Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
sasa ns 2

Lancia Nuova Delta 1.4 TJet - pada vreme otvaranja dizni

Recommended Posts

Malo duži uvod.

Menjan semering radilice, majstor nije dobro uzubio kaiš-radio bez alata. Upalio grešku loše uzubljen kaiš i gasio plin prilikom srednje jakog ubrzanja. To je utvrdio plinaš jer smo mislili da opet gasi plin kao i zimus, ali je bio loš plin i to se sredilo čim je otoplilo. Na plinu i na benzinu se isto desava. Pada vreme otvaranja benzinskih dizni sa 2.1 na 1.6 na leru. Tom prilikom nastaje jako lagano podrhtavanje motora koje ako ti neko ne kaze da postoji se jako tesko primecuje.

Potpuno iskljicili plin, potrosili ga iz instalacije i opet isto. Plinas kaze idi uzubi kais i sredi ovo sa diznama pa dodji. Kais uzubljen kod drugog majstora sa alatom i on radi samo fiate lance i alfe i ima isti agregat ko moj u novom bravu, nadje da kompjuter pokusava da nasteluje klapnu gasa na mesto jer ne stoji pod dobrim uglom i zato podrhtava. Tog momenta nisam shvatao kakve to veze ima saotvaranjem dizni. Resetuje komp.

 

Očisti leptir i osovinu klapne i to se smiri, radio desetak minuta kako treba, ali i dalje uopste ne spominje dizne. Ja platim i sretan odem kod plinasa, kad opet isto. Veme otvaranja pada posle normalnog rada od 2.1 u leru od minut dva na 1.6 i tako radi opet minut dva pa se stabilizuje. Ja se javim majstoru on kaze ako nisi zadovoljan vraticu pare ali ne zelim vise da popravljam taj kvar.

 

Sad mi ostaje da nadjem majstora koji znaali samo u Novom sadu, a i da se informisem o mogucim uzrocima problema ovde na forumu. Ako neko ima slicna iskustva nek da neki savet

Zaboravih da napisem da u svim ostalim rezimima rada auto dobro radi-dobro pali, normalno trosi i dobro vuce. Ako se dobro secam broj obrtaja na leru ne pada nego samo vreme otvaranja dizni i blago podrhtavanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj savet ti je da to ne voziš i da odmah dogovoriš termin kod Gorana.Ili da voziš veoma lagano. Tako se obično ponaša auto kada nije dobro uzupčen. Ako pali grešku šta tu ima da se priča njie dobro uzupčen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

posto sam bio opsiran propustio sam da napomenem da kad je ponovo uzupcen kais ugasio gresku, jer ni nebi otisao od majstora sa greskom.Ja bi rado otisao  u zemun ali je uvek bolje popravljati motor u svom mestu jer posle  je muka odlaziti  negde sto puta a kamoli ako je to daleko

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedan mladi majstor mi kaze da proverim neki evap ventil,da kad on otvori -proveris glinericom mora da dodje do blagog podrhtavanja i  da je to normalno i  kad on zatvori podrhtavanje prestaje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sasa ns 2

 

Je l i ovo tvoj nalog @sasa ns 1? :D 

 

Nego...zašto si ubeđen da je kvar ako pada vreme otvaranja dizni? Nisam siguran da to vreme treba da bude fiksno (uvek isto), jer ni dizne ne ubrizgavaju uvek isto goriva...

Povezujem sa pričom koju su mi davno (dok sam vozio Stilo 1.6), pričali...da dizne najviše ubrizgavaju goriva kada je motor hladan. To ''najviše'' je i do 30% više nego kada motor dođe do radne temperature. Zato se problemi sa diznama (treba im čišćenje i/ili remont), uvek najviše pokažu prilikom prvog paljenja, naročito zimi.

E sad...možda nisam najbolje razumeo, ali kod tvog auta vreme paljenja se promeni nakon što motor krene da se zagreva, i ostane to vreme...ili i nakon što se zagreje vrati na onu prvu vrednost?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rad na leru ugrejan motor od 60-90 stepeni radi mirno sve  u redu i samo odjednom krene da pada vreme otvaranja dizni na 1.6 sa 2.0 . tom prilikom se javi blago podrhtavanje pa posle nekog vremena stane,pa opet ponovo.Isto i na benzinu i plinu, i na raskacenom i potrosenom plinu.Pod obrtajima,na kompu  ne obara i u  voznji se nista ne oseti.Pregreje se motor upali ventilator  vreme otvaranja se poveca i ne pada,kad se upali klima isto.Moguce je da u voznji isto obara ali posto je vreme  povecano zbog gasa ja nista ne osetim-majstor kaze da tako treba-da tao radi evap ventil kad pusti paru

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeste to sam isti ja sasa ns 1 ,ali dugo nisam bio pa otvorio nov nalog jer stari nije hteo da mi prepozna lozinku.

Da se vratim na problem sa padom vremena otvaranja dizni.U NS majstor koji je oko 2000 godine počeo da radi elektronske sisteme i mehaniku vezanu za njih i bio jedini spas za ocajnike je Djukanov iz sremske kamenice.A popravljao je i kompjutere .Bio je veoma skup .Auto stoji bar 2 dana  i kaze cenu popravke ali i ne sta je kvar pa ti oćeš nećeš.

U prolazu svratim do njega i on kaže da probam da malo pomerim fillter vazduha  da auto dobije više vazduha da vidim da li će se nešto desiti.Nebi vise da gnjavim mog plinasa koji mi je utvrdio to padanje dizni na kompu, a ne znam da li cu na uvo primetiti kako treba kvar.

Malo se raspitam kod kolega motoraša i neki su imali probleme sa losim radom a menjali su sve zivo od struje do karburatora placali strasne sume i tek na kraju menjali filter vazduha i rešili problem loseg tada agregata uopste ne samo ovako kako meni radi.Ljudi su  imali dobre filtere naizgled čiste ,nimalo masne i opet se to desavalo.Ja sam vidjao filtere crne a ne zute sa šutom po sebi pa su automobili radili normalno.

problem sam primetio tek  posle loseg zupcenja i ponovo dobrog,sa predjenih 2000 km od promene filtera vazduha i to zato sto sam non stop osluskivao rad agregata. Mozda je bio problem i ranije.Interesuje ma da li je neko imao probleme sa filterom vazduha narocito dok nije bio naizgled za bacanje.Nemogu da se setim koji sam stavio ali verovatno wix ili filtron.Filtron sam i ranije koristio na drugim autima i bili su dobri.Wix je kupio filtron pa je to  izgleda isto ali nisam video oba da mogu da uporedim.Na netu vidim da je wix jeddna od najvecih svetskih firmi ,prva ugradnja za mnoge proizvodjce ali opet nikad se nezna posto ima raznog skarta pa i firmiranog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...