Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
cojan

Fiat Multipla 1.9 JTD - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Kada dam kontakt dogadja se da upali lampicu sa diznom "Chek engine" i nema startovanja vergla na prazno. I tako par puta ga skidam sa kontakta i nekako upali. U vožnji se ponasa sasvim normalno i nema nikakvih gašenja ni štucanja

 

Kada sam povezao prvi put dijagnostiku izbacio je ova četiri koda na prvoj slici , po čišćenju gresaka izbacuje samo ova dva koda na drugoj slici.

Nikada nisam čistio EGR ventil i majstor mi reče da može da bude do njega. Molim za pomoć iskusnijih.

 

Unapred hvala.

 

rf2r2rf.jpgewfewew.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbog egr ces izgubiti snagu,a sva ova tri ostala su ti moguci problemi prilikom paljenja,eng shutout solenoid pomaze prilikom gasenjai ako je ostao zatvoren ,recimo onda ga neces upaliti jel zatvara dotok vazduha prilikom gasenja motora da di ublazio drmusanje masine prilikom gasenja nazovi 0600809266 pa cu ti sve greske objasniti

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klapnu za gasenje? Kad pogledas motor, vidis crevo od usisa, crno plasticno veliko kako se lepi bocno na motor. Na tom sastavu ti je ta klapna, viri iz nje onaj vakum sto je gasi. Verovatno ti je tu i masno id ulja :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam uspeo da je nadjem. Ne čuje mi se ništa kada gasim auto. Kod mene je motor od 77kw.
Najnovije je kada me je poslednji put drndao povezao ga na kabal i izbacio mi je grešku analizera ključa koji je otkačen od kad sam kupio auto. Obrisem grešku upalim opet se javi ugasim i nema opet paljenja pa obrišem i opet upali i tako u krug. Zna li neko šta sve treba da se menja da bi se sredio kod ključ?

 

Slika sa upravog drndanja...

 

wfwfwe.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najgore od svega je što je meni imobilajzer bio otkačen. Ovo je auto bez board kompijutera. Od kad sam kupio auto palio je bez problema. Do pre mesec dana kada je poludeo.
Zna li neko nekog električara koji bi ovo mogao da teši?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio je problem na kraju sa motornim ECU-om koji je inače bio dekodiran pa je imobilajzer bio isključen.
Zamenio sam ECU, imobilajzer i kod ključ i sada je sve super.

Hvala svima na odgovorima i podršci.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa tu smo da se izpomažemo. Tome i služi forum, a ne samo da se završi posao. Inače prethodni ECU mi je bio mapriran, tako da je išao kao lud.
Kada sam stavio sa drugog auta, nije više toliko startan ali je i potrošnja manja, što mi i odgovara.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, imam problem sa paljenjem,odnosno,već par puta u poslednja 2 meseca akumulator mi je skorz prazan...Napuni se kablovima,ok radi,malo teže možda upali,ništa strašno...Bio kod električara kaže da puni 14v,i da dodam des.vodu,što sam i uradio,sinoć oko 19h parkirao,danas nije hteo ni da mrdne...Inače vozim multiplu 1,6 16v benzin... Ako neko ima savet,hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...