Jump to content
FAS Goran
ficha007

Klasika - Stilo 1.9 JTD SW

Recommended Posts

Veliki pozdrav za sve članove foruma. Iako sam član ovog izuzetnog foruma par godina, tek sada sam odlučio da predstavim svoj automobil.

Kao što se iz naslova vidi, vlasnik sam jednog od najpopularnijih polovnjaka danas u Srbiji. Fiat Stilo SW. Motor je 1.9 JTD 8v sa 116KS.

Proizveden je u januaru 2005. godine, a kupljen je na placu u N. Sadu 2008. godine sa veujem realnih 108.300 km na satu, jer ako se uzme neki prosek od 30-35.000 km godišnje koliko automobili na Zapadu prelaze mislim da je kilometraža realna, mada ne mora da znači. Plaćen je tada solidnih 8-000 EUR-a.

Po kupovini je urađen I veliki servis sa 108.700 km na satu, a potom i 2014. godine i II veliki servis. Godišnje ne prelazim kilometražu veću od 8.000 do 10.000km, a danas na satu ima 193.500km.

Od stvari koje su mu do sada rađene ističem sledeće ( male servise koje sam radio na 8-10.000km ne računam ):

 

- ceo prednji trap,

- remenica alternatora,

- pumpa za vodu,

- stavljen polovan protokomer

- hidraulični cilindar kvačila

- 2 selen bloka zadnja

- motor levog fara 2x

- kaiš kanalni dana

- prednji diskovi,

- PK kaiš - bio loš

- remenica radilice

- pranje EGR ventila,

- popravka brave gepeka

- prednje pločice 2x

Dakle za skoro 90.000km ovaj auto me je jako dobro služio i sa njime osim nekog normalnog održavanja nisam imao problema. U nekoliko navrata nosio sam se mišlju da ga prodam ili čak zamenim za Multiplu MK2 jer mi u toku godine jedno do 10-ak puta zatreba to jedno sedište viška, ali mi je sa druge strane mrsko ponovo i ispočetka ulaganje u polovnjak koji bi došao na njegovo mesto.

Ima i danas prostora da se ulaže u njega, moram da nabavim komplet šusplehova ( sva tri + plastiku ispod levog blatobrana ), ubaciti mu X-car ili nešto slično, ili staviti blendu + neki dobar player, alu felnice 16" sa adekvatnim gumama, odraditi ponovo selene pozadi...itd. Dakle prostora za sređivanje uvek ima.

Stvarno sam kada sumiram izuzetno zadovoljan sa ovim autom jer smatram da FIAT ima jako dobar odnos uloženo-dobijeno za ove prostore gde se gleda na svaki dinar kako prilikom kupovine tako i prilikom održavanja auta.

Najbolja varijanta bila bi rešiti neki novi automobil, npr. FIAT 500L ili Tipo SW ili možda i Dacia MCV Stepway, ali sam kao i svaki prosečni građanin ove zemlje u kreditima, pre svega stambenom ( o čemu postoji blog: "Gradim kuću" na adresi ficha007.blogspot.com ), ali i ostalim kreditima koji idu nekako pride i bez kojih se ne može zamisliti život u Srbiji danas.

Sledi mu sređivanje za more ( mali servis, provera klime, šusplehovi ) a u planu je i da se malo na mestima gde su ga kamenčići dohvatili malo zafarba da ne krene neka korozija. Takođe za zimu sledi i kupovina novog akumulatora, sređivajne muzike na gore opisan način...i još kojekakve sitnice.

 

DSCN0098.JPG

DSCN0100.JPG

DSCN0101.JPG

DSCN0103.JPG

DSCN0104.JPG

DSCN0106.JPG

DSCN0108.JPG

DSCN0112.JPG

DSCN0113.JPG

DSCN0128.JPG

DSCN0134.JPG

DSCN0135.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep auto, lepo da te služi. :)

Ako nemaš za novi, ne treba ni ovaj da menjaš. Svaki polovnjak je mačka u džaku, a ovaj znaš u kakovom je stvarno stanju i to je to. Pošto oni imaju dobru limariju, godine ne treba još da te brinu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci, ima jos Stilo "starih kajli" na forumu :). U malo ranijem intervalu kao i ti sam pazario, otprilike za iste novce. Razlog zbog koga ga za sada jos uvek "teram" je izuzetno poverenje koje imam u auto koji me za jace od 9 godina nikada nije izneverio na putu, a obisli smo sa uzivanjem ceo region. Iz mog iskustva pravi tenkic, robusna kombinacija motora i menjaca, povoljno odrzavanje, lepe vozne karakteristike uz racionalnu potrosnju... Moje zamerke su nedostatak 6. brzine na Getragu i malo kvalitetnijih i lepsih sedista i delova enterijera.

Da te i dalje lepo sluzi, dok ne odlucis da ga konacno zamenis :) , a mesta za sredjivanje uvek ima. Kako ti dihtuje levi far, s obzirom da kazes da si na toj strani 2 puta menjao motorice?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista bre ne fali petobrzincu, em je vecan em za moj pojam i nije spor. 2750rpm na 140km/h je ok, voleo bih i ja da je 2500rpm na 160km/h al ako bih tu cenu morao da platim sa onim M32 onda neka hvala. Samo bi falilo jos da je i 2.0mjt u toj kombinaciji i zurka bez prestanka :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu da kažem da neki put ne pogledam neki drugi automobil, ali u poslednje vreme sve više gledam ili mlađeg Stila, pogotovo MJT sa 140-150KS ili čak Cromu u toj nekoj "konjaži" kao zamenu za moga, ali kao što sam rekao došla bi u obzir i Multipla. Mišljenja sam da je kod Fiata nekako najbolji odnos uloženo - dobijeno, a pre svega tu mislim na održavanje. Kasnija prodaja u smislu cene ne ide mu nešto na ruku, ali ja lično nisam u fazonu česte promene kola, tako da ću ga verovatno i dalje voziti, a danas sutra možda dođe u obzir kod podmlađivanja neki iz poslednje godine prozivodnje, naravno SW ili Croma, takođe iz poslednje godine proizvodnje. Sa ovim autom zaista nisam imao nikakva loša iskustva, tako da od mene ima samo pozitivne ocene. Malo mi je problematičan jedino svetao enterijer, ali šta je tu je. Mlađi su sa tamnijim enterijerom.

Edited by ficha007
U pogledu levog fara, za sada dobro, a skoro sam i polirao farove

Share this post


Link to post
Share on other sites

I stariji :) , obicno su oni sa svetlijim enterijerom pocetkom restyle.

2 hours ago, MS PK said:

2750rpm na 140km/h je ok, voleo bih i ja da je 2500rpm na 160km/h al ako bih tu cenu morao da platim sa onim M32 onda neka hvala.

Getrag petobrzinac je za magistralu extra, ni jedne primedbe (sto se vidi i po potrosnji, koja u tim uslovima moze da se spusti na smesne vrednosti). Zbog uzivanja u voznji, kada god mogu izbegavam autoput, pa mi nedostatak 6. brzine i ne smeta bas toliko. Ali svakako se ne bih se zalio da ju je imao, i koja bi mu za krstarenje autoputem za nijansu oborila rpm.

M32 je vec odavno po zlu cuven u dosta modela, npr. na Bravu je isao na 1.6 dizele, ali mislim i na 1.4 benz turbake. Srecom, na 2.0 MultiJet je isao F40 (sertifikovan za 400 Nm torque, naspram 320Nm kod M32). Ubedjen sam da su neke stvari oko mehanike na novijim modelima namerno "propustili".

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eee, pozdrav Martine. Vidim da si čitao blog. Vidi, prošle godine smo postavili izolaciju, ima tema i slike na blogu...krenem ti ja da se raspitujem za neki auto kredit da menjam Stildžu uz neku novčanu doplatu, a završim sa gotovinskim kreditom za izolaciju.:D. A Stildža osta kod mene. U svakom slučaju ne žalim se. Družićemo se nas dvojica još neko vreme. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako i ja...umesto zamene auta - rešim da radim izolaciju i fasadu.

 

Pa ove godine, umesto zamene auta - duselim sprat (osim kupatila), pa refinansirao kredit od prošle godine. :)

 

Dobar Stilo bre - ako ne pravi neke veće probleme, nemoj ni da menjaš, bar dok ne prođe taj gotovinski kredit. Jedino što mi bode oči jeste korman. Njega bih zamenio u roku odmah. 

 

 

Inače, da pohvalim blog za izgradnju kuće - jako detaljno napisano i otprilike u 90% sam imao iste troškove kredita i izgradnje kao i ti. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Martine u pravu si za volan. I mene počinje opasno da nervira i smeta, tako da je on među prvima da ode. E sad imam jedno pitanje za poznavaoce. Naime od kuma koji takođe ima Stila karavana dobio na poslugu fabrički CD sa mp3 funkcijom. Imam nameru da ga zamenim umesto moga takođe fabričkog CD-a. Da li ću imati problem sa kodom i kako da saznam koji je njegov kod. Ovo radim kao neko prelazno rešenje dok ne rešim neki xcarlink ili nešto slično,a da imam da mi nešto ćakula do mora. Takođe, pošto sam dobio samo jedan ključ hteo bih da rešim još jedan ali da ima funkciju daljinskog otključavanja. Koliko košta to zadovoljstvo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se radija tice, ocitaj sa njega ID broj koji pocinje sa "M.....". Postavi ga u ovu temu i neko od nas ce ti generisati kod:

Kod svake menjaze fabrickih uredjaja, moraces ponovo da ukucavas Code, posto se isti pamti u Body Compu auta.

Sto se volana tice, mozes da ubacis bilo koji drugi Stilov fabricki sraf na sraf. Uz malo truda i odgovrajucu spulnu, moze se ubaciti i kozni MF volan sa komandama za radio.

Sve u vezi kljuceva imas na ovoj temi, najbolje da pregledas njen kraj posto su tu aktuelne cene:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i ovde da postavim broj i podatke o CD-u sa mp3 funkcijom koji hoću da ubacim u svog Stila, pa ako neko može da generiše kod bio ih mu zahvalan jer imam nameru da ovih dana kada budem rešavao mali servis rešim i ovaj CD.

 

FIAT part NO:  735374219

M014893

Share this post


Link to post
Share on other sites

0979

Edit: Tek sad videh da je kolega ostavio Code u ICE podforumu.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema na cemu, u kolegino i licno ime.

Tu smo da se druzimo i pomognemo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 193.216km urađen mali servis sa svim filterima i uljem. Zamenjen jedan grejač, i dve sijalice u oba fara. Jedna je pregorela ( desna ) ali smo obe zamenili. Takođe stavljen komplet šusplehova, dakle sva tri, i levo plastično potkrilo.

Koristim priliku da se kolegama sa ovoga foruma još jednom zahvalim jer je i radio "propevao", odnosno kod koji mi je generisan se pokazao dobro, tako da sada uživam u mp3 muzici.

 

Idemo dalje, što bi rekao sada već pokojni Gaga Nikolić u istoimenom filmu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da zapljunem da sam u periodu od 01.07.2017. pa do 12.07.2017. godine bio sa porodicom na letovanju u Grčkoj. Jerisos na Atosu.

Krenuli smo u 20.00č i prešli oko 860km uz povremena zaustavljanja. Posle oko 860km kompjuter pokazao potrošnju od 4.8l/100km, ali klima nije bila paljena jer se putovalo noću. Prosečna brzina 95km/h.

 

Tamo smo "ubili" jedno 300km po okolnim plažama, i onda opet povratak kući...sve u svemu 2020km nakon čega je bord komp pokazao prosečnu potrošnju od 5.5l/100km uz konstantno upaljenu klimu u povratku.

 

Ja sam izuzetno zadovoljan obzirom da je ovo moje prvo more posle mnogo godina, prva neka velika vožnja "iz cuga" što se kaže, i da je auto put podneo fantastično, bez da se "zakašlje".

 

To se ne bi moglo reći za moga kuma koji je vozio identičan Stilo SW, samo godin dana stariji od moga ( 2004. godište ) koji je imao peh da mu pred sam kraj puta, na kilometar od smeštaja crkne alternator....suma summarum 270 EUR nov jer nikako nije mogao da reši polovan, a i Grci su mnogo lenj narod da vitlaju polovan ili da mu remontuju...

 

Slede slike punog, pred put i punog prilikom kretanja iz Jerisosa.

Slika_br_1a.JPG

Slika_br_28.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Došlo vreme za zamenu akumulatora. Bacih pogled na papire, kad sam uzeo ovaj moj prethodni....uuuu, davno beše to.

 

Februara 2012. godine pazarih crvenu slovenačku "Toplu" na 150.600km. Dugo, lepo i verno me je služila, pogotovo jer auto nije garažiran. Prošlu sezonu, na onim gadnim minusima je prvi put bila malo dopunjena, kada posle jedne duge i hladne zimske noći nije htela ni da "bekne". Dopunjena, sa teškom mukom je upalila vernoga "Stildžu", ali sam već tada bio svestan da sledeću zimu ne bi trebalo da dočekujem nespreman.

 

I evo, u blagom decembarskom minusu već je počela da pokazuje znake umora, pa ko velim, red je došao da se rastajemo.

 

Kako sam veran brendu koji me je tako dobro i dugo služio, pazarih po sistemu staro za novo ponovo "Toplu", malkoc jaču...cirka 78Ah, jer ko velim - od viška glava ne boli.

 

Red veličina....11.000 dinara i koji dinar pride. Ali...preko pet i po godina verne službe, juče na satu 199.030km, dakle skoro pa 50.000km sa prethodnim "kumulatorom"...malo li je.

 

Daj Bože da potraje kao i prethodna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mog kupio sa toplom koja je imala tada jos godinu garancije...neke 2012 cini mi se :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topla je odličan akku a cene su definitivno visoke... Nekad bilo marka/Ah pa nam bilo skupo a sad je skoro pa 1,5eur/Ah 

 

Meni je btw Fiamm akku iz prve ugradnje, 2005god.   B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...