Jump to content
FAS Goran
gigidel

Fiat Grande Punto 1.9 MJet 130 - lupanje pri pritiskanju kvačila

Recommended Posts

Pozzzzz drugari, jedno pitanje, pre par meseci sam uzeo ovog zverka i stvarno sam prezadovoljan i izgledom i kako ide - kao avion ;) no pre par dana sam primetio kada pritisnem kvacilo kao da lupka nesto, nije tako jako ali se cuje, kad je motor hladan tektek se cuje, inace menjac kao kroz sir mekano kvacilo u brzine sve normalno ide, samo me malo plasi taj zvuk kad se kvacilo krene pritiskati i kad je skroz pritisnuto tacno se cuje da nesto lupka, jel zna mozda neko sta moze to da bude, da nije mozda  taj famozni zamajac, mada ne trese nista pali ko mina i kad se gasi odmah se ugasi nista ne trese

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pregledaj kompletan set zupcenja.. imao sam identican problem pre velikog servisa.

Takodje remenica alternatora moze da pravi vibracije, ali uglavnom vise se manifestuje kroz voznju nego na leru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni je isto tako pocelo kada se pritisne kvacilo lupkalo nesto, pri kretanju u prvoj pri pustanju kvacila ako nesto lupka to je taj zamajac...krece polako AKO lupka...nadam se da nije. moj je 120ks i meni je kvacilo bilo odlicno to nema veze sa tim...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/24/2018 at 12:46 PM, Iceman said:
meni je isto tako pocelo kada se pritisne kvacilo lupkalo nesto, pri kretanju u prvoj pri pustanju kvacila ako nesto lupka to je taj zamajac...krece polako AKO lupka...nadam se da nije. moj je 120ks i meni je kvacilo bilo odlicno to nema veze sa tim...

Sta si hteo reci sa poslednjom "recenicom"?

Druk moze biti dobar i da je kvacilo meko, pa i korpa da je dobra, a zamajac da je los.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja govorim moja iskustva ja sam ceo set menjao kad vec otvara menjac, meni je kvacilo bilo mekano pusta lepo ali ako vibrira i lupka ili je druk ili zamajac meni ispalo ovo drugo...ne znam sta sam mislio drugo! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni ne lupka nista, ne proklizava, ali cuje se promena zvuka kada pustim kvacilo. U leru auto, pritisnem ibpustim cuje se maaaalaaaa promena zvuka.

Probam u 6br da krenem bez gasa i krene malko ne prokliza mi :-) majstor mi je rekao da je kao menjac malo nacet. E sad, ja ga vozim vec 5000 km i nista se nije promenilo :-D do duse ne kidam ga normalno ga vozim (mislim na startovanje, ubrzavanje, i tako to ). Kvacilo jeste malo tvrdje, ali opet hvata skoro na gornjoj polovini.

Mozda je i vama menjac a mozda meni nije menjac vec plivajuci :-D vreme ce pokazati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druk lezaj

Послато са E5603 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne diraj ga dok ne budes trebao da menjaš ceo set kvacila, ne isplati se samo njega menjati, tako da vozi i uzivaj

Послато са E5603 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druk ležaj, kao što sam naziv kaže je ležaj koju ima u sebi kuglice koje mogu da zaglave i da se sve raspade. Lično sam video nekoliko primera. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam situaciju da kada malo pipnem papucicu kvacila (bukvalno samo kad naslonim nogu, maltene bez ikakvog pritiska) krene nesto da se cuje kao neko lupkanje, kotrljanje, šta li je već, ali čim je malo pritisnem zvuk se izgubi.. Kao i gomila drugih problema, isti nestane kad se auto malo zagreje :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi...a kad auto radi, u leru je, i stiskate papucicu kvacila, iz motornog prostora se cuje u trenutku kad stisnete i pustite kvacilo brzo cuje se kao da nesto cakne, lupne jednom...znaci na svaki brzi stisak kvacila cuje se tamo u tom trenutku kad stisnete i pustite kvacilo to "cak"....to je pretpostavljam normalno, zvuk spajanja lamele korpe ili druka valjda a? Ili nesto drugo? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pored Covid-a krece polako i Stevo Zigon virus koliko vidim po temama :D sto znaci da si u pravu

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

ili plivajuci zamajac? 

Moze to jos tako pooodosa kilometara.

Predpostavljam da je to "cak" dosta tih zvuk? 

Na pasatu B6 mi se je nesto slicno culo plus jos kao da se je cuo druk lezaj kada se kvacilo stisne do pola a do kraja nista.

Takvog sam ga kupio i presao sa njim skoro 8000 Km i prodao ga.  Ljudi ne izlaze iz njega! za 3 meseca su presli 25 000Km i kaze jos nije bio kod majstora osim zamene ulja.

Tako da iz tog mog iskustva kazem da to moze jos duuuugo tako da se vozi a mozda je to i normalan zvuk.

@Bingodalton je imao takav auto i on sigurno zna.

@MS PK  moj drugar cuje kvar 20 000Km pre nego ga majstor cuje ili se pocne manifestovati!

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minutes ago, Zvezdo said:

ili plivajuci zamajac? 

Moze to jos tako pooodosa kilometara.

Predpostavljam da je to "cak" dosta tih zvuk? 

Na pasatu B6 mi se je nesto slicno culo plus jos kao da se je cuo druk lezaj kada se kvacilo stisne do pola a do kraja nista.

Takvog sam ga kupio i presao sa njim skoro 8000 Km i prodao ga.  Ljudi ne izlaze iz njega! za 3 meseca su presli 25 000Km i kaze jos nije bio kod majstora osim zamene ulja.

Tako da iz tog mog iskustva kazem da to moze jos duuuugo tako da se vozi a mozda je to i normalan zvuk.

@Bingodalton je imao takav auto i on sigurno zna.

@MS PK  moj drugar cuje kvar 20 000Km pre nego ga majstor cuje ili se pocne manifestovati!

izvinjavam se, meni je Punto 1.2 benzinac....set kvacila zamenjen ali se taj zvuk idalje cuje...

Drugi problem sto nakon zamene seta kvacila imam blage vibracije kad pokusavam krenuti samo na kvacilo bez dodavanja gasa, napred ili u rikverc...ali u servisu mi rekose da nova lamela mora da nalegne na stari zamajac koji nije obradjivan...i aj cini mi se da biva sve bolje, ali i ovo CAK mi ne smeta nego me zanima, cujem ga dakle da cakne kad krecem iz mesta, i u leru kad stiskam kvacilo i pustam, tj kad krenem da otpustam tad cakne kao da tamo nesto u sklopu se raskaci pa se to zacuje, kontam da je to svima, nego mozda nista obracali paznju, bas ako se neko seti nek u tusini dok mu radi auto spusti prozor i stisne i otpusti kvacilo i nek poslusa cuje li se,  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greska! mislio sam da je 1.9 dizel..

Jeste treba malo vremena da to sve nalegne isto kada i menjas plocice na stare diskove. Ako su male vibracije one ce nestati veoma brzo.

Za taj cak onda ne brini! to valjda tako mora. I ja sam imao nesto slicno sto se je culo jedino kada prelazim granicu pa ispod onih nadstresnica kada krenem . jedino tada se je culo. Kao da je homokineticki zglob u pitanju ali pregledano je i nije. Valjda tako mora a sta se tacno cuje i gde nisam saznao a to se je isto culo sa 30 000Km i nakon 11 godina sa 107 000Km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Zvezdo said:

Greska! mislio sam da je 1.9 dizel..

Jeste treba malo vremena da to sve nalegne isto kada i menjas plocice na stare diskove. Ako su male vibracije one ce nestati veoma brzo.

Za taj cak onda ne brini! to valjda tako mora. I ja sam imao nesto slicno sto se je culo jedino kada prelazim granicu pa ispod onih nadstresnica kada krenem . jedino tada se je culo. Kao da je homokineticki zglob u pitanju ali pregledano je i nije. Valjda tako mora a sta se tacno cuje i gde nisam saznao a to se je isto culo sa 30 000Km i nakon 11 godina sa 107 000Km.

pa da, najvise se cuje kad ima od cega da se odbija zvuk a spusteni prozori, pa kreces a ono cakne bas u trenutku kad krenes otpusititi kvacilo...ja sam mislio da je to mozda neki luft negde, sto cu videti nekako da proverim kod majstora koji mi je doduse rekao da mi je trap ok, a donji drzac motora je menjan skorije...a sto se seta kvacila tice, super salta, lepo vuce, jedino to sto ne mogu glatko krenuti samo na kvacilo jer pomalo to vibrira, osecam vibracije u kvacilu, i to je objasnjenje dok na te male neravnine na zamajcu ne nalgne nova lamela, jbg ja sam trazio obradu on kaze ne treba ok je...pa sad evo posle 300 km predjenih bolja je situacija, mada je on rekao da ce tek posle 1000 km to sve da legne fino... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa svako vozilo ima zamajac i na manuelnoj i automatskoj transmisiji samo sto neka imaju plivajuci a neka fixni zamajac. Menja se i fixni, po nekad, vrlo retko :)

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...