coa565 10 Posted April 19, 2017 Zdravo svima, naisao sam na jedan dobar primerak vw polo 1987 godiste 1.0 benzinac registrovan do 14.12.2017, prednje kao nove zimske gume, zadnje dobre zimske. Veliki servis uradjen pre 20000 km, mali servis pre 14000 km i ulje treba odmah da se zameni. Ne duva motor uopste a ulje na meracu vidi se da je staro dosta ali ga ima na pola meraca sto znaci da ga ne trosi. Jutros je upalio na pola kljuca a motor je bio hladan. Lepo drzi temperaturu, ne trza u voznji. Jedino mu je akumulator na izdisaju, cuje se desni homokineticki i ulje bi moralo odmah da se zameni. Da li se po vasem misljenju isplati za ovaj auto dati 400 evra? I jos jedna nedoumica, na cepu za dolivanje ulja ima kao malo bela skrama, da li je to zato sto ulje nije menjano 14000 ili je otisao dihtung glave? Napominjem da je ulje na meracu normalno i nema belih tragova samo je ulje dosta isposceno... I jos me interesuje kako da proverim po broju sasije da li se mozda auto trazi zbog necega? Pozz i hvala unapred svim forumasima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 19, 2017 Auu brate, ti si šampion Daj bre, kupi nešto normalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5314 Posted April 19, 2017 Druze... Evo, kad si vec lepo pitao, da probamo da ti pomognemo. Opisujes, kontrolises i hoces da proveravas auto od 400eur iz '87 kao da je nov... Ako ti se autic dopao, cenkaj se, daj 300-350eur i pazari. Kakva provera po broju sasije, pa vrednost je jos malo pa ispod vrednosti za krivicnu prijavu Prenesi auto na svoje ime, i ako to prodje bez problema, isplati u celosti i gotovo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted April 20, 2017 Al ste kritični...možda čovek nema keša za bolje i treba mu kao drugi auto u kući. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 17, 2020 PolovniAutomobili video: 2014. VW Polo 1.2 TSI Testirali smo Volkswagen Polo pete generacije iz 2014. godine. Iako nešto slabije fabrički opremljen, uz par intervencija vlasnika ovaj kompaktni auto predstavlja optimalan izbor za svakodnevni transport. Opremljen 1.2 turbo-benzincem snage 90 konja, mali Volkswagen je veoma zanimljiv za vožnju. Šta je sve vlasnik dodao, da li pozadi ima mesta za troje putnika i kolika mu je potrošnja - saznajte u najnovijem snimku: Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted September 26, 2020 imam jedno pitanje ,devojka uzela vw polo 1.2 tdi blue motion,odlican auto,pa joj se pojavljuje greska p2563 i p2463. Ja sam obrisao greske,al ponovo se ponavljaju,ja sam citao nesto na netu,to je u vezi dpf i nesto kao zaprljan izduvni sistem,nerazumem se ja u ta narodna kola Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 26, 2020 @silenci Teraj to u servis, nije mali problem. Koliko sam izguglao, prvo je turbo bio u problemu, a onda zbog toga ni DPF nije mogao da radi regeneraciju pa je začepljen. To su te dve greške. 2563 je za aktuator turba (turbo position sensor), a 2463 za DPF. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted September 26, 2020 aha pa tako sam i ja nesto procitao izguglao,lampica dpf je stalno ukljucena Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 13, 2021 Volkswagen Polo Treser GT Mada je nemački Treser bio najpoznatiji po modifikacijama Audijevih modela, u njihovoj ponudi se neko vreme nalazio i paket za konverziju VW Pola u Targa-Cabrio. To je Volkswagen Polo Treser GT koji je 1993. godine bio dostupan u verzijama sa 55KS ili 75KS, uz panel koji je mogao da se ukloni kako bi se ovaj automobil pretvorio u Targu. Osim toga, i Targa krov je imao mogućnost uklanjanja pa je ovakav Polo u tom slučaju dobio Cabrio formu. Standardni VW Polo je tada u Nemačkoj košta oko 18.000 maraka, dok je Treserova konverzija koštala još 16.000 maraka. Ukupno je prodato 290 primeraka Pola Treser GT, od čega je 10 uradio sam Treser, a ostali primerci su delo partnerske kompanije u Austriji. Na slikama je verzija sa 75KS koja je od 2003. godine deo Treser kolekcije, a sada je na prodaju za 11.900 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites