Jump to content
FAS Goran
Tmule

Da li motoru prijaju aditivirani benzin / dizel?

Recommended Posts

Izgleda u ns mol aditivirani nije kao u bgu, posto nema nitro u njemu :D

Uglavnom sipam mol, omv ili shell aditivirane na nekoliko raznih auta i razlika se ne oseti iako je mozda ima.

Pritom na bmwu sa sport displejom vidis koliko hp ili kw motor razvija, recimo kad je minus bude i do 5ks vise nrgo sto fabrika kaze, a kada su vrucine i 30-40c bude 5ks manje od fabrike, tako da se nesto promeni sipanjem goriva video bih na displeju cak i da ne osetim.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mol definitivno nije isti u bg i na drugim mestima. Zaposleni mi je rekao da za mesta van bg ide Nis ovo gorivo, a za bg uvozno. E sad ko laze i dal laze ne znam, ali mi razliku vidimo i po radu i po potrosnji i po idenju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra fora. Trebalo bi da bude prezicno.
Sto se tice Mol goriva, od pre god-dve su poceli masovno da kupuju od NIS-a, tako da cesto moze da zapadne NIS gorivo na Mol pumpi.
Shell ne znam od koga uzima, a OMV je 90% sa NIS-a. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, vagenovac said:

Izgleda u ns mol aditivirani nije kao u bgu,

jesi probao ovaj u Futoskoj? Meni je receno da je tu "originalni", bas sam pre neki dan nasuo pun rezervoar posle vise meseci sipanja na shellu

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, andreja.micovic said:

jesi probao ovaj u Futoskoj? Meni je receno da je tu "originalni", bas sam pre neki dan nasuo pun rezervoar posle vise meseci sipanja na shellu

Da i ja sam cuo da je to oem mol, a da su ostalo po NS fransize, ali sam recimo cuo i informaciju da je klot dizel na molu oem madjarski, a da je aditivirani zapravo nisov, pa ti sad budi pametan.

 

Nego jesi li primetio ikakvu razliku u odnosu na shell v power?

 

Nis sam prestao da koristim jer je par drugara sa tdi i hdi motorima prijavilo da im mnogo cesce radi regeneraciju, na bmwu je neosetna pa nisam mogao da provalim, ali nisam hteo da rizikujem.

Sto se tice mola kod sajma, bivsa piramida, ne znam kakvo je sada gorivo, ali znam ranije da im je benzin i plin bio neopevani krs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se povlacenja tice i ne nesto posebno, nemam neki osecaj vece snage. Za potrosnju mogu da javim tek kad potrosim bar pola rezervoara, cini mi se da manje trosi al sad je i toplije, pa sad ga znaj. 

Regeneracije mi je ionako radio na nekih 300+km i stvarno jako retko primetim da li radi regeneraciju ili ne. Eventualno po potrosnji samo. Primetim jedino ako pocne da radi a ja hocu da parkiram auto. 

 

 

A opet i na ovoj molovoj sam vidjao Knez petrol cisterne da dovoze gorivo. Ko ce ga znati... Ovde izbegavam NIS, brze mi se potrosi gorivo sa NISa, a opet u BiH uglavnom jurim NIS da sipam.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za piramidu potvrdjujem, najgore gorivo ikad koje sam sipao, cak je bio u pitanju punto 1.2 8v, koji bi realno isao i na pisanjak, al na to gorivo je stucao :D Al sto kazes, bese davno, pa je mozda sad bolje nesto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andreja.micovic da te ne baksuziram, al da nije 300km malo malo :P  

Jesi li razmisljao o nekom ciscenju dpfa ili nesto.

 

@horvat pored toliko pumpi u gradu nemam potrebe da idem tamo, a ni zelju da eksperimentisem, nego su mi bili jedno vreme blizu zbog posla, pa kao ajd sta fali, medjutim falilo je :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites

samo o vadjenu :) 

Ma dok ne pocne da pravi veci problem, tu je gde je, a i voznje su mi mahom tu po gradu samo, par puta do Futoga i to je to. Kazem ti ni ne primecujem kad radi ako vozim, nego sam skoro kacio dijagnostiku i onda video prosek dal zadnjih 5 regeneracija i bilo je tu preko 300km, sad se ne secam tacno koliko. 

 

Ja na Piramidu samo za laserjet pranje ako mi treba da auto sutradan bude brzinski cist. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih vadio dpf zbog tehnickog, pogotovo sto se koliko shvatam sad dpf vrati u fabricko stanje po ceni istoj ili nizoj od vadjenja. 

 

Svakako bilo bi dobro da sprzis italian tuning neki, ja zakacio blutut dijagnostiku pre neki dan i vidim bilo 20gr cadji u dpfu, sto nije prljavo mnogo, samo sam ga jednom zategnuo na obilaznici do 220kmh i pala cadj sa 20 na 8gr, kapiram ko nonstop vozi na autoputu, a pogotovo ostrije da nikad nece imati problema sa dpfom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videcemo, neko je nahvalio skoro pa komsiju iz BG za ciscenje tako da kad budem isao kuci neki vikend mozda i to resim. 

Svakako, imam neki pravac u kome idem, da resim tekuce probleme, zatim ce biti sredjen i dpf i remap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesam li ja jedini koji ne primecuje nikakvu razliku gde god sipao? Uvek sipam taj aditivirani, tj skuplji dizel, al auto isto ide sa molom, omv-om, ekom, aviom, nisom, shellom... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi jedini, bas sam juce sipao molov aditivirani na autoputu nakon sto sam potrosii rezervoar shellovog v powera i nista.

Meni sve isto. Pricao sam vise puta.
Svakako se trudim da sipam sto kvalitetnije gorivo, mozda auto oseti iako ja ne osetim.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve zavisi i kako vozis auto . Aditivirani mol mnogo brze, radije, odlucnije ide do blokade. Nema nikad, i nikakvog dima na auspuhu, auto mirnije radi i tise. Nismo svi isti, neko ne primeti ni razliku kad cipuje auto, neko misli da je dobio 100ks :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Licno vozim ostrije, dok rkoma vozi laganije, a da aditivirani mol MNOGO brze radije i odlucnije ide do blokade primetio bih, mozda ide malo brze, ali nedovoljno da osetim, jer da je MNOGO osetio bih.

Dima nema na svim pumpama, jedino kod nekih vise smrdi na auspuh sto mozda znaci veci udeo sumpora.

Takodje nisam primetio razliku u tisini i "mirnoci", ne kazem da je nema, ali nije izrazena.

Takodje ne znam nikog da nije primetio cipovan auto ili da misli da je dobio 100ks, ali razumem sta si hteo reci, da neko misli da je dobio manje, a neko vise sa cipom, a isti cip/dobitak u snazi.

 

Razlika u snazi izmedju najboljeg i najgoreg goriva je verovatno do 5%, sto bas nije nesto sto se moze lagano osetiti osim ako auto sa jednim gorivom ne stuca i trokira.

A ako uzmes neko prosecno gorivo i najbolje gorivo pa da je razlika 2.5% recimo, onda je to joz teze osetiti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas posle mola,opet cu nasuti g drive.Gledacu da usporedim kako mi auto poteze na istoj deonici.Mozda ima razlike,mozda se tripujem ,a mozda i ima male razlike +trip :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...