to nije bio cilj. Braća Kopijelo su htela da napreave lepu i jednostavnu mašinu, radnim danima za svakodnevnu vožnju, a vikendom da se malo pobegne u brda. I u tome su uspeli.

 

Dominator 650

 

''Možete da napravite fantastičnu mašinu bez trošenja velikih svota novca. Potreban vam je samo dobar ukus i prave mere, a upravo smo to uradli s ovim motociklom. Uvek svoje projekte prilagođavamo budžetu klijenta. To je jedna vrsta izazova i uvek je drugačije, ali to naš rad čini uzbudljivim. Najbolje dolazi na kraju, kada pokažemo finalnu kreaciju klijentu i vidimo radost i iznenađenje na njegovom licu. To je nešto što nema cenu.''

 

Dominator 650

 

Veći deo poslova je odrađen na zadnjem delu, uz novi podram, po meri izrađeno sedište dovoljno za suvozača, presvučeno u braon kožu. Još više radova je odrađeno ispod sedišta, gde su momci iz North East radionice smestili elektriku radi ''čistijeg'' izgleda, a uz to, ratosiljali su se Dominatorovog fabričkog airboxa. Novi rezervoar za gorivo potiče sa Honde CG125 i odlično se uklopio u ram japanske mašine. Iako je ostao bez plastike, Dominator nije izgubio svoj privlačni dirt izgled. North End je to naglasio visoko postavljenim blatobranima na i na oba kraja, uz zadnje svetlo u enduro stilu. Prednje viljuške su ojačane radi boljeg ponašanja motocikla u vožnji, a zadržane su fabričke 21F/17R felne, ušuškane u Continental TKC80 dual sport pneumatike. Napred su tu nove ručice i MMB brzinomer, novi far kao i LED indikatori promene pravca. Dominator je jedan od retkih jednocilindarskih motocikala sa dual izduvnim sistemom, što je dalo Dijego i Rikardu priliku da pokažu svoju kreativnost. Izabrali su ručno napravljeni 2-u-1 sistem sa aftermarket prigušivačem. Braća su se odlučila za ''Metallic Sage'' zelenu boju, dodavši kultni Honda logo na rezervoar i originalnu Dominator grafiku kao svojevrsni omaž originalnom motociklu.

Konačan rezultat odlično pokazuje da je ponekad dovoljno da ima te pravu osnovu i podjednako talentovan tim, a da budžet ne mora uvek da bude presudan.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li su utemeljene glasine o Hondinoj V4 mašini?

 

honda v4

 

Nazvaćemo je glasinom koja nikako da prestane. Kažemo to jer priče o Hondinom V4 superbajku nikako ne prolaze, samo se manje ili više, ređe ili češće pominju. Gotovo se svake godine pojavila neka ''insajderska'' informacija o tome da Japanci razvijaju ovaj model. Činilo se da će debi Honda RC213V-S konačno zadovoljiti ovu želju za pravim V4 litarskim motociklom, ali je ''novi'' CBR1000RR obnovio zanimanje za pravim naslednikom RC45. Sada se iz Japana ponovo čuju glasine o V4, a u njima prednjači popularni tamošnji magazin ''Young Machine''. Glasine je vrlo brzo pokupila i evropska štampa, koja potpaljuje V4 vatru već godinama, katkad i bez ikakvih pouzdanih izvora. Još uvek nismo videli bilo kakav dokaz da Honda uopšte planira da doda V4 model u svoju superbajk liniju. Ne samo to, već je japanski gigant više puta naglasio da ne planira da troši još resursa na svoje sportske motocikle.

Honda je fokusirana na druge stvari, ali zagovornici ideje da se V4 sprema upućuju na patente kao glavni dokaz da je ovakva mašina na putu. Glasine su, uglavnom, tu, a možda tako i treba. Ideja o Hondinom V4 je izuzetno primamljiva i nastaviće da raspaljuje maštu. Možda Honda nađe motivaciju u novoj Ducati V4 mašini, pa makar to značilo ograničen broj i izuzetno visoku cenu. Biće potrebno dosta strpljenja da se isprati ova priča.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tajlandski Demon je Ducati od 150 kubika

 

Demon 150 GR

 

Kada je Ducati 916 bio ultimativni superbajk, vozači početnici su svoje fantazije mogli da ispune na njegovom dvojniku, Cagiva Mito Evolution motociklu. Stilski delo Masima Tamburinija, gotovo da se nije razlikovao od Ducati mašine, bar dok se ne startuje njegov jednocilindarski agregat od 125 kubika.

 

Demon 150 GR

 

Ducati superbajkovi su i dalje podjednako poželjni kao nekada 916, ali ''junior'' ekvivalenta nema.

 

Demon 150 GR

 

Ipak to ne sprečava druge kompanije da prave modele inspirisane dvotočkašima italijanske kompanije. To je uradio tajlandski GPX, koji je nedavno lansirao svoj Demon 150 GR, a nema nikakve sumnje gde su dizajneri ovog proizvođača našli svoju inspiraciju.

 

Demon 150 GR

 

Doduše, nije pošteno nazvati motocikl kopijom modela iz Borgo Panigalea. Iako izgleda kao juniorski Ducati, dizajneri nisu jednostavno prepisali celokupan dizajn, već bi se reklo da su i te kako vodili računa koliku dozu Ducati vibracija će ugraditi u ovu mašinu. Pod ''kožom'', Demon 150 GR je hiljadama kilometara daleko od bilo čega što Ducati pravi. Pokreće ga jednocilindarski, vazduhom hlađeni motoro zapremine 150 kubika, koji omogućava maksimalnu brzinu od nešto preko 120 km/h, težak je 130 kg i ima Kayaba. Ne ispunjava Euro4 standard tako da ćemo ga teško videti u ovim krajevima...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Indijanac'' u novom flat track ruhu

 

Indian Scout Bobber

 

Roland Sends je prilično zauzet, a čini se da skoro svake druge sedmice u svojoj radionici u Kaliforniji završi novu kreaciju od koje zastaje dah. Najnovija je Indian Scout Bobber koji vidite na slikama, napravljen za legendarnog skejtera Stiva Kabaljera, svega nekoliko nedelja nakon što jesredio BMW R1200RT za frontmena benda ''Red Hot Chilli Peppers'', Entonija Kidisa.

 

Indian Scout Bobber

 

Kabaljero je želeo motocikl na kojem će biti jasno vidljiv uticaj Super Hooligan flat track serije, a Sends se bio više nego vičan da odradi ovaj posao, pogotovo imajući u vidu da je za ovo takmičenje sredio čak pet Indian Scout motocikala samo ove godine.

 

Indian Scout Bobber

 

''Pratio sam Rolandovu karijeru i njegova dela, pa sam znao da ima preko potrenbno iskustvo za rad sa Scout Bobber modelom. U suštini, izbor RSD radionice je bio izuzetno lak'', rekao je Stiv. Iako je više nego spreman za trkanje, Stiv ga neće izvoditi na stazu. ''Ne želim da ga vozim na trkama, jer je previše lep i ne bih voleo da ga ošteti. Voziću ga na dugim vožnjama, a možda nastupim i na jednoj drag trci naredne godine.''

 

Indian Scout Bobber

 

To što neće da se trka nije sprečilo Sendsa da pokaže svoje znanje i od Scouta napravi još bolju mašinu. Motocikl je sada stabilniji, ima bolje manevarske sposobnosti, uz maksimalni balans, što nije bio nimalo lak posao imajući u vidu da je motocikl ima preko 270 kg. Motocikl koristi kombinacija po meri napravljenih delova i postojećih aftermarket delova koje izrađuje RSD. Rezervoar je nekoliko cm uži na mestu gde ''sreće'' sedište, a povratne reakcije vozača su bile izuzetno pozitivne. ''Dobro poznajemo ovaj motocikl'', izjavio je Roland. ''U poslednjih godinu i po dana je pet naših kreacija nastupilo na trci, pa smo odmah znali šta i gde treba da odradimo i nije bilo mnogo iznenađenja u poslu. Novi Bobber je prilično olakšao čitav proces. Smanjili smo mu težinu, napravili ga užim i dali mu agresivniji izgled. Boju je izabrao sam Kabaljero i mogu da kažem da je napravio odličan izbor.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

V6 Cafe Racer - motocikl koji se čekao 70 godina

 

V6 Cafe Racer

 

Ponovno oživljavanje britanske kompanije Levis Motorcycles je počeleo 2004. godine, kada je inžinjer Tim Bišop dizajnirao dvolitarski V10 motor, s preko 300 KS, toliko kompaktan da je mogao da se smesti između prednjih sedišta automobila. Jedinica je imala modularni dizajn, što u prevodu znači da bi još mogla da se smanji, a čak može da se konveruje u dvotaktni ili dizel agregat. Kako, nažalost, nije našao svoj put do nekog četvorotočkaša, više od decenije se ništa nije znalo o njemu, sve do sada. Ovaj agregat, doduše u izmenjenoj varijanti, ćemo ipak gledati na ulici, ali na motociklu. Taj motocikl je V6 Cafe Racer, dvotočkaš koji označava povratak brenda koji sedam decenija nije napravio niti jedan novi model!

 

V6 Cafe Racer

 

Levis je ime s bogatom istorijom. 1911. je kompanija napravila neke od najboljih dvotaktnih mašina ikada proizvedenih, a početkom tridesetih je prešla na četvorotaktne jedinice. Početak II svetskog rata je označio pauzu u radu, od koje Levis nije uspeo da se u potpunosti oporavi, a poslednji motocikl je s proizvodnih traka sišao 1946. Nešto ranije 2017. godine, kompaniju je kupio izvesni Fil Bevan, automobilski dizajner, koji je ubrzo uvideo da pomenuta V10 jedinica može da se smesti i na motocikl. Modularna konfiguracija agregata dozvoljava laku promenu konfiguracije u V10, V8, V6, V4 ili V-twin. Izbor je pao na V6, a mada su prvobitno hteli da rade na kruzeru, izbor je na kraju pao na cafe racer. U standardnom paketu, V6 zapremine 1.200 kubika proizvodi 131.8 KS i 190.4 Nm obrtnog momenta.

Sve na jednom mestu drži ram od nerđajućeg čelika, a u Levis fabrici se proizvode i felne, prenos i zadnja viljuška. Levis toliku pažnju posvećuje detaljima, da se gotovo celokupan motocikl proizvodi od delova koje sama kompanija pravi. Tu spadaju i jedinica za kontrolu rada motora (ECU), ABS i sistemi kontrole proklizavanja. V6 je u završnoj prototip fazi, a potrebni testovi bi trebalo da omoguće početak serijske proizvodnje naredne godine, uz kompletnu Euro4 homologaciju. Prvobitno bi trebalo da bude napravljeno 6 primeraka, s ciljem da se proizvodnja u drugoj godini poveća na 52. Neće biti nimalo jeftin i za njega će biti potrebno izdvojiti oko 59.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati desmosedici V4 custom street tracker

 

Ducati desmosedici V4 custom street tracker

 

U svetu ima dosta zaljubljenika u custom motocikle, svaki custom motocikl je poseban na svoj način ali se može reći da je Ducati desmosedići street tracker jedan od najposebnijih. Ono po čemu se ovaj custom tracker najviše razlikuje od svih motocikala je agregat. Agregat ovog motocikla je ni manje ni više nego iz MotoGP Ducati motocikla. Malo je ljudi koji uopšte poseduju ove GP motoickle a još je manje onih koji se usuđuju da izvade srce tih divljih zveri i ubace ga u neki drugi ram.

 

Ducati desmosedici V4 custom street tracker

 

Vlasnik ovog motocikla nije žalio Ducati MotoGP motocikl i rešio je da od njega napravi nešto posebno. Agregat motocikla ima preko 200 ks i vrti oko 18 000 obrt/min!  Što je najbolje od svega potpuno je legalan za put i opremljen je svetlima i svim potrebnim delovima za homologaciju.

 

Ducati desmosedici V4 custom street tracker

 

Ram je ručno pravljen, cevasti od aluminijuma. Korištene su vrhunske komponenete na motociklu poput radijalno montiranih Brembo kočnica. Čini se da je Ducati street tracker unikatan i po tome što je to verovatno jedini custom motocikl na svetu sa agregatom jednog MotoGP motocikla.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suzuki GS1150 u cafe racer izdanju

 

Suzuki GS1150

 

Radionica KickMoto iz Halifaksa u kanadskoj provinciji Nova Škotska je brzo postala poznata među ljubiteljima po meri izrađenih motocikala, a dovoljan je jedan pogled na njihove kreacije da shvatite zašto je tako. Šesta po redu kreacija kanadskih entuzijasta je cafe racer zasnovan na Suzuki GS1150 modelu, koja pokazuju da vešti majstori imaju odlično oko kada su detalji u pitanju.

 

Suzuki GS1150

 

Džef i Džordan, vlasnici KickMoto radionice, su inspiraciju za ovu kreaciju našli u avio industriji. To u prevodu znači dosta aluminijuma i to onog koji se obično koristi u izradi aviona. Far, koji više izgleda kao da mu je mesto na lovcu iz II svetskog rata, se sastoji od šest individualno na CNC mašini izrađenih jedinica i pravo je umetničko delo.

 

Suzuki GS1150

 

Napred je prednji deo s Kawasaki ZX14 motocikla, na kojem je postavljen Motogadget brzinomer. Zadnji deo motocikla je ručno rađen, uz novi podram. LED zadnje svetlo dolazi kao tačka na ''i'', dok se po meri postavljena Ducati zadnja viljuška odlično slaže sa za ovu mašinu posebno izrađenim prigušivačem.

 

Suzuki GS1150

 

Momcima iz KickMoto radionice svaka čast, s nestrpljenjem čekamo njihovu narednu kreaciju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svetlo na kraju tunela za BIMOTA fabriku

 

bimota bb3.jpg

 

Posle više meseci nagađanja i glasine o budućnosti BIMOTA fabrike čini se da se nazire svetlo na kraju tunela za čuveni brend iz Riminija. Prema informacijama koje smo dobili, Piero Kanale bivši generalni menadžer BIMOTA fabrike u periodu od 2005. - 2012. godine zainteresovan je da preuzme BIMOTA fabriku. Kanale bi imao podršku investicionog fonda iz Amerike koji je zainteresovan da uloži pare u BIMOTA - u. Na pitanje kako planira da funkcioniše BIMOTA odgovorio je da ukoliko preuzme fabriku pravi male serije motocikala od oko 300 komada godišnje. Ideja je da se u jednom od modela koristi agregat Kawasakija ZX10RR a šasija i ostale komponente da budu od italijanskih proizvođača. Za sada se čini da je Kanale najozbiljniji čovek za obnavljanje i reinkarnaciju legendarnog brenda BIMOTA - e.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosso Corsa: Honda cafe racer inspirisan Ferrarijem

 

honda-cb600f-cafe-racer-2.jpg

 

Jedan kolekcionar je želeo zaista unikatnu mašinu na dva točka koja bi se slagala uz njegov NART Le Mans trkački Ferrari iz 1965. godine, ali uz uslov da je pokreće motor Honde CB600F. Art Henšel iz radionice ''One-Up Moto Garage'' je imao pravu ideju - Ferrari motocikl zasnovan na japanskoj mašini, nazvan Rosso Corsa.

 

honda-cb600f-cafe-racer-1.jpg

 

Početna tačka u njegovom radu su bili motor i ram Honde CB600F Hornet iz 2006. godine, dok su zadnja viljuška, zadnji amortizer i felne sa modela VFR800.

 

honda-cb600f-cafe-racer-4.jpg

 

''Izabrao sam trkački orijentisanu jednostranu zadnju viljušku pre svega zbog njene estetike'', rekao je Art. ''Ovakvo rešenje mi je omogućilo dosta slobode u kasnijem radu.''

 

honda-cb600f-cafe-racer-5.jpg

 

Art je dizajnirao novi podram i ostale delove. Odlučio je da felne budu u zlatnoj boji, što je tradicija kada su trkački Ferrari modeli u pitanju. Napred su postavljene skraćene obrnute viljuške sa CBR-a, dok je napred ručno oblikovani rezervoar za gorivo, uz novo sedište iza njega, koje je takođe u potpunosti izradio sam Art. Što se performansi tiče, motor je ostao gotovo nepromenjen, uz neke manje izmene. Art se odlučio za 4-u-2 izduvni sistem od nerđajućeg čelika, zajedno sa parom Lossa Engineering prigušivača. Sređen je električni sistem, uz novu litijum-jonsku Shorai bateriju i Motogadget indikatore promene pravca. Dva LED reda ispod novog sedišta imaju funkciju zadnjih svetala, ali je prednji far element koji će vam privući pažnju, a sam Art ga je pravio vodeći računa da se uklopi u celokupnu temu. Boja je prepoznatljiva Ferrari Rosso Corsa crvena, a završni detlja je ručno naslikani Ferrari znak na zadnjoj viljušci, modifikovan da uključi i One-Up logo na sebi. Evo ideje ljudima iz Maranela, ako se ikada odluče na proizvodnju motocikala.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati Panigale V4 stigao u prodajne salone

 

ducati panigale

 

Nova era počinje - stoji u saopštenju italijanske kompanije, a slobodno možemo reći da nimalo ne preteruju tom izjavom. Panigale V4, prvi serijski četvorocilindarski motocikl s Ducati oznakom na sebi, je počeo da stiže u prodajne salone, čime je označio početak novog poglavlja u istoriji ove marke. Proizvodnja je počela 15. novembra, 10 dana nakon njegove zvanične premijere na EICMA sajmu u Milanu, a sada je prvih 500 primeraka isporučeno u salone širom Starog kontinenta. Zasnovan na Desmosedici MotoGP motociklu, novi Ducati dolazi s početnom cenom od oko 21.850 evra!

 

U saopštenju kompanije stoji:

"Panigale V4 je prvi proizvodni Ducati s četvorocilindarskim agregatom, direktno izvedenim s Desmosedici MotoGP motocikla. Novi V4 predstavlja srž Ducati tehnologije, stila i performansi. S odnoso, snage i težine od 1,1 KS po kilogramu, motocikl postavlja potpuno novi standard u segmentu supersport model. Razvijen u saradnji s Ducati Corse programom, ovaj motocikl predstavlja nešto najbliže svom MotoGP pandanu."

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati Panigale V4 u akciji na stazi Valensija

 

Mnogi novinari i strastveni zaljubljenici u motocikle jedva su dočekali početak ove godine i prve zvanične prezentacije novih modela za 2018. godinu. Svakako, jedan od modela na čije zvanično predstavljanje se najviše čekalo je Ducati Panigale V4. Na ovom video snimku je brzi krug Ducati Panigalea V4 na stazi u Valensiji. Vozač ovog fantastičnom motocikla je Alesandro Valja.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Triumph pita: ''Ko je najveći huligan?''

 

triumph-teaser.jpg

 

2017. je bila dobra godina za Triumph, koji je sa 63.000 prodata motocikla zabeležio rast zarade. U ovog godini, britanska kompanija želi još bolje rezultate, a jedan od aduta za ostvarivanje tog cilja biće novi Triumph Speed Triple. Zvezde teaser video snimka je sedmostruki WSBK šampion, Karl Fogerti i dvostruki pobednik Isle of Man TT trke, Geri Džonson. Čini se da su u kompaniji sigurni u svoj model, pa tako teaser počinju pitanjem: ''Ko je najveći?''

Nakon što su dve legende odradile burnout oči u oči, stiglo je još jedno pitanje: ''Ko je najveći huligan?'' Kako znamo da se ono ne odnosi na same vozače, pretpostavljamo da će novi model i te kako imati performanse kojima će moći da se diči. Najuzbudljiviji deo video snimka jeste pogled na sam motocikl, gde je najprimetnija promena novi TFT ekran, koji je za sada dostupan samo na modelu Street Triple 765 i to u varijanti za 2017. godinu. Kako stvari stoje, motocikl koji je 24 godine na tržištu tek treba da dobije najveća poboljšanja za 2018. Jedna stvar je sigurna, ponuda kompanije će definitivno biti zanimljivija zahvaljujući modelima čije lansiranje je planirano tokom 2018.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stariji od jednog veka, košta 115.000 evra!

 

mekvinov-motor-1.jpg

 

Više od jednog veka star motocikl, nekada u vlasništvu slavnog Stiva Mekvina, mogao bi da dobije novog vlasnika za oko 115.000 evra. Radi se o Pope 61ci Model L Twin dvotočkašu iz 1914. godine, koji je u Mekvinovom vlasništvu od kraja sedamdesetih godina prošlog veka. Model L je premijerno lansiran 1912. godine i predstavljao je vrhunac tadašnje tehnologije, s agregatom zapremine 1.000 kubika i maksimalnom brzinom od preko 110 km/h. Iako je u specifikacijama navođeno da ima 8 KS, na raspolaganju je imao preko 15, a prvobitno je imao prenos jednom brzinom (što je slučaj sa ovim motociklom), da bi kasnije dobio dvostepeni prenos.

 

mekvinov-motor-4.jpg

 

Osvežen je 1913, a do 1916. je navodno bio najbrži motocikl na svetu. Koštao je tadašnjih 250 dolara, što je bezmalo bila ista cena kao novog Ford Model T automobila. Nakon Mekvinove smrti 1980, prodat je i kasnije izložen u muzeju Otisa Čendlera u Kaliforniji. Kada je i Čendler, inače vlasnik novina ''LA Tajms'' preminuo, motocikl je kupio sadašnji vlasnik, koji ne samo što ga je restaurirao i održavao, već ga je i često vozio.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skandinavska lepotica: Honda CB650 iz Švedske

 

honda-cb650-black-lanes-1.jpg

 

Kada je Honda krajem sedamdesetih godina prošlog veka lansirala CB650, činilo se da smo dobili pravi hit. Klasa 650 kubika je bila popularna među vozačima, a uz Hondin motocikl, snažne predstavnike smo imali u modelima Yamaha XS650 i Kawasaki Z 650. Ova dva poslednja su popularna i danas, ali CB650 i nije baš. Ponekad je malo dovoljno da se probudi interesovanje za zaboravljeni model, a ova kreacija iz radionice ''Black Lanes Motor'' definitivno ima potencijala za to. Sa sedištem u Stokholmu, njeni vlasnici su Andreas Jonson i Hakan Bokvist, koji su se, pre nego što su se ''bacili'' u posao sa motociklima, bavili skejtbordingom.

 

honda-cb650-black-lanes-66.jpg

 

Njihova Black Lane No.2 kreacija je zasnovana na Hondi CB650 iz 1980, koji je bio u prilično lošem stanju kada je prvi put stigao u radionicu. Plaćen je svega 400 evra. Nakon što je redni četvorocilindarski agregat restauriran, dva Šveđana su se odlučila za novi rezervoar koji je radikalno promenio izgled motocikla, toliko da na prvi pogled i liči na CB. Rezervoar je sa Yamahe XS400.

 

honda-cb650-black-lanes-22.jpg

 

''Želeli smo da motocikl ima čist i prefinjen izgled'', izjavio je Andreas. ''Rezervoar sam kupio na sajtu eBay, a njegove linije su mi se odmah dopale.'' Novi izgled prati oblik rezervoara, uz Sandqvist kožno sedište i diskretna LED svetla, dok su ručice napravljene po meri. Kako Šveđani najavljuju, ove godine će ovaj motocikl potražiti novog vlasnika.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vincent Black Lightning iz 1951. promenio vlasnika za čak 929.000 dolara

 

Vincent Black Lightning

 

Nisu samo klasični automobili na ceni – i oldtajmeri na 2 točka mogu da dostignu sedmocifrenu sumu na prodajnim aukcijama. Više nije iznenađenje da neki očuvani i retki primerci iz automobilske istorije dostižu vrednost od više desetina miliona dolara, ali ni pojedini klasični motocikli ne stoje tako loše.

 

Vincent Black Lightning

 

Na aukciji klasičnih dvotočkaša koja je proteklog vikenda održana u Las Vegasu, Vincent Black Lightning iz 1951. promenio je vlasnika za čak 929.000 dolara. Reč je o jednom od svega 30 napravljenih i 19 do danas preživelih primeraka, za koje se zna da su opstali i nakon 67 godina. Black Lightning je zasnovan na legendarnom modelu Black Shadow, koji se smatra prvim supermotociklom u istoriji, a koji je u svoje vreme razvijao brzinu od skoro 200 km/h. U odnosu na pomenuti Shadow, model Black Lightning je imao pojačan pogonski agregat (sa 55 ks na 70 ks), ali i manju masu (sa 208 kg na 163 kg). Primerak koji je prodat u Las Vegasu originalno je isporučen u Australiju, gde je ga je Jack Ehret “poterao” čak do 227,7 km/h, postigavši novi brzinski rekord u to vreme. Ehret je zadržao motocikl u svom vlasništvu narednih pola veka, a kasnije je imao još dva vlasnika, pre nego što je na aukciji kuće Bonhams tokom vikenda dostigao cenu od blizu milion dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harley Davidson pokreće proizvodnju električnih motocikala

 

harley 1.jpg

 

Motociklistička ikona Harley Davidson iz godine u godinu beleži sve lošije poslovne rezultate, a kompanija iz Milvokija je sada potvrdila zatvaranje pogona u Kanzas Sitiju i otpuštanje 800 radnika. Harley je u poslednjem kvartalu prošle godine uknjižio dobit od 8.3 miliona dolara, što je 82 posto manje u odnosu na isti period iz 2016. Nisu sve vesti loše, budući da je američka kompanija četiri godine nakon predstavljanja električnog koncepta odlučila da krene u njegovu serijsku proizvodnju. Prvi električni motocikl iz Harley Davidsona navodno možemo očekivati za 18 meseci, a u tu svrhu kompanija će zaposliti 450 radnika u Njujorku. Nismo sigurni koliko će ovaj proizvod popraviti Harleyeve buduće poslovne rezultate budući da su upravo zvuk i vibracije motora glavne karakteristike motocikala iz Milvokija. Kao što znamo, električni motori ne proizvode gotovo nikakav zvuk i vibracije. Ipak, možda je upravo to što će kompaniju izvući sa ruba provalije budući da milenijalci očigledno nisu zainteresovani za tehnologiju koja, uz manja unapređenja, datira iz 50-ih godina prošlog veka. Globalno, Harley je prošle godine prodao 6.7 posto manje motocikala nego u 2016.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...