Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

BMW 320d E91, 2006. automatik. Uvoz iz Holandije od prvog vlasnika, na satu 118.000km po mojoj proceni ima 300.000. Unutrasnjost kao i spoljasnjost auta solidno ocuvana, svako dugme, vratanca rade i vidi se da nije bas da se nije vodilo racuna o autu.

Sto se tice opreme ima sve sem grejaca sedista i mozda nesto sto ja ne znam da bi mogao da ima. Ono sto bih istakao su nocna svetla spoljnih kvaka, izvlacenje potpore za noge iz sedista ne znam kako se strucno to zove, alpina ozvucenje sa vuferom ispod sedista, navigacija, kick down gas, naduvavanje bocnih jastuka naslona, senzori za svetla i kisu, osvetljenje cele kabine...

Presao sam par stotina kilometara i ne moze se ostati ravnodusan prema ovakvom automobilu. Jednom recju prava masina za gaziti u crveno. Pozicija vozaca je dosta niska zato kada se postavis nema mrdanja. Motorni prostor koliko sam mogao pogledati nema nikakvih spornih tragova nekih ostecenja, curenja ulja, auspuh suv ni trunka dima.

Menjac- sta reci sem da sam potvrdio svoju zelju za bas ovakvim vidom transmisije, kikdaun i odletis iz mesta kao pracka. Gepek sa automatskim podizanjem zadnje roletne, zastitna zavesa za odvajanje gepeka od kabine...

 

*****Odmah da zamolim kandidate foruma koju popularnost sticu postovanjem sto veceg broja besmislenih komentara a ne doprinose kvalitetu foruma i koji nemaju nista lepo reci, da zaobidju ovu temu sa svojim negativnim komentarima.***** 

 

IMG_20170519_071915.jpgIMG_20170519_195413.jpg

IMG_20170519_195416.jpgIMG_20170519_195422.jpgIMG_20170519_195442.jpg

IMG_20170519_195426.jpgIMG_20170519_195453.jpgIMG_20170519_195432.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ja ću prvi da se upišem :P

Svaka čast za auto, ako si hteo tako nešto i našao to, da uživaš u vožnji :), i da se što manje zlopatiš sa kvarovima i majstorima. 

Nego, kako to može dizel, pa još automatik da te vuče da ga uteruješ u crveno? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takođe se poridružujem čestitkama!!!! :respect:

Da te služi bez ikakvih problema i samo pun gas!!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

cestitam,svaka cast,mocan je skroz a2006to,a kakvi su tek bembare nove i sta sve imaju od opreme,

super izgledas a koliko ima kilovata i kakav je osecaj u odnosu na Astru sto si imao

sa srecom da je vozis

Share this post


Link to post
Share on other sites

120kW ili oko 163ks ide kao blesav. Nemas osecaj da je dizel jer tako lako sam menja brzine da samo osetis lagan prenos i trzaj i ako stisnes gas do daske, osetis da klikne nesto kod gas papucice i spusti se stepen prenosa i auto poleti. Ima mod za rucno saltanje brzina a ako ne menjas a obrtaji dodju u crveno auto sam promeni tako da je to za trkanje prava zabava. Mogu misliti sta znace ovi novi. Dovoljno je da vam kazem da radio sam pronalazi i memorise radio stanice kako se krecete i vi samo dzojstikom menjate stanice. Nema search pa stiskaj dok ne ubodes. Mala stvar ali samo pokazuje do koje perfekcije idu ovakvi automobili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa srećom.

A eto i odgovora na novo ili polovno. Dobar polovan auto treba trađiti, imati strpljenja i čekati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda očuvano, na ovom krem enterijeru bi se baš videlo sveeee od tragova, ali izgleda dobro. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fantasticna bembara

Premium automobili se razlikuju bas na velikoj kilometrazi, kvalitet materijala dovodi do toga da izgledaju kao novi iako su presli i presli..

nasi Fiati i slicni automobili se na 300.000 prepoznaju da su presli neke kilometre, onaj cuveni trio izgleda kao iz salona ako je odrzavan.

 

Moje misljenje je da su Bavarci poprilicno sofisticirani, a i kad je dizel, BMW je BMW tu nema price.

 

Ova trojka E90/91 ce naslediti popularnost E46ice sigurno :)

 

Cekamo utiske kad predjes jos km, a slike mozes i odma :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan od lepsih karavana. Da ga vozis sa srecom i da se nauzivas u svakom kilometru. Mnogo me zanima potrosnja, ako budes merio od cepa do cepa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima.

Sto se tice potrosnje do Palica i nazad 5.8l po bordu 120-140autoput i kroz naselje par km. Po gradu od 8-10 po bordu.

Sto se tice poredjenja ovog auta i astre nebo i zemlja nito se mogu porediti sve je drugacije. Astra ima neke svoje prednosti a ovaj neke druge. Isao sam 210km/h da vidim koliko moze i moze jos preko toga ali nisam smeo vise, mozda jedno mkada budem isao preko Nemacke x) negde. Bice jos fotki cim stignem da ga operem i uslikam, prijalo bi mu dubinsko pranje jer je trpih svetle boje. Nikakva cipovanja za sad, samo sipaj i vozi ako bog da.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepa Bengula,da se navozaš sa njom bez većih kvarova i da se ne nerviraš kao pre oko sitnih ogrebotina ;)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlican izbor! Nek je sa srecom...

 

Jedan od retkih dobro napravljenih BMW-ovih 2.0 dizela je bas ovaj 120kw.

 

Odlicna oprema, ako ima i xenon to je to ;)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za ogrebotine sam se nervirao na astrici jer je bila nova i greota od boga a za ovo kao i za cromu bole me cosak hoce li ga izgrebati ili ne.

Nema ksenone i dnevna svetla krugove te-angel eyes ili kako vec zovu, obicni su farovi. Sad prvo dubinsko pranje celog automobila a ako on bude sluzio kako treba dobice i biksenone :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitam ti na kupovini, nego ne ispratih sta se desilo sa astrom, nije ti odgovarala, prodao si ili nesto drugo?

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja da cestitam na prinovi :). Najbitnije je da si ti zadovoljan izborom, ostalo se vise manje sve da srediti ;).

 

Mene zanima otkud izbor BMW i karavan izvedba? Pitam iz razloga sto se licno dvoumim sta u narednom periodu gledati. Po citanju i gledanju auta ne dobijam veci prostor ako bi recimo uzeo slicno (neki BMW 320d) sem karavan izvedbe. O kvalitetu materijala i snazi motor necu diskutovati :)

 

P.S. da ima Fiat nesto novije da mi se svidja vjerovatno bi ostao na istoj marki :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitam. :)
Valjda ce se ovaj zadrzati duze u porodici ;)

Inace dobar motor i auto, jedino sto mi se nije dopalo su staklene povrsine, kao u tenkicu. Sve su blizu i male.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Firma za koju radim mi je obezbedila organizovan put do posla i nazad tako da sad necu prelaziti 10.000km godisnje jer ne prelazim kao do sad svaki dan 150km, a da drzim astru da propada na parkingu i da gubi na vrednosti i da je farbam sa kasko nije bas najbolja ideja a ni jeftina. 

Peta vrata su mama jer uvek bude prilike da se nesto kabasto prenese a u astricu limuzini nisi mogao nista slicno staviti i nije prakticna uopste. Imam klinca pa je tu motoric, biciklic za guranje pored kolica i svasta nesto sto u astri nije moglo da stane bez rasklapanja i magije.

Odluka na bmw je pala jer sam gledao audi, mecku i bmw zbog automatskih menjaca jer imaju najpouzdanije transmisije ovog tipa a i realno da vidim da li je bmw stvarno takav kao sto pricaju. Ovaj primerak sam uzeo jer sam ja mislim naisao na dkbar primerak, vreme ce pokazati. Sve sto sam cuo za bmw pored toga da su mame na putu i da su jako skupi za odrzavanje. Onda zovem majstora koji je odrzavao kromu i pitam za odrzavanje i malo se raspitam oko svega: mali servis 9k za kromu za bmw 12k i to ako menjam sve filtere a njegov filter za ulje se ne menja nego valjda na 60k tako nesto.... Remenica radilice za kromu 8k, za bednu lagunu iz 2001.je 13k za bmw 15k. Branici od 70-100e u super stanju, farovi 50-60e, za punta sam mami platio polovan far 50e, kvake za kromu 25e komad promeni oih cetiri imam jos dve da prodam ako treba nekom :) Znaci nije to nista toliko drasticno veliko a ako je stvarno pouzdan kako pricaju onda nece ni biti potrebe za menjanjem tih delova. Naravno, ja ne krijem mane svojih automobila pa to javno iznesem jer za to i sluze forumi da se podele i lepe i lose stvari. Da se iznesu svoja iskustva zasnovana na reqlnim cinjenicama... i onda budem predmet sprdnje clanova foruma kako nisam nikad zadovoljan kolima i slicno. Sa stilom sam presao 50k za malo jace od godinu dana, kroma 45k za malo jace godinu dana, c4 10k za tri meseca, astra 19k za 9meseci. Znaci terao sam ja dosta km godisnje i merodavan sam da napisem sta po meni valja a sta ne. Kod stila sam cackao mecku i najebem, jbg neiskusan prvi auto. Croma prodata sa falicnim menjacem dok to nisam skontao opravio sam sve nosace motora, sajle menjaca 200e i cetiri rucice, dva mehanizma prozora. Popizdeo sam na cromu i na rucice jer su me tri puta ostavile van auta da sam ulazio kroz gepek a svaka opravka 50e. C4 ne bih komentarisao.....astrica znate i sami kako mi je uvaljena nova ali aj i to sam sredio sa tonu zivaca. Sad aam pppizdeo i kupio pravog nemca pa cemo videti, ne prelazim puno km pa se nadam da cu biti miran par godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znas kako,tek sa 5-com ces shvatiti sta je bmw.Uzivaj

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji je to tip automatskog menjača sto je u njemu? Jel ima pretvarač obrtnog momenta i koliko je servis menjača, ulje i filter?

Kad ga salta naniže, jel ide jednu po jednu brzinu ili može iz 5-te u 3-ću, recimo?

 

Sent from mighty voodoo magic

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast na izboru. I meni je sledeci izbor vjerovatno automatski mjenjac. A BMW kao predvodnik toga dobar izbor. Neka te dobro sluzi.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@voodoons ne znam koji je menjac i oznaka u njemu nisam se bavio time. Kada rucno saltas imas indikaciju u kojoj si, sto sam radio jednom u vecoj brzini, islo je postepeno ali nisam imao priliku da ga teram pri nizim brzinama pa da vidim da li ce ici u trecu iz pete ako sam dovoljno usporio i slicno. Mogu testirati jednom prilikom. Kada teram na D ne znam u kojoj je brzini nemam indikaciju sem D na bordu. Samo gas i kocnica ni ne gledam, zeleno na semaforu pustis kocnicu on polako krene, dodas gas on sve radi ostalo, kakvo kocenje saltanje i da li ces u 4 ili 3 bulevarom :)

 

@voodoons servis je od 250-500e i radi se jednom u 150k km

 

Edited by Bumblebee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda ne možeš ni znati da li salta jednu po jednu... negde sam procitao da BMW ima jedan menjac pandan VW DSG iliti S-tronucu iz Audija pa rekoh da li je kod tebe taj... oni saltaju na gore za 8ms i može da prebaci iz bilo koje brzine u bilo koju posto su po mehanici manuelni menjaci...
Kod tebe je onda automatski menjac sa konvertorom obrtnog momenta i planetarnim zupčanicima...


Sent from mighty voodoo magic ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uvek mozes verovatno da prebacis u manuelno saltanje i skontas u kojoj si trenutno brzini. Tesko mi je da poverujem da ce da preskace brzine osim ako ne vozis u petoj-sestoj pa nabodes kickdown i komp preracuna da mu je 2 brzine nize prava mera u tom mementu. Kako to mehanicki izvodi.. nemam ideju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...