Jump to content
Sign in to follow this  
sasa ns 2

Lancia Nuova Delta 1.4 TJet - pada vreme otvaranja dizni

Recommended Posts

Malo duži uvod.

Menjan semering radilice, majstor nije dobro uzubio kaiš-radio bez alata. Upalio grešku loše uzubljen kaiš i gasio plin prilikom srednje jakog ubrzanja. To je utvrdio plinaš jer smo mislili da opet gasi plin kao i zimus, ali je bio loš plin i to se sredilo čim je otoplilo. Na plinu i na benzinu se isto desava. Pada vreme otvaranja benzinskih dizni sa 2.1 na 1.6 na leru. Tom prilikom nastaje jako lagano podrhtavanje motora koje ako ti neko ne kaze da postoji se jako tesko primecuje.

Potpuno iskljicili plin, potrosili ga iz instalacije i opet isto. Plinas kaze idi uzubi kais i sredi ovo sa diznama pa dodji. Kais uzubljen kod drugog majstora sa alatom i on radi samo fiate lance i alfe i ima isti agregat ko moj u novom bravu, nadje da kompjuter pokusava da nasteluje klapnu gasa na mesto jer ne stoji pod dobrim uglom i zato podrhtava. Tog momenta nisam shvatao kakve to veze ima saotvaranjem dizni. Resetuje komp.

 

Očisti leptir i osovinu klapne i to se smiri, radio desetak minuta kako treba, ali i dalje uopste ne spominje dizne. Ja platim i sretan odem kod plinasa, kad opet isto. Veme otvaranja pada posle normalnog rada od 2.1 u leru od minut dva na 1.6 i tako radi opet minut dva pa se stabilizuje. Ja se javim majstoru on kaze ako nisi zadovoljan vraticu pare ali ne zelim vise da popravljam taj kvar.

 

Sad mi ostaje da nadjem majstora koji znaali samo u Novom sadu, a i da se informisem o mogucim uzrocima problema ovde na forumu. Ako neko ima slicna iskustva nek da neki savet

Zaboravih da napisem da u svim ostalim rezimima rada auto dobro radi-dobro pali, normalno trosi i dobro vuce. Ako se dobro secam broj obrtaja na leru ne pada nego samo vreme otvaranja dizni i blago podrhtavanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj savet ti je da to ne voziš i da odmah dogovoriš termin kod Gorana.Ili da voziš veoma lagano. Tako se obično ponaša auto kada nije dobro uzupčen. Ako pali grešku šta tu ima da se priča njie dobro uzupčen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

posto sam bio opsiran propustio sam da napomenem da kad je ponovo uzupcen kais ugasio gresku, jer ni nebi otisao od majstora sa greskom.Ja bi rado otisao  u zemun ali je uvek bolje popravljati motor u svom mestu jer posle  je muka odlaziti  negde sto puta a kamoli ako je to daleko

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedan mladi majstor mi kaze da proverim neki evap ventil,da kad on otvori -proveris glinericom mora da dodje do blagog podrhtavanja i  da je to normalno i  kad on zatvori podrhtavanje prestaje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sasa ns 2

 

Je l i ovo tvoj nalog @sasa ns 1? :D 

 

Nego...zašto si ubeđen da je kvar ako pada vreme otvaranja dizni? Nisam siguran da to vreme treba da bude fiksno (uvek isto), jer ni dizne ne ubrizgavaju uvek isto goriva...

Povezujem sa pričom koju su mi davno (dok sam vozio Stilo 1.6), pričali...da dizne najviše ubrizgavaju goriva kada je motor hladan. To ''najviše'' je i do 30% više nego kada motor dođe do radne temperature. Zato se problemi sa diznama (treba im čišćenje i/ili remont), uvek najviše pokažu prilikom prvog paljenja, naročito zimi.

E sad...možda nisam najbolje razumeo, ali kod tvog auta vreme paljenja se promeni nakon što motor krene da se zagreva, i ostane to vreme...ili i nakon što se zagreje vrati na onu prvu vrednost?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rad na leru ugrejan motor od 60-90 stepeni radi mirno sve  u redu i samo odjednom krene da pada vreme otvaranja dizni na 1.6 sa 2.0 . tom prilikom se javi blago podrhtavanje pa posle nekog vremena stane,pa opet ponovo.Isto i na benzinu i plinu, i na raskacenom i potrosenom plinu.Pod obrtajima,na kompu  ne obara i u  voznji se nista ne oseti.Pregreje se motor upali ventilator  vreme otvaranja se poveca i ne pada,kad se upali klima isto.Moguce je da u voznji isto obara ali posto je vreme  povecano zbog gasa ja nista ne osetim-majstor kaze da tako treba-da tao radi evap ventil kad pusti paru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×