hansf 1 Posted June 23, 2017 (edited) Uzmi onda Opelo..... Mislim da za budzet od 7000 moze mnogo toga da se bira, samo ne znam ispod koje godine ne bi isao..... Edited June 23, 2017 by hansf Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted June 23, 2017 Bas ces se mnogo izmaci od Fiata ako uzmes Deltu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
simpson_H 18 Posted June 23, 2017 Ako je razlika kao Lybra-Marea, bogami hocu.Sent from my SM-G930F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 449 Posted June 23, 2017 Croma?Sent from my SM-J710F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted June 23, 2017 Delta - bravo. Neke stvari su bolje al u sustini to je isti auto.Sent from my SM-G935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
simpson_H 18 Posted June 23, 2017 Jesu li Marea i Lybra toliko iste?Sent from my SM-G930F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted June 24, 2017 Evo par Delti pa izaberi. http://www.avto.net/Ads/results.asp?znamka=Lancia&model=&modelID=&tip=katerikoli%20tip&znamka2=&model2=&tip2=katerikoli%20tip&znamka3=&model3=&tip3=katerikoli%20tip&cenaMin=0&cenaMax=999999&letnikMin=0&letnikMax=2090&bencin=0&starost2=999&oblika=0&ccmMin=0&ccmMax=99999&mocMin=&mocMax=&kmMin=0&kmMax=9999999&kwMin=0&kwMax=999&motortakt=0&motorvalji=0&lokacija=0&sirina=0&dolzina=&dolzinaMIN=0&dolzinaMAX=100&nosilnostMIN=0&nosilnostMAX=999999&lezisc=&presek=0&premer=0&col=0&vijakov=0&vozilo=&airbag=&barva=&barvaint=&EQ1=1000000000&EQ2=1000000000&EQ3=1000000000&EQ4=1000000000&EQ5=1000000000&EQ6=1000000000&EQ7=1110100120&EQ8=1010000001&EQ9=1000000000&KAT=1010000000&PIA=&PSLO=&akcija=0&paketgarancije=&broker=0&prikazkategorije=0&kategorija=0&zaloga=10&arhiv=0&presort=3&tipsort=DESC&stran=1&SUBmodelsearch=DeltaSent from my PRA-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
simpson_H 18 Posted June 24, 2017 (edited) Nego drugari, zna li neko nesto o ovim T-Jet motorima 1.4? Posle 20 godina voznje dizela nesto poceh da razmisljam o savremenim benzincima i stajanju na semaforu bez vibracija i u tisini Jos kad se u celu pricu ubaci i plin, stvarno postaje interesantno... Edited June 24, 2017 by simpson_H Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted June 24, 2017 Ti misliš da svaki dizel vibrira i trese u mestu kao Marea? Bilo koji savremeniji i noviji dizel radi neuporedivo mirnije i kultivisanije, pa čak i do toga da bukvalno ne provaljuješ da je uopšte upaljen.Sent from my SM-A500FU using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted June 24, 2017 A t-jet, jts, tfsi i slicni nece tng Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted June 24, 2017 (edited) Tačnije može TNG, postoje i sistemi koji plin ubacuju kroz benzinske dizne u tečnoj fazi, ali po rečima jednog servera koji to ugrađuje sve je to sviranje onoj stvari, prvenstveno zbog prljavog i lošeg plina kod nas. Stradaju dizne i pumpa za plin koja ubacuje plin u tečnoj fazi. Ni cena tog uređaja nije mala, lupam, oko 1500 eur za 4 cilindra. Edited June 24, 2017 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
simpson_H 18 Posted June 24, 2017 Cek bre pa zar t-jet nije benzinac sa turbinom? Inace sad plin ide u sve pa i u dizele a i cene uredjaja su drasticno nize od tih 1500e sa pocetka. Sent from my SM-G930F using Tapatalk A svakako ako trosi pristojnih 8l benzina, plin mi ne pada na pamet. Sent from my SM-G930F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5892 Posted June 24, 2017 Kad bi ti znao šta hoćeš... Od benzinaca samo 1.8 tbi a to ne znam da li ima da se nađe bez automatika Quote Share this post Link to post Share on other sites
simpson_H 18 Posted June 24, 2017 Prijatelju, da znam bas bi me bolelo uvo da se raspitujem po forumu, koji je valjda i zamisljen da ljudi razmene razlicita iskustva. Molim te izvini ako je ovo forum ljudi za kojih nema nikakvih tajni kad su u pitanju automobili. Jesam kriv sto sam ostao ovoliko zatucan 11 godina vozeci Mareu iz 2002. bez i jednog jedinog problema, stvarno me nisu interesovali ni sajmovi automobila ni tehnicke inovacije. A ti bolje da si rekao sta zameras tom 1.4 t-jet konkretno, pa da me prosvetlis nego sto si rekao "od benzinaca samo 1.8tbi" jer mi ni to ne znaci punu bez obrazlozenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted June 24, 2017 Simpsone, recimo da sam u situaciji kao i ti (samo ti imaš novca pa možeš da menjaš auto) - pazario bih bilo šta, samo dima 6 stepen prenosa (koji Marei fali biiip!). Lično, uzeo bih 159-ku dizela pre nego Deltu ili čak Kromu. A ta generacija dizelaša i automobila generalno, je bar 3 nivoa iznad naših Marea pa se vibracije u kabini, konkretno na volanu i ne osete kao možda kod nas (iako je sve ispravno, ali jbg, auto je konstruisan na takav način pre 20 godina). Quote Share this post Link to post Share on other sites
simpson_H 18 Posted June 24, 2017 Nemam pojma na osnovu cega si pomislio da se ja prepadam od nekih vibracija. Pa bre samo sam pomenuo tisinu benzinca u odnosu na dizela, sto je hteo ne hteo cinjenica. To oko vibracija je vise zezanje i uopste mi to nije prioritet. Alfa je otpala definitivno, ne nalazim sebe u takvom autu, definitivno u ovim godinama zamorno za grad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 449 Posted June 24, 2017 Ja kad sam gledao da uzmem neato odluka je bila na 159ki. Kad sam otisao da pogledam prvu u top.stanju kad sam seo u nju samo sam posle minut izasao napolje, zatvorio vrata i rekao ne hvala. Sve mi je delovalo skuceno i sabijeno prema vozacu kao da nemas mesta da prdnes. Slucajno izleti Croma u fullu i kad sam seo u nju, razlika izmedju nje i 159 nebo i zemlja. Vibracija iskreno nema vise, plus sto je moja jos redni petak i zvuk kamiona ali ne trese nista ni na volanu ni u kabini. Steta to nisam u Srbiji pa da ti dam Cromu da provozas. Sent from my SM-J710F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5892 Posted June 24, 2017 2 hours ago, simpson_H said: Prijatelju, da znam bas bi me bolelo uvo da se raspitujem po forumu, koji je valjda i zamisljen da ljudi razmene razlicita iskustva. Molim te izvini ako je ovo forum ljudi za kojih nema nikakvih tajni kad su u pitanju automobili. Jesam kriv sto sam ostao ovoliko zatucan 11 godina vozeci Mareu iz 2002. bez i jednog jedinog problema, stvarno me nisu interesovali ni sajmovi automobila ni tehnicke inovacije. A ti bolje da si rekao sta zameras tom 1.4 t-jet konkretno, pa da me prosvetlis nego sto si rekao "od benzinaca samo 1.8tbi" jer mi ni to ne znaci punu bez obrazlozenja. Nisam mislio ništa loše onim od gore. Odustao si od Alfe tako da ide potraga za Deltom Nisam vozio 1.4 tjet ali jesam 1.4 u 500L i mene smara menjač sa kratkim prenosima a očekujem da je sličan i na Delti, bez obzira na turbinu i snagu. Na forumu mislim da je bila jedna tjet delta. I naravno, očekuj da će i ona trošiti 8-9l benzina po gradu. Bajke o 6.5l potrošnji treba zaboraviti. Što se ugradnje plina tiče to bih zaboravio, bolje onda nađi da uvezeš sa fabričkim plinom nego ovde da ugrađuje neko. TNG ima veću temperaturu sagorevanje nego benzin i topliji izduvni gasovi se vraćaju nazad kroz interkuler, turbinu... Što napisah za 1.8?! Razmišljanja sam ako će već da me košta nek se onda i vozim i budem zadovoljan tom vožnjom. Za taj 1.8 tbi sam pročitao fine stvari. Lepo se pokazao u alfi, počeli su i kod nas da se pojavljuju... Mislim da spadam u 95% ljudi sa foruma koji će ti reći "Uzmi Markovu Deltu". Moram reći da nikad uživo nisam video auto ali detaljniju istoriju za neki auto nisam video. Sve dokumentovano, od servisa do podmazivanje panorame. Plus čovek ima i Lybru i Y koje isto tako održava, zatim službeni Doblo... Razumem da ti je van budžeta ali... Vidiš i sam šta ima po oglasima i kakav je izbor. Kvarovi na tim automobilima ne koštaju kao na Marei. Eto imaš primer Milutina i njegovog brava. Kod njega je splet okolnosti, ali koštalo je. I tako sa nekih 6500 + registracija + veliki servis + nešto iskrsne lako dođeš do +1000. Ne mora da znači ali takav je izbor kod nas. A opet, možda je 1.6mjet najrazumniji izbor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted June 24, 2017 Croma je dosta komotniji auto, kum od koga sam uzeo 159 se vratio svojoj staroj Cromi koja posle 2 godine voznje u taksiju i sa preko 500kkm na satu i dalje izgleda kao nova. Auto je 2007 i ne cuje se ni najmanji cvrcak unutra...Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
simpson_H 18 Posted June 24, 2017 Nisam mislio ništa loše onim od gore. Odustao si od Alfe tako da ide potraga za Deltom Nisam vozio 1.4 tjet ali jesam 1.4 u 500L i mene smara menjač sa kratkim prenosima a očekujem da je sličan i na Delti, bez obzira na turbinu i snagu. Na forumu mislim da je bila jedna tjet delta. I naravno, očekuj da će i ona trošiti 8-9l benzina po gradu. Bajke o 6.5l potrošnji treba zaboraviti. Što se ugradnje plina tiče to bih zaboravio, bolje onda nađi da uvezeš sa fabričkim plinom nego ovde da ugrađuje neko. TNG ima veću temperaturu sagorevanje nego benzin i topliji izduvni gasovi se vraćaju nazad kroz interkuler, turbinu... Što napisah za 1.8?! Razmišljanja sam ako će već da me košta nek se onda i vozim i budem zadovoljan tom vožnjom. Za taj 1.8 tbi sam pročitao fine stvari. Lepo se pokazao u alfi, počeli su i kod nas da se pojavljuju... Mislim da spadam u 95% ljudi sa foruma koji će ti reći "Uzmi Markovu Deltu". Moram reći da nikad uživo nisam video auto ali detaljniju istoriju za neki auto nisam video. Sve dokumentovano, od servisa do podmazivanje panorame. Plus čovek ima i Lybru i Y koje isto tako održava, zatim službeni Doblo... Razumem da ti je van budžeta ali... Vidiš i sam šta ima po oglasima i kakav je izbor. Kvarovi na tim automobilima ne koštaju kao na Marei. Eto imaš primer Milutina i njegovog brava. Kod njega je splet okolnosti, ali koštalo je. I tako sa nekih 6500 + registracija + veliki servis + nešto iskrsne lako dođeš do +1000. Ne mora da znači ali takav je izbor kod nas. A opet, možda je 1.6mjet najrazumniji izbor. Upravo gledam kako stvari stoje da uvezem auto i to direktno od vlasnika a ne sa auto placa. Nudi mi se nekoliko interesantnih automobila svi ispod 150.000km i svi korektno odrzavani.Sent from my SM-G930F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
sErGiO-AR 3 Posted June 25, 2017 Običan T-jet motor može sasvim lepo na plin da se vozi. Koliko znam T-jet nema direktno ubrizgavanje benzina u cilindre (možda i grešim neka me neko isrpavi) kao JTS ili 1.8TBi pa ni ugradnja plina nije neka mudrost. Samo treba dobar majstor da odradi. Čini mi se da je cena ugradnje oko 550-600€ ako hoćeš da valja i ako bi vozio taj auto 3-4 godine itakako se isplati. Ja sam se raspitivao kod jednog našeg poznatog majstora za ugradnju TNG uređaja u MiTo 1.4 sa 150 ks i reče mi čovek da nije nikakv problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 731 Posted June 25, 2017 Što se ugradnje plina tiče to bih zaboravio, bolje onda nađi da uvezeš sa fabričkim plinom nego ovde da ugrađuje neko. TNG ima veću temperaturu sagorevanje nego benzin i topliji izduvni gasovi se vraćaju nazad kroz interkuler, turbinu... Nase plinadzije kazu bas da se izbegne ta varijanta fabricki ugradjenog plina i da se ovde stavi lepo sta valja.A da se gasovi vracaju kroz interkuler, to nece da moze. Kroz turbinu pa napolje, da.Sent from my SM-A510F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
simpson_H 18 Posted June 25, 2017 Imam par konkretnih pitanja u vezi Delte 1.6 dizlo. Sta se desava sa egr i dpf kod ovih savremenih motora, jesu li problemi isti i jel se na isti nacin resavaju? Takodje sto se tice 1.6 jel isto frka sa tom gumicom na uljnoj pumpi kao kod 2.0 i jel kod tih motora resen problem ozloglasenih klapni usisne grane? Nasao sam jednu jako dobru 1.6 bas onako po mom ukusu vec sam u odmakloj komunikaciji sa vlasnikom napolju. E da umalo da zaboravim jos jednu meni jako bitnu stvar. Na zalost ovaj primerak nema tempomat, jel moguce ugraditi ga naknadno samo ubadanjem rucice tempomata i promenom plasticne obloge? Sent from my SM-G930F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted June 25, 2017 Motor je isti kao i u Bravu, EGR se gasi softverski, kod nekoga zeza kod nekoga ne, ja sam moj gasio. Dpf smara dosta, na 1.6 cesto radi regeneraciju i da sam duze vozio auto skinuo bih ga. Sto se tice klapni nema ih. Za tempomat ce ti reci neko ko se bavio tim problemom.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
simpson_H 18 Posted June 25, 2017 Cek zar nije da se egr blokira limom a dpf fizicki uklanja pa softverski gasi? Tako je makar ranije bilo. Sent from my SM-G930F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites