Jump to content
FAS Goran
Tmule

Da li motoru prijaju aditivirani benzin / dizel?

Recommended Posts

Pisali su ljudi i za razlike između našeg i stranog (čak i bosanskog) dizela, a ja tek tu nisam video nikakvu razliku - bilo da je nemački, austrijski, češki, mađarski...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa Makedonskim gorivom je najbolje, platis mnogo jeftinije samim tim ti auto ide bolje, lepse se osecas, sve je nekako do 00:D

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ubedjen sam da bi vecina tih ljudi istripovala da im bolje radi auto samo da im kazes da je gorivo strano, a sipas domace :D   

 

Citao sam par puta tako strane forume i utiske o gorivu, tako i oni za iste pumpe imaju oprecne utiske, npr jedni hvale, a drugi kude aral pumpe, pa sledeca grupa za shell itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo :D

Mada verujem da je bilo razlike pre 7, 8 godina, secam se da je tada MOL imao bolje gorivo za klasu, npr na OMV-u sam sipao jednom u Stila i krenuo je da dimi ko lokomotiva, prijavio vodu i filteru za gorivo, znaci bas uzas. Verovatno naislo lose gorivo a i tada su slabije kontrole bile. Poslednjih par godina bukvalno nikakvu razliku ne mogu da primetim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad su pumpe iz franšize u pitanju, potencijalno je moguć problem, pogotovo u vremenima kad ti je tvoja ekipa na vlasti, pa i nema neke kontrole. Ko zna iz kojih kanala gazde pune rezervoare.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Retko putujem van zemlje, samim tim i ne mogu da tvrdim da je ovako ili onako...

 

Al' sećam se kad smo se vraćali s mora '19. sipam kod Soluna običan benzin od 95 oktana, i oduševim se, otimlje se punto kad stisnem gas, 'oće da poleti... :D

I onda u Velesu natankam pun rezervoar nekog ludila od navodno 100 oktana, i zeznem se samo tako. Jedva je do stotke nekako dobacio na prvoj uzbrdici na izlasku iz Velesa... I posle se mesec dana vukao kao slina dok ga nisam potrošio. Sačuvaj Bože...

Nikad gore gorivo u punta nisam sipao, a vozio sam ga 12 godina...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce bio do majstora da proveri auto i pita me, koje gorivo sipas. Reko uglavnom G drive. Kaze mi lik au, pa sto to. Reko stoo? Odvede me do rezervoara i pita, sta pise ovde? Stvarno pise no additives i objasni mi da bmw pravi, zaboravih sad koje delove od recikliranih materijala i da ih ti aditivi iz goriva sprze tokom godina. 

 

Cak mi je i pokazao tacno svaki deo posto je imao izvadjen isti motor. Tako da od sad, samo obicno dizlo kod mene :D

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

usracu-usracu-se-sad-u-gace.gif

 

Kakva glupost. Ko se iole razume u bmw bi trebalo da zna da bmw ima cak i svoje fabricke aditive koji su se mogli kupiti u ovlascenom servisu :)

Takodje na vecini automobila pise no additives, ali je to vise za svaki slucaj da ljudi ne sipaju kojesta u ko zna kakvim odnosima, pa da se moraju natezati sa ljudima.

 

3330810887_w640_h640_prisadka-v-dizel.jp

71hSe8acnLL._AC_SY550_.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha jbm li ga, ko ce znati vise dal nam samo mazu oci sa tim aditiviranim gorivom ili stvarno poboljsava nesto. Mada dok je ovakva situacija da je razlika izmedju ta dva 10din+, svakako cu sipati obican :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, TeaseR said:

ko ce znati vise dal nam samo mazu oci sa tim aditiviranim gorivom ili stvarno poboljsava nesto

Na benzinu se primeti aditivirana 100-ka (po performansama, potrosnja vrlo slicna), ranije sa dizelom i ne bas nesto. Bar moje iskustvo.

Mada im je obicno gorivo (95 oktana) nekada toliko lose, da mozda ovo "normalno", satro aditivirano, onda ostavlja vau efekat...

Vec mi se za 4 godine desavalo da se benzinac bukvalno vuce sa jednom turom goriva, cepujes sledecu i auto poleti. Jednom je bilo cak toliko lose, da me nateralo da skoknem do Gorana da provozamo sa dijagnostikom. Sve apsolutno normalno, onda mozete misliti kakvu su to tek onda furdu valjali... Par puta mi se desilo i sa sluzbenim benzincima. A recimo sa dizelom nikada nisam imao problema za 15-ak godina, nikada ni trunka vode u filteru (dizel sam tankovao kada god sam mogao na MOL). I jedno i drugo uvek sipam iskljucivo na poznatim i prometnim pumpama i u privatna i sluzbena vozila.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskustva iz prve ruke.Kolega (inace vozac,10-20dana na putu) vozio je e46 318d.Kaze,sipao obican dizel na nis-u,decembar mesec je bio.Dosao kuci posle 12dana da upalim auto,zavergla malo duze i upali.Napolju inace stoji,nije u garazi.Potrosi to gorivo skoro do rezerve i sipa g-drive,isto bio na putu cak 2 dana vise,vratio se.Sedne u auto da upali,kaze verglao je dosta manje.

Na dostavnim vozilima do 8t,sa g-drive zimi je znala da ide potrosja 0.5-1l manje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su nedavno pumpadzije preporucile da sipam obican 95 i octane booster u rezervoar. Na pun tank izadje tacno isto para kao da sipam gdrive 100. Ne znam sta da mislim…
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno, bolje sipati obično gorivo i dodati aditiv po želji. Dok sam vozio dizela, nisam viđao neke razlike, osim cene koštanja. A i trošio sam 2-3 rezervoara mesečno, tako da je protok fluida kroz sistem bio na potrebnom nivou.

 

Kad smo kod toga - na dačiji takođe istaknuto da se sipa običan benzin, bez aditiva. Jbg, a ja pravo iz salona na pumpu i sipao pun benzina Gdrive. Valjda mu ne bude ništa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni nekad pokaže razliku sa GDrive 100,a nekad ne....
Zavisi kakav Premium 95...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam primetio da kad na NISu sipam uvek mi više troši, tj manje pređem sa njihovim gorivom. Sa Molom i Petrolom nemam tih problema. Uglavnom sipam aditivirano gorivo i pojačam ga sa Wynnsom. Subjektivno ide bolje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sipam obicnu 95 na NISu i ne razmisljam o aditivima i ostalim stvarima za metalnu sklopociju. Opterecujemo se nebitnim stvarima a maltene losiju vodu pijemo nego sto je to gorivo :D

Sipao par puta 100tku isti q kao i 95, nisam video razliku. Isto tako lozio se sipao u dizela Zenox koji je navodno najbolji aditiv, mislio da mirnije radi u leru a ustvari sam se istripovao i bacio 2 soma. :D

 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam neko ko više od 10 godina troši ovaj maxmotion 95 šta ima u njemu to naravno ne znam. Razlika u ceni pre ovog u Ukrajini bila je 3 dinara običan 95 i maxmotion 95 u toj razlici verovati da oni sipaju ne znam kakve aditive teško je verovati. Ja sam više verovao da taj maxmotion ima tih 95 oktana a običan ne. Mislim da sam negde pisao što sam počeo da sipam ovaj maxmotion,pre toga sipao ovaj običan 95. Taj dan zaboravim da pustim muziku i lepo se čuje kuckanje na ubrzavanju,nema trzaja lepo ubrzava i radi samo to kuckanje sitno kao na zastavinim motorima kad nisu ventili nastelovani. Nije mi pravo jel je auto nov glupo da išta kuca. Odem do servisa prijavim tad je delta još radila Fiat. Kažu sve uredu i da je gorivo loše i kao motor traži najbolji ugao paljenja i zato se čuje to kuckanje a po njihovom to su detonacije . U to vreme se valjda i pojavilo ovo maxmotion gorivo i reko da probam. Posle par sipanja to kuckanje je nestalo i do dan danas nisam ga čuo. Kažem opet neverujem da oni sipaju ne znam kakve aditive već da gorivo maxmotion ima tih 95 oktana. Šta je sa ostalim prodavcima skoro sve pumpe reklamiraju ta aditivirana goriva. Dok sam trošio plin i sa njime prešao 100 hiljada svako sipanje sam pisao i punio pun rezervoar opet mi se na omw uvek poklapala potrošnja tako da sam sigurno više od 90% sipanja imao kod njih . Probao sam i druge ali par sipanja ok pa onda razlika u 3-4 litre što je nemoguće može 1-2 litre. Što se tiče Nis a samo da moram da nema drugih pumpi inače nama teorije kod njih da sipam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec 14 godina vozim benzince i neprestano pokusavam da dokucim “sta je bolje”. Jako je tesko reci ovako iz korisnicke perspektive.

Giulietta npr.nikakve razlike nije fermala. 95, 100, premium, obican, uvek sve isto. A turbo motor. Jedino sam uredno imao manju potrosnju kad sam tocio u Hrvatskoj, Sloveniji i Madjarskoj. Punto je osetio kad mu sipam brlju, npr na Knezu i tamo u Ns gde se prodaje Kia. Ali nije osetio poseban benefit od tih aditiviranih. Na Kii sam osetio najvecu razliku ikad, kad sam sipao u Madjarskoj Shell racing 100, onomad kostalo 2e litar, kad je kod nas benz bio ~145 din. To je totalna transformacija bila. Na 159 nisam osetio nista, osim evo sad malo potrosnje na madjarskom Shellu. Ali zvuk, performans, sve isto. U zenin Clio smo tocili Mol obican i jednom zastucao i onda sipali Mol 95 aditivirani, i tad je prestalo i onda smo nastavili sa tim, sve do ovih kriznih cena. Uno je svojevremeno osetio ogromne razlike u zavisnosti da li je olovni ili bezolovni. Ako se dobro secam, mislim da je i 98 oktana osetio.

Sve analize do kojih sam uspeo doci, preko raznih prijatelja (koji rade u firmama koje rade nezavisna ispitivanja zbog svog voznog parka), su se ticala dizela, tako da mi to ne znaci nis. Nikad nisam uspeo naci nesto konkretno za benz.

Vise puta sam dobio savet od pumpadzija da sipam obican benz i ulijem aditiv sam, ovaj sto kupim iz radnje. A sto se tih aditiva tice, samo sam primetio nesto mirniji rad od ovih za ciscenje dizni, a oni octane boosteri, to je nista…


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...