Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Audi Sport

Recommended Posts

Audi Quattro menja ime u Audi Sport

 

158612-audi%20sport.jpg

 

Audijevi sportski modeli, koji su do sada dolazili iz firme Quattro GmbH, i dalje će stizati od istog proizvođača, ali se menja naziv kompanije, koja će sada nositi naziv Audi Sport. Rukovodstvo kompanije ostaje isto, kao i gama modela o kojima će se brinuti. Pod njihovom kapom su svi modeli RS, kao i model R8, a vode računa i o trkačkim modelima poput RS3 LMS. Očekuje se da će kompanija u sledećih 18 mjeseci plasirati osam novih modela, čime će se ukupan broj popeti na 15. Očekuju se nove verzije A4 i A5, zatim sportske verzije zasnovane na Q5 i Q7, a najavljivan je i RS6 Allroad.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi uvodi 8 novih sportskih modela

 

audi%20rs3%2001.jpg

 

Odeljenje Audi Sport možda deluje kao relativno mlado, ali u stvari nije, jer je zvanični naslednik odeljenja Quattro GmbH i Audija Motorsport. Uglavnom, njihova najava izazvaće zazubice ljubiteljima sportista iz Ingolstadta. Stefan Reil, čovek koji je zaslužan za svaki model oznake RS u poslednjih 18 godina, potvrdio je da će Audi Sport na tržište izbaciti čak osam novih modela u sledeća 24 meseca. Prvi će startovati Audi RS3 i RS5 Coupe, već tokom ovog leta, a krajem godine pridružiće im se Audi RS7. Ali, za razliku od Mercedesa koji je paket AMG uveo i u slabijim verzijama, Audi Sport će oznaku RS davati samo najsnažnijima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

SUV sa ''RS'' oznakom prioritet za Audi Sport u odnosu na snažniji R8

 

audi%20q8%201111111.jpg

 

Šef Audi Sport odeljenja i bivši čovek broj 1 Lamborghinija, Štefan Vinkelman, prilikom nedavnog intervjua, saopštio je buduće planove divizije iz Ingolštata. On je naglasio da je aktuelni prioritet na RS SUV modelu, pre nego na ''nabildovanijem'' R8. Po Vinkelmanu, to je mnogo razumniji potez, a ujedno bi se zaokružila RS porodica sa više karoserijskih varijanti. Mada R8 neće dobiti snažniju verziju, to ne znači da ova linija neće dobiti novog člana porodice u dogledno vreme. Nakon R8 Spydera V10 Plus, očekuje se da Audi proširi R8 ponudu sa novom ''ulaznom'' varijantom, pogonjenom manjim motorom. Reč je o 2.9-litarskom V6 biturbo agregatu poznatom iz RS5 kupea, za čije potrebe isporučuje 450 konja. Vrlo je verovatno da će u R8 konjica biti pojačana sa više grla. Tokom istog intervjua, Vinkelman je obelodanio da Audi Sport neće forsirati napad na rekord Nirburgringa jer trenutno postoje važnije stvari, a jedna od njih je elektrifikacija. Što se SUV-a sa RS značkom tiče, to bi mogao da bude Q8, uz RS Q7.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi RS modeli u ponudi i sa zadnjim pogonom

 

162712-audi%20rs5%201.jpg

 

Audijevi automobili visokih performansi više neće isključivo biti u ponudi s pogonom na sva četiri točka. Šef Stephan Winkelman je otkrio da će budući RS modeli kupcima biti ponuđeni i sa zadnjim pogonom. Biće zanimljivo da vidimo kako će Audijevi kupci na to reagovati, ali za 'čistunce' ipak ima dobra vest, a to je da će se RS modeli nastaviti da se prodaju s pogonom na sva četiri točka. Naravno, Audi će morati da razvije nove platforme za automobile sa zadnjim pogonom, ali u Audiju su uvereni da će im se uloženo sigurno vratiti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jubilarni stoti Audi RS3 LMS u zlatnom izdanju

 

168267-audi%20rs3%20111.jpg

 

Audi Sport je ostvario veoma važan ljubilej za sve kupce ovog trkačkog odeljenja, nakon isporuke stotog primerka Audi RS3 LMS modela, manje od godinu dana nakon njegovog debija. Za obeležavanje ovog poduhvata bio je zadužen trkački automobil sa 350 ks, kreiran posebno za izlaganje na Audi samitu u Barseloni i vožen je na pozornici od strane vozača trka Jonasa Lapainena. VW grupacija sve svoje TCR trkačke automobile kreira u Martorell fabrici smeštenoj u Španiji.

 

168265-audi%20rs3%201.jpg

 

Kris Reinte, direktor Audi Sport trkačkog odreda, izjavio je: ''Mi smo već isporučili 90 primeraka našeg sportskog automobila kupcima širom sveta i nedavno smo primili porudžbinu za stoti model. Veoma smo ponosni na činjenicu da je jedan GT model trkačkih karakteristika uspeo da se plasira ovoliko dobro, toliko da je postao veoma važna uzdanica našeg širokog portfolija''.

 

168266-audi%20rs3%2011.jpg

 

Ekipa zadužena za stvaranje ovog modela, učestvovala je u kreiranju 125 trkačkih automobila na tri kontinenta i našla se 73 puta na podijumima, uključujući 24 pobede. TCR klasa zavredela je internacionalnu popularnost u 13 trkačkih serija koje su već proslavljene širom sveta, ali i dodatnih šest kružnih šampionata koji uključuju ove modele trkačkih vozila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šef Audi Sport odeljenja prelazi u Bugatti

 

158874-bugatti%20c%2011.jpg

 

Vinkelman je novi predsednik Bugattija. Na tu poziciju dolazi sa mesta šefa Audijevog sportskog odeljenja, na čijem čelu je bio relativno kratko, od marta 2016. godine. Pre toga, Vinkelman je čitavu deceniju bio vodeći čovek Lamborghinija. Dok je vodio Audi Sport, Vinkelman je nadgledao razvoj modela R8 Spyder, RS5 Coupe kao i nadolazećeg R8 sa pogonom na zadnjim točkovima. U Bugattiju, će sa druge strane, nadzirati razvoj nadolazećih varijanti Chirona, kao što su Chiron Grand Sport i Chiron Super Sport. Vinkelmana će u Audi Sport odeljenju zameniti Majkl-Julius Renc, dugogodišnji šef Audija u Kini.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi Sport potvrdio pet noviteta do 2020.

 

163080-audi%20rs5%20555.jpg

 

Ne tako davno Audi Sport, ranije poznat kao Quattro GmbH je u istom trenutku kupcima nudio tek jedan ili dva modela, ali to je već sada drugačije, a u skoroj budućnosti toga se više nećemo ni sećati. Naime, Staphan Winkelmann, šef Audi Sporta, potvrdio je da će u naredne tri godine ova marka na tržište lansirati dodatnih pet modela, što znači da će ukupna ponuda narasti na čak 16 vozila. Podsetimo, Audi Sport trenutno zainteresovanim kupcima nudi čak 11 modela, odnosno R8 (Coupe i Spyder), RS3 (limuzinu i Sportback), RS4 Avant, RS5 Coupe, RS6 Avant, RS7 Sportback, RS Q3 i TT RS (Coupe i Roadster). Audi Sport je takođe zaslužan i za S8 Plus, ali iz nekog razloga njega u ovu priču nisu uračunali. Rast potražnje širom sveta je rezultirao stvaranjem plana za dodatno proširenje, a Winkelmann za sada nije želeo da otkrije o kojim se tačno modelima radi. Najviše šansi za dolazak na tržište imaju RS5 u cabrio verziji, a uz njega možemo staviti RS4 u limuzinskoj i RS6 u karavanskoj verziji. Kada bi im još pridodali dve RS verzije nekog Q modela (npr. Q2, Q5, Q7 ili budućeg Q8) lako dolazimo do brojke od 16 RS modela.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šef Audi Sporta potvrdio da elektrifikovani model stiže do 2020.

 

audi r8 e-tron

 

Grupa Volkswagen planira da u nekoliko narednih godina užurbano elektrifikuje gamu, a Audi u tome svakako neće predstavljati izuzetak, već predvodnika koji će do 2025. na tržište lansirati više od 20 plug-in hibridnih i električno pokretanih automobila. U skladu s tim ne treba da čudi najava koja dolazi iz Audi Sporta, odnosno od strane njegovog šefa Stephana Winkelmanna koji je rekao da će i njihova ponuda takođe dobiti elektrifikovane pogonske sklopove. Tačnije, Winkelmann je potvrdio da će prvi model s elektrifikovanim pogonskim sklopovima na tržište stići do kraja 2020. Nažalost Winkelmann za sada nije želeo da ulazi u detalje, odnosno da kaže koji će biti prvi Audijev performance model s elektrifikovanim pogonskim sklopom, ali je rekao da će se ponuda nakon njegovog dolaska ''ubrzano elektrifikovati.'' Ljubitelji konvencionalnih pogona sa druge strane ne moraju da strahuju s obzirom da će turbo motori ''ostati deo ponude Audi Sporta koliko god to legislativa bude dozvoljavala.'' U naredne tri godine se može očekivati više noviteta iz Audi Sporta, a posebno će se isticati više high-performance crossovera. Opsežnija elektrifikacija Audijeve standardne ponude počinje od sledeće godine kada na tržište stiže E-Tron Quattro, a 2019. će slediti produkcijska verzija studije E-Tron Sportback. Nedugo zatim ponuda će biti proširena električnom limuzinom, manjim gradskim modelom i sl.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi Sport dobio novog šefa - najavljeno pet noviteta do 2020.

 

audi rs4

 

Audi Sport je dobio novog šefa, odnosno dosadašnjeg šefa Stephana Winkelmanna je zamenio Michael-Julius Renz. Podsetimo, Winkelmann je do 2016. vodio Lamborghini, a sada odlazi na mesto šefa Bugattija. Renz je nešto manje poznat u svetu auto industrije, ali reč je o čoveku koji je dugo godina u Audiju i koji je između ostalog bio i šef Audijeve prodaje u Kini.

 

audi rs5

 

Nama puno zanimljivija vest je ona o zvaničnoj potvrdi dolaska novih modela koja prati ovo imenovanje. Tačnije, iz Ingolstadta je potvrđeno da će Audi Sport do 2020. proširiti svoju ponudu za pet novih modela. Drugim rečima, za dve godine Audi Sport će svojim kupcima nuditi ukupno 16 modela. Nažalost za sada nema zvaničnih potvrda o kojim se tačno novitetima radi, ali više je nego izvesno da će se raditi o bar dva tri RS crossovera koji bi trebalo da povećaju privlačnost marke na velikim tržištima kao što su SAD, Kina i sl. gde su SUV-ovi i crossoveri posebno popularni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jubilej: Deset godina klijentskog odeljenja Audi sporta

 

179969-audi sport 1.jpg

 

Audi sport obeležava deset godina otkako je počeo sa klijentskim trkačkim programima, za koje je dosad proizveo šest modela različitih takmičarskih klasa. Klijentsko odeljenje Audi sporta izradilo je ukupno 531 automobil namenjen privatničkom trkanju. Ta vozila su u proteklih 10 godina sakupila 52 titule širom sveta, naslove u klasama i pobede na 12-časovnim, 24-časovnim i 25-časovnim trkama. Prvi auto kome nije bilo namenjeno da nastupi pod fabričkom zastavom, već je stvoren isključivo za privatnike bio je “audi R8 LMS”. Predstavljen je 2008, a prva isporuka obavljena je 2009. u Italiji. Ovaj auto GT3 kategorije osvojio je tri vozačke titule u svojoj prvoj sezoni.

 

Prva generacija ''R8 LMS'' potrajala je sedam godina i proizvedena je u 137 primeraka, koji su svoje kupce našli u Evropi, Aziji, Australiji, Sevenoj i Južnoj Americi. Ta prva generacija donela je Audiju prve apsolutne pobede na 24 sata Nirburgringa (2012, 2014), a isti model je u tri navrata slavio na 24 sata Spa (2011, 2012, 2014). Automobil je i dalje popularan i uspešan u klasama namenjenim starijim generacijama GT3 vozila. Postoji globalna servisna mreža i obezbeđena je isporuka delova. U 2011. godini, klijentski odsek Audi sporta proširio je svoj program i izradio “audi TT RS”, model s prednjom vučom i 380 KS. Početno namenjen trkačima na Nirburgringu i u klupskim takmičenjima, beležio je pobede u klasama u Evropi i Sjedinjenim Državama. Apsolutni trijumf na jednoj od trka VLN serije ovaj auto je postigao 2011, a njegovim najvećim uspehom smatra se pobeda na 25 sati Tanderhila u Kaliforniji iz 2013. godine.

 

179970-audi sport 11.jpg

 

U 2015. brend sa četiri prstena predstavio je dva nova trkačka automobila za privatne takmičare. Prvi od njih bio je Audi TT kup, tokom tri godine prisutan isključivo u Audi monomarka seriji, Audi sport TT kupu. Iste godine pojavila se druga generacija Audija R8 LMS, sada sa 585 KS. Ona je pobeđivala na trkama izdržljivosti na Dejtoni, Nirburgringu, Spa, Baturstu, Sepangu i Laguna Seki, i osvajala titule širom planete. Dosad su proizvedena 103 primerka ovog trkačkog modela, koji deli 50% delova sa produkcijskom verzijom. U sledećoj fazi Audi modelske ofanzive, krajem 2016. je predstavljen Audi RS3 LMS. Model namenjen TCR kategoriji ima prednji pogon i 350 KS i, poput Audi TT kupa, izrađuje se zajedno sa Cuprom u Martorelu u Španiji. Iako relativno mlad, RS3 LMS dosad je prodat u 166 primeraka, a u svojoj prvoj sezoni osvojio je pet titula. Najnoviji dodatak trkačkoj porodici predstavlja Audi R8 LMS u GT4 varijanti, dosad proizveden u tiražu od 66 primeraka. Sezonu 2018. otvorio je dvostrukom pobedom u klasi na 24 sata Dubaija. Izrađuje se na istom mestu gde i serijski model, sa kojim deli 60% komponenti.

 

Audi R8 LMS bio je glavni adut Ingolštata i na ovogodišnjoj trci 24 časa Nirburgringa, ali nije uspeo da obezbedi peti apsolutni trijumf marke na ''Zelenom paklu''. Iako su u Audiju jako želeli ovu pobedu, da bi je proslavili u godini prve decenije klijentskih programa, najbolji rezultat jedne posade R8 LMS u 2018. bilo je šesto mesto. Ostaje zabeleženo da se na startnoj rešetki za 46. izdanje 24 sata Nirburgringa našlo čak 33 Audija raspoređenih u tri klase: R8 LMS vožen je u starijoj i novijoj GT3 verziji, kao i u GT4 varijanti, a u TCR kategoriji takmičio se RS 3 LMS. ''Interesovanje naših mušterija i njihovi uspesi pokazuju da se naša modelska ofanziva isplaćuje'', kaže Kris Rajnke, direktor klijentskih trkačkih programa Audi sporta. ''Samo u tekućoj sezoni, naši timovi su učestvovali na 158 trka u različitim klasama i postigli su 53 pobede. Ponosni smo što među mušterijama imamo tako moćne timove i vozače, i to u okruženju u kojem vlada žestoka konkurencija.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi slavi četvrt veka RS modela

 

194522-audi rs 002.jpg

 

Kako piše B92, Audi je obeležio 25. rođendan visokoperformansnih verzija svojih automobila najavivši premijeru dva nova RS modela do kraja 2019. godine.

 

194521-audi rs 001.jpg

 

Prvi Audi koji se nosio značku ''RS'' bio je modela RS2 Avant (poznat i kao Audi 80 RS2), koji se pojavio 1994. godine. Automobil je za pogon koristio 2.2 litarski turbobenzinac sa 5 cilindara, koji je proizvodio 315 ks (232 kW). Motor ovog sportskog karavana bio je povezan sa 6-brzinskim manuelnim menjačem, a snaga se prenosila na sva 4 točka putem Audijevog quattro sistema. Sledeći značajan model iz RS familije bio je Audi RS4 Avant iz 1999. godine. Pogonjen 2.7 twin-turbo V6 motorom, koji je unapređen uz pomoć firme Cosworth, raspolagao je sa 380 ks (280 kW). Naredni RS4 stiže 2005. opremljen V8 agregatom koji proizvodi 420 ks (309 kW), a tri godine kasnije pojavio se i novi RS6 Avant koji podiže lestvicu sa moćnim 5.0 twin-turbo V10 motorom koji isporučuje 580 ks (426 kW) i 650 Nm. Audi trenutno u ponudi ima sedam RS modela, uključujući RS3 Sportback/Sedan, RS4 Avant, RS5 Coupe/Sportback i TT RS Coupe/Roadster.

Nemački proizvođač najavio je lanisiranje potpuno novih RS modela do kraja godine, ali nije precizirao koja su vozila u pitanju. Očekuje se da jedan od njih bude RS Q8 koji će ispod haube imati 4.0 twin-turbo V8 iz Lamborghinija Urus, ali će u Audijevom SUV modelu njegova snaga biti smanjena na oko 600 konja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi najavljuje šest RS modela

 

audi rs 001.jpg

 

Audi Sport je imao prometnu godinu zahvaljujući svojim S modelima, ali najbolje tek dolazi. Audijevo odeljenje Sport do kraja ove godine priprema ukupno šest RS modela. Tim povodom je objavljen ''teaser'' koji ih najavljuje, ali uopšte nije teško identifikovati modele koje ćemo relativno uskoro videti. RS Q3 Sportback i RS Q3 su u grupi automobila te dele isti 2.5 litarski benzinski motor sa turbopunjačem koji razvija oko 400 KS. Uz njih je i RS7 Sportback koji bi trebalo da pokreće 4.0 litarski BiTurbo V8 motor sa 600 KS, a pominje se i snažniji hibridni model sa oko 700 KS. Očekuje se i RS6 Avant koji će biti rival Mercedesu AMG E63/E63 S Estate sa istim motorom. ''Flagship'' SUV će bez sumnje biti RS Q8 koji je najavljen konceptom Q8 Sport u martu 2017. godine na Sajmu automobila u Ženevi. Neće biti iznenađenje ako dobije isti pogon kao modeli RS6 i RS7. Šesti automobil bi mogao da bude obnovljeni RS4 Avant. Njegov 2.9 litarski BiTurbo V6 motor bi trebalo da razvija 444 KS.

Sajam automobila u Frankfurtu će se održati u septembru te bi mogao da posluži za predstavljanje nekih od novih RS modela.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi paket ''25 Years Of Audi RS''

 

199141-audi rs 001.jpg

 

Povodom 25-godišnjice od pojavljivanja Audija RS2 Avant, Audi Sport je pripremio specijalni slavljenički paket nazvan ''25 Years of Audi RS''. Paket je dostupan za modele TT RS Coupe, RS4 Avant, RS5 Coupe, RS5 Sportback, RS6 Avant i RS7 Sportback, a podrazumeva posebne dodatke na spoljašnjosti i u unutrašnjosti.

 

199142-audi rs 002.jpg

 

Audi paket ''25 Years Of Audi RS'' je za sada ponuđen u Nemačkoj i pojedinim evropskim zemljama, a ostaje da se vidi da li će možda kasnije biti na raspolaganju i kupcima van Starog kontinenta.

 

199143-audi rs 003.jpg

 

Kako bilo, ovi modeli mogu da se dobiju u Nogaro Blue, Mythos Black, Nardo Gray ili Glacier White boji, sa posebnim mat aluminijumskim i sjajnim crnim akcentima (crni su između ostalog retrovizori, Audi i RS oznake, zadnji spojler kod TT RS modela).

 

199144-audi rs 004.jpg

 

Takođe, tu su i dvobojni točkovi, crni enterijer sa kožom, alkantarom i Cobalt Blue akcentima, kao i volan sa reperom na 12 sati, patosnice sa ''25 Years'' logom i projekcija RS loga na asfalt prilikom otvaranja vrata. Cene za ovaj paket iznose od 9.350 evra za TT RS Coupe, 10.900 evra za RS4 Avant, RS5 Coupe i RS5 Sportback, kao i 14.500 evra za RS6 Avant i RS7 Sportback.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi Sport kaže: ''RS modeli ostaju Quattro''

 

rs6 g01.jpg

 

Ili, drugačije rečeno ''izvinite, ali nema pogona samo pozadi.''
BMW M divizija polako ide ka tome da nudi pogon na svim točkovima za većinu svojih modela - i to ne uključuje samo njihove SUV modele, već i brze limuzine i Coupe. Dakle, Bavarci ''upadaju'' u teritoriju Audi Sporta gde će se morati takmičiti protiv automobila najviše klase sa pogonom na svim točkovima, i to se neće promeniti u budućnosti. Iako bi Audiju proširenje ponude na one sa pogonom samo pozadi pomoglo da zadovolji sve strožije standarde o emisiji izduvnih gasova širom sveta jer bi takvi automobili manje trošili (lakši su jer nema 4x4 pogona), ipak je Audi nedavno potvrdio da će ostati veran svojim korenima, i da će se i dalje oslanjati na svoj poznati Quattro. Ili, barem tako tvrdi šef prodaje i marketinga Audi Sport.

 

rs6 g07.jpg rs6 g05.jpg rs6 g04.jpg

 

''Koristili smo pogon na zadnje točkove u poslednjem R8. Ali normalno, Quattro je deo našeg nasleđa'', rekao je Rolf Michl za Autocar. ''Takav pogon znači sigurnu, okretnu i takmičarsku vožnju. Ne čujem drugačije stavove o tome, čak ni sa električnim verzijama u budućnosti. Ostaćemo pri svom pristupu: Quattro je glavni deo RS automobila.''

 

rs6 g03.jpg rs6 g02.jpg

 

Ako je neko baš baš zapeo da kupi Audijev modela sa pogonom samo na zadnje točkove, sve su šanse da biste mogli kupiti R8 RWD tokom 2021. godine. Njegove specifikacije su se već pojavile na listama lokalnih regulatornih tela (u Americi npr.), što nagoveštava da smo na samo nekoliko meseci od toga da se u salonima pojavi takva varijanta modela R8. Rolf Michl kaže: ''Audi Sport je posvećen R8 i radimo sve kako bismo dobili njegov koncept za budućnost jer mora odgovarati budućim očekivanjima i zato je njegova budućnost složena odluka.''

 

rsz_flcs_logo.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi Sport će elektrifikovati svaki budući RS model

 

audi rs6 2021.jpg

 

Svi budući Audijevi RS modeli će biti elektrifikovani, potvrdio je šef prodaje i marketinga Audi Sporta Rolf Michl. Michl je u intervjuu za Autocar otkrio planove brenda koji uključuju blagi hibridni, plug-in hibridni i električni pogon. On je izjavio da je cilj pojednostaviti stvari za kupce, a danas Audi Sport ima elektrifikovani model RS6 Avant. U ovom karavanu visokih performansi Audi je upario 48-voltni blagi hibridni sistem sa 4.0 twin-turbo V8 motorom koji razvija 591 KS i 800 Nm obrtnog momenta. Automobil ubrzava od 0 do 100 km/h za 3.6 sekundi pre nego što dostigne maksimalnih 250 km/h. Snaga se prenosi preko osmostepenog Tiptronic menjača i Quattro pogona na sva četiri točka.

 

Ipak, Audi polako razvija svoj plan čiji cilj je ponuditi plug-in hibridne i potpuno električne RS modele. Oni bi trebalo da stignu na tržište pre 2023. godine u obliku plug-in hibridnog modela RS4 i E-Tron GT RS-a. Michl je rekao da je fokus kompanije još uvek na performansama i svakodnevnom korišćenju. Elektrifikacija se pokazala korisnom za performanse automobila zahvaljujući obrtnom momentu koji pružaju takvi pogoni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi RS6 Avant vs RS7 Sportback vs RS Q8

 

Brzi porodični automobili sa V8 motorima...ustvari, sva tri su sa istim 4.0 V8 motorom.

Koji RS je najbolji?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi neće praviti RS modele sa četiri cilindra

 

224843-audi rs5 05.jpg

 

Poput Mercedesa (sa novim modelom Mercedes AMG C63), i Audi će se prebaciti na elektrifikovane pogone za svoju RS diviziju, ali to neće ići na račun većih V6 i V8 motora sa unutrašnjim sagorevanjem.

 

Najave dolaze od Konstantina Dreslera, šefa marketinga proizvoda u Audi Sportu, a koji je nedavno razgovarao sa predstavnicima medija tokom jednog događaja u Španiji. CNet je bio tamo i pitao je Dreslera o Audijevim planovima za budućnost njegovog odeljenja za performanse. Odgovor koji su dobili bio je prilično razumljiv. ''Naravno, i mi ćemo elektrifikovati naše automobile. Ali nećemo raditi četvorocilindrične.'' Čini se da se Dresler ovime direktno pozabavio zabrinutošću da bi Audi potencijalno mogao da ide istim putem kao Mercedes. Novi Mercedes AMG C63 dolazi sa 2.0 četvorocilindrašem i elektromotorom, sa ukupno 680KS. Sa druge strane, aktuelni Audi RS5 koristi 2.9 twin-turbo V6 bez elektrifikacije, a ima 450KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi sport se povlači iz svih trkačkih programa osim Formule 1 u 2024?

 

211083-audi lms 03.jpg

 

Audi sport je najavio da će se u 2024. povući iz svih trkačkih programa zbog ulaska u Formulu 1.

 

Nemački proizvođač ove sezone učestvuje u nekoliko serija, sa modelima Audi RS3 LMS i Audi R8 LMS GT3, sa 14 fabričkih vozača. Portparol Audi sporta nije decidno potvrdio ovu informaciju koju je objavio Motorsport-total, a preneli su i ostali specijalizovani mediji.

''Naš program za 2023. je odavno u toku, učestvujemo na 24 sata Nirburgrina, 24 sata Spa, GT vorld čelendžu, DTM i TCR Svetskoj seriji. Trenutno razmatramo buduće programe, kao i Dakar. Čim završimo raspravu i donesemo odluku, javnost će biti balgovremeno obaveštena'', rečeno je u ovoj kući. Audi sport trenutno zapošljava oko 80 radnika.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...