Владимир 15 Posted January 26, 2017 Pozdrav svima, prilikom kupovine auta uoceno je da dok je auto pod saugom obrtaji variraju ali cim se saug iskljuci padnu na regularnih 800 i to je to. Ubedjeni da je to do zaprljane klapne gasa ili prljavih dizni, losih svecica auto je kupljen u tom stanju. Posle nekoliko dana radi se mali servis,ciscenje dizni, klapne, menjanje svecica. Tom prilikom sam uocio da posle klapne gasa postoje cetiri rupice na usisnoj grani od kojih su tri zapusene srafovoma, uzeo sam jos jedan sraf i zapusio i tu rupu. E sad se javlja problem da auto bez te rupice varira obrtaje i gasi se (klapna gasa se konstantno pomera kao da neko dodaje i oduzimna gas), kada je otpusim auto radi na 800 obrtaja. Gresaka na komp. nema, u ocitavanjima sonde se vidi da je smesa cas siromasna cas bogata, posto su sonde bukvalno iste zamenuo sam im mesta (pre i posle katalizatora) isto radi. MAF senzor sam proveravao i on je ispravan. Istrazivanjem po internetu sam video da jos ljudi ima ovakav problem, ali niko nema resenja. Simptomi su isti kao na ovom snimku Da li se neko susreo sa ovim problemom i nasao resenje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexpapi 0 Posted January 27, 2017 (edited) jel si radio podesavanje klapne preko diagnostike? Meni je to resilo problem variranka obrtaja na leru.. Imaju dva neka procesa koja se podesavaju preko delphi diagnostike.. A rupice i srafovi stvarno ne znam koji su Edited June 9, 2020 by Ivan Skinut nepotreban citat, skinut Tapatalk potpis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Владимир 15 Posted January 28, 2017 Radio sam podesavanje klapne i nista. Te rupice i srafovi su delo nekog majstora koji je tako resio da na leru radi mirno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexpapi 0 Posted January 28, 2017 Mozda je klapna crkla... Sa kojom dijagnostikom je podesavano? Kako stojis sa strujom akumulator i alternator moze i zbog padanja napona da pravi klapna problemSent from my LG-H440n using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Владимир 15 Posted January 31, 2017 ELM 327, MultiEcuScan... Akumulator je ok,bez problema pali i punjenje je dobro.. Klapnu sam otvarao,ali ploca gde su grafitne vodjice ne mogu da vidim,to je zanitovano plastikom..izgleda da je jedino resenje da nadjem isti auto pa da probam da menjam delove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexpapi 0 Posted January 31, 2017 Ni meni nije uspelo sa multiecuscan al sa delphi cdp sam samo uradio podesavanje pozicije klapne i problem je nestaoSent from my LG-H440n using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexxandar 0 Posted June 4, 2017 Pozdrav poštovani forumaši. U pitanju je suprugin automobil iz naslova,benz + TNG,prešao oko 192 000 km,veliki servis urađen pre oko 8 000 km,promenjene svećice i kablovi. Problemi su sledeći: -rad u leru je loš,nestabilan,imam utisak da radi na 3 cilindra.Problem se smanjuje i nestaje dodavanjem gasa. -prilikom naglog oduzimanja gasa motor ima tendenciju da se ugasi,obrtaji padaju na oko 500 RPM.Povremeno se dešava i da se ugasi,recimo prilikom zaustavljanja na semaforu. Takođe,imam utisak da su performanse u vožnji dosta slabije. Napominjem da je stanje identično prilikom vožnje i na benzin i na TNG. Problem sa gašenjem me muči već nekih godinu dana,dok se problem sa nepravilnim radom javio kasnije. Uradio sam očitavanje parametara na MES,i rezultati su sledeći: prve tri su ler gas,a ostale na oko 3 000 RPM. Ukoliko je neko stručan raspoložen da baci pogled,molio bih za komentar i savet. Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smireni 524 Posted June 23, 2017 Probaj da ocistis leptir gasa. Step motor je poznata zaHebanija kod punta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexxandar 0 Posted June 25, 2017 Leptir sam čistio po uputstvima sa foruma,i nema rezultata. Zanima me da li neispravan sklop leptira može da izazove poremećene vrednosti vakuma u usisu,problem na koji ukazuju očitane vrednosti lambda sondi i MAP senzora? Unapred hvala na pomoći i savetima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nenad11 0 Posted September 27, 2017 Pojavio mi se isti problem, sa istim autom, ima li neko ideju sta bi moglo da bude? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Svjetlana Lukic 1 Posted June 9, 2020 (edited) Fiat grande punto 1.2,benzin je u pitanju. Posle velikog servisa je počeo da varira ler gas. Posle smo ustanovili da je ler gas relativno miran kad je MAP senzor isključen, a kad se uključi, ler gas podivlja. Probali smo sve, promenili 9 majstora, probali sa novim MAP senzorom i ništa. Da li neko zna šta bi moglo da bude u pitanju, a da nije klapna, svećice i sl? Hvala unapred. Edited June 9, 2020 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted June 9, 2020 (edited) @Svjetlana Lukic Odakle ste? Edited June 11, 2020 by neshaoct dodao tag Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted June 11, 2020 (edited) loše je što se to dešava poslije velikog servisa, možda je loše uzupčen. ako je prije servisa ok radio, krenuo bi od provjere kaiša.. uz ovo sto si provjerila, ostaje bobina. Edited June 11, 2020 by Ivan Prebaceno i spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted June 11, 2020 @Svjetlana Lukic Nepotrebno otvorena tema je spojena sa postojecom, mozete pogledati i dosadasnje odgovore na pitanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
strahinja987 8 Posted March 12, 2022 Jel resio neko ovaj problem...sta je bilo?! Quote Share this post Link to post Share on other sites