Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Novosti iz moto industrije

Recommended Posts

''Nejked'' Honda Fireblade stiže u Milano

 

honda cb1000r-render 2017.jpg

 

Aktuelni CBR1000R je star gotovo 10 godina, što su ozbiljne godine u brzom svetu segmenta kojem pripada. Sada iz Japana stižu glasine koje navode da nas ove godine čeka novi model, koji bi svetlost dana trebalo da ugleda na EICMA sajmu u novembru. 132 KS, koliko na raspolaganju ima CB1000R, su 30 KS daleko od onoga što nudi Yamaha MT-10, odnosno 35 KS manje od BMW S1000R. Pošto još uvek aktuelni model koristi ''organe'' modela Fireblade iz 2007, tom logikom bi nova varijanta mogla da donese 156, 157 KS, uz značajno manju težinu u odnosu na konkurente - oko 200 kg. Aktuelni CB1000R takođe dosta zaostaje kada je u pitanju paket elektronike, pa možemo očekivati da će dobiti neke elemente s novog Fireblade motocikla, uključujući kontrolu proklizavanja i opcionalni kvikšifter. Mišljenja smo da bi i stilski izgled mogao da bude osvežen. Slika koju vidite bi mogla da usmeri kuda bi te promene mogle da idu, mada je pitanje da li će angularni izgled viđen na prošlogodišnjem CB 1000TR konceptu stići do serijske proizvodnje, dok je okrugli far lep retro detalj. Iz Honde su jasno poručili da je CB1000TR obična dizajnerska igra, ali i Africa Twin i X-ADV su takođe konceptna dela ovog studija.

Još jedno pitanje je u igri - hoće li CB1000R imati SP verziju? Odgovor na to ne znamo, jer japanska kompanija ne želi da otkriva previše planova u vezi s novom mašinom. Sve u svemu, do milanskog sajma bi trebalo da imamo više odgovora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je ovo budućnost kaciga?

 

Vozz-2.jpg

 

Britanski Vozz je predstavio novu kacigu, koja bi mogla da napravi pravu revoluciju na tržištu. A reakcije na nju su oprečne. Kaciga je dizajnirana tako da pruži maksimalnu bezbednost bez ikakvih kaiševa. RS 1.0 kaciga ima ECE 22/05 homologaciju i napravljena je iz tri dela, korišćenjem kompozitnih materijala, uključujući kevlar i ugljenična vlakna.

 

vozz-1.jpg

 

Glavna ideja iza ovakvog dizajnerskog rešenja je da omogući lako skidanje kacige u slučaju saobraćajne nesrećen. RS 1.0 je dostupna u širokom spektru boja, uz cenu od 665 evra. Za sada je moguće na nju instalirati isključivo Sena Bluetooth komunikacioni uređaj, dok Vozz razvija dodatak koji će dozvoliti instaliranje svih dostupnih sistema na tržištu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve tajne Ducati V4 superbajka

 

ducati-v4.jpg

 

I mada je glavna vest u vezi kompanije Ducati moguća prodaja italijanskog proizvođača, kao i sve veći broh zainteresovanih, ne smemo zaboraviti najvažniju novinu, a to je najavljeni dolazak novog V4 superbajka. Napravljen sa željom da ponovo uspostavi dominaciju kompanije u WSBK šampionatu, novi V4 se opisuje kao drumski motocikl nastao sa staze, a ne kao drumska mašina koja je postala trkač. Njegov prethodnik, Panigale, je bio pravi prodajni uspeh, a ni na stazi se nije loše snašao u rukama Šejna Birna i Čeza Dejviza, ali Ducati traži više nego što aktuelni V-twin Panigale R modela, zapremine 1.198 kubika, može da ponudi. Kako motocikl ima i te kakvu ergelu konja na raspolaganju, tražene poboljšanja ne mogu samo da budu posledice smanjenja težine, već pre svega posledica rada na snazi i kontroli. Kako stvari stoje, čeka nas od 205 do 210 KS u drumskom izdanju, dok će trkački timovi imati 230 i više KS na raspolaganju, dostupnom na većem broju obrtaja nego na Panigale R motociklu. Više obrtaja znači više snage, a to se najbolje postiže višecilindričnim agregatima - redni je isuviše običan za Ducati, stoga i prelazak na V4.

 

Jedna verzija ili dve?

Prema dostupnim informacijama, liniju novog V4 motocikla će činiti tri modela, sa ukupno dva agregata. Slično je i sa Panigaleom. R je zapremine 1.198 kubika, a osnovni i S model 1.285, pa očekujemo da se ovakva praksa nastavi i u budućnosti. Van svake sumnje je litarska verzija, u skladu s trkačkim regulativama za četvorocilindarske mašine. Novi R model će morati da košta manje od 40.000 evra, kako bi bio u skladu s WSBK pravilima. Tu je još jedna razlika koju će trkački aspekt prirode ove mašine prouzrokovati, a to je dvostrana zadnja viljuška. Ona će omogućiti da se lakša ukroti sva ta snaga. Osnovnu verziju i S model očekujte na EICMA sajmu u Milanu ove jeseni, dok bi R model mogli da vidimo i do godinu dana kasnije. Šef Ducati WSBK tima, Paolo Ćabati je potvrdio da će Panigale u šampionatu nastupati i naredne godine, dok je Klaudio Domenikali još ranije potvrdio dolazak V4 u WSBK. Što se cene tiče, osnovni model bi trebalo da donese cenu od oko 22.000 evra, dok će S biti oko 5.000 evra skuplji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Honda CRF250R - više snage, manja težina

 

image.png

 

Honda je saopštila neke značajne promene na CRF250R motokros mašini u varijanti za 2018. godinu. Najveća promena dolazi od samog agregata, novog dizajna i napravljenog da izvuče maksimum snage. U poređenju s prethodnom jedinicom,donosi 9% više snage uz dodatnih 900 o/min. Da bi to postigla, Honda se odlučila za veće titanijumske ventile, izduvni sistem s dve izduvne cevi, novu radilicu i još neke manje izmene.

 

image.png

 

Novi agregat je smešten u isti ram kakav ima CRF450R, uz isto ogibljenje, koje nudi maksimalno prijanjanje i niže središte mase. Pozadi imamo novi podram, 20% lakši od prethodnog, 6 mm više sedište, uz 5 mm veći klirens koji sada iznosi 327 mm. Novi titanijumski rezervoar za gorivo je upola manje težak nego prethodni (1.039 grama), a ceo motocikl ima težinu od 108,1 kg. Električni starter je standardan.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lucky Strike Ducati Multistrada 1200 Enduro

 

image.png

 

Iako je italijanska kompanija poznatija po svojim uspesima na stazi, ima dovoljno iskustva i na peščanim dinama Dakar relija. Dokaz tome se nalazi u Ducati muzeju u Borgo Panigaleu, a mada na njemu stoji ''Cagiva'', srce ove mašine je vazdušno hlađeni Ducati agregat koji je Ediju Orioliju doneo dve pobede na najpoznatijem reliju, 1990. i 1994. godine.

 

image.png

 

Ono što takođe privlači pažnju u vezi sa ovim motociklom je njegova grafika, u crveno-belo-crnoj (i zlatnoj) boji, sa, pušačima ali i onima koji to nisu, prepoznatljivim Lucky Strike logotipom.

 

image.png

 

Kao omaž off-road trkačkoj istoriji italijanske kompanije, MotoCorsa Ducati je Multistradu 1200 Enduro makar vizuelno transformisala u čuvenu trkačku mašinu. Konačna kreacija podseća na dane kada je Dakar reli vožen od Pariza do senegalske prestonice, a proizvođači cigarete davali ogromne svote novca na sponzorske ugovore u moto sportu.

 

image.png

 

Lucky Explorer donosi delove iz Ducati Performance kataloga, a mada Italijani sada nemaju mašinu koja ispunjava uslove za učešće na reliju, lepo je znati da duh prošlih vremena i dalje živi, kao i da uspesi kompanije nisu zaboravljeni. Na veliku žalost mnogih, Cagiva Elefant 900 u Ducati muzeju je jedino još uvek seća na ovo poglavlje u istoriji Ducatija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati Hypermotard 939 dobio svež izgled za 2018.

 

ducati-hypermotard-939-5.jpg

 

Ducati je odlučio da za 2018. godinu svom Hypermotard 939 modelu donesei svež izgled, a to je uglavnom postigao zahvaljujući novoj, izuzetno atraktivnoj kombinaciji boja. Star White Silk kombinacija boja pravi odličan kontrast sa ramom i felnama u tradicionalnoj Ducati crvenoj, dajući motociklu izgled za kojim će se mnoge glave okrenuti.

 

ducati-hypermotard-939-4.jpg

 

Hypermotard liniju, u kojoj se nalazi i izuzetno sportski Hypermotard 939 SP, pokreće Testastretta agregat zapremine 937 kubika, jedinica koja na raspolaganju ima 110 KS i 95 Nm obrtnog momenta, ispunjavajući Euro4 emisione regulative.

 

ducati-hypermotard-939-3.jpg

 

Standardan na svim verzijama je Ducati bezbednosni paket koji nudi trostepeni ABS, osmostepenu Ducati kontrolu proklizavanja, kao i tri moda vožnje sa svojim individualnim podešavanjima elektronike kako bi u različitim uslovima izvukao maksimum iz mašine. Kada se radi o ogibljenju, tu je Kayaba 43-milimetarska obrnuta viljuška sa 170 mm hoda, kao i Sachs amortizer sa hodom od 150 mm. Uz težinu od 181 kg, Hypermotard 939 donosi visinu sedišta od 850 mm i Pirelli Diablo Rosso II pneumatike. SP verzija je 3 kilograma lakša, uz nešto podignutiju šasijum potpuno podesivu Ohlins 50-milimetarsku obrnutu viljušku sa 185 mm hoda. Pozadi je podesivi Ohlins amortizer sa 175mm hoda, visina sedišta je 890 mm, uz Pirelli Diablo Supercorsa SP pneumatike visokih performansi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor žestokog Bavarca traje 5.000 km

 

168959-bmw-hp4-race.jpg

 

BMW HP4 Race je žestoka bavarska trkačka mašina, sa podjednako žestokom cenom. Ipak, 80.000 evra, koliko je najavljena cena ovog motocikla, nisu jedini trošak na spisku. Tu je pre svega životni vek moćnog četvorocilindarskog, rednog agregata, zapremine 999 kubika i sa 212 KS na raspolaganju. Kako navode u BMW-u, rok trajanja ' da se tako izrazimo ' je 5.000 km! Da, dobro ste pročitali. U prevodu, nakon 12 dana na stazi će Bavarcu biti potrebno novo ''srce''. Tipičan trkački motocikl pređe oko 3.700 km na 24-satnoj endurance trci, odnosno 320-480 km tokom trkačkog WSBK vikenda. Za sada nema informacija koliko će agregat koštati, ali znamo da iz fabrike stiže sa potvrdom o performansama i potpuno spreman za upotrebu. Proizvodnja će biti ograničena na 750 jedinica, a svaki od budućih vlasnika će morati da popuni izjavu u kojoj će navesti kako će koristiti ovaj superbajk od ugljeničnih vlakana.

212 KS i 170 kg težine definitvno zvuče privlačno, pa makar menjali agregat i na svakih 5.000 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

Evo kako izgleda u akciji:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez nove Hayabuse za 2018.

 

suzuki-hayabusa.jpg

 

I dalje se nadamo da Suzuki sprema osveženje Hayabusa linije, a iako se o tome dosta priča, čini se da 2018. neće biti godina za realizaciju tih planova. Prema dostupnim informacijama, podaci vezani za emisiju, a koji se odnose na model za 2018. godinu su identični onima na aktuelnom dvotočkašu. To u prevodu znači da ćemo i 2018. gledati isti dizajn koji je na drugoj generaciji prisutan već čitavu deceniju, a bez obzira na kultni status koji Hayabusa ima u svetu savremenih dvotočkaša, biće pomalo dosadno gledati isti dizajn jedanaestu godinu zaredom. Mnogi su očekivali da će s lansiranjem Kawasaki Ninja H2 i H2R modela i situacija u segmentu postati zanimljivija, ali još uvek čekamo na to.

2018. je ćorak, ali ko zna, možda nas veliko iznenađenje čeka već tamo negde 2019. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo kako da svojim motociklom stignete do Ginisove knjige rekorda

 

kejn-aveljano-1.jpg

 

23-godišnji Kejn Aveljano je dobio sertifikat Ginisove knjige rekorda nakon što je prešao 51.500 kilometara oko sveta, za svega 8 meseci. Time je postao najmlađa osoba koja je proputovala oko sveta sama na motociklu. Kejn je svoje putešestvije, koje ga je vodilo preko 35 zemalja i 6 kontinenata završio pre nekoliko meseci, a vozeći svoj Triumph Bonneville uspeo je da skupi blizu 2.500 evra priloga za UNICEF.

Put nimalo nije bio lak, a Kejn je morao da se bori s indijskim monsunima, neverovatnom vrućinom u pustinjama Australije, kao i snažnim olujama u Južnoj Americi.

 

"Proteklih 8 meseci su bili najubudljiviji period mog života. Imao sam priliku da otkrijem sve što svet ima da ponudi, da upoznam različite ljude na svom putu, istražim različite kulture, religije i običaje, a istovremeno da iskusim nešto neverovatno", izjavio je Kejn po povratku. Interesantno je da je ovo prvo putovanje na motociklu koje su u poslednjih 14 godina verifikovali ljudi iz Ginisove knjige rekorda.

Zato, ako imate manje od 23 godine i spremni ste da pređete najmanje 51.501 km, može se i vaše ime naći u knjizi rekorda.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indijski dvotočkaš bi mogao da postane novi sportski BMW

 

tvs-apache-rr310s-design-patent.jpg

 

Indijska moto industrija je poslednjih godina izuzetno napredovala, ali i dalje mnogo zaostaje za evropskom i japanskom kada je skrivanje novih modela u pitanju. Čini se da se Indijci uopšte ne trude da sakriju nove modele, čije špijunske fotografije su česte, a poslednji među njima je TVS Apache RR310S. Prvobitno predstavljen kao Akula koncept, ovaj motocikl bi uskoro trebalo da bude lansiran, a kompanija je nedavno patentirala njegov dizajn. Ali zašto bi jednocilindarski model, s agregatom zapremine 313 kubika, bio značajn bilo kome ne živi u Indiji? Odgovor je jednostavan: zato što se u osnovi radi o BMW G310RR modelu, naravno, ukoliko se Bavarci odluče da ga proizvedu. Agregat, ram, zadnja viljuška, kočnice, felne... sve su identične postojećem BMW G310R, koji se već proizvodi u Indiji i to u fabrici kompanije TVS, a čak i stil Apache RR310S motocikla podseća na BMW.

 

Za sada nema indikacija da bi BMW mogao da ponudi rebrendiranu verziju na evropskom tržištu, iako bi time odmah imao rivala za KTM RC 390 i Japance poput Kawasaki Ninja 300 i Yamaha R3. Taj model bi mogao da posluži kao osnova za takmičenje u World Supersport 300 šampionatu, mada bi jednocilindarski agregat bio u senci R3 i "Nindže". Ipak, evropsko tržište za ovako male sportske motocikle je relativno malo, pogotovo u poređenju s Indijom, pa odluka BMW-a da G310 GS bude prioritetniji i te kako ima smisla. Ipak, kad već postoji spreman sportski model, s Euro4 agregatom i komponentama bavarske kompanije, bilo bi glupo ne iskoristiti ga. Ostaje nam da vidimo šta će biti na kraju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Urban G/S na off-road način

 

Wunderlich-urban-gs-2.jpg

 

BMW Urban G/S možda ima klasični enduro stil, inspirisan R80 G/S modelom, ali se ipak više snalazi u gradu nego van asfalta. Njegov off-road karakter sada otkriva Wunderlich, novim setom dodataka koji oslikava njegov skriveni potencijal. Tu je i odgovarajući naziv - G/S Scrambler.

 

wunderlich-urban-gs-1.jpg

 

Kako navode iz nemačke kompanije, ova linija dodataka od Bavarca pravi istinski zabavnu mašinu za vožnju van asfalta, uz 70 mm više ogibljenje, nove pneumatike koji nisu tu samo radi boljeg izgleda. ''Wunderlich G/S Scrambler obožava tvrdu vožnju'', stoji u saopštenju za medije. Pomenućemo štitnike motora, nove ručice, vetrobransko staklo i minimalistički zadnji blatobran sa integrisanim stop svetlima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najveće tržište motocikala na svetu: brojke od kojih pamet staje

 

royal-enfield.jpg

 

Indija je ove godine pretekla Kinu kao najveće svetsko tržište motocikala, a prodaja i dalje beleži rast. Ako se pitate zašto, odgovor je veoma lak. Uzmimo SAD, na primer, gde se godišnje proda oko 500.000 jedinica, ili Veliku Britaniju, gde taj broj iznosi 125.000. E sad uporedite to sa Indijom, gde je prošle godine prodato čak 17.6 miliona dvotočkaša! Brojke vezane za prodaju motocikla zapremine 250 kubika i veće takođe ostavljaju bez komentara. Opet ćemo da napravimo jedno poređenje: Harley-Davidson globalno proda 250.000 jedinica na godišnjem nivou, KTM 200.000, BMW 150.000, Triumph i Ducati po 50.000. Sa druge strane, imamo kompaniju Royal Enfield, prisutan u Indiji još od kraja XIX veka, danas je deo tamošnje moto kulture, nešto poput ''Harlija'' u SAD. Zašto pominjemo ovaj brend? Zato što je najprodavaniji brend u malopre pomenutoj kategoriji. I to ubedljivo, sa 700.000 prodatih modela samo u Indiji! U prevodu, Royal Enfield na domaćem tržištu proda isto motocikala kao i Harley-Davidson, KTM, BMW, Triumph i Ducati zajedno - i to na globalnom nivou!

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harley-Davidson predstavio 8 novih modela za 2018.

 

harley-davidson-2018.jpg

 

Harley-Davidson je poslednjih godina u ozbiljnoj ofanzivi, pre svega radi zaštite tržišnih pozicija od agresivnog rasta kompanije Indian. Kako se kompanija približava svojoj 115. godini postojanja, najavljeni su novi modeli, koji pod novom Softail oznakom kombinuju dosadašnje Dyna i Softail porodice. Dizajnirani u okviru najvećeg razvojnog procesa u kompanijinoj istoriji, novi motocikli imaju više pogodnosti od čvršćih i značajnije lakših šasija, kao i snažnijih Milwaukee-Eight 107 i 114 agregata. Tu je i novo ogibljenje, kao i lako podesivi zadnji amortizer.

 

Potpuno novi ram je velika novost. Lakši i rigidniji, zadržava klasičan izgled, ali pruža savremene karakteristike u vožnjji. Novi karbonski ram je prema informacijama 65% čvršću u poređenju sa prethodnim Softail dizajnom, a ukupna čvrstina šasije je povećana za 34%. Takođe, na njoj je upola manje komponenti i 22% manje varova. Tu su dve zadnje viljuške, jedna za uže, jedna za šire zadnje gume. Široka šasija je 5,89 kg lakša tj. nekih 15%, dok je uža čak 20% lakša, odnosno 8,16 kg. Novo prednje ogibljenje donosi poboljašnje performanse i optimizovane je udobne vožnje na duge staze.

Novo zadnje ogibljenje zadržava klasičan izdgle, dok sređena geometrija poboljšava kvalitet vožnje, trakciju i kontrolu uopšte.

 

Sve u svemu, novi modeli su i do 17 kg lakši od svojih prethodnika, uz poboljšani odnos snage i težine i bolje ponašanje na drumu. Svi novi modeli imaju "Daymaker" LED far, poboljšani sistem punjenja, nove rezervoare, nove instrumente, USB port, paljenje bez ključa i bezbednosni sistem. A sve to dolazi u standardnom paketu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo kako zvuči novi Ducati V4 superbajk

 

Belgijski MaxxMoto magazin nastavlja da prati razvoj predstojećeg Ducati V4 superbajka. Zahvaljujući njima stiže prvi video - mada zbog kvaliteta je možda bolje reći - prvi zvuk nove italijanske četvorocilindarske mašine. Naravno, V4 je '['uhvaćen'' tokom testiranja. Što se zvuka tiče, jasno se razlikuje od Ducati V-twin platforme, a sam motocikl zvuči dosta sličnu jednom drugim italijanu, Apriliji RSV4. Znamo da će Ducati V4 jedinica dizajnerski biti hibrid Superquadro i Desmosedici agregata, a doneće Desmodromic tehnologiju. Dobra vest je da ćemo uskoro imati više detalja o V4 superbajku i njegovom agregatu, jer je Ducati zakazao događaj za medije, koji će se održati za dve sedmice. Sama premijera se očekuje na EICMA sajmu u Milanu.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na jednom točku u Ginisovu knjigu rekorda

 

ted-brejdi-rekord-1.jpg

 

Ted Brejdi je novi vlasnik svetskog rekorda u vožnji na jednom točku, postavljenom na svetskom prvenstvu u Velikoj Britaniji.

Brejdi je preko jedan kilometar vozio maksimalnom brzinom od 350,6 km/h, što je bilo dovoljno za mesto u Ginisovoj knjizi rekorda. On je tako oborio rekord od 343,3 km/h, koji je na istom takmičenju samo prošle godine, postavio Egbert fan Popta. Brejdi se na ovakvim događajima pojavljuje još od 2005. godine, a novi rekord je postavio na turbo Suzuki Hayabusi, koja prema njgovim rečima proizvodi oko 540 KS. Motocikl je sredio Džek Frost iz tima "Holeshot Racing", koji je nedavno dospeo na naslovne strane kada je ukraden timski kombi, zajedno sa nekoliko motocikala. Ted je pobedu posvetio Džeku. Ipak ovo nije jedini rekord na jednom točku postavljen u 2017. Japanac Masaru Abe je uspeo da svoju Yamahu Jog na jednom točku vozi čitavih 500 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

-----------------------------

 

Špijunske fotografije novog BMW F750GS

 

bmw-f750gs-spijunske-2.jpg  bmw-f750gs-spijunske-3.jpg

 

Pre nekoliko meseci su stigle prve špijunske fotografije novog BMW F850GS, a sada stižu i fotografije novog 750 i to bez ikakve kamuflaže. Ono što možemo reći je da nas čekaju velike novine. Najočiglednija je agregat, koji predstavlja nešto slabiju verziju jedinice sa predstojećeg F850GS. Očekujemo oko 85 KS, što bi trebalo da bude sasvim dovoljno za ponuditi budućim kupcima. Izduvni sistem je pozicioniran na drugoj strani, a uz to je i redizajniran. Jedan od motocikala na fotografijama ima titanijumski HP izduv, koji će biti u ponudi kao aftermarket dodatak i sa sobom dovodi još par konja. Velikih promena ima i kada je ram u pitanju. Dosadašnji čelični trelis je zamenjen aluminijumskim, što je ista promena ranije viđena na F850GS, dok je podram kompletno redizajniran. Novi model ima znatno agresivniji izgled, uz oštrije linije i ivice, uz određena jeftinija rešenja poput felni, nepodesivih viljuški i kočnica koje nisu radijalne. Sa fotografija je takođe jasno da imamo tri modela različitih nivoa specifikacija, naravno uz određene elemente koji su zajednički (agregat, ram, felne, viljuška itd).

 

Dakle, imamo osnovni model, srednju kategoriju koja bi trebalo da nosi naziv Exclusive i na vrhu Triple Black. I dok će osnovni model imati standardni amortizer, Exclusive i Triple Black će imati najnoviju Dynamic ESA polu-aktivnu jedinicu, koja se prilagođava u toku vožnje, ali i prema modu rada motocikla. Stoga je za očekivati da Exclusive i Triple Black imaju tri moda vožnje: Road, Rain i Dynamic. Sve ova podešavanja će moći da se aktiviraju i menjaju u toku vožnje, uz nove kontrole na ručicama i TFT instrument tablu na Exclusive i Triple Black modelima. Jedan od uslikanih modela ima BMW Navigato satelitsku navigaciju. Osnovni model će takođe dobiti novu instrument tablu, sa tradicionalnim analognim intstrumentima. Exclusive i Triple Black će dobiti LED svetla. Novi F750GS očekujemo da premijerno vidimo na EICMA sajmu u novembru, dok bi na tržištu trebali da se nađe početkom 2018.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Edited by Irena HGT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbo Hayabusa stiže sredinom 2018.

 

169791-suzuki-hayabusa.jpg

 

Ako je verovati izvorima iz Suzukija, japanska kompanija sprema turbo Hayabusa model, koji bi najranije na tržištu mogao da se nađe u drugoj polovini naredne godine. I to taman na vreme, jer 2019. Hayabusa puni 20 godina, tokom kojih se nije puno promenila. Već znamo da će model za proizvodnu 2018. biti isti kao i model za 2017, što nikako ne znači da neće biti verzije za 2018, kao što navode spekulacije. Ono na šta treba obratiti pažnju je model za proizvodnu 2019, koji bi tržištu mogao da se nađe već na leto 2018. Prema dostupnim informacijama, to će biti turbo model, sa tehnologijom koju smo već imali priliku da vidimo na Recursion konceptu.

 

Veliko pitanje je da li će biti iskorišćen agregat zapremine 588 kubika, s pomenutog koncepta, ili ćemo videti jedinicu blizu litarske zapremine. Ukoliko se u Suzukiju odluče za ovo drugo, imaćemo rivala za Kawasaki Ninja H2 motocikl. Nadamo se da će takva mašina pomoći revitalizaciji brenda koji trenutno prolazi kroz teške trenutke. Suzuki je najgore od svih japanskih proizvođača podneo recesiju, a buđenje ide sporo. Kao deo strategije oporavka, kompanija planira nekoliko novih modela, među kojima se nalaze i novi GSX-R1000, kao i GSX-R600 i GSX-R750. Ova poslednja dva bi na tržištu trebalo da se nađu kad i nova Hayabusa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Edited by Irena HGT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bavarski električni skuter u custom izdanju

 

bmw-c-evo-custom-1.jpg

 

Ne viđamo često po meri izrađen električni motocikl, ali danas ćemo imati priliku da uživamo u kreaciji Rolfa Rajka iz radionice Krautmotors. On je ovu mašinu na struju napravio po narudžbini Bavarske fabrike motora lično. Ime zvuči poznato? Bayerische Motoren Werke ili skraćeno - BMW.

 

bmw-c-evo-custom-2.jpg

 

Motocikl je dobio naziv E-Lisabad i predstavljen je prošlog vikenda na Pure & Crafted festivalu u Berlinu.

 

bmw-c-evo-custom-3.jpg

 

Ime koje nosi je dobio po Rejkeovoj babi, a sam motocikl je zasnovan na BMW-ovom električnom C Evolution maksi skuteru. Ipak, teško da ćete prepoznati C Evolution, jer su estetske promene istinski radikalne.

Bavarci tvrde da je ovo prvo custom sređivanje jednog proizvodnog električnog motocikla, a sam Rajke je prošao obuku da bi što bolje razumeo kako C Evolution funkcioniše, jer se način rada potpuno razlikuje od "normalnog" dvotočkaša. Motocikl svoje električno poreklo uopšte ne krije, već ga ponosno ističe radikalnim angularnim radikalnim prednjim oklopom.

 

Ogibljenje je spušteno, a amortizeri sklonjeni, dok mu autonomija iznosi oko 100 km. Ono što je fascinantno, kako navodi Rajke, je njegovo ubrzanje. Upravo zbog toga će se uskoro pojaviti na Gleksek 101 festivalu u Nemačkoj, gde će na dreg stazi pokazati šta zna i to u duelu sa nekim od najbržih custom mašina na svetu. Biće zanimljivo videti kako će proći.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže nova serija Kawasaki H2 i H2R mašina

 

kawasaki-ninja-h2-1.jpg

 

Imamo dobre vesti za sve one koji nisu imali toliko sreće da obezbede svoj primerak Kawasaki Ninja H2 modela ove godine. Naime, japanski proizvođač će napraviti još jednu ograničenu seriju i 2018.

 

kawasaki-ninja-h2-3.jpg

 

Tako da će još jedna grupa srećnika imati priliku da poseduje ovu žestoku mašinu, koja je svet dva točka osvojila na prečac, a uz to je i redom obarala rekorde. Prvo je 2015. TT vozač, Džejms Hilijer, oborio brzinski rekord Isle of Man TT trke na ''R'' varijanti, da bi prošle godine Kenan Sofuoglu dostigao brzinu od 400 km/h na jednom istambulskom mostu. Mašina je bila fabričkih specifikacija, uz specijalne Pirelli pneumatike. Što se naručivanja motocikla tiče, uz rezervaciju je potrebno uplatiti depozit, a rok za porudžbine je 30. novembar. Uz H2, za kupovinu je dostupna i ''R'' varijanta, a kako se očekuje izuzetno interesovanje teško da će do pomenutog roka ostati neki neprodati primerak.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati XDiavel u novom, belom ''odelu''

 

ducati%20xdiavel-iceberg-1.jpg

 

Ducati je objavio fotografije nove opcije kada su u pitanju boje za XDiavel model. ''Iceberg White'' bela je novina u ponudi za model namenjen za 2018. godinu, a svoje premijerno pojavljivanje na italijanskom motociklu će imati na ovonedeljnom reliju koji se održava na jezeru Fak u Austriji.

 

ducati%20xdiavel-iceberg-3.jpg

 

Osim nove boje, XDiavel za 2018. donosi poboljšano ogibljenje koje je, kako navodi Ducati, optimizovano da pruži više udobnosti i za vozača i za suvozača. Ducati je uložio puno resursa u stvaranje XDiavela, dok se dizajnerski tim proveo dosta vremena u Sjedinjenim Državama, kako bi što bolje razumeo kakav motocikl traži tamošnje tržište. XDiavel pokreće V-twin Testastretta agregat zapremine 1.262 kubika (isti koji bi trebalo da se nađe na novoj Multistradi), a na raspolaganju ima 158 KS i 129 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Motocikl je privukao dosta pažnje kada je 2016. predstavljen sav u crnom, a dobitnik je i dve prestižne dizajnerske nagrade.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MV Agusta i Luis Hamilton ponovo udružili snage

 

luis-hamilton-mv-agusta.jpg

 

Nakon velikog uspeha s Dragster RR LH modelom, koji je rasprodaz za svega nekoliko sati nakon lansiranja, MV Agusta i Luis Hamilton su udružili snage na još jednom projektu. Rezultat saradnje je novi model kojeg je dizajnirao britanski as Formule 1. "Luisa sam upoznao pre par godina kada je pozvao i upitao da li može da kupi poseban motocikl", izjavio je Đovani Kastiljoni, predsednik MV Aguste. "Našu zajedničku strast smo pretvorili u partnerstvo koje je rezultiralo proizvodnjom 244 primeraka Dragster RR LH modela." "Izuzetno sam zadovoljan i ponosan što ćemo nastaviti saradnju, pogotovo što će model na čijem dizajniranju je aktivno učestvovao i sam Luis, na tržište stići narednog meseca." S druge strane, Hamilton je izrazio zadovoljstvo što je mogao da učestvuje na stvaranju novog i originalnog dvotočkaša. Kako sam kaže, projekti s MV Agustom su najbolji način da spoji svoju ljubav prema motociklima sa kreativnim procesom dizajniranja. Hamilton je tokom rada na ovom projektu postao gotovo stalni deo Kastiljonijevog CRC dizajnerskog tima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hondin 150SS Racer koncept dobio proizvodnu verziju

 

honda-cb150r-1.jpg

 

Sećate li se Hondinog 150SS Racer koncepta? Stiže nam proizvodna verzija koja izgleda gotovo isto kao originalna studija. Prvobitno predstavljen na sajmu u Bangkoku, marta ove godine, 150SS Racer nije odmah izgledao kao kandidat za traku. Felne od ugljeničnih vlakana, zadnja kamera i angularni stil više su izgledali kao karakteristike za privlačenje pažnje, a ne za proizvodnju. Svejedno, stigla je proizvodna verzija, doduše bez nekih ekstremnijih elemenata. Upoznajte novi CB150R!

 

honda-CB150r-2.jpg

 

Motocikl je namenjen azijskom tržištu i teško da ćemo ga videti u Evropi, ali nas je privukao njegov stilski izgled koji podseća na evropske koncepte poput CB4 i prošlogodišnjeg CB1100 TR. Upravo zbog toga, mogao bi da nam pokaže kako bi izgledale proizvodne verzije ta dva koncepta. Pokreće ga DOHC agregat zapremine 150 kubika, s vodenim hlađenjem, uz šestostepeni prenos, dok motocikl ispunjava Euro4 emisioni standard.  Njegova 41-milimetarska USD viljuška potiče s X-ADV modela, kao i prednja kočnica. Sva svetla su LED. U osnovnoj formi, motocikl će na Tajlandu koštati nešto preko 2.500 evra, dok je ABS verzija oko 2.800 evra. Honda planira i Street Cafe verziju, koja će biti ograničena na 500 primeraka i koštaće oko 3.500 evra. Još jedna limitirana serija biće Scramble Cafe i za nju će biti potrebno izdvojiti 3.000 evra. Honda je za oktobar najavila i Moriwaki specijalnu seriju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

-------------------------

Indijci ipak kupuju Ducati?!

 

ducati-hypermotard-939-4.jpg

 

Indijska kompanije Eicher Motors spremna je do ponudi 2 milijarde dolara za Ducati! Iako se moćni radnički sindikati u Volkswagenu protive prodaji motociklističkog brenda, Indijci donose ponudu koju je teško odbiti. Eicher Motors je kompanija smeštena u Mumbaju i između ostalog u vlasništvu drži i jedan od najstarijih motociklističkih brendova na svetu, Royal Enfield. U trenucima kada iznose na sto jednu od najvećih ponuda za kupovinu italijanskog brenda, Eicher Motors beleže i istorijsku vrednost akcija te firme. Među najozbiljnijim kandidatima za kupovinu Ducatija su porodica Benetton, Polaris, Harley-Davidson, Bajaj Auto i pomenuti Eicher Motors.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Edited by Irena HGT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha Star Eluder spreman za tržište

 

yamaha-star-eluder-1.jpg

 

Yamaha je spremila novinu u svojoj masivnoj touring liniji, a reč je o Yamaha Star Eluder modelu. Filozofija iz njega je prilično jednostavna: uzmete masivni Star Venture model i sklonite velika sedišta. Ako vam ova transformacija zvuči poznato, to je zato što je Honda uradila to isto sa Gold Wing F6B i CTX1300 modelima. To znači da će Yamaha Star Eluder imati isti vazdušno hlađeni V-twin agregat, zapremine 1.854 kubika, uz mamutsku šasiju i listu dodataka sa Venture varijante.

 

Yamaha-Star-Eluder-3.jpg

 

Što se datuma njegovog dolaska na tržište tiče, to je i dalje pod znakom pitanja, jer je proizvodnja Star Venture modela nedavno odložena. Najbolja pretpostavka je da ga pre kraja decembra nećemo videti.

 

Yamaha-Star-Eluder-4.jpg

 

Od njega Yamaha dosta očekuje, naročito u Sjedinjenim Državama gde je touring tržište jedno od najvećih, pre svega zahvaljujući Harley-Davidson motociklima i Hondi Gold Wingu. Venture i Eluder će biti ozbiljna konkurencija i biće interesantno videti kako će izgledati tržišna borba.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha predstavila novi X-MAX 125 skuter

 

yamaha-x-max-1.jpg

 

Yamaha je otkrila jedan od svojih prvih modela za 2018. godinu - osveženu verziju svog popularnog X-MAX 125 skutera. Reč je dvotočkašu koji je od 2006. godine prodat u više od 140.000 primeraka.

Za 2018, X-MAX donosi jednocilindarski agregat zapremine 125 kubika, s ubrizgavanjem goriva, niskom potrošnjom goriva, jednostavnim twist and go ubrzanjem. Ne treba ni pominjati da agregat ispunjava Euro4 emisione standarde.

 

yamaha-x-max-2.jpg

 

Skuter je dobio sistem kontrole proklizavanja kakav smo do sada viđali na većim X-MAX modelima, dok je ABS u standardnoj ponudi. Pomenućemo i teleskopske viljuške, kakve se češće viđaju na motociklima, što se krajnji rezultat ima poboljšanu stabilnost.

 

yamaha-x-max-4.jpg

 

Model za 2018. donosi više i kada se radi u funkcionalnosti. Skladišni prostor ispod sedišta je veći i u njega se mogu smestiti dve full-face kacige. Tu su Smart Key sistem paljenja, podesive ručice i podesivo vetrobransko staklo, utičnica od 12V, kao i digitalna instrument tabla sa centralnim LCD ekranom. Novi X-MAX ne samo što je praktičan, već je i izuzetno atraktivan za gledati. Novi dualni LED farovi i zadnja svetla su pozajmljeni s drugih članova MAX skuter porodice. U prodaji će se naći od jeseni, a ponudu boja će činiti svetlo siva, tamno siva, crvena i plava.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...