Jump to content
FAS Goran
Tmule

Da li motoru prijaju aditivirani benzin / dizel?

Recommended Posts

@horvat
Što kažeš za te aditive ja nisam nikad ništa sipao ali burazer je zimus sipao to za čišćenje dizni u 1.4 benzinac kaže da je bio malo oštriji ili bolje reagovao na gas taj jedan rezervoar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto od toga za dizne podivlja….potpisuje,škripi,pretiče traktore bez zaleta…:rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, dach@ said:

@horvat
Što kažeš za te aditive ja nisam nikad ništa sipao ali burazer je zimus sipao to za čišćenje dizni u 1.4 benzinac kaže da je bio malo oštriji ili bolje reagovao na gas taj jedan rezervoar

Moj Fiat Evo je imao problema sa diznama,ujutru kada je hladan pocne da dimi i i radi neuravnotezeno.Obrtaji mu osciliraju 800-1000.Sipao sam mu wynns aditiv za ciscenje dizni i problemi su nestali. E sad do kad ce to trajati ko zna…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja izbegavam OMV, firma za koju sam radio je imala ugovor sa njima tako da samo stalno sipali tamo. Dosta problema je bilo, auto nije hteo da ide, klepetali ventili kao na zastavi, desavalo se i par puta da upali check engine zbog vode u gorivu. Generalno skoro sam ga samo ja vozio tako da znam da nije akan previse auto bio.

Mol mi je kako kad, nekad je ok nekad se vuce.

NIS i Shell sipam uvek, ponekad EuroPetrol kad prolazim pored. Sipao sam par puta aditivirani ali nikakvu razliku video nisam tako da sam vrlo brzo prestao da bacam pare na "skuplja goriva". 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam odavno koristio te aditive, jesam jednom ili dva puta u alfi 155 i posle u 156ici jtd ali nije bilo nekih razlika, mozda sam jednom i u hdi sipao ali to je sve bilo vise preventivno....sipao sam wynns a na trzistu ima i drugih tipa stp, lm, abro, motul, manol, k2, itd svaki ima istu pricu e sad koji je najbolji upitno je,  i svako ima neko drugacije iskustvo sa nekim aditivom, ovaj hvali ono drugo ovo itd. a wynns je def najrasprostranjeniji na trzistu a od prilike i najjaci sa cenom i najvise ga koriste. Mislim se sad da sunem jednu bocu kad krenem na more, cisto preventivno i zbog nekih sitnih neravnomernosti u radu na leru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neki dan sam posle dužeg vremena sun'o STP preventivno.

Bar jednom godišnje sipujem aditiv, kad se šetim. :D

95. sipam isključivo. Najčešće na OMW. Nekada sam imao loše iskustvo sa njima. Promenili su se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

STP aditiv je vidim oko 300-400din jeftiniji od wynsa, nije mala razlika

 

Ja uglavnom na MOL sipam gorivo tu mi je blizu kuce i usputno, nekad sipam na butan gas kad firma placa ali mol i u dizela i u benzinca godinama bez problema.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam razmisljao da kupim aditiv i sam da sipam, al mi rece majstor da nema potrebe za tim. Cak i na poklopcu rezervoara pise no aditives.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na novim vozilima se napominje da se ne sipaju aditivi.

Mišljenja sam da je bolje suniti s vremena na vreme neki aditiv u rezervoar nego baciti novac na tzv aditivirana goriva.
Na kraju krajeva, motori u fabrikama se testiraju na normalnim gorivima a ne aditiviranim.

Dal aditivi , ovi koje mi možemo da sipamo, imaju nekog efekta, verujem da imaju jer je mnogo veća koncentracija tog aditiva i to su pravi aditivi, za razliku ovih sa pumpi koji služe ili da dizel ne mrzne Il kao pročiste gorivo Il su kao malo masniji itd itd.....

Sećam se kad je drugar kupio Audi B3 kabrio od jednog kolekcionara koji ga vozio bukvalno samo leti i to vikendom. I pre puta za CG sipao aditiv u pun rezervoar. Negde na silasku u Podgoricu auto proguta knedlu i stane. Naknadno se ispostavilo da je aditiv baš "odradio" posao , tj digao neke nečistoće koje su završile u diznama. Posle skidane dizne , očišćene i ne kad više problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da napišem iskustvo koje je burazer imao sa omw pumpom u pitanju je 500l 1.4. Poslao sam mu ovaj klip potrošački savetnik i muvanje sa aditiviranim gorivom. Ne krpi ga ništa 20 dinara skuplji maxmotion već mu bilo glupo kao da ga varaju. Otprilike kad dodje na trećinu rezervoar on napuni pun tako i sada samo običan 95 na Omw. Sve ok isto radi i vuče kao maxmotion 95. Napuni drugi put i kad je opet bio na trećini rezervoara upali se ček endžin sve radi ok ali ovo čudo gori i obaveštava na svakom paljenjenju. Napuni opet isto gorivo do kraja tu na pumpi i dalje je gorela ta ček endžin lampica ali posle 20 min vožnje i ponovnog paljenja ugasi se. Tako par dana opet rezervoar na trećinu otprilike i opet se upalila ček endžin lampica naravno opet na pumpu sve isto samo sad nakon pumpe možda vozio 5 minuta i nakon drugog startovanja ugasi se lampica . Nije išao do servisa da vidi šta prijavljuje tačno ali ovako izgleda da ima veze sa gorivom. Sad će pratiti ali uglavnom vraća se na maxmotion 95 ,auto je iz 2016 i nije se palila ta lampica sad da odradi 2-3 punjenje pa ćemo videti da li je gorivo Ili nešto drugo možda.

Ja nisam ništa hteo da menjam i dalje u Punta sipam maxmotion 95 i sve ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam u ranija kola sipao Maxmotion 100 I jedino s tim mi nisu zveckali ventili. Kod plinaša je tu problem jer benzin duže ostaje u rezervoaru. U ovog Tipa sipam običan bmb 95. Prvo sipanje je bilo na Selu, posle na Knezu više puta, za sada nema problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kad sam kupio EVA sipam običan benzin ( 99% NIS ) i nemam prilike da menjam pumpe tako da ne mogu da uporedim sa drugim gorivom. Ne koristim ni aditive za poboljšanje goriva.

Pitanje za milion evra je da li i koliko koristite aditive za čišćenje motora ( dizne, katalizator, lambda, usis...... u ovom slučaju benzinca.....) ????

 

Kada sam ga kupio prošlog jula odmah sam mu sunuo aditiv za čišćenje dizni:

 

1005022282_wynnsdizne.thumb.jpg.8c0278f6b95a425e1d9bf1361c9913f8.jpg

 

Ovog proleća sam mu opet usuo aditiv za dizne a malo zatim i aditiv za čišćenje katalizatora i lambda sonde:

 

867637172_wynnskatalizator.thumb.jpg.482b9c5ab93a72ba97f6daef1bf05e1c.jpg

 

Tada sam kupio i sprej za čišćenje usisa i svega usput ali ga nisam još upoterebio...danas sutra danas sutra... Ali biće i to kolko prekosutra :whistle::lol:

 

wynns-usis.thumb.jpg.82ed187a9dd472969a324b2590b6aca2.jpg

 

Kakva su vaša iskustva? Ja verujem ovim aditivima :respect:

Šta mislite o ovom spreju za turbake.....da li je neko koristio i zašto nije koristio... :lol:

 

wynns-turbo.thumb.jpg.fc3a4d3bf585555a14bbcda8aa8a1950.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike i format

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76

Tu smo negde godina dve....B)

Bogu hvala problema nemam pu pu pu a aditive koristim preventivno. 

Bolje sprečiti nego lečiti :lol: a tehniku gas patos upražnjavam s vremena na vreme i ne treba mi auto put jer 135 horsa brzo naguraju 200.....:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto kaze @knezevic76, na benzincu s vremena na vreme samo neka lepa deonica i #pungas :D . U njih nikada nista nisam sipao od aditiva.

Sa bivsim 1.9 dizelom sam se zanosio u pocetku dok je bio skoro nov auto, sipao mozda 2-3 puta onaj Wynns aditiv za dizne. Dok nisam shvatio sta je JTD :D , koji ovde jos nije bio toliko poznat i odomacen kao par godina kasnije.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam baš zaluđenik za aditive ali jednom godišnje nije loše malo ga počastiti :)

 

Bitno je da mu ne smeta a što mu ne smeta znači da mu godi............:lol:

 

......i još nešto.....ove godine sam mu sipao aditive jedno mesec dana pre tehničkog. Kada sam ga oterao na tehnički i prikopčali na gasove svi ostali u čudu.:o:o:o:o:o

 

Kažu " JBT PA OVAJ PROIZVODI KISEONIK :o:o:o " 

 

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

prvi put cujem za ove italijane, navodno od 1960 i neke postoje, prave te hemije za automobile i sl., u jednom autu koji mi je stigao bio ovaj aditiv u gepeku, nekotvoren naravno, prvi put vidim naziv firme a i sam proizvod logicno

 

https://www.dacsrl.net/prodotto/est-trattamento-benzina-multifunzione-250-ml/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad nešto vršljam po netu i na NISovom sajtu nađem ovaj grafik poređenja običnog i aditiviranog benzina. Po njemu ispade da u normalnoj vožnji, tj do nekih 3-3500 obrtaja taj aditiviranog benzin i nema nekog značaja, barem što se performansi tiče.7f0de9c4e5a86966e42bf94bf448831e.jpg

Послато са 2203129G помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo namece 3 pitanja:

1. Da li je snaga posledica goriva ili cinjenica da je testirano na motoru koji moze da koriguje paljenje prema oktanskoj vrednosti goriva?

2. Da li je 100ka tako dobra ili 95 tako losa?

3. Da li je uopste bazirano na pravom motoru ili marketing? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

100tka jeste sigurno blja od 95 na osnovu ovog testa nebitno dal je 95 los ali sta bi bilo sa drugim gorivom je???

 

svojevremeno smo na trkackim jugicima probali razna goriva, dovlacili shell 100 iz HU, pa neki 100+ ne znam odakle bese, pa pravo trkacko gorivo koje su koristile jace klase, pa neko avionsko nesto mesano, razni aditivi, plus probali i da hladimo gorivo i sve je probano na motornoj kocnici, maltene da nije bilo dobitaka, dobro jugo je slab auto tada nekih 80ak konja a dobici bili u konj gore dole, a nismo samo mi to radili nego i drugi takmicari i tjuneri tako da se na kraju svelo da se vozi ovo nase gorivo jer ostalo nije vredno para i cimanja.

Gledao sam i neke strane testove na kolima od tipa 150 do 350 konja, pa logicno sto jaci auto vise konja se dobijalo ali mislim da je na tom najacem autu dobitak bio 5 konja ili tako nesto, svakako zanemarljivo za serijsku upotrebu dok na trkackom autu to vec ne bi bio zanemarljiv dobitak. Sto se tice ovog Nis testa ispada da je taj 1.6fsi koji bi trebalo da je 115 konja dobio 8 konja??? ne verujem da je moguce pogotovo za atmo motor. Licno ne verujem u ta kao jaca goriva na pumpama sto se tice serijskog auta prosecne snage i nekih dobitaka, sve je marketing.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao sam dosta dyno testova kod jacih bmw benzinaca i bude oko 5% razlike, na 400ks bude oko 20ks, nije malo pogotovo za "nategnut" motor, ali na ~100ks 5ks koji su tu samo na visim rpm vecini ljudi ne pravi razliku.

 

Takodje pretpostavljam da motor mora da ima elektroniku i senzore da prepoznaje kvalitet goriva te da moze sam da pomera paljenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...