dach@ 4725 Posted July 21, 2022 @horvat Što kažeš za te aditive ja nisam nikad ništa sipao ali burazer je zimus sipao to za čišćenje dizni u 1.4 benzinac kaže da je bio malo oštriji ili bolje reagovao na gas taj jedan rezervoar 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 10266 Posted July 21, 2022 Punto od toga za dizne podivlja….potpisuje,škripi,pretiče traktore bez zaleta… 1 dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoran23 3 Posted July 22, 2022 7 hours ago, dach@ said: @horvat Što kažeš za te aditive ja nisam nikad ništa sipao ali burazer je zimus sipao to za čišćenje dizni u 1.4 benzinac kaže da je bio malo oštriji ili bolje reagovao na gas taj jedan rezervoar Moj Fiat Evo je imao problema sa diznama,ujutru kada je hladan pocne da dimi i i radi neuravnotezeno.Obrtaji mu osciliraju 800-1000.Sipao sam mu wynns aditiv za ciscenje dizni i problemi su nestali. E sad do kad ce to trajati ko zna… 1 dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola 1.6 209 Posted July 22, 2022 Ja izbegavam OMV, firma za koju sam radio je imala ugovor sa njima tako da samo stalno sipali tamo. Dosta problema je bilo, auto nije hteo da ide, klepetali ventili kao na zastavi, desavalo se i par puta da upali check engine zbog vode u gorivu. Generalno skoro sam ga samo ja vozio tako da znam da nije akan previse auto bio. Mol mi je kako kad, nekad je ok nekad se vuce. NIS i Shell sipam uvek, ponekad EuroPetrol kad prolazim pored. Sipao sam par puta aditivirani ali nikakvu razliku video nisam tako da sam vrlo brzo prestao da bacam pare na "skuplja goriva". Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 971 Posted July 22, 2022 Nisam odavno koristio te aditive, jesam jednom ili dva puta u alfi 155 i posle u 156ici jtd ali nije bilo nekih razlika, mozda sam jednom i u hdi sipao ali to je sve bilo vise preventivno....sipao sam wynns a na trzistu ima i drugih tipa stp, lm, abro, motul, manol, k2, itd svaki ima istu pricu e sad koji je najbolji upitno je, i svako ima neko drugacije iskustvo sa nekim aditivom, ovaj hvali ono drugo ovo itd. a wynns je def najrasprostranjeniji na trzistu a od prilike i najjaci sa cenom i najvise ga koriste. Mislim se sad da sunem jednu bocu kad krenem na more, cisto preventivno i zbog nekih sitnih neravnomernosti u radu na leru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 2887 Posted July 22, 2022 Neki dan sam posle dužeg vremena sun'o STP preventivno. Bar jednom godišnje sipujem aditiv, kad se šetim. 95. sipam isključivo. Najčešće na OMW. Nekada sam imao loše iskustvo sa njima. Promenili su se. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 971 Posted July 22, 2022 STP aditiv je vidim oko 300-400din jeftiniji od wynsa, nije mala razlika Ja uglavnom na MOL sipam gorivo tu mi je blizu kuce i usputno, nekad sipam na butan gas kad firma placa ali mol i u dizela i u benzinca godinama bez problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TeaseR 84 Posted July 22, 2022 Ja sam razmisljao da kupim aditiv i sam da sipam, al mi rece majstor da nema potrebe za tim. Cak i na poklopcu rezervoara pise no aditives. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 4755 Posted July 22, 2022 Na novim vozilima se napominje da se ne sipaju aditivi.Mišljenja sam da je bolje suniti s vremena na vreme neki aditiv u rezervoar nego baciti novac na tzv aditivirana goriva.Na kraju krajeva, motori u fabrikama se testiraju na normalnim gorivima a ne aditiviranim.Dal aditivi , ovi koje mi možemo da sipamo, imaju nekog efekta, verujem da imaju jer je mnogo veća koncentracija tog aditiva i to su pravi aditivi, za razliku ovih sa pumpi koji služe ili da dizel ne mrzne Il kao pročiste gorivo Il su kao malo masniji itd itd.....Sećam se kad je drugar kupio Audi B3 kabrio od jednog kolekcionara koji ga vozio bukvalno samo leti i to vikendom. I pre puta za CG sipao aditiv u pun rezervoar. Negde na silasku u Podgoricu auto proguta knedlu i stane. Naknadno se ispostavilo da je aditiv baš "odradio" posao , tj digao neke nečistoće koje su završile u diznama. Posle skidane dizne , očišćene i ne kad više problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4725 Posted August 19, 2022 Da napišem iskustvo koje je burazer imao sa omw pumpom u pitanju je 500l 1.4. Poslao sam mu ovaj klip potrošački savetnik i muvanje sa aditiviranim gorivom. Ne krpi ga ništa 20 dinara skuplji maxmotion već mu bilo glupo kao da ga varaju. Otprilike kad dodje na trećinu rezervoar on napuni pun tako i sada samo običan 95 na Omw. Sve ok isto radi i vuče kao maxmotion 95. Napuni drugi put i kad je opet bio na trećini rezervoara upali se ček endžin sve radi ok ali ovo čudo gori i obaveštava na svakom paljenjenju. Napuni opet isto gorivo do kraja tu na pumpi i dalje je gorela ta ček endžin lampica ali posle 20 min vožnje i ponovnog paljenja ugasi se. Tako par dana opet rezervoar na trećinu otprilike i opet se upalila ček endžin lampica naravno opet na pumpu sve isto samo sad nakon pumpe možda vozio 5 minuta i nakon drugog startovanja ugasi se lampica . Nije išao do servisa da vidi šta prijavljuje tačno ali ovako izgleda da ima veze sa gorivom. Sad će pratiti ali uglavnom vraća se na maxmotion 95 ,auto je iz 2016 i nije se palila ta lampica sad da odradi 2-3 punjenje pa ćemo videti da li je gorivo Ili nešto drugo možda. Ja nisam ništa hteo da menjam i dalje u Punta sipam maxmotion 95 i sve ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5017 Posted August 19, 2022 A da promeni pumpu? Da proba Petrol ili Lukoil? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4725 Posted August 19, 2022 Može i to da proba,rećiću mu 2-3 punjenja ne menja ništa Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 275 Posted August 20, 2022 Ja sam u ranija kola sipao Maxmotion 100 I jedino s tim mi nisu zveckali ventili. Kod plinaša je tu problem jer benzin duže ostaje u rezervoaru. U ovog Tipa sipam običan bmb 95. Prvo sipanje je bilo na Selu, posle na Knezu više puta, za sada nema problema. 1 dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Old school 34 Posted October 21, 2022 (edited) Od kad sam kupio EVA sipam običan benzin ( 99% NIS ) i nemam prilike da menjam pumpe tako da ne mogu da uporedim sa drugim gorivom. Ne koristim ni aditive za poboljšanje goriva. Pitanje za milion evra je da li i koliko koristite aditive za čišćenje motora ( dizne, katalizator, lambda, usis...... u ovom slučaju benzinca.....) ???? Kada sam ga kupio prošlog jula odmah sam mu sunuo aditiv za čišćenje dizni: Ovog proleća sam mu opet usuo aditiv za dizne a malo zatim i aditiv za čišćenje katalizatora i lambda sonde: Tada sam kupio i sprej za čišćenje usisa i svega usput ali ga nisam još upoterebio...danas sutra danas sutra... Ali biće i to kolko prekosutra Kakva su vaša iskustva? Ja verujem ovim aditivima Šta mislite o ovom spreju za turbake.....da li je neko koristio i zašto nije koristio... Edited October 21, 2022 by Ivan Sredjene slike i format Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 4755 Posted October 21, 2022 Ako nemaš nikakvih problema u vožnji, onda koristi taj hniku u skladu sa tvojim Nikom na forumu, dakle, old school, izađeš malo češće na autoput i "produvaš" ga malo, gas patos i u obrtaje. Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka 2 Mijailović P. and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Old school 34 Posted October 21, 2022 @knezevic76 Tu smo negde godina dve.... Bogu hvala problema nemam pu pu pu a aditive koristim preventivno. Bolje sprečiti nego lečiti a tehniku gas patos upražnjavam s vremena na vreme i ne treba mi auto put jer 135 horsa brzo naguraju 200..... 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 275 Posted October 21, 2022 Probao sam aditive za dizne, malo je bilo bolje, ali kratko. 1 Old school reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 13454 Posted October 21, 2022 (edited) Sto kaze @knezevic76, na benzincu s vremena na vreme samo neka lepa deonica i #pungas . U njih nikada nista nisam sipao od aditiva. Sa bivsim 1.9 dizelom sam se zanosio u pocetku dok je bio skoro nov auto, sipao mozda 2-3 puta onaj Wynns aditiv za dizne. Dok nisam shvatio sta je JTD , koji ovde jos nije bio toliko poznat i odomacen kao par godina kasnije. Edited October 21, 2022 by Ivan 2 Grafit and Old school reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Old school 34 Posted October 22, 2022 Nisam baš zaluđenik za aditive ali jednom godišnje nije loše malo ga počastiti Bitno je da mu ne smeta a što mu ne smeta znači da mu godi............ ......i još nešto.....ove godine sam mu sipao aditive jedno mesec dana pre tehničkog. Kada sam ga oterao na tehnički i prikopčali na gasove svi ostali u čudu. Kažu " JBT PA OVAJ PROIZVODI KISEONIK " 1 nesa 169 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 971 Posted November 21, 2022 prvi put cujem za ove italijane, navodno od 1960 i neke postoje, prave te hemije za automobile i sl., u jednom autu koji mi je stigao bio ovaj aditiv u gepeku, nekotvoren naravno, prvi put vidim naziv firme a i sam proizvod logicno https://www.dacsrl.net/prodotto/est-trattamento-benzina-multifunzione-250-ml/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 4755 Posted December 9, 2022 Sad nešto vršljam po netu i na NISovom sajtu nađem ovaj grafik poređenja običnog i aditiviranog benzina. Po njemu ispade da u normalnoj vožnji, tj do nekih 3-3500 obrtaja taj aditiviranog benzin i nema nekog značaja, barem što se performansi tiče.Послато са 2203129G помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2443 Posted December 9, 2022 Ovo namece 3 pitanja: 1. Da li je snaga posledica goriva ili cinjenica da je testirano na motoru koji moze da koriguje paljenje prema oktanskoj vrednosti goriva? 2. Da li je 100ka tako dobra ili 95 tako losa? 3. Da li je uopste bazirano na pravom motoru ili marketing? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4368 Posted December 9, 2022 Testirano je na 1,6fsi atmo motoru sa direktnim ubrizgavanjem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 971 Posted December 9, 2022 (edited) 100tka jeste sigurno blja od 95 na osnovu ovog testa nebitno dal je 95 los ali sta bi bilo sa drugim gorivom je??? svojevremeno smo na trkackim jugicima probali razna goriva, dovlacili shell 100 iz HU, pa neki 100+ ne znam odakle bese, pa pravo trkacko gorivo koje su koristile jace klase, pa neko avionsko nesto mesano, razni aditivi, plus probali i da hladimo gorivo i sve je probano na motornoj kocnici, maltene da nije bilo dobitaka, dobro jugo je slab auto tada nekih 80ak konja a dobici bili u konj gore dole, a nismo samo mi to radili nego i drugi takmicari i tjuneri tako da se na kraju svelo da se vozi ovo nase gorivo jer ostalo nije vredno para i cimanja. Gledao sam i neke strane testove na kolima od tipa 150 do 350 konja, pa logicno sto jaci auto vise konja se dobijalo ali mislim da je na tom najacem autu dobitak bio 5 konja ili tako nesto, svakako zanemarljivo za serijsku upotrebu dok na trkackom autu to vec ne bi bio zanemarljiv dobitak. Sto se tice ovog Nis testa ispada da je taj 1.6fsi koji bi trebalo da je 115 konja dobio 8 konja??? ne verujem da je moguce pogotovo za atmo motor. Licno ne verujem u ta kao jaca goriva na pumpama sto se tice serijskog auta prosecne snage i nekih dobitaka, sve je marketing. Edited December 9, 2022 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4368 Posted December 9, 2022 Gledao sam dosta dyno testova kod jacih bmw benzinaca i bude oko 5% razlike, na 400ks bude oko 20ks, nije malo pogotovo za "nategnut" motor, ali na ~100ks 5ks koji su tu samo na visim rpm vecini ljudi ne pravi razliku. Takodje pretpostavljam da motor mora da ima elektroniku i senzore da prepoznaje kvalitet goriva te da moze sam da pomera paljenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites