neshaoct 9591 Posted May 4, 2017 U nemačkoj tuning kompaniji DP Motorsport su za osnovu izuzetne dorade koristili Porsche 911 RS iz 1974. godine, a fotografije najbolje pokazuju kako izgleda rezultat njihovog rada. U kompaniji DP Motorsport koju je 1973. Godine osnovao Ekkehard Zimmermann, pored uspešnih nastupa na trkama, od samog početka bave se samo automobilima koji dolaze iz Porschea. Sa hiljadu promena na i ispod karoserije, DPM je predstavio izuzetnu kreaciju koja je zasnovana na modelu 911 RS koji je premijerno predstavljen 1974. godine. Stari automobil u novom izdanju je dobio naziv 911 RS 3.5 Evolution, a nekolicina karoserijskih delova, koji izgledom ne odstupaju od originala, u ovom slučaju je napravljena od ugljeničnih vlakana. Zbog smanjenja mase automobila stakla na vratima zamenio je pleksiglas, standardni akumulator zamenjen je lakšom verzijom koja se koristi u trkačkim automobilima, a 80-litarski rezervoar za gorivo takođe je napravljen od ugljeničnih vlakana. ''Dijeti'' je pomogla i ogoljena unutrašnjost u koju su ubačena dva ultralagana sedišta, a tu su i sigurnosni pojasevi s četiri tačke i zaštitni kavez. Neizostavni deo priče je i legendarni upravljač Momo Prototipo. Rezultat svega: 940 kilograma bez tečnosti. Nakon posla na karoseriji u DP Motorsportu su mnogo toga uradili i ispod lima (zapravo ugljeničnih vlakana). Oslanjanje je ''pozajmljeno'' u kompaniji H&R, a kočnice sa 3.3 litarskog modela 911 Turbo. Na 15-inčnim Fuchs felnama su Michelin gume dimenzija 225/55 napred i 335/35 poazdi. Poboljšani 3.5 litarski 6-cilindarski boxer motor raspolaže sa 365KS, a ručni menjač dobio je skraćene prenosne odnose, jer su u DPM-u umesto maksimalne brzine u ovom slučaju insistirali na (među)ubrzanjima. Tu je i mehanička ograničena blokada diferencijala. Cena ovog Porschea s kojim DP Motorsport uzvraća izuzetnim kreacijama američke kompanije Singer nije poznata. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites