Jump to content
FAS Goran
simpson_H

Lancia Nuova Delta ili Alfa Romeo 159?

Recommended Posts

Uzmi onda Opelo.....:lol:

Mislim da za budzet od 7000 moze mnogo toga da se bira, samo ne znam ispod koje godine ne bi isao.....

Edited by hansf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nego drugari, zna li neko nesto o ovim T-Jet motorima 1.4? Posle 20 godina voznje dizela nesto poceh da razmisljam o savremenim benzincima i stajanju na semaforu bez vibracija i u tisini:lol:

 

Jos kad se u celu pricu ubaci i plin, stvarno postaje interesantno...

Edited by simpson_H

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti misliš da svaki dizel vibrira i trese u mestu kao Marea?

Bilo koji savremeniji i noviji dizel radi neuporedivo mirnije i kultivisanije, pa čak i do toga da bukvalno ne provaljuješ da je uopšte upaljen.

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

A t-jet, jts, tfsi i slicni nece tng :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tačnije može TNG, postoje i sistemi koji plin ubacuju kroz benzinske dizne u tečnoj fazi, ali po rečima jednog servera koji to ugrađuje sve je to sviranje onoj stvari, prvenstveno zbog prljavog i lošeg plina kod nas. Stradaju dizne i pumpa za plin koja ubacuje plin u tečnoj fazi. Ni cena tog uređaja nije mala, lupam, oko 1500 eur za 4 cilindra. 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cek bre pa zar t-jet nije benzinac sa turbinom? Inace sad plin ide u sve pa i u dizele a i cene uredjaja su drasticno nize od tih 1500e sa pocetka.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

 

A svakako ako trosi pristojnih 8l benzina, plin mi ne pada na pamet.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad bi ti znao šta hoćeš...

Od benzinaca samo 1.8 tbi a to ne znam da li ima da se nađe bez automatika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prijatelju, da znam bas bi me bolelo uvo da se raspitujem po forumu, koji je valjda i zamisljen da ljudi razmene razlicita iskustva. Molim te izvini ako je ovo forum ljudi za kojih nema nikakvih tajni kad su u pitanju automobili. Jesam kriv sto sam ostao ovoliko zatucan 11 godina vozeci Mareu iz 2002. bez i jednog jedinog problema, stvarno me nisu interesovali ni sajmovi automobila ni tehnicke inovacije. A ti bolje da si rekao sta zameras tom 1.4 t-jet konkretno, pa da me prosvetlis nego sto si rekao "od benzinaca samo 1.8tbi" jer mi ni to ne znaci punu bez obrazlozenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simpsone, recimo da sam u situaciji kao i ti (samo ti imaš novca pa možeš da menjaš auto) - pazario bih bilo šta, samo dima 6 stepen prenosa (koji Marei fali biiip!). 

Lično, uzeo bih 159-ku dizela pre nego Deltu ili čak Kromu. A ta generacija dizelaša i automobila generalno, je bar 3 nivoa iznad naših Marea pa se vibracije u kabini, konkretno na volanu i ne osete kao možda kod nas (iako je sve ispravno, ali jbg, auto je konstruisan na takav način pre 20 godina).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam pojma na osnovu cega si pomislio da se ja prepadam od nekih vibracija. Pa bre samo sam pomenuo tisinu benzinca u odnosu na dizela, sto je hteo ne hteo cinjenica. To oko vibracija je vise zezanje i uopste mi to nije prioritet. Alfa je otpala definitivno, ne nalazim sebe u takvom autu, definitivno u ovim godinama zamorno za grad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kad sam gledao da uzmem neato odluka je bila na 159ki. Kad sam otisao da pogledam prvu u top.stanju kad sam seo u nju samo sam posle minut izasao napolje, zatvorio vrata i rekao ne hvala. Sve mi je delovalo skuceno i sabijeno prema vozacu kao da nemas mesta da prdnes. Slucajno izleti Croma u fullu i kad sam seo u nju, razlika izmedju nje i 159 nebo i zemlja.

 

Vibracija iskreno nema vise, plus sto je moja jos redni petak i zvuk kamiona ali ne trese nista ni na volanu ni u kabini. Steta to nisam u Srbiji pa da ti dam Cromu da provozas.

 

Sent from my SM-J710F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, simpson_H said:

Prijatelju, da znam bas bi me bolelo uvo da se raspitujem po forumu, koji je valjda i zamisljen da ljudi razmene razlicita iskustva. Molim te izvini ako je ovo forum ljudi za kojih nema nikakvih tajni kad su u pitanju automobili. Jesam kriv sto sam ostao ovoliko zatucan 11 godina vozeci Mareu iz 2002. bez i jednog jedinog problema, stvarno me nisu interesovali ni sajmovi automobila ni tehnicke inovacije. A ti bolje da si rekao sta zameras tom 1.4 t-jet konkretno, pa da me prosvetlis nego sto si rekao "od benzinaca samo 1.8tbi" jer mi ni to ne znaci punu bez obrazlozenja.

 

Nisam mislio ništa loše onim od gore. Odustao si od Alfe tako da ide potraga za Deltom :thumbsup: 

 

Nisam vozio 1.4 tjet ali jesam 1.4 u 500L i mene smara menjač sa kratkim prenosima a očekujem da je sličan i na Delti, bez obzira na turbinu i snagu. Na forumu mislim da je bila jedna tjet delta. I naravno, očekuj da će i ona trošiti 8-9l benzina po gradu. Bajke o 6.5l potrošnji treba zaboraviti. Što se ugradnje plina tiče to bih zaboravio, bolje onda nađi da uvezeš sa fabričkim plinom nego ovde da ugrađuje neko. TNG ima veću temperaturu sagorevanje nego benzin i topliji izduvni gasovi se vraćaju nazad kroz interkuler, turbinu...

Što napisah za 1.8?! Razmišljanja sam ako će već da me košta nek se onda i vozim i budem zadovoljan tom vožnjom. Za taj 1.8 tbi sam pročitao fine stvari. Lepo se pokazao u alfi, počeli su i kod nas da se pojavljuju...

 

Mislim da spadam u 95% ljudi sa foruma koji će ti reći "Uzmi Markovu Deltu". Moram reći da nikad uživo nisam video auto ali detaljniju istoriju za neki auto nisam video. Sve dokumentovano, od servisa do podmazivanje panorame. Plus čovek ima i Lybru i Y koje isto tako održava, zatim službeni Doblo...

 

Razumem da ti je van budžeta ali... Vidiš i sam šta ima po oglasima i kakav je izbor. Kvarovi na tim automobilima ne koštaju kao na Marei. Eto imaš primer Milutina i njegovog brava. Kod njega je splet okolnosti, ali koštalo je. I tako sa nekih 6500 + registracija + veliki servis + nešto iskrsne lako dođeš do +1000. Ne mora da znači ali takav je izbor kod nas.

 

A opet, možda je 1.6mjet najrazumniji izbor. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Croma je dosta komotniji auto, kum od koga sam uzeo 159 se vratio svojoj staroj Cromi koja posle 2 godine voznje u taksiju i sa preko 500kkm na satu i dalje izgleda kao nova. Auto je 2007 i ne cuje se ni najmanji cvrcak unutra...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
Nisam mislio ništa loše onim od gore. Odustao si od Alfe tako da ide potraga za Deltom dark_thumbsup.gif 
 
Nisam vozio 1.4 tjet ali jesam 1.4 u 500L i mene smara menjač sa kratkim prenosima a očekujem da je sličan i na Delti, bez obzira na turbinu i snagu. Na forumu mislim da je bila jedna tjet delta. I naravno, očekuj da će i ona trošiti 8-9l benzina po gradu. Bajke o 6.5l potrošnji treba zaboraviti. Što se ugradnje plina tiče to bih zaboravio, bolje onda nađi da uvezeš sa fabričkim plinom nego ovde da ugrađuje neko. TNG ima veću temperaturu sagorevanje nego benzin i topliji izduvni gasovi se vraćaju nazad kroz interkuler, turbinu...
Što napisah za 1.8?! Razmišljanja sam ako će već da me košta nek se onda i vozim i budem zadovoljan tom vožnjom. Za taj 1.8 tbi sam pročitao fine stvari. Lepo se pokazao u alfi, počeli su i kod nas da se pojavljuju...
 
Mislim da spadam u 95% ljudi sa foruma koji će ti reći "Uzmi Markovu Deltu". Moram reći da nikad uživo nisam video auto ali detaljniju istoriju za neki auto nisam video. Sve dokumentovano, od servisa do podmazivanje panorame. Plus čovek ima i Lybru i Y koje isto tako održava, zatim službeni Doblo...
 
Razumem da ti je van budžeta ali... Vidiš i sam šta ima po oglasima i kakav je izbor. Kvarovi na tim automobilima ne koštaju kao na Marei. Eto imaš primer Milutina i njegovog brava. Kod njega je splet okolnosti, ali koštalo je. I tako sa nekih 6500 + registracija + veliki servis + nešto iskrsne lako dođeš do +1000. Ne mora da znači ali takav je izbor kod nas.
 
A opet, možda je 1.6mjet najrazumniji izbor. 
 
 

Upravo gledam kako stvari stoje da uvezem auto i to direktno od vlasnika a ne sa auto placa. Nudi mi se nekoliko interesantnih automobila svi ispod 150.000km i svi korektno odrzavani.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Običan T-jet motor može sasvim lepo na plin da se vozi. Koliko znam T-jet nema direktno ubrizgavanje benzina u cilindre (možda i grešim neka me neko isrpavi) kao JTS ili 1.8TBi pa ni ugradnja plina nije neka mudrost. Samo treba dobar majstor da odradi. Čini mi se da je cena ugradnje oko 550-600€ ako hoćeš da valja i ako bi vozio taj auto 3-4 godine itakako se isplati. Ja sam se raspitivao kod jednog našeg poznatog majstora za ugradnju TNG uređaja u MiTo 1.4 sa 150 ks i reče mi čovek da nije nikakv problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
Što se ugradnje plina tiče to bih zaboravio, bolje onda nađi da uvezeš sa fabričkim plinom nego ovde da ugrađuje neko. TNG ima veću temperaturu sagorevanje nego benzin i topliji izduvni gasovi se vraćaju nazad kroz interkuler, turbinu...
 


Nase plinadzije kazu bas da se izbegne ta varijanta fabricki ugradjenog plina i da se ovde stavi lepo sta valja.

A da se gasovi vracaju kroz interkuler, to nece da moze. Kroz turbinu pa napolje, da.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Imam par konkretnih pitanja u vezi Delte 1.6 dizlo. Sta se desava sa egr i dpf kod ovih savremenih motora, jesu li problemi isti i jel se na isti nacin resavaju? Takodje sto se tice 1.6 jel isto frka sa tom gumicom na uljnoj pumpi kao kod 2.0 i jel kod tih motora resen problem ozloglasenih klapni usisne grane?

 

 

Nasao sam jednu jako dobru 1.6 bas onako po mom ukusu vec sam u odmakloj komunikaciji sa vlasnikom napolju. E da umalo da zaboravim jos jednu meni jako bitnu stvar. Na zalost ovaj primerak nema tempomat, jel moguce ugraditi ga naknadno samo ubadanjem rucice tempomata i promenom plasticne obloge?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor je isti kao i u Bravu, EGR se gasi softverski, kod nekoga zeza kod nekoga ne, ja sam moj gasio. Dpf smara dosta, na 1.6 cesto radi regeneraciju i da sam duze vozio auto skinuo bih ga. Sto se tice klapni nema ih. Za tempomat ce ti reci neko ko se bavio tim problemom.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cek zar nije da se egr blokira limom a dpf fizicki uklanja pa softverski gasi? Tako je makar ranije bilo.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...