Jump to content
FAS Goran
Tmule

Da li motoru prijaju aditivirani benzin / dizel?

Recommended Posts

Sve zavisi od auta do auta. Ako vozis mlad auto , sa malo km njemi je vrvt sve jedno koje je...ako vozis nesto sa PB koliko km ima, taj vrvt oseti tu razliku... mislim meni niije ni bitno ko je oseti ko ne dokle god ja osecam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videcemo.Cim budem nasuo ponovo g-drive, javiću utiske.Ispalo mi je tacno da izmedju dve table na deonici gde stalno idem napuni sa tacno 80 na 120kmh u 4brzini sa mol-ovim gorivom,videcemo sta g drive kaze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo bi super da uzmemo gorivo sa recimo 5 pumpi, ili makar sa 3 pumpe ali aditiviran i obican, pa da probamo u jednom te istom automobilu na dynu, da vidimo sta kazu valjci.

 

Mada moglo bi se i sa potrosnjom videti, ali bi trebalo da se vozi par stotina km u identicnim uslovima, da se gorivo skoro skroz potrosi i onda da se naspe drugo gorivo, sto bi znacilo da imas to gorivo u kanisteru, jer recimo ako odes autom na pumpu, a ona je malo dalje, vise gradske voznje i nece biti isti rezultati.

 

Svakako mi se cini da najvise ljudi hvali bas molov dizel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas cu da naspem nisov dizel pa cemo videti rezultate.Inace bicu na istoj deonici kao juce,ali tek posle 70km od sipanja,pa cemo videti ima li razlike i ako je ima koja je.Skoro pa slicno je vreme  i temperatura kao juce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali su to uzorci, pa bi greska prilikom sipanja bila prevelika.

Recimo na 50l par decilitara ne pravi preveliku razliku, a na 5l vec da.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sipao na nisu malopre.Krenem pricu sa tociocem goriva sa nis-a koji kaze sledece za mol:vecinski uvozi gorivo, ako im zafali onda tek kupi od nisa.

Videcu veceras kako ide ,sad mi na prvu deluje da je malo tromiji na prvo dodavanje gasa.Tacnije hocu reci da je auto odazivniji sa molovim gorivom na manje dodavanje gasa i na potopljen pun gas opet je odazivniji na prvu mol dok posle 2sec je isti udar.

Takav je moj subjektivni osecaj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno po mom osecaju mol mi daje bolji odaziv ,tj jaci udar na manjem gasu.

Sad ako mol uvozi gorivo vecinom,onda super,a ako opet kupuje od nisa,onda ne mozes izgubiti,tj dobices ili bolje ili isto gorivo kao na nis-u.

Potrošnje su identicne,rad motora isto,mozda za nijansu tise radi sa mol-om ja prvom jutarnjem paljenju.Sto se mirisa iz auspuha tice,dok radi u garazi,razliciti su,ali su prisutni kod oba.Tako da  verovatno nije nisovo gorivo na ovoj pumpi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je Stilo 1.9 115 duplo mirnije i kulturnije radio u leru i isao je prilicno bolje posebno sa niskih kad se potopi, sa Mol-ovim gorivom. 

Posle toga sam u Brava 2x sipao na Mol-u i nikakve razlike nije bilo. Mislim da se to najvise primeti na automobilima koji su presli boga oca, kao taj Stilo koji je zgazio 500k km, na automobilima koji su ocuvani i noviji tesko da ce se primetiti razlika. 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na pricamo mi o nekoj velikoj razlici,vec o nijansama.

Ima verovatno razlike i od motora do motora, recimo ja za 3god tocenja na nisu, nikada nisam osetio smrad o kome Flex prica,a svako jutro pallim auto u garazi,pogotovu kad je minus odradi 1-2min u mestu a vrata od garaze zatvorena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je na Stilu bila ogromna razlika, bukvalno nebo i zemlja, bez preterivanja.

Opet kazem na Bravu sam 2x sipao i nikakve razlike nije bilo, na Djulijeti mozda jednom i isto nikakve razlike nije bilo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene su sve 4 dizne odlicne,auto presao 300k km pravih bez sumnje,primeti se nijansa razlike.

3god sam tocio na gaspromu u Preljini,onom velikom.Vecina ili cak svi znaju o kojoj pumpi je rec.

Cak iskreno nis mi ponajvise odgovara zbog bodova,jer cim tocim na sluzbenim vozilima uzima sebi bodove :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

NIS ima odlicno gorivo i koliko sam cuo onaj aditivirani dizel se stvarno proizvodi u rafineriji, nije onaj princip stigne cisterna - sipaju kantu aditiva, kao sto rade na drugim pumpama :D Doduse ovo je info od pre 6, 7 godina. :D

Deo goriva Mol uvozi a deo kupuju od NIS-a, tako da... :D

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

S tim sto meni tocioc goriva sa nisa kaze za mol,da vecinu goriva uvoze i ako im zafali onda kupe od nisa . Tako da racunam da sa molom u tom slučaju ne moze da izgubi.

Kontam da sam naleteo na uvozno gorivo,jer su imali razlicite mirise iz izduva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, dekirs said:
Meni je na Stilu bila ogromna razlika, bukvalno nebo i zemlja, bez preterivanja.
Opet kazem na Bravu sam 2x sipao i nikakve razlike nije bilo, na Djulijeti mozda jednom i isto nikakve razlike nije bilo. 

Na tim barem starijim dizelima je bilo puno zalbi posle sipanja aditiviranog dizela. U glavnom nemiriniji rad, takozvano cekicanje pa do toga da trese u leru
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto mk2a
gdrive 100 benzin
mnogo bolje radi i ubrzava
Nije ništa brži ali lakše ubrzava

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, neshtry said:

Nije ništa brži ali lakše ubrzava

:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne ide brže ali lakše ubrzava,nema turbo lag(knedlu)@Ivan



Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

  

23 minutes ago, neshtry said:

Ne ide brže ali lakše ubrzava

Valjda ako lakse ubrzava, onda je i brzi :) ? Mislis na krajnju brzinu, ne razumem?

Cisto caskamo oko goriva, da ne bude shvaceno pogresno ;) . Posto miksujem aditivirani i standardni benzin, pa mi je interesantno i da procitam tudja iskustva. Sa G-Drive 100 lepse "reze" i (ocekivano) evidentno bolje povlaci vec sa 1700-1800 rpm, dok je potrosnja maltene ista.

23 minutes ago, neshtry said:

nema turbo lag(knedlu)

PS: "Turbo rupa" tesko da moze da bude na atmo motoru ;) . Posto se pojam odnosi na inertnost turbine u odredjenom opsegu obrtaja. Resava se ugradnjom manjih turbina responzivnijih na nizim obrtajima, turbina sa promenljivom geometrijom, twin-turbo... 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aman što si bre ozbiljan toliko...
Motor za kosilice ,kome je klima uređaj druga kočnica,ne očekujem ja tu previše...ali sa gdrive 100 hoće da potpiše

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...