neshaoct 9592 Posted July 23, 2018 Ronaldo dobio Jeep Grand Cherokee Trackhawk Jeep je glavni sponzor fudbalskog kluba Juventus iz Torina u koji je Ronaldo nedavno prešao za malo više od 100 miliona era iz Reala iz Madrida, pa ne čudi da je najveća fudbalska zvezda već sela u svoj novi automobil. Jeep je, naime (koji je deo FCA grupacije koja je baš kao i Juventus u delimičnom vlasništvu moćne italijanske porodice Agnelli) Portugalcu poklonio najsnažniji model u ponudi, 700KS snažni Grand Cherokee Trackhawk koji zahvaljujući 6.2 litarskom V8 motoru uparenim sa 8-stepenim automatikom i potpomognut kompresorom postiže performanse super automobila. Bez blokade, naime, ovaj terenac je u stanju da postigne 290 km/h dok do stotke iz stajanja stiže za samo 3.7 sekundi. Zaista mašina dostojna portugalskog bombardera koji u garaži već drži automobile poput Bugattija Chirona i Veyrona, Ferrarija 599 GTB i GTO, Rolls-Roycea Ghosta, Lamborghinija Aventadora i Porschea Carrere 911. Sivi Jeep Grand Cherokee Trackhawk vredan 130.000 evra bi po izgledu mogao da se svrsta u kategoriju ''Sleepera'' gotovo pa običnog SUV-a kakvih ima bezbroj na putevima u odnosu na Ronaldov postojeći vozni park, ali po pitanju performansi reč je o istinskoj zveri. Da je reč o jedinstvenom primerku govore detalji poput neutralne sive boje, posebnih alu naplataka od 20 inča i kožne unutrašnjosti u ''tabak'' varijanti čega nema na konfiguratoru, pa pretpostavljamo da su ove izmene dodate po posebnoj želji nove zvezde Juventusa. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 5, 2018 RoadAndTrack video: Jeep Grand Cherokee Trackhawk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 8, 2018 TheStraightPipes video: Test 2018. Jeep Grand Cherokee Trackhawk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 25, 2018 Hennessey Jeep Trackhawk HPE1000 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 12, 2018 The Drive video: Hennessey Jeep Grand Cherokee Trackhawk sa 1.012 konja Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 16, 2018 Hennessey Jeep Grand Cherokee Trackhawk sa 1.214KS 6.2 litarski V8 motor sa kompresorom ima 1214KS i 1354 Nm. Ubrzanje do 0 do 60 milja na sat (96 km/h) traje 2.3 sekunde, četvrt milje (402 metra) prelazi za 9.66 sekundi, najveća brzina iznosi 321 km/h. Najavljena je serija od samo 24 primerka, po ceni od 179.000 američkih dolara (oko 154.000 evra). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 26, 2018 Autobytel video: Proba 2019. Jeep Grand Cherokee Trackhawk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 27, 2018 TopSpeeed test: Jeep Grand Cherokee Trackhawk Sa V8 HEMI motorom od 710 KS, Grand Cherokee Trackhawk ima status najsnažnijeg SUV-a na svetu, a mi smo američki novitet, koji je nedavno stigao na evropsko tržište, ekskluzivno testirali u Austriji, u okolini Red Bull Ringa. To brutalno ubrzanje, taj katapult velikog SUV-a od 2.5 tone kada iz mesta hvatate 100 km/h za manje od 4 sekunde dok vas sila od 1.4 g ''zakiva'' za naslon sedišta, a grmljavina V8 motora od 700 i kusur konja para uši... Sve to proizvodi fascinaciju koja će vas dugo ''proganjati'' i svaki put iznova oduševljavati! U to smo se uverili prilikom nedavne posete Red Bull Ringu u okviru promocije nove generacije Jeep Wrangler, gde smo nenadano dobili mogućnost da isprobamo i sportsku perjanicu američkog proizvođača specijalizovanog za terenska vozila - Grand Cherokee Trackhawk. Ovo je najsnažniji fabrički SUV model na svetu, a zahvalnost za taj status duguje V8 HEMI motoru koji je preuzeo od Dodge Challenger Hellcat. Posmatrajući vizuelni nastup Trackhawka, stiče se utisak da su se enormna snaga i ekstravagantan temperament vešto pritajili. Ovaj model deluje gotovo identično kao i SRT verzija sa ''samo'' 482 KS, a razlika je zapravo ogromna! Automobil je spušten za dodatnih 25 mm, hrom lajsne kojima su oivičene dve bočne sekcije donje rešetke hladnjaka, kao i sedam gornjih četvrtastog oblika koje su horizontalno naslagane između LED farova, drugačiji aluminijumski točkovi, dva dvostruka izduva i Brembo čeljusti žute boje - to su detalji raspoznavanja ove ''ptice grabljivice'', naravno uz velike natpise Trackhawk koji se nalaze na bokovima i petim vratima. Dakle, nema ih previše. Performans haubu sa ventilacionim otvorima, zadnji difuzor i bočne pragove poseduje i SRT verzija. Unutrašnjost, takođe nosi neke autentične elemente poput natpisa na naslonima sedišta, logotip jastreba na sportskom upravljaču, dobrodošlica na instrument tabli gde prilikom startovanja motora zasija specifičan amblem. I upravo taj predator raširenih krila sugeriše da se ispod haube nalazi pravo remek delo američkih inženjera - V8 motor zapremine 6.1 litar, što je manje od 6.4 litra koliko ima onaj u SRT verziji, ali zahvaljujući moćnom kompresoru i još nekim zahvatima, dobijeno je 710 KS pri 6.000 o/min, uz jednako impresivan maksimalni obrtni moment od 868 Nm pri 4.800 obrtaja! Toliko nećete naći ni u jednom serijskom SUV modelu - Bentley Bentayga W12 ima stotinak konja manje, BMW X5 M 575 KS, GLE 63S 585 KS. Dakle, niko nije ni blizu! Da bi ovoliko odskočio u pogledu snage, motor je, pored spomenutog mehaničkog kompresora čiji se rotori vrte gotovo do 15.000 obrtaja u minutu i obezbeđuju protok od 30.000 litara vazduha u istom vremenskom intervalu, dobio i niz drugih poboljšanja. Klipovi, kao i kolenasto vrartilo odnosno radilica izrađeni su kovanjem kako bi bili rezistentni na visoke temperature i velika dinamička opterećenja. Motor se budi pritiskom na taster i dok ga turirate u leru napred iz otvora na haubi javlja se piskav zvuk kompresora dok pozadi iz četiri ''topa'' dopire oštar dubok zvuk. Kakva je to uvertira za zabavu? Obećavajuća! Nažalost, vozili smo ga samo uokolini Red Bull Ringa, a ne i na samoj stazi, tako da maksimum dinamike u Track modu nismo mogli da dosegnemo. Pored pomenutog moda, kada je kontrola trakcije isključena i ojačan osmostepni ZF menjač preko centralnog diferencijala distribuira snagu u odnosu 70% nazad - 30% napred, na raspolaganju je još nekoliko režima. Preko njih se konfiguriše rad 4WD sistema (Quadra Trac Active on Demand), menjača, elektronske kontrole stabilnosti i adaptivnog oslanjanja sa Bilstein amortizerima. U mirnoj vožnji opredelili smo se za automatski mod i tada Grand Cherokee Trackhawk skriva svoj divlji karakter. Menjač je nenapadan, oslanjanje udobno, a motor dovoljno tih za duža putovanja. Ukratko, ova zverka može da se vozi kao i svaki drugi SUV. Ukoliko okolnosti zahtevaju više trakcije po klizavoj i snegom pokrivenom tlu, tu je režim snow sa raspodelom 50:50, a postoji i poseban režim za vuču (Tow) kada 60% obrtnog momneta odlazi na prednje točkove i tada je Grand Cherokee kadar da povuče prikolicu od tri tone. Naravno, dostupan je i individual sa zasebnim podešavanjem ovih opcija. Mi smo najveći deo vremena proveli u Sport modu na lokalnim austrijskim putevima u kombinaciji pravaca i krivina. U ovom režimu zadnji točkovi, između kojih je diferencijal sa ograničenim proklizavanjem, dobijaju 65 odsto snage, upravljač je tvrđi, menjač menja za 50 odsto brže i aktivira poluge za promenu stepena prenosa. Sa svakim dodavanjem gasa, pogotovo sa snažnijim, vozilo teško 2.5 tone skače kao ''opareno'' dok skazaljka obrtomera munjevito uleće u crveno polje. Priliv snage je toliko intenzivan da zahteva maksimalnu koncentraciju vozača čak i na pravcima, jer se motor zavrti do limita u treptaju oka, a menjač ne prebacuje sam već čeka komandu preko poluge iza upravljača. Dovoljno je navesti podatak da od 80 do 120 km/h ubrzava za 2.4 sekunde. Inače, menjaču je u Sport modu potrebno svega 160 milisekundi za promenu stepena prenosa, a ESP uređaj dopušta zanošenje karoserije i interveniše kasnije. Naravno, kada oštro vozite automobil sa 710 KS, pažnja je neophodna u svakom smislu. Pogotovo ako je posredi SUV sa visokim težištem i velikom masom. Srećom, Brembo kočnice sa šest čeljusti napred ''ujedaju'' diskove prečnika 400 mm napred, nazad su četiri klipa i diskovi od 350 mm. Ulivaju poverenje i koče dosta efikasno, mada je čudno da zadnji diskovi nisu ventilisani pa je pitanje kako se kočnice ponašaju na stazi odnosno koliko se brzo zagrevaju pri snažnim zaustavljanjima u kontinuitetu. Sam osećaj na upravljaču je dosta dobar, mada odziv na zakretanje nije toliko odsečan kao kod sportskih SUV-ova iz evropske produkcije. Isto važi i za naginjanje karoserije koje je nešto više izraženo nego kod Porsche Cayenne i BMW-a X5. No, saznanje da pod uzdama držite 710 konja koji se efikasno prenose na podlogu dovoljno je da mu oprostite manjak dinamike u krivinama, osim ako niste od onih koji često posećuju stazu u nastojanju da obaraju vremena u poteri za rekordima u krugu. Informacije o vremenima po krugu, snazi i obrtnom mopmentu u realnom vremenu, radu svih sistema, navigaciji, multimediji i ostalom, dobijaju se preko novog UConnect sistema sa ekranom od 8,4 inča osetljivim na dodir. Da se vodilo računa o komforu i svakodnevnoj upotrebljivosti pokazuju udobna sedišta sa grejanjem i ventilacijom, portovi za USB i multimedijalne uređaje u naslonima, panorama krov, LED svetla... Ipak, kvalitet izrade u enterijeru nije na nivou evropskih rivala, što je uostalom i za očekivati, jer to nikada nije bila jača strana ''Amerikanaca'' tj. vozila koja dolaze ''sa druge strane bare''. Međutim kada se sagleda šira slika, jasno je da Grand Cherokee Trackhawk predstavlja svestranog sportistu. Vrhunski je pripremljen i spreman da na semaforu stane na crtu automobilima iz ''kluba 4 sekunde'', dakle onima koji do 100 km/h ubrzavaju za manje od 4 sekunde. Može da posluži kao porodični prevoz na dugim putovanjima, a naravno sa klirensom od 210 mm, napadnim uglom od 18 i odlaznim od 22 stepena, malo je reći da se dobro snalazi se van asfalta... Grand Cherokee Trackhawk predstavlja pravi američki ''muscle car'' u SUV formi, pritom ne zapostavljajući komfor i praktičnost. Tekst i fotografije: Uroš Dedić/TopSpeed preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 10, 2018 PistonHeads video: Jeep Grand Cherokee Trackhawk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 7, 2019 RoadShow video: Jeep Grand Cherokee Trackhawk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 2, 2019 Jeep Grand Cherokee Trackhawk postavio rekord za najbrži SUV na ledu Jeep Grand Cherokee Trackhawk je postigao 280 km/h, a rekord je postavljen na tradicionalnom događaju koji se održava na Bajkalu u Rusiji: Quote Share this post Link to post Share on other sites
arnage 28 Posted May 4, 2019 Tehnička prezentacija Launch control sistema. One of the kind... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 29, 2019 Jeep Grand Cherokee Trackhawk GULF 40 by GeigerCars Iz nemačkog GeigerCars-a stiže novi tjuning program za Jeep Grand Cherokee Trackhawk. Nemci su se prvo pozabavili 6.2 litarskim V8 motorom sa kompresorom koji sada razvija 900KS i 1003 Nm obrtnog momenta, pa najveća brzina vozila iznosi 312 km/h (što je brže od serijskih primeraka Lamborghini Urusa i Bentley Bentayge Speed). Pažnju privlače i dvobojni Gulf eksterijer (Baby Blue/Orange kombinacija), crni alu točkovi od 22 inča i modifikovano oslanjanje (vozilo je niže za 25 mm u odnosu na fabrički primerak). Sve navedeno ima i svoju cenu, a ona u Nemačkoj iznosi 129.000 evra. preuzeto sa - Auto Blog 1 dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 10, 2019 O.CT Tuning Jeep Grand Cherokee Trackhawk Tjuner O.CT Tuning je pripremio modifikovanu verziju Jeepa Grand Cherokee Trackhawk čiji 6.2 litarski V8 motor sa kompresorom u fabričkom izdanju raspolaže sa 527 kW/716KS i 873 Nm. O.CT Tuning za sada nudi ''Stage 1'' paket koji pomenuti motor pojačava na 602 kW/819KS i 950 Nm. Takođe, u najavi je i Stage 2 paket koji će podrazumevati 636 kW/865KS i 1000 Nm obrtnog momenta. Ostali detalji će biti saopšteni naknadno. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted November 11, 2019 B&B Jeep Grand Cherokee Trackhawk sa 800KS Nemački B&B Automobiltechnik u ponudi ima više paketa za modifikovanje Jeepovog Grand Cherokeea, uključujući i njegovu Trackhawk verziju. To znači da je 6.2 litarski V8 motor pojačan sa 527 kW/717KS i 875 Nm na 588 kW/800KS i 985 Nm obrtnog momenta (što klijente košta 3.950 evra). Ubrzanje od 0 do 100 km/h je smanjeno na 3,4 sekunde, dok je najveća brzina veća od 300 km/h. U ponudi je i slabiji Stage 1 paket po ceni od 1.498 evra, i to sa 544 kW/740KS i 900 Nm. Sem toga, na raspolaganju su i novi sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, sportske opruge (vozilo je za 50 mm nže od fabričkog primerka), kao i alu točkovi od 22 inča. Na kraju, B&B Automobiltechnik je novi sportski izduvni sistem ponudio i za verziju Grand Cherokee SRT, dok je dizelski Grand Cherokee 3.0 V6 CRD pojačan na 257 kW/350KS i 680 Nm (ovo potonje košta 1.950 evra). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 24, 2019 Najbrže božićno drvce Auto je Hennessey Jeep Trackhawk sa 1000 konja, a postignuta brzina iznosi 291 km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 21, 2020 ChasingCars video: Test 2020. Jeep Grand Cherokee Trackhawk Jedan od najbržih SUV modela na svetu zahvaljujući 6.2 HEMI V8 motoru koji pravi 707 konja i skoro 900 Nm obrtnog momenta: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 23, 2020 O.CT Jeep Grand Cherokee Trackhawk sa 888 konja O.CT Tuning je dopunio svoju ponudu za Jeep Grand Cherokee Trackhawk čiji 6.2 V8 motor sa kompresorom u fabričkom izdanju raspolaže sa 527 kW/716KS i 875 Nm. O.CT Tuning nudi nekoliko paketa; za početak tu je već poznati Stage 1 koji pomenuti motor pojačava na 602 kW/819KS i 950 Nm (ubrzanje do 100 km/h je smanjeno na oko 3.5 sekundi). Veću pažnju ipak izaziva novi Stage 2 paket koji podrazumeva 653 kW/888KS i 1000 Nm obrtnog momenta, pa ovakav Grand Cherokee Trackhawk do 100 km/h stiže za tačno 3 sekunde i može da postigne više od 300 km/h. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 9, 2020 Hennessey Performance video: Jeep Grand Cherokee Trackhawk vs Lamborghini Urus Iako je video objavio Hennessey oba auta su u fabričkom stanju...tj. još ništa nije rađeno na njima. Pogledajte kako fabrički stoje stvari između ova dva moćna SUV-a: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 17, 2020 Driving.ca video: Test 2020. Jeep Grand Cherokee Trackhawk 2015. godine FCA je ''pogodio'' sa konceptom stavljanja velikog motora u limuzinu - Dodge Challenger/Charger Hellcat sa velikim V8 motorom sa kompresorom. Kad su već tu zaradili dosta novca, onda su rešili da isti koncept primene i kod SUV linije, pa su isti 6.2 V8 sa kompresorom ubacili i u Grand Cherokee i tako je nastao SUV kao na testu sa 707 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites