Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Crossover/SUV modeli sada ubijaju i limuzine?

Recommended Posts

Dosta smo pisali po Forumu kako je segment tzv. crossover modela u celom svetu (u Evropi naročito), u veeeelikoj ekspanziji. I, ta ekspanzija nije pri kraju, tek treba da se vidi gde su limiti, koliko to takvih automobila godišnje žele da kupe ljudi po Evropi i Americi. Koliko to brzo raste, evo npr. podatak da je u Americi ovaj segment porastao 214% između 2014. i 2015. godine. Nekada je imao samo par modela u ponudi, a onda je u toku jedne godine (2015.) prosečan amerikanac dobio još 5 novih modela samo u tom segmentu za izbor. I u Evropi su cifre slične, samo što se prodaja tih automobila na starom kontinentu već meri milionima komada, a u USA samo što nisu došli na taj teren cifara. U Americi je na vrhu prodaje tog segmenta Jeep Renegade, u Evropi je Renault Capture.

 

Zbog tolikog rasta ovog segmenta (njegovi najznačajniji predstavnici su Jeep Renegade, Renault Capture, Nissan Juke, Fiat 500X, Peugeot 2008, Opel Mokka...), ''trpe'' ostali segmenti koji imaju sve manju i manju ukupnu prodaju. Do sada su to najviše osetili ''small MPV'' modeli (Fiat 500L, Ford B-Max, Opel Meriva, Hyundai ix20...), kao i malo veći SUV modeli. Ovi drugi se prilagođavaju tako što njihovi novi modeli faktički postaju veći crossover modeli, a videćemo šta će biti sa small MPV segmentom jer oni teško da mogu da postanu manji crossover modeli kad su to već oni osnovni.

 

Međutim, sada izgleda i limuzine dolaze na udar. Ništa nije sveto evropskom i američkom kupcu, :D ooogroman broj njih koji su nekada kupovali small MPV, C segment, ili neki manji ili srednji SUV, sada prelaze na crossover modele. Rade sve više to i kupci limuzina. Sa tim u vezi sledeća vest:

 

Lexusov rukovodilac smatra da sedani nestaju ukoliko ne evoluiraju

 

162816-lexus%20ls%201.jpg

 

Krosoveri su budućnost, sviđalo se to nama ili ne

 

Volite svoje limuzine jer ko zna da li će ih biti u budućnosti. Ako uzmemo američko tržište kao referentno, Nissan Rogue (X-Trail) je pretekao Toyotu Camry na mestu najprodavanijeg modela (ne uključujući flotne kamionete). Jedan funkcioner Lexusa smatra da bi limuzine mogle da nestanu sa tržišta ukoliko se ''ne prilagode''. Tokuo Fukuiči kaže da Lexusovi sedani treba da idu napred u smislu razvoja i to na osnovu dva strateška aspekta, da bi preživeli masovnu SUV ofanzivu. Jedan je vozna dinamika, a drugi revidiranje poimanja luksuza. Fukuiči kaže da sa sve više krosovera koji su upravljivi kao konvencionalni automobili, neophodno je da sedani razviju još bolju voznu dinamiku. Takođe, luksuzni sedani treba da se ''osveže'', jer klijenti žele pojednostavljen luksuz. Fukuiči takođe smatra da bi karavani mogli da pripomognu svemu tome. ''Ukoliko ne pružimo nešto drugačije, što ne možete imati sa SUV-om ili krosoverom, moglo bi da se desi da sedani ne prežive ukoliko ne evoluiraju'', rekao je Fukuiči. ''U izvesnom momentu, tradicionalne trozapreminske limuzine bi mogle da odu u zaborav.'' Glasine već sugerišu da bi Lexus mogao da se oprosti sa jednim od sedana, tačnije GS-om. Isto tako, japanska marka će uvesti treći krosover u gamu - UX, koji je u konceptnoj verziji debitovao prošle godine. On će biti najmanji u ponudi.

 

--------------------------------

 

Hoćemo li to svi jednog dana vozili samo manji, srednji ili veći crossover auto? :) 

Šta je to tako privlačno u tim modelima...je l to samo prolazna moda, ili se to pred nama trajno menjaju stvari u automobilskoj industriji?

 

 

Edited by neshaoct
update naslova

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čega se ti plašiš Nešo? Da sa crossoverom nećeš prvi stići od Intera do Petoševića?
Džaba tebi i ona top Giulia, da ti ja kažem
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@totti

 

Što kaže @MS PK, ima da prodam ovog Stila i uzmem neki sa navigacijom, realno to je skroooooz drugi auto :D ,ima onda 100% i da ide bolje...

 

-------------------

 

Koliko % mogu da zauzmu crossover modeli pokazuje očekivanje Renault-a na jednom od najvažnijih tržišta:

 

Renault gradi SUV/krosover strategiju u Kini

 

renault%20c%2066.jpg

 

Francuski proizvođač će započeti izvoz Espace krosover/minivana kao perjanice, a popularni Captur bi mogao i lokalno da se proizvodi, rekao je šef kineskih operacija Renaulta, Fransoa Provu, uprkos sopstvenim prognozama, koje su sugerisale da se prodaja SUV modela u Kini bliži vrhuncu, sa 40 odsto ukupne prodaje putničkih automobila. ''Očekujem neznatni porast, a onda će se odnosi stabilizovati'', rekao je Provu. Renault izvozi Captur u Kinu ali bi mogao da započne lokalnu proizvodnju u Vuan fabrici, da bi izbegao visoke poreske troškove. Prodaja malog krosovera je prilično slaba, upravo iz razloga što se uvozi. Renault će u ponudu staviti Espace, kao alternativu lokalnim sedmosedima. Izražena fleksibilnost i krosover stajling bi mogli da budu zanimljivi kineskim kupcima sa dubljim džepom, koji često angažuju vozača jer vole vozila sa obiljem unutrašnjeg prostora.

 

Renault je otvorio svoju jedinu fabriku u Kini u januaru prošle godine, u zajedničkom poduhvatu sa Dongfeng Motorom. Proizvodnja je startovala sa Kadjarom, s tim što je Koleos dodat proizvodnim trakama prošlog novembra. Renault je prodao 14.189 vozila u Kini u prva dva meseca ove godine, što ga čini 43. proizvođačem u najmnogoljudnijoj zemlji sveta. Provu očekuje da prodaja poraste na 70.000 jedinica ove godine, ali se osvrnuo da bi marka mogla da postigne i više. Ipak, troškovi uvoza će ograničiti prodaju Espacea, ali će on biti iskorišćen kao perjanica, da bi poboljšao Renaultov imidž i bio iskorišćen kao marketinški alat. Tokom otvaranja fabrike Vuan, šef Renault-Nissan alijanse, Karlos Gon, rekao je da francuska marka cilja tržišni udeo od 3,5 odsto u Kini, ali nije naglasio o kojem vremenskom roku se radi. Renault je sposoban da udvostruči kapacitet fabrike na 300.000 jedinica sa instaliranjem druge proizvodne linije. Kompanija je prošle godine saopštila da planira proizvodnju sedana u kineskoj fabrici, što najverovatnije podrazumeva Talisman. Trenutno, francuska marka ima dozvolu kineskih vlasti da proizvodi dva SUV modela, tako da za nove tek treba da zatraži dozvolu.

Provu je izjavio da sve zavisi od rasta prodaje. ''Lokalne vlasti će nastaviti da procenjuju naše poslovanje sa SUV modelima da bi nam dale dozvolu, ali nije precizirana margina'', rekao je on. Renault radi sa kineskim snabdevačima da bi redukovao proizvodne troškove dva nova SUV-a koje proizvodi u Kini. ''Kako tržište u Kini postaje oštrije, sve je važnije obraćati pažnju na troškove u cilju zadržavanja konkurentnosti. Moramo biti konkurentni'', izjavio je Provu. Prvi Renaultov korak je bio da osigura kvalitet što se lokalnih snabdevača tiče. Sada, kada su u kompaniji zadovoljni ovim najvažnijim od svih parametara, može se krenuti dalje u smislu poboljšanja specifikacija i redukovanja troškova, elaborirao je Provu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da Alfa svoju ponudu SUV/crossovera namerava da proširi s dva nova modela odavno nije tajna. Naime, ovaj italijanski proizvođač je već ranije potvrdio da do 2020. planira jedan veći i jedan manji SUV. Alfa Romeo Kamal i Castello stižu do 2020. Detaljnije ovde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ubili su Ford B-Max:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/61541-škoda-yeti-ford-b-max-opel-meriva-hyundai-i30-ix35-vs-fiat-500l/&do=findComment&comment=1401227

 

Ford B Max je bio glavni rival Fiatu 500L u njihovom segmentu. U najvećem broju slučajeva Ford je bio drugi, eeeeeventualno treći po prodaji. 

Ali, ako je drugi (reeetko treći), po prodaji iz tog segmenta morao biti ubijen jer se više ne isplati proizvoditi ga, kako će se odupreti prvi u tom segmentu, tj. Fiat 500L?

 

Za sada, videli smo restajling verziju koja se približila onome što kupci traže, tj. crossover rešenjima/izgledu. Sada je 500L faktički jeftiniji crossover...u stilu hoćeš crossover, nemaš pare za Fiat 500X ili Jeep Renegade, evo ti Fiat 500L koji sada ima taj crossover look, imaš iste motore, možeš dobru opremu da mu staviš, imaćeš i više mesta unutra...a ukupno će biti jeftiniji nego 500X sa tim istim dizelom npr. i ekvivaletnim paketom opreme. Small MPV segment (u koji spadaju Fiat 500L, Ford B-Max, Opel Meriva, Nissan Note...) je i ove 2017. ukupno još manji, tj. ukupna prodaja u segmentu je nastavila da opada. Nastavlja se ono što Ford kaže ''promene u navikama i potrebama kupaca''. Ostaje nam da vidimo da li restilizovani 500L uzima deo kupaca koji bi hteli crossovere ali nemaju pare za verzije koje žele...

 

- Fiat 500L prodaja u Evropi (bez prodaje u Srbiji, Turskoj i još par manjih tržišta):

2013. : 74.536 komada (od ukupno 406.964 automobila svih marki prodatih u toj klasi, tj. 500L je imao udeo od 18.3% ukupne prodaje).

2014. : 94.114 (od ukupno 414.931 automobila svih marki prodatih u tom segmentu, tj. 500L je imao udeo od 22.7% ukupne prodaje).

2015. : 85.357 (od ukupno 354.425 automobila svih marki prodatih u tom segmentu, tj. 500L je imao udeo od 24.1% ukupne prodaje).

2016. : 82.150 (od ukupno 304.451 automobila svih marki prodatih u tom segmentu, tj. 500L je imao udeo od 27% ukupne prodaje).


- Ford B-Max prodaja u Evropi (bez prodaje u Srbiji, Turskoj i još par manjih tržišta):

2013. : 68.557 komada

2014. : 53.889

2015. : 46.147

2016. : 40.474

Share this post


Link to post
Share on other sites

SUV vozila postala prvi izbor evropskog kupca

 

Jeep_All-new-Jeep-Compass_01.jpg

 

Kako piše B92, rast prodaje SUV modela u Evropi nastavljen je i u prvoj polovini 2017. U prvih šest meseci isporučeno je za petinu više ovih vozila u odnosu na isti period 2016. godine. Evropski kupci sve češće se odlučuju za nabavku SUV automobila, pokazuju najnoviji podaci koje je objavio JATO Dynamics. U periodu januara-jun 2017. u Evropi je prodato čak 19,7 odsto više SUV vozila nego u istom razdoblju 2016. godine. Tržišni udeo ove vrste automobila u prvoj polovini godine iznosio je 28,3%, čime su SUV modeli postali najpopularnija vozila na Starom kontinentu. Kupcima je u prvih 6 meseci isporučeno 2,4 miliona SUV vozila.

 

Drugi tip automobila koji se najviše traži u Evropi su potkompaktna vozila, koja čine 21.5% prodaje, odnosno 1.8 miliona jedinica. Treći po popularnosti su hečbek automobili iz niže srednje klase - do kupaca je u prvoj polovini 2017. stiglo 1.6 miliona ovih vozila. Nekada veoma traženi MPV modeli beleže pad prodaje od 14.8% na godišnjem nivou. U periodu januar-jun u Evropi je isporučeno manje od 700.000 ovih automobila. Njihov tržišni udeo trenutno je oko 8%, baš kao i učešće u prodaji malih gradskih automobila (takozvani A segment). Veliki porodični automobili (D segment) takođe su doživeli pad prodaje i sada su na manje od 8% tržišnog udela u Evropi, a kupci koji su ranije birali ovaj tip automobila za svoje porodične potrebe sada se sve češće odlučuju za SUV modele.

 

Kada se analiziraju ovi rezultati, ne čudi što se na evropskom tržištu svake godine pojavljuje sve više novih SUV modela iz svih kategorija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krosoveri ''ubijaju'' sedane: GM otpušta polovinu radnika?

 

Chevrolet-Cruze 11.jpg

 

Zbog pada tražnje za modelom Chevrolet Cruze, General Motors razmatra opciju smanjenja broja zaposlenih u pogonu u kome se izrađuje ovaj kompaktni sedan. Prodaja limuzina na mnogim svetskim tržištima je u padu, najčešće na račun rasta krosover i SUV modela. Među vozilima koji su pogođeni ovim trendom je Chevrolet Cruze sedan, koji se izrađuje u fabrici Lordstaun u Ohaju. Kako prenosi CNBC, pozivajući se na podatke Autodata, prodaja klasičnih putničkih automobila u 2018. u SAD je opala za 13.2 odsto, dok je zabeležen rast kupovine kamioneta, krosovera i SUV vozila. U isto vreme, prodaja modela Cruze smanjena je za čak 28% u odnosu na isti period 2017. Inače, u 2017. godini Chevrolet je prodao 184.000 primeraka ove kompaktne limuzine. Zbog smanjenog interesovanja kupaca, General Motors je tokom 2017. već ukinuo treću smenu u fabrici u Ohaju. U ovom pogonu izrađuje se samo model Chevrolet Cruze, pa postoji bojazan da će mnogi radnici ostati bez posla. Spominje se da bi njih oko 1.500 moglo da ostane bez svojih radnih mesta. Sada je u Lordstaunu zaposleno oko 3.000 radnika.

Tržište trenutno nije naklonjeno limuzinama, koje poput nekih drugih automobilskih klasa gube bitku sa krosoverima i SUV vozilima. Nedavno su se pojavile glasine da General Motors čak razmatra ukidanje pojedinih limuzinskih modela, među kojima je Chevrolet Impala, ali i spomenuti Cruze. GM je odbacio ove glasine, ali će od polovine juna najverovatnije preći sa dve na samo jednu smenu u fabrici Lordstaun. Proizvođače koji se oslanjaju na sedane treba da zabrine još jedan podatak. Naime, kako prenosi CNBC, čak 66,9% porodica u SAD koje već poseduju krosover ili SUV, planiraju da kao drugi automobil takođe kupe krosover.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evropa neće videti Fordove SUV ST modele

 

174925-ford st 1.jpg

 

Američki gigant Ford je pre nekoliko dana otkrio svoju strategiju za budućnost u kojoj će odsutati od limuzina i fokusirati se na SUV modele, ali to neće imati previše uticaja na Evropu. Ford će prestati da proizvodi C-Max, Fiestu, Focus, Fusion i Taurus za SAD, već će svoje postojeće SUV modele podići na viši nivo sportskom ST linijom. Međutim, ti ''vreli'' Fordovi SUV-ovi nisu namenjeni za evropsko tržište, jer prema mišljenju čelnika kompanije, Evropljani nisu zainteresovani za nepremium modele visokog klirensa sa visokim performansama. Ford će se fokusirati samo na ST Line verziju postojećih modela, jer se to najviše isplati proizvođaču.

Tako Evropa neće dobiti na primer Edge ST, koji u SAD dolazi sa 2.7-litarskim V6 sa 340 KS i 515 Nm obrtnog momenta. To je prvi SUV model koji će imati Fordovu ST oznaku do sad rezervisanu uglavnom za hečbeke sportskih performansi poput Focusa ili Fieste. U Evropi će ''najsportskiji'' biti Edge ST line, uz Kugu ST Line (u SAD po imenom Escape).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

SUV modeli sve češće zamenjuju limuzine

 

ford-escape 11.jpg

 

Limuzine ili sedan modeli su vrsta koja izumire, i to ne samo u Americi, već širom sveta. Najveći razlog za to su SUV/krosover modeli, odnosno, to što oni postaju sve ekonomičniji. U najnovijem izveštaju, analitičari autoindustrije iz kompanije JATO, ukazuju na to da su krosover i SUV modeli dosta napredovali u oblasti potrošnje goriva, odnosno, da su danas znatno ekonomičniji nego što su to ranije bili. Kao primer navode razliku između modela Ford Focus i Ford Kuga/Escape. Naime, tokom 2008. godine, Focus je na pređenih 45 kilometara trošio 3.8 litara goriva, dok je Kuga sa istom količinom goriva prelazila 36.7 kilometara. Godine 2017., model Ford Kuga je postao ekonomičniji od modela Focus, odnosno, krosover sa 3.8 litara goriva pređe 40 kilometara, dok Focus sa istom količinom goriva prelazi 38 kilometara.

 

Međutim, ovo nije slučaj samo sa modelima kompanije Ford. Na primer, i Honda HR-V ima manju potrošnju od modela Chevy Sonic, a za nijansu veću od modela Ford Fiesta. Sa unapređenom ekonomijom, odnosno, manjom potrošnjom goriva, i privlačnim spoljašnjim dizajnom, te i zbog veće praktičnosti, krosover i SUV modeli su prodavaniji od sedan modela. Naime, tokom 2009. godine, sedan modeli su činili 39% ukupnog broja prodatih vozila na američkom tržištu novih automobila, odnosno, tada je prodato 12% više sedan modela od SUV-a. Prošle godine međutim, stvari su se poptuno preokrenule u korist SUV-a. Naime, tokom 2017. godine SUV modeli su činili 41% ukupnog broja prodatih vozila dok su sedan modeli zauzeli svega 27% tržišta. Slično je i u Evropi, gde su sedan modeli 2008. godine zauzimali svega 8% ukupnog broja prodatih vozila, da bi taj broj prošle godine pao na 4,5%. Kina je i dalje najveće tržište sedan modela, ali oni i na tom tržitu gube od SUV-a, u odnosu 42% prema 39%. Prema tome, ne predstavlja ni iznenađenje da su kompanije Ford i FCA rešile da se fokusiraju upravo na SUV/krosover modele.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subaru smatra da tradicionalni putnički automobili i limuzine imaju budućnost

 

subaru i 3222.jpg

 

Subaru smatra da tradicionalni putnički automobili i limuzine imaju budućnost i da će ostati važan deo game proizvođača automobila, bez obzira na nedavnu odluku Forda da izbaci dva ključna sedana iz ponude u SAD. Iako klasični sedan modeli sve više uzmiču pred najezdom SUV/krosovera, direktor Subarua za SAD, Dominik Infante, kazao je u razgovoru za Motor Trend da će ostanak limuzina u ponudi biti naročito bitan kada se uzme u obzir nepredvidivost promena cena goriva u svetu. ''Cene benzina ponovo počinju da rastu, pa će sedani biti u prednosti u odnosu na SUV modele zbog manje potrošnje goriva i veće ekonomičnosti'', objašnjava Infante. On kaže da se to ne odnosi samo na limuzine, već i na druge klasične putničke automobile, poput hečbek modela. ''Mi i dalje proizvodimo hečbek i sedan verzije modela Impreza, a ova dva automobila imaju manju potrošnju od od SUV/krosovera kao što je Subaru Crosstrek''.

 

161148-subaru legacy 11.jpg

 

Uprkos ovakvom optimističkom stavu direktora Subarua, klasični putnički automobili japanskog proizvođača beleže u 2018. pad prodaje u odnosu na isti period prošle godine i to Impreza za 16.3%, a Legacy za 13.9%, dok je u isto vreme pomenuti Crosstrek (poznat kao XV u Evropi) upisao rast od 66.6%.

 

subaru xv 44.jpg

 

Ipak, Subaru je svestan rastuće popularnosti SUV modela i zna da su oni neophodni u gami svakog proizvođača, pa čak i onih najekskluzivnijih brendova, kao što su Rolls-Royce, Bentley, Lamborghini... Rukovodeći se time, Subaru je nedavno u SAD predstavio veliki SUV Ascent sa tri reda sedišta, koji uskoro stiže u prodajne salone.

 

subaru a 2222.jpg

 

Kako kaže Infante, ovaj SUV će pomoći japanskoj auto-marki da zadrži one kupce koji su ranije vozili Subaru, a sada žele da pređu na veći SUV/krosover. ''Naši kupci su uglavnom verni i lojalni. Ali, i oni će odustati kada njihova deca počnu da rastu i kada shvate im je potrebno više prostora u vozilu. Oni tada zaključuju da im je Outback ili Forester premali i napuštaju omiljeni brend, u slučaju da nema u ponudi model koji žele. Da ne bi kupovali veliki SUV druge marke, mi smo im ponudili Ascent'', zaključuje Dominik Infante.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/29/2018 at 1:29 PM, neshaoct said:

Subaru smatra da tradicionalni putnički automobili i limuzine imaju budućnost i da će ostati važan deo game proizvođača automobila

Naravno da imaju... Samo dok prodje ovaj (iskreno se nadam trenutni) udar pomodarstva...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar pre neki dan pazario nov 3008!

Unutra je vrlo kvalitetno odrađen, dosta mesta, deluje luksuznije nego što jeste, volan kao na igrački (mali prečnik), ona pežoova uvrnuta tabla sa izdignutim displeja (full kolor ekran)... Nedostatak je rukovanje klima uređajem preko toucha i recimo, nedostatak futrole za naočare (ako cepidlačim)... Inače 1.2 od 130ks!

Edited by bane1321

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da je crossover, da ima sto vecu dijagonalu ekrancine i da sto vise sljasti :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su simpaticni, da budem iskren, ne svi, ali su mi kul pojedini crossoveri. A te fore sa ekranima, to je posebna dijagnoza. Kad sam prvi put izbliza video neku Teslu, odma mi je u oko zapao displej veći od mog laptopa. Ali, Amerika.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amerikanci gube krosover dominaciju na svom terenu

 

178178-cadillac-xt4.jpg

 

Prema poslednjim istraživanjima Ford, Fiat-Chrysler Automobiles (FCA) i General Motors (GM) će izgubiti svoj dominantan položaj u krosover segmentu u Severnoj Americi. Analitičar auto-industrije Alan Baum predviđa da će ''Velika trojka'' imati tek 35% udela u tržištu krosovera u Severnoj Americi do 2023. To će biti pad od čak 26% u odnosu na 2005. godinu. Baum ističe da su za to odgvorovni proizvođači iz Azije i Evrope, koji poput situacije sa automobilima pre 10-20 godina preuzimaju krosover tržište zahvaljujući brojnim novim modelima i većem kapacitetu proizvodnje.

Analitičar tvrdi da ''Velika trojka'' neće izgubiti kupce samo u krosover segmentu već da će u narednih pet godina doživeti i pad ukupne prodaje automobila od 16%. Ovi brojevi zvuče izuzetno realno s obzirom da je FCA skoro pa napustio segment automobila, osim zastarelog 300, te Chargera i Challengera, dok je Ford nedavno napravio ''seču'' svojih modela. Analiza dolazi uprkos promeni fokusa Forda i GM koji su u poslednjih nekoliko godina se koncentrisali upravo na krosovere, pa je tako GM redizajnirao brojne modele poput Acadije, Equinoxa, Enclavea, Traversea, Terraina i XT5. Osim toga, u skorijoj budućnosti se očekuju i novi modeli kao što je Chevrolet Blazer, te Cadillac XT4 i XT6. Ford je takođe bacio sve karte na krosovere pa stižu Bronco, Baby Bronco, Escape, Explorer i novi električni model koji će se zvati Mach 1. Jedina zona u kojoj će ''Velika trojka'' ostati dominantna, predviđa Baum, je tržište kamioneta. Ako su njegove procene tačne, tri kompanije će do 2023. obuhvatati 86% ovog tržišta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...