Trofeo 115 Posted May 10, 2017 Nerviraju me dobosi. Toliko ruzno izgleda felna na dobosu da ne mogu da opisem Koja je procedura da umesto dobosa nabacim diskove pozadi? Vredi li se upustati u takvu avanturu? U pitanju je fiat bravo 1.6 16v sa abs-om . Ps : ne uspeh da nadjem temu ovakvu ako ima,prebacite... Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted May 11, 2017 Ima kolega, samo treba da se prati na času Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted May 11, 2017 Ja sam istu stvar radio na puntu, i uprkos tome sto su me svi ubedjivali da nije vredno - meni je vredelo. Nasao sam kompletna klesta sa paknama i diskovima od HGT verzije, na nekom auto otpadu u Sabcu, prilikom montaze, sve je pasalo na saraf, jedino su neke stvari bile zapecene pa je bilo malo teze odvrnuti ali osim toga, glatko je sve proslo. Primetices da ce ti rucna biti dosta bolja, a pedala ce ti hvatati malo vislje, mislim da je to bas zbog rucne. Lakse je za odrzavanje, posto zadnje slabo koristi, pakne se toliko sporo trose da je to smesno stvarno... a sam sistem ne otkazuje. Mozda je to bilo samo kod mene, ali ja sam sa dobosima konstantno imao problema, i nikad nisam uspeo da ih namestim da lepo rade cak i kada sam sve zivo menjao u njima, i najvise sam zbog toga to uradio. Nisam imao alu felne, ali ako imas, onda jos veci benefit Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted May 11, 2017 Ja sigurno nisam bio od tih koji je ubedjivao da nije vredno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted May 11, 2017 @beli_Punto Hvala kolega :)... Evo malo sam citao u onoj temi... @horvat Ako pase sraf na sraf od Brava hgt-a kod mene onda da se upustam.. NE znam reko nije igra cackati oko kocnica,ne bih da napravim neko sr... Dakle treba mi ceo most sa diskovima od brava hgt? koliko sam ja skapirao,citajuci onu temu od punta... Bitno mi je da ne moram menjati i kocioni cilindar... Samo mi je zbog abs-a da mi ne pravi problem zbog njega,jer koliko sam procitao ume da pravi problem kad imas abs u fazonu bolje kad nema abs... Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5898 Posted May 11, 2017 Ja sam se razmišljao kod sebe da menjam kad sam menjao pakne. Na kraju sam odustao, lično mi se nije cimalo, a iskreno pogrešio sam. Kompletan most sa diskovima i klještima sa ABS senzorima kod Peđe je bio 50 EUR zimus. Tu jedino da se provere diskovi i kočiona klešta, a pločice svakako menjati Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted May 11, 2017 Pa moze i kompletno sa mostom a i ne mora. Ja nisam menjao sam most, cisto iz razloga jer ga nisam uspeo odsrafiti koliko je zapeko. E sad sto se tice abs-a, tu ne znam kako ide, posto ja nisam imao abs na puntu pa mi je utoliko bilo jednostavnije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted May 11, 2017 (edited) @andreja.micovic Zvao sam Pedju,nema zadnji most od hgt-a Samo je pitanje dal pase sraf na sraf i kao sto sam procitao u topic-u za punta,da ne hvata pre nego prednja ili isto Koliko sam skapirao prvo moraju prednje pa onda zadnje... I dal mora da se menja kocioni :/ Ako ima neko da je radio ili je strucan bilo bi lepo da se javi... Edited May 11, 2017 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted May 12, 2017 To bi trebalo da regulise tzv peti cilindar, ali nek kaze neko strucniji... Quote Share this post Link to post Share on other sites
pivopija 2 Posted May 14, 2017 ima li neko da je 101% siguran u ovo? Znaci pase li stvarno sraf na sraf kod Fiat Bravo 1.6 da se ubace pozadi diskovi od hgt-a? Ima li 1.8 diskove da se probaju njegovi Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 288 Posted May 14, 2017 Kolko ja znam peti cilndar reguliše kočenje kada je zadnji deo pod teretom a ne da smanji pritisak u zadnjem sistemu..Valjda je za to zadužen glavni kočioni clindar.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted May 15, 2017 (edited) @pivopija Nema brate 1.8 diskove i on je dobosar Za mene je suzen izbor jer mi je auto 2001 god i ima abs.. Treba da nadjem hgt-a 2000-2001 i da skinem sa njega Gotovo nemoguca misija ali videcemo.... Tako su mi rekli na otpadu Edited May 15, 2017 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted May 18, 2017 @Trofeo Budi spreman i da menjaš felne, jer veće kočnice = veći disk = veća kočiona klješta = treba više mesta. Baci pogled na ovu temu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/67516-fiat-bravo-prednje-kočnice-od-fiat-marea-20/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted May 18, 2017 @neshaoct Imam "16" Tako da mislim da nece biti problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
pivopija 2 Posted May 19, 2017 On 5/15/2017 at 7:54 PM, Trofeo said: @pivopija Nema brate 1.8 diskove i on je dobosar Za mene je suzen izbor jer mi je auto 2001 god i ima abs.. Treba da nadjem hgt-a 2000-2001 i da skinem sa njega Gotovo nemoguca misija ali videcemo.... Tako su mi rekli na otpadu Kad malo bolje razmislim odustajem U ponedeljak stizu kompletno novi dobosi... Ko da se cima i da budzi djuntu sa sitnim nutom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted May 22, 2017 @pivopija i ja isto Bicu dobosar Quote Share this post Link to post Share on other sites
gomba34 0 Posted June 2, 2017 moze se postaviti bez ikakvih problema ja sam to kod sebe uradio na bravo 1.6 16v netreba most mjenjati uopste uzme se samo adapter za nosac klesta nazad .sve pase saraf na saraf Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted October 18, 2017 (edited) Da ne otvaram temu..Moram da menjam prednje diskove u pitanju je 1.6 motor...Pa sad vec kad kupujem nove diskove i plocice mislio sam da stavim diskove od jtd-a ventilirajuce posto je iste velicine 257mm,ima li nekih prepravki posto je isti precnik diska,razlika je samo sto je jtd ventilirajuci a ovaj moj nije? ili da kupim fabricke? ps: imam abs,ne znam dal ce praviti probleme posto je isti precnik diska Edited October 18, 2017 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 18, 2017 Ako imas pun disk i hoces da stavis ventilirajuci, nece moci bez drugih klesta jer su puni diskovi oko 30% (nekih 8-10mm) tanji od ventilirajucih. Mislim ako hoces propisano, vidjao sam da ljudi uzmu polupotrosene plocice i potrosen disk poravnaju pa onda stane ventilirajuci fizicki u klesta namenjenim za pun disk. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted October 18, 2017 @YUgisa Ne bih se upustao u eksperimentisanje obradom i potrosenim plocicama Hvala yugisa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 18, 2017 Nema na cemu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bojan Marea 1 Posted February 28, 2019 (edited) Pozdrav ljudi..Marea 2001 1.9 jtd..stavio bih diksove sa 2.0..nasao sam sa novog tipa delove..zanima me jel staju na 14 celicare...znam da je logicnonda staju jer su napred diskovi..ali da pitam za svaki slucaj.. I jel se isplati to ili samo da stavim nove dobose i cao Edited February 28, 2019 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted February 28, 2019 Ne znam...najlakse ti je da usrafis ceo drugi most i zdravo Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5898 Posted February 28, 2019 @Bojan Marea Evo ovde sve objasnjenohttps://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/76379-fiat-marea-weekend-promena-doboša-na-diskove/&do=findComment&comment=1437098 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 936 Posted February 28, 2019 Ne znam čemu to... Da su mnogo bolje disk, bile bi na kamionima. Послато уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites