Jump to content
FAS Euroauto Goran
Владимир

Fiat Grande Punto 1.2 - problemi sa ler gasom

Recommended Posts

Pozdrav svima,

 

prilikom kupovine auta uoceno je da dok je auto pod saugom obrtaji variraju ali cim se saug iskljuci padnu na regularnih 800 i to je to. Ubedjeni da je to do zaprljane klapne gasa ili prljavih dizni, losih svecica auto je kupljen u tom stanju. Posle nekoliko dana radi se mali servis,ciscenje dizni, klapne, menjanje svecica. Tom prilikom sam uocio da posle klapne gasa postoje cetiri rupice na usisnoj grani od kojih su tri zapusene srafovoma, uzeo sam jos jedan sraf i zapusio i tu rupu. E sad se javlja problem da auto bez te rupice varira obrtaje i gasi se (klapna gasa se konstantno pomera kao da neko dodaje i oduzimna gas), kada je otpusim auto radi na 800 obrtaja. Gresaka na komp. nema, u ocitavanjima sonde se vidi da je smesa cas siromasna cas bogata, posto su sonde bukvalno iste zamenuo sam im mesta (pre i posle katalizatora) isto radi. MAF senzor sam proveravao i on je ispravan. Istrazivanjem po internetu sam video da jos ljudi ima ovakav problem, ali niko nema resenja. Simptomi su isti kao na ovom snimku 

 

Da li se neko susreo sa ovim problemom i nasao resenje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel si radio podesavanje klapne preko diagnostike? Meni je to resilo problem variranka obrtaja na leru.. Imaju dva neka procesa koja se podesavaju preko delphi diagnostike.. A rupice i srafovi stvarno ne znam koji su
 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat, skinut Tapatalk potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je klapna crkla... Sa kojom dijagnostikom je podesavano? Kako stojis sa strujom akumulator i alternator moze i zbog padanja napona da pravi klapna problem

Sent from my LG-H440n using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ELM 327, MultiEcuScan... Akumulator je ok,bez problema pali i punjenje je dobro.. Klapnu sam otvarao,ali ploca gde su grafitne vodjice ne mogu da vidim,to je zanitovano plastikom..izgleda da je jedino resenje da nadjem isti auto pa da probam da menjam delove.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni meni nije uspelo sa multiecuscan al sa delphi cdp sam samo uradio podesavanje pozicije klapne i problem je nestao

Sent from my LG-H440n using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav poštovani forumaši.

 

U pitanju je suprugin automobil iz naslova,benz + TNG,prešao oko 192 000 km,veliki servis urađen pre oko 8 000 km,promenjene svećice i kablovi.

Problemi su sledeći:

-rad u leru je loš,nestabilan,imam utisak da radi na 3 cilindra.Problem se smanjuje i nestaje dodavanjem gasa.

-prilikom naglog oduzimanja gasa motor ima tendenciju da se ugasi,obrtaji padaju na oko 500 RPM.Povremeno se dešava i da se ugasi,recimo prilikom zaustavljanja na semaforu.

Takođe,imam utisak da su performanse u vožnji dosta slabije.

Napominjem da je stanje identično prilikom vožnje i na benzin i na TNG.

Problem sa gašenjem me muči već nekih godinu dana,dok se problem sa nepravilnim radom javio kasnije.

 

Uradio sam očitavanje parametara na MES,i rezultati su sledeći:

prve tri su ler gas,a ostale na oko 3 000 RPM.

Ukoliko je neko stručan raspoložen da baci pogled,molio bih za komentar i savet.

Pozdrav.

 

ler 1.jpgler2.jpgler3.jpg

gas 1.jpggas2.jpggas3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leptir sam čistio po uputstvima sa foruma,i nema rezultata.

Zanima me da li neispravan sklop leptira može da izazove poremećene vrednosti vakuma u usisu,problem na koji ukazuju očitane vrednosti lambda sondi i MAP senzora?

Unapred hvala na pomoći i savetima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat grande punto 1.2,benzin je u pitanju. Posle velikog servisa je počeo da varira ler gas. Posle smo ustanovili da je ler gas relativno miran kad je MAP senzor isključen, a kad se uključi, ler gas podivlja. Probali smo sve, promenili 9 majstora, probali sa novim MAP senzorom i ništa. Da li neko zna šta bi moglo da bude u pitanju, a da nije klapna, svećice i sl? Hvala unapred.

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

loše je što se to dešava poslije velikog servisa, možda je loše uzupčen. ako je prije servisa ok radio, krenuo bi od provjere kaiša..

uz ovo sto si provjerila, ostaje bobina.

 

Edited by Ivan
Prebaceno i spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...