Jump to content
FAS Goran
Chuks

Fiat Marea 1.9 JTD - problem sa zadnjim kočnicama

Recommended Posts

Poštovani obraćam se u vezi problema sa zadnjim desnim točkom,u pitanju je KARAVAN fiat marea 1,9 jtd 2001 godište.

Naime,na zadnjem desnom točku zamenjeni NOVI delovi: paknovi,cilindar,samoštelujući mehanizam,crevo i problem je što desni točak i dalje koči upola slabije nego levi točak kada je u pitanju nožna kočnica.

Što se tiče ručne,ona hvata za oko!

Nisam pametan šta više da radim,zadnje što sam čuo je da postoji razlika između cilindara za limuzinu i karavan kada su u pitanju sami klipovi unutar cilindra.

Može li mi neko pomoći i da li je bilo sličnih kvarova?

p.s. Moram da napomenem da je provera kočnica vršena isključivo na istom tehničkom pregledu a na zadnjoj slici je merena sila samo na desnom točku i čudno mi je da pokazuje relativno dobar rezultat ILI JA GREŠIM!

Pozdrav Chuks N.Bgd

 

20170527_132458.jpg20170527_132509.jpg20170527_132629.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ti je normalno jer ih nisi mijenjao u paru. S vremenom će lijeva strana "naleć" i bolje će kočit. Naravno pod uvijetom da si dobro naštelao zadnje kočnice i da je korektor kočenja ispravan.

 

Tolerancija u razlici kočenja dva kotača je 25%

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Memphis jel možeš malo opširnije da mi objasniš,ne razumem kakve veze ima leva strana kad zadnji desni točak ne koči a inače i na zadnjem levom su menjani paknovi ako me to pitaš?

Memphis, da li možeš da mi objasniš gde se nalazi taj korektor kočenja?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino ne vidim da li je promenjen i dobos i u kakvom je on stanju...Ako imas mehanizam za stelovanje pakni ( a ne samostelujuce pakne -kod kojih je sistem malo drugaciji ), probaj da namotas tockic da se pakne sto vise priblize dobosu, pa kad stavis dobos da on tek onako ovlas kaci pakne. Rucna za to vreme odvrnuta do kraja iz kabine..Kad to namestis i vratis dobos, pritisni noznu kocnicu nekoliko puta jako da samostelujuci mehanizam odradi i ako treba jos pribije pakne uz dobos. Zatim podigni rucnu do  4-5 zuba , pa onda zategni sraf iz kabine da ti hvata na tom zubu. Sustina je da pakne budu sto blize dobosu, pa da manjom silom delujes na pedalu i da se klip sto manje izvlaci i tako dobijas efikasnu silu kocenja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takodje ako je zamenjen samo jedan cilindar, treba proveriti da li je je dobro odzracen sistem na toj strani, jer se vazduh sabija, pa pritiskom na pedalu ne dobijas adekvatnu silu..Mada na tom tocku i rucna hvata malo slabije, pa mozda ovo nije slucaj..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lomiša sve što si naveo je urađeno i vazduh ispušten, i naštelovani paknovi do samih doboša i ručna proverena ali i dalje desni upola slabije koči u odnosu na levi točak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/30/2017 at 10:56 AM, Chuks said:

Memphis jel možeš malo opširnije da mi objasniš,ne razumem kakve veze ima leva strana kad zadnji desni točak ne koči a inače i na zadnjem levom su menjani paknovi ako me to pitaš?

Memphis, da li možeš da mi objasniš gde se nalazi taj korektor kočenja?

Zamijenio sam strane.

 

Korektor kočenja se nalazi negdje ispod na sredini zadnjeg mosta. Prati lajtunge pa ćeš vidjeti di je točno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...