skile86 538 Posted November 18, 2019 (edited) Tako nekako. Rekao bih da trokira. To se desava 1 min od paljenja i traje par min. Cim se malo zagreje, sve je ok. Ja sam mislio da lupa zamajac, ali majstor kaze da se zamajac ne cuje tako tj da motor trokira iz nekog razloga. Ovo sto se trese slika to je od mrdanja motora. Edited November 18, 2019 by neshaoct popravio YouTube link Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted November 18, 2019 Da je 1.7 cdti, 99% sa ovim simptomima bi u pitanju bio regulator pritiska. Možda je to i ovde slučaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted November 18, 2019 Da video sam gomilu klipova na netu sa 1.7 motorom i problemom sa senzorom pritiska tj scv-om. Videcemo sta ce ovde da ispadne na kraju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted November 18, 2019 Ah, kakav traktor, divno prede Da li dijagnostika (ako je kačena) išta očitava od parametara da je sumnjivo ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted November 18, 2019 Proveri konektore dizni za pocetak 1 skile86 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted November 18, 2019 To je i meni palo na pamet, samo jos da vidim kako se to radi. :-) 9 minutes ago, ISV_01 said: Ah, kakav traktor, divno prede Da li dijagnostika (ako je kačena) išta očitava od parametara da je sumnjivo ? Ono sto sam ja uspeo da ispratim na dijagnostici je u redu. Trazeni i dobijeni pritisak u railu se gadja 99.99%. Razlikuje se malo trazeni i dobijeni boost pressure, ali mislim da to nema veze sa ovim problemom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted November 18, 2019 Nema šanse da je SCU, to bi se jasno videlo na dijagnostici, i ne bi prestalo zagrevanjem motora. Pre mi se čini da treba neka rekalibracija ("Relearn") jer je ECU verovatno kompenzovao za prljav EGR, MAP i MAF... Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted November 18, 2019 Da li je moguce da to mora da se radi posle svake takve intervencije? Probacu da iscackam nesto na dijagnostici. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted November 18, 2019 Problem ti je vezan za sistem ubrizgavanja svakako, moguce da je neki od konektora, jer se otpor struje menja sa temperaturom, to je bas malo, u teoriji zanemarljivo, ali znam za par slucajeva gde je to bio problem. Sa druge strane moguce da je neka od dizni malo losija i da stopa malo kada je hladna. Najbolje bi bilo ako imas nekog bosistu dobrog u kojeg imas poverenja da te nece odrati i naplatiti nesto sto je ispravno da pregleda dizne, vidi kakvi su konektori, elektronika u dizni, kakve su korekcije na probnom stolu itd. Testiranje svih dizni te kosta tipa 50-60e i par sati vremena, a imas posle crno na belo stanje stvari. Plus ih ocisti bosista svakako bolje nego bilo koji aditiv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted November 18, 2019 To sam svakako planirao da odradim tj da proverim dizne pa da i sa njih sklonim sumnju, ako je sve u redu. Ovo sto si napisao da je potrebno naci dobrog a postenog bosistu je kljucno. Neki predlog? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted November 18, 2019 Dmitrović. A da l' ima jeftinijih, u to ne ulazim. 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17454 Posted November 18, 2019 1 hour ago, skile86 said: Neki predlog? Opet ja ... 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 18, 2019 Ovde se jasno vidi da prekida - secka a moze biti svasta ovako napamet, lici na regulator, diznu samu ili konektor ili neku glupost totalnu. 2.0 je to , svasta moze da bude Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted November 19, 2019 Au da, ovaj ga bas lupeta... Menjao sam gumicu, ali sve sto ona uradi je da skrati vreme trajanja lampice, mislim bar ono sto mozemo da primetimo na prvu. Ovo da si nam pokazao klip pre zamene gumice - ja bih ti rekao -ovo nije do toga-...ali u svakom slucaju dobro da si gumicu zamenio. Vidi se i na slici da je gotova. Ja planiram da je menjam na svakom velikom servisu, tj evo sada za nekih 15-ak hiljada Mene kada je zezao konektor na dizni, rad motora je bio skroz polupan naravno, ali bez ovih nekih udara sa klipa, i jedva sam auto dovezao iz NS do Karlovaca... Ja ovde tipujem na sami diznu bas... Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted November 19, 2019 Nisam ni mislio da se ovo desava zbog gumice tj nju bih svakako zamenio. Citao sam da kada ona izgubi svoju funkciju, radilica se "podmazuje" vazduhom umesto uljem bar neki period. Video radilicu na 2.0 Sediciju koja je sva u risevima a stradala je zbog gumice. I meni mirise na dizne nazalost, tako da ce to svakako ici na proveru, samo da smislim gde. Mislim da je bolje da odem u neki servis gde oni skidaju dizne, kako bi mogli i konektore da provere. 12 hours ago, Ivan said: Opet ja ... Pera lozac. Kad ja uzmem MA motor nadrljao si. 1 Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted November 19, 2019 Idi bas kod bosiste, da ih on skida, jer onda nemas posle problem na relaciji majstor-bosista, nisu dobro montirane i/ili iskodirane, nije ovo, jeste ono. Kada dobijes od bosiste papir sa stanjem svake dizne crno na belo onda ces videti sta i kako dalje. 1 skile86 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17454 Posted November 19, 2019 4 minutes ago, skile86 said: Pera lozac. Kad ja uzmem MA motor nadrljao si. Nemoj samo taj, kazu najgori... Imas Vagenov TFSI koji se proslavio . Quote Share this post Link to post Share on other sites
S.V.E.T.A. 125 Posted November 19, 2019 Vidim da se pominju gumice kartera pa reko da iskoristim priliku da pitam ako vlasnik teme nema nista protiv Interesuje me da li taj "problem" sa gumicom kartera postoji i na 1.6 mjt varijanti? Znam da je blok drugaciji ali su neka resenja slicna ako ne i ista... Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted November 19, 2019 (edited) Ista gumica, ista situacija... Edited November 19, 2019 by Milutinac Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted November 19, 2019 @dekirs je menjao na Bravu 1.6, tako da je sve isto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
S.V.E.T.A. 125 Posted November 19, 2019 (edited) Jel veliko cimanje da se ta gumica zameni, cuo sam nesto da menjac mora dole a mozda i ne? Razmisljam da na malom servisu to odradim, uglavnom ja nemam nikakav problem u radu i nista mi ne izbacuje na tabli vezano za to. Jedino sto mi se lampica ulja pri prvom paljenju ne ugasi trenutno vec posle oko 2 sekunde. Mislio sam da uglavnom na 2.0 motorima menjaju te gumice a za 1.6 ne znam... Edited November 19, 2019 by S.V.E.T.A. 1 toma ks reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted November 19, 2019 Menja se i na 1.6, obavezno zameniti ako nije neko menjao do sada. Samo to nije bas jeftino da se ne iznenadis kada vidis racun Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted November 19, 2019 Mene je izaslo 8k sa sve gumicom. 1 dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted November 19, 2019 40 minutes ago, S.V.E.T.A. said: Jel veliko cimanje da se ta gumica zameni, cuo sam nesto da menjac mora dole a mozda i ne? Razmisljam da na malom servisu to odradim, uglavnom ja nemam nikakav problem u radu i nista mi ne izbacuje na tabli vezano za to. Jedino sto mi se lampica ulja pri prvom paljenju ne ugasi trenutno vec posle oko 2 sekunde. Mislio sam da uglavnom na 2.0 motorima menjaju te gumice a za 1.6 ne znam... Ma kakav crni menjac...nije ni na istoj strani motora... Skida se karter i gumica je odmah tu. U principu nije velik posao ali nije bas ni za Do-It-Yourself. Ok je ako se ugasi za 2 sekunde...ali kad bi je skinuo pa uzeo u ruku video bi da bas i nije gumena kako bi trebala biti...s obzirom da je ti vec jednom nisi menjao od kako su kola kod tebe. Kazem videcemo kakva ce moja biti, planiram da je menjam posle 60-ak hiljada Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted November 19, 2019 Bas me zanima kako izgleda posle 60k. Quote Share this post Link to post Share on other sites