Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

BMW serije 7 je luksuzni sedan koji se proizvodi od 1977. godine. Serija 7 je jedna od BMW vodećih serija, i postoji samo kao sedan ili u produženoj sedan verziji. Tradicionalno svaka nova generacija serije 7 uvodi nove tehnologije i dizajn enterijera, a zatim se ta estetika i inovacije prenose i na ostale BMW modele. Prva generacija, imala je iskljucivo šestocilindrične benzinske motore, kasnije su motori prošireni V8 i V12 verzijama, atmosferskim i turbo motorima, a od 1995 godine u seriju 7 se ugrađuju i dizel motori.

 

 

Tema o aktuelnoj generaciji serije 7 (G11) je OVDE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nudi kraljevski komfor i V12 monstruma, a košta poput Golfa

 

bmw l7

 

Golf sa dizelskim motorom je na našim prostorima ''svetinja'', a za otprilike isti iznos možete da se vozite i u jedinstvenoj BMW-ovoj krstarici.

 

bmw l7

 

Naravno, radi se o trećoj generaciji (E38) BMW-ove serije 7 koja i danas na putu privlači poglede, neretko pune strahopoštovanja. Nažalost, danas je gotovo nemoguće naći primerak u besprekornom stanju, a i tada je cena prilično visoka. A šta bi tek dali za njeno specijalno izdanje s produženim telom, V12 motorom i manje od 20.000 pređenih kilometara.

 

bmw l7

 

Upravo takav primerak nudi poljski ''Kimbex Dream Cars''. BMW 750i XL L7 je proizveden u samo 899 primeraka, a konkretan primerak je proizveden 2001. godine. Iako nudi kraljevski luksuz, za oko će zapeti 20-inčni Alpina naplaci i obilje hroma, kao i prvoklasna oprema u kabini. Tu je i moćni 5.4 V12 motor sa 326KS i 490 Nm, u kombinaciji sa automatskim menjačem.

 

bmw l7

 

Tek mu je 17 godina, a nudi se po ceni od 23.500 evra. Ako se vratimo na pomenuti Golf, imajte na umu da ova dva automobila osim cene nemaju dodirnih tačaka, kako u pogledu voznih karakteristika, tako i kada su troškovi vlasništva u pitanju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

photo.jpg Testosteeron test automobila: BMW 750iL V12 (E38)

 

Test vožnja BMW-a Serije 7 sa najsnažnijim motorom 1996. BMW E38 750iL V12 5.4L 326KS i 490 Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam napravio BMW M7 sa motorom iz M5 E39, sada ga prodaje za 40.000 dolara

 

188991-bmw m7 1.jpg

 

Treća generacija BMW-a Serije 7 (kodnog imena E38) se proizvodila od 1994. do 2001. godine. Reč je o prvoj Seriji 7 koja je dolazila sa dizelašem ispod poklopca motora, a vrh ponude je činio 750Li sa 5.4 litarskim V12 motorom. Ipak, znamo da Serija 7 nikad nije niti će imati pravu M verziju, ali zato je ovaj vlasnik koji je svoj primerak iz 2001. godine u serijskom izdanju kupio krajem 2016. godine, odlučio da mu ugradi 4.9 litarski S62 V8 motor.

 

188992-bmw m7 11.jpg

 

Stvari tu nisu stale, budući da je ugrađen i ESS kompresor kao i Bilstein amortizeri upareni s H&R oprugama, dok se za zaustavljanje brinu nova Brembo kočiona klešta. Nažalost, nigde se ne pominje krajnji rezultat po pitanju snage, ali sigurno je da ima više od serijskih 400KS.

 

bmw m7 111.jpg

 

Moramo priznati da automobil izgleda izuzetno očuvano. Lakiran je u originalnu Alpine belu boju i postavljen na serijske 18-inčne M-Parallel naplatke uparene s Michelin Pilot Sport A/S 3 gumama. Unutrašnjost je u potpunosti uređena, a zanimljivo je da je ugrađen i iDrive infotainment sistem. Automobil je prešao 53.554 milje (oko 86.186 kilometara), a ovaj model traži novog kupca putem poznatog američke sajta ''Bring A Trailer''. Tamo trenutno traje internet aukcija, a najviša ponuda je za sada 40.000 dolara. Ipak, do kraja aukcije je preostalo još nekoliko dana, pa je moguće da će krajnji iznos biti i veći...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodaje se automobil u kojem je ubijen Tupak

 

199767-tupac bmw 001.jpg

 

Reč je o BMW 750iL modelu koji se prodaje za 1.7 miliona dolara...

 

Kada se govori o rep muzici nema većeg imena od Tupaka, koji je za vrlo kratko vreme stvorio karijeru koja je od njega napravila rep ikonu i legendu koja je i dan danas neverovatno poularna. Međutim, pošto je bio član bande i jer je imao dosta neprijatelja, Tupak je 7. septembra 1996. godine upucan u Las Vegasu u svom BMW-u. Njegov ubica do danas nije pronađen i ne zna se tačno ko je na njega pucao, ali gotovo je sigurno da su to bili članovi bande koja je bila protivnik Tupaka. Automobil u kojem je Tupak ubijen je restauriran i obnovljen i sada se prodaje na aukciji za neverovatnih 1.7 miliona dolara.

 

BMW 750iL je model koji je u vreme 90-ih bio jedan od najboljih i sa njegovom crnom bojom i crnom kožom, predstavljao je sinonim luksuza i biznisa. Ispod haube ovog auta nalazi se snažni 5.4 litarski motor sa 12 cilindara koji je uparen sa petostepenim automatskim menjačem. Najinteresantnija činjenica kod ovog automobila jeste ta što se na njemu još uvek nalaze rupe od metaka kada je pucano na Tupaka, što dovodi do kreiranja neverovatne cene. Vlasnik ovog auta još se nije pojavio, ali ne sumnjamo da će se to uskoro desiti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju BMW 740i koji je vlasnik držao u kapsuli sa mehaničkom cirkulacijom vazduha

 

bmw 740 02.jpg

 

Brojnim auto entuzijastima je često teško da odaberu između novog i polovnog vozila. Naime, mnogi će reći da stariji automobili imaju ono nešto, ali su polovni i uvek zahtevaju znatno više održavanja. Sa druge strane, novi automobili zbog elektrifikacije jednostavno više nemaju dušu. Ali, nedavno se na nemačkom sajtu pojavilo rešenje za sve probleme - pojavio se oglas potpuno novog BMW-a 740i (E38) iz 1998. godine. Verovatno ćete se sada svi zapitati kako je moguće da se automobil star 22 godine prodaje pod pridevom nov? Izgleda da je danas sve moguće.

 

201786-bmw 740 01.jpg

 

Vlasnik navodi u oglasu da je automobil kupljen 1997. godine od strane jedne starice koja je rođena 1927. godine. Nije poznato šta se događalo u međuvremenu, ali luksuzni BMW je prešao tek 255 kilometara. Ubrzo nakon toga, automobil je uvezen u garažu i zaštićen plastičnom kapsulom sa mehaničkom cirkulacijom vazduha. Tako je sprečeno da i najmanje zrnce prašine ''sleti'' na površinu karoserije. Sa toliko malom kilometražom, snažni 4.4 motor V8 verovatno se još nije ni razradio, a celokupno stanje automobila je izvanredno. Spolja je BMW ofarban u tamnozelenu boju, a iznutra je usklađena kombinacija bež kože i drvenih komponenti. Zato ni ne čudi da je ova Serija 7 već dostigla cenu od 48.350 evra, a još je ostalo oko nedelju dana do kraja aukcijskog oglasa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW E38 740i

 

Kada ljudi danas požele luksuzni auto, skoro sigurno je da će pogledati neki od brojnih SUV modela. Ali, nije oduvek bilo tako, tj. živeli smo nekada u normalnim vremenima kada je najluksuzniji auto bilo kog proizvođača bila limuzina:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju 1986. BMW 745i sa samo 1.420 km

 

bmw 745 03.jpg

 

U prodaji se pojavio još jedan odlično očuvani automobil sa malom kilometražom. U pitanju je BMW 745i iz 1986. godine (serija E23), sa samo 1.420 pređenih km, sa originalnom crnom metalik bojom i kožnim sedištima, a koji je ponudio prodavac iz Minhena. Međutim, njegova cena iznosi čak 185.000 evra.

 

210129-bmw 745 02.jpg

 

Pod haubom je 3.5 turbo šestocilindraš sa 252KS i 380 Nm obrtnog momenta, u paru sa automatskim menjačem.

 

210128-bmw 745 01.jpg

 

Deo opreme čine i el. podizači stakala, el. podesiva sedišta sa grejanjem, klima uređaj, tempomat, alu točkovi, ABS...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2000. BMW 740iL košta skoro 70.000 evra

 

212472-bmw 7 3.jpg

 

Luksuzni automobili uglavnom počinju da gube na ceni čim izađu iz salona, ali primerak BMW-ove Serije 7 košta 80.000 dolara iako je proizveden 2000. godine. Automobil se prodaje u Nju Džersiju, a radi se o poželjnom modelu 740iL koji se nalazi u ''fabrički novom stanju'' dok njegova unutrašnjost još uvek ''miriše na novo''.

 

212473-bmw 7 2.jpg

 

Automobil nije doživeo nikakve modifikacije osim providnih pokazivača smera i zadnjih svetala, a aktuelni vlasnik ga je kupio od kolekcinara iz Salisburga u Severnoj Karolini. Ovaj BMW je čuvan u garaži, a vožen je samo dva puta mesečno i to po prilazu u dvorištu.

 

212471-bmw 7 1.jpg

 

Fotografije objavljene na eBay-u su dokaz da je BMW u savršenom stanju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju BMW u kome je ubijen Tupak Šakur

 

199767-tupac bmw 001.jpg

 

BMW 750iL iz 1996. godine, u kome je ubijen jedan od najvećih repera svih vremena, nedavno se ponovo našao na tržištu i u MGM Grand hotelu, u Las Vegasu. Automobil koji je originalno registrovan od strane Death Row Records studija, uskoro će se pojaviti na događaju Celebrity Cars Las Vegas aukcijske kuće sa cenom od 1.75 miliona dolara (1.49 miliona evra).

 

Crni BMW Tupaka Šakura prvi put se posle dužeg vremena pojavio u seriji Pawn Stars tokom 2018. godine, po ceni od 1.5 miliona dolara, ali do sada nije pronašao novog vlasnika. Sudeći prema prodavcu, ovaj predivni Bavarac potpuno je restauriran, ali su na pojedinim mestima i dalje vidni tragovi na kojima su, kako se veruje, nekada bile rupe od metaka. Serija 7 kompanije BMW iz devdesetih godina poseduje 5.4 V12, praćen automatskom transmisijom, koji na odometru pokazuje 194.799 pređenih kilometara. Najveći deo slave ovog modela jeste njegovo mesto u hip-hop istoriji, sa vlasničkom knjigom i pratećom dokumentacijom koja to dokazuje. Legendarni automobil je izložen u Las Vegas Celebrity Cars Auto Showroom salonu polovnjaka, nedaleko od mesta gde se dogodilo ubistvo 1996. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Classic: BMW 750iL

 

Veliki je, hrabar, ''šef'' je: BMW 750 iL!

Dve tone čistog luksuza, ova V12 luksuzna mašina je bila mesto gde su bogati ljudi 90-tih zaista dogovarali posao:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW pokazao tri unikatna modela E38 750iL, među njima i automobil Džejmsa Bonda

 

218349-bmw 750 03.jpg

 

BMW 750iL je bio najbolja verzija generacije E38, a sada je nemačka kompanija pokazala tri unikatna primerka.

 

BMW 750iL je u njegovo vreme pokretao moćni V12 motor, a ovaj primerak je izuzetno dobro održavan te izgleda kao da je tek sišao sa proizvodne trake u fabrici. Video u prilogu nije fokusiran samo na bezvremeni dizajn eksterijera automobila, nego i na njegovu unutrašnjost. Svi materijali u unutrašnjosti izgledaju veoma sveže, uključući kožu i plastiku. Kao i ostali automobili sa kraja devedesetih godina prošlog veka, automobil ima nekoliko pepeljara, a impresivno je i to što poseduje ekran u boji za navigaciju u armaturnoj ploči. Iako je ekran mali, to je bila velika stvar za automobil iz devedesetih.

 

218350-bmw 750 02.jpg

 

U videu su prikazana još dva specijalna E38 modela Serije 7. Prvi je lakiran u Canyon metalik crvenu i Nepal metalik srebrnu boju, a dizajnirao ga je Karl Lagerfeld. Automobil je rezultat saradnje između odeljenja BMW Individual i hotela Four Seasons u Hamburgu u Nemačkoj.

 

218351-bmw 750 01.jpg

 

Drugi je 750iL koji se pojavio u filmu ''Tomorrow Never Dies'' o britanskom agentu Džejmsu Bondu. Automobil je opremljen mnoštvom unikatnih ''gedžeta'', a u filmu je prikazan sa daljinskim upravljanjem. Međutim, automobil zapravo nema sistem daljinskog upravljanja, nego je vožen sa zadnjeg sedišta gde su mali upravljač i papučice spojeni sa pravim komandama napred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2011. BMW 760Li V12 (F02)

 

Peta generacija BMW-a Serije 7 sastoji se od F01 (standardna limuzina) i F02 (sa dužim međuosovinskim rastojanjem za 14 cm, ukupnih 5.21m). Generacija F01/F02 se proizvodila od 2008. do 2015. godine i često se zajednički naziva F01.

Ovakva Serija 7 je bila prvi BMW dostupan sa hibridnim pogonom, 8-stepenim automatskim menjačem i V12 turbo motorom. U pitanju je 6.0 V12 sa 544KS/750Nm obrtnog momenta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW napravio dva miliona limuzina serije 7 u Dingolfingu

 

230491-bmw 7 45.jpg

 

Već 45 godina BMW proizvodi seriju 7 u fabrici Dingolfing u Nemačkoj. Od ere E23, vodeća luksuzna limuzina je u kontinuiranoj proizvodnji u nemačkoj fabrici, a sada je dostignuta važna prekretnica.

Dvomiliono vozilo je sišlo sa proizvodne trake, a to je električni i7 xDrive60 u crnoj boji sa enterijerom od veganske kože. Dingolfing je prvobitno započeo proizvodnju serije 7 još 1977. pre nego što je prešao na E32 1986. godine. E38 se pojavio 1994. godine, zatim E65 2001. i F01 2008. Kodnog naziva G11, automobil prethodne generacije stigao je na proizvodnu traku po 2015. Dok je većina njih bila u ponudi sa opcionim dugim međuosovinskim rastojanjem, G70 dolazi u samo jednoj veličini i veći je od bilo kog od svojih prethodnika. Da bi pripremio fabriku za dolazak G70, BMW je poslednjih godina uložio više od 300 miliona evra. To je prva serija 7 koja dolazi u EV obliku, pridružujući se uobičajenim benzinskim, dizelskim i plug-in hibrid verzijama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaljubljenik u stare BMW-ove sedmice, ima ih čak 15

 

bmw 7 15 komada.jpg

 

Uz savršeno dizajniranu generaciju E38, mnogi će se složiti da je njen prethodnik, generacija E32, najbolja 7-ica u istoriji, a možda i najbolji BMW-ov model. Još stariji E23 odavno ima status kultnog automobila. Svega toga je svestan Jakub Berthoty, zaljubljenik u BMW-ovu seriju 7.  Slovak je toliko zaljubljen u BMW-ovu krstaricu da je do sada skupio čak 15 primeraka.

 

Njegova opsesija serijom 7 se rodila još u mladim danima kad je upravo BMW serije 7 bio prvi uvozni automobil koji je koristila tadašnja čehoslovačka vlada. Možete zamisliti kako je tih 1980-ih godina jedan BMW, i još serija 7, izgledao impozantno u društvu starih Škoda i ostalih proizvoda istočnog bloka. Prvi automobil koji je Jakub kupio bio je E32 sa nekoliko modifikacija AC Schnitzera. Među 15 kupljenih automobila nema E38, ali ko zna možda uskoro kolekciju obogati i tim modelom. Zanimljivo je da Jakubov otac Bystric Berthoty takođe gaji ljubav prema automobilima, ali još starijima. U svojoj garaži tako imaju i još stariji BMW E9, ali i noviji BMW M5 E39, na kojem trenutno rade. Porodica Berthoty je uverena da su ovakvi klasici ujedno i ekološki prihvatljivi. Za početak, oni su već proizvedeni, a uz odgovarajuće održavanje voze već godinama, pa i decenijama. Nema sumnje da kod njih ljubav prema starim BMW-ima teče u krvi, pa ne čudi što se i Jakubovi sinovi često igraju za upravljačem BMW-a.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: BMW 730Ld - Kakva je ''sedmica'' posle 340.000km?

 

Testirali smo flagship model iz Bavarske nakon skoro 12 godina upotrebe. F02 je oznaka za produženi model ''sedmice'' pete generacije, a ta dodatna dužina u odnosu na standardni F01 - upotrebljena je upravo između osovina.

Ovaj primerak je kupljen nov u Srbiji iz veoma specifičnog razloga. Gabariti vlasnika i sama namena automobila diktirali su poseban model, a kako se vozi nakon 340.000 kilometara - pogledajte u najnovijem testu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Serije 7 (E38) - Najlepša limuzina iz Minhena

 

BMW 740i 02.jpg

 

Mnogi ljubitelji automobila marke BMW se slažu u oceni da je BMW Serije 7, fabričke oznake E38, koji se proizvodio od 1994. do 2001. godine najlepša limuzina koju je fabrika iz Minhena ikada napravila. Iako je dizajn stvar ukusa, elegantna linija i savršene proporcije ove legendarne ''sedmice'' retko koga ostavljaju ravnodušnim. Danas možda i više nego u vreme kada je E38 bio u cvetu mladosti. Jednostavno, on stari kao dobro vino: kako godine prolaze, sve je privlačniji i lepši. Pravi moderni klasik!

BMW Serije 7 (E38) je najluksuzniji model BMW-ove ''zlatne generacije'' iz 1990-tih godina prošlog veka. Naime, sa svojom vrhunskom elegancijom, potpuno novim dizajnom i (tada) najmodernijom tehnologijom, E38 je bio uvertira za još dva legendarna Bavarca. Seriju 5 (E39) koja se pojavila 1995, i Seriju 3 (E46) iz 1997. godine koja je najprodavaniji BMW u istoriji.

 

BMW 750 iL 01.jpg

 

E38 je predstavljen 1994. godine kao treća generacija BMW-a Serije 7 sa tri oblika karoserije: standardnom (oznaka i), sa produženim međuosovinskim rastojanjem (oznaka iL) i najdužom (oznaka L7). Imao je mnogobrojna, u svoje vreme najmodernija tehnološka rešenja. E38 je bio prvi automobil opremljen tzv. ''vazdušnom zavesom'' (bočni cevasti vazdušni jastuci), prva Serija 7 sa dizel motorima, ali i poslednja koja je uz automatski bila dostupna i sa manuelnim menjačem. Uz sve luksuzne detalje dostojne najprestižnijeg BMW-a 90-tih godina, tu su bili i ASC+T kontrola trakcije, DSC kontrola stabilnosti, adaptivni ksenonski farovi, senzori za parkiranje, trozonska klima, satelitska navigacija... Naravno, danas je takva oprema dostupna kod većine automobila, ali je pre tri decenije bila rezervisana za ekskluzivne modele visoke klase.


Osnovna benzinska verzija 728i je imala redni šestocilidarski motor sa 193 KS, dok su snažniji V8 benzinci 730i, 735i i 740i raspolagali sa snagom između 218 i 286 KS. Na samom vrhu ponude bila je verzija 750i sa V12 motorom zapremine 5.4 litara i 326 konjskih snaga. Kada je reč o dizelašima, koji u to vreme još nisu bili uobičajeni u visokoj klasi, BMW E38 je bio dostupan u tri verzije: 725 tds i 730d sa šest cilindara, kao i 740d sa V8 motorom koji je oslobađao respektabilnih 245 KS i 560 Nm obrtnog momenta. Sve verzije su se nudile isključivo sa pogonom na zadnjim točkovima. 740d je postao deo ponude nakon redizajna iz 1998. godine, koji je doneo estetska (modernije svetlosne grupe i enterijer), ali i tehnička unapređenja (vazdušni jastuci za glavu i DSC kao deo standardne opreme, modernizovani benzinski motori, Sport paket opreme...) 

 

Osim fabričkih, BMW E38 je tradicionalno bio dostupan i u tjuniranim verzijama marke Alpina - B12 5.7 i B12 6.0, koje su kao osnovu koristile V12 motore. Prva se pojavila 1995. u verziji sa 387 KS, a druga, redizajnirana i snažnija Alpina B12 6.0 iz 1999. godine je imala 430 KS i 600 Nm.

Kada je reč o popularnoj kulturi, BMW E38 može da se pohvali nezaboravnom pojavom u filmu o Džejms Bondu ''Sutra ne umire nikad'' iz 1997. godine. Čuveni američki reper Tupak Šakur je nažalost ubijen u Las Vegasu 1996. godine tokom vožnje u svom BMW-u 750iL.   BMW Serije 7 (E38) je do kraja proizvodnje 2001. godine prodat u 340.242 primerka, a danas je još moguće naći dobro očuvane primerke po relativno pristupačnim cenama. Ipak, s obzirom na kultni status koji E38 ima među ljubiteljima BMW-a ali i automobilskim entuzijastima uopšte, u budućnosti se može očekivati značajan rast cena ove prelepe limuzine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...